- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Google Pixel topik
- Honor 400 Pro - gép a képben
- One mobilszolgáltatások
- Magisk
- iPhone topik
- Poco M3 - felújított állomás
- Honor Magic V2 - origami
- Xiaomi 12T Pro - kétszínű, mint a kétszázas
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tailor
őstag
válasz
DigitXT #12383 üzenetére
Közben nekem sikerült!Tegnap behúztam, offline és butított botokkal... maradt a végén kb. 4%-nyi nafta. Most egy darabig nem akarok zümmögést hallani, rotyogó hengereket ide nekem!
Amúgy én sem butítok soha, sőt, nem figyelek arra sem, hogy kevéssel nyerjek... De most muszáj volt, mert úgy éreztem, még egy lemerülő kocsi az utolsó körben, és a telóm bánja
Köszönöm még egyszer a tippeket - neked is, cappa72! -
válasz
DigitXT #12383 üzenetére
elméletben rohadt jó vagyok
Amúgy még annyi trükk, hogy ha nyerek is, akkor kevéssel nyerek. 200m vagy annál kevesebb előnnyel.
Megyek mint az "állat", aztán a cél előtt pár méterrel megállok, bevárom a másodikat, és 200m-es távolságnál begurulok a célba. Igaz, olyan is volt, hogy a végén elaludtam, és későn léptem a gázpedálra - ez 10 körös le mans esetén elég szíven ütő tényrealizálás@(#12382) balintka
Elvileg minden versennyel lehet butítani, ha sokszor vagy utolsó, a rövid versenyek ugye kevés időt vesznek el. Többek az elmination-t használják erre, mert az csak 20mp. Viszont az autocross, speed snap és endurance esetén van mérhető/látható eredmény, hogy hogyan butulnak le, romlanak az eredményeik. Én ezért preferálom ezeket. -
-
válasz
DigitXT #12371 üzenetére
Na végülis úg küzdöttem most a c-ért, mint néha sikeresebb esetben a b-ért, de nem ment. Maradt a d csoport. Persze a Ferrari-t nem fulloztam, ráér az... Nissannal sikerült már csak ~0,2s lett volna, amit persze hol itt, hol ott rontottam el, simán 0,3 s benne lett volna; de nem lett...
Na majd a héten!Most mindegyik beadott autó fullos, remélem a C előre prognosztizáltó
-
válasz
DigitXT #12273 üzenetére
Erről a 7 évről jut eszembe, hogy ennek a játéknak vajon miért nem lett következő része? Félreértés ne essék, szerintem a mai napig jól néz ki mobilos játék létére, és nem igazán van ellenfele sem a sok full arcade gagyi között, ami mobilokra van, csak azért mégis jó lenne egy új verzió, vagy ha legalább az alacsony frame-limitet kiütnék valahogy.
-
-
válasz
DigitXT #11910 üzenetére
Nekik? Viccelsz?
Úgyis tudod a választ.
Stikli is megmondta... az embernek soha semmi nem elég... (Sövényen túl)(Eszembe jut, mennyire átalakult a játékpiac... régen a standalone játékokért, teljes verzióra fizettünk ki 6-12e Ft-ot. Most meg az IAP <in app purchase> / IGP <in game purchase> időszakban egy csomagot adnak mondjuk 15 / 40k-ért.... ami nem sok dologra elég...)
-
-
Unbaised-Ben
senior tag
-
l4ci
tag
válasz
DigitXT #11456 üzenetére
Nem! Ha autógázzal mész, akkor a bal oldali touchpad/gomb a fék, ha manuál gáz-fék beállítással, akkor a touchpad a fék, az egyik jobb oldali gomb pedig a gáz! Teljesen jó, persze meg kell tanulni, meg kell szokni, mert teljsen más érzés így "kontrollerrel" irányítani, mint ha előtted lenne a képernyő. Sokkal érzékenyebb, más pályán még nem mentem, de majd fogok tolni egy LeMans-t meg egy Suzuka GP-t, mert kíváncsi vagyok mennyire jó kanyarokban az irányítás...
-
válasz
DigitXT #11410 üzenetére
Eddig nekem nagy ritkán előfordult, hogy valami Jedi-s játék reklámja megjelent, de nem kellett megnézni, csak egy X, és már ment is tovább.
Viszont ha jól értettem, kollégánknál aranyért megnézendő reklámot kapott az arcába.
Tehát, mint Petya25 írta, "Amúgy a reklám nézős téma összeségében változott."
Illetve 990Ft a minimális első megvehető tétel (5M R$); és a változások után kérdéses, hogy ami régen volt reklámmentesség az most is van-e. -
Diszke
csendes tag
válasz
DigitXT #11384 üzenetére
Mindenkinek más. Farmolni nem szoktam soha, bár nem tagadom h eleinte még csináltam. Valahol level 120 környékén volt utoljára h csak a fame miatt csináltam egy futamot. Lp nem volt soha és pénzt sem költöttem soha, mégis jól meg vagyok. Meg van az összes verda és mind újat fullozok. Persze még vagy 80 vissza van amit kéne fullozni de majd apránként az is meg lesz. Omp-n és wttt akkor is aranyat kapsz már ha csak egyet futsz. Mondjuk lehet h keveset de kapsz. A C-hez meg messze nem kell fullozni a verdát.
-
-
l4ci
tag
válasz
DigitXT #11378 üzenetére
Az álszent leírásod ellenére én biztos vagyok benne, hogy pont azt akarja.
Jó ezen már többször végigmentünk: mindenki szerint más a csít: van aki szerint az exploit is csít, a hivatalos EA/FM policy alapján akár exploit miatt is bannolhatnak, de eddig még 4-5 év alatt nem tették. Persze van akit az LP miatt sem, ha ésszel csinálja... De ezzel csak az a baj, hogy ha rákapsz, akkor nem tudod abbahagyni, mert olyan, mint a drog, nincs megállás a lejtőn...
Na mindegy, én maradok a szép lassan stagnálásnál, eddig csak a meglévő bugokból profitáltam, nem akarok 1000 aranyakat betolni hirtelen, mert a végén még felhívnám magamra a figyelmet... -
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #11248 üzenetére
Még elszúrtam egy-két órácskát a semmire, mire megtört a jég s végre javítottam:
onnan viszont már könnyebb volt tovább faragni. Szóval megvan a B csoport, LOL!
Aztán jött Diszke: ellene egész szórakoztató a versenyzés. De azért fárasztó, na!Szerk: viszont még szarráverve is jobb voltam magamnál: van haszna a nyúlnak...
-
Petya25
őstag
válasz
DigitXT #11246 üzenetére
Most rápróbálhatsz az A-re Te is, lehet neked menni fog.
Én harmadikra futottam egy top 500 körüli helyet a ca 150e userből szellemek nélkül.Abból indulnak ki, hogy 4 kerékkel nem lehet elhagyni a pálya vonalát, ebbe belefér a füvezés. De az igaz hogy 2 keréken a valóságban sosem lehetne elfordulni, ahogy korábban a falról lepattanva sem...
-
BikaGT
csendes tag
válasz
DigitXT #11188 üzenetére
Elite/Battle Italia/12/Spa/458 Italia
Tényleg alakul!
Tegnap hanyagoltam kicsit, mert görcsölt tőle a kezem. Én full manuál beállításokkal, mindent kikapcsolva, tilt B-vel megyek és így nyomni a gázt nem egyszerű néha. Én is a te idődet vettem ma alapul, kíváncsi voltam a különbségekre, amit írtál. Az első szektorban tényleg sokkal jobbnak tűnik az időm/tempóm, az Eau Rouge-t például annyival jobban csinálom meg, hogy a Les Combes-ig volt olyan, hogy 6-7 tized előnyöm lett az egyenes végi féktávra. Viszont most már a technikásabb 2. szektor is kezd elég jól összeállni. A Rivage utáni név nélküli balosban (11. kanyar) pedig volt egy marha nagy megcsúszásom is. A harmadik szektor viszont a Stavelot-tól kezdve még mindig nem az igazi. A Blanchimont neked megy jobban.
Mindent együttvéve sikerült újabb majd negyed másodpercet találni, amelyből 225 ezredet adtam neked. Így már Global 24. vagyok.
Utána megnéztem a ghostokat és elég érdekes dolgokat vettem észre. A Pouhonban én hatodikban fordulok, míg te hetedikben. A Kemmel egyenesben viszont, az Eau Rouge beli tempókülönbségnek köszönhetően 2km/h-val vagyok gyorsabb az egyenesben.
További érdekesség, hogy nekem úgy tűnik, mintha nem minden ghost ellen lenne egyformán könnyű versenyezni. Nem a hackerekre gondolok, bár ki tudja, de pl. ha kiválasztok egy ellenfelet, aki pl. csak pár ezreddel van előttem, néha sokkal nagyobb szívás megtalálni azt a pár ezredet, mintha egy olyat választok, aki tizedekre előz meg. Utóbbit meg simán lenyomom, szinte mindenhol...
Van még benne szerintem további kb. 3 tized. A WR-t viszont nem tudom, hogy lehet összehozni?!
Hajrá!
-
l4ci
tag
válasz
DigitXT #11188 üzenetére
Eventekben valóban nincs ovál, TT-ben meg kb vicc is lenne, mert full random, de az egyik Motorsport szériában pont a héten találkoztam Indi ovál pályával, h2h meg cup is volt benne, meg is lepődtem, hogy mi a fene, mert rég volt már ilyen. Már nem sok van hátra a 100%-hoz, csak kb 40 futam, kb egy hét múlva meg jön az update, újabb 3-400 versennyel...
-
BikaGT
csendes tag
válasz
DigitXT #11167 üzenetére
Igen ez szubjektív. Nekem tényleg megérte a rászánt időt meg a szórakozást. Eddig sosem TT-ztem ennyit adott eventnél. Kíváncsi voltam, hogy meddig tudok előre jutni és szerintem összességében is fejlődtem vele az egész játékot illetően. Már visszakerültem eléd és látok még benne további 4-5 tizedet. Jelenleg Global 29. vagyok már.
Egész érdekes amúgy ghostoat is nézegetni, hogy melyik pályán hol-merre lehet még találni tizedeket. Számomra teljesen meglepő ívek is léteznek. Pl. Spa-ban is volt egy két necces, no offtrack pillanat. - képen
Amúgy meg személyes indíttatásból vágtam neki az egész eventnek, mert Spa amúgy is az egyik nagy kedvencem a világ versenypályái közül (Nordschleife és Suzuka mellett), a 458-assal meg legalább van személyes tapasztalatom is.
-
Petya25
őstag
válasz
DigitXT #11177 üzenetére
"Azért nem kár: unoka nincs.
"
ez átjött
A 16GB tényleg nem valami nagy, nekem a telóm annyi, alig van rajta valami progi, kép + a RR3 és nincs 2 GB szabad.... A rendszerek nagyon sokat megesznek.
Na találsz egy TT-t ahol futhatunk pár karikát? Valamit az új sorozatok közül.
-
-
Petya25
őstag
válasz
DigitXT #11164 üzenetére
Sosem mondtam, hogy kirázon kisujjból, csak annyit próbáltam átadni, hogy nem éppen acélos környezetben nem lehetetlen jót futni. Időt rászánod (én nem) és az elejében nem ezrével hemzsegnek az éhes vadak, akkor jön a jó idő. A heti TT-ben verseny van, na ott rengeteg időt rászánva is qrva messze van az A (főleg nekem).
Én is elfáradtam már, minden fullon, daráló, egyre drágább gépek, resetelt szériák, feleslegesen sok új verseny... ha még a szervizt is fogyelnem meg nyomkodnom kellene már feladtam volna.
-
l4ci
tag
válasz
DigitXT #11164 üzenetére
Azért nem tolom ki a belét, hogy ne kelljen órákat várni a szervízre, iOS-re nincs szervíztrükk, a droidos kütyüjeimet meg mind kinyírtam már. Így "butítva" majdnem végig lehet vinni egy szériát szervíz nélkül is, a TT-ket néha megtolom, de arra se fektetek már annyi időt, még mindig van vagy 120 verseny hátra és kevesebb, mint két hét van hátra az upgrade-ből, tolni kell, vagy lemaradok...
Na meg felraktam az F1 Mobile játékot is, mert iOS-re elérhető pár hete, hát nem győzött meg. Hasonló free to play rendszer, mint az RR3, de sokkal vacakabb tuning lehetőségekkel és jelenleg csak online versenyekkel lehet pontokat szerezni, hát ez se egy gyorsan haladós: 3 féle online verseny lehetőség van és csak kb az "időmérős" verzióban nem tudnak kilökni, minden más esetben lehet ütközni és olyankor vagy lelassulsz vagy kicsúszol, amivel nagyon sok időt veszítesz és akkor bukta a futam. Egyszer olyan is volt, hogy egy sikán után belementem az előttem leparkolt járműbe (talán Kanadában a bajnokok falánál), erre azonnal DNF lett, mondom miafene...
-
-
l4ci
tag
-
l4ci
tag
válasz
DigitXT #11120 üzenetére
Hát igen, ezt múlt hét szerda éjfélig (2018.10.24) lehetett elkezdeni. Ezt onnan tudom ilyen pontosan, hogy majdnem buktam ezt a kocsit a kislevelen, mert volt egy kis affér az aranykészletemmel, ugyanis eltűnt több, mint 24000 arany...
Az úgy volt, hogy az október 20-i hosszúhétvégén elég sokat játszottam vele és egyszer le is merült a droid játék közben. Nem tudom pontosan, hogy ezután, vagy később, de észrevettem, hogy kerek 5000 aranyam van, pedig 29370 volt előtte pár órával. Nem tudom, hogy a droid fagyása (merülése), vagy a majmok trükközése segítségével sikerült ezt összehozni, de kicsit beparáztam, hogy hiába a 2 év munkája, kezdhetem előlről az aranyhekkelést. Szerencsére volt még egy telefon, ahol volt egy korábbi 29k mentés, csak az BP-en volt én meg Zegen... Tiszta mázli, hogy pont fel kellett utaznom és este 11 körül még el tudtam kezdeni ezt a szériát is. A szappantartó Porschét viszont buktam, mert azon a telón nem volt még meg, de hát inkább 400 arany, mint -24000...
Utána viszont alig tudtam rámenteni arra a profilra, mert hiába csináltam akármit, akárhányszor mentettem, mindig azt írta ki utána, hogy az utolsó mentés 1 órája történt (ez egy bug ugyan, de minden 1 óránál régebbire ezt írja). Szóva elkezdtem versenyezni, hátha az számít. Hiába volt több arany kupám, nem segített. Ezután a következőket próbáltam:
- több játékidő (nem nyert)
- több megszerzett arany, moziztam egy 100-ast, hogy több legyen (nem nyert)
- megvettem a hiányzó autót, hátha az lesz a ludas (nem nyert)
- több fame, money, ezért mentem egy duplás LM-et (nem nyert)
Miután a fentiek egyike sem segített, elkezdtem nézegetni a többi statisztikát, hogy mi lehet még a ludas? Hiába volt nagyobb érték ez "Event Stats" oldalon, hiába volt szinte minden érték nagyobb, akkor se mentett rá. Végül már csak kettő marad: a több tuning és a több teljesített verseny. Végül a "Total races" érték nyert, miután mentem még egy pár verseny, már rá tudtam menteni a profilomra és vissza tudtam varázsolni az elveszett aranyakat a droidra is.Amúgy ez az MP snap engem is megszivatott, sehogy se ment nekem 3 sor tuninggal az 315.28, mindig 314 vége lett csak, akárhogyan is vettem be azt a kanyart az egyenes előtt. Én nem vártam semmire, rátoltam a 95 aranyas tuningot, 29k-ból telik simán, ráadásul a heti 100 arany a wttt-ből is simán megvolt, szóval ennyit megért a kocsi.
-
McImy
csendes tag
válasz
DigitXT #10891 üzenetére
Egyik leglatvanyosabb peldaja a “hozzanyulasnak” az idore valo futas. Ha van egy auto snap (ha jol emlekszem) ahol idore megy a jatek es mondjuk a szukseges szint kb 50% fejlesztes kivan. Nem tudod teljesiteni, ratolhatod a fullosat, akkor sem fogsz jobb eredmenyt futni mindaddig, amig nem azokon az iveken messz, nem azokat a fek es kigyorsitasi pontokat hasznalod, amit a futam megalmodoja elkepzelt.
Alapbol en sem hasznalok semmi assist-ot. Viszont erdekes latvany mikor kitekerem a kormanyt jobbra, az elmeleti ivre, az auto meg megy egyenesen vagy kisse talan meg balra is tart. -
l4ci
tag
válasz
DigitXT #10558 üzenetére
Szombat hajnalban kezdődött, délután már megvolt a kislevelen és nem sokkal éjfél után a nagyon is behúztam. Ott már tényleg könnyebb volt kezelni, de hát fullosan minden kocsi jobb, de mondom a botok is sokkal jobban le voltak már butítva, mert nincs kedvem állandóan reklámokat nézegetni a javítás miatt...
A kislevelen a botok is erősebbek voltak, mivel azon nem is nyomom a karriert, csak az autókat húzom be, így erősebbek voltak, nehezebb volt nyerni. Igaz csak a minimum PR-t tettem rá, de már az LTS-ben sem úgy működik a butítás, ahogy korábban: sokkal több idő kell, hogy lassuljanak a botok...
(Nem, nem veszítettem direkt, csak minimális előnnyel nyertem, a nagylevelen mégis meglett nulla szervízzel, fullpiros autóval a 3. tier-től kezdve...) -
l4ci
tag
válasz
DigitXT #10556 üzenetére
Igen, lehet, hogy kacsa vagyok. A J50 fullozva már egész kezelhető. Csak minél hamarabb le akartam tudni ezt az LTS-t, mert amúgy kb semmire se jó ez a kocsi a karrierben, csak arra, hogy azt a 3 drag race-t, az Indy Speedway elimination-t meg azt a pár nagy PR-os kupát megszerezzem vele. Aztán évekig rá se fogok nézni. Igaz, hogy hozzászoktam a tapadáshoz, a jobb autókhoz, így előszedve ezeket a régi kocsikat, újra meg kell tanulnom vezetni őket. Mint amikor betették wttt-re vmelyik Viper-t, na ott spec ki kellett kapcsolnom a fék assist-ot, hogy beférjek B-be. De igazad van, ha nem muszáj, akkor kényelmes vagyok és assisttal tolom, csak akkor kapcsolom ki, ha máshogy nem megy...
-
l4ci
tag
válasz
DigitXT #10553 üzenetére
Nem, szerintem a J50 is szar csúszkálós, de lehet, hogy csak azért éreztem így, mert nem tuningoltam fullra és úgy próbáltam megnyerni kevés szervízzel: hát nem ment, majdnem mindig szervízelni kellett. Fullosan azonban a nagylevelen szervíz nélkül meglett, igaz ott jobban voltak butítva a botok. Viszont a Testarossa az tényleg ótvar gagyi, hasonló mint a szériában is szereplő Countach: mindenhol csúszik.
Kíváncsi vagyok ezek után az F430-ra... -
McImy
csendes tag
válasz
DigitXT #10513 üzenetére
Konkrétan itt nem az adaptívról van szó!
Special event - Road Trip. Adott a pálya melyen különböző megkötésekkel 1:55:20 (asszem) alatt kell végigmenni. Namost, mint látjuk a videón, "alulméretezett" tuninggal is teljesíteni lehet. Azonban itt teljesen mindegy, milyen szintű a tuning, akkor sem jelentkezik ennél a feladatnál az autó paraméterein. Olyan mintha egy "gyárilag" beállított paraméterekkel menne az autó.
Természetesen a karrier és egyéb pályáknál működik az "adaptív" megoldás. -
Petya25
őstag
válasz
DigitXT #10415 üzenetére
Most kefélték el az oldalsó listát statot is.
Nálam is 6e van pedig 10e felett volt.
Úgy járt, mint a fentről lehúzható personal stat.
Ott is csak lestem, hogy pl Lacival összevetve 6e vs 10e van.Amúgy mindkét helyen neked is neki is most is 10e feletti kupát mutat.
Szerintem csak júzer felöl van hülyén kiírva. -
l4ci
tag
válasz
DigitXT #10382 üzenetére
Régen minden jobb volt... Régen könnyebb volt aranyat hekkelni... De ha esetleg már korábban kifulloztál mindent, akkor az új autók megszerzéséhez nem kell túl nagy effort, mert minden végigtolva és kifullozva sem fogy már az aranyam, pedig már a napi reklámokat se nyomkodom végig. A napi bónusz, a wttt arany meg a szériákból jövő arany bőven elég mindenre...
-
l4ci
tag
válasz
DigitXT #10374 üzenetére
Én is "hekkeltem" sok aranyat reklám-mozizással. 2016 decemberében kapartam elő a régi profilomat, akkor 13e arany volt rajta, elkezdtem mozizni, megvettem nagyon sok autót, wttt-n két eszközzel toltam a B-ket, most már 4 eszközzel, jelenleg 76e aranynál járok, amiből elkölthető még 23e. Kvázi "tisztán" nyomtam, minden LP nélkül, 14 hónap alatt 63e arany innen-onnan (reklám, wttt, csapatarany) és már csak 11 autó hiányzik, amiből 9 db Nascar, amiből azóta egy darab akció sem volt. Fulloztam jó néhány kocsit, amire akció volt, megvettem ami akciós volt vagy LTS-ben meg Flashback-ben megszereztem őket.
Ezt a profilt azóta se bannolták, a nagyot viszont igen. Egyszer akkor, amikor "visszatértem" az offline aranyhekkelésből (2.1 welcome bónusz), mert túltoltam az aranyat és 10055-öt kaptam 2x, egyszer pedig 10045-ös time trial cheat-ért, ami irreleváns, többen kaptak akkor különböző eszközökről, azóta is hallottam már 10045-öt wttt miatt, aki megelőzi Radut, az esélyes egy ilyenre...
Tehát nem lehet tudni, hogy mikor mire megy a ban, főleg a 10086-os egy éves ban a kérdéses, hogy az vajon mire mehet? :/
-
Micsurin
nagyúr
válasz
DigitXT #10374 üzenetére
Ha már reklám:
Reklám naponta: 5x1arany, 25x2,000R$, 5x1gold, 100x2000R$, 5x1gold Innen már csak R$. Igen, végig néztem ennyit onnan tudom.(És ez nyomon követhető, lentebb kifejtem majd.)
Újra néztem az idei GP futamokat (miközben elmorzsoltam egy könny cseppet a doki 10. címének ellehetetlenedése miatt nem lesz már tízszeres...
) és közben nyomogattam a reklámot.
NEM azt mondtam bannán jár az LP-ért, csak azt, hogy gyakorlatban pont úgy szűrhető lenne mint a goldos accoc, mivel nincs semmilyen triggere a goldnak. (Reklámnál van, Google Hirdetési azonosítóhoz kötve, egészen biztos vagyok benne, hogy ennek a számát visszaküldi / ellenőrzi.)
hmm RR3-nak lehet megérné megnézni a forgalmát WireSharkkal, lehet találnánk még pár Exploit lehetőséget, meg van a holnapi program, úgyis van egy valag felesleges óránk gépteremben.
Ha valaki a fenti reklám mennyiségre fanyalodna: 15 gold / nap és ~250k dodó.
A második goldos széria után: Beállítások -> Google -> Hirdetések -> Hirdetési azonosító visszaállítása
-
Micsurin
nagyúr
válasz
DigitXT #10372 üzenetére
Ha LP-vel aranyat ásol akkor módosítod az apk-t, mivel. Appon belül emulálással igazolja vissza a LuckyP a vásárlást a játéknak, amivel nagyon hamar meglehet bukni, mert a te vásárlásod az ő oldalukon (mert egészen biztos van szerver oldalt ellenőrizve a dolog) nem történt meg.
-ha nem lenne szerver oldalt ellenőrizve a dolog, akkor az "aranyas" accoc se buknának meg ha online kerülnek-
-
l4ci
tag
válasz
DigitXT #10336 üzenetére
Ja igen, régen nekem is volt kihívás, amikor még nem butítottam, akkor még egy 4-5 körös Silverstone National is megszivatott, meg a 4-5 körös Indy oválok. Azért butítok, hogy az LTS-eket minél hamarabb le tudjam nyomni szervíz nélkül, meg hogy a "kislevelen" ne kelljen rommá tuningolni a kocsikat, így a minimum tuninggal is meg lehet szerezni mindent. Ha rendesen nyomnám, akkor tényleg lenne kihívás a karrierben is, mivel olyan barátaim vannak, akiket tuti nem tudnék speed snapeken meg speed recordokon megverni...
Így még a karrier jelentős részét is inkább offline nyomom, különben bedobálná a jó kis snapeket, amiben nem vagyok jó. Bár egyszer-kétszer még én is szivattam anno néhány havert endurance-okon, most már inkább megelégszem a minimum 3-4 km-rel, ha csak annyit kell menni. De már a butítás se megy mindig úgy, mint régen, mintha néha resetelné az eredményt, mert bedob ilyen 7-8 km-eket is...
A wttt-t szoktam nyomni, most pl cél a Suzuka top100, mert szerintem menne, csak valahol mindig eldobom a jó eredményt, többnyire a végén a 130R-ben... Még mindig nem vettem iPad-et, pedig kéne nagyon, de hát más prioritások is vannak, egy játék miatt nem fogok új eszközt venni. Bár az iPhone választásban is benne volt, hogy akartam végre egy olyan eszközt, amit végre nem laggol a játék. Azóta a családban már 4 iPhone is van, a 2 profilra jut 6 eszköz, csak úgy dől az arany...
Az exclusive szériában viszont tényleg van néha kihívás még így is, főleg a lassabb, csúszkálósabb autókkal, ott tényleg oda kell figyelni, hogy első legyek...
aelod: az AI erőssége attól függ, hogy mennyire nyomod jól a versenyeket. Ha mindig sokkal nyersz, akkor a botok is erősebbek lesznek és nehezebb lesz nyerned, mert egyenesben nem éred utol őket, max kanyarokban lassulnak le. De hogy mennyire, az függ attól, hogy milyen előnyökkel nyersz. Ha mindig csak minimum 50-100 méterrel nyert kupákon, meg mindenhol kicentized a minimum követelményt, akkor gyengülnek és hamarosan könnyebb lesz nyerni. De direktbe is lehet "butítani" őket, pl endurance, elimination vagy speed snap-eken, el sem indulsz, vagy utolsónak érsz be, ezt eljátszod 10-20x és máris gyengülnek. Offline még hatásosabb, mert online be szokott még dobálni "ismeretlen" TSM-eket is...
-
aelod
veterán
válasz
DigitXT #10336 üzenetére
Azt hol lehet állítani? Mármint az opponentek erősségi szintjét?
Van egy nascar pálya amúgy amikor elindít a versenyen kanyarban és zöldre vált a lámpa egyből eldobja a kocsit. Bármire állítom a kocsi irányítását, vagy már kezdésnél nyomok egy féket. Kipördülök a vérbe és elúszott a verseny....
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Reklámblokkolók topikja
- OTP Bank topic
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Radeon RX 9060 XT: Ezt aztán jól meghúzták
- Google Pixel topik
- Honor 400 Pro - gép a képben
- Proxmox VE
- Személyesen Zuckerberg toborozza a szuperintelligenciát építő AI-csapatot
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- TCL LCD és LED TV-k
- További aktív témák...
- HP Rack szerverek és tartozékok egyben vagy külön-külön
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! Dell Precision 5820 XL Tower PC - Xeon W-2123 112GB RAM 512GB SSD 1TB RX 580 8GB Win 11
- Gombászkönyvek egyben
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK H310CM i5 8500 16GB DDR4 960GB SSD RX 5700XT 8GB Rampage SHIVA Zalman 600W
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged