- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- iPhone topik
- Yettel topik
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Gyorsabb és drágább - kezünkben a Samsung Galaxy S23
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Mindenki Z Fold7-et akar
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
bnorci71
addikt
válasz
atos19881101 #223730 üzenetére
kinti rendelést azért nem próbálnám mert ha Lisztferin ott ragad akkor kidobtam a pénzt
VCDS-t látok pl. Emagon 10-25e kérdés mi az ami megvehető
VCDS VAG-COM írják#223731 K Norbi
megnéztem a hivatalos oldalon az árat hááát..... nekem ennyit nem ér sajnos, ráadásul éves előfizetéssel. a FB OBD11 csoport meg zárt csak azért, hogy megkérdezzem az árát nem lépnék be. Jöhet privátba is mennyi az annyi.
Nem akarok én nagyon piszkálgatni átírni dolgokat kiolvasás hibatörlés.
Guruknak akik másnak pénzért dolgoznak nyilván megéri az eredeti is.Van itthon egy Vgate iCar OBD2 olvasó olvasni/törölni azzal is lehet, igaz nem mindent.
-
norrberth
addikt
válasz
atos19881101 #223730 üzenetére
Inkább obd eleven.
Hozzá élettartam Pro csomag Obd 11 csoportból.Alis klón Vcds el csak óvatosan.
Az eredeti lenne a legjobb.
A klón Max hibát olvasni és törölni jó, élő adatokat nézni.
Ahogy olvasom a Vcds csoportba.
Átirni dolgokat nem nagyon.
Mert a klón meglehet hogy átfog írni mást.
Amit nem kéne 🤣Persze ez sok esetben ki se derül...
Nagy guruk a csoportba nemhiába csak eredeti csatolóval dolgoznak.
És köpködik a klónokat.
Mert ők ismerik a sötét oldalát is.De ha nagyon muszáj csakis tőle Vcds kábelt [link]
-
bnorci71
addikt
válasz
atos19881101 #223712 üzenetére
köszi
ránéztem, de úgy látom ugyan azok a rajzok vannak benne mint a Láng webshopban.
Ha Vag-Com diagra vágyna az ember, honnan érdemes megvenni?
-
bnorci71
addikt
válasz
atos19881101 #223704 üzenetére
hát gondolom miután a kipufogógáz megjelent ott nem fázott szegényke
04l 130 380f
de nem egy nagy cucc, gondolom a befecskendezők hangját csillapítják veleHa robbantott ábrákon cikkszámokat alkatrészeket keresgetnék milyen programra lenne szükségem?
-
bnorci71
addikt
válasz
atos19881101 #223672 üzenetére
óránként eléget 0,7-1L üzemanyagot és a -3°C levegőből csinálnia kel a fűtésnek +25-30-t minimum, hogy fűtésnek érezd de lehet többet.
De megfordítom a dolgot álló helyzetbe miért nem melegítünk autót?
Mikorra tudnád felmelegíteni üzemi hőfokra -3°C-ba úgy, hogy fűtesz közben? Akkor fordítva ha a meleg motort így használod miért ne lenne normális az ,hogy visszahűl.
A mérték a igen az kérdés de ezt csak te tudod. Eddig lehet nem is figyelted csak most hogy a termosztát ki lett cserélve figyeled.Tudom más motor meg minden, de az 1.5dCi ha -10-be lejöttem a pályáról a városi haladásnál 2Km után képes volt annyit visszahűlni ,hogy az automata klíma maxra kapcsolta a ventit mert az elektromos fűtés rásegítés csak max ventin működött és a motorról származó melegből képtelen volt rendesen fűteni.
Várj egy kicsit legyen jobb idő és akkor is figyeld meg
-
norrberth
addikt
válasz
atos19881101 #223670 üzenetére
Diesel motoroknak rossz a hatásfoka.
120 al ha mész autópályán vagy lakott területen kívül.
Akkor 90C áll a vízhőfok? -
Mágus2
Közösségépítő
válasz
atos19881101 #223620 üzenetére
Ha fel van tekerve a fűtés, nincs az a termostat, ami ezt a motort melegen tudja tartani alapjáraton.
Ebben a hidegben ez normális jelenség. Nekem is csinálja a CFHC octavia.
Amint elindulok, vissza melegszik üzemi hőfokra.
-
Reggie0
félisten
válasz
atos19881101 #223651 üzenetére
Mondjuk ez furan hangzik, ha 105-rol esne 93-ra, akkor azt mondanam semmi gond, de -2.5 szerepet jatszhat. Most melegebb napok vannak, nezd meg 10 fok kornyeken csinal-e ilyet.
-
válasz
atos19881101 #223631 üzenetére
Kellene de nem mindig van és ha megkotlik akkor sajnos hasonló hiba lehet, ugye attól függően milyen állapotban maradt.
-
Reggie0
félisten
válasz
atos19881101 #223644 üzenetére
Pedig teljesen normalis ilyen magasabb olajhorol. Minel melegebb az olaj, annal gyorsabban tud hulni, ha megszunik a terheles.
Eleve becsapos az olajho, mert a teknoben meri, nem a legforrobb ponton, a teknot pedig a menetszel is huti. Ha nagy a teljesitmeny, akkor no a maximum-minimum pont kozotti homerseklet kulonbseg is.
-
bnorci71
addikt
válasz
atos19881101 #223631 üzenetére
2.0Crtdi Passat
pályázás után 4km országút utána 2Km településen belül és a 100-105°C olaj visszahűlt 80-90°C-ra ha jól emlékszem és ez 0°C külső hőmérsékletnél volt. Vízen ezt nem venni észre még, de amint nincs terhelése a cr rendszerű motoroknak elkezdenek hűlni, én azt szoktam mondani ezek nem hőt termelnek az üzemanyagból, hanem haladást
Szerintem teljesen normális ha megy a fűtés és ilyen idő van kint.
Hasonló tapasztalatom más márkákkal is volt erre, hogy városi haladáskor képesek voltak visszahűlni, nemhogy álló helyben járatáskor. -
CP111
aktív tag
válasz
atos19881101 #223628 üzenetére
Nálam sem fogyott a víz amúgy.....
-
norrberth
addikt
válasz
atos19881101 #223620 üzenetére
Milyen termosztátot kapott?
Ha küldöl privátba alvázszámot.
Megtudom nézni nincs e máshol termosztát. -
CP111
aktív tag
válasz
atos19881101 #223620 üzenetére
Nálam anno a Golfom csinált ilyet, mert a hűtővíz csöve el volt repedve. Minél jobban nyomtam neki annál lejjebb ment a vízhőfok.
-
imyourfriend
őstag
válasz
atos19881101 #223053 üzenetére
Pontos szenzor a 03N906051B amiből kettő van, nekem annyi változás volt takarítás után egészen jól kitolódott a regen intervallum, 400km fölé is volt hogy elérte az 500-at.. aztán meghibásodott a két porlasztó ezt követően sűrűbben kezdte a regent. euro6-nál a 400-450km-t elfogadom már, de alatta nem járja.
dozó: gyújtáson a -0.9 mbar amolyan kalibrációs érték, 1 mbar a toleranciájába is belefér a szenzornak.
-
dozó
tag
válasz
atos19881101 #223050 üzenetére
Az teljesen rendben van, szerintem.
-
dozó
tag
válasz
atos19881101 #223047 üzenetére
Már volt neki tisztítva a DPF (nemrég), kérdés, hogy tisztitáskor voltak -e cserélve a szenzorok, és fel tanítva?
Leállítás után a nyomáskülönbség szenzor értéke 0 kell, hogy legyen, vagy egy 0-hoz nagyon közeli szám+/- -
Coyot
őstag
válasz
atos19881101 #223044 üzenetére
Hát legalább kap újakat most, aztán ezt a részt amitől amúgy féltem, egy jó időre ki van pipálva.
Meg nem mellesleg itt van majd 400ezernyi kopó forgó alkatrész a motoron elejére fullgyáriba bekészitve, hogy minden patika legyen. Jó hogy nem 4G-t vettem, most van miből locsoni rá
-
Coyot
őstag
válasz
atos19881101 #223042 üzenetére
Drága mi, jézuska nekem egy szétdurrant légrugót hozott
De veszett jól néz ki igy:
-
válasz
atos19881101 #223020 üzenetére
Az is lehet, h sok ismerőssel találkoztál, pusztán csak köszöntek. Remélem illemtudóan visszavillogtál!
-
Lacess
tag
válasz
atos19881101 #223020 üzenetére
Amennyiben hiba lenne a rendszerben -akár szenzor, akár beavatkozó- azt jelezné a műszerfalon. Biztos ami biztos, olvasd ki a hibatárolót. Nézd meg, hogy az izzó (ami amúgy xenon esetében nem is izzó... ) rendesen illeszkedik-e a helyére. Lehet csak elengedte valamelyik "karom" vagy nem pattant be rendesen amikor cserélted, és ha már úgy is ott vagy, mozgasd meg finoman az egészet, nincs-e szétesve a mechanizmus a fényszóróban. (bár írtad, hogy láthatóan kimegy a végállásokba indításkor, szóval nem hinném). Ha pedig minden a helyén, akkor egy becsületes fényszóróállítás (nem telepakolt csomival, beállított guminyomással) után -remélhetőleg- örömmel fogunk látni a szembejövők között
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
atos19881101 #223025 üzenetére
Izzócsere után.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
atos19881101 #223020 üzenetére
Enyém is minimálisan felfelé világított, szanaszét villogtak. Ráadásul a jobbos volt a ludas.
-
rbalint88
addikt
válasz
atos19881101 #223020 üzenetére
Nekem az remlik valahonnan, hogy ha szenzorhiba van, akkor failsafe modon nem jon fel a legalso allasbol (pont azert, hogy ne vakitson). Nem voltal mostanaban muszakin vagy esetleg mas miatt nem volt bolygatva az auto eleje? Ugye a xenonnank, lednek is kell egy kezi+muszeres alapbeallitas.
-
KMT
addikt
válasz
atos19881101 #223020 üzenetére
"Ma hazaúton villogtam rám elég sokat. ... Ahogy néztem, mintha kicsit felfele világítana."
Hogy csináltad? Gyorsabb voltál mint a fény?
-
szabzoltan1
tag
válasz
atos19881101 #222836 üzenetére
És milyen jó, amikor a sikeres csere ellenére sem melegszik fel a víz, utána rájösz, hogy a dsg miatt van benne még egy termosztát.
Na annak a cseréje tényleg sokkal rövidebb időt vesz igénybe. 😀 -
MunezXBK
nagyúr
válasz
atos19881101 #222840 üzenetére
Van. Ha ügyes vagy, nem kell levenni hozzá a vezérlést.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
atos19881101 #222836 üzenetére
Nem cseréltél még 2.5 V6 TDI-n.
-
imyourfriend
őstag
válasz
atos19881101 #222836 üzenetére
9 éves a szekér és még a gyári termosztát van benne és marad is remélem még jó darabon.. van egyáltalán gyárit megközelítő minőségű alkatrész? Könnyen meglehet már a Wahler sem az igazi.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
atos19881101 #221313 üzenetére
Az új vízpumpának szokott lenni lefetyelő hangja...majd kinövi.
2-3000km és elmúlik.
-
Coyot
őstag
válasz
atos19881101 #221307 üzenetére
Fasza hangja lett
Agyalok majd jövő év elején én is az enyémen, de nem az anyagköltség a nagyon durva hiába van 24 -
Coyot
őstag
válasz
atos19881101 #221298 üzenetére
Én a Passatnál is ugy vagyok vele, hogy ha zavar legyen megcsinálva, ha az ember sokáig tervez az autóval akkor rendben kell tartani, a hidrotőke meg van hogy elfárad, nabumm.
-
Coyot
őstag
válasz
atos19881101 #221269 üzenetére
Szép munka, sajnos előbb utóbb eljön az ideje.
Nekem is hangos más a v6ban pár tőke - hiába próbáltam belemagyarázni hogy láncos lesz, de csak nem sikerül
-
norrberth
addikt
válasz
atos19881101 #221269 üzenetére
Gyáriba nem fogsz csalódni! 🥰
-
boti19871125
csendes tag
válasz
atos19881101 #221272 üzenetére
Gyárira lettek cserélve?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
atos19881101 #221269 üzenetére
Jó olvasni, hogy sikerült pontot tenni a dolog végére
-
válasz
atos19881101 #218039 üzenetére
Így mulat a magyar úr
-
válasz
atos19881101 #218035 üzenetére
Pont te viccezel akinél kellett cserélni?
-
válasz
atos19881101 #217599 üzenetére
Igen, valószínűleg kevés a gáz már.
-
atos19881101
senior tag
válasz
atos19881101 #216603 üzenetére
Ha esetleg valaki hasonló infót keresne: [link]
90Nm+180fok
Úgyhogy a kedves szerelő cseszett meghúzni. -
kk831228
addikt
válasz
atos19881101 #216404 üzenetére
Jahh , beugrotram kicsit
-
kk831228
addikt
válasz
atos19881101 #216309 üzenetére
Igen, sokszor èn is úgy használom sajnos...
Össze is tud szorulni ha picit mozdul az autó valamerre , vagy ha kicsi lejtőn áll.
Nem is gondoltam mèg ilyenre hogy valaki elmèri a a parkolást, de teljesen egyetértek. -
válasz
atos19881101 #216395 üzenetére
Mindenbe is
-
gyulaszu
senior tag
válasz
atos19881101 #216319 üzenetére
Akkor a te mozdulatsorod a következő? (Legalábbis lejtőn)
Állóra fékezel
Kiteszed N-be
Behúzod a kéziféket
Felengeded a féket , miáltal rámegy a súly a kézifékre
Újra lenyomod a féket
Beteszed P-be
Leállítod a motort
Leveszed a lábad a fékrőlmég mindig azt gondolom ha meglökik a kocsit, az első kerekeken keresztül úgyis kap egy ütést a váltó.
nem beszélve arról sem, hogy N-ből P-be tolás közben áttolod az R-en, tehát ott visszaveszi a terhelést...
de én befejezem az eszmefuttatást. -
gyulaszu
senior tag
válasz
atos19881101 #216317 üzenetére
"a kis reteszt ami ilyenkor a kocsi súlyát tartja"
Hol van ez a kis retesz? Nem a váltóban? Az pedig nem a hajtott kereket, vagyis legtöbbször az elsőt hajtja/fogja? -
gyulaszu
senior tag
válasz
atos19881101 #216315 üzenetére
De hát a kézifék nem a hátsó kereket fogja a váltó pedig az elsőt?
...csak az elmért parkolás szempontjából nézve mindegy hogy behúztad-e... -
gyulaszu
senior tag
válasz
atos19881101 #216309 üzenetére
Mármint tartja a súlyát (átvitt értelemben persze, mivel nem a teljeset), ha emelkedőn/lejtőn parkol valaki.
Remélem így érted.
Nyugtass meg, ha vízszintes helyen hagyom, akkor elég a P. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
atos19881101 #216309 üzenetére
Engem meg statisztika érdekelne, hogy aki nem menet közben nyomja rá a P-t, milyen gyakran van retesz hiba.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
atos19881101 #216274 üzenetére
Ceges vt ugyhogy le is lett alliva nyugi.
-
válasz
atos19881101 #216256 üzenetére
+1 !!!!
(A V5 is jó lenne, csak műszakin feltűnőbb.)
-
válasz
atos19881101 #216256 üzenetére
Akkor már inkább a leon 2.8v-jét és tényleg egy turbót rá.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
atos19881101 #216248 üzenetére
Low cost a projekt, nem akarok 400 lovat bele, elég 399.
-
válasz
atos19881101 #216248 üzenetére
MEg egy morzsaporszívót turbó helyett ugye?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
atos19881101 #216232 üzenetére
Inkább vettem hozzá egy másikat, mert az enyémen szerintem már a gyűrűzés sem segít.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
atos19881101 #216217 üzenetére
Off jármű, gyárilag is létezett egytömegűvel (1CD-FTV). Valeo kiváltó szett ment bele, kormányon érezni, hogy jár a motor. 2.0 CR TDI esetén tudtommal nem ajánlott, az 1.9 PD-hez volt legutoljára elfogadott, 5-ös váltóval. Persze működhet, csak nincs tapasztalatom.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
atos19881101 #216208 üzenetére
Nekünk úgy random, hogy kuplungolok egyet (de marad üresben) és elhallgat, kuplungolok megint, akkor visszajön
Ismerős cserélt nemrég LuK lendkereket, 570 ezer km-nél (egytömegűre). -
molnarpeter
nagyúr
válasz
atos19881101 #216205 üzenetére
A videóból csak azt tudtam leszűrni, hogy van/nincs hang és hogy mikor, csak egy dolog amit ellenőrizni lehet
Nyelestengely csapágy pont azt tudja, hogy nem szól, amikor szét van oldva a kuplung.
Golfnál is van hasonlóan hang, de az ugye egytömegű, kevesebb zajkeltő lehetőség.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
atos19881101 #216195 üzenetére
Nem lehet nyelestengely csapágy hangja?
-
JHONNY 79
aktív tag
válasz
atos19881101 #216198 üzenetére
Biztos LUK szett volt a dobozban? Csak mert nekem Luk dobozban Sachs volt. Betetettem, mert nem volt hirtelen más, de megbántam mert szar azóta is.
-
rbalint88
addikt
válasz
atos19881101 #216195 üzenetére
Nekem a Sachs szett 4!!!ezer km utan csinalta ezt/hasonlot. (Rudolf bacsi harkalyaitol elszokott a fulem
)
Kinyomocsapagyat cserelt a szerelo, valamint a tarcsa kevlaroztatva lett, mert csusztatastol eleg konnyen lett szaga (parkolas, foleg emelkedonel).
A zaj nagyjabol, de nem teljesen megszunt, a szerelo is azt mondta, hogy a kettostomegu lehet, mukodest nem befolyasolja alapvetoen, szerinte se csereljem.
Tapasztalata szerint is sokat romlott a minoseg, tobb ugyfelnel esett szet gyorsan az uj kuplung es kettostomegu (is)… -
Asbee
veterán
válasz
atos19881101 #215824 üzenetére
Gondolom passzív regenre értetted a fordulatot, mert aktívhoz felesleges a magas fordulat, a "terhelés" fontosabb. Erről tesz is az autó. Ebben a jó időben, 120-130 körül pályán max fokozatban szépen simán csinálja a passzív regent. Hidegben nehezebb, vagy több idő mire elkezdi. Nekem még szerencsére euro 5 crbc, ezzel jobb a helyzet mint euro 6-al.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
atos19881101 #215824 üzenetére
Én kimentem országútra és 3-4. fokozatban mentem vele 10-15km-t. Simán végig tudta csinálni. CFFB Superb-em volt (azt hiszem neked ilyen van most).
-
imyourfriend
őstag
válasz
atos19881101 #215806 üzenetére
euro6-nál bonyolultabb valamivel, elkél a 2500 környéki fordulat nekem passzívan nem nagyon regenerál még teljesen kitakarított dpf-nél sem.. 160-170km/h kell neki hogy elkezdje ez nem tartható. Aktív regennél valahol 2500rpm környékén nyomok egy tempomatot és lefut 6-7g számított környékére majd picit lassabban halad és 3g-ig regenerál ha tempomattal hajt az ember végig.
szabzoltan1: néha néha érdemes ránézni, nekem a ventilátornál van a mobil felfogatva az obd-t csatlakoztatom és már megy is 100-150km-enként érdemes ránézni ha regenerál akkor a legtöbbet kihozni a regenerálásból.
-
válasz
atos19881101 #215745 üzenetére
Ha városba volt használva nem árt ha felezve volt az olajcsere.
Nekem 3 éves koráig nem volt nyugje szerencsére.
Egyszer a covid/háború alatti benzin hiányos időben rangatott 1x arra azt mondták hogy szar volt a benzin.
2019 es autónak nem kéne sok gondja legyen.
Gyertya csere ha volt meg olajcsere évente vagy 15 ezer km ként akkor kb megtették amit lehetett. -
válasz
atos19881101 #215007 üzenetére
Ki nem sz@rja le a kutat? Kell céges tankolókártya
-
válasz
atos19881101 #215000 üzenetére
1,4/1,5-tel nem lesz fejfájás.
-
válasz
atos19881101 #215000 üzenetére
A 6,0. Az képes arcfájást okozni de a jobbik fajtát,.
-
válasz
atos19881101 #214995 üzenetére
Az utóbbi 10 év felhozatala egész jó.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
atos19881101 #214995 üzenetére
Van, CDAA / CDAB-t keruld messzirol (korai 1.8 tsi).
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
atos19881101 #214599 üzenetére
Ez az ottani kolléga userneve
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
atos19881101 #214597 üzenetére
bulikavagyok.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
atos19881101 #213863 üzenetére
Regenerálásnál nem tudja olyan hőfokra melegíteni a DPF-et, és főleg olyan hamar, ahogy kellene. Arról nem szólt a történet, hogy írva van.
Ez elég fontos infó.
Az EGR nagyon fontos része a rendszernek, mert számol az onnan érkező hővel.
-
Asbee
veterán
válasz
atos19881101 #213863 üzenetére
Ne csodálkozz gyakran regenerál .
-
válasz
atos19881101 #213690 üzenetére
És neked is, druszám! Idén már személyesen is koccinthatunk a Balcsin
-
Gyula84
veterán
válasz
atos19881101 #213441 üzenetére
lengyelben 140
-
Asbee
veterán
válasz
atos19881101 #213441 üzenetére
Többfele is kevesebb.
Mintha ezen múlna.
-
makszi
aktív tag
válasz
atos19881101 #213436 üzenetére
Igen-igen minden Németországban történt természetesen
-
Asbee
veterán
válasz
atos19881101 #213436 üzenetére
Az már borzalmas sebesség.
-
gabor9991
addikt
válasz
atos19881101 #213436 üzenetére
Kössz, hogy leírtad helyettem is, pont ezt akartam írni csak nem mertem, nehogy itt karácsony estéjén megsértsem az okoskodásommal.
És nem azért nem ment 164-nél többet mert nem akart hanem nem ment többet a gépÍgy lehagyta egy köcsög szuzukis.
-
bmwsan
senior tag
válasz
atos19881101 #213014 üzenetére
Köszi szépen!
-
bmwsan
senior tag
válasz
atos19881101 #213009 üzenetére
offtopic
Milyen programot használsz, illetve ez milyen eszköz?Előre is köszönöm!
-
válasz
atos19881101 #212712 üzenetére
Ami most van tényleg kis kompromisszummal 500km-n belül mindenkinek megteszi. Persze ha vki lóbszó távokat megy akkor nem sok a varia. De nem is ok nélkül mondom a dízel plug-in-t neked. Hansnak most a hidegebb időben 80%+ várossal és dilibogyóval lett 8.14 a fogyija. Hetente 2-3 alkalommal kap max 10kwh delejt (mert az akksija már csak nyáron vesz fel ennél többet sajnos), és így tudok vele menni átlagban 750-850 km-t pedig amikor tankolok ált 15-20 liter még benne van. Amikor elengedem kicsit a tankolást akkor megvan az 1000km is, ha meg mindíg tölteném szerintem 1200 is összejönne.
Nem azért mondom mert a saját választásomat fényezem. Egyszerűen erre ez a legjobb. Jah és csak halkan jegyzem meg, hogy ha pl Hansnak odalépsz akkor bizony lelép nagyon sok autót. -
Reggie0
félisten
válasz
atos19881101 #212709 üzenetére
A tuzeloanyag meg a kazanba
-
válasz
atos19881101 #212709 üzenetére
Ugye ha jól emlékszem kétszer is gyerkőc lapot húztál a balcsi talira. Na ha nem így tettél volna akkor kipróbálhattad volna Hansot. Kérdezd meg a többieket milyen volt villannyal vezetni - hangsúlyozom h csak a vezetési élményt kérdezd, mást ne
-
válasz
atos19881101 #212692 üzenetére
Neked, ahogy már mondtam volt, hibrid kellene. Szerintem utána hamarosan rászoknál a villanyra is
-
válasz
atos19881101 #212692 üzenetére
Ne fejtsd ki, egy pillanatot ragadtál ki:
"De amikor odalépsz neki akkor elfelejted a szívást. "
Én erre reagáltam!! -
vzsryl
nagyúr
válasz
atos19881101 #212692 üzenetére
Egy példával tudom illusztrálni, hogy miért jó.
Amikor még nekem is Superb CFFB-m volt, akkor dinamikusan elindultam felfele egy kapaszkodó sávos részen. Kb. 95-100km/h-val haladtam, aztán a belsőben mellém jött az M5 competetion-nel a haverom, intett, mosolygott és egy kis V8 hanggal pár mp alatt eltűnt a messzeségben.
Minden másra ott a mastercard… -
Reggie0
félisten
válasz
atos19881101 #212692 üzenetére
Egy Q8-bol 400 lo bp-re epphogy jo, nemhogy palyara.
-
Morris
veterán
válasz
atos19881101 #212687 üzenetére
Ha ennyit agonizálnék rajta, én már valamelyik intézetben lennék
Nyilván nekem más felhasználási szokásom van. Erre nem lenne jó egy dpf-es autó. Viszont egy 1.9pd jó lenne, csak azok már le vannak rúgva.
De a másik oldal meg kárpótol. Pikkpakk bemelegszik, keveset fogyaszt, megy is. Én nagyon szeretem. Egy csipsz jólesne, de igazából így is elvagyok a tsi-vel.
Egy 2.0 tsi még jobb lenne, de az meg megint problémás. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz
atos19881101 #212654 üzenetére
Mivel számol a motor kopásával és a szűrőben lerakódott hamuval is, soha nem lesz 0 a számított érték, de ez nem baj. A mért érték a lényeges. Nálad minden rendben van, de a számolt érték alapján hamarabb indítja a regent, mert sok az indítás a megtett távolsághoz képest. Amint már leírtam vagy 3x, nincs gond a kocsival, egyszerűen nem erre lett tervezve. Irreális az elvárásod, hogy ha minden rendben van a motorral, akkor majd városi körülmények között is elmegy 600km-t két regen között. Ez nem így működik.
Minden egyes hidegindításnál hozzádob a számolt értékhez. A mért alapján nincs tele a szűrő, de a motorvezérlő óvatosságból elindít egy aktiv regent, amint a számolt érték eléri a 21 grammot.
Engedd el a témát, vagy írasd le a szűrőt és nem kell ezzel bajlódni.
-
dozó
tag
válasz
atos19881101 #212658 üzenetére
Passzív regen nincs értékhez kötve, ha jobban odalépsz neki már csinálja is ( Euro6)
-
boti19871125
csendes tag
válasz
atos19881101 #212654 üzenetére
24-nél indítja nem 14-nél. Regenerálás után én sem láttam sosem 0-t. Úgy emlékszem 4 körül volt a legkevesebb. Igaz ez 1.6 CAYC
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
atos19881101 #212640 üzenetére
Csak alapjáraton releváns az érték, csak emiatt nem cserélném ki.
-
Reggie0
félisten
válasz
atos19881101 #212560 üzenetére
Igen.
-
imyourfriend
őstag
válasz
atos19881101 #212560 üzenetére
Ideje most már hajtani a szekeret!!
Lassan több hozzászólást írsz, mint ahány km-t haladsz az autóval.
-
Reggie0
félisten
válasz
atos19881101 #212550 üzenetére
Igen, meghalt a lambda es egy homero. Mar oregek voltak, a bosch szerint 250000km az elettartamuk, en mar 330000km-nel jartam.
#212555atos19881101: Erre nehez mit mondani, akkor szagold az enyem
-
kisza25
félisten
válasz
atos19881101 #212550 üzenetére
Nekem is volt euro5 diesel és büdös szúros szaga van, főleg hidegen, nagyon nem szerettem mögé menni jeget kaparni, ha járt
-
válasz
atos19881101 #212555 üzenetére
A herélt DPF-es, EURO-4-es Saab 1.9TTID is orrfacsaróan büdös volt, és még kormolt is, mint az állat. 🤢 Pofám leszakadt.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
atos19881101 #212550 üzenetére
Passat B6 CR volt nekünk EU5, az is büdi volt nagyon. Utána EU6 Superb lett az nem volt már büdi. Cserébe pacsálhattam a AdBlue-val.
-
rbalint88
addikt
válasz
atos19881101 #212550 üzenetére
Euro5 dizelek mind budosek sajnos
Új hozzászólás Aktív témák
- EAFC 25
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen autót vegyek?
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Nintendo Switch 2
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Formula-1
- Anime filmek és sorozatok
- További aktív témák...
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- HIBÁTLAN iPhone 14 128GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3018
- 138 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4080
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T460 - i5-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L390 - i7-8GEN I 16GB I 512SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- AKCIÓ! ASRock Z370 i5 8500 16GB DDR4 512GB SSD 2060 Super 8GB Zalman Z9 Plus Enermax 750W
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest