Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BlacKSouL

    addikt

    válasz fokukac #51672 üzenetére

    Ó de drága. <3 Olyan nincs ahol a nap süt? :)

    Te szereted a statisztikát, úgyhogy tessék: nagyjából vezetett saját adatok alapján kb. 70%-ban autóztam nedves utakon(eső, hó, latyak, jég, akármi) az elmúlt kb. 1 évben, és 30%-ban szárazon. Ebből a száraz szinte majdnem teljesen az őszi időszakra esett, szeptember és november között. Ebben benne van a sajáttal, és a céges mikrobusszal való utazás is. Kilométerre vetítve se jobb a statisztika, mivel a céges csupán napi 14+14 km-t megy, a sajáttal meg 50 vagy 200 vagy egy évben max 2x 750 km a napi menet, és a legutóbbi nyaralásra menet, és nyaralás alatt lenyomott km-ek is az esős oldalt növelik. :)

    Japánban pl. állítólag még szarabb lenne a statisztika, node mondtam én hogy oda vágynék? :N

    Egyébként jót tesz az egy dízel mikrobusznak, hogy eddigi élete során, azaz kb. 55 000 km alatt összesen kb. 500 km-t futott üzemmelegen? És hogy a szervizelése normál éves szerviz szerint megy? Vagyis nincs fokozott igénybevételre állított szervize. Gondolom beleteszik az előírt(?) 10W40 olajat, jó esetben longlife, rosszabb esetben akármilyen (mol botond vagy hasonló), úgyis céges flottaautó, majd eladják oszt jónapot.
    Már futószalagon van állítólag az új(12 hét az átfutás), de hogy mikor jut el hozzánk...Pedig kisebb motor, több turbó, nagyobb teljesítmény, kisebb fogyasztás. Kíváncsi leszek.

Új hozzászólás Aktív témák