Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ANDROID???

    addikt

    válasz ANDROID??? #21458 üzenetére

    További események az ügyben:

    Bevittem a T szervizbe, de most nem a westendbe ugyanis a 1430-on egy segítőkész kollégájuk említette nekem, hogy korábban is volt már több panasz a Westend T szervizre!!! A javaslatára a Petőfi utcai T-pont szervizét kerestem fel (érdekes módon ott is mondták, hogy a Westend szervizből már többen mentek hozzájuk a Petőfibe, mert a westend szervizében gond volt), a szervizessel konzultáltam nem csapkodtam az asztalt pedig már nagyon nem ártana, ott elhangzott hogy a Telemaxhoz tudják küldeni a telefont és a telemaxnak kell azt mondani, hogy a telefont cserélje a T. Azt mondta, hogy a helyi vezető sem teheti meg, hogy cseréli a készüléket, csak ha a Telemax szerviz vagy az Alcatel azt mondja. Igazából ez nekem elég furcsa, hogy a T értékesíti mégis ilyenektől függ a készülékem. Azt mondtam, hogy a fogyasztóvédelmet fogom felkeresni ez ügyben, amit a szervizes szervizes nem javasol, mert a fogyasztóvédelemnél az esetleges bevizsgálás nem olcsó, és ha a fogyasztóvédelem nekem is ad igazat az még nem kötelezi a T-t, hogy cserélje a készüléket. Vagyis a jogszabályok nagyon nem a fogyasztónak kedveznek, még ha a készülék hibái a Telemax szervizelése miatt szükségesek (már 4. alkalommal), kb 3 éve sokkal könnyebb lett volna a dolog, mert akkor még a jogszabályok jobban védték az ügyfeleket (ezt mondta a szervizes).
    A szervizes teljesen megértő és együtt érző volt, de ettől a telefonnal (vagyis a szervizeléssel hogy már sokadjára szerelgetik) nem leszek előrébb.

    Nekem az egészből az jön le, hogy a szolgáltató és a szerviz is azt várja el tőlem, hogy fogadjam el ezt a helyzetet és még örüljek is neki. Ezek a jogszabályok nagyon sz@rok, igaz hogy a visszaélésekre is ki vannak találva, de mi van akkor ha valaki nem visszaélni akar vele?

    Szóval a megértés jele a T-től elég kevés, igazából a felhasználónak kell utánajárni sorban állni és hosszú heteket várni "TREHÁNY TELEMAX szerviz" hanyag """"munkája"""" miatt és idegeskedni, de a végén örülni is, ha sikerül helyrehozatni velük amit ők b@sztak el. :W :W :W :W

    Ilyen esetben azért az ember elvárhat egy csekély hozzájárulást, pl új fólia vagy tudom is én, ez lenne a minimum...

    Azzal nem is foglalkoznak, hogy hány éve fizetem nekik az időnként karcsú szolgáltatásukat...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák