- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iPhone topik
- One mobilszolgáltatások
- Google Pixel topik
- Elkészült és telepíthető az Android 16
- iGO Primo
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Nem várt platformon a OnePlus Nord 5
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
Új hozzászólás Aktív témák
-
ntglaci
csendes tag
Két napos dupla fame! Ez már sokadik ebben az évben.
-
485
aktív tag
Mi a csoportunk neve? mit kell a keresőbe írnom? a race temahoz csatlakoznék
-
l4ci
tag
válasz
DigitXT #8290 üzenetére
Hmm, és valóban! A rajta lévő matricák még megvannak, amiket a lányom rápakolt, az F40-et átmatricázta fehérre és már nem érhetők el azok a vinylek, csak az alapszínek! A Ferrari sehol sem nézi jó szemmel a customizációt, de akkor a korábbi verziókba miért kerültek be mégis?! Nem voltak amúgy ezek olyan drágák, amúgy is csak a matricákat lehetett megvenni, de akkor valóban visszaadhatnák az aranykat!
-
kolos15
csendes tag
Igen, nekem az volt, h tolt a mögöttem haladó, külső kamerával megyek, láttam az orrát, így mentünk át a célom és lám, ő nyert.
Viszont szégyenszemre és skippeltem a ferrari challenge utolsó előtti körét... nekifutottam 30-40x, de annyira szaggatott, hogy legtovább 2 körig jutottam és 3. helyig, aztán valamelyik előzés közben kicsúsztam. Pedig a futam simán nyerhető lett volna, ha nem szakadozik. Kb. olyan, mint 30 éve valami zx spektrumos billentyűvel irányítós autoversenyes játék...Ja és a makik nyilván kiszámolták, hogy A-B-C szintet hányan ütik meg és ez mennyibe fáj. 2 dolgot tudok elképzelni: most kevesebben játszanak a D< kategóriából és így azonos idő gyengébb relatív besorolást hoz, vagy módosítottak a kategória határokon. A korábban leírt példám alapján ez utóbbi esélyes...
-
l4ci
tag
Hogy mennek az FXX-K-val 404-405 km/h-t, amikor 403 az elméleti vége? Nekem csak ~402 jött össze, igaz sehol sem mentem visszafele lejtőn, de pl Spa-t nem is találtam itt, hol lehetne ezt megdönteni? LeMans Mulsanne visszafelé?
-
rumos14
nagyúr
amit még nem értek, hogy a heti TT-n Daytona Speed-en a fullra tuningolt 488 GTE-vel miért vagyok 0,4 mp-cel lassabb mint a top idők? az autó végig csak gyorsul, minden kanyart teljes sebességgel veszek be
-
l4ci
tag
válasz
Petya25 #8277 üzenetére
Ilyet is láttam már korábban. De tegnap meg az új Ferrarival mentem Daytona Road-on és csak az utolsó körben sikerült megelőznem az elsőt, ki is csúsztunk kicsit mindketten, de előtte értem be, közvetlenül mögöttem volt a cél előtt, mégis második lettem. Visszanéztem az ismétlést és ott is mögöttem volt, mégis elvesztettem. Valaki már írta, hogy neki is volt ilyen bug, úgy látszik ez sem egyedi eset.
-
Petya25
őstag
Én meg próbálhatok jobb speedet futni a Team-ben nem menti el, nálam ez a rendszeres.
-
Sordoran
addikt
Én eddig C (vagy D?) csoportot mindig elértem (közel se fullos tuninggal tolom, és nem is trükközök velük), most mióta frissült a TT a top 50%-ba kerülök csak be... Jó nem is erőltetem meg magam, és ugye autók is úgy ahogy vannak 50%-ig tuningolva kb., de nah, eddig a heti 500.000$ fix volt, most meg...
-
l4ci
tag
-
kolos15
csendes tag
heti TT
Van 1 A és 2 B kategóriás időm, daytona-ban C, 0,22 mp hátrány
Ezzel van meg összesítésben a C közepe-eleje... A "B" innen 0,5 mp. Ha Daytona-ban enyém lenne a WR, akkor lenne 2 A és 2 B időm és ÍGY 0,3 mp-re lennék a B végétől.
Valamit variáltak a makik. Korábban minimális erőlködéssel megvolt a B közepe-vége összesítésben... -
l4ci
tag
válasz
Gyurma_13 #8272 üzenetére
Nem gáz, mert két eszközön is rajta van a mentés, tableten és telefonon is, így hiába írja felül a mentést, a másikon még mindig ott a régi és vissza tudom írni. Tegnap is elkövettem azt a hibát, hogy a tableten véletlenül úgy felejtettem az időzónát (Japán) és már másnap játszottam, persze a napi bónuszt elhamarkodtam egy "olcsó" versennyel. Mikor észrevettem, a telefonról visszatöltöttem a régit és lejátszottam LeMans-ban a 6. napi bónusszal.
A legtöbb automata mentésre nekem általában Cloud Save Failed üzenetet szokott amúgy dobálni, ritkán sikerül neki...
-
Gyurma_13
aktív tag
-
l4ci
tag
Azt megnézném, hogy ezt hogy foltozzák be. Én már hónapok óta csak így játszom a TT-t, mondjuk nekem már nem kell kölcsönözni az upgrade-eket, de ha elfogy a drive és újratöltöttem párszor aranyért, akkor a végén visszatöltöm az eredeti állapotot. Az eredményeket úgy is a szerveren tárolja és így legalább nem kell várni a drive újratöltésre vagy aranyat költeni rá.
-
zozika2
tag
Helló, a Ferrari-nál sehol sem lehet butítani? Az utolsó 2 napnál hiába próbálkozok 10-20-szor, semmivel nem lesz könnyebb, nagyjából egyik feladatot sem tudom megcsinálni.
-
Gyurma_13
aktív tag
válasz
DigitXT #8262 üzenetére
A csoport felejtős, a drága autók csak 1/3, 1/2 szintig vannak tuningolva. Nincs aranyam, hogy feljebb húzzam őket. De jól jönne egy kis plusz gold, gondoltam kipróbálom.
Nekem nincs droidom, nem tudok lépést tartani veletek
Focus-szal brutál időt mentél a 2. TT-n. Ha össze tudnám rakni a hibátlan kört, a sok próbálkozásból, még mindig maradna 0.4 mp.
-
kolos15
csendes tag
Heti TT...
végülis 3 db B és 1 C kat időt mentem, és így is éppencsakhogy C legvége lett összesítésben a heti TT. Valamit tuti alakítottak a makik.
2000. hely körüli időket mentem, volt egy 1000-en belüli is.
Korábban ilyen helyezésekkel bőven B közepe-végi összesítést értem el...C-től lefelé mindenki nyaral???!!!
Tudom, nem ide tartozik, de kapja be az apeh... -
szmar
csendes tag
válasz
Aladdin #8256 üzenetére
Szívesen
Még egy megjegyzés: ne lepődjön meg senki, ha TT nullázás utáni belépés alkalmával kiírja a játék, hogy van frissebb felhő mentés, azt nem kell visszaállítani, az abból következik, hogy az össz. teljesítésből kivonódnak a TT-k amiket lenullázott az ember, így tényleg csökken az overall progress.
-
szmar
csendes tag
válasz
Aladdin #8245 üzenetére
Trükkös a dolog, egy korábbi hsz-ben írtam a körülbelüli mentét, de így néz ki konkrétan:
-Lenullázod a TT-t a Race megnyomásával (visszatölti a kék csíkokat)
-Kilépsz a játékból
-Visszalépsz, és visszamész a lenullázott TT-hez- és már 97-98% a széria!
-Teljesítsd a TT-t
-Profit!A következő javaslataim vannak ha érdekel:
-Kezdd hátulról, mert a későbbi szériákban 3 goldot ad a 100% elérésért
-ha 75% felett vagy, de nem 85 felett a szériában, nézd meg, be tudsz e menni 75 alá (ehhez sok kilépés belépés kell (ahány TT van pontosabban) de TT-nként 2-3 goldot nem ér meg végülis?
-ha kevés belépést/ betöltést akarsz csinálni, nulláz ki egy egy TT-t a szériákban amiket éppen csinálsz ebből a szemszögből, lépj ki, nyomd végig a kinullázott TT-ket, és miután vissszaállt 100%-ra nullázd ki a következőt az adott szériában, válts szériát, ezt ismételd amíg újra 100% minden
-kezdd előlrőlEz igazából számomra újra izgalmassá tette a játékot, napi 10-15 TT-t eddig mindig csináltam, és még csak egy fő karrier csoporton értem végig, szóval van még gold meg TT. (egyes becslések 500-700 gold közé teszik az így elérhető arany számát)
-Fontos : egyszerre csak egy TT-t fuss meg egy szériában (egy ,,munkamenet"-ben, ha lenullázol egy TT-t, azt csak kilépés után játszd le! (ne bukd el a 3 goldot)
-Remélem érthető voltam, szívesen segítek ha valami kérdés felmerült
-Ez a cél:
-
BikaGT
csendes tag
Ismét megbizonyosodtam róla, hogy nagyon durván drága a játék. Huszonegy néhány autóra mindent megvásárolva egy hét alatt elment 10.000 aranyam. Ami 260-270 ezer forint (lenne). A full tuningokkal viszont legalább egy csomó szériát ki tudok majd vinni 100%-ra.
-
l4ci
tag
válasz
ntglaci #8248 üzenetére
Nemtom, nekem 1.8 mp kellett volna még a B-hez, ami lehet, hogy összejött volna, ha több időt szánok rá, de most valahogy nem volt kedvem feszegetni a határokat. Meglátjuk, hogy hétvégére csökken-e a szintidő, elvileg ha többen játszanak, akkor könnyebb bekerülni, mert nem mindenkinek vannak full tuningos autói.
Viszont ma reggel újabb akció várt: pénzért megvehető a Sesto Elemento customization! Elég durva ára van, csak a festésre elköltöttem 17 milliót!!! És még ott vannak a matricák meg a felnik. Az utolsó vinyl pack 1.5 millió, de a legdrágább felni is 1 milla! Azt hiszem ezeket most nem veszem meg, mert nem maradna pénzem a következő 3 autó tuningjaira sem...
-
Petya25
őstag
Nekem nem volt vészes, első körben előre kell menni, némi előnnyel már kigazdálkodható volt a 30 mp elsőre.
A tuninghoz csak annyit, hogy a saját szériájában megint egy ordas parasztság van, az utolsó PR-es futamaz 96-os, na ez csak fullos autóval megy. Ki kellett használni a -20%-ot.
Nem tudom a többi gép is ennyit kér-e majd, de elég lehúzás szagú már megint. -
Aladdin
aktív tag
-
l4ci
tag
Aki még esetleg gondolkozik a fejlesztéseken, elárulom, hogy a 7. nap van egy elég durva feladat: 3 kör Hockenheim, nyerj úgy, hogy legalább 30 másodperc off-track vagy és ne előzzenek meg. Ez ugye azért gáz, mert ha lemész a pályáról, akkor lelassulsz és simán visszaelőznek, tehát célszerű csak kanyarokban vágni, de ahhoz meg ugye sokkal gyorsabbnak kell lenni, mint a többieknek, hogy összejöjjön az átlag 10 mp/kör. Nekem a fullos autóval kb harmadjára összejött, de nem tudom, hogy kevesebbel, mennyire lehet gáz...
Mondjuk egy skip lehet, hogy olcsóbb, mint a sok tuning, de hát nekem még telik rá...Jó ez az upgrade, mintha gyorsabb lenne droidon, nem laggol annyia most, vagy csak még nem éreztem annyira. Viszont a TT-be még elég kevesen neveztek, mert most nem tudtam bekerülni B-be, mondjuk sokat nem küzdöttem érte, csak hétvégén toltam le, de nem tudtam menni a saját ghostommal se...
Ami még fura, hogy a Catherham Sevennek olyan lett a hangja, mint valami dízel traktornak... Na meg az a módszerük sem tetszik, hogy a szériák utolsó versenyeit nem lehet megcsinálni még az előző fullos kocsikkal sem. Most éppen az utolsó 5 kupa hiányzik mindenhol, mert kell hozzá az utolsó autó majdnem fullosan...
-
rumos14
nagyúr
vki le tudná írni h pontosan meddig tart a 25% akció? tehát pl. magyar idő szerint éjjel 2 óráig... most h teljesítettem a napi adagot, hozzá sem férek az autóhoz éjfél utánig...
-
szmar
csendes tag
Nálam pl. teljesen változó, most az FXX K-ra tettem pár aranyasat is, hogy 90 felett legyen a PR-je, mert a TT nullázással már alsó hangon 250 goldot kaptam az újrateljesítések miatt, szal most van miből. De az eventek legtöbbjénél skippel olcsóbban meglehetett az autó, 4-5 kihagyásnál több tényleg nem szokott kelleni normál esetben
-
axod
tag
válasz
Sordoran #8240 üzenetére
Én is így vagyok, kb. 1200 arannyal lavírozok még a welcome back bonus korszakból. Én inkább skipre költöm, az a szomorú, hogy mostanában bekeményítettek és 1. nagyon sokba vannak az upgradek, 2. pénzes tuninggal jellemzően az összes utolsó napit és 1-2 utolsó előttit is skippelni kell...Illetve ha full tuninggal vagy még úgy is izzadós lehet 1-2 feladat...
-
Sordoran
addikt
Akinek telik rá, és sokak játszanak itt sok aranyas profillal, azoknak igen. Már azzal kezdik eventet, hogy teljes tuningot rátolják. TT miatt, és telik rá ugye. Én viszont nem vagyok megáldva túl sokkal, mikor volt a welcome bonus bug akkor szedtem vagy 4ezret, azóta is azzal gazdálkodom, így az eventes autókra ilyen 200-250 aranynál többet nem költök, ez még belefér, és jellemzően elég is. De most szerintem többet nem áldozok rá, inkább skip lesz ha jön olyan feladat.
Az viszont igaz, hogy inkább tuning formájában legyen elköltve az arany, mint skip, mert később heti TT-nél is jól jöhet, de ez már mindenki egyéni preferenciája, mennyivel hajlandó többet költeni rá (ráadásul előre nehéz is kiszámolni mennyi az annyi).
-
axod
tag
Én azt nem értem, hogy megéri beleinvesztálni az aranyat fejlesztésbe? Holnap stage 5 részes, ha mindet skippeled akkor 5x35=175 arany, utolsó nap ha összest skippeled 6x40=240 arany vs minden fejlesztés a kocsira (amit 1000+ arany?). Nyilvánvalóan ha fejleszted akkor fejlesztésekkel lesz meg a kocsi pl. TT-re. Én az összes eddiginél az elmúlt pár évben inkább skippeltem. Ezt mindig meg szerettem volna kérdezni, inkább passzívan használom a fórumot, kíváncsi vagyok a véleményekre
Most pont nem elérhető a myrealracing.com, de úgy rémlik, hogy 35 és 40, de 40 és 45-el is ugyanez a véleményem. Főleg ha az utolsó tier-es arany igényét nézzük...
-
Zedco
csendes tag
válasz
Sordoran #8237 üzenetére
Az érdekesség, hogy a reklám aranyra EGYÁLTALÁN NEM mutatkozik! Tehát csupán időcsökkentésre használható!
Nálam is 19/28-as a Ferka! Azt várom, hogy éjfélkor kiderüljön, hogy milyen versenyek lesznek az utolsó stage-en (nr. 8)!
Ha gyorsulási, vagy végsebességes, akkor Engine/Drivetrain/Body/Exhaust beruházás megfontolandó!
(az Engine-nél az a jó, hogy ott a szerény 110 arany körüli 4. upgrade után pénzért még szerezhető egy fejlesztés)Ha viszont ne csússz meg, vagy a minél jobb köridő, akkor a stabilitás okán a Tyre/Brake/Suspension-ből válogatok inkább a 25% diszkontot megköszönve!
Mindenesetre a 90.6-os PR sok mindenre elég kellene, hogy legyen! De a Stage 7-en az utolsó három körös Hockenheim-i futamon már 91.6 az ajánlott! Tehát az utolsó napra 93.0 körüli elvártat feltételezek, amihez nem árt, ha van legalább 92-es PR-ed. Persze vannak zsenik, akik ezt is megoldják 89-essel!
(én nem ide tartozok) -
Sordoran
addikt
Hétvégén alapból több a reklám, de ha ilyen sok, annak örülni kell.
Amúgy kicsit aggódok most az event miatt, hogy tegyek-e még tuningot a Ferrari-ra, vagy elég lesz. 19/28-as most, és eddig nem volt gond, de hát utolsó előtti nap szokott legnehezebb lenni, de itt már elég drága a tuning. Ez a 25% kedvezmény tényleg nagyon jól jött, de 12 óra múlva lejár, pont azelőtt, hogy a nehéz feladatok jönnek, ki lett ez számolva náluk. -
Zedco
csendes tag
Valami bug lehet megint a rendszerben, de ez egy jobbfajta!
Nevezetesen az upgrade-elési idő (de lehet, hogy a javítási idő is) a végtelenségig csökkenthető 30%-kal! És még VPN sem kell hozzá! Nem tudom, hogy ez együtt jár-e a 25%-os Ferrari FXX K kedvezménnyel, amit upgrade-re adnak (arany-os és pénzes fejlesztésre egyaránt) még kb. fél napig (összesen 4 napra hirdették meg), de eddig konkrétan 84(!!!) db rövidítésre tettem szert a megnézett videóknak hála, így lett a 24 órás várakozási időből kb. 1 óra, mert azért kellett idő is a videók megtekintéséhez!
Megjegyzem, működik más autónál is a "rövidítés"!(T-mobil HU, iOS legfrissebb verzió, iPad mini)
-
Kronok
tag
valaki tudna segíteni, h a Stage 3 - Goal 2-nél mit is kell csinalni? ha 100m alatt megyek mind2 körben a mögöttem levő előtt, vagy 100m fölött mind2 körben a mögöttem levő előtt akkor is piros lesz
-
DigitXT
félisten
válasz
kolos15 #8228 üzenetére
Minél kevesebben indulnak, annál nehezebb felsőbb csoportba kerülni.
Várj még. Csak attól feljebb fogsz kerülni, hogy nem csinálsz semmit,
csak futnak egy csomóan lassabb időket, így a te időd "felértékelődik":
a legjobb példa erre, amikor frissen nyílt TT-n mindenki "külön csoport". -
kolos15
csendes tag
Lenyomtam mind a 4 TT-t. Azt vettem észre, hogy korábban simán hoztam a B szint közepét-végét, most viszont a C vége megy..., miközben kisebb elmaradásom van a legjobb időtől... Ti is tapasztaltatok ilyet?
Illetve a daytona nálam 10-es tableten szörnyen laggol, szakadozik, borzalom... a többi pálya nem, csak ez a sz...r - utálom. -
DigitXT
félisten
Amúgy a fókával Suzuka keleten, majdnem megvan a (kérészéltű) WR.
Sajnos nem tudok menni a saját ghostommal sok gyakorlás után sem,
így egyelőre marad a majdnem, és egy szerény Top 10-es idő (5. hely).
Amúgy ez is érdekes, hogy reseteltek mindent, de a ghost maradt. Ez
amúgy jó, mert teljesen újra kezdeni, hogy fogalmad sincs, mit tudtál...
Az azért fájna! Így van lehetőség rögtön javítani magadhoz képest.
Megjegyzem, nem sikerült még.Pedig 1-1 tizedet tudok hozni itt-ott!
-
szmar
csendes tag
Még nem teszteltem, de a resetelésnél trükközni kell elvileg hogy megkapd a goldot a széria újrateljesítéséért, először le kell nullázni a TT-t, aztán kilépni, és visszalépés után teljesíteni, és akkor ad 1 goldot a széria 100%-ra teljesítéséért. (Ha nullázod és újrafutod elvileg nem vagy nem mindig adja meg) Csak hátha valakinek hasznos az infó/előbb ki tudja próbálni, azért írom be, én holnap tudom legkorábban kipróbálni
-
ntglaci
csendes tag
Én Spa-ban a rajt utáni első jobbos kanyarban belső íven kaptam el a falat, az még nem off-track, de falkoccanás volt. Aztán csak néztem, hogy most már ilyen is van. Ideje volt! Melbourne eléggé érdekes lesz ha végre betennék TT-be. De eventekben tuti van ilyen!
-
ntglaci
csendes tag
Az eventekben resetelni lehet a TT-ket! Nekiálltam egy már teljesített de resetelt TT-nek, nekirongyoltam a falnak, és feljött a piros failed teljesítés: Collided with wall indokkal! Mostantól a TT-ben nem csak a pályaelhagyás miatt jár failed, hanem falba ütközés esetén is. Kezd tetszeni...
-
l4ci
tag
Basszuskulcs, tényleg... Ezt nem is vettem észre, úgy látszik nagyon el vagyok havazva melóval, hogy fel sem tűnik, hogy nincs mért időm egyik pályán se...
Nem baj, legalább több játék lesz a hétre illetve hétvégére, meg könnyebb lesz bekerülni B csoportba, mert mindenkinek újra kell futnia a TT időket.
-
l4ci
tag
válasz
Petya25 #8214 üzenetére
Csak 4 új gép, sztem mind megnyerhető lesz valahogy, ahogy eddig is, csak bele kell önteni pár ezer aranyat az upgrade-ekbe...
A versenyeket még nem is néztem, hajnalban csak lefrissítettem mindkét kütyüt, meg elkezdtem a Ferrari upgrade-eket, de végre van új kihívás! És a TT is megjavult, végre behozza a 4. pályát is! -
Petya25
őstag
Durva lett a mai update.
Egy rakás új gép meg futam, meg egy nyerhető FXX K!
Mi pénz meg gold lesz ez.... -
l4ci
tag
Újra hétfő reggel és a TT újra bugzik! Nektek sem hozza be az új pályát? Nálam mindkét kütyün szürke a Suzuka és azt írja, hogy vége, de nem hozza be helyette az újat...
-
Mozeska32
újonc
Sziasztok
A laptopomra letoltottem a Bluestacks programot. Az rr3-at sikerult elinditani, de a klaviaturaval a kormanyzas nem az igazi, Ezen lehet valahol allitani? Vagy mivel lehet igy normalisan jatszani? Kormany, kontroller vagy barmi? Ha van lehetoseg gyartot es tipusszamot is kernek, Es hogy Zugloba ha lehet kapni akkor hol? De ezt mar nem muszaly.
Koszonom:Mozeska -
Pepi6
csendes tag
válasz
DigitXT #8207 üzenetére
Igazatok van amúgy ezzel kapcsolatban!
Amiatt sokkal" lassabb a manuális gáz+fék, mert vannak üres ciklusok, amikor gurul a kocsi, az meg ugye felesleges időpazarlás
vagy fékezni kell(ene) vagy a gázt nyomni. Viszont ez nekem már kényelmetlen, nem teljesen kivitelezhető
-
DigitXT
félisten
Ahogy l4ci írja: "nehéz" (megszokást igényel) fékezés után azonnal gázra váltani.
Amíg viszont elveszed a féket, és elkezded nyomni a gázt, nem gyorsítasz, így a
kigyorsítás "szuboptimális".Segítség lehet, ha nem engeded el a féket, hanem
szimplán benyomod mellé a gázt, mert azt priorizálja a játék. Hasonlóan féktávon
már "be kell készíteni" a féket. Mellényomni a gáznak, és a fékezési ponton csak
a gázt felengedni - így lehet ugyanolyan rövideket fékezni, mint automata gázzal...Ha egy kicsi kihagyás is van a két gombnyomás közt, addig időt veszítesz. Vagy
korábban kell fékezned. Amivel megint időt veszítesz... Ez ilyen bicikli...Amúgy tökugyanezt tapasztaltam én is: visszakapcsoltam automata gázra, és a
gépsárkány megtáltosodott, erősebbnek éreztem a féket (mivel elég volt "később"
fékezni), s azonnal kigyorsított a fékezés után. Egyetlen hátránya, amit te is írsz,
hogy kevésbé realisztikus meg szórakoztató, továbbá bizonyos szitukban egy kis
gázelvétellel meg is van oldva, míg ráfékezéssel elszállsz. Sőt, van ahol gyorsabb
átgurulni, mint gáz/fék kombóval kockáztatni a stabilitást. De nyilván a Top időket
egészen a határon fordulva lehet csak megcsinálni. Vagy érzed, vagy próbálkozol!
(Én az utóbbi kategória vagyok... Alapból ugyan ráérzek valamennyire*, de azért a
határokat feszegetni kell, az meg sok próbálkozás rengeteg újrakezdéssel sajna.)*: mondjuk B csoportos idő elsőre, másodikra javítom A-ba: utána jön a szenvedés.
-
nexus6
aktív tag
nekem ami mostanában furcsa, hogy néha eszméletlen szinteket produkál a játék. nascarban játszottam amikor soha nem sikerült 12. hely alá mennem. most tegnap estem meg 1 kilométert vertem a másodikra. érdekes.
a lemans legend ferrari esetében mennyit kell egy végigjátszásra (dodo+arany) költeni? -
l4ci
tag
Ezt én is észrevettem, hogy a legtöbb TT-n automata gázzal gyorsabb tudok lenni, mint manuál gáz-fékkel. Szerintem azért, mert azt nem tudom megszokni, hogy mielőtt levenném az ujjam a fékről, előtte be kell(ene) nyomni a másikkal a gázt, hogy azonnal gyorsítson. Az a kis késlekedés (reakcióidő), amíg a fék-gáz ujjváltás megtörténik épp elég a TT-nél. Először a Daytona Road Course TT-n vettem észre, hogy az automata gázzal jobb időt megyek, mint manuállal. Viszont a Porsche Test Track Dynamic-nál, amikor a Ferrari F1 volt a TOP autó, azt csak manuál gáz-fékkel tudtam megcsinálni, mert különben mindig kicsúsztam!
-
Pompi
nagyúr
A nap kínzó kérdése rovat, illetve mit rontok el, ti hogyan játszotok. Manuál fék + gáz komboval játszok már egy jó ideje, élvezem így a játékot, kvázi realisztikusabb a vezetés így, ugye nem kell sokáig ecsetelni vannak szituk amikor csak elveszem a gázt, nem fékezek úgy megyek bele egy-egy sikánba, kanyarba ilyesmi.
A múlt héten viszont elkezdtem hosszú kihagyás után újra a heti TT-vel foglalkozni, overal C kategóriába tornásztam magam könnyedén, sokat nem foglalkoztam vele. Tegnap este volt egy kis időm ezzel bíbelődni, így neki estem próbálgatni és azt vettem észre, hogy visszatérve az automata gázadásos, csak fékezős-fékezgetős módszerrel jobb időket tudok elérni, felléptem az overal B kategóriába és van olyan pálya, ahol a nálam kvázi etalonnak számító DigitXT-t is sikerült beelőzni (bár ha ezt meglátja most biztos átmenetivé avanzsálódik ez az állapot
).
Nem tudom mi a háttere a dolognak, tapasztalt valaki hasonlót? Mi lehet a hibám, lehet mauálban nehezebb rögtön gyorsítani fékezés után, míg ugye autogázzal kvázi folyamatosan instant nyomva van a gáz?BTW a manuális gázt-féket még mindig élvezetesebbnek tartom, mint ezt a "fékezgetést", alapvetően így fogok továbbra is játszani, de a TT-kre lehet visszarakom magam autogázra - ami persze ilyenkor pár próbálkozásnyi megszokást igényel.
-
l4ci
tag
LVL 400!
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Milyen légkondit a lakásba?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Kerékpárosok, bringások ide!
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Futás, futópályák
- További aktív témák...
- ThinkBook 16p Gen3 16" QHD+ IPS Ryzen 5 6600H RTX 3060 16GB 512GB NVMe ujjlolv gar
- ThinkBook 16p Gen3 16" QHD+ IPS Ryzen 5 6600H RTX 3060 16GB 512GB NVMe ujjlolv gar
- HP Probook 640 G2 (14FHD/i3-G6/8GB/256SSD/Magyar/Win11) - Szép!
- AMD Ryzen 5 5500 - Új, 3 év garancia - Eladó!
- Kamerarendszerek telepítése //// Gyengeáramú hálózatok kiépítése //// Informatikai segítségnyújtás
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK H310CM i3 9100F 8GB DDR4 240GB SSD GTX 1050Ti 4GB DeepCool Tesseract Chieftec500W
- Törött, Hibás iPhone felvásárlás!!
- Telefon szerviz helyben - Gyors javítás, akár 30 perc alatt!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 32/64GB RAM RX 9070 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged