- Erős specifikáció, kompakt formában
- Galaxy Z Fold6-hoz viszonyítva mutatják, mennyivel lesz vékonyabb a Z Fold7
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- One mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 15 Ultra - kamera, telefon
- Motorola Razr 60 Ultra - ez a kagyló könnyen megfő
- Az Oppo Find X8 Ultra lett a legvékonyabb kameramobil
- Fotók, videók mobillal
- Mobil flották
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
BikaGT #12448 üzenetére
Na a special event/tuning rész esetén már tegnap is gyanakodtam, de ma világossá vált.
A Special Event esetén amit ráköltesz, az innentől már nem a tiéd, ha megnyered az autót, akkor a szériában kezdheted előről a fejlesztést.
Remélem én értelmezem rosszul.Nem semmi: 16 új autó.
Illetve a statisztikával nem stimmel valami:
Tegnap még 7069/12774 verseny volt a teljesítés, ami mára 7054/12972 lett.
Tehát 15 versennyel kevesebb lett a teljesített tegnap óta... nóóóórmális? Mert az oké, hogy 12774-ből 12972 lesz, hisz megnövekedett a versenyek száma. De hogy -15 versenyt menjek egy éjszaka... szóval megbüntetett vagy a görcs tudja, mindenesetre éééérdekes.... -
-
DigitXT
félisten
válasz
BikaGT #11181 üzenetére
Na, alakulunk!
Nem adta a saját ghostot, ezért elkezdtem ellened menni:
az elejét nagyon elkaptad! Tök frusztráló volt mindig lemaradni, újrakezdeni.
De aztán jöttek azok a kis hibák/megcsúszások. Majd a csúnyán benézett
balos kanyar a vége előtt, ahol kapásból ottmaradt fél másodperc, de így is
csak 17 ezredet adtam: az eleje tényleg jól sikerült! Eau Rouge különösen!Petya25: ha már írtad, jöhetsz ide is Top10-es időket futni: jó pálya, jó autó.
(Szórakoztató, csak mikor az ember rágörcsöl, akkor egy kicsit fájdalmas.)
De bárhol futhatunk, csak Formula-E pálya, Red Bull Ring és Le Mans ne...
Ja meg persze ovál, mert az vicc. (Bocs l4ci.) Amúgy észrevettétek, hogy
mostanában/új eventek közt egyetlen egy ovál futam sincs? Szinte hiányzik. -
Petya25
őstag
válasz
BikaGT #11149 üzenetére
A számítás a sima TT-ken is így van, csak itt az A tényleg már 1%.
Amúgy időpocsékolás, semmire sem jók a sima TT-k, qrvára midegy hogy A vagy Z.... Nem mondom hogy ez semmi teljesítmény, de ezt kb mindenki leszarja, már bocs, ha lenne gyakorlati haszna, nem lenne ennyire egyszerű az elejében lenni. 90e user csak azt jelenti hogy adott szériát már hányan tolták le, semmi több, ez nem verseny. Top100-as idő na bumm nyomhatsz egy képernyőfotót az unokáknak...Menj a heti TT-n A időt ahol 200-300e ember tényleg nyomatja.
Persze nem akarom elvenni a kedved, ha ez a hepped csak rajta. -
DigitXT
félisten
válasz
BikaGT #11151 üzenetére
Szerintem simán, bár én még nem mentem (itt sem) a reset óta, és ezzel
még sokan lehetnek így... Mi nincs fent a kocsidon, hogy "csak" 56.8-as?
Nekem 56.9-re írja a fullos kocsit. (Top100-hoz ajánlott maxra tuningolni.)Jahogy bug: garázsodban rendesen 56.9, listában meg 56.8. Aranyos.
Szerk: így elsőre 3 mp-et adtam a régi önmagamnak: a ghost megmaradt.
Szerk: akkor én most nyomtam is képernyőfotót az unokáknak, LOL.@Petya25: ha egyszer 100%-ot elérem, én is TT-zni fogok, mert jópofa.
Persze lehet nyomatni a senki le se szarja szöveget, meg hogy könnyű,
de valahogy még 1 db WR-t se villantott senki a topikban. Heti TT miért
olyan nagy szám? Mert heti 1 pályán 1 autóval próbálkozol? 100% után
azért az karcsú, feltéve, hogy szeretnél még szórakozni a játékkal. -
Petya25
őstag
válasz
BikaGT #11147 üzenetére
Futsz egy idő, ami pl B és megnézed hanyadik vagy a B-ben pl 500, aztán megnézed, hogy hanyadik vagy a teljes listán pl 600. Ez azt jelenti hogy 100 ember van az A-ban, ami 0,1% tehát 100.000 ember futott. Persze a további kategóriákra is igaz, csak azt kell előre tudnod, hogy előtted hány % van.
-
BikaGT
csendes tag
válasz
BikaGT #11013 üzenetére
Na itt, a Ferraris élménybeszámoló:
Mivel sokan kérdeztétek, érdeklődtetek, hogy milyen volt a Ferrari vezetés, hogy megy az ilyesmi, mit kell tudni az autóról és milyen benyomásokat szereztem vele kapcsolatban úgy gondoltam, hogy ez a téma megér egy önálló posztot.
Először is van egy pár cég, aki foglalkozik mindenféle élményprogram szervezéssel, az ejtőernyős ugrástól, az ilyen autók vezetésén át a céges csapatépítő programok pl. legénybúcsú (lányok nélkül…) teljes körű szervezéséig, lebonyolításáig. Fellelhetőek a neten. Nem mindegyik olcsó mulatság, amolyan úri hóbort félének is betudható egyik másik program. Na, egy ilyen élményprogram keretében megvalósuló vezetést kaptam karácsonyra, a kiskunlacházi reptérre. Köszönet érte és ez most nagyon-nagyon idézőjelesen értendő – érti, aki érti - „szponzoroknak”. Hiába, a barátság és a jó kapcsolat tényleg sokat ér még a mai világban is.
Az autó paletta, a teljesség igénye nélkül olyan gépekből állt, mint például 911-es Porsche, Lamborghini Gallardo, Ferrari F430, Ford Mustang GT500, Formula-BMW stb. Én végül a Ferrarit választottam, bár erősen vacilláltam, hogy ez vagy a Formula-BMW. De a Ferrari az Ferrari. Azon túl, hogy piros és drága, az ágaskodó ló az olyan fogalom ebben a kategóriában, hogy még ott is tudják, hogy létezik, ahol sosem láttak egyet sem. Tegye szívére kezét az összes férfi. Kinek ne lett volna legalább egy Ferrari poszter a szobájában élete során? Másrészt úgy gondoltam, hogy utcai autóról lévén szó ez sokkal könnyebben kiautózható, mint egy teljesen pályára tervezett formula autó.
Eredetileg már sor került volna a vezetésre az év korábbi hónapjaiban, de hol a technika hol valami más mindig közbejött valahogy. Eddig. Nemrég viszont túlestem rajta. Még jobban is jártam, ha lehet ezt az egészet fokozni, mivel eredetileg ugye „csak” egy F430-as Ferrari volt betervezve, de az idő közben le lett cserélve egy minden szempontból modernebb, erősebb, jobb 458 Itáliára.
Csak néhány adat összehasonlításul a technikai részletek iránt érdeklődők számára:
Ferrari F430
4300cm3
V8
6 sebességes automataváltó (opcionálisan szekvenciális kivitel)
490LE
0-100kmh: 4s
Max. sebesség: 315 km/hFerrari 458 Italia
4500cm3
V8
7 sebességes szekvenciális automataváltó (csak ez!)
570LE
0-100km/h: kb. 3,4s (a gyár szerint ugyan 2,9)
Max. sebesség: valahol 330-340km/h körülMire elég ez a teljesítmény? Mindenre. Ez már F40-es szint. De erről kicsit később.
Először is nagyon aggódtam a hirtelen jött hideg és változékony időjárás miatt, mert egész múlt héten aránylag még normális idő volt, pont szombattól jött meg a most is tapasztalható téli hideg. Ami még nem lett volna gond egy esetleges eső viszont akár már keresztülhúzhatta volna a tesztet, amennyiben egybefüggő vízfilm keletkezik az aszfalton. Végül ezt sikerült megúsznom.
Ekkora teljesítményű autót viszont nem adnak ám csak úgy oda bárkinek, tapasztalt instruktor nélkül. Én Nagy Norbit, a Zengő Motorsport korábban WTCC-s, jelenleg a WTCR-ben induló versenyzőjét kaptam társnak. Aki, miután megtudta, hogy napi szinten vezetek, és viszonylag rendszeresebben eljárok gokartozni meg van egy pár közös ismerős is, gyakorlatilag szabad kezet adott az autóval kapcsolatosan. Menet közben is inkább minden másról dumáltunk, minthogy az autó kezelhetősége okozott volna problémát és abba kellett volna, beleszóljon. Ez most egy kicsit nagyképűen hangozhat, de aki ült már valaha mellettem az tudja, hogy azért nem vezetek rosszul.
Na de jöjjön a lényeg, maga az autó!
Ami azt illeti, ilyen teljesítménnyel még nem volt dolgom és sajnos valószínűleg nem is lesz ismét egyhamar. Viszont megbabonázott! Mert a Ferrari egész más szint minden mással összehasonlítva. Még akkor is, ha M-es BMW-ről, AMG Merciről vagy netán esetleg Porschéről is van szó. A Pininfarina által tervezett és aerodinamikailag tökéletesített kecses és könnyed kasztni látványa elsőre kicsit csalóka, de olyan brutálisan sok erő van az autóban, hogy bármelyik fokozatból, bármilyen sebességnél rakétakilövéshez hasonló módon indul meg. Akár a hátulja is. Szinte sokkoló volt a gyorsulási élmény, ahogy kb. 50 km/h-nál odaléptem neki és nagyjából 2,5s alatt máris 150-nél volt, ahonnan úgy húzott tovább negyedik környékén, mint más autó kettesben. Merthogy a váltási idővel járó vonóerő kiesést, azt el lehet felejteni. Talán a váltó tetszett benne a leginkább, annak ellenére, hogy a hétsebességes szekvenciálist csak automata üzemmódban használhattam. Az autó minden rezdülést érzékel, és nagyon egyenletesen adja le a nyomatékot. A kormányon lévő ledek pedig pazarul villognak közben. Sokan kérdezték, hogy mennyit mentem valójában. Talán megvolt a 230 is, de olyan 220 felett valahol biztosan, azt legalábbis még láttam rápillantva a kijelzőre hatodikban. Aztán már nagyon közeledett a kanyar. Többet pedig a repülőtéri kifutópálya és összekötőútjaiból kialakított pálya nem tett lehetővé.
A fékezés szintén ennyire drámai tud lenni. Nem hiába, a karbon-kerámia tárcsák teszik a dolgukat. 200-220 feletti sebességről is szinte állóra lehet fékezni nem sokkal több, mint 100-120m alatt. Ez már közelít az F-1-es szinthez. Mindeközben persze dörög, hörög, csattog, ahogy pakolja vissza a fokozatokat. Ne feledjük, ez egy utcai autó, amivel viszont ki lehet menni versenypályára is.
Az irányíthatóság gokart szerű. Egyrészt mert gyakorlatilag a földön ülsz. A középmotoros felépítésből adódóan pedig nagyon kezes, se nem alul, se nem túlkormányzott, igaz az utóbbit elő lehet csalni, ha nagyobb gázt adsz a kelleténél. Egyszer meg is indult alattam, de az elektronika megfogta. Merthogy a kormányon található különféle motor üzemmód állítási lehetőségekre lehetőséget adó Manettino kapcsoló „csak” az alap, azaz sport beállításon volt. Viszont így is nagyon megy, el sem tudom képzelni, milyen lehet, ha ki van iktatva minden segédeszköz. Mondjuk nem szerettem volna a füvön landolni egy hatvanötmilliós géppel.
De a jót hamar meg lehet szokni. Az öt pálya körömből a harmadikra már elkezdtem megszokni a teljesítményét, sokkal jobban kitenni az ívre, hamarabb kigyorsítani és később fékezni. Viszont sajnos hamar elfogytak a körök.
Hát nagyjából ennyi. Az igazat megvallva nem tudom mennyire sikerült leírva érzékeltetni az egészet, mert még videón sem jön át igazán, akkora élmény.
Ezentúl pedig egész más szemmel nézek rá a Ferrarira. Hazafelé vettem is egy lottót, hátha. Különben sokáig kell majd gyűjteni rá. Viszont minden pénzt megér!
-
l4ci
tag
válasz
BikaGT #10282 üzenetére
Jó, bocsánat, nem akartam megbántani a jó kínai droidos tulajokat. Ismerem a Xiaomit, én is akartam venni, de mivel normális árban (nem 60-80k-ért) nem volt akkor Band20-as, ami támogatta volna a Vodafone 800MHz-es
LTE frekijét, ezért nem vettem. Utána meg már nem követtem, mert vettem itthon gagyi Lenovot, amit másfél éven belül kinyírtam, mert tetűfoslassú volt.Most egy ugyancsak ZS kategóriás kínai THL-t használok másodlagos telefonként, amibe 3 éven belül a 4. aksit fogom venni, mert az első fél év után megpupult, a második múlt héten adta be a kulcsot, miután leejtettem a telót a sarkára (érti ezt valaki?), a harmadik legújabb aksi pedig most kezd púposodni és már alig-alig tölt 30% fölé. Értem én, hogy kínai, de ott is vannak jók meg szarok. A jóért pedig ott se kérnek keveset. Akkor már inkább veszek ugyancsak kínai iPhone-t, amire legalább van itthon normális gari és nem makkan meg 2 éven belül. Nekem megéri az a kis plusz pénz a sebességet és a megbízhatóságot (ja nem kell mindig a legújabb csúcskészüléket venni).
Még mielőtt belelendülnétek, ez nem egy vitaindító poszt akar(t) lenni, éppen ezért is offtopic, választ sem várok rá, csak ugye a tapasztalat... Sose fogok Xiaomit venni, pedig tudom, hogy vannak jók, de nekem nem éri meg, úgy se használnám ki a nyílt platform adta lehetőségeket, használtam már droidot elegem és elegem is lett belőle...
-
válasz
BikaGT #10282 üzenetére
Nekem is dobálja az Error:3-akat akkor, ha mobilnetről vált a telefon wifi-re, de már másodperc múlva helyreáll a szinkronizélés (csak viccesen akartam írni a szinkronizálást).
Egyébként köszönöm a felvilágosításokat a szakszavakkal és a road to le mans kérdéssel kapcsolatban.
-
kgymac
őstag
válasz
BikaGT #10257 üzenetére
Ki majd bejelentkezés sem segít? Nálam kb. egy éve hol megadja a napi bónuszt a wifi bekapcsolása után - ekkor gugliplaygame később "loginol" a letiltott automatikus bejelentkezés ellenére is. Ha a wifi bekapcsolása majd átváltás RR3-ra közben automatikusan loginol, ki majd be kell loginolnom a napi bónuszért.
szerk: gugli fiókkal használom, nincs fércbúkom. -
Petya25
őstag
Én is kb így állok, reálisan nézve nem tudok előrébb jutni.
Nem tom ki hogy van vele, de a reklámok nálam egy hete tök összevissza mennek.
Korábban a napi 20db lement egy huzamban pár perc alatt és kész, most általában nem lehet ötnél többet egyszerre meglesni, többször is rá kell próbálni, hogy menjenek. Ráadásul VPN nélkül is simán letol ötöt ha van épp kedve akár almán akár droidon. -
l4ci
tag
Ha nem megy, akkor ki kell lépni a Facebook/Google+ profilból és a Race Team-ből is és újraindítani így. Ilyenkor már nem fogja hozni a barátok eredményeit és könnyebb lesz megnyerni. Persze ha offline indítod, akkor még jobb. Ha ennek ellenére sem megy, akkor ki kell lökni a Nissan-t, akkor meg tudod csinálni a Huntert. Az Endurance-nál ugyanez, mert ha egyszer már elindítottad úgy, hogy be voltál lépve valamelyik profillal, akkor hozni fogja a barátok eredményét, és ha azt nem tudod megdönteni, akkor sose lesz arany.
-
l4ci
tag
Nekem simán megvolt 3 nap alatt, nem tudom nektek mi olyan nehéz ebben. Persze, ha munkanapon kezded el, akkor elég nehéz, de én hétvégén csináltam és szerintem néha dobtam 1-1 aranyat a szervízes csávóra, ha hosszabb versenyt toltam. Sőt, nemrég csináltam meg utólag a Road to LeMans eventet is, arra a 10 stage-re anno volt 10 nap, én 3 nap alatt toltam végig azt is. Igaz, hogy a Porsche szervíze csak 2 órás.
-
Pompi
nagyúr
Nem, mert ki fogom moderálni. Ahogy a napokban is írtam már minden, de minden megtalálható már a topikban ami jelenleg elérhető. Hosszú ideig kvázi megtűrt téma volt. De húztam egy vonalat. Keress vissza ha ilyen terveid vannak, de ne menjen erről újabb diskurzus.
-
brabax
csendes tag
Ha nem akarsz a könyvtárakban túrni a fájlok után, akkor van rá app is:
https://play.google.com/store/apps/details?id=lt.hitex.rr3graphics
Rég használtam ugyan, de akkor frankón tette a dolgát...
-
Pompi
nagyúr
Android párti vagyok. De ha játékra (főleg ha konkrétan erre a játékra) kell a tablet, akkor iPad. Egy iPad mini 2 már kvázi emberi áron van. Legalábbis hasonló kaliberű droidos tabért is kérnek ennyit ha nem többet.
Ég és föld a játékélmény egy csúcskategóriás droid tab és mondjuk eközött a 3 éves almás tablet között, az utóbbi javára. Sajnálom, hogy ezt kell mondjam, de így van. -
l4ci
tag
Én is alapvetően Android párti voltam, egészen addig, amíg meg nem kaptam az első céges iPhone-omat. Utána a szép lassan lelassuló Android-os Sony Tablet Z is azt bizonyította, hogy nem érdemes csúcs droidos eszközöket vásárolni, mert ez a játék egyre erőforrásigényesebb, és nem lesz szép a grafika rajta. Vagy ha esetleg sikerül bekapcsolni az élsimitást, akkor meg belaggol. De csúnyán. Ha nem is azonnal, akkor majd fél év után, de le fog lassulni. Nem tudnak olyan szinten uptodate fejleszteni androidra, mint iOS-re, ahol jóval kevesebb hardver van. Asszonynak is inkább iPhone-t vettem, lassan egy éve meg van neki, és nem laggol, lassulásnak nyoma sincs, nagyon meg van vele elégedve. Igaz, hogy megvan az ára, de ha megnézed a csúcs-tabletek árát, akkor nincs sok különbség hasonló droid-apple között, és igaz, hogy iOS sokkal zártabb rendszer, de cserébe laggolásmentesen fut rajta minden. Legalábbis 2 évig biztos, utána úgyis újabb vasak és programok jönnek, amik egyre több erőforrást igényelnek. De hát ilyen ez a fogyasztói társadalom...
-
rumos14
nagyúr
iPad (sosem gondoltam volna, hogy leírom...).
androidos eszközökön csúnya recés a grafika, amit csak a kis kijelző-óriási felbontás páros tüntet el (pl 5 colon full HD). de a 8,3 colos LG tabomon a full HD ellenére már nem szép a grafika és néha akadozik is a Snapdragon 600. -
l4ci
tag
Többször felmerült már itt ez a kérdés. Én egy "régi" vason játszom, már elmúlt két éves a Sony Tablet Z, látszik is rajta, mert néha akad, nem túl szép a grafika. Amúgy minden másra teljesen jó lenne ez az eszköz, de ehhez a játékhoz néha már kevés. Ha szép grafikát akarsz látni, akkor mindenképpen valamilyen iPad-et vegyél, én az iPad Air 2-re szavaznék, ezen akadásmentesen fut, még élsimitással együtt is.
Szerk: igaz, hogy a második eszközöm csak egy telefon, de még ezen is elég szépen elfut, pedig a procija nem túl acélos, ez pedig egy Lenovo Vibe P1m, amit kimondottan a nagy aksi és a dual sim miatt vettem. A grafika itt is elég "recés", de nem várok sokat egy 1GHz-es procitól, célnak megfelel, amikor nincs nálam a tab, vagy éppen más használja. De mindenképp valamilyen Apple termék lenne a legjobb választás, valahogy nem tudták jól optimalizálni Androidra...
-
Lirion
addikt
Én simán skippeltem azt a versenyt. Az első drag rs tuninggal teljesíthető volt, csak a rajtot kellett bemákolni, az utolsó napit egyszer megnéztem, de látva az időt inkább nem szenvedtem vele.
A többi verseny pita volt, igaz, nálam durván buták a botok, az utolsót 2000m-es előnnyel (40 mp) nyertem..
-
#40359168
törölt tag
Így van, ennek amúgy én is nagyon sokszor nekifutottam, két lehetőség volt: vagy lemaradok picit 3-4. helyen, hogy a 25. másodperben ne pont kanyarban legyek és meglegyen a kért sebesség, következésképp viszont úgy leszakadtam az elsőtől, hogy már nem tudtam megelőzni, vagy simán az élre álltam már az elején, ekkor viszont pont rossz helyen voltam a kritikus időpontban. Végül 10-15 próbálkozás után jött a skip...
-
#40359168
törölt tag
-
l4ci
tag
BikaGT: igen, a Marquis végén is megkapod a másik "Limited Edition" Maseratit, ha végigtolod a challange-et.
Én épp a múlt hétvégén toltam végig az egészet (már megvolt a két kocsi, csak az event nem), nekem 3 nap alatt meglett a 10 Stage.skitter: a Speedrush Season 3 majd január 3-án indul, rögtön a Reign Supreme után.
Egyéb: egyre jobban idegesít ez a lefagyás a napi LeMans versenynél. Ma már harmadjára lépett ki az indulás után, vagy az első körben valahol. Most újraindítottam a tabot, hátha segít valamit (de sztem nem fog). Ha visszakapom a telefonom a szervízből, akkor újratelepítem a tabon, mert ez így használhatatlan. De csak a LeMans esetén lép ki, máshol nem. 2 GB RAM (Sony Tablet Z), semmi más nem fut a játékon kívül, mi a fene baja van ennek?
-
Aladdin
aktív tag
Na, ma megkaptam az autót.
Az 51. menet körül (asszem) olyan 260000 pont környékén hagytam abba, mert Magnus megint szívatott. Az autóra 12-es tuningot raktam föl. Szóval hátramaradt kb 40000 pont. Akkor elkezdte újra az egyszerűbb, olcsóbb futamokat, majd megint beadott egy Magnust, ami szar volt. Akkor megint újrakezdtem és onnantól már könnyű volt minden. Pikk-pakk összejött a maradék pontszám és az Aston...
Nemtom, h nézi-e a program, h mekkora előnnyel nyerek, de amikor "easy" futam volt, akkor is direkt csak minimális előnnyel értem be a célba. Onnantól már az "extreme" Magnusos futamok sem voltak nehezek. -
kgymac
őstag
Igen, utólag annak bizonyult. De nem szeretem a meglepetéseket, nem igazán vagyok híve pl. a >15km-es endurance futamoknak. Eddig minden abbahagyott eventben kaptam 15-20km-es távot igénylő futamot is. A kötelező goldos tuning vagy skip sem igazán zavar, mert telik rá (+ volt már rá példa korábban is: F1-es eventek)...
-
kgymac
őstag
Sajnos, eddig is ez volt a gyakorlatuk (pl. maserati, ferrari f1-ek, aston, renault, stb.), szvsz gyorsan be lehet majd hozni, kivéve a sok száz goldos autókat. De az sem lehetetlen. Én 100%-ról
estem vissza (renault előtti verzióm volt) 280 - 950 gold között árazott autók hiányoznak, ezeknek a tuningjuk sem lesz olcsó, ráadásul le lett nullázva a kedvenc toyotám (ami csak kb. 1000 gold fejlesztés után megy úgy, mint a videókon
, az alap alig gyorsabb, mint a 919 vagy az R18-as )
-
Gyurma_13
aktív tag
Egyből ki szélre a belső ívre, a bal oldali kerekek a kanyarban lelóghatnak az aszfaltról, fékezni nem kell, amíg nagy a tömeg max. néha egy icipici gázelvétel a kanyarban, a második kőr után kb csuma gáz végig. Belső íven szinte csak a jobb kerék van a pályán
Ha jól emlékszem 7:34 kellett az első helyhez -
-
rumos14
nagyúr
érdekes, hogy a legelejére rakták be, még a amateur szint elé a nascar szériát, de ahhoz hogy el tudjam kezdeni a nascar academy-t, a sokkal későbbi marquis (maserati) kihívást is teljesíteni kell... amit anno 1x megcsináltam, amikor még új volt, de mióta újra berakták, el sem kezdtem, és kedvem sincs sok hozzá.
a chevrolet ss kihívást kezdtem el, hát jó drágák az upgrade-ek (első szint 100 ropi körül...).
-
DigitXT
félisten
Miattunk ne törd magad, nincs rá igény.
Itt nagyon jól tudunk eszmét cserélni,
továbbá van már jó ideje FB csoportunk is, amiben fel is vettük távoli ismerősnek
egymást (hogy tudjunk egymás ellen versenyezni). Ez nagyon jól működik. Nem
látom, hogy miben tudna mást, újat, jobbat nyújtani a te oldalad... Főleg azután,
hogy oda is az innen "szerzett" (valójában lenyúlt) tartalmat töltöd fel a strandon.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Xbox tulajok OFF topicja
- Hegesztés topic
- Melyik tápegységet vegyem?
- Erős specifikáció, kompakt formában
- Galaxy Z Fold6-hoz viszonyítva mutatják, mennyivel lesz vékonyabb a Z Fold7
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- További aktív témák...
- 15,6" Dell Latitude laptopok: E6540, E5550, E5570, 5580, 5590, 5500, 5501, 5510/ SZÁMLA + GARANCIA
- Samsung Galaxy S21 Ultra , 12GB , 128 GB , Kártyafüggetlen
- Beszámítás! Apple Mac mini 2020 M1 8GB 256GB SSD számítógép garanciával, hibátlan működéssel
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T470 - i5-G6 I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- AKCIÓ! MSI B450 R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB GDDR6 Rampage Shiva Zalman 500W
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest