Hirdetés
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Apple Watch
- Honor Magic V2 - origami
- Android szakmai topik
- Macrodroid
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- 1More SonoFlow Pro - Let it flow!
- Nem nagyon maradt titok a Poco X7 Pro kapcsán
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Wiz Khalifa
veterán
válasz senzaj #81281 üzenetére
Nem tudom milyen csati van neked hogy ODB2-es vagy valami más. De ha nem is ODB2-es akkor is szerintem van valami ilyesmi kütyü. [link]
Ennek lényege hogy bedugod aztán elmész vele kocsikázni és mikor végeztél akkor pl számítógépre rákötve kijelzi mikor dátum és idő szerint miket mért és milyen hibákat talált. Ezzel egyszerűbb kiszűrni mi lehet a baja.
Smoke some weed nigga!
-
válasz senzaj #80775 üzenetére
Gondolom sport gombos H Astra lesz az autó.
Első sorban a szerelőt ott hagynám ha nem tudja milyen rugót kell bele tenni...
Ugyanis a kézikönyve az Ids+ rendszerrel szerelt H astránál leírja hogy az alap rugó és stabilizálórúd nem jó hozzá.
Kimondottan Ids+ kompatibilis szett kell! Azaz külön lengéscsillapító szettje van. Mert állítható (sport gombbal) a rugózás keménysége, illetve sport üzemmódban minimálisan a hasmagasságon is állít. Ezen felül ha jól tudom pl a kerék dőlésszöge is kissé eltér a sima futóműéhez képest.De majd mohabá megmondja a tutit.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Szada85
aktív tag
válasz senzaj #80549 üzenetére
Azért azt sosem szabad elfelejteni, hogy egy használt autót vettél/ veszünk, aminél bizony ezek benne vannak a pakliban, ha komplexebb, jobban felszerelt autót veszel/veszünk, aminél még több bizgentyü van, akkor még nagyobb a rizikó.
Úgy kell felfogni, hogy most ezeket kicseréled, és utána nem lesz ezekkel gondod valószínü jó ideig, föleg, ha alapos, gondos gazdája vagy az autónak.
-
-
Declare
őstag
válasz senzaj #80556 üzenetére
Eleg hasonlo akkor sok minden csak nekem 1.7 es dizel GTC
En 150k km el vettem es elötte nem sokkal cserelte az elözö tulaj a kuplung/kettöstömegüt, meg a csapagyak egy reszet az M32 es valtoban...aztan sajna mivel csak egy reszet csereltek ki, a maradekot nekem kellet
Aztan ezutan jött közvetlenül az EGR gáz hütö szelep berohadasa es ezert random kulcsos lampa....ezt a hütö szelepet kihajitottak, utana ok. Aztan Xenon izzok ertek el az eletük veget, majd a jobb oldali xenon trafo. Csere aztan ez is ok.
Most nyaron a DPF et pucoltattam ilyen biztos ami biztos alapon.
Most viszont maga az EGR kezdett sz@rakodni....szoval az is cseres lesz.
(Jah @to all: az a bluetoothos OBDII kütyü, amit itt linkeltetek, megjött es faxa pont ugy müködik, ahogy irtatok...sok mindent nem tud, de a hibakodokat kitörölte...most leadtam TÜV re, remelem, nem sz@rozik majd az EGR addig, aztan otthon kicsereltetem.)
Amugy en nem panaszkodom, nagyon szeretem 5,5 l/100 körül elvan a fogyi, xenonokat semmi penzert oda nem adnam (ceges passatnak a halogen lampai egy kinszenvedes ez utan). 150k km el vettem kb, most 270k van benne 4 ev alatt.
-
Declare
őstag
válasz senzaj #80549 üzenetére
Ez nem tul bizalomgerjesztö lista
Kuplun es kettöstömegü sajnos kb velejaroja a dizelnek egy idö utan... mint a DPF is. A valtoval mi volt? 6 sebesseges? Csapagyhiba ott is?
A szivosor, sajnos az jo esellyel a rossz minösegü üzemanyag. En ujabban csak Aralnal es premiumot tankolok.
Az 1,9 es dizelnel a turbot szoktak még gyengepontnak irni....nem ijesztegetes vagy ördög falra festese, csak info.
EGR körül indulj el most szerintem. Meg mondom, EGR gaz hütö szelep....az tud még berohadni.
Hany km van a verdaban?
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz senzaj #80547 üzenetére
Nem tarol feltetlen hibakodot sajna. Probald elerni, hogy eltarolja a hibat. (Had vilagitson tovabb, vagy elöbb utobb, ha többször elöjön csak bekerül a memoba).
Nekem kulcsos lampacska problemat regebben is, meg most is az EGR vagy az EGR gazhütö szelep okozott. Viszont en semmi teljesitmenybeli különbseget nem ereztem...kiveve amikor elöjött a lampacska, mert akkor lekorlatozott.
Kiindulasi pontnak viszont talan jo, amit irtam
-
Petyyyyy
addikt
válasz senzaj #80496 üzenetére
Nem rémlik hogy valaki írt volna róla. A Night Breaker és az Ultra Life verziókról tudok itt a topikban.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
-
Petyyyyy
addikt
válasz senzaj #79923 üzenetére
Herr Declare jól megírta.
Ha mákod van, találsz olyan gumit majd, ami elég csendes és akkor csak a rossz úton érezhető komforttal kell megbarátkozni. A fogyasztás meg smafu, nálam pl nincs változás 15 vs 17 coll méretben.
Annyi hogy nyáron ment a légkondi, most télen meg nem. Ez hozott fél litert, pedig most sem megyek máshogy.motoflug - Légyszi, ne linglongot.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
motoflug
őstag
válasz senzaj #79923 üzenetére
Én nagyon sokat agyaltam ezen a kérdésen. A jelenleg meglévő 16-os nyárin gumikat kell cserélnem, azon 205/50 volt, de már szerintem kicsit öregek. Aztán elkezdtem nézelődni más design után, mert kicsit öregíti az autót a jelenlegi. Belefutottam egy 18-asba, amit mindenki 215/225/35-el használt, ez elvette a kedvem, a 35 azért erős. De a design annyira tetszett, hogy nem tudtam letenni róla, így jobban utána néztem, és kiderült, hogy a /40 is elfér még, szóval így bevállaltam. A felnik megvannak, most gumikat nézek, a LingLong Greenmax lenne szimpatikus felhasználói visszajelzések alapján.
-
Declare
őstag
válasz senzaj #79923 üzenetére
Nem kell betojni a 18 as felnitöl, raadasul az a meret szep mutatos a GTC -n.
Amivel szamolnod kell:
- Nyilvan megnö a fogyi, de semmi komoly...par deci max..
- A gumi ára jelentösen megnö
- Gyorsabban fog jo esellyel kopni a 18 as gumma
- esöben roszabb lesz (könnyebben fog feluszni)
- Ha rossz utakon jarsz az utazasi komfort csökkeni fog, raadasul a gumi es a felni is serülekenyebb lesz (azaz könnyeben fogsz defektet kapni pl egy katyuban, vagy padkanal es a felni is könnyebben fog deformalodni)
- nagyobb lesz a gördülesi zaj...föleg palyan lesz ez hatranyTeljesitmenyben az 1,9 es dizelnel szerintem kb nem fogsz eszrevenni semmit.
Miert kellene hozza ültetörugo? Alapbol a GTC sportfutomüvel van szerelve, igy alapbol alacsonyabb.Ezekkel szamolni kell....ha nem baj, akkor had szoljon, mert jol fog kinezni
-
válasz senzaj #74911 üzenetére
Szia ,nem ír hiba kódod? Lehet meg kell majd keresni olyan személyt akinek van OP-COM-ja. Lehet ő tudna segíteni neked.
Skizz
Írja is a videónál, Komfordt modul "ha" van az autóban, akkor benne van a menü is.[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Declare
őstag
válasz senzaj #74312 üzenetére
Hat nekem csapagyhibas volt a valto (tipushiba, ahogy irtak is), de en a kezdeti pillanatban megcsinaltattam. Akkor meg nem mozog meg semmi, csak hallani lehet egy furcsa folyamatosan fellepö surlodo hangot....annak lehet, hogy elöbb utobb ez a vegkifejlete
Sajna nem egy olcso mulatsag, 200k körül nyugodtan lehet kalkulalni
(#74314) Vangelis ebay.de + posta? Amugy en dezent felnit vettem. Maga a felni jo minösegü, viszont a felülete kenyes....lehet a gyari kevesbe karcolodo . Ettöl meg alternativa lehet akár (összefoglaloban megtalalod ha erdekel, hogy nez ki)
[ Szerkesztve ]
-
-
Szada85
aktív tag
válasz senzaj #72813 üzenetére
Az is lehet, hogy - amennyiben rudazatos a váltód -, csak a rudazatban vannak kikopva müanyag / gumi dolgok, így a Motor/váltó kismértékü billenését a kikopott cumók miatt adja vissza ilyen hintázással.
Kézzel mozgasd meg a váltókart, hogy van-e holtjátéka álló helyzetben, üresben is, illetve, ha berakod sebességbe a kart, akkor is mozog-e oldalra, vagy elöre-hátra. Ha igen, akkor valószínübb a kulissza van kikopva. Ha olyankor áll, mint a cövek, és jó passzentos, akkor valószínübb, hogy valamelyik bak van ki. -
Declare
őstag
válasz senzaj #72203 üzenetére
Na vegra van meg egy igazi auto a forumbanAzt az elemet szerintem ne keresd, nekem sincs ott semmi. Lathatosagi melleny, meg par autos "must have" dolog van nekem oda rögzitve azzal a gumival es igy nem is hianyzik
Az a DPF menü, amit a masik hsz edben linkeltel, szerintem vagy kamu, vagy valami tunung dolog. Alapbol a legjobb tudomasom szerint nem lehet igy megtudni semmit a dpf röl. Nekem is erdekes kerdes amugy, mert szerintem nalam lassan cserere szorul (föutakon ingazva 2-400km enkent regeneral, ami tul gyakori). Most mondjuk az autopalyas 2000km es kis turam valoszinüleg kipucolta, mait ki lehetett , kivancsi vagyok lesz e javulas. Sajna 200-250k km között szoktak mondani, hogy veget er az elettartama
-
válasz senzaj #71760 üzenetére
Azok 30-40-körül mocorognak, és ritkák is, meg a színe sem mindegy, meg az Sw kiadása. De hajrá
Digital
A menüben így néz ki->
Ambientazione->Lingua-> Olaszul így fogad majd téged.
Setting->Language- Majd Angolul így fog kinézni.
Beállítások->Nyelvek "majd le majd fel kell lapozni a kívánt nyelvre. " Majd ok- gombot megnyomni.Hangüzenetekkel működőrendszerek esetén a kijelző nyelvének megváltoztatásakor a rendszer rákérdez, hogy kívánja-e a megszólaló hangüzenetek nyelvét is megváltoztatni – lásd az Infotainment rendszer kezelési útmutatóját. Pl navigáció. (nem színes grafikus fejegységek esetében. )
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz senzaj #71758 üzenetére
Olvastam erről a hibáról, de hogy mitől van ,és hogyan lehetne megjavítani nem tudom ,de használtan, 15- körül mennek. a CD30-as fejegységek. Meg elvileg van SW- amit lehet updatelni , ezt a titikos menüjében található. Talán a legfrissebb 2007-es.
Digital
El kell vinni egy próbakörre, és majd kiderül hogy számodra milyen ez a 17" pacsú[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
válasz senzaj #71745 üzenetére
Szia, gratulálok. A vezető oldalit a kulccsal simán rá zárod az ajtót, majd az anyós felől behajolva a középkonzolon lévő központi zár gombját tessék megnyomni, majd becsukni az ajtót, akkor automatikusan lezár minden.
Ez minden kialakítású H-astránál működő funkció.[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- KAÜ/Ügyfélkapu – már elérhető a kétfaktoros hitelesítés
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- World of Tanks - MMO
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Politika
- Intel Arc Battlemage B570/B580
- Robotporszívók
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Horgász topik
- Hisense LCD és LED TV-k
- További aktív témák...
- Irodai forgó szék - Kékeszöld Delight (Beliani) Eladó!
- OWON SPM6103 programozható tápegység (0-60V/0-10A) és multiméter
- Fibaro okos radiátor termosztát szett (Fibaro Heat Controller+Temperature sensor) - z-wave
- Tefal turmixgép
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest