- Yettel topik
- Honor 200 - kétszázért pont jó lenne
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Honor Magic V2 - origami
- Mobil flották
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Milyen okostelefont vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
l4ci
tag
válasz
Kronok #11208 üzenetére
Hányszor volt velem ilyen, hogy azt hittem, hogy a B alja még elég és reggelre már csak C-ben lettem. Most is folyamatosan csúszok hátrébb, mert ez a mocsok Monza nem megy ezekkel a csúszós kocsikkal, nem tudom hogyan veszitek be a második sikánt, de 90%-ban ott rontom el mindig...
-
Mr.Mercury
aktív tag
-
válasz
Kronok #11080 üzenetére
Stage 6 - 2, h állsz? 2:03.40-től 3 másodpercre vagyok PR86.5-el, nem manuális beállítással, aki úgy nyomja annak biztos sima csiga.
Hát az első két alkalommal szitkozódtam, mert nagyon nem ment.
Harmadjára az első kanyart külső íven vettem, és így lett meg valahogy, mert 2:02:364 lett a vége. A két segéd "low"-n, traction control on. Pr86,5 tehát 3 sor fejlesztés. Ezen tújlutva a többi napi feledat könnyűnek bizonyult.A 7. napi elsőt (1 kör , 24h le mans) reggel megcsináltam , erre is bőven elég a 3 sor fejlesztés. Majd csak este futok neki a többinek.
-
l4ci
tag
válasz
Kronok #11048 üzenetére
Igen, én is észrevettem, végre valamiben hallgatnak a játékosokra, sokat segít az idő kijelzése, mentem is rögtön pár TT-t, kollégém telefonján is. És ha már az iPhone X-en mentem, akkor kipróbáltam az AirPod fülesét is és tényleg nem csúszik rajta a hang, legalábbis én nem vettem észre. A Huracánnal mentem Dubaiban, meg az F14T-vel Spában, hogy kipróbáljak egy gyorsabb kocsit is és abszolút nem vettem észre a hangban csúszást. De azért én sajnálnék rá 50-60e Ft-ot, az már egy droidos telefon ára...
-
Aladdin
aktív tag
válasz
Kronok #10819 üzenetére
Hát igen, most, h már azért van aranyam (jó, nem sok, de van) mostanság inkább rátolok még egy-két fejlesztést, mint idegeskedni.
A skippelést csak nagyon végső esetben szoktam választani, amikor már tényleg sok aranyat kéne rádobni és nagyon értelme sincs. Mert ha "exclusive" szériás az autó, akkor mondjuk meggondolom, akkor legalább van értelme... -
Aladdin
aktív tag
válasz
Kronok #10526 üzenetére
21-es fejlesztessel 183 koruli volt a legjobb, radobtam egyet, meglett a 184.
5/2 az nem volt kulonosebben nehez, 5/3 elsore nem ment, most szervizelek. Pedig azt hittem meglesz, mar 2 km/h-val az eloirt folott voltam, amikor az uccso kanyar a celegyenes elott elvitt mindent, pedig nem benaztam el. Szoval ezt vegig kell futni megegyszer... -
válasz
Kronok #10443 üzenetére
Nálam is így volt.
@(#10438) Foose, (#10437) maximilian4
Na én is feltettem az új verziót.
Nálam is megakadt a letöltés 99.8%-nál csak wifi kapcsolattal.
Aztán valahogy így sikerült mindkét eszközön véglegesíteni.
Megvártam, míg kiírja a hibát.
A kilépést választottam.
Kirúgtam a memóriából.
Wifi kikapcs.
Játék elindít.
Kiírta, hogy nincs kapcsolat.
Wifi bekapcs.
Megint elindította a letöltést, persze megint hibára futott.
2x újra próbálkoztattam, hogy folytassa.
Harmadszorra befejezte. -
Aladdin
aktív tag
-
Sordoran
addikt
-
l4ci
tag
iOS-en nekem is megcsinálta ezt az elmúlt pár hétben kétszer is. Nekem reinstall lett belőle, de van akinek magától megjavult, csak várt egy kicsit. Ha net nélkül indítod, akkor meg persze elindul, de amint engedélyezed neki a netet azonnal kilép. Valamit nagyon elkeféltek ebben az update-ben (is)...
-
Sordoran
addikt
Nekem is 17 fejlesztés volt, és skip nélkül végigment. 7.2-nél csak figyelni kell hol jönnek szembe, és amíg elmennek, te pálya szélén haladsz, így nincs para. 7.3 drag-nál fentebb linkeltem videót, és írtam módszert, azzal simán meglett. A 7.4 volt kicsit izzadós nekem, valamiért hiába lassítottam le 1. kör végén a célegyenesben ahogy meglett a 319 vissza kb. 313-ra, másodikra nem adta meg. Így kénytelen voltam rögtön első körben 2-3. helyen fordulni első sikánnál, majd utána itt padlógáz beleszaladni az első helyezettbe hátulról (így nem volt 2 sec off-track). Ezután már a parabola előtti egyenesen meglett mindkét körben, meg a célegyenesben első kör után. Illetve megint előjött nálam párszor a nem fékez bug (hiába nyomom féket, megy tovább teljes sebességgel az autó), emiatt is kellett néhány retry.
-
Sordoran
addikt
PR 53.3-al meglett nekem is. Nem matekoztam, van még 2000 goldom, szóval rátoltam egy sor goldosat ami után volt még pénzes. Egyáltalán nem voltak teljesíthetetlenek a feladatok, sőt. Viszont figyelni kellett, mert kis hiba, koccanás, kicsúszás és kezdheted elölről. Utolsó napon egyedül első feladattal volt apró gondom, mert 335 elérése után hiába lassítottam le, másodikra nem adta meg sebességet. Nem tudom miért, de harmadik próbálkozásra meglett. Utána egyedül a nyerj 100 méternél kevesebbel 330 km/h-s sebességgel volt két próbálkozásom, mert elsőre túl hamar előztem, és nem tudtam a kívánt sebességet hozni anélkül, hogy elhúzzak. Utána fél körrel vége előtt előztem csak meg, de így is 94 méterrel voltam előrébb célnál.
-
Sordoran
addikt
-
Terapeuta
őstag
5.1 egy pályára bőven elég alapból. A redline: origin-ra gyűjtöm az aranyat és közben olvasom a wiki fórumot. Elég szélsőséges hozzászólások: egyik fele szerint nagyon nehéz, másik fele azt mondja, hogy bot lassítás és simaliba, arany sem kell. Itt jött fel az, hogy bizonyos pályán valahol a 2. szakasz környékén 2-3 km-re javasolják levinni az első távolságát, ezzel elejét véve (?) a további nehézségeknek.
-
l4ci
tag
Na én is azzal szívtam tegnap. Most meg a 7/2-vel (Elimination, ne sérülj, ne menj le a pályáról 1mp-nél többre). Hiába vagyok sokkal gyorsabb a Lotusoknál, ha lekoccolnak, nekem jönnek féktávon vagy lecsúszok valahol a pályáról. Tablettel már rég meglett volna, de a kicsi telefonnal csak szívok vele...
Tablettel már a LM is faszán megy féktelenül. Tegnap este próbáltam volna telefonnal is, egész a 3. körig egész jó voltam, vezettem is pár száz méterrel, aztán valahol falhoz vágtam a Toyotát, visszaelőztek, aztán már léptem is ki. Tablettel meg simán rávertem 4km-t a másodikra...
-
l4ci
tag
Legyen szervizben legalább egy kocsid. Amikor piros lesz a szervíze az éppen használt kocsinak, nyomj az előzőleg szervízbe tett kocsi javítására goldért.
Nem veszi el a goldot, hanem az éppen hasznalt kocsi lesz 100%-ra szervízelt.
Amivel mész kocsit nem kell szervízelni, ne nyomj a szervízre, ha pirosba ment! -
cuebler
senior tag
első kör végén hetedikként (igen, pont hetedikként) átsuhanni a célvonalon (előrébb voltam első próbálkozásra, exitáltam is), utána pedig célba érni. mindeközben csak egyszer előzhetnek meg. bár a hud szerint két előzést enged, de szerencsére nem derült ki, hogy melyik a jó szám...
sebaj, hátha más tudja.
mondjuk wikián a kommentek között valaki azt írta, hogy el sem indult, pause és kilépett és feljött a zöld banner... elég hihetetlenül hangzik, de láttunk már karón varjút... -
l4ci
tag
Általában nekem is működik, de vasárnap sehogy se akart működni. Hiába állítottam TK-ra, utána NZ-re, majd AU-ra, csak akkor tudtam elkezdeni a harmadik napot, amikor elértem a japán időzóna szerinti hétfőt... Valamit néz online, csak azt nem tudom, hogy mit és hol. Ha wireshark-kal debuggolnánk a hálózati forgalmat, akkor ki lehetne deríteni, hogy ilyenkor mit-honnan kérdez le és akkor bármilyen időugrást meg tudnánk hekkelni.
-
l4ci
tag
Nekem már tegnap fullos volt a kocsi, és csak az első nap toltam rá reklámokkal egy kis gyorsítást. Az időutazást itt arra értettem, hogy már a holnapi feladatokat tolja (Indy Speedway)...
(Nem mintha délután én ne csinálnám meg, szombat délutánra meg is lesz a verda...) -
.Habi
csendes tag
Trükkös a megfogalmazás, mert "Win this event and reach an average speed of 137 mph (220 kph)", nem pedig "Win this event with an average speed of 137 mph (220 kph)" ami miatt elég egyszer elérni a 220 kph-t az első helyen lévő km-ig, majd az átlag lemehet alá is.
Persze én is utólag vagyok ilyen okos, miután végeztem a napi feladatokkal utána olvastam.Nekem is 19 km lett a vége, így a 3.-4. feladatot már teljesen amortizált autóval futottam, de nekem az könnyen ment.
-
l4ci
tag
Ja, én is így tapasztaltam, ha nekimegyek vagy kifordítom a botokat, akkor csak én lassulok le, nem érdemes belemenni ilyen közelharcokba. Szép lassan lehet előre haladni, így lett meg az Indy és Ricsi extreme is. Egyszer megcsúsztam Ricsin, de még belefért, a második 10 körön jöttem fel az 5. helyről elsőnek.
Apropó, tegnap hazafele úton akkora balesetet láttunk elő egyenes adásban, hogy egy Nascar futamba is elment volna... Előttem 50-100 méterrel történt a frontális karambol, az egyik autó a levegő emelkedett, vagy kétszer megpördült és a szántásban állt meg, a másik simán csak megforgott és füstölt (gőzölgött), elfolyt a hűtővíz/olaj, lebontotta a kis Punto elejét. És mire kiszálltunk, mindkét sofőr épségben szállt ki, semmi bajuk sem volt! Hihetetlen volt ilyet látni testközelből, kár hogy nem volt kamera az autóban...
-
l4ci
tag
Nálam is csinálta, hogy egy pár fejlesztésnél tudtam 30%-ot csökkenteni, aztán hiába nyomok rá, nem csinált semmit. De akkor már a bónusz aranyra se. Egy restart után már jó lett újra. Persze előtte felhő mentés, mert már nem először csinálja azt, hogy upgrade idő csökkentés és mentés után a következő belépéskor még az előző idő volt ott. Persze, mert kilőttem, mert máshogy nem lehet kilépni belőle... Agyament egy dolog, de ez van. Menteni kell mindig, mert megszivat.
-
Sordoran
addikt
Ellenfelek mindig alkalmazkodnak hozzánk, szóval hiába van több/kevesebb tuning, akkor se lesz jelentősen könnyebb vagy nehezebb. Nekem is sikerült csak pénzes tuninggal teljesíteni, skip nélkül. Egy trükköt alkalmaztam, eleinte mikor még bőven nyertem mindig a végén kicsit belassítottam, hogy kisebb legyen előnyöm, így talán kevésbé erősödtek meg. Persze végén már izzadtam több versenynél is. Daytona-n szenvedtem is (főleg mert a pályát se nagyon ismertem még ki), de meglett végül. Egész jó autó amúgy, megérte harcolni érte.
-
DigitXT
félisten
Kipróbáltam ezt a 0 tuning dolgot. Indyben kezdődnek a gondok.
Viszont előtte az Endurance-on kevesebb volt az alaptáv, mint jobb
autóval (vajon miért!), és még abból is visszavett, amikor véletlenül
kilőttem a játékot (tényleg véletlenül, de biztos azt hitte nem megy).
Szerk: Indy ugye úgy kezdődik, hogy előzz 16-ot és legyél min. 10.!
PR46.2 a javasolt. Az alap autó 44.1-es. Se végsebessége, se vmi
jó gyorsulása nincs, és nagy tempónál meg is lehet csúszni vele.
A legjobb eredményem eddig a 10. hely - de az önmagában kevés,
mert csak 10 előzésre van a 20-tól (és vissza sosem előztek). Még
vacakolok vele picit, de nincs értelme vért izzadni: érkezik a tuning.@Rohjinwook
Amúgy rohadt egyszerű. Adott autóval lehet mondjuk 45-ös köröket
futni, ha nem bénázol. Erre ad olyan botokat, akik 48-at futnak: laza.
De ha bénázol, és csak 47-es körök mennek, nehezebbnek érzed a
dolgot! Kivéve, ha a játék figyelt rá, és csak 50-et futó botokat ad.
Márpedig ezt fogja tenni, pont így működik a butítás: alkalmazkodik.Kivéve, ha nem, mert arany költésére akar rávenni (fix feltételek).
Ezekből amúgy általában kevés van, bár ebben a kihívásban is van,
csak annyira alacsonyan van a léc, hogy igazából fel se tűnik.
Pl. menjél bármelyik körben 1:09-nél jobb kört. Kihívás? Elvileg: az!
Kéne hozzá tiszta kör, meg lendület, stb. A valóság meg az, hogy a
repülőrajtos, előzgetős, kegyetlenlassú első körben is "sétagalopp".
Alap autóval. Kérdezhetnénk, minek rakták bele? (A lassabbaknak.) -
kgymac
őstag
Elvileg 4.1.5 volt a korábban kiadott verzió, nekem droidon lefagyott (be sem töltődött). Ugyan még aznap kiadtak két patch-et (support oldal szerint), amit a betöltés közben szedett volna le az RR3 app, de nálam nem jelezte a patch letöltését (speciel én utálom az ilyen toldozgatást-foltozgatást [akkor minek a droidban az ismeretlen forrás tiltása opció, ha simán megkerülhető
], ott a play store. Persze a gugli aláírás a store-hoz - elvileg - nincs ingyen). A 4.1.6-os verziót még aznap vagy másnap adták ki, elvileg rendben van, legalábbis rendben fut nálam. Úgy 10-15 futamonként elvesznek a betűtípusok, de 2-3 futam vagy app újraindítása után már minden ok újra. De betű vesztés a korábbi verzióknál is előfordult, A Le Mans 10 körösből eddig még nem lépett ki (bár volt a betűvesztés miatti app újraindítás)...
szerk:
az új verzióval (eventben/új szériában) nem nagyon tudok a belső íven előzni, ez Richmondban elég nagy probléma. Mindig beáll valamelyik bot elém, ha elhúznék (mint régen...). Daytona-ban elég könnyen lecsúszik a belső ívről, borzalmasan lelassul a kocsi a "parkolósávon" (camry ill. ss is). Richmondban nem lassult ennyire, ha lementem egy kicsit, simán lehetett előzni... -
DigitXT
félisten
Elnézést.
Tényleg!
EGY illusztrációt engedjetek még meg, és befogtam:
A piros keret nagyjából megfelel az "etalon" 16:9 nézetnek. Miért pont ennyi?
Mert az EA/FM annyit írt elő: ekkorára állította a látószöget viszontlátásra!
Ehhez képest sajnos (vagy nem) az alma levág! Ezt illusztrálja a sárga keret.
(Mellékhatása, hogy jobban ki lehet látni a lőrésen.) Na de csinálhatna mást?Hát persze! Ezt mutatja a zöld keret. Azt mondom, lefelé talán lenne értelme.
De felfelé a tetőt nézegetni azt nem túl sok. Viszont ha ezt csinálná, akkor a
kérdés jogos lenne a droidosok részéről, hogy waze, hát nem lehet 16:9-ben
még szélesebb látószöget használni? Mert ugye így sérülne a Sztrego-Lirion-
tétel azon állítása, hogy ha ezt használod, akkor garantáltan többet látsz...Természetesen a válasz igen, mindenki nyugodjon le a... Lila keret: "FOV++"
Hogy miért nem ezt választották? Lehet, hogy durva lenne a lőrés? Meglehet!
Lehet, hogy behányna a játékos, mert nagyon "eltorzulna" a kép? Ez is lehet.
Valamiért tehát az "etalont" választották. Szerintem is tök rendben van! Origi:
Eltekintve attól, hogy "Low" grafikán nem túl szép, de ez legyen az én bajom!
A villanyvezeték mondjuk különösen gyönyörűszép vastag és hiányos hátul...De hadd jegyezzem meg, hogy belevág a bal tükörbe: jobb lenne 21:9-ben!
(Kék keret. Mondtam én, hogy több szem többet lát: jó SZÉLES telefon kell!) -
l4ci
tag
-
Sordoran
addikt
A Goal 1 kicsit érdekes, mivel vagy 25 másodperc pályán kívül, vagy fordítva kell körbemenni. Utóbbit választottam, és érdekes módon, ahogy egy kört megtettem visszafelé, meg is adta (pedig 2 körös lenne amúgy a verseny).
Drag race meg öröm újra, már első ellenfelet se tudom lenyomni, megpróbálom butítani, de nem sok reményt fűzök hozzá (pedig versenyeket direkt minimális előnnyel nyertem). Külön bosszantó, hogy gold tuningot is raktam kocsiba, de a drag-en kívül többi piskóta, viszont első draget is skippelnem kellett, és ez is eddig úgy áll, így pedig pénzkidobás a javából. -
#40359168
törölt tag
Ez a futam zseniális volt, meg is lett gond nélkül elsőre, viszont a táblagépen maxra véve a fényerőt (ahogy a versenyen is mentem) brutálisan kevesebbet mutatnak a screenshot-jaid, mint amit a saját játékomban láttam. Párszor előfordult már korábban, hogy a 4 körös éjszakai Le Mans legelején elszállt mindkét fényszórója az F50-nek a húsdarálóban, de azokon is mindig simán nyertem, igaz, azt a pályát sokkal jobban ismerem, mint a Nürburgring-et.
Amikor viszont a mai gyorsulásinál megláttam Auralpod-ot, sejtettem, hogy nem lesz meg elsőre, igazam is lett, de aztán némi arany belefeccölésével felhoztam annyira az autót, hogy sima ügy volt másodszorra (ugyanazok ellen, tehát nem butult).
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- DOOM - The Dark Ages
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Milyen házat vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Yettel topik
- Kuponkunyeráló
- További aktív témák...
- Bomba ár! HP ZBook Studio G5 - i9-9980H I 32GB I 1TSSD I Nvidia I 15,6" FHD I Cam I W11 I Gar
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 32/64GB RAM RTX 5060Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Telefon felváráslás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- Menő retró konfig: Q9550, Gigabyte P43, 4GB RAM, ASUS GT730,
- Bomba ár! Dell Latitude 5430 - i7-1255U I 16GB I 512SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W11 I NBD Garancia!
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest