Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • h_143570

    addikt

    válasz Tonyk #1387 üzenetére

    Kőszi eddig ezt nem ismertem.

    Itt vannak az utolsó kapcsolódási adataim a honlapjuk szerint:

    xxxxx xx.xx.xx.xx 2005-10-12 19:19:48 2005-10-13 07:47:54 xx xx
    xxxxx xx.xx.xx.xx 2005-10-13 07:48:02 2005-10-13 07:49:57 xx xx
    xxxxx xx.xx.xx.xx 2005-10-13 07:50:05 2005-10-13 07:57:48 xx xx
    xxxxx xx.xx.xx.xx 2005-10-13 07:57:56 2005-10-13 08:00:34 xx xx
    xxxxx xx.xx.xx.xx 2005-10-13 08:00:41 aktív xx xx

    Persze mint látható, volt egy-két reboot a router konfig miatt ami ugyan megszakitott egy folyamatos majd nem 12 órás stabil kapcsolatot, de azóta is stabilan fent van.

    Tehát aki routert akar veni olyat ami tudja a 15 perces authot, az vegyen a forumban már emlitett mükődő routerekből. Vagy az SMC termékeit az SMC7004VBR EU sorozat 751.7924-es part number-el (magyarországon jelenleg mindenhol ez kapható, de azért érdemes megkérdezni/megnézni a part numbert) rendelkezőhőz és a ugyananek a V2 -es válozatához 751.7501 part numberes változatéhoz már van mükődő teszt firmware. A tőbbihez kb 2 hét alatt csinálnak műkődőtt csak írni kell nekik a tech_support_ee@smc.com címre sajna magyarul nem értenek de angolul igen.

    Na kb egy ilyet kell küldeni nekik:

    Dear Support!

    Curently I have a SMC7004VBR EU router with 751.7924 part number. My ISP
    recently instaled a PPPoE Relay on their network with MD5 CHAP authentication (according to windows XP built-in pppoe client). The problem is 15 minutes
    after the connection is established with the ISP it breaks, and the router have
    to connect again. This is makes online games unplayable.

    I looking forward to your answear.

    Aláirás

    Erre jőt a válasz, (hála Tonyk -nak érte):

    Dear Mr. xxxxxxxxxxxxx

    please I will need following information:

    - name of your ISP (maybe TV Network ?) //kedvesek nem?
    - version of firmware used in your Barricade
    - content of security log on Status page.
    - does the router connect on its own after this 15 minutes or you have to
    do
    something manually?

    ---
    Miroslav Bajgar

    Pre/Post Sales Engineer
    SMC Networks East Europe
    tel: +420 266 794 422
    fax: +420 266 794 423

    Szóval már elő van készitve a terep, tehát tudják hogy mit kell megoldani. Igaz nálam csak a másodikra találták el a firmwaret, de kit érdekel ha mükődik.

    [Szerkesztve]

    [Szerkesztve]

Új hozzászólás Aktív témák