Hirdetés
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
i-sti
senior tag
válasz lord_devil #179995 üzenetére
Nekünk elég volt a sima termosztátot cserélni.
@Mágus: Van ilyen a CAYD-ben is? Ott is cseréltünk termosztátot, de úgyis lassan melegszik illetve vissza hűl.
Novum Forum Siculorum
-
i-sti
senior tag
válasz lord_devil #179976 üzenetére
Ez most B8 Paszuly, vagy B8 A4?
Mit jelent nehezen?Novum Forum Siculorum
-
Reggie0
félisten
válasz lord_devil #179976 üzenetére
Ez csak a 2.0-as B8-at erinti gondolom.
-
atos19881101
senior tag
válasz zsolt19900 #179990 üzenetére
Akkor az N75ös szelepről jövő volt az.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
zsolt19900
őstag
válasz atos19881101 #179989 üzenetére
hát, hogy mondjam neked
a turbótól jobb kézre eső egy Y elágazásból az egyik szál és az ment tovább az egyik vezérlő szelep egyik csatijára
régi talán még gyári szövetes cső volt, nem cseréltem a múltkori körben, mert nem találtam rajta hibátFaragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
atos19881101
senior tag
válasz zsolt19900 #179985 üzenetére
Melyik volt a rossz?
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Doki16
addikt
Ha veszel egy új Audit akkor ez fog tudni így működni. Más esetben ez gyárilag nem fog működni.
Ha veszel bele Andoridos fejegységet akkor direktben elérhető lesz rajta a waze meg a többi. Ha jobb félélt választasz, akkor a canbus része is működni fog. A kormányról vezérlés is programozható, mert canbuson ki tudja elvileg olvasni. Ezt neked kell eldönteni, hogy megér-e 100k Ft körüli összeget egy ilyen mutatvány.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
veterán
A jó Wazehez sok wazer kell, Mo-n szerintem azért nagyon jó, mert itt hamar elterjedt, mint gazdaságos megoldás. Amerre autóval járok külföldön, a közelébe se jön a hazainak.
Európában talán Franciaországban használják még sokan (?).A vezetékes AA bivalyul tölti az akksit, nem tesz jót a telefonnak, amikor volt is csak ritkán használtam. Bár én ritkán nézem a Wazet, főleg a dugók és traffipaxok elkerülése végett használom, ahhoz pedig elég csak hallani.
[ Szerkesztve ]
-
NNG
csendes tag
válasz Doki16 #179965 üzenetére
Én azt szeretném, hogy telefonnal a zsebemben beülök, és ne kelljen elővenni, kábeleket dugdosni, hanem automatikusan csatlakozzon fel a fejegységre és onnan tudjam használni pl. a waze-t. De akkor, ha jól értem a gyári megoldással ez sehogy sem fog működni. Ha kicserélem valamilyen androidos nem gyári fejegységre az megoldhatja, vagy akkor meg a fedcomp vezérlését bukom?
-
zsolt19900
őstag
válasz atos19881101 #179984 üzenetére
végigturkáltam a csöveket, meg is lett a bűnös, már ki is cseréltem és minden szuper
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
atos19881101
senior tag
válasz zsolt19900 #179983 üzenetére
Annak biza. Jó rozsdás ott minden. Mérj vákuumot a labdánál.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
zsolt19900
őstag
válasz Mágus2 #179961 üzenetére
[kép] ennek az [kép] ezen tengelyének kellene mozdulnia igaz? sajnos nem mozdul
nézzem át a vákuum csöveket?
Rob a nevezett csövet megnéztem kivettem visszatettem semmi baja szerencsére
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Doki16
addikt
válasz macilaci78 #179981 üzenetére
Ilyenek az autógyártók. Mindenért pénzt kérnek még pluszba. A távoli mobilos elérésért is fizetnem kell. És nem az a baj, hogy pénzt kérnek érte hanem, hogy sokat. 20k egy évre és annyit látok, hogy hol a kocsi és mennyi a töltöttség. Csak azért fizettem elő, hogy tudjam indítani mobilról a fűtést. De ha már azt akarnám, hogy működjön a Guide & Inform Plus , amiben annyi van, hogy hol vannak benzinkutak, közlekedési infók, időjárás. Na ez 25k Ft. És persze a netet is még nekem kell biztosítani hozzá.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Tin
veterán
válasz MunezXBK #179979 üzenetére
Ja en meg par hete amikor a videki falvak sorban lezartak a fo- es mellekutjaikat Calw kornyeken az otthonrol kiszakadni kivano kirandulok miatt, csak a gyari navival tudtam kijonni, a Waze sorban, minden egyes faluban bevitt a lezarasba. Mult hetvegen is a gyari navi 1 autopalya-lehajtoval korabban vitt volna le, en a Waze-t kovetve a kovetkezonel mentem le, erre tereles lezaras miatt, es lassu haladas... nem is jelezte a Waze, hogy lenne ilyen.
Amugy mindkettot futtatom parhuzamosan hosszabb uton. A Waze-t kovetem altalaban, mert Waze pontosabban becsul erkezesi idot es altalaban jobb utakat is valaszt, de a tavaly decemberi frissitesu gyari navigacio verzional peldaul sokkal pontosabbak a sebessegkorlatozasok, foleg a korlatozasok (a Waze szerint siman 100, kint van a 70-es tabla, es a gyari navi irja is hogy 70).
-
Tin
veterán
válasz Lacess #179977 üzenetére
Reszben, de a TMC "offline", es nem annyira reszletes. Mint irtam, megosztom a netet a telefonon, es ugy a gyari navi racsatlakozik az internetre, es folyamatosan tolti le a forgalmi adatokat. Szoval igy a gyari navi is teljesen online. Amugy megneztem, abszolut minimalis adatforgalmat bonyolit (parszaz kB), szoval jol mukodik, cserebe naprakeszek az adatok is.
A Waze amugy jobban navigal a gyarinal, gyorsabb utvonalat talal, es pontosabban becsuli meg az erkezesi idot. Mint navigacio, jobb, de szerintem azert nem annyira pontos, mert itt sokkal kevesebben hasznaljak, mint pl. Magyarorszagon. A gyari navi offline modban pontosabban irja a sebesseghatarokat, mint a Waze, szoval nem is annyira frissithetik a Waze adatbazisat.
A gyariban egyedul az idegesit, hogy neha tul messzirol mutatja az utat, szoval nem tokeletesen mukodik az, hogy nagy sebessegnel tobb utat latsz (tavolit), lassunal pedig jobban rakozelit. De ezt leszamitja jol mukodik. Es ingyenesek a frissitesek hozza, csak le kell tolteni es felmasolni az SD kartyara.
Nekem amugy kb. pont a navigacio miatt lett volna ertelme az Android Autonak, de igy nincs akkora ertelme... foleg, hogy 200€-bol veszel egy egeszen jo nagy kepernyos telefont...
[ Szerkesztve ]
-
lord_devil
tag
válasz K Norbi #178929 üzenetére
Sziasztok!
Minden B8 tulaj figyelmébe ajánlanám, akinek nehezen melegszik/visszahűl a hűtővize:
[link]
Az olajhűtő felé menő csőben is van egy termosztát (23-as, alsó szakasz közepe), érdemes ellenőriztetni. ETKA nem jelöli, a fenti linken megtalálható a száma (külön is cserélhető, nem csak a teljes csőszakasszal együtt).[ Szerkesztve ]
-
Kiskokó
veterán
Nem teljesen úgy van ahogy mondod, de részlet kérdés. (itt nem termékről van szó, hanem szoftveres dologról, persze értem ezt is ki kellet fejleszteni stb stb, nem arról van szó, hanem arról hogy a maszek szaki ne akarja már majdnem ugyan annyiért megcsinálni mint a gyári szerviz)
De ha már korrektség akkor kezdjük ott ott alapból nem korrekt maszekba ilyet csinálgatni... szóval értem amit mondasz de szerintem ez nem jó példa)
Ha maszekba a feléből megcsinálják kb, mint a 200Euró amit mondasz az már korrekt. (az más hogy nekem annyit se ér meg)DOKI :
Na ja én se megyek sokat és ha megyek is én mindig a gyári navit használom. Telón nem Navizok sose, gondolom mert viszonylag ritkán kell.
Én a régi MMI2 G navival is mindig eljutottam mindenhova, pedig már akkoriban is szidták, hogy pontatlan meg össze vissza visz, hát én nem vettem még észre ezt sose.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
molnarpeter
nagyúr
Valamiért nekem is Németországban rémlik a legrosszabb user experience waze-zel, talán a legrosszabb a sebességkorlátok hiánya volt. Mondjuk max 120-at tudott az autó vészmódban, szóval nem volt nagy ügy, de zavart az ismeretlen terep miatt, szerencsére megúsztuk csekk nélkül, igyekezeteink ellenére így is gyakorlatilag két és fél nap ráment az egészre (SE-HU).
-
Tin
veterán
válasz Doki16 #179972 üzenetére
Enyemben sincs, tobbszor gondolkoztam mar rajta, de 200€-t nem er nekem... es igazabol a felet se... Van egy jo nagy masodik telefonom, beteszem a tartoba amikor kell a navigacio, es azon megy a Waze.
Egyebkent itt Nemetorszagban majdnem jobb a gyari navigacio. Mar tobbszor jartam ugy, hogy lezarasok vagy korlatozasok eseten pontosabb volt a gyari navigacio, mint a Waze, ami bevitt oda, ahol igazabol utlezaras volt. Annyi, hogy megosztom a telefonon a mobilnetet, igy a gyari navigacio is a netrol veszi le a forgalmi adatokat, es teljesen jo. Nem tudom miert, talan mert itt sokkal tobben hasznaljak a VW gyari navijat, igy a Waze nem frissul annyira... Amikor hosszabb vagy ismeretlen utra megyunk, en mindkettot futtatom parhuzamosan.
-
Doki16
addikt
válasz Kiskokó #179967 üzenetére
Ha nem akarod "elcsúfítani" a telefonnal a műszerfalat akkor megérheti. Nekem nem ér ennyit az biztos. Felcsapom a szellőzőbe a telefonom a mágneses tartóba és majdnem akkorába, de jobb felbontáson látok mindent.
Jó cucc ha gyárilag benne van, de én egy forintot sem adnék érte. De én nem megyek sokat. Egy dolgot szeretek nagyon benne és az pedig a kormányról indítható hangalapu keresés. De nálam jó 150k Ft lenne belerakni, mert kesztyűtartóban kellene egységet cserélni MIB2-re.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Kiskokó
veterán
válasz molnarpeter #179968 üzenetére
Ennyi?
Az fasza. Szerintem tudja 2015-ös MIB2.
Az a baj én ilyen dolgokért (főleg hogy ha nem is annyira szükséges) nem szeretek sokat fizetni.
Oké, hogy ezt neki tudnia kell valahonnan stb stb de azért na.
Ez olyan mint mikor még 5 éve is a 10 éves A6-omban a MMI2 G- rendszert 50-60 ezer ftért magyarosították... hát ember... kérjen 20-at vagy max 30-at... de azért mindennek van határa.
Bár ugye a másolt letöltött Navi DVD-ket is árulják a mai napig 5 ezerért....
Nekem ez a carplay egy 10-esnél többet nem érne meg| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Doki16
addikt
MIB 2 rendszer képes csak Android Auto-ra és Carplay-re. A mirrorlinket hanyagold, semmire nem jó már manapság és a Samsung mobilokon kívül alig támogatja valami, meg a hivatalos támogatást sem túl erős. [link]
És az sem biztos, hogy ha MIB2 van a kocsiban működni fog az appconnect (smart link). Külön extraként volt kérhető. Mondjuk manapság már utólag tudják aktiválni. FB-n meglehet találni a megfelelő embert.Jah még valami, vezeték nélkül nem fog menni egyik se. Az csak a legújabb VAG autók tudják.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
NNG
csendes tag
Sziasztok! Skoda Octavia mk3 1.4TSI (2014-2015 körüli) vásárlását tervezem. Úgy látom, hogy van kis- és nagy kijelzős infotrainmenttel szerelt is. Szeretném az androidos telefonomat tükrözve (vezeték nélkül) használni a rajta lévő navigációt (waze) stb. Ez a nagy kijelzőssel megoldható, vagy mindenképp 3rd party egységre kellene cserélni hozzá? Ebben az esetben van valamilyen funkció, ami nem lesz elérhető, illetve milyet érdemes venni?
-
yodamester10
őstag
válasz macilaci78 #179956 üzenetére
Itt találsz kedvedre valót
[link] -
zsolt19900
őstag
válasz Mágus2 #179961 üzenetére
rob210: köszike, erre ránézek.... pont pár hónapja néztem meg ezt is, épp írta valaki, hogy cserélte a kocsin és pár ezer forint volt stb.
Mági: azt nem tudtam még megnézni, holnap kerül rá sor, gondoltam rá csak sajnos nem volt rá alkalom
pici tomba olyan mormogós hang jön amúgy a turbó felől, hasonló hang volt, amikor nem volt ott megfelelő a csőcsatlakozás, de azt is ellenőriztem és nem volt lelazulva, no de a geokart holnap meglesemFaragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #179955 üzenetére
Beindítás után mozdul a geo kar?
-
rob210
nagyúr
válasz zsolt19900 #179949 üzenetére
A devanderen van egy cső, vákumcső, azt biztos nem cserélted és valószínű, hogy az ereszt vagy lukas, vagy kirepedt, vagy csak nincs a helyén a csatlakozója.
Nemrég szívtam egy ilyen hibával.
Ráadásul csak a csövet kellett visszarakni a helyére.A fékmunkahenger alatti lukba megy az a cső amire én gyanakszom.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
stickrs
senior tag
Hello. Adott egy Passat, 1.9 TDI 105lo, 2006-os, gyorsításnál 2ezer körül süvítő vagy hasonló hang hallatszik, nem túl hangosan, de ha figyel az ember akkor hallani, ez kb 2300-400-as fordulatig hallható, turbó gond lehet majd belőle? Vagy honnan jöhet? Ugyanúgy van ereje mint korábban. Ha óvatosan gyorsítok akkor nem hallani, csak erősebb gázadásnál.
A másik kérdésem, hogy vezérlés cseréhez melyik gyártó alkatrészei ajánlottak? ÜdvNokia 808 PureView, LG G5, Xiaomi MI 10 Ultra
-
Csabadi
tag
válasz atos19881101 #179948 üzenetére
Elhiszem...
-
macilaci78
nagyúr
válasz atos19881101 #179948 üzenetére
Ha tudod használni a váltót (nem okoz gondot a parkolás egy teremgarázsban, vagy ilyesmi), akkor vedd meg. Ezeket tartós használatra találták ki, megfelelő karbantartás mellett sokáig is megy és messze nincs még abban a kocsiban annyi km, hogy félni kéne.
Ha jól dereng, 200k km alatt van, az általad említett rémmesék meg 4-500k km-nél szóltak.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
macilaci78
nagyúr
válasz Reggie0 #179947 üzenetére
Nem a kocsiban akarom használni, egy rég nem használt elektrooptikai irányzék burlolata nyúlik. A denszeszt meg másra is fogom használni.
De a plasti dipre adnál linket konkrét termékről? Google szerint egy gyártó több termékkel.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
zsolt19900
őstag
válasz molnarpeter #179950 üzenetére
molnarpeter: az melyik is lenne pontosan? és mit tudok vele elérni, megnézni?
Malac: hát nem hallottam semmi különöset, Pécs felé menet még tökéletes volt, hazafelé már padlónál sem történik semmi, szinte volt, hogy még az ereje is elment egyszer, ill ha arra gondolsz, hogy egy ic cső durrant volna el, nem olyan érzetre az autó, nem is "lövi" le a turbót, így ezt kizárnám.... volt már olyan esetem, hogy az egyik ic csatlakozás ment szét, de ez nem hasonlít arra, jelenleg most olyan az érzet, minta csak a lóerők vinnék az autót, nyomaték semmi, szóval olyan 3000 környékén van valami kis lökés, megindulás, se alatta se felette szinte semmi
atos: pedálérzetben semmi változás nem történt, az olyan mint eddig volt
[ Szerkesztve ]
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
E300TD
tag
válasz molnarpeter #179837 üzenetére
próbálok keríteni egy diagost, ha más nem lesz. Eredeti Audis fejegység van benne.
A vallás akkor keletkezett, amikor az első csaló találkozott az első ostobával. "Voltaire" "A vélemény olyan, mint a fing, mindenkinek van, de senki nem kiváncsi a máséra"
-
E300TD
tag
válasz Mágus2 #179838 üzenetére
igen, szíj is lett cserélve. Nem tudom, de köszi az ötletet, megkérdezem a szerelőt! Egyébként, ha kívül lenne, nem állna vészprogramra? Ha leveszem az akkusarut akkor is villog még egy fél órát és visszatéve a sarut kb. 1 perc múlva ismét villog úgy, hogy be sem lett indítva.
[ Szerkesztve ]
A vallás akkor keletkezett, amikor az első csaló találkozott az első ostobával. "Voltaire" "A vélemény olyan, mint a fing, mindenkinek van, de senki nem kiváncsi a máséra"
-
atos19881101
senior tag
válasz zsolt19900 #179949 üzenetére
Fék nem puha?
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
bitpork
nagyúr
válasz zsolt19900 #179949 üzenetére
Hangja nem volt amikor elment?
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
molnarpeter
nagyúr
válasz zsolt19900 #179949 üzenetére
Próbáld ki, hogy a fék szervó vákuum csövet ledugózod
-
zsolt19900
őstag
sziasztok, nos engem is utolért egy kis kehe
szívódízel lett az autóm, amin a leállítás és újraindítás sem segít.... valami vákuum probléma lehet? még azt vettem észre, hogy elindulásnál ha szinte csak gurulok a pedálok környékéről "starwarsból ismeretes csuvakka" hang jön, ha rálépek egy picit a fékre ez elmúlik.... ezt is a vákuum problémával kötném (köthető?) össze?
az az érdekes, hogy előző napon még ment az autó, mint minden normális alkalommal és most semennyire sem akar gyorsulnivákuumcsöveim mind újak (pár évesek) persze megnézem ezeket is, de hol lehet még a probléma?
picit meglepett a dolog.... cseréltem pár hete IC hűtőt (hella lett beletéve) utána szépen is ment az autó, ezért is csodálkoztam, hogy most megmakacsolta magátFaragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Reggie0
félisten
válasz macilaci78 #179909 üzenetére
Ha vissza is akarod rakni a tapados gumireteget, akkor talan a plasti dip-et erdemes megprobalni. A szorost, nem a kenost. De elobb csinalj vele probat. En a kenoset hasznaltam es egesz jo gumiszeru tapintast ad.
-
Csabadi
tag
válasz atos19881101 #179944 üzenetére
A labdára menő ágba tegyél egy T csatlakozót (akvarisztikában is használják) és így az órát be tudod húzni a kocsiba, hosszú akár festos csővel is...
[ Szerkesztve ]
-
i-sti
senior tag
válasz atos19881101 #179944 üzenetére
Mi A4 is céges volt.
Rendben kapta az olajcserét, 30 ezrenként. (0, 31, 61, 90, 122, 152)
2011-es, 2015 szeptemberben került hozzánk. 155-tel
Azóta 8-10 ezer között kapja az olajcseréket. Még nem eset szét a motor. Egy szívósort kellett cserélni ami drága volt.
OFF: nagyon traktor hangja van de csúnyán traktor hangja van. Volt emiatt 2x is szerelőnél, sztetoszkóppal is meghallgatta azt mondja ez ilyenNovum Forum Siculorum
-
atos19881101
senior tag
válasz Csabadi #179937 üzenetére
Most azt parkoló pályára raktam. A geo kart visszatekertem eredeti helyzetébe, ahogy kaptam. Most a váltó lesz a kérdés, hogy azzal mi van. (Bár ma se produkált hibát).
Amúgy a cég azt írta, Melett-et raknak. Így nem
kínai. Illetve azt kérték, ha visszaküldöm, előtte csekkoljam alacsony illetve magas fordulaton a vakuumot a labdánál. Alacsonyon -0,7, magason -0,2nek kellene lennie. Viszont ezt ahogy nézem álló helyzetben nem tudom megvizsgálni.A hőgombát kicserélem hétvégén, lehet az is közrejátszik valamit. Olvastam, hogy fel tud tőle pörögni a motor.
doki
Ezt nem láttam, hogy saját cégese. Akkor nincs kérdés...molnarpeter
Van tapasztalatom céges autókkal (négykarika). Ő had ne meséljek, ahogy használják az emberek... illetve gondolom ezek a gyári ajánlásos szerviz ciklust kapják. Ha az 30k, akkor bizony előbb nem kap friss olajat.[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Doki16
addikt
válasz Kiskokó #179938 üzenetére
Az autó szokásos Audi minőség. 9 évesen is nagyon patent volt, semmi nem zörgött. Nagyon egyben volt. 2006-os A6 C6 után vette Apukám, de nem volt ez a huh de szuper milyen király érzés. Mai napig bánom, hogy nem vettem át, pedig megkaptam volna annyiért annyiért megvettem nem sokkal utána a Meganeomat. Főnököm vett az FL-es Q5-ből. Ültem benne, de attól sem voltam elájulva. A 2013-as B7 Passatom jobbnak hatott. Már akkor elavult volt amikor megjelent. A régi MMI-t kapta az első generációs.
Pár hónapja vett főnököm egy Q3 S-Line-t. Rámelegítettem egy jó hülyén extrázott példányt. 1.5tsi van benne De az a kocsi nagyon bejön kívül belül.Félreértés ne essék, jó kocsi a Q5 és ahogy írtam szerettem is vezetni, mert azért jó példány volt a váltó és a motor is. Igazi chill a 177 lóerővel. De valamiért ez egy kényszer SUV lett anno 2008-ban.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz atos19881101 #179934 üzenetére
Pedig túlnyomórészt cégek vesznek újonnan autót, és vannak rövidtávú bérautók is (egy USA piacon mondjuk az gyakoribb, mint itthon). Aztán lehet, hogy utóbbi motorja jobb állapotban lesz, mert beletekernek napi több száz km-t, nem 2 km-re használja Mari néni Van jó és rossz is mindenhol, de a céges oldalról is látván a dolgokat sokkal inkább vennék flottás autót, mint magánszemélytől.
[ Szerkesztve ]
-
Kiskokó
veterán
válasz Doki16 #179936 üzenetére
Hát azt el is hiszem, a leglegkevésbé szimpatikus Audi az összes közül a Q5.
A legelső még el-elment... de utána gyorsan öregedett, régi belső, régi technika stb sbt.. Aztán az FL semmi se volt, majd az új modell... is olyan volt mint egy Facelift... Kívülről.
Belül persze már új... de áhh.. nem tudom. Sose vennék Q5-öt.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Csabadi
tag
válasz atos19881101 #179934 üzenetére
Szia, turbo gondokkal, hogy álsz? Olvastam, hogy írtál a cégnek... De mi lesz a folytatás?
-
Doki16
addikt
válasz Def26 #179933 üzenetére
Nekem nem volt Q5-öm. Szüleimé volt. Nem olyan jó kocsi az. A Golfom jobb, nem hogy egy Passat. (saját vélemény) Szerettem, de magamnak soha nem kellene. Outlandert is csak 2 hónapig bírtam elviselni.
(#179934)atos19881101: Azt írta saját céges autóját tudja megvenni. Ebből én arra gondoltam, hogy ő hajtotta korábban is. Amúgy az egygazdás kocsikra vigyázni szoktak az értelmesebb emberek. Érdeke, hogy az az autó mindig elvigye ahova kell.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Cece04 #179916 üzenetére
Venném vinném. Nagyon jó ár. Nem láttam képen, de ha tényleg Comfortline akkor már teljesen jó felszereltség. Egyszerűen annyival olcsóbb, hogy ha baja is lenne a váltónak kijön belőle. De 145k km után semmi baja nincs neki ebben biztos vagyok. Jóféle 6 sebességes olajos váltó. Az a lényeg, hogy 60-nál és 120-nál legyen meg az olajcsere. Azt nézd meg a szervizkönyvben. Ha megfelelően van használva bőven 200 felett elmennek. De előbb vagy utóbb kérni fogja a törődést. Ha továbbra is hosszú utakra használod és leginkább pályán akkor nem kell különösebb gondra számítanod.
(#179931)Def26: A fenti részt te is elolvashatod. Mi adtunk el S-Tronic (DSG) váltós 7 sebességes Q5-öt. 220 volt benne. Vajpuhán váltott, semmit nem lehetett érezni. Nagyon szerettem. Ehhez képest a Golfomban lévő DSG egy borzalom.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Def26
félisten
Üdv!
Egy olyan s-tronic váltó (A6) amiben rendszeresen cserélték az olajat várhatóan mikor döglik meg? Van ezeknek valami élettartama amire már azt javasolják, hogy itt már kell számítani rá?Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
-
Cece04
tag
Köszi mindenkinek az infókat
A valósággal az a gáz, hogy nincsen hozzá háttérzene...
-
aero.
veterán
válasz Cece04 #179922 üzenetére
En megvennem. Nem tudom ezek mennyiert mennek, de irtad, hogy jo ar. A kulonbozetbol akkor akar a dsg is javithato, 200-250 korul ugyis kell bele kuplung+dmf, de attol fugg mennyit mesz. Eleg jo szakemberek vannak otthon ra, a multkori tc cikkben is szimpatikus volt a foszer tudasa es szemlelete a valtohoz.
[ Szerkesztve ]
-
Cece04
tag
válasz molnarpeter #179918 üzenetére
jaj igen, az lemaradt. 2.0 TDI 6 sebességes
A valósággal az a gáz, hogy nincsen hozzá háttérzene...
-
Cece04
tag
Sziasztok,
lehetőségem lenne megvásárolni régi céges autómat,
ami egy 2015-ös comfortline B8-as passat DSG váltóval.
145 000 km van benne és 3.4 M magyar forintért kerülne a nevemre,
elnézve a használtautó piacot ez elég korrekt ár.az ismert előélet miatt és mert egyébként mindenben megfelelne arra amire használnám nagyon adná magát, de a DSG-től azért eléggé félek,
meg úgy általánosságban az automata váltótól így saját tulajdonban, mert elég sok horror storyt lehet olvasni félmilliós meg milliós szervízszámlákról.Kell tőle félni? Meg lehet nézetni, hogy milyen állapotban van? Hány km körül szokták megadni magukat és kb. milyen összeg a javítás,ha beüt a krach? Nem rángat, szépen váltogat és leginkább pályán volt használva és mindig időben megkapta az esedékes szervízeket.Köszi
[ Szerkesztve ]
A valósággal az a gáz, hogy nincsen hozzá háttérzene...
-
Zizmand
aktív tag
válasz macilaci78 #179909 üzenetére
[link] Filléres Neppertrükk – Az alkohol megszépít
Sima denaturált szesz kell hozzá, én már kipróbáltam, viszonylag könnyen leszedi a soft touch réteget a műanyagokról.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
Ezek a bosszantó hibák azért vannak, hogy a Passat felé tereljék a népet.
Tegnap végre ki tudtam menni vele a városból. 180 felett van szélzaj és országúton kanyarban úthibán mászik el a feneke erőltetve. Sokkal kevésbé mint a túlfújt téli gumival de megvan a jelenség továbbra is. Érzésre nem erősebb a 170 lovas B6-nál (igaz az könnyebb és kisebb autó vt) viszont sokkal kevésbé tolja az orrát (igaz ennek a nyomtávja nagyobb).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
macilaci78
nagyúr
Melyik az a filléres neppertrükk, amivel a ragadós ajtóbehúzót és hasonló műanyagokat rendbe lehet szedni? És hol lehet kapni azt a löttyöt?
Csodaszivacsom van.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
simonjoe
őstag
válasz Doki16 #179901 üzenetére
Ez így van. Meglepődtem amikor az előttem haladó mosta az autója szélvédőjét amiből kaptam én is, beindult az ablaktörlőm, és becsukta a tetőablakot. De a ha hosszan nyomom a "bezárást" akkor is becsukja, és viszont a nyitást szintén ha nyomom hosszan mindent kinyit.
[ Szerkesztve ]
Joe
-
őstag
válasz MunezXBK #179900 üzenetére
Kb 2 éve kezdődött ez a dolog a konszernen belül.
B8 is eleinte becsukta aztán jött egy visszahívás és utána már nem. Az új autók pedig eleve így jönnek ki.szerk.: már nem emlékszem pontosan mi volt az oka, de talán nincs benne olyan nyomaték határoló mint az oldalablakokban. Ha pedig valami útban van és úgy akarod rázárni akkor beroppan az egész.
Mindenesetre köze volt hozza annak, hogy egy csomó elrepedt.szerk2: [megvan]
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest