Hirdetés
Legfrissebb anyagok
Mobilarena témák
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Telekom mobilszolgáltatások
- Xiaomi 15T Pro - a téma nincs lezárva
- Eddigi legjobb DxOMark helyezésével zárta 2025-öt a Vivo
- Az év utolsó napján előbújt pár Galaxy S26 dummy
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Amazfit T-Rex 3 Pro – világítós dínó
- Motorola ThinkPhone - gondold végig kétszer!
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Mit várunk 2026-ban a mobilpiacon?
PROHARDVER! témák
IT café témák
Aktív témák
-
szimla65
aktív tag
Sziasztok!
Kérdésem a következő,szeretnék témákat telepíteni de nem tudom pontosan hogyan kell.Letöltöttem néhány témát tar.gz fájban,ki is csomagoltam egy mappába ,de tovább nem tudom.Kezdő vagyok várom a segítséget.Ja majdnem elfelejtettem ,nyomtatáshoz kellene valami progi vagy nem tom mi ,amivel fotónyomtatást is lehet csinálni sok féle beállítással.A telepített progival próbáltam csak szöveget nyomtatni de nem lett jó mert, nem is tudom ,hogy írjam le.Dupla sorok majdnem teljesen egymásra nyomtatva(valami ilyesmi).Előre is Köszi a választ.
Aktív témák
Aktív témák
Új fizetett hirdetések
- Eredeti Microsoft termékek - MEGA Akciók! Windows, Office Pro Plus, Project Pro, Visio Pro stb.
- Windows 10/11 Home/Pro , Office 2024 kulcsok
- MEGA AKCIÓ! - Jogtiszta Windows - Office & Vírusirtó licencek- Azonnal - Számlával - Garanciával
- Kaspersky, BitDefender, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
- Játékkulcsok ! : PC Steam, EA App, Ubisoft, Windows és egyéb játékok : (12.20.)
Üzleti előfizetők hirdetései
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i9 14900KF 64GB RAM RTX 5090 32GB GAMER PC termékbeszámítással
- 0% THM 4 havi részlet beszámítás! 5060Ti/5070/5070Ti/5080/5090 videokártyák készletről KAMATMENTESEN
- Azonnali készpénzes AMD Radeon RX 6000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- Keresünk iPhone 14/14 Plus/14 Pro/14 Pro Max