- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S24 FE - később
- Android szakmai topik
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Yettel topik
- Sony Xperia 1 VII - Látod-e, esteledik
- Google Pixel topik
- Honor Magic V5 - méret a kamera mögött
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mezga Aladár
veterán
válasz
Joe.36 #90769 üzenetére
Mielőtt teljesen kétségbeesel.
Nekem a 20 éves Megane 1/2 (14, 16) 450 forintot számoltak, és a roncsértéket 40 e forintban határozták meg.
A kijelölt roncskereskedőnek kötelező ennyiért megvenni az autót.
Ha totálkárra veszik, akkor ha megcsináltatod és idegenhibásan összetörik szinte semmit nem fizet a biztosító.
+ Bár a biztosítók ezt nem reklámozzák, ha a roncskereskedő elviszi az autót és te veszel egy másikat akkor adott kategóriáig fizetik az átírás költségét is.
Előzmény. -
rob210
Topikgazda
válasz
Joe.36 #90763 üzenetére
Ez nem beléd csúszott, ez belédállt.
Csomagtartót belül fotózd le, ott van a lényeg.
A lámpa lökős filléres dolog.
De ha a hossznyúlvány elment (ne legyen igazam de képről kapott) akkor bizony zsebbenyúlós lesz, ha egyáltalán javítható.
Ezek azok a deformációk ami javítás után úgy néz ki jó lett. Aztán fogy a gumi folyamatosan hátul, mert oda a geometria. -
rob210
Topikgazda
válasz
Joe.36 #88037 üzenetére
Hogy hogy mivel?
Jah basszus nem szereltél még ilyet
Amit látsz az az elforgás gátló, ami benne van az egy sima 6lapfejű csavar feje.
A dobban ha felnyúlsz ott lesznek az anyák. Azokat kell lecsavarni (rendszerint vágni, mert egybe van rohad a)és kihúzni magad felé az egészet.Ha nagyon nem megy akkor le is lehet fúrni, de azt nagyon óvatosan és központosan tedd kicsitől a nagy fúróig haladva! Ebben az esetben nem kell a dobba felnyúlkálni.
-
dugo_
veterán
-
rob210
Topikgazda
válasz
Joe.36 #82368 üzenetére
220ezerrel simán leht, hogy már akkora a válla, amit nem lehet szabályozni. de maga a pofa csere biztos nem elég, ha cserélni kell, minimum a szabályoztatás, de ezzel sokan nem szeretnek tökölni, mert addig áll az autó.
Nekik egyszeerbb levenni kicserélni, azt fizess. ő meg tudja tolni a másikat. -
KTU
addikt
válasz
Joe.36 #77861 üzenetére
rob210 topikgazda írta nemrég:
Az alu a legjobb, klímatechnikai boltban kapsz alu papír papír csövet .
Lehet neked is 65mm átmérőjű kell, ez csak tipp, mérni kell.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Joe.36 #75685 üzenetére
Ha nem kap üzemanyagot, akkor minden is szétmegy benne.
Sajnos ezért van benne a kézipumpa is, hogy szárazon ne tekertesse a sok user, amikor üzemanyagszűrőt cserél.
Ha végigdarálta magát a nagynyomású, akkor az zsebbenyúlós lesz.
Ezt a legegyszerűbben a tanknál lehet ellenőrizni, vagy az üzemanyagszűrőnél.
Ha van benne réz színű apró fémreszelék akkor baj van. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
Joe.36 #75685 üzenetére
Jól értem, levegős volt a rendszer? Azt nem szereti a nagynyomású pumpa szerintem. Ha pedig az elkezdi lereszelni magát, kuka tud lenni miatta tank és motor között sok alkatrész, porlasztók sem szeretik a fémet gázolaj helyett
Ha ilyen van, akkor át is kell mosni, ne maradjon spén a rendszerben.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Joe.36 #75683 üzenetére
Facebook csoportban sokan árulnak porlasztót.
A lényeg, hogy bevizsgált legyen amiről van mérési jegyzőkönyv is!
Meg az, hogy típus azonos legyen.A kihúzás szokott drága lenni, főleg, ha beleszakad 1 vagy 2.
A 4 injektort utoljára 92e ért láttam.
Bontókat is érdemes lehet felhívni, néha ott is van jó áron. -
rob210
Topikgazda
válasz
Joe.36 #75570 üzenetére
Ha műhelyt szeretnél akkor a nemes utcába vidd.
De a csattogás miatt én egy vezérlés ellenőrzéssel kezdeném, sajnos a dcinél főleg ha fulladozik, azaz nem kap megfelelő üzemanyag mennyiséget, könnyen el tud menni a vezérlés pár percet erőlködés közben, és utána soha többet nem lesz az igazi, felújításig.
Remélhetőleg nem ez a baj nálad. De egy kompresszió méréssel ez is könnyen kiszűrhető. -
rob210
Topikgazda
válasz
Joe.36 #75562 üzenetére
A diag nen ott kezdődik, hogy kiolvasom a hibakódot.
Hanem, hogy járó motor mellett leellenőrzöm az élő adatokat.
Minden nyit minden zár minden szállít megfelelő mennyiséget, van üzemi nyomás, etc.
De a levegősödés az álltalában fals levegő az üzemanyag rendszerben.
Csatlakozókat kézipumpát üzemanyagszűrőt kell első körben ellenőrizni. -
rob210
Topikgazda
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Lords of the Fallen
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Androidos tablet topic
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Új, belépő szintű Radeont kapnak az OEM-ek
- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
- Az NVIDIA és az AMD leadja a kínai chipeladásokból érkező bevétel 15 százalékát
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Linux kezdőknek
- Bluetooth hangszórók
- További aktív témák...
- CORSAIR TC100 RELAXED SZÜRKE/FEKETE SZÖVET GAMER SZÉK
- Profi biztonsági IP kamera 4MP - optika 2.8 - valós WDR - POE - ONVIF - szolid áron
- Sencor Mobilklíma (Wifi) sac-mt7049c
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Klarstein Aero Ring Smart 9000 BTU Mobil klíma
- LG 48B4 - 48" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready
- Szép állapotban levő Apple iPhone 12 Pro Max 128GB / 12 hó jótállás
- Intel X540-T2 dual-port 10GbE RJ45 hálózati vezérlő (10Gbit, 2 port, áfás számla, garancia)
- Telefon felvásárlás!! Honor 90 Lite/Honor 90/Honor Magic5 Lite/Honor Magic6 Lite/Honor Magic5 Pro
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte Z790 i7 14700KF 32GB DDR5 1TB SSD RTX 4070S 12GB Be Quiet! Pure Base 501 750W
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest