Hirdetés
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- iPhone topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Mobil flották
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- MIUI / HyperOS topik
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz TayRol #183197 üzenetére
Kapornaknál szoktam normálból áttenni sporba, nagyot nem dob rajta. Szvsz.
Miután megpendítettem a hét elején az S3-at, tegnap este másodszorra kaptam kvázi nehezen visszautasítható ajánlatot a Volvora egy kollégámtól. 🤯
Ésszerűségi sorrendben: marad a Volvo; GTE; GTI; S3. Nehéz döntés.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Richard #183190 üzenetére
Style. Futomu kimondottan szar (lehet egyedi problema), kanyarban uthiban elugrik.
Viszont ugy tunik megallt a vizfogyas. De meg azert nezegetem hogy all a szint.
Ezen kivul mar csak a random nem mukodo extrak zavarnak. Utalom ha egy auto megbizhatatlan.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
BigBlackDog
veterán
válasz Richard #183190 üzenetére
Mondjuk én sem szoktam érteni, hogy mi a rossz abban a Superben, papíron átlag feletti autónak kéne lennie. Bár a Polónál is esélyes a pénteki összeszerelés, elég sok bajom kezd lenni vele a fórumokon olvasott sok pozitív tapasztalathoz képest. 24e kilométer után nyöszörög az elejében valami rossz úton -illetve a belső burkolatok is kezdenek már zörögni diszkréten-, a jobb hátulja kattog oldalirányú terhelésváltáskor és tegnap szedtem ki a jobb első ajtónál lévő tetőkárpitból egy kis beázásnyomot. Mondjuk tükörsima aszfalton, kb. egyenes úton még mindig jó autónak érzem.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Én egy mega full CC-t cseréltem le B7-re (mind2 2014-és évjárat, azonos motorkód és hajtás, mindkettő Highline) mert kényelmetlen volt és a keret nélküli ablakok miatt viszonylag hangos. Már a B7 is lényegesen kényelmesebb és halkabb volt. A Superb pedig még halkabb és jobban is rugózik az állítható futóművel. Meg sem vettem volna, ha rosszabb lenne.
Milyen superbet kaptál te?
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TayRol #183188 üzenetére
Pedig sajnos de. Jó ami nálunk van Superb az elég fapados a bőrös ülés sokkal jobb mint ez a sima szövet ami nekünk van de még az sem veresenyezhet a CC félbőr/alcantara ülésével. Az előd egy B6 Passat vt, abban is sokkal jobb ülések voltak (abban is félbőr volt).
Vezetni nem vezettem a CC-t szóval csak utasként van tapasztalat vele. De az állítható csillapítás jópofa. Igaz sok értleme nincs a tulaj is kb az első napon használta azóta comfortban van fixen és kész.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
gzbotii
nagyúr
Ja igen, első gen Punto.
Mivel a tavasszal megvolt a laktolás a Golfon, remélem nagyobb költség most tényleg nem jön. Igazából nem is a ráköltött összeg a nagy, inkább a gyakoriság. Amikor hoztam el a Golfot, mondta a villanyász, hogy egy CC-ben a komfortmodul mennyibe kerül...hát ok.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
A214
aktív tag
Sziasztok,
2005 évjáratú benzines VW Polo 75 1.4 Comfortline ( BKY ) motorkódú vezérlése láncos vagy szíjas?
Mennyi a csereperiódus ennél a típusnál? -
nesa
veterán
válasz rob210 #183173 üzenetére
Köszi meg is van
(#183172) Mágus2
Tuti van rajta de egyre rosszabbul látok közelre de megtaláltam .[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz grizlisandor #183163 üzenetére
Mann lett végül. Köszi a helpet!
-
chester99
aktív tag
Üdv
Golf V 2006, bele lehet tenni xonon lámpát, most nem az van benne?[ Szerkesztve ]
-
Faby
senior tag
Üdv!
2-es Octaivan, még a facelift előttin (2008 év végi, 1,6 benzin, BSE motorkód) mennyire szerelhető a kölső tükör, annak is a borítása?
Ezt a törést szeretném megszüntetni:
Ha innen veszek egy akár színben eltérő tükröt, mennyire nehéz átműteni a kérdéses darabot, vagy rakjam fel a komplett bontott tükröt, a színrefújt borítás cseréjével?
Esetleg ez kellhet nekem?
Köszönöm![ Szerkesztve ]
A barátok azok, akik jól ismernek és mégis szeretnek Téged!
-
grizlisandor
veterán
válasz KaiotEch #183161 üzenetére
Évente cseréled, a legolcsóbb aktív szenes jó lehet.
Én idén próbáltam ki a Mann FreciousPlus-t és tényleg jó, szűri a kívülről jövő szagokat, szűrős topikban valaki írta, hogy az allergiája is elviselhetőbb a kocsiban.
Olcsóbban van a Bosch-nak egy HEPA-s pollenszűrője, az olcsóbb, mint a Mann FP és hasonló jó. -
nagyúr
Üdv. Srácok Passat B8-ba mi ajánlottabb Bosch, Mann vagy Mahle pollenszűrő? Csakmert furcsa, hogy a Bosch féláras a másikokhoz képest.
[ Szerkesztve ]
-
gzbotii
nagyúr
Utóbbi egy hét enyhén mondva sem telt kellemesen a Golffal.
Múlt hétfőn vettem észre, hogy kezdett csepegni az olaj...hamar kiderült, hogy augusztus elején, amikor voltunk kirándulni, egy erdei úton sikerült felütni (máskor nem jártam se olyan úton, se kocc nem volt). Egy hétig nyoma sem volt a csepegésnek (fix helyen állok itthon is, munkában is betonon, szóval látszott volna). Egy 110km-es, tempósabb út után az olaj felhígult és intenzívebb lett a csepegés.
Mondom sirály, úgyis van már időpont szerdára szerelőhöz, fékek helyett ez lesz akkor + olaj"csere". Vírushelyzet miatt amúgy is sok volt a rövidtáv, előre akartam hozni, így meglett az is. Olajteknő levételekor derült ki, hogy az olajleeresztőnél is megment a menet .
Ok, olajteknő megoldva, fékek fent. Tervezett folyadékok cseréjére nem maradt idő (szervó, fék). Kocsi elhoz, másnap tűnt fel egy kopogó hang fékezéskor. Itthon levettem mindkét hátsókereket, hogy megnézzem, nem-e kapok valami rendelleneset, amúgy is vasárnap volt, nem volt hova vinni. A hiba forrását nem kaptam meg, de egyik hátsó gumiban szeg, másikban facsavar. Ok.
Gumis hétfőn letudva, fékekkel kétszer jártam vissza (hétfő és kedd), amíg jó lett. Szerdán munkába menet, a parkolótól 150 méterre töltés visszajelző felvillan - kis híján agyérgörcs. Munkában tudtam töltetni az akut, hogy legyen fullon és érjek haza. Itthon kiderült, hogy 12.5V töltés még volt, szóval ezzel nem volt para. Tegnap vittem villanyászhoz, kész is lett. Szénkefék elkoptak, egyik ki is esett. Ha már ott volt, megkértem, hogy az önindítót is nézzék meg, nagy hidegben télen adott ki fura hangot.Augusztus 3 óta gyakorlatilag mindennap szerelőhöz mentem, onnan jöttem vagy arra vártam. Leszív, ráönt, .... Ha nem futna a ház projekt, lehet elgyengültem volna, és most már egy 1.5dCi Sandero Stepwayel parkolnék itt
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Csabadi
tag
válasz macilaci78 #183153 üzenetére
Nem szoktam a sarut levenni kormánycserekor sem az a lényeg,hogy szerelés alatt ne adj gyújtás....
-
artiny
őstag
válasz daniel2121 #183135 üzenetére
Fogalmam sincs, de általaban meleg idoben jelentkezik ez, hogy elmegy a víz.
Multkor birta a sztrádát is , hogy nem ment el, az nap esos ido volt.Mikor vissza mentem, azt mondta hogy hutot csereljunk....magat a radiatorokat gondolom.
-
TayRol
nagyúr
Srácok, 2015-ös B8-as 2.0 TDI dsg Passatba (CRLB motor) milyen olajat érdemes tenni? Cimborám szakszervizbe viszi de ő az olajat ő fogja adni. Az előző cserénél a munkalapon nincs rajt, nem tud puskázni.
-
JHONNY 79
aktív tag
Egy kis tanácsért szeretnék hozzátok fordulni, első sorban Mágushoz. 2014-es Octavia 3 1.4 TSI CHPA az alany. Motor beindítását követően egy pici csörgő hangot hallani a váltó felől, ami ha a kuplungpedálra teszem a lábam elhallgat (nem kell benyomni a pedált). A nyelestemgely csapágynak morgó hangja van tudomásom szerint, nem annak gondolnám. Előzmény, tavaly tavasszal, kb 15 E kilóméterrel ezelőtt új kuplungszettet kapott az autó, mivel a tárcsa agy része meglazult és zörgött a szegecselésnél. Skoda szervízben dolgozó csinálta és elméletileg ki lett cserélve minden. Megkerestem a problémával, de szerinte ez a hang a váltóból jön. Voltam ma egy szervízben, de ott meg azt mondták, hogy a magasnyomású szivattyú is adhatja a hangot, nehéz megállapítani, járjak így vele, míg fel nem erősödik, vagy egyéb tünet nem jelentkezik. Szerintetek mi lehet, vagy mit tegyek? [link]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz macilaci78 #183153 üzenetére
Sarut le.
-
macilaci78
nagyúr
válasz macilaci78 #182857 üzenetére
Ma elhoztam egy pár első ülést, a cseréhez elég, ha nincs gyújtás, vagy húzzam le az akkut?
A meglévő ülés abszolút fapad: légzsák van, deréktámasz nincs, jobb oldalon magasságállítás se, minden tekerős.
Az újban van légzsák, mindkét oldalon magasságállítás, deréktámasz is van, de fűtés nincs. A huzat kissé totyakos, de vastagabb anyagúnak tűnik (placebo, a minta ugyanaz), viszont a varrásoknál erősen tart, a vezető oldali ülés öv vonalában, vagy az ülőpárna szélén nincs szakadva. 10k-ért lőttem fb csoportban.
Passat B5 kombi (bár csak első ülések vannak), 1999. 12. havi.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
monosgeri21
tag
válasz BigBlackDog #183137 üzenetére
Engem hasonló dolog kergetett az őrületbe, mire rájöttem mi csinálja. A kalaptartó madzag alján lévő bogyó ugye lecsukott állapotban lóg a csomagtérben és az oldaldobnak ütődik kanyarodáskor. A megoldás a bogyó kapalptartó aljára való ragasztása lett. Bár ha nálad a padlólemezen is erezhető, akkor ott más lesz. Erre gondolok: [kép]
[ Szerkesztve ]
-
Chereiose
addikt
VW Golf Plusban az első beltéri világításban az égőt hogyan tudom kicserélni, valamint milyen kellene bele? A jobboldali égett ki teljesen, gondoltam hát ha lehetne itthon is orvosolni
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz 6030D #183141 üzenetére
Kisebb zörejjel én is küzdöttem télen, de az egyértelműen a beltérből jött. Ez szerintem (meg utas szerint) sem beltéri, hátul allítólag a padlón is lehet érezni kicsit lábbal, ahogy pattanik egyet valami. És teljesen sík útfelületen is képes kanyarban előjönni (pl. körforgalomban), ha dől az autó egyik irányba. Aztán a másik irányba való dőlésnél megint.
-
6030D
őstag
válasz BigBlackDog #183140 üzenetére
Majd mesélj. Én a Octaviánál küzdök ezzel, jobb hátul van valami hang. Ott van a 3szög meg az eü csomag, azokat kivettem, a pótkerékbe meg szíjazva van a szerviz kit, amiben nem zörög semmi. Nem is mindig csinálja. Talán összefügg az ülések hajtogatásával, de rendesen visszakattan a helyére. Két tippem van, az egyik a roló ülés felőli lifegős része, de az puha, nem kopoghatna így, a másik a rendszámtábla lesz, aminek csomiajtó csukáskor csúnya hangja van, de az meg nem az ülés irányából kellene, hogy zörögjön.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz BigBlackDog #183137 üzenetére
Kopáshoz kicsit korai lenne. Valami más lesz.
-
BigBlackDog
veterán
Kb. egy hete elkezdett a Polo jobb hátuljából valami tompa kattanás hallatszódni terhelésváltáskor, kanyarodáskor, illetve néha útegyenletlenségek esetén is. Van értelme kipakolni a pótkeréküreget és keresgélni beltérben a forrást, vagy jó eséllyel a hátsó futóműben kezd valami csereéretté válni (pl. valamelyik szilent)?
-
Csabadi
tag
Sziasztok passatomhoz (2002évj AVF frontos) milyen márkájú első kérékcsapágyat és kerékagyat vegyek? Nekem valahogy a FAG csapágy szimpatikusabb, viszont kerékagyban nagy a szórás... Köszi
-
veterán
válasz yodamester10 #183121 üzenetére
Bőrös? Az ülésszellőztetés miatt kérdem.
Mennyi a hatótáv optimális körülmények között? (Nálam max. 40 km, a reális 30-35, klímával talán 30.)(#183122) FoBCRaistlin
így teljes a lélegeztető rész fejlesztésAkkor a Scania turbóval mi lesz?
(#183126) molnarpeter
Őszintén szólva elgondolkodtam már azon, hogy cserélném egy versenykék ugyanilyenre. De akkor kezdhetném elölről a pénzlocsolást. Szóval nem.
GTE még játszhat. R is, kár hogy fehér. erős de ja vu-m lenne. (Van hozzá tartalék tükröm )[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Mágus2 #183123 üzenetére
Most győztem meg magam, hogy maradjon. . Az a ribanc kazán elrontotta a kedvem, ugyan lassan már emésztem; csessze meg, lehet rámegyek a kondenzációsra.
Birodalmi pénzben 13 K lenne. Amúgy jó áron, 4,1-ért vettem, utána rálocsoltam ~900-at, 800-ig számoltam is - ez 14,5 K uniós egység.Nálatok van bármi anyagi előnye a PHEV-nek? (Itt nincs tulajdonszerzési illeték, kb. 150 e Ft lenne, nincs adó, kb. 50 e Ft/év lenne, ingyenes a parkolás egyelőre.)
[ Szerkesztve ]
-
grizlisandor
veterán
Seat Altea(alias Piros) 2004 1.6 BGU 178k km Hajónapló
Múltkori hiba után, kibontva a szekunderlevegő szivattyú, egr, meg a dolgai, eltakarítva, tesztelve.
2-3 hét múlva visszajött a fenti hiba.Az a diagnózis lett végül, hogy ha megint feldobja a sárga lámpát, akkor húzzam le a szekunderlevegő szivattyú csővének a csatlakozóját és ellenőrizzem, hogy működik-e, akkor talán a reléjével van baj, majd akkor ki lesz mérve mi baja.
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz focvis #183107 üzenetére
Nem tudom mennyit hoz, ha egyáltalán hoz valamit. Viszont így teljes a lélegeztető rész fejlesztés. Az egész csomagra mondanak az okosok kb+20 lovat.
Szada85: ;) én is csak azután tudtam meg, hogy már egy ideje hajtottam.
Qru: 10k-s olajcserénél fogom.
[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
veterán
válasz yodamester10 #183119 üzenetére
Hasonlóképp kicsi a csomesz.
Előny:
-a fedélzeti elektronika modernebb,
- magasabb sebességnél is van elektromos rásegítés,
- olcsóbbak az alkatrészek, van minden bokorban,
- a mínusz 400 kg óriási előny lehet (még nem próbáltam ugyan),
- szebb (szubjektív).a Volvo előnye:
- masszívabb, van benne anyag
- a villany direktben tekeri a hátsó tengelyt, váltó közbeiktatása nélkül (városban nem kopik a váltó),
- AWD,
- sor5. -
J&P
aktív tag
2002 Passat, avb 1.9 pdtdi kézifék.
Siker, szuperül müxik, szépen visszaáll a kar.
Kapott szilikonzsírt is, a gumi is épségben maradt.
Csabadi
tag
Ha ügyes vagy ki lehet szedni a régit is gond nélkül, mivel csak gumi az egész.Vékony lapos csavarhúzóval a tengely tövénél benyúlsz és ki bírod feszíteni, de csak óvatosan(öreg már a gumi) -
tomszli11
tag
válasz molnarpeter #183113 üzenetére
Sajnos ez már egy jó ideje így van, (kb. féléve) mert amikor nyárira cseréltem akkor tűnt fel de azt mondták nekem hogy ne foglalkozzak vele jó ez még így...
-
commanDOS
senior tag
Sziasztok!
Audi A4 B5 és B6 generáció között vannak jelentősebb eltérések bonyolultságban,
fenntartási költségekben?
Évekkel ezelőtt nézegettem a 2000 környéki A4 B5 avantokat valahol 700e-1Mközött és egyre kevesebb van belőlük. Cserébe sok B6-ot látok már 1M körül. Megérné inkább ezek között nézelődni? Mindenképp 1.9PD érdekelne.Kihelyezett tőke visszaáramoltatási szociális ügyintéző: pénzbehajtó :)
-
veterán
válasz Kiskokó #183112 üzenetére
Az enyém még a 215 lovas D5 + 70 ló villany verzió, szumma - forrástól függően - 280 vagy 285 ló; ill. 440+200 = 640 Nm. Elől hajt a dízel, pont mint egy normál D5-ben, a hátsó tengelyen csücsül a villanymotor, körülötte az akku. Vicces 310 literes csomagtartó marad.
De rozsdamentes!Ez alkalommal lemondtam az S3-at.
-
-
Kiskokó
veterán
válasz aero. #183109 üzenetére
Jaaa én azt hittem a 220 ló az már a hybrid teljesítménnyel együtt értendő.
Akkor nem szóltam, úgy nyilván jó az idő!Fura amúgy mert nevetünk a hybriden meg legyintünk hogy jajj mire jó... de azért városban egy jó 2L le lehet spórolni vele 100-on a másik meg hogy alulról olyan dinamikát kap az autó a plusz erőtől, hogy tényleg durva lesz.
Ha azt nézem Barátnőm Jetta 1.4Tsi hybridje is olyat megy mint az állat, az azt hiszem 180Ló körül van összteljesítményben. 7 másodpercet megy 100ra.(ettől függetlenül mondjuk nem kellene, csak egy full elektronyos)
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Qru
MODERÁTOR
válasz FoBCRaistlin #183105 üzenetére
Jó kis szűrő. Ezt milyen időközönként pucolod?
#nincsbennetarcsi
-
tomszli11
tag
Sziasztok!
Korábban már írtam hogy a szerelőnél való emelés után az autóm pattog és ráz az úton (nem a kormány) még az egyenesnek tűnő minimális úthibán is.
Véleményetek szerint lehet a ludas a lengéscsillapító gumi borzasztó állapota?
Ilyen:
lengéscsillapító gumim
Pár ember akit megkérdeztem a jelenségről még a lengéscsillapító beakadását mondták, hogy az emelésnél megeshet.
Köszi a segítséget előre is. -
Szada85
aktív tag
válasz FoBCRaistlin #183105 üzenetére
Köszönöm a korrekciót, nem tudtam, hogy a 290-esben "rendes" diffi van, egyelöre második napja olvasgatok csak a Cuprák után. Elrakom ezt az infót is.
-
veterán
válasz Kiskokó #183106 üzenetére
Úgy ébredtem, hogy marad egyelőre a Volvo. Köszönöm szépen a türelmeteket!
Nem a legszebb a V60, nehéz mint a dög. 160-ig nagyon jót lép, ott lekapcsol a villanymotor, de a 2 tonna marad. Állóból "verhetetlen" az AWD-nek és a villanymotor azonnali nyomatékának köszönhetően. Kanyarvadászatra viszont nem alkalmas.
Fene se tudja, mit hoz az ősz. S3-at vehetek később is. Illetve szívesen kipróbálnék egy GTE-t.
@ Fob: Bakker, van ennek értelme? + 0,5 lóerő?
-
Kiskokó
veterán
válasz focvis #183102 üzenetére
Hát Pesten vagy nagy városban ha élnék külföldön, második autónak biztos lenne elektromos nekem is.
Ja V60, hát ez nem a legszebb forma a hátulja, viszont a belsejük ezeknek bejön. Ez még nem kína Haveromnak régebbi S80-van. Tök más érzés, más stílus de nem rossz.
Ránéztem erre a D6-ra. Hát komoly az adatok alapján.
Eskü megnézném az A6 ellen az 230Le (7,2sec)és azt hittem oké biztos könnyebb de a V60 is 2T megtankolva.Túl jónak érzem én azt a 6,1et de hát csak tudja
Nem rossz gép, meg az a dízel motor tényleg jó, hangja is szép jellegzetes.Már csak azért is jó lenne az az S3 mert kiderülne mennyi baja van ahogy öregszik egy S-es
Pont elmélkedtem én is egyen pár év múlva... 4 M körül.. de a sor4 mindig kiábrándít.[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
-
veterán
válasz molnarpeter #183103 üzenetére
Becsszó szégyellem, hogy kisajátítottam ma délutánra a topikot. + Be is baszcsiztam az este*. A Golf GTE is tetszik így ismeretlenül; meg kell kicsit ültetni, egy normális felni és pöpec gép.
Ami észt még szeretnék (meg)osztani: ezt a Volvert még az örökkévalóságnak tervezték, ellenben úgy érzem, hogy az MQB 10+ évesen eldobós autó lesz. Minden ki van könnyítve, ezért is lépnek olyan jól.
*Csak tény, no para.
-
veterán
válasz Kiskokó #183100 üzenetére
Szereted Te is a tréfát, de nem pont ezekre gondoltam. Bár! Városban szívesen használnék egy normális autó mellett egy elektromos vakarcsot; a dugóban állni nincs jobb annál - ezt abszolút komolyan mondom.
V60 D6 PHEV, Summum felszereltségben, azaz puha, valódi bőr kárpit, xenon, króm cuccok, pár egyéb hülyeség. Nem full-full, nem 7xS-line. Igazi tatás.gép, de a 0-100 az 6,1.sec.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette" - XL - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
- AiXun T3B T210 forrasztóállomás + tartozékok
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
- SZINTE ÚJ, GARIS, 2024 SENCORE S70 400W EROLLER
- Irodai forgó szék - Kékeszöld Delight (Beliani) Eladó!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest