- Az Oppo Find X8 Ultra lett a legvékonyabb kameramobil
- Magisk
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Megérkezett a Pixel 5 és 4a 5G
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Honor Magic V2 - origami
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic7 Pro - kifinomult, költséges képalkotás
- VoLTE/VoWiFi
- Eltűnhet a Dinamikus Sziget
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
Nyomtam ma Le Mans-t reggel: a 7. kör végén telibevertem a sikánban a falat!
Utána esély se volt gyors kört menni, a 381-es végsebességből 360 maradt.
Pedig előtte volt már 2:37-es kör is. És még úgy is 27:27 lett az összidő, hogy
az utolsó körök a sérülés + a lekörözések + hibák miatt ~8-10 mp-et lassultak.Ha már uncsi 7-8 km-rel nyerni, legalább próbálok "jó időt" menni levágásokkal:
már az is megfordult a fejemben, hogy rá kéne rakni a maradék tuningot.
(De a következő motortuning magában 110 gold, alig ad hozzá valamit: felejtős!
Sosem termelné ki, hogy pár másodperccel hamarabb fejezem be a farmolást.)Azért benéznék szívesen 26-os összidőbe. Nincs jelentősége: a poén kedvéért.
Amúgy botok is gyorsultak azóta (vagy az új verzió, vagy vmi): Pompi pl. 29:24
Szerk: Sunyista 28:35, de ez már annyira nem is meredek. Kéne fullos Toyota.Ja, és rájöttem a legjöbb körkijelzős bugra egy másik versenyen: összidőt azt
megad (hasraütéssel, hisz' nem szimulálja le a futam végét!), de az utolsó kör
köridejét nem adja meg, így az előző körök közül adja a legjobbat, ezért lehet,
hogy "kamu" időt ír oda, és mondjuk egy 2 körös összideje kevesebb, mint az
ott látott idő megszorozva kettővel... Szóval nem a mérés rossz, csak a futam
vége után, aki nem ért be, annak az utolsó köre nem ér, aki beért, azé igen.Ui: ezzel csak azt akartam mondani, hogy a törés az tuti ront a teljesítményen.
A füvezés az meg nem(), csak esetleg közvetlen utána tud megcsúszni. Tán
mert füves gumit szimulálnak. Vagy csak azért, mert olyankor (hogy ne legyen
olyan könnyű mindig vágni) néha bele-beleránt a kormányba (nagyon durvákat). -
DigitXT
félisten
Szerintem csak ha megtöröd, esetleg ha füvezel.
Tisztán vezetve nem hiszem.
Ellenben az a csúcssebesség nagyban függ a Tertre Rouge kanyarsebességétől:
PR91,1-es 919-cel csak akkor megy a 380, ha ~320-szal jövök le a rázóról.
(Az Aston sajnos közel sem tapad úgy, szóval rá kell fékezni. Vagy elszállsz.)
-
kgymac
őstag
-
Pompi
nagyúr
Jaja, izgi volt, tükörfigyelős
Amúgy alapvetően eddig még nem voltak oltári baromságok ebben a challenge-ben, nekem bejönnek a benzinfigyelősök is (igen, Spa-ban annyira nem kellett tartani, én egy 5 egységnyit - több, mint 1 kör - megspóroltam a végére), ez a feltartós is, mondjuk a normál köridőhöz képest ami olyan 50 mp körül van, 20 mp-t feltartani nem kevés, de jó volt.
-
Sordoran
addikt
Erre én is kíváncsi vagyok, nem is kezdem el addig míg mások nem osszák meg tapasztalataikat. RR3 wiki szerint itt is goldos a tier2 már, ráadásul elég borsos ára van (38 és 50 között), összesen 305 gold, majd a tier3 pénzes 2 napos fejlesztési idővel. Szóval nem ártana tudni, hogy tier1-es tuninggal teljesíthető-e, vagy itt is megszívatnak minket.
-
l4ci
tag
A régi verzióval nem lehet játszani a TT-t meg OMP-t, de ezek nem is hiányoznak, bőven dől a lé a sima versenyekből is. És simán megy online is, a friends bónusz miatt hasznos belépni.
Egyébként a 3.1.0-át végigtoltam 100%-ra, több mint 900 órás játékidővel, ezért kezdtem újra, mert többet nem vagyok hajnaldó farmolni a LeMans versenyekkel, túl lassú, unalmas, semmi kihívás... -
#40359168
törölt tag
Én épp ma gondolkodtam, hogy perpill egy szintlépés 32 arany, 250. szint körül simán meglesz a 911 RSR. Igaz, hogy addig kb. hatszázszor kell megnyernem a négyköröst Le Mans-ban az F50-nel, de megéri (or not...) Hogy mennyire jó volt, amikor X bug miatt a régi Charger-rel kb. korlátlan endurance-t lehetett futni Indianapolis-ban, négyszeres szorzóval (napi 100% + manager bonus), a Carrera GT meg a Huayra ára egy-egy verseny alatt jött össze. 600 kilométeres endurance-ok, hol vagytok?
-
NNME
csendes tag
-
NNME
csendes tag
Húha, most kezdtem el, de nekem már az utolsó nap is meg van nyitva szóval eléggé szorít az idő és nem biztos, hogy be tudom fejezni ma.. Eddig 2x próbáltam meg, elsőre 20-at sikerült majd 23-at. Most megvettem minden elérhető aranyos fejlesztést és a pénzeseket is elkezdtem de 2 nap amíg elkészül így arra már nem számíthatok. Elég szívás ez a challenge most így.
-
Petya25
őstag
Ott azt utálom, hogy a kanyar mögött van a 22. hely.
Tehát induláskor mikor az eleje már ezerrel robog, akkor kell lassítani szinte állóra és mire a startvonalra érek eltelik vagy 10 mp, na akkor indul kb a futam jókora hátrányból. Ritka elbaszott pálya. A másik ilyen Melbourne, ahol ha dugó van, akkor lehetetlen előzni és belső íven elévágni sem lehet a falak miatt. -
Petya25
őstag
Az megvehető 500e körül.
Tök sok szériában nyíltak meg eventek, legalább van egy rakás futam amivel lehet megint küzdeni.
Már alig játszottam mert elfogytak a futamok. A 10 "napos" Marquis Challenge is tök jó, hogy nyitott megint, a régi kocsikat már úgysem toltam egy ideje. -
Pompi
nagyúr
Nekem is 13km volt még tegnap, mondjuk meg tudtam csinálni épp.
Ami érdekes, hogy az eddigiekkel ellentétben kapom a TSM (like) ellenfeleket a versenyeken, eddig ilyen special eventeknél csak botok voltak.
Az első napot nem jegyeztem, nem volt semmi extra igazán, a második napot majd bepötyögöm otthonról, visszanézve a screenshotokat.
-
-
Lirion
addikt
Az endurance lényege, hogy minél több km-t menj. A neve is az, hogy állóképesség, kitartás. Szerinted egy 10 km-es verseny kitartást igényel?
Régen az endurance-n egész máshogy pakolta az autókat a pályára, 50 km után sem fogytak el, mint most. Ennyi a történet.Számomra nagyon megdöbbentő, hogy valaki bugnak nevezi a régi mechanikát csak azért, mert az lehetővé tette az extrém hosszú távok megfutását is. Erre írtam, hogy ennyi erővel lehetne bugnak nevezni a PR hiányát is vagy azt, hogy régen minden autót rögtön megvehettél és versenyezhettél vele, ha volt rá pénzed. Mert nyilván az sem volt a készítők eredeti szándékai között az, hogy valaki 3 nap után a legjobb elérhető autóval versenyezzen, így ki kellett javítani a "hibát" az 1.2-vel...
-
DigitXT
félisten
Ezt az Indy-set amúgy kb. így kellett elképzelni: folyamat tömegnyomor.
És mivel qrvára untam már, ezért pontosan 100 km-nél leparkoltam: szeva!
(Igen, lett egy kis pittyputty az autón, meg anno elég sok zsetonom volt...)Amúgy azért a rongyos 37250 R$-ért majdnem fél órát köröztem... Na egy
Le Mans 10 körös ugyanennyi idő alatt 5x annyit hoz, menedzserrel 10x...
(Napi bónusszal meg konkrétan 20x, szóval napjában egyszer megéri...)
-
Lirion
addikt
Töltsd le az első verziót és próbáld ki. Még fogod tapasztalni, hogy nem bugos, simán working as intended... Persze nem mindenki volt képes több száz km-t menni, mint ahogy a TT-ben sem fut mindenki A időt. Ezekhez a távokhoz rengeteg gyakorlás és full tuningos kocsi kellett, nem úgy volt, hogy bárki elindul és akkor fejezi be, amikor megunja és leáll a fűben.
-
Lirion
addikt
Az nem bug volt, hanem teljesen normális, rendeltetésszerű működés. A lexus update-tel változtatták meg, mert sok volt a panasz az ilyen több száz km-es endurance-k miatt. Jó sokáig aztán az volt a baj, hogy a régi távok bent maradtak a rendszerben, hiába nem lehetett menni olyan sokat. Idővel persze helyre állt a rend, az extrám távolságok megszűntek és mindenki boldog. Én azért szerettem, mert jó eséllyel lehetett menni 6-8 köröket is a pályákon, sokáig lehetett autókázni és akár a pályákat, akár a kocsik viselkedését tanulni. De az éles versenyeket majdnem mindig offline toltam, mert nem volt kedvem 30-40 perceket körözni.
A bug a muscle car updateben volt az indy speedwayen. Nem fogytak el a kocsik és lehetett menni végtelenségig, sokan azt farmolták, mert végig gyorsan mész és pörögnek a km-ek, így nagyon jó R$/perc értéke volt.
-
Lirion
addikt
Nem rég többen is röhögtek, hogy nekem van 2500+ fb cimborám, de többek között az ilyen versenyek miatt is érdemes minél többet gyűjteni, mert akkor sokkal nagyobb tömegből válogathat a rendszer és nem lesz olyan, hogy a 2. hely 10 km, az első meg 35 (max olyan, hogy a 2. 33, az első 35 km
).
Régen, az első verziókban volt kegyetlen durva az endurance, akkoriban teljesen véletlenszerűen pakolta az ellenfeleket, az is előfordulhatott, hogy egyszerűen nem kaptál, viszont ha volt egy kis szerencséd, folyamatosan tudtál előzgetni és nem voltak ritkák a 150-200 km-es endurance-k sem. Nálam a rekord, amivel találkoztam az 4xx km volt, a srác kb. 4 órán keresztül nyomta a versenyt és menet közben töltőre kellett tennie a telefont, mert merült.
Persze a végén nem kapott annyira sok R$-t, szal anyagilag nem érte meg.
-
DigitXT
félisten
Szerintem ez baromira pálya/szituációfüggő.
Ha mondjuk az előzés után egy
hosszú egyenes jön, aminek a kigyorsát rontod el a ráfékezéssel, akkor inkább
veszni kell hagyni azt a pár másodpercet a túlcsordulással, behozod tempóban.
Persze ez csak akkor igaz, ha már viszonylag ritkán adja be az előzendőket.Szerk: az első körben szinte mindig a fékezős stratégia a nyerő, plusz nem árt
azzal sem kalkulálni, hogy mennyi pluszt ad az új körre. A Speedway mondjuk
egy kicsit más, mert ott elég monoton a pálya, nem kell sok trükközés. -
Pompi
nagyúr
Ingyenes. Alapvetően ez ugye arra lett kitalálva, hogy különböző mintákat tegyünk az autóra. Az alap formák (négyzet, háromszög, kör, csillag) ingyenesek, a többi packért (versenycsíkok, karakterek, stb) fizetni kell - ráadásul autónként!
De mivel az alap formák ingyenesek, abból is elég sok mindent ki lehet hozni ráérősöknekde maradva az eredeti témánál, 2-3 (autótól függ) teljes méretre kihúzott négyzettel be lehet borítani az autót és így ingyen meg van az átszínezés.
-
DigitXT
félisten
Oké. Amúgy nem akarom ismételni magam, de a TT azon túl, hogy jó, és
valódi kihívást ad, azért nem csak p2w játékosokkal van tele, A/B szinten.
(A cheatereket most hagyjuk, régen voltak szép számmal, talán kikoptak:
van rá ugyanis banjuk, hogy TT csalás miatt, talán jobban figyelnek rá.)
Persze, van, amikor nekimész alap autóval, és csodálkozol, hogy hogyan
húz el a ghostod az adott pálya/autó kombóval, mivel anno full tuning volt,
a kettő közt pedig ott másodpercek voltak. Igen, ilyen is van, nyilvánvaló...
De azért egy A/B csoport nem "lehetetlenség", és szép idő az is, nem?Tudom, baromságot beszélek (mint mindig). Már anno azt is leírtam, hogy
a heti TT-ken elindulni sem éri meg!Nem tartom magam fakezűnek, DE
valahogy nem adta ki...És ha cheater rontja el az egészet? Á - hagyjuk.
Megjegyzem, ez még a kitiltásom előtt volt, szóval full tuningos autók, stb.
Ezt azért vegyétek számításba, amikor kipörgetitek maxra - s úgy sem.Ui: engem most inkább az motivál, hogy végig vigyem, de látván az árakat,
az biztos, hogy idővel el fogok akadni. Van, amikor azért kéne rálocsolni a
kocsira rengeteg aranyat, meg R$-t, hogy a saját kis szériáját teljesítsd. A
WRC pl. pont ilyen, és nagyon lelombozó, hiszen máshol NEM használod!Még ha lenne benne olyan opció, hogy tetszőleges autó, tetszőleges pálya,
választott nehézségi szintű / hosszú futam, vagy mondjuk TT: ahogy tetszik!
Az rendesen kitolná a játék szavatosságát, de mire lenne heti TT bajnokság? -
DigitXT
félisten
Nem "törik": az a szervizigény csak a távolságtól függ.
Az igazi "törés" miatt zsetont von le, automatice*, régen
még ugye az is saját zsebből ment. És volt, hogy simán
elvitte a teljes nyereményt egy drágább kocsi javítása.*: mármint a Clean Race bónuszból, de ezt úgyis tudod...
Ui: de természetesen elmehetnek az anyjukba, így van.
-
NNME
csendes tag
Végül most sikerült. Rengeteget próbálkoztam vele, aztán egyszer valahogy összejött. Valahol 50. próbálkozásra
A 3 körös megint meglepett, első kör végén izzadtan hajtottam át a célvonalon aztán látom, hogy nincs még vége
Szerencsére a második, harmadik körre annyira lemaradtak, hogy csak arra kellett ügyeljek, hogy ne menjek le a pályáról vagy hajtsak bele az előttem levőbe..
Az első két challenege nagyon szemét volt. Ha ilyen feladatokat hagynak, mint a formation körnél, hogy nem szabad előzni akkor az AI-nak miért szabad? Az AI miért nem tud rendesen fékezni és rongyol belém többször hátulról?! [asztalborogatósfuckthisshit.jpg]
-
Gyurma_13
aktív tag
"így a nehezebb napokon már sokszor azt csinálom, hogy tolom éjfélkor is, hogy 5 full leromlással számolhassak"
???
Amit L4ci mond, hogy időugrást csinál az kockázatos a bannolás miatt vagy hogy nem kapod meg a kocsit.
De amit tudok javasolni, hogy minimalizáld a javításokat az a következő, ha látod, hogy nem jön össze a feladat, akkor ki kell lépni és kilőni a játékot még a célvonal előtt, és akkor nincs elhasználódás. Ha van olyan feladat, ahol az van hogy "nyerd meg a versenyt" ott meg egy goldot nem szoktam sajnálni ha időhiányban vagyok és szintén nincs javítás. (Bár mostanában, elég hülye feladatok vannak)Nem mintha ezeket nem ismernéd, de nem tudom, hogy élsz-e velük?!
(Ezek egyátalán nem illegálisak szerintem)A kétnapos fejlesztés meg több mint valószínű, hogy úgyis kell majd ettől az eventől függetlenűl, a PR szint miatt, a sima játékban.
-
l4ci
tag
Erre való a fejlesztés időugrással. Ha ők így játszanak, akkor mi miért legyünk tiszták és becsületesek?
Én minden lelkiismeretfurdalás nélkül megcsinálom a tuningokat, ha nem adnak más lehetőséget a továbblépésre. Könnyen ki tudnák amúgy szűrni az ilyen trükközéseket, de eddig úgy látszik még nem volt rá igény... -
DigitXT
félisten
Ez rosszul hangzik: "This is where you may need the necessary upgrades to reach this speed. You’re being timed here, so no time to reverse and hit the same long stretch repeatedly to meet the goal." Néha én is szoktam trükközni ezzel a nekifutással, még az 1950-es Ferrarinál is segített. Igaz, ott megfűszerezték egy NO OFFROAD feltétellel, ami azért neccessé tette a becsapódást, de ha jó irányba pattantál vissza a falról...
-
DigitXT
félisten
Stage 1 - Season Opener
-------------------------------------
This stage has 4 goals and a completion reward of 5gc. All races are at Catalunya GP, and the goals for each are pretty straightforward.Goal 1: Speed Snap
Goal 2: Speed Record
Goal 3: Elimination
Goal 4: 4 lap Cup with full grid. Set the fastest lap. At the end of each lap a marker will appear mid-screen showing your lap time. If if it’s in red you haven’t met the goal yet. If green, you’re currently with the fastest lap time.
Stage 2: Debut
----------------------
This stage has 4 goals, all at Catalunya again and a completion reward of $10,000 and 5gc.Goal 1: 1 lap Cup, full grid. You’ll need to weave your car left & right in order to perform 20 short skids. Do not overtake any cars - not an issue as you start in last place, and if you work to get your 20 skids right away, you’ll stay far enough behind the rest of the way.
Goal 2: 1 lap Cup. Gain 1 spot (take 21st) & hold it the entire race with no off-track.
Goal 3: 1 lap Cup, this time finish 17th (do not have to stay in 17th the whole time, just finish in 17th)
Goal 4: Overtake 5 cars within 20 seconds with no off-track. Note, the race will end immediately after you meet this goal, there is no lap count.
Stage 3: First of Many
--------------------------------
This stage has 4 goals and a completion reward of 5gc. Again, all races are at Catalunya.Goal 1: Endurance with no collisions.
Goal 2: 1 lap Cup with no overtaking or being overtaken. Note, you will start in 16th place. I found this to be impossible, and am looking forward to how anyone can solve it. I believe a similar race is in the F12 event. After 20-25 unsuccessful attempts, I skipped this for 10 gc. The cars behind you are fast and aggressive, and it is very difficult to brake and stay behind the car in front at the first turn without cars passing you. I only made it past the first turn once by kissing the back bumper of the car in front of me, but soon after was passed and failed. If you’re lucky enough not to be passed right away, then the cars in front crash or bunch up and you zoom past before you have time to brake. Good luck!
Goal 3: 1 lap Cup. Starting in 16th place again, climb 4 places to finish 12th. Pretty easy - you just have to end at 12th. In my race, halfway through I was pitted back to 20th, but it was fun to scramble back.
Goal 4: 6 lap Cup. Start in 12th, win the race. Crazy easy, and I ended up lapping all cars at least once. Note this is a good race to use your crew in: lots of $ and fame to win.
Stage 4: Gearing Up
------------------------------This stage has 5 goals and 7 events, all at Silverstone; completion reward of 5gc.
Goal 1: Time Trial and must complete in less than 1:45
Goal 2: Speed Record. You’re given a little more speed and less grip to race with.
Goal 3: 3 races: Autocross, Hunter, and Endurance. For these you race in the Ferrari F50.
Goal 4: Elimination with no collisions. You’re given added speed and accelleration, with less traction.
Goal 5: 3 Cups, same speed, acceleration, and traction changes as in #4. You also need to get the fastest lap.
Stage 5: In the Zone
-----------------------------
This stage has 5 goals, all at Silverstone; completion reward $15,000 and 5gc. For this whole stage your car is still slightly increased in speed and slightly decreased in grip. By the way, by now I had about 10 upgrades done.Goal 1: 1 lap, do not overtake, do not lose position, do not go off track. You’re starting last 16th on a full grid and have to stay in 16th. Like the earlier stage with the same goal, this is nigh impossible - though after a dozen or so attempts I finally got it. My issue this time was that a wreck kept happening in front of me after the first turn - forcing me to instantly lose the challenge when I had to drive past the wrecked car and pick up a spot. The same wreck happened repeatedly for about 8-9 times. I guess the lessen here is to keep repeating until you get the opportunities you need. Or you can skip.
Some people in the F12 event had success weaving back and forth to keep the car behind you in its place, but that still won't work if the bots ahead of you get into a tangle.
Goal 2: Almost the same as # 1 (maintain 16th position), but this time no collisions allowed instead of the no off-track rule. This actually was easier than the first one (no wrecks to deal with), and I managed to finish it in the first attempt.
Goal 3: 3-lapper. Starting at 16th, climb to 13th with no off-track or collisions. You can vary positions, as long as you finish in 13th. I failed a number of times at this, mostly due to aggressive bots colliding with me. In the end I immediately dropped to last place, and then slowly worked my way to 13th during stretches when I could safely pass the car(s) in front of me.
Goal 4: 2 laps and win by at least 300 yards (274 meters). You start in 1st position, so this is actually quite easy provided your car is fast enough and the autobots slow enough.
Goal 5: 5 laps. Gain 5 spots and finish in 9th. Pretty straightforward.
Stage 6: Prodigy
------------------------
Five goals, all Silverstone again, and again with the same alterations to speed and grip. 5 gc to complete.Goal 1: Endurance
Goal 2: 1 lap, hold your position, no off-track or collisions. Starting in 10th position. Same nonsense as all the similar previous goals - do-able but not necessarily easy depending on the bots around you and your performance heading into the first turn. Generally, if you can get past the first turn OK, you’ll be fine as long as you’re careful and follow the car in front of you being mindful of colliding.
Goal 3: Time Trial-ish (solo, 1 lap). Reach 190 mph (306kph) three times, while keeping your lap time under 1:55. This is where you may need the necessary upgrades to reach this speed. You’re being timed here, so no time to reverse and hit the same long stretch repeatedly to meet the goal. What I suggest is tapping the brake asap after hitting the first speed mark, so you can hit the 2nd and 3rd ones right away. In other words, hit 190 - tap brake to get down to 189 - hit 190 again - tap brake again - then hit 190 for the final time.
Goal 4: 1 lap, Head-to-Head
Goal 5: 5 lap Cup, 8th spot, win with no off-track. Remember that this is a swervy beast, so be careful - it’s a long race and you don’t want to lose control halfway through the final lap!
Stage 7: Good Intentions
------------------------------------
Six goals. Car’s performance indicators back to normal, except where noted.Goal 1: 3 lap Head to Head at Spa. Racing against a Ferrari 375 F1, lap it. Note, you’ll need to be about 7,500 yards or so ahead in order to lap the car - that may be useful as a gauge to see how you’re doing during the course of the race.
Goal 2: 1 lap Head to Head at Spa. No skidding with Traction Control turned off.
Goal 3: Race the Ferrari F40 and win
Goal 4: Race the LaFerrari and win
Goal 5: Race the F12 Berlinetta and win these events
Goal 6: Set the fastest lap
Stage 8: Close Call
----------------------------
Six goals in this stage.Goal 1: Start in 1st, perform 15 skids and complete the lap without being overtaken or going off-track
Goal 2: Start in 1st, win by at least 180 yards (164 m)
Goal 3: Set the fastest lap time and win this section
Goal 4: With lowered grip and speed, finish 10th without colliding
Goal 5: Hit 190mph (306kph) two times this lap and finish 10th
Goal 6: Finish 9th without any contact or going off-track
-
DigitXT
félisten
Meglátjuk.
---
Jártam én már úgy, hogy a frissen meghozott (újautó-illatú, természetesen tuningmentes
) 918 RSR-be bepattanva rögtön az első TT köröm "ott volt a szeren" Suzukában, ergo nem vagyok arról meggyőződve, hogy KELL majd a sok-sok tuning ezekhez a kihívásokhoz, inkább arra gyanakszom, hogy ha valaki felrakja, akkor majd az AI-t szépen hozzáigazítja a játék, hogy igazolva legyen, hogy KELLETT, mert milyen nehéz lenne nélküle.
Lásd, az ominózus 10 körös monzai záró versenyt, amikor hirtelen felindulásból rányomtam még egyetlen egységnyi felfüggesztés tuningot, és hopp: rögtön gyorsult az AI 10+ másodpercet emiatt!
Próbálkoztam utána, hogy hátha visszabutul, ha nem nyerek, de csak nem jött össze.Ui: Drag Race-ben is 2-3 tizedet lehet hozni a rajt "bemákolásával", ami azért 1-2 tuningszintet simán kiválthat. Annyi, hogy ha fix az ellenfél ereje - ha -, akkor tuninggal könnyebb.
Ha meg nélküle lehetetlen, akkor én is rárakom majd, értelemszerűen.
-
DigitXT
félisten
Tuning szerintem még senkinek nincs.
Az 1:22-ben tuti volt vágás,
utsó körre próbáltam koncentrálni, de az 1:23-1:24 körüli lett csak.
(Egyébként ha valós profillal játszol és a TT-t is szereted, akkor PÜ...
Ha néha látszólag nagy pofával írok: az alapja kiderül.Vagy nem.)
Amúgy én nem is javaslom a tuningot, az előző széria alapján, mert
aránytalanul hozzá igazodik az "AI". Csak akkor raknék tuningot, ha
adott "setup-ban" az autó fizikailag képtelen a kihívás megugrására.
Pl. Top Speed kevés, vagy nem elegendő hozzá a gyorsulás, vagy a
kanyarból kijövet kéne jobb tapadás. (Mindig gumival kezdem, mert
nem az egyenesben nyerem a futamokat, hanem a kanyarokban.)
-
-
DigitXT
félisten
Hát ez az. Nekem 329 km/h volt a cél. (PR102.4) Meglett a 330,
de nem mondom, hogy könnyű volt. Aztán Top16/Top3 "pite".
Már az első sikánt vágva első helyre katapultálod magad. Nade
a pályaelhagyás nélkül megnyerendő... És lepukkant autóval?
Na, AZ kemény volt! Én próbálkoztam. Ellen butult. Végül 1:44.5
elég volt. Az AI már szinte tolatott a kanyarokban: a szokásos...Viszont lepukkant autóval a TT-n 1:34 kevés. ("L" csoportos idő)
Szóval éjszaka egy "gyorsszerviz", holnap pedig folyt. köv.!
Szerk: az időmérős jópofa volt, de (levágásokkal) kb. 14 mp volt
a második lemaradása: majd' kört kaptak a végére... Lásd: butul.Ui: múlt heti multi bajnokságban majdnem beverekedtem magam
a Top100-ba, de semmi értelme: valami 10K R$ volt a nyeremény.
Jó, az első 3 sok goldot kap, de oda feljutni... (Elég pl. egy lagolás
miatti bukás, a második hely is sokat hátrasorol, hát még a többi.)Mondjuk azt élveztem, hogy akármelyik pályán nem volt ellenfele
a kis fókámnak: csak C ligában mentem fel 1100 pont fölé.
B-hez nem volt még jó autóm... Mondjuk az még most sincs, LOL. -
l4ci
tag
Őszintén szólva ez az F1-es autó így jó ahogy van, és igazából segítségek nélkül jobb vezetni, mert rá lehet érezni, hogy mikor, hol kell fékezni ahhoz, hogy még éppen ne csússzon meg. A kanyarokban csak akkor pördültem meg, vagy csúsztam ki, amikor vagy túl későn fékeztem, vagy túl gyorsan mentem. Assistokkal meg nem tudod, hogy mennyit segít rá a gép és mennyit kell neked fékezned vagy kormányoznod, valahogy ezt jobb nélkülük vezetni. Persze eleinte nehezebb, de meg lehet tanulni.
-
Tibcsi21
csendes tag
-
DigitXT
félisten
PR56.1, ~51.7 mp/kör, 5. hely, 4:28.7öKicsit késő/drága már fejleszteni?
Végsebesség kb. 277 kph. Gyenge.(Pedig eddig épp elég volt mindenre.)
Szerk: de mindegy is, ugyanis alkalmazkodik.
Lekörözős elsőre nem lett
meg 7:50-es összidővel. Másodikra ugyan 7:40-re javultam, de az AI meg jó
2 másodpercet ajándékba adott körönként, ezért sima liba lett. Remélem az
oválon is megtartja ezt a jó szokását, és 50.5-ről leromlik picikét reggelre. -
Pompi
nagyúr
Le Mans Prototype - a Porsche, Audi és a Toyota a játékban.
Ezt majd nemsokára csekkolom, mert nem mentem az F50-es lemansi futamot a frissítés óta.
Viszont nálam meg egy olyan van, hogy pár hete amióta Lollipop 5.0-ra frissítettem a Nexus 7-et, gyári visszaállítást csináltam és gyakorlatilag nulláról raktam fel a dolgokat a gépre. Minden megy is jól látszólag, be vagyok jelentkezve a játékban fb-re és g+-ra is, kapok is értesítést, hogy ha valamelyik friend-em itt vagy ott elver, de a játékban a jobb alsó sarokban a mailboxom üres, oda nem kerülnek bele ezek az üzenetek ahogyan eddig. Nem tudom mi lehet a gond, lehet az a baja, hogy nincs fent a facebook kliens? Másnál nem volt ilyen jelenség?
Mondjuk a napokban tervezek másik tabletet venni így sokat azért nem foglalkoztam vele, de egy kérdést gondoltam megér ide. -
NNME
csendes tag
Valószínüleg jön autó is még a Catalunya pályával is jöttek az Aston Martinok ha jól emlékszem (vagy Ferrarik?). Azt kétlem, hogy beszúrnak 1-2 új versenyt a monzai pályán a meglevő szériákhoz, annak úgy nem sok értelme lenne.
Facebookon láttam, hogy mivel Monza elég gyors pálya és nem sok lehetőség lesz kanyarokat levágni ezért erős ellenfelek esetén néha szükséges lehet aranyat használni a fejlesztésekre, vagy skippelni szóval megint csak a lehúzás lehet a háttérben. Majd kiderül. -
DigitXT
félisten
Nekem meg nincs 4G lefedettség, de a 3G-re azt mondja, hogy az sz*r,
menjek 4G-re, vagy Wi-Fire. WiFire tudok menni, amit ugyanolyan 3G-s
net szolgál ki: akkor már felenged, bár sajnos tényleg elég lagos sz*r.
Egyszer volt szerencsém ADSL-es WiFivel multizni, úgy egész jól ment. -
Pompi
nagyúr
Elég lenne1 valaki, aki a hét végén megnézi a heti time trial bajnokság pályáinak az élét meg ennek az online bajnokságnak az élét. Ezért mondtam korábban, hogy amennyi pénzt elvárnak a játékosoktól (gold árak a shopban) ahhoz képest nem nyújtanak semmit ami a játékosokat szolgálná. És igen, egy idő után a tisztességes játékosok feladják és elpártolnak.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- BESZÁMÍTÁS! 6TB Seagate SkyHawk SATA HDD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
- BANKMENTES részletfizetés Acer Nitro 5 AN515-54-77VS
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Azonnali készpénzes INTEL CPU AMD VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- Apple iPhone 14 Pro 128GB, Kártyafüggetlen,
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest