Hirdetés
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A35 5G - fordulópont
- Magisk
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Okosóra és okoskiegészítő topik
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tin
veterán
válasz focvis #184299 üzenetére
Á nem, festettem már felnit, csak igazából itt nem nagyon látom értelmét. Szebb nem lesz, max tartósabb, de idővel úgyis sérül, pár év múlva meg már nem a karc lesz a legrondább rajta, ezért is gondoltam valami egyszerűbb megoldásra. Ezt a polírozást megpróbálom, ártani nem árthat. Ha meg jövő tavasszal sokkal rosszabb az állapota, akkor majd gondolkodom valami máson.
-
Tin
veterán
válasz molnarpeter #184297 üzenetére
Jó de akkor vegyek színtelen lakkot és fújjam át vele a felniket?
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Ha csak az számít, akkor jól van így is, nem muszáj foglalkozni vele
[link] erre gondolok amúgy, de ez már csak esztétika, szerintem védelmet nem nagyon ad. Abból a szempontból valami egyéb szer felvitele lehet érdekes, közgáz szempontból ezt úgy kell hagyni ahogy van, és szezon végén ha van korrózió nyom, kipöttyözni (nem várható). -
nesa
veterán
válasz molnarpeter #184250 üzenetére
Megnéztem egy alhambrát meg egy sharant mind kettő tulajnak VAG szemellenzője volt , nem is tudták felfogni hogy a vagon kívül más is gyárt autót, pláne olyat ami nem ilyen kotla szar, mind kettő fényezte a rohadó porladó szart, viszont megtudtam a kurva gáz rohadások azok jelentéktelenek, a műszerfalon világító csiri csáré karácsonyfát megszégyenítő hiba erdővel meg nem is kell foglalkozni, a műszerfalon levő kijelző meg nem baj ha szegmens hibás mert mind ilyen, mind kettő tulaj szerint a citroenem nem is szabad ezekhez hasonlítani meg egy napon sem érdemes említeni (szerintem se ), mondom nézzük már meg a 9 évvel öregebb 2x ennyit futott citrot, keresünk együtt rozsdát meg hibát, az nem autó Kicsit messzebb van még egy sharan de ha az se befejeztem.
-
Tin
veterán
válasz molnarpeter #184293 üzenetére
Köszi! Mint írtam, nem a esztétika a lényeg, hanem hogy védje valami. A só miatt azért jó ha nem tudja sehol de megmarni.
Gondolom csak a paszta kell nekem, a mélyebb karcokhoz a kenőcs felesleges. Bár majd talán kipróbálom azt is.
-
Chereiose
addikt
válasz macilaci78 #184289 üzenetére
Korábban hiba nélkül működött, egyszer csak nem ment a mostani utamon.
-
molnarpeter
nagyúr
Nem mesterségem a dolog, de mindenképp enyhítene a karcokon, kitartással el is tűnhet. Viszont az élek miatt óvatosnak kell lenni, ne jöjjön le túl sok anyag - ilyen szempontból a mannol cucc jó szerintem, mert elég finom, emiatt lassú a munka, de kisebb a károkozás esélye
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BlueSteel #184249 üzenetére
Egyetértek az előttem szólóval:
-kokszot meg kéne nézni (kamerát belógatva), km alapján aktuális lehet
-olajszint ellenőrzés rendszeresen (azonos körülmények közt pl reggel, ugyanott állva)
-gyertya kinyírhatott trafót is, de nem ismerem a kialakítást - ha lehet, fel kéne cserélni a "jó" hengerekkel, és figyelni, hátha mozog a hibakód is
-gyertyát kiszedve egy kompresszió mérést lehetett volna csinálni, mielőtt teljes felújítással ijesztgetnek
-ha az autó eladója cég volt, gyakorlatilag van fél éved kifigyelni a motor állapotát, de ne fessük az ördögöt a falra[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz Runner_fxr #184274 üzenetére
Azt mondod, első sorban munkába járós autó lenne, a fogyasztás és az automata váltó fontos. Prius, 16 km egy seggel szerintem gusztustól függetlenül bírható, amíg tiszta a beltér.
Mi az, ami 16 km-en városi forgalomban előjöhet? Budapesti utakon zörögni fog a Golf is.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Tin
veterán
válasz molnarpeter #184280 üzenetére
Ezzel a pasztával, ha átmegyek rajta sima mikroszálas kendővel, a nagy részét kitölti, és akkor karcmentes lesz a lakkréteg? Mert csak a lakkréteg a lényeg.
(#184281) MunezXBK: köszi, szerintem géppel overhead, a belső felületnek mindegy, egyedül a front oldalon a küllők között lenne értelme, de ott meg egyszerűbb ronggyal talán.
(#184282) Kiskokó: szerinted én mit éreztem? A nők többségének ezekhez egyszerűen nincs érzéke. Kértem, hogy szivaccsal, ott szenvedtem a kerékcserével, ő meg serényen dörzsölte, nem is figyeltem, mit csinál. Az utolsó keréknél látom, mondom jaj...
(#184283) focvis: okulva belőle most vettem Aldiban felnitisztító gélt. A nyárit csakis azzal fogom pucolni, lenyomom majd magasnyomásúval, aztán itthon csere után gél, törlés puha szivaccsal vagy kendővel, szárítás, és tárolás.
(#184285) yodamester10: egyszer ennél a főztjéből, megváltozna a véleményed
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Runner_fxr #184274 üzenetére
Szerintem:
2-ért Prius
3-3.5 körül Ampera/Volt
2.5 körül iOn/C-Zero/i-MiEV, mellé maradékból bérautó hosszabb utakra
Kérdés, mennyire van töltési lehetőséged. -
veterán
Hagynám így, semmi baja nem lesz. Sózott időben érdemes rendszeresen leöblíteni.
Egyszer - olyan 10 éve - én is nekimentem óvatosan dörzsiszivaccsal a sarkokban összegyűlt fékpornak*. Az eredmény hasonló. Kézi polírozás szvsz felejtős ekkora felületen, nem éri meg a vesződséget.
*Azóta tudom, hogy inkább sósavval érdemes nekimenni. Nem vicc.
[ Szerkesztve ]
-
Kiskokó
veterán
Félre értés ne essék, nem a párod degradálom, hanem az összes nő neműt.
Nem te vagy az első akitől ilyet hallok illetve családi körben is volt aki a gyantacseppeknek az autón Dörzsivel ment neki...
Most komolyan ennyi józan paraszti eszük nincs, hogy nem kellene dörzsölni egy ilyen felületet ?[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Tin
veterán
Engedelmetekkel betenném ide is, volt már gumifelni topik, beraktam a fényezésbe is, hátha, de mivel itt márkatársak vannak és sokan oldják meg házilag a dolgokat, itt is bekérdezném.
Alufelni (lakk) karcok ügyében keresnék hozzáértőt. A felniket tavaly vettem újonnan, de idén tavasszal cserekor sajnos megkértem asszonyt, hogy amíg én cserélek, ő mossa át mosószeres vízzel és szivaccsal a felniket. Ő megtette, csak épp nekiment a mosogatószivacs zöld (dörzsi) részével, az eredmény a képen látható. Gyakorlatilag kívül-belül, küllők között, ahol épp nehezebben jött le a kosz. Igen, pont úgy éreztem magam amikor megláttam a végén, ahogy gondoljátok...
A karcok igazából csak közelről látszanak erős fényben, és azokban nem akad meg a körmöm sem, tehát szerintem csak a lakkréteg teteje lett kicsit megdörzsölve.
Kérdés: lehet-e, érdemes-e ezzel bármit csinálni, vagy hagyjam így? Esztétikailag annyira nem érdekel, mosás után 1-2 nappal úgyis fékporos lesz, de téli kerék, tehát kapni fog sót is.
Valami otthoni megoldás érdekelne, pl. valami folyadék, amit mikroszálas kendővel beledörzsölök, és helyreállítja a lakk apró sérüléseit, vagy ilyesmi. Nem értek hozzá, szóval olyantól várok választ, akinek van gyakorlati tapasztalata is ezzel. És ha lehet, konkrét termékkel.
Köszi előre is!
-
bitpork
nagyúr
válasz MasterHUn #184276 üzenetére
Ahogy leírtam fogod tudni megnézni a turbó állapotát. 4. fokozatban 50ről telitalpas gyorsulás közben kell a logot csinálni. És akkor még ez nem jelenti a turbó rossz mivoltát mert lehet valóban csak takarítani kell. A turbót csak megbontva lehet pl tengelyjógásra megnézni.
A VCDS kiírja a mérőcsoportok neveit.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
MasterHUn
senior tag
válasz bitpork #184257 üzenetére
Szia, megyek egy leont megnézni. A tulajdonos állítása szerint turbó cserés viszont a szerelő ismerősöm szerint szimeringes. ezt kellene megtudni, mert ha turbó problémás akkor van alku alapom.
Élődatokat szeretnék nézni, ahol látjuk, hogy tölt-e rendesen a turbó vagy esetleg nem.
Nem egy erős gép..., fél Paks kell mikor bekapcsol :D / Minden SIKERES ÜZLET UTÁN JÁR A PIROSPONT!! //
-
newmoonlight
senior tag
Tudna valaki mutatni Audi A6 c7 műszerfal (főleg a bal oldala, az óracsoport és a bal szélső szellőző környékén) bontási tutorialt (YT videót v. szervizábrákat)?
“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
-
Runner_fxr
Ármester
válasz bitpork #184273 üzenetére
A Prius is esélyes, de azért a VW mégiscsak egy szebb autó. De ha a gazdaságosságot nézem, az biztos, hogy a Prius-nál jobbat aligha találok, ezzel tisztában vagyok. De a Priussal úgy vagyok, hogy a 3-as tetszik, abból is csak olyat vennék ami már LED-es fényszórós, ezek meg bőven 3M felett vannak, legalább is azok amik nem taxik voltak. Ezen az ár szinten meg azért nagyon szép VI-os Golfok is vannak, amik azért erősebbek is mint egy Prius, nem beszélve a belső minőségről. Nem könnyű a döntés.
[ Szerkesztve ]
-
bitpork
nagyúr
válasz Runner_fxr #184272 üzenetére
Erre igazi megoldás nem nagyon van kisebb fogyasztással. Prius?
A fábiám manuállal evett városban 9-11 litert. (1.4 68LE)Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Runner_fxr
Ármester
válasz bitpork #184270 üzenetére
Városban 10litert simán megeszik. Ezt kicsit soknak tartom, főleg annak fényében, hogy 75LE.
molnarpeter: 2,5-3 millió max, de ha olcsóbb az sem baj. Átlagban napi 35-50km autózás, változó, illetve egy évben néhányszor nagyobb távok autópályán. Egy indításra általában 16km jut, ennyire van a melóhelyem. Melyik típushoz van megbízható automata váltó?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Runner_fxr #184269 üzenetére
Ezekhez a motorokhoz száraz kuplungos (kevésbé tartós) automata járt. Mennyi a keret, hány km a napi futás, illetve mekkora táv jut jellemzően egy motorindításra?
-
bitpork
nagyúr
válasz Runner_fxr #184269 üzenetére
Mi a magas fogyasztás és hol?
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Runner_fxr
Ármester
Sziasztok! "Új" autó vásárlásán gondolkozom és szóba jött a VI-os golf. Mindenképpen automatát szeretnék, tehát a DSG alap. Megbízható és viszonylag gazdaságosan üzemeltethető autó kéne. 1,4 TSI, 1,6 CR TDI motorok szimpatikusak. Ezek mennyire ajánlottak? Köszönöm!
Jelenleg egy 1,4 16V IV-es Polo-m van, szintén automata, ami egy baromira megbízható autó, kényelmes, szerethető, de kicsit magas a fogyasztása és kicsit gyenge, ezért lenne cserélve.
[ Szerkesztve ]
-
bitpork
nagyúr
-
Chereiose
addikt
VW Golf plusban a tempomat el tud romlani? Vagyis nyilván, csak fura, benyomom és a jele se villan fel, nem is lehet beállítani, mintha nem is lenne. Ennek mi lehet az oka, valamint a felmerülő javíttatása vajon?
-
bitpork
nagyúr
-
MasterHUn
senior tag
Sziasztok, valaki leírná nekem, hogy 2001.-es seat leon 1.8T 20v AUQ VCDS diag melyik szálán látom, a turbó értékeit.
Válaszokat előre is köszönöm
[ Szerkesztve ]
Nem egy erős gép..., fél Paks kell mikor bekapcsol :D / Minden SIKERES ÜZLET UTÁN JÁR A PIROSPONT!! //
-
molnarpeter
nagyúr
válasz joshua7 #184248 üzenetére
Cserélj komplett elektromos rendszert generátortól, testkábelen át, pótféklámpáig, akkor ez is bírni fogja Szerintem ha figyelnek rá, az olcsóbbak is tudnak tartósak lenni - értsd ezt úgy, hogy inkább emberi hiba okozza a vesztüket, nem gyártástechnológia. Nameg a villamosság többi korosodó része is plusz terhelést jelenthet.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Az első szériás Audi Q7-ből jól látom, hogy van 3.0 tdi euro 4-5-6 besorolással is? Létezhet, hogy egy 2019/11 forgalomba helyezésű euro 6?
-
BlueSteel
tag
Sziasztok. Nemrégiben vettem egy 2013-as évjáratú 1.2 tsi Octaviát (CJZA, 105 LE) 150e km-el.
Kicseréltettem a gyújtógyertyákat az autóban, mert az előző tulaj elmulasztotta, 55-nel volt utoljara, es 60 a periodus, így harmincezret túlhasználódtak.
A harmadik hengerben lévő gyertyán viszont olajfilm volt. A szerelő azzal riogatott, hogy a motort szerinte hamarosan fel kell újítani..
Az autó menettulajdonságain semmit nem veszek észre, megy minden rendesen, alapjárat is, eddig 700 km-t mentem friss olajcsere óta, nézegetem a nívót, de nem vettem észre olajfogyást (bár az az igazság, hogy az olajcserekor nem láttam, hol áll a szint, 4 l ment bele pontosan (ez a gyári előírás, ilyenkor gondolom csere után középtájékon jelzi az olajat a nívópálca, jelenleg is ott áll).
Közben 3-4. hengerben égéskimaradás hibakódot is mutat a kiolvasó szoftver.
Mellékelem a gyertyáról készült képeket, illetve egy harmadikat, amin látszik, hogy a többi hogy néz ki.
Ha véleményt/tanácsot/javaslatot mondanátok, azt megköszönném!
[ Szerkesztve ]
-
joshua7
veterán
Tegnap este meghalt a kocsim eredeti Varta akksija (12V 44Ah, 360A). Élt bő 11.5 évet. Egy Baren Polar Plus ment a helyére, gyanítom a töredéke lesz majd benne.
Semper Fi
-
nesa
veterán
válasz molnarpeter #184235 üzenetére
Köszi, az menynyire általános hogy a légtömegmérő ki van irva PD nél?
-
Kiskokó
veterán
Persze,én elhiszem főleg ha saját tapasztalatod
Valóban nem viszik túlzásba de a gari miatt pont ez is a lényeg.
3.0-nál 225ből 280Le-csináltak. Ez is veszélytelen tuning szempontjából de azért mégse "komolytalan". Persze ha tudja is.
Ugye nekem az A6 ABT-s volt ,és én észre is vettem, hogy valami nem kerek a DPF kivétel óta annó... és ugye az Erőmérőn ki is derült, hogy a gyári értékeket tudja csak.
Azért ha feltűnt 230Lónál az ABT hiánya akkor valószínű, hogy meglehetett az a 280.(persze tudom, 225Ló a gyárija, biztos van olyan "troll" aki rámondaná hogy a 230 már a chippelt )
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Kiskokó #184243 üzenetére
Eleve egy konzerv tuning, sosem lesz potens. Most ránéztem a 190 helyett 215 lovat tud a chippelt bemondásra (nem padon mérve). Akkor nem csoda, hogy nem érezni. És ez sem egy fix érték, mert az üzemállapottól függően tudja ezt max (ha pl felmegy az olajhőfok akkor visszavesz a tuningból).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Kiskokó
veterán
A szart se ér részre gondoltam.
Érdekes minden esetre, bár nem gondolnám, hogy azért nem vész el a garancia mert nem komoly a tuning.
Inkább azért mert az ABT hivatalos VW-hez tartozó tuning cég. Ezért házon belül saját termékre , általuk ellenőrzött tuning miatt gondolnám nem vész el a garancia.Szerintem ha ennyire komolytalan lenne a tuningjuk annak már nagyon rég nagy híre lenne és nem "urban legend"ként terjedne.
De amúgy meg mind1| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
dellfanboy
őstag
nagypapinak van egy polo classi 1.6 autoja. mondta hogy nezzek ra mert folyik az olaj.
a legszurohazba vezeto cso alatt van egy vekony 'olaj'cso? ami kidorzsolodott es ott nyomja ki az olajat. tudnatok segiteni mi ennek a csonek a neve? bardi robbantott abrasan nem lelem...es amugy normalis hogy olaj van ebben a csoben?nem csak levegonek kellene itt lennie ebben a vekony 'gumi'csoben?
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Kiskokó #184240 üzenetére
Már mint a nem ugrik a gari vagy a sz@rt se ér? Nálunk a flottában meg van írva pár autó abt-vel (márkaker eleve így szállította le kérésre), vezettem ABT-s meg az én sima TDI-met közvetlenül egymás után: nincs érezhető különbség. Lehet padon többet tud 8-10 lóval de azt meg úgy sem érzi az ember.
De gondolhatod, hogy nem lehet egy komoly tuning ha megmarad a gyári gari...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
babszon
csendes tag
válasz Kickass #184212 üzenetére
Egye fene képes lennék kimozdulni csak normálisan csinálják meg. Írtam neki egy emailt, meg becsatoltam a képeket, gondolom 1 millió munkája van, nem válaszolt még.
Poén kedvéért kértem árajánlatot a Fáy utcai Audi szalontól, hát kíváncsi leszek a 6 számjegyű összegre.... bár kitudja...Certified HPE Engineer - MASE - Certified DELL PowerStore - Unity Engineer - Vmware VCP-DCV 2023 - Nutanix NCP-MCI
-
nesa
veterán
Sziasztok! nézek egy Alhambrat 1.9 TDI (AUY) van benne erről a mit kell tudni, ez a hajtókarcsapágyas verzió?
-
veterán
válasz Motion_Blur #184214 üzenetére
Nem bírta a 100-as benzint és a túl gyakori olajcserét. :-(
Suttyó koromban 1x tettem nem az autóba váló "tuning gyertyát", de azért annyi eszem volt, hogy ránézettem 200 km után, tiszta korom volt, egyből vissza a gyári. Az RS7 gyertya vajon más mint a gyári? Ha más, akkor belevaló? A GTI-mben 2x volt stage1; nagyon megy tőle, nem mertem úgy hagyni. (R kell.)
Mindenbe belepiszkált, lehet a motorolaj valami racse Eneos 0W70 volt, mert ha az M5-be az való, akkor nekem is olyan kell.Sajnálom természetesen.
-
BUZZLGHTYR
senior tag
Hello tesomnak beesett a kuplungja egy csattanas utan. Toledo 2003 1.6 bcb motorkodu, bovdenes v hidraulikus a kuplungja?
-
ngaba
aktív tag
válasz kk831228 #184219 üzenetére
Ez kell az embereknek. A leggagyibb autógyártó is tud gyártani minőséget, csak az drágább lesz.
Mosógépből is lehet venni strapabírót (Miele) a kommersz márkák árának többszöröséért. Mégsem veszik az emberek, azok sem, akik megtehetik.
Valahol érthető is. Az emberek nem akarják, hogy benn álljon a pénzük, akkor sem ha 3-4x annyi ideig elmegy. (Plusz egy 20 éves mosógép nem akkora élvezeti érték sokaknak.) Ráadásul az autó (és az értékvesztés) nagyobb nagyságrend.Csak sok szemetet termelünk így...
[ Szerkesztve ]
-
Szada85
aktív tag
válasz Doki16 #184216 üzenetére
A német Cupra csoportban is szoktak posztolni elhullott motorokról, de azok jellemzöen 400 Le feletti teljesítménnyel mennek.
Ha igaz, ami a srác ír, hogy elötte volt (márka)szervizben az autó vez.tengely állítás hibával, amire "kicserélték a trafót", akkor extra pech, hogy programos volt az autó, és így ugrott a gari, mert ebben benne lehet(ne) a szerviz felelössége is. -
kk831228
addikt
válasz Doki16 #184216 üzenetére
Régen : 1: Stage 4, majd ha nem elég akkor csere kovácsolt cuccokra, és akkor még több stage...
Ma: 1. : Csere minden kovácsoltra hogy egyáltalán bírja a gyári teljesítményt hosszabb távon, majd utána esetleg stage 1...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
Doki16
addikt
válasz Motion_Blur #184214 üzenetére
Valahogy mindig azokkal történnek idő előtt ilyen gondok amiknél szerepel a varázsszó, hogy nem csináltam vele semmit csak Stage1 meg pár apróság Nem mondom, hogy ez okozta a hibát, de lehet közrejátszott. Sajnálom a tulajt, együtt tudok vele érezni, mert a leírás alapján tényleg lelkiismeretes volt.
Az már más kérdés, hogy hova nem elég az a 230 ló. Nekem a Golf 204, de nem éreztem gyengének soha. Egyre több GTE-re raknak Stage 1-t is. Szegény DSG nem tudom, hogy fog megbirkózni 500+ Nm-el.[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
őstag
válasz Motion_Blur #184214 üzenetére
Ez simán benne van a pakliban a leírtak alapján.
-
Motion_Blur
félisten
Na ez mekkora cumi: [link]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
tomszli11
tag
Sziasztok!
Komoly segítségre lenne szükségem.
Sajnos a Fábiámat elérte a vég és hengerfejes lett (Még pontosan nem tudni, hogy milyen szintű a kár). Olyan állapotban van, hogy a kiegyenlítő tartályban már megjelent a kávéhabhoz hasonló barna sűrű olaj, a vizem 2 nap alatt elmegy teljesen, úgyhogy most le lett állítva és vár a diagnózisra.
Voltam vele szervizben, ahol nagyjából egy ilyen 120 ezer Ft-os összeget saccoltak, amiben nincs benne a többi felmerülő hiba (vízcsövek cseréje, estleg hűtő csere, stb…)
Sajnos nem tudom mennyit érhet az autóm, még nagyságrendileg sem, szóval az lenne a kérdésem, hogy szerintetek érdemes lenne rákölteni, vagy hirdessem meg bontásra?
Az autóról:
2003-as évjárat, 1.4 MPI motor, teljesen fapados (nincs klíma, nincs elektromos ablak, nincs vonóhorog), fehér színű, kasztnija teljesen rozsda mentes (a sárvédőnél sincs semmi rozsda), egy apró koccanás volt vele, amiben a b.e. fényszóró és a lökhárító horzsolódott , azon kívül semmi komolyabb, a kasztni nincs vetemedve, teljesen egybe van.Köszi szépen előre is a segítséget.
-
Kickass
őstag
válasz molnarpeter #184210 üzenetére
Gusztáv mondjuk kicsit messzebb van mint a IV vagy XIII
-
babszon
csendes tag
válasz molnarpeter #184210 üzenetére
Meg egy jo video is....
[link]Sry ha tultoltam
Certified HPE Engineer - MASE - Certified DELL PowerStore - Unity Engineer - Vmware VCP-DCV 2023 - Nutanix NCP-MCI
-
babszon
csendes tag
válasz MunezXBK #184207 üzenetére
Hat ranezesre elozo tulajtol van egy kis kokanyolas ezen.... rakok fel majd kepet. Idaig nem volt gond, nem zavart, jolvan az ugy, de mostmar szar. Azert is biznam, olyanra aki ert hozza.... konkretan 3-5 centit log ranezesre... izombol kell becsukni, hiroshima meretu csattanassal, hogy bezarodjon, raadasul elall az egesz
Certified HPE Engineer - MASE - Certified DELL PowerStore - Unity Engineer - Vmware VCP-DCV 2023 - Nutanix NCP-MCI
-
MunezXBK
nagyúr
válasz molnarpeter #184206 üzenetére
Be lehet állítani.
-
babszon
csendes tag
Tudtok esetleg egy megbízható karosszériást, aki 3 ajtós a3 on az anyós oldali ajtót megtudná csinálni, hogy ne lógjon mint a bili füle ?
szerk.: Budapesten, legjobb ha IV vagy XIII- ba[ Szerkesztve ]
Certified HPE Engineer - MASE - Certified DELL PowerStore - Unity Engineer - Vmware VCP-DCV 2023 - Nutanix NCP-MCI
-
SzilagyiTibi
csendes tag
Sziasztok! 2007-es, BMY motorkódos VW Jetta. A problémám az, hogy gyorsításkor, főleg alacsony fordulatszámról gyorsítva súrlódó hang hallatszik a motortér felől (lentről, a kompresszor környékéről) és a gyorsulásban néha apróbb megtorpanásokat vélek felfedezni. Elvittem szerelőhöz is, mutattam neki, diagnosztika nem mutatott hibakódot, de ő arra gyanakszik, hogy a vízszivattyún lévő mágneskuplung kezd tönkremenni. Valaki járt már hasonló cipőben, találkozott már hasonló problémával? Esetleg Nyíregyháza/Debrecen környékén tudtok mondani olyan szerelőt aki jobban ismeri ezt a konstrukciót? Válaszotokat és segítségeteket előre is köszönöm!
-
molnarpeter
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Tefal turmixgép
- Secretlab TITAN Evo "Soft Weave"- XL - 5 év garancia Bontatlan, Új, Számlával
- Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI DSG LED facelift, új vezérlés, sérülésmentes
- Secretlab TITAN Evo "Classic" Regular méret Vadi új Bontatlan Számlával
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest