- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Motorola Edge 40 - jó bőr
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
ufonauta
aktív tag
Sziasztok!
Új vagyok ebben a topikban. Mindjárt kérdeznék is olyantól akinek esetleg B16XER motoros J Astrája van. Tényleg annyira lomha, hogy bűn lenne megvenni? Z14XE G Astrát váltanám le. Ahhoz képest is lomha?
-
ufonauta
aktív tag
Köszi a választ!
Vétel előtt mindenképpen kipróbálok egyet, ha lesz rá alkalmam. Jómagam már kényelmesen elautózgatok. Ami nem jelenti a nagypapáskodást, mert ahol lehet ott megyek, mint a meszes. De úgy vagyok vele, hogy már nem akarok minden lámpaváltásnál versenyezni. Aki siet hagy menjen én meg majd elmegyek mellette amíg beáll tankolni a kúthoz. Viszont azt sem szeretném, ha egy előzés leizzasztana, mert nyomom, mint süket az ajtót, de a gép nem megy. A G astránál is van egy tartomány (90 lovas), ahol alég gázos az előzés. Például valaki mögé beszorulok 80-85 km-es tempóban és amikor jön az alkalom, akkor előznék. Noh ez az alkalom az amikor jó hosszú üres egyenes szakasz áll rendelkezésemre. Mert 85-nél 5-ösben elég lagymatag, 4-esbe visszalökve meg pörög mint a búgócsiga, de nem nagyon megy. Viszont 10 éve hajtom ezt a G astrát úgy, hogy más összehasonlítási alapom nincs. Ezért szeretném tudni, hogy megy e úgy legalább a J, mint a G? Hisz a tesztelők eléggé lehúzzák, dehát a turbósokhoz hasonlítva persze, hogy lomha. Turbóst viszont semmiképpen sem szeretnék.
-
-
ufonauta
aktív tag
-
ufonauta
aktív tag
válasz kmarci25 #65888 üzenetére
Ha az aksi halódik, akkor indítózáskor lehalványulnának a visszajelzők. Ha egyáltalán nem teker és nem is kattan a behúzó, de a lámpák sem halványulnak el, akkor akár gyújtáskapcsoló, önindító, vagy kontakt hiba is lehet. Nekem tavaly nyáron halt meg úgy az aksim, hogy reggel elmentem melózni és még semmi baja nem volt. Délután a melóhelyről indultam volna haza, de olyan kakukk volt, hogy még a G astrám komputerét is kiütötte. Dátumot és időt is be kellett újból állítanom, miután kicseréltem az aksit. Az volt a szerencsém, hogy mellettünk van egy szerelőműhely és a srácok bebikázták. A Bárdi meg pár száz méterre van és szerencsére akkor még nyitva volt, így vettem egy aksit és a bárdi udvarán kicseréltem. Bár húztam a számat a váratlan kiadásra, de nem volt mit tenni.
-
ufonauta
aktív tag
Üléshuzat témához hozzászólva.
Nekem 13 éves a G Astrám és minden nap használom. A gyári huzat még majdnem újszerű állapotban van rajta, de a vezető ülés bal oldalán (gondolom a sok ki-be szállás miatt) kicsit megkopott. De tényleg nem szembetűnő. Nos a további kopás megelőzése érdekében tetettem rá méretpontos üléshuzatot, amin senki nem veszi észre, hogy nem gyári. Angyalföldön van egy kis műhely (ha valakinek kell az elérhetőség, akkor megadom), ahol 1-1,5 óra alatt rávarrják úgy, mintha ráöntötték volna. (budapesti taxisok is itt csináltatják a huzatot) Előtte egyszer el kell menni és kiválasztani a szövetet, amiből kb. két hét alatt legyártják a huzatot. 4 ajtós G Astrára most nyáron az egy darabból lévő 19 ezer lett volna, de sokkal jobban néz ki, hogy a közepe más mintájú. Így 21 ezer volt kompletten fejtámlákkal együtt. Ha nem felejtem el, holnap csinálok fotót a kocsi belsejéről. -
ufonauta
aktív tag
válasz AMD Power #66307 üzenetére
Nem tudom. De én most nézegetem (igaz még csak így itthonról, mert tavasszal lesz esedékes) a J Astrákat és az 1,6-os szívó Enjoy most akcióban 3,8 milla újonnan. Minden sznobizmust félre téve, mi az az igény, amit ez nem elégít ki? Biztos van ilyen, de az az igyény nagyobb bukó, mint új autót venni. Hiszen igaz nem valami atomerőmű, de engem elvisz A-ból, B-be és nem trabant kényelmi színvonalon. Noh ha vennék egy ilyet, akkor csoda lenne rajta 5 millát bukni. Hiszen nincs olyan kényelmi felszereltség, ami megérné a plusz 5-6 milliót, hacsak nem jaszkarizni akarnék az autóval. Szerintem ez egy kicsit túl van misztifikálva. Anno 3 évesen vettem a G Astrámat és most 10 éve használom és eddig (azonkívül, hogy én lezúztam az elejét, de cascóra pakkra meg lett csinálva) nem volt vele semmi bajom. Igazából most is csak azért akarom lecserélni, mert tavasszal (vagy nyár elején) lesz rá lehetőség és nem akarom elszalasztani.
Na most számolva: 13 éves az autó és, ha nem lenne ez az alkalom, akkor még 2-3 évig biztosan megmaradna. (Hiszen eddig még sehol nem hagyott ott. Minden évben megjárom Erdélyt, idén plusz dél Dalmáciát jártam meg Bosznián át). Szóval használnám 15-16 éves koráig. Nos ha most lecserélem és a vadi új autót használom 15 évig úgy, hogy az első 3 évében nem más hajtotta (és remélhetőleg nem zúzom le ), akkor 70 éves leszek. Akkor majd veszek egy nyugger kocsit oszt kész. -
ufonauta
aktív tag
válasz AMD Power #66340 üzenetére
Ehe... Igazából nem is neked szántam, csak az "Új" gomb helyett a "Válasz" gombot nyomtam. Csak hozzá akartam szólni az új, vagy használt vitához. Oszt pont téged olvastalak. Node remélem előbb-utóbb neked is eljön az alkalom egy új autóra. 10 éve a 3 éves G Astrát még hitelre vettem. Most talán eljön az az alkalom, amikor nem kell banki segítséget igénybe vennem. Szívem szerint kp-ban vinném a lóvét a kereskedőhöz, oszt odacsapnám az asztalra mondván: Egy J Astra lesz, de szaporán! De gondolom a vége átutalás lesz.
-
ufonauta
aktív tag
válasz Declare #66648 üzenetére
"hogy vajon az hogy egy kis gsm modult az ember elrejt a kocsiban, az miert nem elterjedtem "riaszto"."
GPS tracker
Pár ismerősömnek van ilyen az autóban. Nekem is rendelt egyet az öcsém, de visszaadtam neki, mert félek a kínai gagyiktól. Mivel az ilyenek aksija sem bírja végtelenségig, direkt áramot kéne adni neki az akkuról (nyilván biztosítékozva) én pedig nem szeretném reggel por és hamu formájában találni az autót, mert kigyulladt a kínai csoda. -
ufonauta
aktív tag
Cascóhoz hozzászólva. Úgy 5 éve a 7-es úton a tárnoki elágazásnál pillanatnyi elbambulásból sikeresen lezúztam az Astra elejét. Igaz saját lábán haza tudtam vele evickélni, de nagyon csúnyán nézett ki. Cascóra tip-top meg lett csinálva. Azóta is csak én tudom és a bátyám (jövőre ő veszi át tőlem a kocsit), hogy meg volt törve. A Cascó 560 ezret csengetett ki a mesternek. Cirka két hét alatt kész lett. A díj a következő évfordulón emelkedett, a Bónus-Malus visszaminősítésnek megfelelően. Viszont Bónus-Malust nem érintő eseménynél (3 éve szélvédő csere) a díj semmit nem emelkedett.
Tavaly januárban ellopták a melóhelyemen a kis táskámat benne az összes iratommal és az autó pótkulcsával. A Cascó állta volna a felét a zárbetét cseréknek, de így is horror árra jött volna ki a gyári betét csere és feltanítás. Egy zárlamellázó szaki 50 ropiért átlamellázta az összes zárat és ennek is kifizette a Cascó a felét. Igaz kijött a szakértő és lefényképezte az új kulcsokat, az 1 darab régit pedig kalapáccsal összetörte. Noh, ha már ott volt küldött egy üzletkötőt, akivel újraszámoltuk a Cascó díjat és az addigi havi 8,5 ezer helyett most 9 ezret fizetek egy negyedévre. Igaz sokan azt mondják, hogy egy 13 éves kocsira kár a Cascó, de én nyugodtabb vagyok így. Ha jövőre meg lesz az új J Astra, arra is fogok kötni az tuti. Egyébként régebben olvastam egy cikket egy autótolvajjal, akitől megkérdezte a riporter, hogy miként védi a saját kocsiját? Természetesen Cascóval. -
ufonauta
aktív tag
válasz Declare #66708 üzenetére
Mindenki döntse el maga. Nekem akkor 300-at kicsengetni is sok lett volna egyben.
Egyébként az újraszámolt Cascóval évi 40-et sem fizetek. (a 9 ezer az negyedévre van)
Sokan vannak, akik lakásbiztosítást sem kötnek. (aláírom sajnos van akinek az a pénz is kajára kell) Aztán ha leég a kecó, akkor gondban vannak. Ki-ki maga dönti el, hogy mekkora rizikót tud bevállalni egyben. -
ufonauta
aktív tag
válasz B-L-A-C-K #67327 üzenetére
Nekem a csomagtartómban még a 13 éves gyári Dunlop gumis pótkerék figyel. Soha a büdös életben nem volt még kivéve onnan. Félévente ellenőrzöm benne a nyomást oszt jól van. Ha ezt egyszer fel kéne tenni, akkor azért legelőszőr egy gumishoz hajtanék. Noh nem azért, hogy a 13 éves Dunlopot lecserélje, hanem ezért, hogy a defektes kerekemet megjavítsa. A Dunlop menne vissza a csomagtartó aljára.
-
ufonauta
aktív tag
válasz Chiftain #67915 üzenetére
Nem hinném.
Az én Z14XE G Astrám pár perc múlva visszaveszi a fordulatot. Először 1000-re, majd 750-re. Ezt ilyen hidegben kicsit hosszabb idő után teszi (4-5 perc), de melegben is így indul, csak akkor sokkal hamarabb visszamegy a fordulat. Igaz én nagy hidegben sem melegítem sokáig, max. amíg letakarítom az ablakot és utána nem szét pörgetve elindulok vele. -
ufonauta
aktív tag
válasz B-L-A-C-K #67986 üzenetére
Ez sajnos a legtöbb szélvédőmosó folyadéknál így van. Ráspricceled, törölsz egyet és marad egy filmszerű réteg, ami azonnal ráfagy az üvegre, mivel az alkohol hirtelen elpárolog belőle és a víz nem tud olyan gyorsan elillanni. Végül is a téli csak azért téli, hogy ne fagyjon bele a tartályba, a vezetékbe és spricnifejbe. Én este amikor beállok a parkolóba lesprickolom az ablakot, amikor még meleg. Így nem fagy rá a trutymó és reggel reménykedem, hogy gyorsabban melegszik az ablak, mint ahogy az előttem menő összeb@ssza a szélvédőt.
-
ufonauta
aktív tag
válasz szabonagyur #68094 üzenetére
2014. szeptemberében Trogir mellett Ciovón Rozac kempingben első ejszakán kigyulladt a mellettünk lévő Német nő lakókocsija (klíma megadta magát). A mellettünk lévő másik lakókocsit két tűzoltó honfitársunk és barátnőik bérelték, de tűzoltó készülék csak az én kocsimban volt. Azzal sikeresen eloltották a tűzoltó srácok. Igaz a klíma a tetőn totálkáros lett és a tetőablak is berobbant, de végül is elég jól megúszta a hölgy.
-
ufonauta
aktív tag
válasz hdanesz #68104 üzenetére
Igencsak szemezek egy ilyen sedan-al én is. De még lehet pár hónap, míg meglesz rá a pénz. (amint eladjuk a megörökölt lakást) Bátyám már jobban feni rá a fogát, mert megígértem neki, hogy annyiért megkapja a G Astrámat, amennyiért a kereskedő beszámítaná. Tesztekben azt olvasom, hogy nehéz a kasztni az 1.6-os motorhoz, de szerintem nem lenne lomhább a mostani 1.4-es G Astrámnál.
-
ufonauta
aktív tag
válasz Declare #68141 üzenetére
Bekapcsolódva a beszélgetésbe, én is szívó párti vagyok. Nem hiába akarok 1,6-os J Astrát venni. Hidd el nálam sem az a pár százezer számít. Egyszerűen felmértem, hogy a G Astrám 13 éves és évi 12-13 ezer Km-t teszek bele. A melóhelyem 7 km-re van a lakástól. Ilyen időben erre a rövid távra még a szívót is sajnálom beindítani, nemhogy egy turbóst. Pedig melóba csak kell járni. Most egy örökség miatt alkalom adódik autócserére (kp-ban, nem hitelre és beleférne a turbós 1,4-es K astra is) Ha ez az alkalom nem lenne, akkor még 2-3 évig biztos használnám a G Astrát. Amikor is lenne vagy 15 éves. Most 55 vagyok, ha a J elmegy 15 évig mondjuk 200-250k km-t 70 éves tata leszek. És bár eredeti szakmámat nem gyakorlom vagy 20 éve, autószerelőként azt mondom, hogy míg a szívó motor megfelelő használat mellett a világból kivisz, a turbós nekem nem alternatíva. Természetesen mindenki maga tudja, hogy mit szeret és mik az igényei. Nem gondolnám, hogy a turbó ördögtől való lenne, hisz lassan már több turbós szaladgál, mint szívó, de nekem megnyugtatóbb érzés a szívóval autózni.
-
ufonauta
aktív tag
válasz Chiftain #68538 üzenetére
Gyári vagy nem gyári...? :eek: Jó kérdés. Nekem a Z14XE G astrába pár éve megfeküdt a trafósor, amit gyárira cseréltem akkoriban 60k körüli összegért. Épp, hogy 1 évet elment (garanciaidőt túlélte) és megint megfeküdt, pedig akkor is gyári gyertyákkal együtt cseréltem, noh akkor raktam bele 30k-ért Delphi-t. Azóta is megy. Ráadásul a Delphi gyári beszállító is az Opelnál, így még az is lehet, hogy az utángyártott az igazi gyári?
-
ufonauta
aktív tag
válasz zolikaDB #68736 üzenetére
Mi történt vele?
Nekem pár éve ilyen hideg időben reggelre lelopták mind a kettőt. El nem tudom képzelni, hogy felhúzott ablakoknál, hogy sikerült a hidegtől megmerevedett műanyagot törés nélkül kifeszegetnie, de sikerült neki. A kasztnin sem volt egy karcolás sem. Semmi nyom, csak eltűnt a két első légterelőm. Máig sem értem. :eek:Más:
(ez a kérdés már minden fórumtársnak)
Mivel mostanában szeretnék új autót (Astra J sedan 1,6) nézem ezt a jövő hétvégi akciót. Lehetséges, hogy ez is lesz akcióban? Péntektől vasárnapig pótszilveszteri hétvégén leszek nagyobb társasággal Tengelicen. Érdemes vajon ellátogatni szombat délelőtt a szekszárdi Opel Pólusba? Mert, ha a J sedan is akciós lesz, akkor nekem megérné akár Szekszárdon lefoglalózni, ha nekem megfelelőt találnék. (bár csak 3 db. van a készletükön a weboldaluk szerint) Ahogy nézem a 2 millás kedvezmény az Insigniára vonatkozik, ami nekem még ekkora kedvezménnyel sem pálya, de egy jó vételű J Astrába beneveznék. -
ufonauta
aktív tag
válasz Tothgera30 #68818 üzenetére
+1 Hosszú távra 10-15 év biztosan jobban bejön. Szívó motor kivisz a világból. Bár szerintem a mostani turbósok elég jól sikerültek, de majd az idő eldönti, hogy mennyire tartósak.Én is szívó 1,6-osokat nézegetek. És nem kimondottan a turbó ára miatt, mert egy esetleges turbócsere árát bele lehet tervezni a vételkor. Nem egy eget verő tétel. De azt nehéz betervezni, hogy mondjuk Bosznia legeldugottabb hegyi útján adja meg magát a turbó. Ehhez képest egy szívó motoros egyszerű, mint a faék. Igaz Murphy mindig ott van és a szívó is megadhatja magát, de azt tényleg egy jobb traktorszerelő is menetképessé tudja tenni.
-
ufonauta
aktív tag
Ma délelőtt leelőlegeztem az új autót. Astra J sedan 1,6 Enjoy. Ezüst metál + tolatóradar + teljes méretű pótkerék + ajándék LED-es nappali menetfény. Május 10-re ígérik papíron, de az értékesítő szerint hamarabb meglesz.
-
ufonauta
aktív tag
válasz diablo1984 #69004 üzenetére
Bonyolult, mert listaárhoz képest kb 1 milla, de van valami 74 ezer 24 órás kedvezmény, meg most ingyen metál. Meg ha azt nézem, van kb 800 ezer engedmény a summit fehérre már tavaly ősz óta, akkor én inkább azt a 3799000-et tartanám a listaárnak, mint a mostani 4785000-öt. Így inkább arra számolom a metált és a tolató radart meg a LED-et és akkor pont áránál vagyok.
-
ufonauta
aktív tag
válasz Luck Dragon #69029 üzenetére
(#69003) ufonauta és kiki1976
Gratulálok hozzáKöszi!
Már csak három hónap és örülök...
Épp csak párat kell még aludni... -
ufonauta
aktív tag
válasz AMD Power #69878 üzenetére
55 évesen életem első új autója De még odébb van. Papíron május 10-re ígérik. Állítólag március közepén kerül gyártásba, április elején-közepén pedig az országba. Így elképzelhető, hogy tényleg május eleje lesz belőle. Legalább októberig spórolhatok a téli gumi szettre.
-
ufonauta
aktív tag
válasz amargo #69958 üzenetére
2004. januári 1.4-es Astra G Sedanomat 135.000km-el Eurotax alapján 572e -ért vették volna be, amikor leelőlegeztem a J Astrát. De úgy, hogy akkor a kocsit nem is látták még, csak a pillanatnyi Eurotax adatot kérdezte le a kereskedő. Azért csak lekérdeztük, mert bátyám barátnője meg akarja venni. (ismerik az előéletét) Megígértem a bátyámnak, hogy annyiért megkapja, amennyit a kereskedő adna érte. Bátyám tudja, hogy törött volt, de azt is, hogy pöpecül lett megcsinálva.
-
ufonauta
aktív tag
-
ufonauta
aktív tag
Akkor felni ügyben kérdeznék én is. Május elejére ígérik a J Astra Sedanomat és már megbántam, hogy nem kértem alufelnivel. Így a gyári 205/60 R16-os kerékkel lemezfelnivel jön. Nézegetem a 16-os alufelniket és találtam is olcsón nekem tetszőt, de nem tudom, hogy 5×105, vagy 5×115-ös lesz a gyári osztása. Neten olvasni ezt is azt is. Vajh melyik lehet a nekem jó osztókör méret?
-
ufonauta
aktív tag
válasz B-L-A-C-K #70424 üzenetére
Igazad van, de 16-os kerekekkel jön, így azt szerelném át az alufelnikre, a lemezfelniket eltenném a téli gumikhoz. Vagy vennem kéne 17-es gumikat is, ha 17-es felniket szeretnék és kiárusítani a gyári 16-os gumikat, de nem vagyok én sem handlé, sem ószeres, hogy cigánykodjak a gumiárulással. Lehet, hogy marad a gyári lemezfelni, hisz a G-n is megvagyok vele.
-
ufonauta
aktív tag
válasz Gergőke88 #70434 üzenetére
Ehe... már eldöntöttem, hogy az első nyári szezonra marad a gyári szett. Októberben rárakatok 4 télit, oszt jövő tavasszal elválik, hogy alufelnire megy vissza a nyári, vagy marad a tavaszi-őszi gumiszerelés. A G-vel is így vagyok már több, mint 10 éve. Aki ezt a TPMS-t kötelezővé tette, annak száradna le a keze, de nincs mit tenni, ha kell hát kell. Bár személy szerint ennyi pénzért én inkább a tolatóradart tenném kötelezővé, de nem én szakítom a nagy lóvét ezzel.
-
ufonauta
aktív tag
válasz AMD Power #70547 üzenetére
Bár nem tőlem kérdezted, de ugyanebben a cipőben járok. Sőt én már le is előlegeztem a J sedant. Szóval K-ból nincs még sedan. (legalább is magyarországi forgalomban nincs) és az 1.4-en kívül nincs szívó motoros változata. Ha valaki sedant szeretne megbízható motorral, akkor csak az 1.6 j sedan marad a választható palettán. Bár ez igen szubjektív, de nekem például a J sedan tetszik, míg a K astrára nem mondanám, hogy ronda, de küllemre szerintem visszalépés a J-hez képest. Egy 5 ajtós K és egy J sedan egymás mellé állítva ég ég és föld a J javára, de ez mint írtam elég szubjektív. Ráadásul a kombi egy idétlen méret, az 5 ajtósnak meg nincs csomagtere. Nálam például a kemping ágyak áprilistól októberig a csomagtartóban laknak. Ez megoldhatatlan lenne utcai parkolással az 5 ajtós K-ban. Mégsem parkolhatok fél éven keresztül előreborított hátsó ülésekkel.
[ Szerkesztve ]
-
ufonauta
aktív tag
válasz Luck Dragon #70553 üzenetére
Visszatérve a témára. Tudtam, hogy valahol már láttam cikket róla, de most éppen megint rábukkantam:
[link] -
ufonauta
aktív tag
válasz Luck Dragon #70708 üzenetére
Ó azt nem is vitatom. Ma előttem ment egy ezüst J Sedan. Pont olyan, mint ami nekem is lesz. Megálltunk a lámpánál és alig tudtam megállni, hogy be ne kopogtassak hozzá, hogy ugyan már vigyen egy kört.
-
ufonauta
aktív tag
válasz Luck Dragon #70717 üzenetére
Úgy lesz, úgy lesz.
-
ufonauta
aktív tag
válasz mohabá 007 #70781 üzenetére
Szerintem a hidrotőke hiba diagnosztizálásnál fordítsuk meg a sorrendet. Hidrotőkéknek jellegzetes hangja van. Lehet, hogy vájtfülű vagyok, de először a hidegindításkori kopogás figyelmeztet a hidrotőke hibára. Mondjuk erős mínuszokban indítva pár másodperces kopogás, ami akár lehet a nem megfelelő olajtól (pl. 5W helyett 10W), de legelőször a hidrotőkéknél jelentkezik. Az olajfogyás, fogyasztásnövekedés, füstölő kipufogó már mindezek után (ha a delikvens baxik a pár másodperces kopogásra) jön elő. De, ahogy Regős Bendegúz mondaná - "ez már az utolsó stáció" Itt már erősen javallott kézifék behúzása nélkül orral a Duna felé fordítani a géperejűt.
Új hozzászólás Aktív témák
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Vezetékes FEJhallgatók
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- EAFC 24
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Politika
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen