- iPhone topik
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Telekom mobilszolgáltatások
- One mobilszolgáltatások
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Mobil flották
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Milyen GPS-t vegyek?
- CMF Buds Pro 2 - feltekerheted a hangerőt
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Joezyka
senior tag
válasz
autotaxmo #3386 üzenetére
És tesztem hozzá ez csak képernyőidő. Tehát nem látszik az 1 óra zenehallgatás ami volt futás közben (vagy YT vagy Rádió1 app, már nem tudom melyik volt épp) és a 1,5 óra spotify amikor podcastot hallgattam. Oké, hogy fülesen megy, de a háttérben mégiscsak megy a folyamatos adatkommunikáció (mobilnet + bt). Ezért is nem értem, hogy másnál miért ennyire gyenge az üzemidő, pláne nálad amikor te még energiatakarékos üzemmódba is használod... vagy én lógok ki felfelé... vagy te lefelé....
-
-
Joezyka
senior tag
válasz
autotaxmo #3336 üzenetére
Nálam érdekes módon sokkal jobb az üzemidő, mint az előtte lévő telefonokon volt. S25 256Gb nekem is, és 1,5 napokat simán bír. Nincs energiatakarékos üzemmód, és a sluszpoén, hogy mostanában hogy ne aludjak el a gyerekek altatása közben, elkezdtem játszani a telefonon. Napi 1 óra játékkal hoz 1,5 napot de ha napközben nem érek rá nyomkodni akkor majdnem 2 napot is bír (X reggel töltőről le, X+1 este rakom fel tölteni).
Vasárnap reggel töltöttem fel, 8:30-kor vettem le töltőről 96%-on állt akkor. Tegnap szinte egész nap belépkedtem a játékba mindig izgatta az agyam valami amit néztem, csináltam, játszottam, plusz este a szokásos 1 óra. Most 12:45-kor 20%-on áll, és azt írja, hogy 9 órát még simán elkotyog nekem.
Eddig ha nem tettem rá éjszak a telefonom tölteni, a delet nem érte meg.Csak Hofit tudom idézni és nem te vagy az első akinek ezt írom, hogy nem a zsemle a kicsi...
-
-
PedroPascal
őstag
-
PedroPascal
őstag
válasz
autotaxmo #3356 üzenetére
Komolyan segíteni akarok, neked nem való a Samsung. De nézd a jó oldalát iPhonehoz több Pitaka tok van. Nem lesz banános kamera sem. Lehet én is veszek majd egy 17pro-t mert engem is zavar a magas készenléti fogyasztás. A folyamatos mindennel is mindig bajod van és ezt nem tudod magadban tartani, na ez miatt szoktak néha basztatni ha még nem tűnt volna fel.
-
Jadro
veterán
válasz
autotaxmo #3350 üzenetére
Az oprendszer fut, kapcsolódsz a GSM hálózatra esetleg wifire is. (Térerő pl hogy áll?) Kommunikál a készülék a toronnyal/routerrel. Az nem tudom, hogy energiatakarékos módban van-e pl. helymeghatározás bekapcsolva az se "ingyen" van, stb. Azért ez nem teljesen a semmi kategória szerintem.
-
-
tms+
aktív tag
válasz
autotaxmo #3145 üzenetére
szerintem meg te képzelsz mindenbe bele valami hatalmas összeesküvést
az ügyfélszolgálatnak legtöbbször tényleg nincs valódi információ a birtokában ezekről az ügyekről, mivel nem azok a szinen dolgoznak, egy-egy ilyen helyzetben kapnak egy központi kommunikációt és e mentén kell intézniük a feladatokat, ami baromira nem hálás, mert jönnek az ilyen emberek, akik az ügyintézőkről feltételezik, hogy direkt ki akarnak cseszni valakivel
-
válasz
autotaxmo #3140 üzenetére
szervezetlenség. én is utánvéttel kértem. és elég rendesen le is kuponoztam, szóval biztos nem az én a rendelésemen kerestek a legtöbbet. (volt benne egy extra tok, ennyi).
illetve simán lehet, hogy máshonnan irányítottak ide, a tarthatatlan helyzet miatt (esetleg gdpr baki is segített az eszkalációban), de erről nem tudott még akkor az, ami Téged hívott.
-
Talib21
tag
válasz
autotaxmo #3110 üzenetére
Nálam is így volt a kiszállítás, az app ezt mutatta előre. Ez alapján pár nap és megkapod szerintem. Ha így lesz akkor még előbb is megkapod mint írták, mert január 22 én február 25 vagy 26 volt a kékesfekete színnél a szállítás várható ideje ha jól emlékszem, mert én is nézegettem azt, aztán azért nem vettem olyat, mert annyira nem érdekelt a szín.
-
barnam_
nagyúr
válasz
autotaxmo #3064 üzenetére
Milyen jó, hogy míg tavaly exkluzív szín volt a menta zöld, idén már sima
(persze ez téged nem vigasztal, sajnálom)
szerk.: és tavaly az nekem is késett (mondjuk csak 1-2 hetet), de a német Samsung küldött 60€ kupont amit fel tudtam használni.
Hasonló esetben alapnak kéne lennie a magyar Samsungnál is... -
PedroPascal
őstag
válasz
autotaxmo #3085 üzenetére
Még jó hogy lehet nélküle élni. Volt olyan ismerősöm aki 4 hónapot várt az iPhone 15 Pro-ra. Applenek is voltak gondjai akkor mert mindenki olyat akart és nem tudtak annyit szállítani amekkora az igény volt az elején. Vagy szépen vársz arra amit rendeltél vagy veszel más színben. Attól hogy ezen vagy kiakadva itt nem lesz hamarabb telefonod.
-
PedroPascal
őstag
-
|AP|
veterán
-
|AP|
veterán
válasz
autotaxmo #3067 üzenetére
én bevállaltam (ismertem az eladót, rendeltem már tőle korábban is PS5-öt), és már lassan egy hete nálam a 256-os S25 300k-ért. Számla, garilevél emailben, a telefon valóban bontatlan volt.
Annyi, hogy elengedtem a kékesfekete színt (gondolom abból van a legnagyobb hiány) és ködös ezüst lett -
-
kiszu
senior tag
válasz
autotaxmo #3067 üzenetére
Nyugodtan hihetsz azoknak.
Hivatalos samsung szamlaval, samsung magyarorszagtol vannak bontatlanul.
Lenyegesen olcsóbban meg tudják venni mint masok mert olyan kedbezmenyuk van, de akar te is tudsz sokkal olcsobban rendelni a samsungtol.
Én tegnap rendeltem 447 ert s25 ultrat, az s25+ 380 lenne
A sima s25 256gb meg 304eNa ennél nekik nagyobb kedvezmenyuk van, nincs benne atveres
-
Kasya
nagyúr
válasz
autotaxmo #3064 üzenetére
Globális gond, nem csak kis hazánkat érinti.
A legrosszabb, hogy nem lehet a mar leadott termeket csereltetni a kosárban es ha lemondod, a kuponokat nem tudod ujra érvényesíteni uj vasarlashoz.Mondjuk a gagyi Unpacked utan nem is csodalom hogy pangasra szamitottak. Nem tudom mi ez a nagy erdeklodes. Attol felek, ez csak felbatoritja a Samsungot, hogy jovore se fejlesszenek komolyabb dolgokat.
-
-
janeszgol
félisten
válasz
autotaxmo #3050 üzenetére
Hú ez durva.
"Amugy nagyon sok embertol hallom vissza, hogy addig jo a termek elmeny amig nem lesz garancialis baja, mert onnantol kezdve legtobbszor a ceg elengedi az ugyfel kezet es nem foglalkozik vele ahogx kene."
Ez egészen biztos. Pl a Foldokat azzal az ürüggyel küldik vissza, hogy karcos a zsanér. Az, hogy a belső kijelző el van folyva nem zavarja őket.
-
tms+
aktív tag
válasz
autotaxmo #3051 üzenetére
Teljesen megértem a frusztráltságot, én is ki lennék akadva, az is igaz, hogy nagyon gáz, amit művelnek.
De a GDPR hibáért elnézést kértek, megtörtént a bejelentés és kivizsgálják (állításuk szerint), amit a többiek raktak be tőlük leveleket, szóval nem ignorálták, de itt is bakiztak. Ezekben a levelekben szerepelt valamilyen 20 ezres kompenzáció is, ha jól emlékszem.
Szóval azért szerintem kicsit túlzás, amiket írsz. De mondom, megértem a frusztráltságot.
-
tms+
aktív tag
válasz
autotaxmo #3050 üzenetére
A chates ügyintézők mindenhol a rendszerbe betáplált szövegekkel dolgoznak, hogy ne kelljen minden egyes választ begépelniük, gyorsítva a munkát és a válaszadást, ezek a sablonok a rutin helyzetekre tökéletesek. Amikor már olyan a helyzet, hogy a sablontól eltérő magyarázat kell, mert olyan kérés vagy kérdés érkezett, akkor nem fog sablonnal válaszolni. Mivel gondolom rengeteg ilyen kérdést kapnak a hetekben, lementették ezt a sablont.
-
janeszgol
félisten
válasz
autotaxmo #3045 üzenetére
Ez nem a Samsung Magyarorszag hibaja, hanem az anyacégé. Mar karacsonykor fel kellett volna tolteni a keszleteket vagy a januari elorendelest es a februari megjelenest 1-1 honappal eltolni.
A Samsung Magyarorszag hibaja az a kioktato, lenezo kommunikacio, amit egyesekkel folytattak, de ez idokozben megvaltozott.Nem tudom, hogy Trump, az EU es Kína vám okorkodese mennyire szolt bele a dolgokba.
-
laci0530
senior tag
válasz
autotaxmo #2966 üzenetére
Belső szervezési, koordinációs működésbe nyilván fogyasztóként nincs betekintésem, de az igényérvényesítési lehetőségek terén foglalkozásomból kifolyólag több évtizedes tapasztalattal bírok, elképzelhető, hogy megfelelő időben és módon kommunikáltam az aggályaimat.
Egyébként nem gondolom, hogy bárminemű megkülönböztetés vagy eltérés lenne az időszerűség alapján felállott természetes kielégítési sorrendben annak alapján, hogy valaki "veri-e az asztalt" (esetemben sem ez történt, kulturált módon valósult meg a kommunikáció, ez a legtöbb esetben, megfelelő partneri hozzáállásnál egyértelműen célravezetőbb és kellemesebb metódus).
Nem exkluzív színűt fendeltem, hanem fehéres titán árnyalatot, ha jól emlékszem. Először jet black-et szerettem volna, de az nem volt elérhető, azért esett erre a választásom (ez elérhetőnek tűnt, megrendelni, kifizetni is engedte a rendszer, csak a végén mégsem volt valamiért szállítható).
-
t.imi
addikt
válasz
autotaxmo #2937 üzenetére
Ez nem csak rájuk érvényes, webshopok döntő többsége így működik.
Raktáron van, rendelés után még X nap. Külső raktáron található, ahonnan majd jövőhéten érkezik meg. Stb.
Nekem már hányingerem van ezektől.
Elvileg a GVH is nézi ezeket, lehet a Samu nagy falat v nem nézik mert ott ilyen nem fordulhat elő.
Egy mail ide, egy oda, esetleg egy Koreába is.
Több tíz millió lehet bent a számlán konkrét teljesítés nélkül.Konkrét szabályozás
Az Fttv. 6. § (1) bekezdése szerint megtévesztő az a kereskedelmi gyakorlat, amely valótlan információt tartalmaz, vagy valós tényt - figyelemmel megjelenésének valamennyi körülményére - olyan módon jelenít meg, hogy megtéveszti vagy alkalmas arra, hogy megtévessze a fogyasztót az áru rendelkezésre állása tekintetében1.Összességében tehát a nem létező készlet hirdetése egyértelműen jogszabályellenes, és komoly következményekkel járhat a webáruház üzemeltetője számára. A fogyasztók védelme érdekében a hatóságok szigorúan fellépnek az ilyen tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatokkal szemben.
Termék rendelkezésre állása
Egy webáruház csak akkor állíthatja, hogy egy termék "raktáron van" vagy "azonnal elérhető", ha az valóban fizikailag jelen van a saját raktárkészletében. Ha a termék csak a beszállítónál van jelen, ezt nem lehet "raktáron lévő" termékként feltüntetni.Szállítási határidők
Ha a webáruház azt állítja, hogy egy termék készleten van:A jogszabályok általános 30 napos teljesítési határidőt írnak elő.
Áru elérhetőségének kommunikálása
A webáruháznak pontos és egyértelmű tájékoztatást kell adnia:Ha a termék nincs készleten, nem írhatja azt, hogy "raktáron van"10.
Meg kell adnia a konkrét szállítási határidőt vagy a várható beszerzési időt10.
Ha a terméket csak a megrendelés után szerzi be, ezt egyértelműen jeleznie kell, például: "Megrendelés után X napon belül beszerezhető".
Tévedés joga fenntartva!!!!
Akinek tele a cipője, keressen rá. -
t.imi
addikt
válasz
autotaxmo #2931 üzenetére
Csak azt rakhatja ki hogy készleten, ami valóban elérhető.
Te/Ti kifizeted/titek, aztán jönnek hogy majd egyszer, olyan nincs. Fogyasztóvédelem.
Feleségem harcolt két hete hangszerbolttal. Készleten, kifizeti előre, aztán jött az üzenet, hogy beszerzés alatt.
Fogyasztó megtévesztése, linkelte a paragrafust.
Másnap a számláján volt a pénz, sűrű elnézesek közepette.
Samu mit talál ki az senkit sem érdekel. -
viewdetails
addikt
válasz
autotaxmo #2793 üzenetére
A Webáruház ÁSZF-ből (Utolsó módosítás: 2025. január 1.) szemezgettem, a vastagon kiemelt részek az eredetiben is kiemeltek:
3. Vásárlás a Samsung Webáruházban
3.8 A Samsung kifejezetten felhívja a vevők figyelmét arra, hogy a Samsung Webáruházban a kosárban lévő áru más számára is hozzáférhető, a vásárlási szándék csak a megrendelés elküldése után válik hatályossá. Ha két különböző vevő egyszerre rendeli meg ugyanazt a terméket, amelyből csak egy darab áll rendelkezésre, az a vevő jogosult megvásárolni a terméket, akinek a megrendelése a Samsunghoz hamarabb érkezett be. Az elhagyott kosarakat a Samsung rendszere szabályos időközönként, automatikusan üríti.
3.9 A Samsung Webáruházban megjelenített készletinformációk tájékoztató jellegűek, és arra az időpillanatra vonatkoznak, amikor a Samsung Webáruház adatbázisa frissítve lett. A Samsung mindent megtesz azért, hogy ezek az adatok naprakészek legyenek, azonban a raktárkészlet gyors mozgásai miatt azokat szavatolni nem tudja, és így egyes (fogyóban levő) termékeket annak ellenére elérhetőnek mutathat még az adott termékoldal, hogy azok időközben elfogytak.
6. Szállításra vonatkozó rendelkezések
6.1 A Samsung a megvásárolt termékeket a megrendelés leadásakor megadott magyarországi szállítási címre szállítja. A megvásárolt termékekkel – például a termék elvesztésével, ellopásával, vagy károsodásával – kapcsolatos kockázatok a termékek rendeléskor megadott szállítási címre történő kiszállításakor szállnak át a vevőre. A termékek tulajdonjoga akkor kerül átruházásra a vevőre, amint a vevő kifizetése teljesült és a vevő részére a termék átadásra került (tulajdonjog fenntartás).
6.2 A Samsung Webáruházban megvásárolt termékek kiszállítását a Samsung SDS Global SCL Szlovákia, s.r.o. (Gáň 318, 924 01 Gáň, Szlovákia, székhely: Revolučná 953/1, 924 01 Galanta, Szlovákia) szervezi. A szállítást harmadik fél futárszolgáltató végzi. A rendelkezésre álló szállítási lehetőségekkel, az egyes szállítási lehetőségek esetén elérhető fizetési módokkal, a szolgáltatók körével és a szolgáltatók által esetlegesen felszámított szállítási díjjal kapcsolatos információ a Samsung Webáruházban érhető el.
6.3 Ha a vevő nem kapja meg a megrendelt terméket a szállítást visszaigazoló e-mailben megadott becsült szállítási határidőn belül, vagy ha a termékkel kapcsolatban egyéb kérdés merül fel, a vevő ezt az Ügyfélszolgálatnál jelezheti.Továbbá
12. A megrendelések visszautasításának és az egyedi szerződéstől való elállás egyéb esetei
12.1 A Samsung jogosult továbbá a Samsung Webáruházban megadott megrendelés teljesítését visszautasítani, illetve később a létrejött egyedi szerződéstől elállni az alábbi esetekben:
a) Ha a megrendelt termék nem áll rendelkezésre a megrendelés idején, illetve a „rendelhető”-ként feltüntetett termék nem beszerezhető a Samsung Webáruházban feltüntetett időtartamon belül.És még
14.1 A Samsung Webáruházban elérhető termékek, szolgáltatások, tartalmak és funkciók elérhetőségéről a Samsung többek között a Samsung Webáruházban ad tájékoztatást. A Samsung törekszik arra, hogy a Webáruházban aktuális és pontos információkat jelenítsen meg. Technikai vagy emberi hibák miatt azonban előfordulhatnak elírások, pontatlanságok, hiányosságok vagy egyéb hibák - például helytelenül megjelenített, illetve elavult árak, készletadatok vagy specifikációk. A Samsung ezért nem tud kötelezettséget vállalni azért, hogy a Samsung Webáruház tartalma, például a termékleírások, az árak vagy a fényképek, mindenkor pontosak és teljesek.
TL;DR
A visszaigazoló levélben lévő becsült dátumig csak a vevő idegeskedik és örüljön, hogy nem mondta le a rendelést a Samsung készlethiányra hivatkozva. Ha a becsült dátumra várva a vevő mégis nagyon ideges és már unja az ügyfélszolgálatot, kiadhatja a feszültségét itt is, vagy "közvetlenül" az Elnöknek. -
Jadro
veterán
válasz
autotaxmo #2793 üzenetére
Itt a lényeg: "Tenyleg nem erdemelnek meg a penzem" Miért feltételes mód? Miért adod oda nekik akkor a pénzed? El kell érni a kritikus tömeget, máshogy nem megy. Amíg Te is rájuk szavazol (igen, a pénzeddel ezt teszed) addig az sokkal erősebb érv, minthogy egy világ szinten kis fórumban kifejezed a nemtetszésedet. Ez van sajnos, azt viszont nem mondom hogy ezt kell szeretni. Bár valószínűleg egyébként monitorozzák ezt a fórumot is.
-
tms+
aktív tag
válasz
autotaxmo #2630 üzenetére
Szerintem csak az ügyfélszolgálatosoknak fogalmuk sincs semmiről, teljesen fogalmatlanok ott.
A promó részét képezte az 50 napos elállás. Ha nem tartják be, fel kell őket nyomni.
Én ugyan megkaptam a készüléket 1 hét alatt és tesóm is, de nevetséges volt már ott is a logisztika. De amiket ti írtok, az meg már felháborító. Tényleg elképesztő pofátlan, amit művelnek.
Kitartást a még várakozásra kényszerülteknek.
-
qltsar
veterán
-
Lala6
őstag
válasz
autotaxmo #1828 üzenetére
Ködös Ezüst, de még csak kibontottam, megtapogattam, aztán vissza is tettem, nincs időm (kedvem) most átköltözni. Kívülről full S24 érzet, én igazából a Snapdragon miatt váltottam.
Amúgy tavaly sokkal flottabbul ment a kiszállítás, visszanéztem a leveleimet és január 23-án rendeltem, 24-én már úton volt, és 25-én meg is kaptam. Nem tudom, hogy idén miért szivatták (szivatják...) az előrendelőket.
-
válasz
autotaxmo #1491 üzenetére
Minden évben ez van
A szolgáltatók, viszonteladók előbb készleteznek és azokat szolgálja ki nyilván a Samsung nagyobb mennyiséggel, mert ők biztosan eladják/megveszik, a saját webshopos rendelések ezek mellett sokkal kisebb számban vannak. Ez tiszta üzlet és nem csak a Samsung csinálja így.
-
mhydas99
senior tag
válasz
autotaxmo #1369 üzenetére
Hiaba masolsz at mindent igy, egyesevel ujra be kell jelentkezni jelszoval az appokba. Amelyik szolgaltatas meg eszkozhoz kotott, ott meg plane.
Ez annak jo akinek keves appja van es sporolni akar egy kis idot.
Egyebkent meg ujonnan telepits fel mindent, ha ram hallgatsz.
Telefonkonyv, uzenetek, fotok nyilvan mehetnek fel mentesbol, de a Smart Switch a bejelentkezesek miatt hanyagolando, nekem legalabbis nem jott be.
120 app telepites nullarol meg most hogy egyszerre harmat kepes felrakni a Samsung, kb. fel ora, a switches masolas meg 15 perc...
Plusz ritkan kell megcsinalni ugyhogy ez arra is jo, hogy kicsit szelektalj melyik app kell valojaban.
En egy hete neztem ra a telos appjaimra, kb. 20-at toroltem is mert mar egy eve nem hasznaltam... -
danisuto
csendes tag
válasz
autotaxmo #1369 üzenetére
Én csak a pozitív oldalról tudom ezt megközelíteni. Az elmúlt években nagyon sokat költöztem az appal, évente 2x az S-ek és a Foldok megjelenésekor (tesztek miatt), sosem volt gondom vele. Akkor lehet rossz, ha a forrás készüléken van vmi gondod alapból. De ki lehet választani, hogy a beállításokat pl. ne vigye át.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- iPhone 15 Pro 128GB Független Nagyon Szép/1-3 hónap gar./Akku 92%/p4318
- iPhone 13 128GB Megkímélt Független/1-3 hónap gar./Akku 88%/p4321
- Xiaomi Redmi 13128GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Apple iPhone 12 Pro 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Honor Magic6 Lite 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Telefon Felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 4500 16/32/64GB RAM RTX 3050 6GB GAMER PC termékbeszámítással
- Akciós dokkolók, Lenovo Legion Pro 7 RTX 4080/4090 laptopok, licencek, antivírusok
- Csere-Beszámítás! Gamer PC Számítógép! R9 3900X / RX 6700XT / 32GB DDR4 / 1TB SSD
- BESZÁMÍTÁS! 4TB Samsung 870 EVO SATA SSD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest