- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Hónap végén érkezik a Xiaomi Band 10, ára is van
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Galaxy Z Fold6-hoz viszonyítva mutatják, mennyivel lesz vékonyabb a Z Fold7
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mobil flották
- Hammer 6 LTE - ne butáskodj!
Új hozzászólás Aktív témák
-
BikaGT
csendes tag
válasz
kgymac #10260 üzenetére
Nem igazán. Volt, hogy nem kaptam meg a heti time trial bónuszt se emiatt. Mobilneten megvannak a barátok, megy az adatmentés, gugli login, működik a time trial kihívás, event meg minden, wifin viszont olyan mintha nem szinkronizálna. Utánanéztem közben, lehet, hogy az én telefonomban van a hiba. Redmi 4x-nél tapasztaltak mások is ilyet külföldön is. Az a fura, hogy a beépített MI fiók témázós appja sem megy wifin...
-
ntglaci
csendes tag
Idén már kétszer volt double fame, és mint te is tudod úgy időzítettek, hogy az rr3 frissítés előtt 2 nappal adták a double fame napot. Ha amit leírtál megcsinálod - 5-8 napig duplázás - utána kiváncsi lennék, hogy a frissítéssel járó challengere ugyanúgy annyi időd marad-e?
-
ntglaci
csendes tag
A mai napi első feladattal visszaerősödnek majd a botok.
Endurance, nálam 6,x km a kötelező táv, de 220km/h-ás átlagsebességgel!. Nálam a vége 221km/h lett, de 19km-es távval. Eleinte nyomni kellett rendesen a gázt, hogy meglegyen a 220, utána meg a féket, hogy ne legyen óriás a táv. Ha itt is ehhez igazodnak a botok, akkor elég kemény ellenfelek lesznek a következő futamokban. Így kell egy sima endurance futammal kib..szni az emberekkel. -
.Habi
csendes tag
Végül nekem is meg lett 108 versennyel, 25 boss futammal, 7 próbálkozásból. A legmesszebb a 23-ig jutottam. Sajnáltam volna, ha már beleöltem minden RS-em a fullos fejlesztésbe, még ha pénzért is vehető meg a verda.
Egyszer jutottam túl a 19. bossos futamon (, Daytona 10 kör, fullos autóval is csak tartani tudtam a sebességüket, de közelebb menni nem (párszáz méter hátrány). Aztán az utolsó körben volt egy koccanás előttem, mindenki lelassult és vagy 20 méter előnnyel sikerült leelőzni az elsőt.Viszont utána a következő boss előtti futam (a 23.) Melbourne, 2 kör, 9 ellenfél, ne csússz ki, ne csússz meg, ne érintkezz senkivel. Többszöri próbálkozásra is max 4. tudtam lenni. Szűk a pálya, kevés helyen lehet előzni és már itt is keményen mentek az ellenfelek, szóval skip lett belőle. Ilyen típusú versenyt kaptam még egyszer, Monza junior, azt is skippeltem.
A 19. bossos futamra kaptam még Indy 8 köröst, Richmond 16 köröst. Suzuka, illetve Catalunya csak az első kettő bossnál volt sajnos, pedig reménykedtem benne, hogy beadja. -
l4ci
tag
Az érdekes, én elég sok balesetet láttam Nascarban, amit nem én okoztam. Sokszor volt olyan, hogy már a célegyesben belerongyoltam az álló kocsisorba, mert elől valaki keresztbefordult. Volt olyan, hogy ki tudtam kerülni és még jól is jártam vele, de legtöbbször ilyenkor kilőttem és újrakezdtem. Sőt, olyat is láttam, hogy előttem csúszik meg a bot és megy neki a falnak, le a fűre, stb.
Első újrakezdés után hamar meglett, csak 2 Boss-t kellett futnom,ami csak Medium és Hard volt, de csak Indy és fullos kocsival nem volt gond az a 2-3 kör. Utólag visszanézve mégse volt ez olyan nehéz, miután felhúztam a kocsit, már teljesíthető volt, egyedül a tuning-gyorsítást kellett bevetni, ami reklámokkal egész gyors lett. Csak a Ricsi 20 körössel szívtam sokat, a többi pite volt. Ja és én TC nélkül toltam, engem nagyon lelassít, főleg Ricsin olyan kanyarodni vele, mintha állandó motorfékkel menne, pedig automata gázon van...
-
nexus6
aktív tag
azért szerintem ez eléggé nem kóser dolog, hogy már a legelején fejleszteni kell. Meg lehetett csinálni fejlesztés nélkül is, de elég sokat szenvedtem vele. mindig megfogadom, hogy ezekkel a versenyekkel nem foglalkozom aztán mindig ott görnyedek felette.
azért tetszik hogy valakik már 400 felett járnak. a magam 47-es szintjével csak mosolygok (igaz valamikor 3-4 napig sem tudok játszani...) -
DigitXT
félisten
Azért egyszer próbáld ki segítség nélkül: talán nem is olyan erős Magnus,
csak ha folyamat befékez neked a segítség, akkor te vagy amiatt túl lassú.Nem feltétlen frissítést akart letölteni, hanem mondjuk a kihíváshoz valamit.
Mondjuk ellenőrzi vele, hogy nem csinálod-e túl korán, vagy valami ilyesmi? -
l4ci
tag
Én van, hogy minden futam után mentek, mert ha esetleg nem sikerülne, vagy valamelyik bot lelök az útról, akkor nem akarom elveszteni az addig megnyert versenyeket. Nálam elég sokszor korábbi állapotra lép vissza, amikor kilövöm a játékot, ezért mentek ilyen sűrűn. Az 50. szinttől már tényleg minden Boss futam extrém, de még full tuningos kocsival is. Ennek ellenére ezt könnyű volt megnyerni, ha nem rontom el a féktávokat és nem csúszok meg, akkor simán hozható Magnus (eddig). Viszont az 51. sima Easy verseny egy kicsit szivat: a szokásos ne csússz meg, ne ütközz, maradj a pályán, és egyszer már eljutottam a második körig, amikor az egyik féktávon a hülye bot hátulról belémjön...
-
Petya25
őstag
A 90% overall hogy jön ki neked 60-70 autóval ami kb a fele az elérhetőknek?
Én már minden szériát végignyomtam (100% event stats, 76% overall) és sosem kellett az előírt PR-nél magasabb szintre húzni a kocsit csak azért hogy nyerjek.Ami még maradt, a Nascarban 7 db (silver) elbaszott Suzuka East, amit kb nem tudok megcsinálni. A 2 körben 2. vagyok és az első meglépett 500-700 méterrel, szerinted?
-
Lirion
addikt
Szvsz beleszól, de súlyozva.
Most néztem meg, elindítottam pár cup versenyt régi és 0% új szériában is, a régieknél rendre Rattlesnack és Auralpod állt az élen, az új szériákban viszont JKR, Jack Knife és társaik (a gyenge botok). Olyan szériában, ahol tuning nélkül, végig butítva mentem (még a 2.0 előtt) végig az utolsó versenyen a középmezőnyből adott botokat. Endurance-nél is ez volt, az új szériákban 5-6 km-eket kaptam, a már teljesítettekben meg 9-10 vagy online játékosokkal 15-20 km-eket.
-
Pompi
nagyúr
"nem akartam nagyon megerősíteni a botokat"
Én leköröztem, majd vissza engedtem magam elé, és bevártam a másodikat, hogy csak pár tíz méterrel nyerjek. Megadta. Már valamelyik előző versenyen amikor számolta a lekörözéseket, hogy hiába előznek vissza, nem csökken a számláló.
Mondjuk nem tudom mi számít az erősítés szempontjából, csak a vége, hogy alig valamivel nyertem, vagy közbent is figyeli? -
DigitXT
félisten
Valaki nem akar avatart cserélni? Na nem velem... Csak így nehéz olvasni.
Most ki szól, kinek, mi a nehéz, ki az aki butít, és miért? Tökönpaszulyon rulez!
A Regerára szárnyakat rakhattak volna kerekek helyett: jó "autó"! Csak fékezni
és kanyarodni ne kelljen vele. Ellenben 400 kmh-nál bőven fel lehetne szállni... -
Kronok
tag
nálam 229,5 és sehogyan nem megy lefelé
223 volt eddig a legtöbb amit ki tudtam hozni a kocsiból csak pénzes fejlesztéssel
az előtte lévő feladatok elsőre meglettek
ez az egész event nagyon faszájosan ki lett találva, éjjel egytől indulnak - nálam legalábbis - az új fejezetek, szilveszter lesz, biztos sokan csak a játék miatt nem fognak inni, h megtudják szerezni az autót vagy mire gondoltak? -
#40359168
törölt tag
A Ferrari-kra egyszerűen nem szeretek költeni, mert egyik rosszabb, mint a másik, nagy csalódás volt, amikor megjelentek a játékban. Az F50-nel asszem könnyebb volt elérni a szükséges PR-t, mint az F40-nel, ezért megyek zömmel azzal, bár a sokkal kevésbé tuningolt F40-nel is nekifutottam jópárszor és mindig nyertem, de azt még jobban utálom.
-
#40359168
törölt tag
Nálam sajna nincs a Toyota a garázsban, meg a 10 körös Le Mans sincs feloldva, így be kell érnem a repedtfazék-hangú, csúszkálós F50-nel, ha nagyobb összeget/pontszámot akarok. Nagyon nem szeretem azt az autót, kár, hogy mondjuk egy Agera-val, 918-cal vagy a nagyon nagy kedvencemmel, a BMW M3 ALMS GT2-vel nem lehet nagyobbat szakítani.
-
l4ci
tag
Nekem 19 fejlesztéssel "simán" összejött, csak ezt a fékezős hülyeséget próbáltam vagy 10x, mire összejött. Viszont a 19 upgrade után már megint minden aranyos, és nem olcsók, de ennnyi elég volt szerencsére. Nem mintha nem lett volna elég aranyam, mert az van bőven, de azt se akartam, hogy túl könnyű legyen a vége.
A Regera upgrade-jei viszont szerintem megint húzósabbak lesznek, gyűjtöm is a pénzt már egy ideje, tartalékolok pár milliót az új autók fejlesztéseire. -
oz82
senior tag
ÉN az 1/4/5 öt skippeltem. Csak pénzes tuning volt a gépen. Az elsőt még vért izzadva meg tudtam volna csinálni, de mindíg az volt hogy hiába fordultam a hátsó egyenesre akár harmadikként féktávon nem tudtam megfogni és csak lépett lépett el.
Az, meghogy max. 132 vel szaggass át a célvonalon miközbe nyersz, na az egy baromság... -
#40359168
törölt tag
Nem nagyon hibáztam a kanyarokban, de minden alkalommal elment Marcus a cél előtt pár méterrel mellettem, miközben a második helyezettet tartottam fel. Ha pedig az előző egyenesben próbálom elérni a 290-et, nem tudom megfogni az autót a kanyarban. Ki van ez találva, és ahogy olvasgatom, utána még nagyobb szívás jön, szóval sztem én elengedem ezt az autót, mert annyi időm nekem sincs, hogy összehozzak két szintlépést, amivel elég aranyam lenne két fejlesztéshez vagy skip-hez.
-
Gyurma_13
aktív tag
Nem volt rossz ez a rendszer, de a 35-ös és a 43-as olyan szinten volt nehéz, hogy vért izzadtam. Kb. 50-szer nekifutottam, de a 35-ösnél csak második tudtam lenni. Ha nem tudom, hogy újra lehetett előrről kezdeni, lehet még próbálkoztam volna és ha mázlim van behúzom, de az már nem játék, hanem szenvedés
A 43-ast meg kb. 30-40 próbálkozással vittem át.
Ha nem lehetne kilőni a játékot, akkor kb. lehetetlen lett volna
-
Petya25
őstag
Gyanítom a nem meglévő autókba is elég lehet a csak pénzes tuning. Az se veszik el elvileg. De akinek nincs rá kerete az nem kezd bele csak azért hogy lenullázza magát, ez nem kötelező. Ha maga akarja végigtolni akkor értem, hogy küzd, de amúgy miért nem adod oda neki a mentésed?
-
rumos14
nagyúr
-
cuebler
senior tag
én a negyedik ticketet használtam el és van még öt (talán szintlépésenként ad egyet). fizetnem nem kellett. elsőre 27., másodikra 28. harmadikra lusta voltam tovább erőlködni (266k pontnál járok), inkább újrakezdtem. holnapra szerintem begurítom a garázsba a vulcan-t. any questions?
amúgy ez az új challenge-rendszer tetszetős. elővesznek/újrahasznosítanak olyan "egybajnokságos" autókat, mint pl. a spada codatronica. szerintem ez határozottan jó dolog...
-
-
#40359168
törölt tag
-
Lirion
addikt
Nézőpont kérdése. Ha azt nézzük, hogy a 2.0 előtt nem volt kötelező tuning és minden autót meg tudtál venni valós fizetés nélkül, akkor igenis etikátlan, hogy kényszerítenek. Viszont azóta eltelt sok idő és a rendes szériákban is kötelező sok esetben a goldos tuning, ehhez képest pedig ez a sorozat csak simán követi a trendet. Én etikátlan helyett inkább az undorító szót használnám...
Amúgy miért írtok off-ban? Nem bírom megérteni, mikor a játékhoz kapcsolódó témázgatást itt offba rakjátok.
-
kgymac
őstag
@.Habi:
A 4/2-ben Ahmed a lányomnál 2:46:779-et , míg nálam 2:48:119-et ment, nem lett akadályozva/kilökve, stb.
A 4/3.as endurance-ban a lányomnál 7.3km, nálam 5.9km kellett az első futamban az első helyhez.
A különbség a 2. napi melbourne-i sikertelen próbálkozásaimban van. -
Lirion
addikt
A drag race-nél ha előre meghatározott autó ellen mész, akkor nem tudsz butítani. Az kizárólag a kanyarodási sebességre van hatással, gyorsulási versenynél meg ugye nincs kanyar..
Az 50-100 m előny nem szempont a butítás esetén, csakis az idő a szempont. A legjobb megoldás az, ha hagyod párszor a mögötted levőt utolérni, és amikor majdnem elment melletted, kilököd.
-
#40359168
törölt tag
Nekem az simán ment, bár volt egy-két necces ütközés (egynél még szikrázott-csattant is, szerencsére az elején, meg párszor belémjöttek az átlátszó megelőzött autók, ezt utálom a legjobban ilyenkor). Érdemes minél többet menni, mert az idő lejárta után szabadon guruló, lassuló autó sebességét is beleszámolja még az átlagba, és nyilván ha több időt töltött az ember a versenyben, jól megküldött sikánokkal, ez kevésbé problémás. Nem emlékszem pontosan, de 24-25 Km körüli távval, 239-es végső átlagsebességgel lett meg.
-
#40359168
törölt tag
A 3. nap 3. verseny nagy kicseszés... 2. körben legyen meg az első hely, vagy nyerj legalább 169 Km/h átlagsebességgel, Suzuka, 4 kör, kölcsön F1. Egyszer elkezdtem, majd láttam, hogy nem lesz meg, kiléptem, utána végigtoltam kíváncsiságból. 196-os átlaggal sikerült összehozni az 5. helyet, ebből skip lesz szerintem.
-
kolos15
csendes tag
-
DigitXT
félisten
Kicsit mellébeszélsz, hogy miről beszélünk. A kérdés a Suzuka East futamok
nehézségére vonatkozott, amire válaszul elkezdted ecsetelni, hogy milyen sok
módszert ismersz a botok butítására... Én meg rákérdeztem, hogy az esetleg
nem lehetséges, hogy jobban kéne vezetni ezeken a Suzuka East futamokon?
Mondjuk körönként 1 másodperc egy 6 körös futamon 6 másodperc. Az sok... -
DigitXT
félisten
De ki mondta, hogy ezen a Suzuka East futamon kellene farmolni?
Farmolás az, amikor megnyerted, s ÚJRA nekimész, mert sok pénzt,
vagy sok fame-et ad. Tehát megéri többször lefutni... Erre van pl. a Le
Mans-i 10 körös. (Éjjel mondjuk szívatósabb, inkább nappal lazaság.)Ezek a Suzuka East futamok a Nascar szériában tucatfutamok, amit
nem kell többször lefutni, ha megnyerted! (Vagy persze lehet, ha úgy
élvezted, hogy nehéz volt.) Nem ezen farmolsz. Megint nem is értem.Annyiban nem tucatfutamok viszont, hogy nehezebbek az átlagnál.
És (páran) pont ezt mondjuk, hogy ez jó/így szórakoztatóbb a játék...
Konkrétan erre mondtam, hogy lehet hogy sokféle butítós technológia
van, de normál futamoknál általában nincs rá szükség. Itt meg tessék
jobban vezetni. Vagy nagyon megküzdeni a butítással. Ha nincs más.
(Semmilyen hátrány nem éri az embert, ha nem csinálja meg elsőre.)Petya25: az nem lehet, hogy lassú vagy? Az 5 perc szvsz sok.
Ez nem a játék hibája.Kivéve persze, ha "segítségeket" használsz,
akkor az, mivel azok csak lassítanak!Boldog lennél olyan botokkal,
amik 4:18.463 alatt végeznek, s alig 4:19-cel esel be második helyre?
42.329 volt a legjobb köre, nekem 41.125 - és nem is fullos az autóm!
(Nem vagyok miatta ideges, mert tudom, hogy legközelebb meglesz.)Aztán ha nem is ugyanarról a Suzuka East Showdownról beszélünk?!
Akkor bocs a fentiekért.Lehet, hogy eggyel több körös valamelyik?
A fenti időt a Stewart-Haas Racing Champion Cup 6 köröséből vettem:
18/27 upgrade van a kocsin, PR53,6-os még csak... drága fullra húzni. -
DigitXT
félisten
Ezt nem értem. Nekem is minden megvan, ami elérhető (arany kéne még
sok), de egyszer sem éreztem úgy normál futamok alatt, hogy különösen
butítani kéne az AI-t sőt, ahogy már előttem is írták, így legalább ad némi
kihívást, gyakrabban lehetne nehezebb futam: az időkorlátos challenge az
más, olyankor kellemetlen, hogy nincs időd többször javítani és nekifutni...Ui: igen a Suzuka East nehezebb, mint a többi. Egész jól megy itt az első.
Szerk: Toyota Le Mans-ban elérhetetlen kategória a maga 1000 gold árával.
Ha felvennéd ismerősnek Sunyistát, lehet, nem lenne 22-26 km az előny. -
Gyurma_13
aktív tag
Bizony, bekeményitettek a játék készítői. IOS-en, nincs könyvtárba másolás, nincs manuális mentés, nem javítható az autó ha nem vagy online, stb.
Kiváncsi vagyok, hogy tudok-e megint offline duplafame-en maradni egy hetet.
Ha igen, minden futam két aranyba kerül, de még úgy is megéri. -
Lirion
addikt
A kezdeti szériákban szinte sehol nem kellett fullra fejleszteni az autót, sőt, a legtöbb simán R$ tuninggal teljesíthető volt, ide értve pl. a koeningseggeket is. Aztán persze később rájöttek, hogy ez így nem buli, de most már nagyon elszaladt velük a ló, azért nem kicsit köcsög dolog, hogy lassan tényleg minden új autó goldos lesz és még 1 híján fullra is kell tuningolni a pr követelményhez...
-
Petya25
őstag
Ezért is áll nálam vagy 10 széria befejezetlenül 75-100% között mert az előírt PR-t nem toltam bele, no meg 6 autó is hiányzik. Majd ha egyszer lesz annyim, hogy épp nem kell máshová, na majd akkor tolom bele (kb soha).
Jó lenne egy zseton beváltó fícsör: 1 misi RS -> 100 Gold
Rögtön megérné játszani. Persze a majmoknak nem. -
Petya25
őstag
Féreértettél, én a szériákban előírt PR követelményekre gondoltam, nem a fullra húzott autók PR-jére. Az totál felesleges gold pazarlás.
Megjött a frissítés. Amit eddig nem tom említett-e valaki de nem csak a 3 LMP1-es gép van, hanem egy totál felesleges sokadik Porsche RSR 2015 is 670 goldért. Ezután már ez lesz, hogy goldért jönnek új autók csak?
-
l4ci
tag
Mount Panoraman nekem elfogyott az út már az Agerával is, alulról súrolta a 400-at (igaz nem volt full tuningos akkor még). Spa visszafelé meg elég cinkes, emlékezz az F1-es visszafelé versenyre, ha ott 300 fölött jössz, nem tudod bevenni azt a "laza" kanyart se és máris lelassulsz... Csak LeMans-ban lehet 410-420 fölött menni ezekkel. Illetve amit én tapasztaltam, hogy eddig csak az F1-es autókkal tudtam maxon menni, semelyik másik autó sem gyorsult fel sehol sem a specifikációban megadott maximális sebességre.
Esetleg meg lehetne próbálni LeMansban a körforgalomtól visszafelé is, hátha ott több helye van kifutni a bukótérbe és nem lassul akkorát...
-
l4ci
tag
Igen, emlékszem arra az eventre. De TT-ben is volt egyszer LeMans-ban az Agera R, én ott értem el a 402-t a hosszú egyenesben. Akkor még nem volt meg szerintem a Toyota, azt egy későbbi akcióban vettem meg, de arra egészen pontosan emlékszem, hogy az Agera R-rel abszolváltam a legnagyobb top speedet eddig! Amúgy valószínű, hogy a sima Agerával is meg lehet csinálni, de nekem pl. Mount Panoramaban nem jött össze vele, mert elfogyott az út, a kanyarban meg már lassult.
-
l4ci
tag
Igen, én ott mindkettőt elkövettem, időt is trükköztem, meg offline is voltam az utolsó futamnál, valszeg ezért sem adta oda, de nem volt gáz, mert pénzem rengeteg volt, így megvettem utána "bagóért". Legközelebb már nem követtem el ilyen hibákat. (Ügyesebben trükköztem...)
Petya25: Igaz, hogy az újabb verziókban sok pénzt lehet szerezni a versenyekkel (5-600e R$ is összejön a duplázókkal), de a 2.1-ben 130-170e-nél nem nagyon lehet egyszerre többet szerezni. Aranyat viszont könnyű itt haxolni. A tervem az, hogy az "alap" 82 autót itt feltuningolom fullra, szerzek annyi aranyat, hogy a többi kocsira is maradjon, aztán "frissítek" 2.4-re, itt még szintén a régi fame rendszer van, de már az LMP+Ferrari széria is benne van, ezt is végigtolom és csak utána frissítek a legújabbra. Na most ehhez kell még 25 milla, hogy a maradék 17 kocsit is felhúzzam maxra, mert 65 darab már fullos...
-
Petya25
őstag
A napi 2-4 szintlépést hogy érted? Mennyi versenyt tolsz le miatta? Nekem most a dupla miatt 2-3 verseny kell (F40/F50) ahogy kijön éppen a csíkon 1 szinthez. 2 futam kb 30 perc. Nekem naponta ennyi elég, 93% körül nem lehet már arany nélkül haladni a szériákban. Csak olyan autók maradtak (8) amikhez összeségében kell 5000 arany.
-
l4ci
tag
Na én pont ezért mentettem két másik facebook accounttal is felhőbe a régi állásomat, mert most használom mindkét lehetőséget - facebook a friends bónusz miatt, gmail meg az arany farmolás miatt - és ki tudja mikor akar menteni egyet, nem árt az óvatosság. Meg persze offline mentés is van a doc könyvtárról.
Más téma: hát persze, hogy igazam lett, és a heti akciós autó az Aston Martin Vanquish lett! Na és honnan tudtam ezt?! Múlt héten a sok időállítás után egyszer csak a Vanquisht hozta az akciós sorra, örültem is neki, mivel ez aranyos, míg a DB9-es pénzes, és pont az Astonos széria következett nálam. De az egyik újraindítás után már újra a DB9-et hozta akcióba, meg is vettem, de nem vártam az újabb heti akcióra és inkább megvettem a Vanquish-t 20% OFF-al.
Viszont ezek szerint a régi verziókban elő lehet valahogyan hozni időállítgatással a régi/új akciós autókat is? Van erről valakinek valami infója, hogy ezt milyen trükkel lehet esetleg előcsalogatni?
-
l4ci
tag
Ezt tudom, viszont olvasgattam külföldi RR3 fórumokat és ott is panaszkodnak, hogy vmi hotfix következtében már nem maradnak meg a managerek, max a szervízes fiú. Lassan minden lyukat befoltoznak...
Én amúgy még mindig a 2.1.0-val játszom, offline APK telepítővel tettem fel másfél hete és már az elejétől kezdve elvette a managereket a kilövés után. -
l4ci
tag
Tudom, hogy hol kell megszakítani, tavaly nyár óta így farmoltam én is, csak már nem tudom, nem emlékszem, hogy melyik verzió volt, ahol elkezdtem, de biztos, hogy 2.1 utáni volt, mert a LeMans-i szériánál még nem ismertem a fórumot és nem tudtam ezt a trükköt. De mondom, nem zavar és lehet, hogy a 2.4-ben már újra működni fog, majd alkalomadtán felteszem és kipróbálom azzal (is).
Emiatt most nem fogom újratelepíteni, lassú a netem otthon, sok idő mire lejön az 1 GB asset, addig végigtolok egy szériát... -
-
l4ci
tag
Egy kérdés: az F40/F50-es eventeknél, ha a végén kilövöd a játékot, akkor is elveszi a managereket, vagy azok megmaradnak? Csak azért kérdezem, mert 1 hete visszatöltöttem a 2.1-et, és ott sajnos elvesznek a managerek, pedig nálam eddig a 3.1-ig bezárólag mindig megmaradtak. Lehet, hogy valamelyik 1.x-es verzióban megmaradt bug lehet, amit a frissítések nem javítottak, viszont az új telepítésekben már nem működnek.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Okos Otthon / Smart Home
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Linux kezdőknek
- AI tervezheti az Apple chipeket
- Hálózati / IP kamera
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Milyen monitort vegyek?
- Diablo IV
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- További aktív témák...
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad P43s - i7-8G I 8GB I 256GB SSD I Nvidia I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 13400F 32/64GB RAM RX 7700 XT 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- AKCIÓ! GIGABYTE B360 i5 9600K 16GB DDR4 512GB SSD RX 7600 8GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged