Hirdetés
-
S.T.A.L.K.E.R.: Legends of the Zone Trilogy - Befutott a MOD támogatás
gp Mostantól a konzolos kiadásokhoz is elérhetők a különböző rajongói módosítások.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Ősszel jönnek a Toshiba új, vállalati szegmensbe szánt merevlemezei
ph A kritikus üzleti applikációkhoz gyártott, CMR-es adattárak kétféle interfésszel vásárolhatók majd meg, és 10 TB-ig fedik le az igényeket.
-
Mobilarena
HTC ONE
Új hozzászólás Aktív témák
-
ttom26
csendes tag
válasz zsoleer #10890 üzenetére
Itt a fórumon én is ezt olvastam. De amikor az átvétel utáni napon bevittem a készüléket és elkezdtük kitölteni a visszaküldési papírokat kérdeztem az ügyintézőt, hogy a csere opció miért nincs a papíron? Akkor mondta, hogyha cseréltetni akarom akkor menjek át a szervizes kollégához és azonnal cserélik.Megmutattam a szervizesnek a pixelhibát, hozott egy bontatlan dobozt (végre ), bekapcsoltam a készüléket, megnéztem hogy hibátlan-e (apróbb illesztési hibák ezen is vannak, de semmi komoly vagy zavaró) kijelző perfekt, úgyhogy kitöltötte a papírokat és megvolt az új készülék.
Szóval műszaki hiba esetén ugyanúgy cserélik a webshopos készülékeket is a T-nél.