Hirdetés
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Corsa02
őstag
válasz SzilagyiTibi #212828 üzenetére
Hát a pumpában lévő membrán átszakadás nagyban függ az üzemanyagtól is, meg volt párszor anyagváltozás is...van ami 80e-nél átszakad, van aminek 200e-nél sem. Nehéz erre tippet adni, folyamatosan figyelni kell az olajat...
Ha az enyém lenne 150e körül kicserélném, ha addig nem kellett.The Truth Is Out There --->
-
Corsa02
őstag
válasz SzilagyiTibi #212826 üzenetére
A nagynyomású szivattyúra gondolsz és feldúsuló olajra?
The Truth Is Out There --->
-
macilaci78
nagyúr
válasz SzilagyiTibi #192106 üzenetére
Én B5 Passat kombit hajtok 116 LE dízellel, nincs rá panaszom.
Van olyan vélemény is, hogy ez így egy élhetetlen szar, mert pályán nem lehet kivágni a belső sávba 10-ról a 170-nel közeledők elé, vagy forgalmas országúton a 100-zal haladó sort előzgetni, de nekem erre nincs is igényem.Öcsémnek 1.6 CR TDI Jetta van, amit észre vettem, hogy a műszerfal jelzései alapján hamar engedi elváltani és alacsonyan tartani a motor fordulatszámát. Azért az adott sebességfokozatban az 1500 rpm legyen meg.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
dj79
senior tag
válasz SzilagyiTibi #181155 üzenetére
Szia!
A lánc élettartama változó. A miénkben 130 ezernél kellett cserélni (van, akinek 60 ezernél, van akinek 200 ezernél). 150 ezernél meg kellett neki egy diózás+injektorok rendberakása. Egy magasnyomású üzemanyag pumpa is befoshat ennyi idő után. A kokszképződés használatfüggő. Olajcsere javasolt intervalluma 7500km, csak minőségi olajjal. Ha az eddigi futása alatt long-life periódust használtak, akkor szerintem inkább ne, mint igen.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest