- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- Mobil flották
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Yettel topik
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
gkawka
tag
válasz
diablo1984 #50717 üzenetére
Utángyártott olasz alu, ami az összefoglalóban is a gépen van. Tudsz linkelni olyan típust ami ezekhez kell? Lövésem nincs erről a témáról, de gondolom ez már egyértelmű
-
Predator2
addikt
válasz
diablo1984 #50524 üzenetére
Nah az jó, tőlem kérdezte a szerelő, hogy mi legyen. Ezek szerint jól döntöttem, igaz azóta még nem voltam alatta.
A csapágy milyen minőséget képvisel? Vagy ezen kár agyalnom? Illetve a nyomaték rendben van e?
-
Predator2
addikt
válasz
diablo1984 #50511 üzenetére
Értem. Még valami. Ti járnátok így a kocsival? Ezzel jár dolgozni. A motor hőfok óra szerint, megáll középtájt.
-
Predator2
addikt
válasz
diablo1984 #50509 üzenetére
Köszönöm a választ. Drága dolog egy radiátor csere? Volt már itt a topicban valakinek közületek?
-
Predator2
addikt
válasz
diablo1984 #50507 üzenetére
Akkor nem azt jelentik, hogy elöl keményebb a spirál rugó mint hátul.
Öcsém esetéről mi a véleményetek?
-
zsizsef
senior tag
válasz
diablo1984 #50501 üzenetére
Nem működik. Szvsz elszakadt a nyitószál.
-
salieri.
őstag
válasz
diablo1984 #50413 üzenetére
Köszi ,neki fogok esni.
Más: Rendelnék olajat , FilterABC mennyire megbízható? Ez az ELF EVOLUTION 900NF olaj való bele gyárilag? Valamint ez a váltóolaj ELF TRANSELF NFJ 75W80?
Illetve régi cliomba is rendelnék olajat 1.4 75le 8V 96-os. Ez a Mannol megfelelő bele?
-
tresh
veterán
válasz
diablo1984 #50432 üzenetére
A VAG-nál is orbitális faszság ez
10ezer rövid és max 15 ha hosszú. Ezt a LL faszságot jól beültették a fejbe..30 ezer után szed le a szűrőt meg 10 ezer után lesz különbség nem kicsi. Konkrétan max 15k ról beszélünk egy évbe ha mész 30ezret akkor azt hiszem két olajcserébe nem halsz bele és a motor is meghálálja.
-
salieri.
őstag
válasz
diablo1984 #50347 üzenetére
vegyek két flakonnal a teljes autóra? mivel dörzsöljem?szivacs?
-
mycso
Topikgazda
válasz
diablo1984 #50318 üzenetére
Megane 2-nél kerülhet....
Ventilátor - pollenszűrő - radiátor, ez kintről befelé a sorrend. -
salieri.
őstag
válasz
diablo1984 #50316 üzenetére
grízes= megérett a cserére...
Csak ELF olajat veszek bele.. ez csak iránymutatóként volt rajta az ajánlaton,hogy mi mennyi..Másik kérdés? lehet van levél bent ,mert kicsit zörög a ventillator 1-es fokozaton.
Ki lehet azt házilag takarítani ? -
salieri.
őstag
válasz
diablo1984 #50302 üzenetére
Igen ,megvettem ,amelyiknek koszos a vezetőülése...Vagy ahogy mondod Andreasos
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #50275 üzenetére
Ha írsz pontos adatokat privátban keresek hozzá neked normális szűrőket.
-
Pecc
őstag
válasz
diablo1984 #50288 üzenetére
Avagy a mai nevén full tech fe.
-
válasz
diablo1984 #50286 üzenetére
A DPF nélküli 1.5-ösökbe 5W40 a gyári ajánlás.
-
rsf
senior tag
válasz
diablo1984 #50279 üzenetére
A részecske szűrős 1.5 dci-kbe!
-
roseane2004
csendes tag
válasz
diablo1984 #50283 üzenetére
Nos ezt nem tudom ezért biztos így lehet, csak annyit mondott a szerelő hogy vw, seat néha bmw, és ford autok nyomják nagyon, olyan mint az eneos japán olaj.
-
roseane2004
csendes tag
válasz
diablo1984 #50281 üzenetére
Ezt rakták az autóba motorcserénél
Ma tudtam meg milyen olaj van benne, mert rákérdeztem ha esetleg fogyna az olaj mit rakjak bele
Nincs kopogó hangja, szóval azzal sincs gond, csak vajon megéri e az árát késöbbiekben,vw és seatok,,gyári,, olaja is ez az olaj,valami német cucc,diesel autokba nyomják pdti tdi
De itt ki is merül az ismereteim, ezért is bátorkodtam itt megkérdezni titeket, én még csak nagyon lelkes amatőr vagyok az autók terén, -
roseane2004
csendes tag
válasz
diablo1984 #50279 üzenetére
5w40 is jó az 1.5dcinek
De a márkát nem ismerem.
-
eTrade
tag
válasz
diablo1984 #50275 üzenetére
Nem is olyan rég volt egy Totalcar-os cikk amely ezt alátámasztja: [link]
-
eTrade
tag
válasz
diablo1984 #50202 üzenetére
Ha azt sem tudni, hogy milyen olaj van benne, amely koromfekete, ráadásul a max jelzés felettire van töltve, akkor mielőbb cserélje le egy normális olajra, pl. Elf 900 SXR 5W-40 olajra... szigorúan max jelzésig legyen töltve (min és max között)!
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #50198 üzenetére
Ha benzin szagú az olaj akkor nem érdemes vele foglalkozni, szét van hajtva a blokk.
Rossz hírem van az a főtengely csapágy csere csak halottnak a csók volt.Mérjetek rajta egy kompressziót és ha az rendben van, akkor kopogás érzékelő.
De mivel benzinszagú az olaj rosszat sejtek.
Fogyasztása nem magas? -
roseane2004
csendes tag
válasz
diablo1984 #50173 üzenetére
Sajnos én is az olajcserén gondolkodom.
Lehet komplett motor,,régi,, olajjal van.Bár híg és nem kormos, csak halványan fekete.Szombaton a hátsó kerékcsapágyat kicserélik,akkor megmutatjuk nekik a szűrőt hogy mi történt az olajcserével.
-
salieri.
őstag
válasz
diablo1984 #50162 üzenetére
A jelenlegi rendszámot valahonnan "pattintotta" ,hogy ott helyben tudjuk egy kört menni vele! Azt mondta nekem egy tulajdonosa volt . De nézd meg a könyvét azt is fényképeztem .. Mennyit érdemes szerintetek érte adni ? Van még hozzá egy garnitúra felni 2013-as kb 70 százalékos barum polaris 3 gumikkal.
-
salieri.
őstag
válasz
diablo1984 #50073 üzenetére
Ezt véleményeztétek feljebb..Rendben van ez a kocsi? oldala ennek volt fényezve..
-
salieri.
őstag
válasz
diablo1984 #50066 üzenetére
linkelnéd? köszi!
-
Savanya
addikt
válasz
diablo1984 #50069 üzenetére
Még a szelep és az elektromos rész között is át képes marni a korom ? Nekem most ki lett írva a komputerből az EGR és csak biztosítéknak kellene ez .
-
roseane2004
csendes tag
válasz
diablo1984 #50053 üzenetére
Sajnos meg nem tudom, de ujat semmikep ne tegyenek bele,4x25e nem er nekunk 200+feletti javitas mellett,sajnos.
Mar mar kifutottunk a koltsegvetesunkbol is.
Hibatlan 2003as dci thaliak 300tol indulnak mar.. -
roseane2004
csendes tag
válasz
diablo1984 #50051 üzenetére
Akkor a ,,regi,,porlasztokat elkerem majd,mert szerintem a megane motor nem szereti a thalia porlasztot.
Mert szereztek masik porlasztot amivel beindult.Es majd valahol kiteszteltetem a porlasztokat,es ha jok tudok kis penzt visszahozni belole. -
dussy
őstag
válasz
diablo1984 #50000 üzenetére
A világos kárpit véleményem szerint nagyon koszolódik...
-
salieri.
őstag
válasz
diablo1984 #50000 üzenetére
Érdemes lehet megnézni?
Ár ok?
Hátsó doblemeznél mi van? -
Criminal017
őstag
válasz
diablo1984 #49993 üzenetére
"hátsó üveg gyári elf ragasztása nincs rajta"
Bocsi, hogy belekotyogok, de ez nem mérvadó, szerintem. Anno mikor rendeltük a 2004-2005 tájékán a Mégane kettesünk, akkor megkérdezték, hogy akarunk-e matricákat a hátsó szélvédőre. Valamiért nem akartunk és nem is kaptunk ELF matricát.
-
salieri.
őstag
válasz
diablo1984 #49993 üzenetére
Miben kevesebb a fullostol? Digitális klíma, tempomat?Érdemes kérnem róla nagyobb felbontasu képeket?
-
Wiz Khalifa
veterán
válasz
diablo1984 #49983 üzenetére
Ez igen... És én még pont a sedanokat néztem. Pontosan a Limuzine-t mert mindenki úgy hirdeti.
-
válasz
diablo1984 #49956 üzenetére
Nekem is félbőr az MII és éppen így kopott fényesre a gumírozott váltógomb.
De írtam, a sok városban araszolgatás a kocsival együtt a váltógombot is megeszi. 100-150k városban amúgy sztem simán lenullázza a gombot.
Így néz ki egy félig kopott darab: [link]
A lényeg, hogy ez a gép nem tűnik szétesettnek a képek alapján. -
Wiz Khalifa
veterán
válasz
diablo1984 #49946 üzenetére
Pedig totál olyan mint ha lelenne horzsolva a festék.
Rob:
Ma akkor lekapom az első kerekeket megpróbálom meglesni én magam mi lehet a rossz állapotú. Mondjuk ha rugó akkor talán annyival jobb nekem hogy az talán olcsóbb. -
salieri.
őstag
válasz
diablo1984 #49938 üzenetére
Mi alapján látod, hogy dán? Felhivom, miket kérdezzek első körben?
-
salieri.
őstag
válasz
diablo1984 #49936 üzenetére
Bocs, telorol vagyok...
[link] -
Wiz Khalifa
veterán
válasz
diablo1984 #49933 üzenetére
Nekem eddig csak télen evett 10 lityit úgy hogy csak városba használom. De majd ha meg lesz bütykölve (az a recsegő hang amit régebben említettem) és úgy van megyek majd vele románba kíváncsi leszek mit fog enni akkor.
A gyertyákat szombaton állítottam be, nem tudom miért de nem tapasztaltam változást a 0.6-ról 0.9-re állítással. Ugyan úgy indul, ugyan úgy jár a motor stb... Talán minimálisan halkabb.
MÁS:
Főként Robhoz szól a kérdés.Már kezdek gyanakodni hogy nem a stabilizátor rúd adja az a "recsegést" mert már van amikor olyankor is hallom ha ki-be szállok (nem 60-80kg vagyok) de a legfeltűnőbb ha nagyon kátyús úton megyek vagy tényleg ha leveszem a gázról a lábam és a motorfék elkezd dolgozni.
Már arra is gondoltam nem-e az első teleszkópok vagy rugók? A hátsó teleszkópokat cseréltem szal az nem gond. De az elsőket nem cseréltem még mert úgy tűnik jók.
-
roseane2004
csendes tag
válasz
diablo1984 #49927 üzenetére
Nem volt csattogas csak csuszo szorulo vezermuszij,majd egy lefulladas. Es ennyi volt. Hetfo ota vadasszak a k9k700as motort bele, ismeros bontosoktol,nem akarnak videkrol kitudja kitol fuzott blokkot.
-
meroly
veterán
válasz
diablo1984 #49874 üzenetére
Fordulat ilyen egyenletes meg sose volt. A mutato meg se rezzen. Volt 30-50-es ingadozasom azt latni lehetett.
Radio megy de ha kikapcsolom akkor is van. Szellozes ugyanez. Vilagitas szinten.
-
rsf
senior tag
válasz
diablo1984 #49796 üzenetére
A renaultnál telefonon is adnak felvilágosítást az alvázszám ismeretében!!
Én tavaly 3 szalont is felhívtam és mindenhol elmondák mikor hol volt szervízben a kocsi..
Én is kintről behozott kocsit vettem..
Üdv. -
salieri.
őstag
válasz
diablo1984 #49827 üzenetére
Akkor asszem,hosszabb várakozást igényel egy benzines kombi megane 3 beszerzése. 180 ezer km futás már elég soknak tűnik.
-
meroly
veterán
válasz
diablo1984 #49827 üzenetére
Igen, nagy a szerelem a kezdeti bizalom ingadozást leszámítva
-
eTrade
tag
válasz
diablo1984 #49791 üzenetére
Szerintem is inkább várjon vele 1 évet az ember (ha megteheti), kuporgasson még pár százast és annyiért már vehet Mégane 3-ast, ami azért jóval jobb konstrukció lett, mint a 2-es.
Nem is értem, mikor/miért mentek fel ennyire a Mégane 2-es árak?
-
roseane2004
csendes tag
válasz
diablo1984 #49810 üzenetére
Már csak a baj hogy nem tudok több szerelőhöz menni igy hogy vontatni kell, ki lenne a megbízható.Mert legtöbbje óradíjas..Ha valóban sok idő simán plusz 5-10 órával rávághatja hogy dolgozott vele.Ahogy nézzem 6000ft az átlag óradíj.
És ha csak a szerelésre elkérnének 100-120ezret az alkatrészek árai csillagos egek lesznek. És a plafon 250e részünkről, és a motorcsere maximum 5-6 óránál több nem lehet. ezért erősen gondolkodom a motorcserén. -
roseane2004
csendes tag
válasz
diablo1984 #49808 üzenetére
Hat szerencse van internet,igy ha ez is 300-400 akar lenni akkor tuti motor csere azt pedig 100korul tudok.
-
roseane2004
csendes tag
válasz
diablo1984 #49805 üzenetére
Egy ismeros szerelo 200-250 ajanlatot adott.
Ami ha valoban akkora a baj (magam latom hogy van fizikai elvaltozas)es lelkiismeretes a szerelo fajo szivel elis fogadnank.
De marciusig nem er ra a szerelo elvallalni. -
salieri.
őstag
válasz
diablo1984 #49791 üzenetére
De ezt az 1,37-es érdemes lehet megtekinteni? Olyan kopottnak tűnik nekem. Igen nem egy agysebész ,de próbálom ezt most kizárni
-
salieri.
őstag
válasz
diablo1984 #49788 üzenetére
Gondolom az ezüst példányról írod,nem az 1,37 milliós feketéről.
-
salieri.
őstag
válasz
diablo1984 #49776 üzenetére
nem mindegyiken van ott a renault felirat nem ? akkor ennyit nem szabad adni érte ez a lényege?
-
salieri.
őstag
válasz
diablo1984 #49774 üzenetére
Mennyiért reális szerinted?
-
Wiz Khalifa
veterán
válasz
diablo1984 #49728 üzenetére
Kár hogy nem 205/45-ös a gumi a felniden. Felpróbáltam volna a talicskára. Mert mycso 205/55-öse nagy volt. De 45-el elvileg pont fasza lenne minden és ha igen akkor megbeszélhettünk volna valamit.
Nem tudom miért ilyen szerencsétlen a Thalia hogy nem nagyon fér be alá. Pedig a Clio 2 elvileg elöl is ugyan az a kialakítású legalábbis 5 ajtósnál (passzolnak az elemek) és azok alá még van aki a 17-est is simán alátolja... Nekem meg a 16-os is beakad a lökösbe...
Pedig 15-öst nem akarok alá.
-
orosziem81
tag
válasz
diablo1984 #49547 üzenetére
Gyermekkori kedvencemet adtad el. Legyen szerencséd a váltással!
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #49545 üzenetére
Pont azért mert nincs benne sok extra.
Légzsák klíma ez az apróság van ami nekem kell.
Amúgy meg nem romlik el soha és nekem ez számít a motorja kiforrot kis hibalehetőségei vannak, olcsón fenntartható.Magyarán racionális választás.
-
Sanyo77
tag
válasz
diablo1984 #49536 üzenetére
Szép, sok balesetmentest hozzá.
De a Laguna szebb
-
Predator2
addikt
válasz
diablo1984 #49536 üzenetére
Szép!
Remélem megélem az elektromos autókat. Hányingert kapok a mai autóktól (robbanó motoros).
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #49536 üzenetére
Tényleg sok sikert hozzá.
A tapasztalataimat nem írom le vele -
Wiz Khalifa
veterán
válasz
diablo1984 #49532 üzenetére
De akkor ez 3-as Octavia?
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #49532 üzenetére
Hát mi pont megállapítottuk a haverral, hogy amíg van benzin és lehet járni velük, addig 2007 utáni autót nem veszünk.
Szinte az összes megbízhatatlan elektronikai bomba.De sok sikert ki lehet fogni jót. (állítólag)
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #49521 üzenetére
Sok sikert hozzá.
-
Wiz Khalifa
veterán
válasz
diablo1984 #49517 üzenetére
1.6 i4 SOHC 8v MPI motor van benne. Aminek az adatai Wikin kint vannak: 75kW, 101le
De volt 1.6 FSI i4 DOHC 16v is ami 85kW, 113le-s.
Szóval volt 1.6 8v benne igen.
Hogy hogy eladod a Laguna-d és Octavia-t vettél? Azt hittem Renault párti vagy.
-
Wiz Khalifa
veterán
válasz
diablo1984 #49433 üzenetére
Újonnan nem kapni, illetve drága lenne ha lehet?
Mert oké hogy veszek egy bontottat de szerintem az is olyan állapotú lesz egy kis idő múlva nem?
-
Wiz Khalifa
veterán
válasz
diablo1984 #49363 üzenetére
Persze. A gyári 10A-est. De volt mikor kíváncsiságbók a használtak közül 15A-est raktam be. Azt is gond nélkül 2-3 hét alatt kinyírta.
(#49367) rob210:
Még nem volt generátor mérve de ha az lenne a gond akkor a többit is basztatná nem? Pl a kocsi jobb oldali világításainak a biztijét is, meg a többit.Amúgy a motortérbe még nem láttam sosem kóbor kábelt meg ilyeneket. Kezdem az izzó cserékkel. Ha nem oldja meg akkor lehet kénytelen leszek együtt élni vele. Ha most csak annyit tesz hogy a biztit kicsapja 2-3 hetente az annyira nem zavar mert nem nagy tétel venni pár darab 10A-est de bennem van a para amiatt hogy nehogy mást is károsítson ez a zárlat előbb utóbb. Bár elvileg a bizti azért van.
-
gooool
őstag
válasz
diablo1984 #49309 üzenetére
Csinálta akkor is...csak most még több helyen.
És hát lássuk be, nem illik az imidzshez az ilyesmi.
Lehet tényleg PUR-hab lesz a vége. -
meroly
veterán
válasz
diablo1984 #49303 üzenetére
Ezt nem kérdeztem. Nem indult el neki egyáltalán, bevontatták és már a számlát láttam hogy cserélve lett.
-
meroly
veterán
válasz
diablo1984 #49301 üzenetére
Ő nem nagyon indult -10-ben, mert a garázsa fűtött volt.
Ha melóból ment haza és kihűlt annyira, akkor sem vette észre, mert szőke nő (nem bántásból) és magasabb gázzal indult el mint amit én szeretek. Ezáltal lehet később rakott kettest is.
Azért kapott most az ősszel csak 3-at, mert 1-et már két évvel korábban cseréltek neki.
-
meroly
veterán
válasz
diablo1984 #49298 üzenetére
Az előző tulaj csaj megdöbbenve áll az események előtt és már majdnem elsírta magát hogy ő nem akart rosszat meg tényleg mikor még vételi szándék nélkül beszélgettünk is hogy ő mondta nem azért adja el mert bármi gondja lenne vele stb. Igen lelkizős kolleganő, szóval tuti nem akart átverni. Szerette a kocsit, dédelgette, neve is volt.
FHP-t mondta hogy a miatt egyszer cserben hagyta meg hogy csak tisztogatták, de nem vett bele újat végül. Lehet majd nekem kelleni fog.
Meg a gyertyákat se cserélték neki a 13 év alatt, szóval a miatt még egyszer cserben hagyta és akkor kapta a 4 új gyertyát és a 3 trafót.
-
diablo1984
veterán
válasz
diablo1984 #49248 üzenetére
sikerült bontóból vennem ilyen T vackot, az a poén, hogy amit szereztem az már egy továbbfejlesztett cucc, a tövében gyárilag jóval vastagabb, gondolom volt pár reklamáció és ez már a javított verzió! Rápattintottam és örömbódottá!
U.I.: nem tudom mikor ment utoljára minden izzítógyertya, de most úgy indul a verda, mintha 40 fok lenne!
(#49297) meroly: a tiedben ha jól rémlik már nem mechanikus az alapjárati motor, de majd rob megmondja a frankót! Jók ezek a használt autók, mindig van valami szopacs, még az ilyen bejáratósokban is, szinte több nyűg van a tieddel(de legalább annyi), mintha már televerték volna km-el! Ezért mondom, ami már 10 vagy több éves, abban bármikor bármi, öregszik a cucc és azzal együtt jön a hiba is, ha volt használva, ha nem! Amúgy az előző gazdia nem mondta, hogy valami nem kerek? Ők is szophattak azért vele, gondolom nem újdonság nekik sem.....
-
meroly
veterán
válasz
diablo1984 #49294 üzenetére
Takarítva csak a fojtószelep volt.
Mást mit kellett volna még?Most másik szerelőhöz vittem, régi ismerős. Kinyitotta a motorházat és széttárta a kezét, azt mondta gyönyörű, ez még új.
Mondom neki, ja, röntgenszemmel is belenézhetnél, mert én ennyire nem vagyok boldog sajnos. -
meroly
veterán
válasz
diablo1984 #49266 üzenetére
Én is elkönyveltem már hogy a béna én vagyok nem a kocsi
Viszont itt már elindultam nagy gázzal egyes, mint egy szőke. Ment is szépen, majd mondom rakok egy kettest, mégis hideg van nem pörgetem, kuplung kettes és akkor érzem nem lesz jó. Mondom ok, semmi gond, kuplung és elgurulok a kereszeteződésig (kb 10 méter), de már zuhan is a fordulat és áll is meg. Legközelebb nem rakok kettest, had pörögjön 2500-on egyesbe a mínusz 10-be, biztos jó az neki
Mondjuk eddig 75%-ban diesel kocsikat vezettem, kivéve a swift, úgyhogy nagyon szokni kell még.
-
Gabesz87
veterán
válasz
diablo1984 #49262 üzenetére
Nem igen szokott, ez egy új Megane, és ráadásul most vettem a szenzorokat is a téli gumi szettel együtt. Esetleg nullázzam le, hátha segít?
-
Wiz Khalifa
veterán
válasz
diablo1984 #49251 üzenetére
Okk.
-
diablo1984
veterán
válasz
diablo1984 #49246 üzenetére
megragasztottam, addig megteszi, míg nem találok rá valami megoldást!
Múlt hét szombat óta nem volt beindítva a verda, most még a porlasztók visszafolyó ágát is lebomtottam, így akár levegő is lehetett a rendszerben, de kíváncsi voltam, hogy a -8fokban így 1 hete áthűlve hogy indul:
Szerintem korrekt, mondhatni 1,5edik fordulásra beindult, ami akár a levegős rendszertől sem rossz!Indulás után az a csörgés a nyüves katalizátor, ha tavaszig kibírja, akkor megy úgyis kasztnishoz, ott majd megoldják a csörgőét is!
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #49242 üzenetére
Hát ez bontóból lesz csak ahogy nézem.
Vagy le kell esztergáltatni fémből.
Én se találtam így hirtelen átnézve. -
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #49239 üzenetére
Ez egy sima 6 vagy 8 as t elosztó nem?
Ilyet bármelyik boltban kapsz szerintem.
Vagy van benne valami spéci grimbusz, hogy ne legyen egyszerű? -
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #49233 üzenetére
fotó?
-
hannas1987
újonc
válasz
diablo1984 #49223 üzenetére
Hideg motornál is van rezgés de üzem meleg motornál sokkal erőssebb de ha egy újjal hozzáérek a műszarfalhoz megszűnik amíg fogom
-
Pecc
őstag
válasz
diablo1984 #49213 üzenetére
Ez az ülés is relatív dolog szvsz. Én majd 3éve vettem a kocsit szinte makulátlan ülésekkel, szó szerint. Mire második évet rúgta nálam az autó az állandó benti mászkálás és az övem tépőzárja úgy kidörzsölte az ülést, hogy kiszakadt és ezalatt belement kb 20k km. De ettől még megkímélt az autó meg gondos gazda stb. Sőt az sem mindegy szerintem hány kgos ember ül benne nap mint nap, az is elnyomja a szivacsokat és deforlámja az ülést.
-
salieri.
őstag
válasz
diablo1984 #49215 üzenetére
Bocs, telorol vagyok. https://m.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=238276505&fr=2007:2010&ps=0&dam=0&p=:4000&pw=74:86&s=Car&ms=20700;17;;&vc=Car&ft=PETROL&st=FSBO&tr=MANUAL_GEAR&mga_d188=DesktopVIPAutomaticRedirect
-
Wiz Khalifa
veterán
válasz
diablo1984 #49195 üzenetére
Jah oké.
Váltottam már nevet a profilképhez illőt.
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #49039 üzenetére
Ez rendben és akkor ha megmérnénrk egy buszt, szerinted mit kapnának?
Oké, hogy több utas, a fejkvóta kevesebb, bár én még ebben is kételkedek.
De a busz nem mindig jár teli, amikor 2-3 ember ül rajta akkor azt hiszem be is hozza a "spórolást"
Amikor elkezdték az elektromos buszokat venni, meg a cngseket akkor azt mondtam na valami előre lépés, de aztán láttam, hogy ez csak egy kis zöldítés az alap beszerzés maradt a diesel koromokádó.
A multkor egy ilyen hiper csoda új merci mögött mentem, hát hagyjuk......
Papíron lehet teljesít valamit, de az életben. -
SG3rg0
őstag
válasz
diablo1984 #49013 üzenetére
Lehet igazad van, de 2016.08.19 ekkor volt cserélve az olaj és a szűrő.
Holnap elviszem megmutatom egy szakinak. -
SG3rg0
őstag
válasz
diablo1984 #49011 üzenetére
Na megnéztem! Én már a szűrőn nem bírtam húzni. Viszont maga a szűrő alja csont száraz volt. Nem volt sikamlós, csúszós olajos. A hűtő alatt is nedves vizes valami, meg másútt is. Nem lehet valami pára víz lecsapódás. a Garázs miatt? Mert ha a szűrőnél folyik gondolom akkor lefele orientálódik a csepegés folyás ez meg nagy területen nedves nem mondom hogy nem olaj.
-
SG3rg0
őstag
válasz
diablo1984 #49009 üzenetére
H szemben állok a szűrővel melyik irányba csavarjam?
-
SG3rg0
őstag
válasz
diablo1984 #49007 üzenetére
S.O.S kell ezzel mennem egy szerelőhöz?
-
SG3rg0
őstag
válasz
diablo1984 #49005 üzenetére
Ezt kézzel én meghúzhatom?
Féktisztítom nincsen, egy rongyal letörlöm és nézem, hogy mizu. Ugye itt nem sok olaj vesztésről beszélünk?
-
SG3rg0
őstag
válasz
diablo1984 #49002 üzenetére
Szia!
És ha ez így van az mitől lehet? Nem olyan rég volt olaj cserélve. Olajszintet megnézem de azt se régen néztem rendbe volt. Hát ha az olaj folyik akkor az nem csak szivargás.
-
Wiz Khalifa
veterán
válasz
diablo1984 #48948 üzenetére
Eleinte akkor volt csak ha a kuplungot felengedtem. Ha lassan csúsztatva, ha gyorsan tökmind1. Aztán pár napra rá előjött úgy hogy ha benyomom már akkor is hallható volt. Mostanság meg úgy is előjött ez a hang ha pl megyek 20-30-al leveszem a lábam a gázról, motorfék elkezd lassítani és akkor egyből. Szóval szerintem ezek bakok lesznek. Mert akkor jönnek elő a hangok inkább ha a motor "billeg".
-
Wiz Khalifa
veterán
válasz
diablo1984 #48946 üzenetére
Akkor ez motortartó bak lenne mi?
Ennek olyan a hangja olyan "reccsenés" hallatszik mint ha pl egy rugó vagy valami kurvára öreg lenne és ahogy összébb nyomódna (ugye kátyú stb...) és olyan lenne. De rugó nem lehet mert szép állapotban van. Vagy a motortartó bakra gondolok, szerintem még gyáriak (15évesek) vagy akkor esetleg a nemrég kicserélt alsó lengőkarokra, hogy valahol szorulna stb... és azt hallanám.
-
rsf
senior tag
válasz
diablo1984 #48928 üzenetére
Hajtókar csapágyra gondoltam elsősorban.
Üdv. -
válasz
diablo1984 #48910 üzenetére
Szerintem csak simán nem fejlesztettek 5W40-esből DPF kompatibilis olajat, mondván, hogy az újabb motorokhoz mindhez 5W30 lesz az előírt.
-
Sanyo77
tag
válasz
diablo1984 #48907 üzenetére
Igen, itt most elvonatkoztattam a DPF-től (csak nem említettem) amikor azt írtam, hogy 5w30 helyett 5w40-et teszünk, ha már kopott a motor, és mondjuk eszi az olajat.
De ahogy Cane is idézte, a Renault DPF-es motorba nincs lehetőség 5w40-et küldeni, mert az nem lesz jó neki.Én eddig teljesen evidensnek vettem, hogy mind a 2 olaj full szintetikus. Esetleg nem?
-
válasz
diablo1984 #48907 üzenetére
Itt komoly bajok vannak. Az 5W40 is full szintetikus...
-
Sanyo77
tag
válasz
diablo1984 #48904 üzenetére
Igen, a dpf-es olaj korom nélkül ég el, amikor regenerál, azaz izzít az üzemanyag segítségével, így semmi nem marad jó esetben ott.
De a 5w30 viszkozitása, és az olajfilm vastagsága eltér az 5w40-től. 5w40-est is tudtak volna korom nélkül égő verzióban csinálni, mégsem tették. És ahogy írták előttem, a gyári előírást érdemes betartani. Az 5w30-ba nem teszünk 5w40-et (csak ha eszi az olajat), mert nem kopott lehúzógyűrűknél nem alakul ki a megfelelő kenés.
És itt a lényeg. Más az illesztési hézag esetleg? -
Sanyo77
tag
válasz
diablo1984 #48902 üzenetére
Ezt sosem értettem, miért kell 5w30 a DPF-es be, és miért kell 5w40 az a nélküliekbe? Mások az illesztési hézagok a motorban?
-
válasz
diablo1984 #48900 üzenetére
Amelyik motorhoz a Total-Elf oldala 5W40-et hoz, abba nem öntenék 3W30-at.
-
rsf
senior tag
válasz
diablo1984 #48883 üzenetére
Idézet amivel teljesen egyetértek:
A motorban igen sok helyen a kenőolaj magasabb hőmérsékletű felületekkel találkozik, hengerfal, melynek a felső zónája 300C körül is lehet, a dugattyú tető alsó felülete, a vezérműtengely, a szelepszárak... nem az a kérdés, hogy az olajteknőben, ahol 60-100C-s az olaj, hanem ott ahol épp ellátja a feladatát, ott hogyan tud megfelelni a követelményeknek...A kopott fémet semmivel nem lehet pótolni, csak méretre munkálással, és alkatrész cserével... egy 50-es olaj épp oda nem "fér be", ahonnan a 30-as nem képes felépíteni a folyadéksúrlódáshoz szükséges nyomást a csapágyban... De ezt az önjelölt kocsmai szerelők nálam biztosan jobban tudják...
-
rob210
Topikgazda
válasz
diablo1984 #48883 üzenetére
Szerintem abban nincs egr.
De lehet tévedek.
Új hozzászólás Aktív témák
- Szétveri a kritikus gondolkodás képességét a ChatGPT
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Apple MacBook
- SD memóriakártyák (SD, SDHC, SDXC, micro SD)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Formula-1
- További aktív témák...
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- Merryfair Wau 2 hálós irodaszék / jó állapot / harmadáron
- BMW E39 540i - V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest