Hirdetés
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Nubia Flip 5G - kagylót, jó áron
- Telekom mobilszolgáltatások
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Magisk
- Okoscsengőt hozhat jövőre az Apple
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Corsa02
őstag
-
Lacko32
tag
válasz Asbee #222668 üzenetére
Minden ugyanaz. Igazából, majd a narancs lámpa és a csillingelés fogja keresztbe húzni ezt a félrement teóriát.
De akkor is kevesebbet eszik.Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
4D4M
senior tag
válasz Asbee #221727 üzenetére
Igen, ez a
korszerűsödés
küszöbe utáni első példány annak minden gyerekbetegségével felvértezve. Turbóval nem akartam foglalkozni, a dieselek meg már a botrány előtt is számomra kizárólag haszongépjárművekben voltak értelmezhetők. Ez maradt. Ha ráköltök még 2M-t, akkor is beljebb leszek, mintha egy 2010-es évek mindennel is telepakolt változatát választom, amikre nem nagyon van szükségem, ellenben állandó fejfájást okoznak ha elromlanak.
Az a jó ezekben a motorokban, hogy jelenleg ehhez értenek a szerelők a legjobban, mert ezeknek a legnagyobb a penetrációja (csak érzésre, lehet, hogy tévedek). Talán nincsenek már rejtett hibák. Amik ismertek, azokra meg fel lehet készülni / elébe lehet menni.Meglátjuk, hogy összejön-e az 5-6 év.
#221726 molnarpeter: Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
...mit teszel ma, ami holnap is számít ?
-
Corsa02
őstag
válasz Asbee #221476 üzenetére
Persze, mert ugye mindenki alacsony fordulaton, hideg olajjal, alacsony olajnyomással (mondjuk ez ellen már tettek a gyártók) nagy nyomatékot akar kivenni a motorból. Na ez károsít a legjobban sajnos...
Mondjuk az igaz, hogy az automata váltók, főleg a DSG-k így is vannak programozva.The Truth Is Out There --->
-
Corsa02
őstag
válasz Asbee #221459 üzenetére
Így van, az 1800-2200 nem előnyös egy dízelnek sem. Utazni jó persze, de alapvetően nyugodtan lehet használni magadabb fordulaton. A magas fordulatszám sosem baj, az alacsony fordulat, plusz nagy nyomaték, na az szar mindennek. Tökéletes leírtad mik az előnyei a magasabb fordulatnak. Az alacsony fordulat egy káros tévhit évek óta...nem is tudom honnan ered, talán a régi szívódiesel időszakból.
[ Szerkesztve ]
The Truth Is Out There --->
-
Paxker315
addikt
válasz Asbee #221459 üzenetére
Nem tudom, leejteni én nem szoktam. A korom inkább az 1200 körüli szélsőséges alacsony fordulaton probléma, nem? Meg persze a gyári valtoprogram mellett, ahol indokolatlan korán felvalt & nagyon szerette leejteni a RPM-t. Ezért vagyok vele úgy, hogy 1800-2200 közt van ennek a sweet spotja, ami nem alacsony de nem is túl sok. Meg mondjuk alpine motosafe fulessel vezetve körülbelül ott van a biológiai korlátom, amit akár 2-3 óráig is elviselek zajszintben. Szvl nem tudok gyorsabb lenni, mert nincs meg hozzá a biológiai adaptacios tartalék. Pedig extra szigetelés került első kerekjarati ívek, négy ajtó, komplett padló, hátsó ülések alá, illetve csomagter és motorterbe is, de így meg feltűnő erős a sistergo szélzaj az ablak felől. Még füldugóban vezetve is zavaró.
Nb: nagyon érzékeny vagyok erre, el sem hagyom a lakást füldugó nélkül, de itthon is többet viselem, mint nem. Szvl nem várom el hogy füldugó nélkül autozzak, mivel minden nyilvános helyen, munkahelyen, de idehaza is zajvedelmet használok
-
-
bul07
nagyúr
válasz Asbee #220684 üzenetére
Hát ha már több mint egy tisztítás árra akkor nem éri meg.
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
veterán
válasz Asbee #219476 üzenetére
Köszönöm hogy megnézted! Meg akkor ez a kerék amit beraktam az plusz kb 20.
Illetve hát mennyire biztos, hogy ez okozza?
De ha nem is, egy év mulva akkor is kell cserélnem vezérlést, szóval annyira nem nagy baj és legalább tudom, hogy rendben van.https://tinyurl.com/rasoapro
-
K Norbi
addikt
válasz Asbee #219099 üzenetére
Lassan csak a Gyári alkatrész lesz már a jó.
NSZ autószerviz, BMW Szaki, Varga Miklós, stb
Mondják egyre szarabb minden utángyártott alkatrész.
Amik régen még tényleg jók voltak.
Azok mára brutális szarok lettek.
Új INA lomok is moslékok. LUK, Sachs kettőtömegük hullanak szét ami utángyártott.
Én is gyári párti vagyok meg voltam mindig, csak ma már horror áron mennek.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Asbee #218667 üzenetére
Sajnos erre itt pest környékén nincs lehetőségem.
Gödöllő reptérnél van egy kis kút, ők régen mindig az ÖMV-től hozták, ott tankoltam, de hogy magyar vagy osztrák azt nem tudom. De covid körül szerintem történtek ott változások meg már nem járok annyit arra.
Rádioban hallottam hogy valami szolnoki OMV-nél 4 liter szélvédömosó jár 30 liter feletti maxxmotion tankoláshoz. Ez helyi akció lehet vagy országos?https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
-
tibbike01
őstag
válasz Asbee #217417 üzenetére
A belső légkeringtetés és az aircare között szerintem van különbség.
Első esetben nem enged be külső levegőt csak a belsőt keringteti, második esetben néha enged be külső levegőt és azt előbb cirkuláltatja a pollenszűrőn keresztül majd ez után küldi az utastérbe.[ Szerkesztve ]
-
vans?
őstag
válasz Asbee #217083 üzenetére
Ugy ertem ket napja volt olajcsere, szurok csereje stb., az atnezeskor derult ki a femreszelek. Keresek akkor valami videot, vagy leirast, hogy kell kiutni az uzenetet.
Volt azert benne rendesen reszelek. Ma jottunk vele 1000km-t hiba nelkul, meg el kene vele majd a kov. 2-3 honapban Mo-ra ujra, hogy megcsinalja a szerelom, masban nem bizok igazan, plusz itt ez a kor 10k EUR lenne ...
MOD Corsa02: 2 eve vettem, nemet ceges auto volt, kb. 25k km-t mentunk vele hiba nelkul, karban volt tartva.
[ Szerkesztve ]
hábm bábm
-
Reggie0
félisten
válasz Asbee #217018 üzenetére
Hat eppenseggel nem hatul vezett volna, hanem pont kozepmezonyben, de a VW gyari-nal jobbra jott ki a tesztben. [link]
A fekteljesitmenyen belul a ponszam 30%-at tette ki a fektav, amiben masodik lett, nyilvan hideg fekezesnel, a meleg fekezesnel pedig nem teljesitett jol, csokkent a fekero, de ebben meg mindig jobban teljesitett, mint a bosch es zimmerman. Szoval en nem aggodok
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz Asbee #216986 üzenetére
Nem javasolja, de nem is tiltja:
Q: Can I also use ATE Ceramic brake pads with the PowerDisc, and with perforated brake discs?
A: The braking performance of this combination remains as good as with an ATE original or an OE brake pad. The way the two components work together, however, can result in an increase in braking noise. ATE Ceramic brake pads have been developed for drivers who want comfort. Basically, we recommend only combining ATE Ceramic brake pads with “normal”, i.e. smooth brake discs.
Meg nem fekeztem vele komolyakat, de normal hasznalatnal sokkal kellemesebbnek tunik a fek erzete. Onnantol, hogy elkezdett fogni sokkal jobban adagolhato a fek, mert erzekenyebbnek tunik. Kevesebb pedaluttal jar a fekero novelese, inkabb a nyomast kell rajta novelni.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Asbee #216960 üzenetére
Mekkora jár a 2.0 TDI-hez, szintén a 312 mm-es?
Az enyémen ez a méret van, elől normál Zimmermann tárcsa + betét, csere óta ~53 ezer km, kb. 50%-os lehet. Alapvetően nincs rá panaszom: autópályán is fog, megáll vele az autó, nem vibrál, nem hangos. Egyedül fagypont környékén csikorog egy picit az első lassításokkor.
A lenti hármasból elsőként a gyári választanám amennyiben az nem az "economy" kivitel. Másodikként az EBC-t.
A mazdámon van EBC zöld (legalapabb a sportos vonalból) , de azon nagyon ergya a gyári betét, a zöld ebc picit jobb nála, viszont csikorog hidegen, akkor is ha menet közben hűlt ki. (Ez egy mx5-nek elnézhető, akár vicces tulajdonság, egy komolyabb autón annyira nem szeretném.)
-
tibbike01
őstag
válasz Asbee #216326 üzenetére
A kuplung csúsztatást is nagyon szereti a DSG.
Én pont ezért szeretem az auto hold-at, mert vagy megyek vagy megállok, nincs kúszás-mászás parkolgatás. Próbálom minél gyorsabban, egyszerűbben lerendezni. Piros lámpánál szintén. Illetve jó, hogy nem kell a féket taposnom folyton.
Meg hát ez az e-tsi agyrém, folyton leáll a motor még mielőtt megálltam volna...[ Szerkesztve ]
-
Anaconda
tag
válasz Asbee #215754 üzenetére
Igen, emlékszem is a nevedre, keresgéltem a hozzászólásom előtt, ha jól rémlik neked volt haver a szerelő és fotókat ia raktál fel.
Jah, nekem is hasonló érzésem van, hogy a bontott motor is kapufa.
Úgy emlékszem talán neked több olajat evett, gyertyát sosem köpte be?
Nagyon sokat foglalkoztam a kocsival 2019 óta, új klímahűtő, új vízhűtő, flap motorokat cseréltem, rcd330, sofőrajtó plusz csomitartó összes kábelcsere (megtört szigetelés), ajtó elektromos zár csere, gyújtáskapcsoló csere, kormányzárcsere, apró futóműalkatrészek, stabpálcák, egykét szilent csere, motorkitámasztóbak csere, váltóolajcsere, szívósorban kartergáz szelep csere, az alja csupa rosda volt, 2-3 napig rozsdátlanítottam drótkoronggal meg akivel értem és korrektül lealvázvédőztem, kerékív alvázvédőzés, háasó kerékívnél rozsdáltanítás, javítás, két új első sárvédőcsere, ezt mind saját magam, sokat kért, kényelmes is, maga módján megyeget is, ha már ennyit foglalkoztam vele és tudom hogy csak ez a baja, nem szivesen adnám el áron alul motorhibásan... -
enddav
aktív tag
válasz Asbee #214756 üzenetére
Ha van benne fényszenzor, akkor nem kellene pöccinteni, hanem a beállítás szerint automatán kellene, hogy tudja mikor és mennyire kapcsoljon fel. ¯\_(ツ)_/¯
Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
-
05Steve
tag
válasz Asbee #214717 üzenetére
hát jó, gondoltam "olcsóbban" megúszom de 5-6 ezer nem vág földhöz,
milyen olaj ami ár/értékre jó bele? ugye jó lenne ha lenne olyan kiszerelés belőle ami 4 liter (elvileg 3,2 liter megy bele),
kicsit túlzásnak találnám bele a motul 8100 x-clean+ 5w30-at van egy golf 7 1,4 czda abba az megy[ Szerkesztve ]
-
Corsa02
őstag
válasz Asbee #214489 üzenetére
Szólok majd amikor lesz végre kiadott TPI, hogy mikortól vállalja be a gyár a javitást, aztán szépen kell vinni garanciába ezeket, hogy csinálják meg.
Mert focvis autojára is volt, csak valszeg nem vitték vissza, vagy még épp tolerálható volt....
The Truth Is Out There --->
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Asbee #213752 üzenetére
De még milyen sokat!
DSG-váltós autókban különösen fontos az akkumulátor cseréje. Nem akkor, amikor a kocsi nem indul, hanem amikor a kötelező karbantartáshoz tartozó akkuvizsgálat szerint csereérett. Ha a gyengülő akkumulátorban ingadozni kezd a feszültség, a DSG kuplungtárcsái elkezdhetnek csúszni és idővel elég a súrlódó betétjük.
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz Asbee #213713 üzenetére
Ezt az oil ash residue-t hol lehet megnézni OBD elevennel?
Próbáltam ezt a VAG DPF programot, de sajnos az OBD eleven eszközével nem működik, van még egy másik átlátszós kék bluetoothos ELM327-em, de az nem működik ezzel a kocsival.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
dewil666
őstag
válasz Asbee #212566 üzenetére
VCDS* igen elírtam.
És esetleg a központi zárat megtanítani a kulccsal?
Néztem több videót is igaz egyik sem caddy volt hanem sharan illetve passat (caddyt nem talaltam) de nem jó egyik sem.[ Szerkesztve ]
KLÍMA és villanyszerelés, telepítés, karbantartás! dewil666 felhasználónak 270, 940 (régi) pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! Motoros üdvözlettel ! ! ! Ne vezess olyan gyorsan hogy az őrangyalod lemaradjon!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest