- Honor 400 Pro - gép a képben
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- India felől közelít egy 7550 mAh-s Redmi
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen okostelefont vegyek?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
rumos14 #11964 üzenetére
Elég sokáig, már ha az f1-re gondolsz.
de csak úgy, ahogy azt a tervben látod.
Jelenleg 2nap, 23 nap, 37 nap múlva jönnek a következők, és 1 hétig elérhetők ha jól emlékszem. Ha azt nézem, hogy 37 nap múlva nyílik az utolsó, akkor vagy addig nem lesz frissítés, vagy túléli a frissítést is.
De azért ezek az event-ek a menyitástól fogva időlimitesek. -
Aladdin
aktív tag
válasz
rumos14 #11946 üzenetére
Nekem ma lett meg a masodik auto, jottek a bonuszok ugyanugy.
Mondjuk ez mar sokkal konnyebb volt, mert mar eleve tobb, mint 1 millio MS-sel lehetett nekiindulni. Farmolni kell minden nap, akkor lazan meglesz mindegyik.
Ja, es a gyakorlo autoba egy fikarcnyi tuningot sem tettem, mert minek -
nexus6
aktív tag
válasz
rumos14 #11946 üzenetére
van minden forma 1-es autónak egy saját szériája, azokat lehet megcsinálni ha teljesen fel fejleszted az autódat.
a mostani nyerhető szériában is ugyanúgy adja az etapok végén a díjakat.
ki van ez találva kérem szépen... vegyünk ms dodot? kösz, hát nem...
a mostani szériában valami ultra agresszívek lettek a botok, állandón kilöknek. -
válasz
rumos14 #11923 üzenetére
és most a 6,5 év alatt felhalmozott sok ezer aranyam sem fog kisegíteni.
Bár én asszem "csak" 4.5 éve kezdtem, nekem is van némi aranyam, amit most az F1-ben b*szhatok. Jól ki agyon ez találva, hogy költs igazi adózott pénzt.Azon gondolkodtam, hogy b`zok` a special event-re 2M kb. 11 nap alatt jön össze, tehát akkor lehet venni is f1 autót.
Szóval most inkább a türelmetlenekre utaznak, akik nem bírják kivárni, míg lesz microsoft.. izé M$ -
Petya25
őstag
-
Petya25
őstag
válasz
rumos14 #10871 üzenetére
Ha nem mész eleget, akkor nem írja felül, feoldottál szériát goldért?
Mert az kb még 40 pályát jelent....Na a 7. nap se nehéz 20 fejlesztéssel.
1, elimination másodikra
2, average harmadikra
3, 20sec tail elsőre
4, top speed 5-re, mire rájöttem, hogy a KPH megint nem megy, MPH kell+ pár off track
-
válasz
rumos14 #10860 üzenetére
Én úgy vagyok vele, hogy ha annyi aranyat tolok bele, hogy nem lépem túl a kocsi eredeti árának felét, akkor már megérte. De még úgy is megéri, ha eléri az ember a (jelen esetben) 800-at, mert akkor gyakorlatilag a fejlesztések lesznek "ingyen".
1-2 hét múlva biztos benne lesz a heti időpróba tornában.szerk.:
@(#10861) Petya25
A 6/1 az nagyon erős volt nekem. Aztán már jobb volt, a 6/4-es mai utlosó majd estefelé, addig "szervizben van" a kocsi. De félek tőle, hogy ez skip lesz. -
Petya25
őstag
válasz
rumos14 #10860 üzenetére
Nem tudom mennyit toltál bele, nekem 20 fejlesztéssel a 6. nap sem volt gáz.
Trükkös az első mert nem fogadja el a megfutott KPH-t, át kell állítani MPH-ra.
És a nagyedik, ahol az első hosszabb egyenest kell full gázon nyomni mégha fal is a vége, nem veszi el a top speed eredményt. -
Sordoran
addikt
válasz
rumos14 #10306 üzenetére
Lehet, de én biztosra megyek, ezért tolok beléjük 3 kör tuningot mindig. Wiki-n érdemes elolvasni, ott vannak ilyen 0 gold költéses kihívást végzők. Van amikor sikerül nekik is skip nélkül, bár ritka. Azért relatív kapunk annyi goldot, hogy abból megszerezhessük ingyen az autókat, bár lehet most kiabálom el. Eddig stabilan 2k gold fölött voltam, de most lezuhantam 1500 alá. Viszont heti TT-k nekem 500.000 R$-t termelnek csak, ügyesebbeknek azért az is hoz havi 200 goldot, vagyis frissítésenként 250-et. Aztán napi bónuszok is vannak, meg akinek van ideje még lép szinteket is.
Ezekből meg összejön elég gold.
-
l4ci
tag
válasz
rumos14 #10022 üzenetére
Nem, nincs benne élvezet, tök unalmas, ráadásul kétszer, ezt most csak félig toltam le, mert 50%-nál kellett egyet szervízelnem a Mount Panorama top speed miatt. De ha csak így lehet megszerezni az autókat, akkor még mindig jobb, mint a Gauntlet...
DigitXT: igen, főleg azzal! A legutoló endu 3.3 km volt, de legalább a végén nem kell szívni a teljesíthetetlen drag, speed snap meg topspeed versenyekkel...
Közben elkezdtem az Astonos flashback-et is, hát ott 5 kör alatt megnyertem a GTE ellen a versenyt 7 tuninggal, ráadásul le is köröztem vagy két autót - a feladat az lett volna, hogy engem nehogy lekörözzenek a jobb autók... -
Sordoran
addikt
válasz
rumos14 #10015 üzenetére
Nem nagy különbség ilyen tekintetben például egy McLaren MP4-X-hez képest, egyik se létezik valóságban, és csak itt lehet velük menni. Amúgy PR 90 kell hozzá, és 3333333 (21 / 28)-al elérhető, ami PR 90.5-et ad. 440 goldba kerül így, és 110 visszajön az eventből, tehát 330 gold ráfordítással szerezhető meg. Az autó rendes ára pedig 900 gold lesz. (saját szériájában PR 93 kell a 100%-hoz)
A csúcs Mazda special event-ből lesz megszerezhető (bízhatunk az only R$ tuningban), a két kis Mazda pedig szintén LTS lesz, ahogy a Veneno is (akinek nincs meg). -
l4ci
tag
válasz
rumos14 #9961 üzenetére
Na azért annyira nem gáz, amikor egy 650-700 aranyas autót el tudsz hozni 272-ért, mert csak annyi tuning kell rá a PR miatt, az azért nem annyira rossz. Nem tudom, hogy most mit terveznek, de én mindig megvárom, amíg megírják wiki-re, hogy mi a max PR és milyen tuningsorral lehet azt elérni. Én már hetek-hónapok óta pluszban vagyok arannyal mindkét profilommal, mert a kicsin csak a mindenkori szükséges és elégséges tuningot tolom rá. Most is "sima" volt a 83.3-mas Mazdával az utolsó két nap is, hiába volt pirosban (hard) a PR és 325 aranyért nem rossz ez a kocsi, 2 szériát majdnem végig tudsz vele tolni.
-
Petya25
őstag
válasz
rumos14 #9524 üzenetére
Én is csak lestem tegnap, hogy kicsúsztam a B közepéből a B legvégébe a veszélyzónába. Gyorsan javítottam két pályán szumma 8 tizedet és megint a közepén voltam, de ha nem nézek rá szerintem leesek C-be reggelre. Valszeg sokan trükköznek és összeségében jobb lett az átlag.
-
l4ci
tag
válasz
rumos14 #9498 üzenetére
Egyetértek, ez csak ilyen "kellett egy update, de nincs időnk összerakni semmit, így kaptok pár kocsit" frissítés lett. A Lambo 18 update után vihető (gyakorlatilag gombokért), de minek, tényleg nagyon hosszúak a versenyek, de már így is 50% felett vagyok, estére meg is lesz a kislevelen. A nagyon meg végigtolom hétvégén.
Amúgy én most kitaláltam a level 1000-es botbutítást: úgy butítom őket, hogy végig nyerek. De nem akárhogy, hanem végig hamiltonozva (feltartva, lassan haladva). Volt olyan Suzuka East Elimination, ahol két teljes kört mentünk csak, mert olyan lassan vettem a kanyarokat (60-70-nel) és a hülyék meg nem tudtak megelőzni, mert csak ideális íven előznek. Az előző LTS-ben is bejött, a végén csak 240.9 km/h-t dobott a Speed Recordra, mos is már 3.5 km-eket dob már csak be Endurance-ra és még nem tartok 75%-nál se! Ha így megy tovább, a végén már el se kell induljak és nyerek!
A top speedhez ráadásul lesz Spa, de 10 körös, mert a széria végén van! Az 20 perc, csak azért, hogy egy jó eredményt elküldhess! Sokan nem fogják ezt most tolni, csak a legelszántabbak. Na meg a hekkerek persze, amiből egyre több van sajna, TT-ben is és csapatversenyeken is...
-
Pompi
nagyúr
-
Terapeuta
őstag
válasz
rumos14 #9322 üzenetére
Én a magam elég középszerű tudásszintemmel két fejlesztés híján mindent beletoltam.
Két event "fogott" meg eléggé: az egyik még Suzukában, ahol elsőként + valamennyi előnnyel kellet verni mindenkit.
A másik az utolsó előtti napon Daytona, szintén nyerni kellett, no off track, és 220 km/h átlag.Nekem mindenütt az volt a bajom, hogy Magnust+Ahmedet (Suzukában talán Santos) piszok gyorsan előzni kellett, mert elhúztak: utána hiába volt akármekkora átlagod, többszáz métert kaptam.
Ellenben ha hamar utána tudtam menni, akkor fordítva: énvertem rájuknyertem 800-1000 méterrel (Suzukában talán 600-ra). Ez szerintem a játék sajátossága mindenütt.Az utolsó napon Spa-n még 4 fejlesztés nem volt meg, LM-ban és Nünburgringen 3, és a végére lett meg az utolsó Engine.
Kicsit bepánikoltam a Daytonás pályán, az igazság az, hogy ott a két kigyorsítót kell nagyon eltalálni, és jól rajtolni.
A kocsi nekem is tetszik, de vezetni szerintem még így sem olyan "elragadó", az utolsó nap utolsó eventjén lehet vágni rendesen, meg is tettem.
-
Petya25
őstag
válasz
rumos14 #9158 üzenetére
A LaFerrari tényleg nem lesz olcsó. Az elvárt PR az 84, nekem most hogy már rég megvan 75-ös PR-rel, sokszázba kerülne míg beletolom. A nyeremény meg ehhez képest sovány 100-as, meg persze a gép akinek nincs meg. Csak addig fogom eltolni amig a PR fussa, a mostani 599-et is....
-
l4ci
tag
válasz
rumos14 #9099 üzenetére
Facebook-on legalább 3-an írták ezt a problémát egymás után 2 nap is, igen ez feature, nem bug. Amúgy simán meg lehet csinálni így is, nagyon tapad ez a kocsi! Kicsit emlékeztet engem a 2 évvel ezelőtti Ferrari F1 frissítésre. Ott voltak olyan feladatok, hogy manuál gáz-fékkel meg kikapcsolt assist-okkal kellett megnyerni néhány versenyt. Na ez a kocsi kb. kétszer jobban tapad, mint az F1-ek és élvezetes manuál gáz-fékkel vezetni. Tegnap kipróbáltam Spa-ban és szerintem jobb köröket megyek így, mint autógázzal, sőt sok helyen már gázelvételre is fordul és alig csúszik meg.
-
Petya25
őstag
válasz
rumos14 #8957 üzenetére
Guglinál.
Melóban nem is toltam, tán csak egy-két futamot a wc-n.A mai samu elég laza volt, délután kész lett az egész.
Nem tudom minek adtak rá 4 napot, javítás nélkül (!) végig lehetett menni minden futamon. Nem is értem minek raktak be ilyet, oké-oké csak reklám. Nekem már meg volt a gép és csak egy spec festést adott. Amúgy az autó járt érte? -
Petya25
őstag
válasz
rumos14 #8837 üzenetére
Nálam is 19/27 lett az első vége, a Holdent megpróbálom kevesebből kihozni.
A második bekezdést inkább úgy fordítanám, hogy tök felesleges mindkét autót a megadott széria PR-ig (vagy maxra) felhúzni, mert egy jó PR-es géppel is végigtolható a 2-3 autós széria.
Ha magát a challenge-t kihagyod, helyből bukod az autó árát (később), így azt nem ajánlanám. -
Petya25
őstag
válasz
rumos14 #8753 üzenetére
Az első tényleg szivatós volt, mert ugye már rég az első helyen vágtatsz amikor egyszercsak a nagy sötétben előtted teremnek a bóklászó E-Type-ok. Persze elsőre telibevertem egyet egy húzós kanyarban a vége felé, de ha kicsit készülsz rá meg lehet csinálni, másodikra ment.
Amúgy nem volt nehéz nap. -
-
kolos15
csendes tag
válasz
rumos14 #8698 üzenetére
igen... végre nem kell naponta nyomkodni..
cserébe nincs fix havi 600 gold
szerintem számítani lehetett ara, h a gold-szerzési lehetőségeket redukálják, csodálkozom, hogy csak most
lőtték ki a legegyszerűbb aranyszerzéstlátható volt az elmúlt hónapokban, hogy matekolnak a makik pl. a 20-30-40% engedményes upgrade-ekkel, igyekeztek belőni a rezervációs árat
+ az is látható, hogy a régi motorosok fullon vannak, nem költenek többet, elég a heti TT gold + a napi ~20, így kellett a goldon húzni, miközben az új játékosok $ hiányban szenvednek és farmolni sem tudnak
-
l4ci
tag
válasz
rumos14 #8659 üzenetére
De legalább hétvégére tették a kezdést, nem hétköznap kell napközben melóban játszani, hogy legyen elég ticket (mert azokat se adta ész nélkül most, este már alig jött reklám). Szombat-vasárnap meg is lett közel 300e pont, pedig nem játszottam túl sokat, a maradék már hamar megvan. Annak kell a 8 nap, aki nem tolja ilyen extrém sebességgel és/vagy nincsenek feltuningolva az autói és többször is újrakezdi.
-
DigitXT
félisten
válasz
rumos14 #8657 üzenetére
Mivel a botok erősségét mindig a játékoshoz igazítja, így nincs jelentősége
"normál játék" során, hogy mennyire pengén tolod a TT-t fullos kocsival...
(Mondjuk a tuningnak sajnos van, mert ez az Extreme/Easy kijelző full bug:
van mikor extrémnek mondta, de halál könnyű volt, máskor meg töknehéz.)Sokszor rá akar venni a tuningra, és csak agresszív/kanyarlevágós vezetés
válthatná ki, viszont ha ezt kizárják (no offtrack/no collision stb.), az szívás.
Volt olyan boss futam, hogy sokszor újrapróbáltam - aztán inkább End Run:
nem mondom, hogy lehetetlen volt az adott körülmények közt, de túl nehéz.Szerintem fullos kocsival is előfordulhat ez a szitu ha olyanok a feltételek...
De szerencsére semmi hátrány nem ér, ha újrakezded, szóval azt érdemes.
Az eleje viszont "tinglitangli", szóval inkább az kihívás, hogy unalmas. -
DigitXT
félisten
válasz
rumos14 #8652 üzenetére
Egyébként feltételeiben ez a "legpitébb" gauntlet eddig. Olyanok vannak,
hogy ne hagyd el a pályát több, mint 1-2-3 másodpercig. Nagyon sokáig
nem is volt olyan, hogy egyáltalán ne hagyd el, ami a leginkább szívatás.Vagy mondjuk olyan, hogy hagyd el min. 1 másodpercre... Vagy csússz
egy másodpercet egyben. Nagy kaland, egy kisebb csúszásból megvan,
meg egy kanyarlevágásból megvan. (Kombinálva meg nincsenek nagyon,
szóval ahogy írod, az első 20 szerintem kifejezetten könnyű mostanság.)Ui: és még a kormányrángatós feladványban is alig-alig tér ki az autó.
-
Zedco
csendes tag
válasz
rumos14 #8643 üzenetére
Lehet, hogy nem volt jó a mentésed... Vagy egy kis tűzmaki-móka!
Az a javaslat a neten, hogy mielőtt mentenél, fuss még egy másik futamot valamelyik szériában, legyen az TT, Cup, vagy éppen Speed snap (a legjobb, ha teljesen új futam, melyen még sose mentél)! Ekkor biztosan müxik a rámentés! Nálam ment!Egyébként én is jártam már úgy, hogy második visszatöltésre töltötte csak be a valódi mentést, elsőre az Istennek nem akarta!
Sőt, olyan is volt már (épp a TT-idők újrafuttatása miatt), hogy egy mentés-re kattintásnál valójában NEM mentett!!! Ezt onnan lehet észrevenni, hogy ha visszalépsz a mentés menübe, akkor mindig kírja, hogy mikori az utolsó mentés! Sikeres mentés esetén ez mindig : "seconds ago"!!!
Ugyanis a rámentést nálam a legfrissebb verzió csak akkor támogatja, ha minimum ugyanazon a %-szinten állok, mint az utolsó mentés! -
cuebler
senior tag
-
l4ci
tag
válasz
rumos14 #8591 üzenetére
A suspension code 10045 volt, ami a Time Trial time cheat, vagyis időmérő csalás. De nem csaltam, csak mentem egy top3-top4 időt, ami szerintük lehetetlen?! Pedig a telefon adta, csomószor mentem 45.020 alatti időket, de mindig pluszosra hozta ki a végén, mert nem annyit írt ki, mint ami a célvonálnál a számlálón állt, hanem +0.040, +0.100 másodperccel többet. De sokszor indult negatív idővel, ilyenkor tudtam sokat hozni rajta. Nem csak engem bannoltak top10-ből, hanem még legalább 3 másik profilt is, akik szintén hasonló időket mentek.
-
Petya25
őstag
válasz
rumos14 #8583 üzenetére
Az 5 napot szerintem a második csupa arany kör (kb 320) + utána a pénzesekből meg lehet oldani. Ez a fullos szériában is ott van, tehát aki be akar szállni az a maradékot is beletolja (sum 1015, azért ezt elég szar leírni
). Onnan azért egy része visszajön majd, ahogy az FFX-K is sokat adott vissza, meg a Porschéval közös széria is hoz majd vissza valamit.
Persze nem kötelező elkezdeni, de később 400(320) gold lesz csak a megvétele.
-
cuebler
senior tag
válasz
rumos14 #8554 üzenetére
mert sváb gyerek vagyok.
tudjátok, kik azok a skótok?
azok a svábok, akiket a többi sváb elzavart a mérhetetlen pazarlása miattmeg miért verjek el 800 goldot egy egysorozatos gép fullra húzására? igyekszem spórolni az arannyal, mert van még 56 autó amit meg kell vennem (és esetleg fel is kell fejlesztenem). főleg, hogy ezek az autók mind-mind a legend meg elite sorozatban vannak. plusz a várható frissítések. elnézve a tendenciákat (fejlesztések árai), ennyi arany sem fog sokáig tartani
-
Sordoran
addikt
válasz
rumos14 #8546 üzenetére
Csak pénzes fejlesztéssel is hasonlóan teljesíthető, végig padlógázzal mész első hosszú egyenesen, belerongyolsz a falba, és ha jól pattansz vissza nem lesz off-track se, megvan éppen hogy a 337, és nekimész annyira az elsőnek a lepattanásból (kanyar előtt 3. voltam), hogy elé kerülsz, és aztán tudod tartani végéig a helyed. Most itt tartok, ezzel is eleget szenvedtem, de wiki oldal szerint a 3. feladat skippelős, csak pénz tuninggal teljesíthetetlen. (egész napot gold nyelőnek írták le, valaki egészet végig skippelte, mert nem volt idegzete próbálni se)
-
Pompi
nagyúr
válasz
rumos14 #8485 üzenetére
Ma újra elővettem közel egy hét kihagyás után ezt a Nissan Skyline-os Dubai Endurance-on, hogy meglegyen l4ci ideje
de meg lett és csak úgy, hogy kivártam a 79-80 másodpercet az előzések előtt. Ha nyomtam, mint ahogyan a csövön kifér nem jött össze. Így viszont meg lett l4ci 13.6-ja, sőt még Digit 14.2-je is majdnem, mert végül 14.16-nál állt meg, igaz amikor a 13.6 megvolt már elkönnyelműskodtem
de annak nem lett volna jelentősége már, mert l4ci 13.6-ja volt nálam az első.
Szóval szumma szummárum jobb kivárni.
-
l4ci
tag
-
l4ci
tag
válasz
rumos14 #8485 üzenetére
Én általában meg szoktam várni a 79-80-at, mert minél több autót előzök meg, annál gyorsabbak az előrébb lévők. Nem
kisebbnagyobb távot tartanak, hanem gyorsabbak! Ezt legjobban a Speedway-en lehet tapasztalni, bár olyat még én se láttam, hogy megelőznek, max a leelőzött autók ghostjai, amik még nem tűntek el...
Egyedül egy LaFerrari LeMans Endurace-on kellett tolnom, ami a csövön kifér, mert csak ott tudtam megdönteni a 30+ km TMS távot... -
l4ci
tag
válasz
rumos14 #8350 üzenetére
Én az utolsó napon egyet skipeltem, amikor visszafelé kellett menni és előbb beérni, mint ő, mert nem volt időm meg normális hely sem többször nekifutni, mert szombaton megint későn feküdtem le, vasárnap meg szinte egész nap úton voltunk (hazafelé Horvátországból). Szóval biztos teljesíthető lett volna azzal a 21 tuninggal is, amit rátoltam, de az utolsó két versenyt már így is az autópályán, pihenőkön, benzinkúton próbáltam befejezni. Az utolsó verseny utolsó körében az utolsó sikánt elrontottam, így túl sok lett az off-track, kezdhettem újra egy szervíz után. Amire csak fél órával ezelőtt jutott időm, mert fél 12-re értünk csak haza!
Amúgy meg a manuális gáz-féktől már fájt a bokám, mire Magyarországra értünk, mert alig használtam a tempomatot, csak Letenye után kapcsoltam be újra...
-
rebb
tag
válasz
rumos14 #8344 üzenetére
Tudom, hogy csak ajánlott, mivel az utolsót is megcsináltam a pr szint alatt.
De sok versenynél nem csak a tudás számít, hanem amit írsz, menj ennyivel meg annyival, meg kövesd az előtted haladót 25m-en belül és hasonló sziv@tások.
És ha a szint alatt vagy, akkor sajnos ez nem fog menni.De mint ahogy írtam eddig nem a nehézség a gond.
Ahogy zozika2 is mondja, igazából maga a kocsi nem ér meg ennyit.
Csak már unatkoztam. (napi 10kör Le Mans farmolás, kezd már unalmas lenni)
Nem értem mért nem lehet olcsóbb autókat is így kipörgetni.
Esetleg olyanokat, amik nincsenek meg, de már voltak valamikor megnyerhetőek.Igen, az androidos mentésem challenge előtti, csodálkoztam is, hogy azon is jelzi, hogy el van indítva és mutatja is, hogy már csak 4nap van hátra a teljesítési időből. Tuti, hogy ezt nem a készüléken tárolja és mivel egyszer már elindítottam hallani sem akar másról.
-
rebb
tag
válasz
rumos14 #8342 üzenetére
Nem, a nehézséggel eddig nincs nagy gond.
Ment az 5. nap is simán.Úgy érzem a holnappal lesz inkább majd gondom.
A mai napon nagyon emelkedett a PR szint.
Míg a 4. naphoz csak pr107.9 kellett.
Az 5. nap teljesítéséhez, már pr112,6 kell.
Nekem meg a 3323233-es szinttel a pr csak 112.
Ha folytatódik az emelkedési tendencia, akkor ezzel a szinttel, további upgrade nélkül, nem fogom tudni befejezni.
És Én már több aranyat nem akartam erre rászánni.
Ha a hátralévő 8 goal-nak csak a felét tudom megcsinálni, akkor a maradék 4 skip-re is minimum 130arany fog elmenni.Ezért akartam visszaugrani az időben ha lehetséges és elfelejteni az egészet.
Amúgy megpróbáltam amit ajánlottál, de csak azt értem el vele, hogy az 5. napot újra kellett csinálnom.
A pénzem és az aranyam maradt a mostani állás szerint
Majd legközelebb kivárok az indítással 2-3 napot, legyen másnak előbb tapasztalata a nehézségi szinttel.
Azért köszi, hogy próbáltál segíteni -
l4ci
tag
válasz
rumos14 #8308 üzenetére
Én még semmi ilyesmit nem láttam, de elég durva lett, mert 3 B és 1 A idővel sem vagyok még benne a B-ben! Ja és nemhogy csökkenne, hanem még nő az idő a B szinthez: már 0.176s kell!
Javulnak az idők, folyamatosan javítani kell rajta, ha bent akarunk maradni a végéig. Vagy vasárnap este kell rágyúrni! -
l4ci
tag
válasz
rumos14 #8303 üzenetére
Hmm, lehet, hogy ez a hiba, de azért még ez sem biztos. Ugyanis tegnap éjjel nagy nehezen beautóztam magam a TT-n a B ligába, mert a 100 arany mégis csak több, mint az 50, meg azért nehogymár ne. Szóval elmentettem mindkét kütyün az állást, hogy reggel meglegyen a 2x100 arany. Telefonon elindít, TT megnéz, Completed, Group B, 100 Gold. Nagyszerű, akkor felhő mentés, tableten visszatölt, TT megnéz, Completed, Group B, 100 Gold újra! És innentől akármit csináltam, a tableten mentettem vagy 5x, de még mindig a korábbi telefonos mentést vette alapnak, nem fogadta el az újabbat. De lehet, hogy menetközben rányomtam valahol egy TT Reset-re, mert baromi lassú volt és egyszer belelépett egy szériába. De nem hiszem, mert tegnap is összevissza volt hol jó, hogy rossz a felhő mentés.
ntglaci: nekem a heti TT eredmény alapján a total splitem 4 másodperc volt és csak ez volt elég a B csoporthoz!
-
#40359168
törölt tag
-
l4ci
tag
válasz
rumos14 #8114 üzenetére
Oké, de nekem nem adta meg a 358-at, hiába értem el másodjára, nálam azért bugzik néha ez a Team Race. (Nem csak tegnap tapasztaltam ezt.) Legközelebb kipróbálom a Spa-t visszafelé, kíváncsi vagyok nagyon erre a lejtőre. Csak ne jöjjön szembe senki, mert akkor előbb csattanok velük, minthogy elérjem a falat...
-
Pompi
nagyúr
válasz
rumos14 #8040 üzenetére
"az újabb update előtt még kellene 2x 1 hét (vagy ahány napos a challenge) a 2 Le Mans Classic autóhoz is."
Gondolom az előző évekhez hasonlóan a LeMansos event úgy lesz időzítve, hogy az IRL versenyre kifusson - legalább az egyik. Az idei lemansi 24 órás pedig jövő hétvégén lesz, azaz június 18-19-én.
-
l4ci
tag
válasz
rumos14 #8040 üzenetére
Hát nem tudom, hogy melyik szériát nézed, de a GTE-Pro-ban a Porsche-val megcsináltam mindent, ami feloldható és csak 66% lett, az utolsó 21. tier-hez kellene még egy verseny, de azt csak a Corvette-el lehet megcsinálni. Tehát már a 75%-hoz is kellene a verda.
Amúgy pedig megnéztem a Gauntlet 6 végén elért gold stock-ot és összehasonlítottam az előző Gauntlet 5 végi értékkel és "csak" 269 arannyal volt kevesebb. Azóta pedig szereztem még - tegnap megjött az 50 Gold a B csoportos TT miatt. Pedig az utolsó 3 autót fullra tuningoltam, és nem voltak olcsók (Venom, Porsche, Jaguar). Igaz, hogy közben volt 24 szintlépés, ami közel 1200 aranyat hozott...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Windows 11
- Milyen légkondit a lakásba?
- Mozilla Firefox
- Milyen autót vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Hobby elektronika
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- The First Berserker: Khazan
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- További aktív témák...
- ELADÓ TELJES GAMER SETUP!
- Lenovo ThinkPad T14 Gen 3:i5 1250P(12mag),16GB,512GB,14"matt TOUCH,vil.HU bill,Lenovo gari 2026.6.25
- Amazfit Gtr 3 Pro okosóra dobozával újszerű állapotban
- i3-8100 + ASUS H310M alaplap + 8GB RAM egyben (félkonfig)
- Asztali PC , R5 5500 , RX 6700 XT , 32GB RAM , 512GB NVME , 1TB HDD
- Eredeti, új Lenovo 330W töltők - ADL330SDC3A
- KÖZEL FÉLÁR! Apple Magic Keyboard, Mouse, Trackpad, Pencil, Smart Magic Keyboard Folio, Watch szíjak
- PlayStation Plus Premium előfizetések
- AKCIÓ! ASUS TUF GAMING X670E-PLUS WiFi alaplap garanciával hibátlan működéssel
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged