Hirdetés
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- MIUI / HyperOS topik
- iPhone topik
- Apple iPhone 17 Pro Max – fennsík
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Xiaomi Mi 9 - egy híján
- Google Pixel 10 Pro XL – tíz kicsi Pixel
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Megtartotta Európában a 7500 mAh-t az Oppo
Aktív témák
-
szimla65
aktív tag
Sziasztok!
Kérdésem a következő,szeretnék témákat telepíteni de nem tudom pontosan hogyan kell.Letöltöttem néhány témát tar.gz fájban,ki is csomagoltam egy mappába ,de tovább nem tudom.Kezdő vagyok várom a segítséget.Ja majdnem elfelejtettem ,nyomtatáshoz kellene valami progi vagy nem tom mi ,amivel fotónyomtatást is lehet csinálni sok féle beállítással.A telepített progival próbáltam csak szöveget nyomtatni de nem lett jó mert, nem is tudom ,hogy írjam le.Dupla sorok majdnem teljesen egymásra nyomtatva(valami ilyesmi).Előre is Köszi a választ. -
EmberXY
veterán
Köszönöm mindkettőtöknek a segitséget, végülis a "DVD lejátszás könyvtárból" megoldotta a problémát, miután megadtam neki az elérési utat, tökéletesen játsza a filmet, képpel, hanggal együtt, ez azért nagy szó, mert a legelején az volt a gondom, hogyha csak simán a DVD berakásakor hozzárendeltem az Smplayert, akkor csak a hangot játszotta le, képet nem, a Médialejátszónál pedig valami kiegészitőket hiányolt és ezért nem működött, nyilván nincs minden telepitve, de igy, hogy sikerül lejátszani, nem is piszkálom.

-
Siriusb
veterán
-
EmberXY
veterán
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem, miszerint a DVD lejátszásához milyen kiegészitőket kell telepitenem?
Sem a Médialejátszó, sem az Smplayer nem hajlandó lejátszani a DVD-t, csak ha a vob file-okat egyenként nyitom meg, de ez enyhén szólva is macerás.
Eddig minden más formátumot le tudtam játszani, csak most elakadtam a DVD-vel...
Segitségeteket előre is köszönöm.
-
M.W.H
aktív tag
Helló