- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Gombinyó #66879 üzenetére
Túl van ez misztifikálva, a probléma ott rejlik, hogy túl sok a 140+ LE-s autó az utakon.
Ha bárkit is érdekelne a környezet és a bolygó jövője, nem lenne 100LE-nél erősebb autó, mert afelett csak a nyomulásra kell a teljesítmény. Dehát pénz beszél... amíg van hol beszélnie... -
#89309696
törölt tag
válasz
Gombinyó #66635 üzenetére
DCI-nél. A magasnyomású rendszer meg a porlasztók nem szeretik a szennyeződést. 30ezrenként illik kicserélni, ennél 2-3x több értéket szoktak megadni a gyártók amit nem bírnak ki és átengedik a koszt. Benzinesnél lehet később is 50 ezernél, de ha nem drága és nincs eldugott helyen ott is ki lehet ejteni 30 ezer után.
Meg nyilván attól is függ szokott e valaki kannából töltögetni stb. -
rob210
Topikgazda
válasz
Gombinyó #66571 üzenetére
Hidd el nekem parasztvakítás indításnál amíg minden elektromos cucc magáhoztér sokkal több károsanyagot puffog ki, mint ha folyamatosan ketyeg.
A hengerek pedig sokkal előbb oválosodnak ki a sok indítástól, már ha tudid, hogy ez mit takar.
Az aksit is beterheli, én nem látom értelmét. -
#89309696
törölt tag
válasz
Gombinyó #66500 üzenetére
Hiányzik a motor tetejéről a burkolat. Meg látni, hogy a motortérben a műanyagok végig vannak nyálazva szilikonnal, miközben a motortartóbak aluja meg rózsásodik, a gyújtótrafók se egyformák legalábbis kupakra nem a két szélső. Világító üzemanyagszintjelző, mert ugye decire pontosan annyit hagynak csak benne amivel az első kútig elérsz.
Jó lehet az autó ettől függetlenül, csak tipikus nepperes az egész, szétnyálazza aztán árulja jóval drágábban, mert újabbnak, fiatalabbnak hat.
Meg amúgy is kereskedőtől bizonyos összeg alatt semmit. Rárakják a saját hasznukat, azt meg kell fizetni. És alacsony összegű autónál ez így nem biznisz annyira. -
#89309696
törölt tag
válasz
Gombinyó #66479 üzenetére
Az 1.4 és 1.6 is pontosan ugyanolyan váltó és diffiáttételt kapott így azok is 4000-ren üvöltenek 125-nél. Ez alól a Megane sem kivétel, szerintem a 2 literes motorral is 4000-ren ordít.
Szóval abból a szempontból teljesen mindegy melyik motort veszi, mindegyik üvölteni fog és ha zavarja akkor lassabban kell mennie. A felgyorsulási idő meg a fogyasztás az ami változik.Nem az 1.2-es motor az aminél Robi írta, hogy figyelni kell az olajfogyasztásra?
-
Dyno
veterán
válasz
Gombinyó #66391 üzenetére
Igen akkor a regadót kell befizetned, amúgy a teljesítményadó(csak itt valóban a súly utána adózol) hasonló összeg mint ha személyautó lenne, a pálya matrica dupla összeg még mert más kategóriába esik, illetve ahogy írtad a kötelező lehet több, de én csak ennyiről tudok, más nem nagyon van ami többletköltség.
-
válasz
Gombinyó #66302 üzenetére
Mindent. Pont annyi km-rel adják el ezeket, hogy ember meg nem mondja, hogy mire számíthatsz
Bár a 75 lovas szinte faék a 110-eshez képest. Ez a Clio már 1100+ kg, de akkor is olyan max. 4,5l-ből eljárhat vegyesben, télen több a felfűtések miatt. (de az 1,2-esednek is el kéne 6-ból).
Mennyit mennél, mert, ha kvázi munkaeszköz, akkor megtérülési időt, ill. a két autó várható amortizációját( két autó esetén a fehér kombiba kevesebb km fog menni) is érdemes számolni.
+számolj min. 2-300-at rá, hogy mi van, ha beüt valami? Ezt lehet, hogy el sem kell majd költened.
Mivel van másik autó, így könnyebb olcsóbban szervizeltetni, mert nem kell az esetleges azonnali javítás. -
mycso
Topikgazda
válasz
Gombinyó #65027 üzenetére
Pályát, főutakat szereti.
Most másfél hete itthon vagyok (betegség), csak orvoshoz, boltba ilyesmi helyekre szaladok be a belvárosba, alkalmanként 5-7km. Az autónak esélye nincs bemelegedni, így most 7.2l-en áll a fogyi.
Nem fekszik neki a város, persze nem is arra való.Jah, főút: voltunk Zakopaneban (536km oda-vissza), ott 5.6literes átlagot sikerült produkálni.
Pályán, "normálisan" használva, szerintem bejön 6literhez közel.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
Gombinyó #64791 üzenetére
Az fb-on az iq szint az már olyan és annyira alacsony (lett), hogy a totális hülyék gyülekezete megnevezés is kevés lenne rá. 1 héten egyszer felmegyek rá, beleolvasgatok és nem hiszem el, hogy nem csak ebben az országban, mennyi k..szott idióta van. Mindenki veszekszik mindenkivel, mindenki jobban tud a másiknál mindent. A magyarok helyesírása annyira gáz, hogy visszaülhetne az általános első és második osztályt újratanulni.
Laguna fórumokban is, ahogy osztják az észt és lerí, hogy nem ért hozzá, de külön fordítóprogram kellene, hogy kibogozza mi a lófüttyöt akar írni az Istenbarma. De ez bármilyen témára igaz, viszont sajnos a magyarok tényleg egyre jobban hülyülnek. Tisztelet a kivételnek és persze szerencsére ebben a topikban ilyet egyáltalán nem tapasztalni. 2001-ben regisztráltam ide (is), 99-óta van netem (akkor még betárcsázós brutál lassú volt). Ketten a testvéremmel használtuk a nick-et, ő csak piacozásra, aztán én 2007-ben csináltam egy új reget, azóta ezt használom. De...Kb 2008-ig lehetett nagyon jó beszélgetéseket bonyolítani a sztrádán, utána beszabadultak a hülyék, ahogy olcsóbb lett a net, azóta pedig, hogy fillérekbe kerül az iqlájtagymosottzombik tömkelege csatlakozik napi szinten a sztrádára.
-
#89309696
törölt tag
válasz
Gombinyó #64791 üzenetére
Most csak azért bosszantott fel, mert a múlt héten mostam le és most megint moshatom. Ez nekem túl gyakori. Én havonta 1x szoktam, de most indokolatlanul túl sós lett úgyhogy megint kell. Sajnos olyan útvonalon kellett mennem (főút) ami nagyon sós 10 évre valót leszórtak, mert amúgy a többi út amin járok (mellékutak) azokat csak csillámtündér módjára sózzák meg, ott bőven elég havonta egyszer mosni.
Engem annyira nem érdekel az autó pátyolgatás. A kocsi egy használati tárgy, annyi törődést kap ami ahhoz szükséges, hogy nagyjából problémamentesen kibírja ~25 éves korig amíg használom, megbízható és biztonságos maradjon, vigyen el meg hozzon haza, én leszek az utolsó gazdája úgy is. Semmivel se többet.
-
-
kopi72
aktív tag
válasz
Gombinyó #63479 üzenetére
En ma beszeltem 5 szerelovel (kumplungcseret akartam megcsinaltatni a cliora, de csak januarra, februarra vallaltak a munkat) es megkerdeztem toluk milyen autot erdemes venni, es azt mondtak semmilyet :-)
Szinte mindenhol a 3 hengeresek vannak, nekunk a turbo szerintem kizarva, mert minek a reggeli - delutani 2x6km-re, raadasul varosban, 50-es temponal, masra _ezt_ az autot nem hasznaljuk.A fabia, meg a clio ami 3M kozeleben vannak, az uj corsa zabal varosban, ugy megnehezitettek, az uj polo mar 4M, es irgalmatlan rosszakat hallottam rola, a japan, del koreai autoktol szabadulni kell 5-7 ev utan, mert piszok dragak az alkatreszek es nincs sok utangyartott.
Szoval nehez uj autot venni most, foleg ha valaki 20 evre akar (a clio 2 azert eljutott eletciklusaba majdnem eddig)
-
kopi72
aktív tag
válasz
Gombinyó #63476 üzenetére
a mi 2-es clionkban sajnos nem, illetve ha lehuzzuk az ablakokat, de az meg nem idealis telen.
Tobb ismerosom van,akiknel ugyanez a problema es nem tudtak megoldani.
Esos, paras idoben kulonosen zavaro.
Olyat is olvastam, hogy a ventillator motorja is legyengulhet, de az uj meg vagy 50e ft, es nem is biztos, hogy javit valamit a dolgon.En mar nem kuzdok vele,osszejott most egy csomo komolyabb hiba, ezert elkezdtunk uj autot nezegetni, ezert kerdeztem, h a clio 4-nek jo eros-e a futese.
Pl. Corsa B szinte megegeti a kezedet 2 kilometer utan, a clionak meg kell vagy 5-6 kilometer is, es alig meleg.
Rovid tavon hasznaljuk az autot -
Cyborg
őstag
válasz
Gombinyó #63228 üzenetére
Arra már felesleges, már elég jó akksipakkok vannak, uh érdemesebb lenne tovább vinni a villanyautós vonalat.
Villany megane, villany laguna...egyébként vajon melyiket lehet egyszerűbben, kevesebb alkatrészből megoldani, Egy hibridet, vagy egy benzinmotoros rásegitésű villanyautót(ampera)?
-
Xantomas
őstag
válasz
Gombinyó #63228 üzenetére
Az a Nissan részéről adva van, de az öreg kontinensen a belsőégésű autók jobban fogynak a nem prémium szegmensben már csak az áruk miatt is, FEV hype ide vagy oda.
Amúgy kell is, mert a Japánok magánakciója nagyon nagy trutyiban lesznek. Nem most vennék Renault részvényt, az tuti(#63219) Lacy6
Az 1.9-es egy, több mint 30 éves, kiforrott, megbízható faék.
Ha kapott elégszer olajat, szűrőt, és nem csak városban volt hajtva, akkor elmennek elég sokat. A 2.0 dci-k átka a megbízhatóság, ezért sokan nem fogalkoztak vele. Ennek ha valami baja van, csattog, zörög, szóval hallatja a hangját. Úgyis a volt gazdától függ az állapota.Amúgy is, amit ennyit használtak németajkú területen, ott nem a motorral lesz előbb baj.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
Gombinyó #62976 üzenetére
Nekem nem szokott fogyni az olaj, de most, hogy itt ott csordogál (amit nyilván meg kell szüntetni), biztosan látható is lesz. Legutóbb, amikor kicseréltem az ELF-re és tényleg erről nem is írtam, milyen meglepetés ért most xado cserekor, de arról igen, hogy 1 éve sikerült eltörnöm a gyári olajszűrű házat, amit aztán ismerős műanyagos megcsinált, nem szép kívülről, de az meg a kutyát sem érdekli, nem akartam, hogy még azzal is menjen az idő, hogy méretre csiszolja és úgy nézzen ki, mint a gyári.
Kovács-nál rendeltem egy ilyet [link], hogy majd azért legyen ott egy frankó? ház is. Nos, ez az utánagyártott szar elsőre még nem is akarta elkapni a menetet, aztán csak sikerült.
Feltűnt, hogy csipegeti az olajat, de hát alig jártam vele, leszedve a pajzsot ért a meglepetés, hogy a k anyja is olajos volt alul mindenhol, a pajzson lévő szivacsot is széjjel marta, az felfogta az egészet. Elsőre nem tudtam, hogy honnan, vagy mitől, azt hittem a teknő, de összemérve a gyárival, a gyári egy picit magasabb is, ráadásul akkor lettem biztos benne, hogy ennek volt baja, mert betekerve, az utángyártott ganénál a piros nyíl mutatja, hogy a gumitömítés után is volt olaj, a gyárinál meg nem. És a tömítés után nem lehet már olaj, függetlenül attól, hogy ott van még egy kis rés, vagy mi, mire teljesen felfekszik becsavaráskor. De egyébként is eszembe jutott, hogy az ÚJ FRANKÓ HÁZ lehet a ludas, ha nekem eddig nem folyt olaj, most meg minden olajos volt.
És pajzs ide, vagy oda, bejut oda rendesen a menetszél, szóval gondolhatod mire letörölgettem mindent, mert még az alsó váltó tartó bak is úszott az olajban.
Na ezért kell hanyagolni az utángyártott (jelen esetben valami spanyol) gané. Mégis honnan veszik a méreteket, ha ennyire nem stimmel? -
#32577792
törölt tag
válasz
Gombinyó #62639 üzenetére
Kunszentmiklóson volt még egy szaki, akihez elvittem a Laguna II-t, generátort úgy felújította mint a huzat
De sajna valahol Afrikában van pár évig.
Volt még Csepelen a Bagdány István, Cotech minősítéssel, eléggé vágta főleg az elektronikai részeket, de profilt váltott családi vállalkozás miatt. Megane ajtózárból kiszedte a módosított alkatrészt, átrakta a Laguna II zárba, és örök élet meg egy nap lett onnantól. Elég sok kocsit vittek hozzá garis hibamegállapításra is.
Ez van.
Véletlen jutottam el egy másik szakihoz valahol északon, ő csinált hirtelen egy diagot, elmondta az élő adatokból, hogy mi lehet. Ha nincs 200km-re vittem is volna, de hát messze van, és ezek ritkán aznapos munkák.
Cegléden én is voltam már ezzel, mikor megvettem, átnézetni. Teljesen korrektek. Még a rossz rendszámvilágítást is észrevették, a gumik létrás mivoltál stb. -
#32577792
törölt tag
válasz
Gombinyó #62552 üzenetére
Kecskeméten kértem ajánlatot injektor cserére. (csak érdekelt volna, mennyiért dolgoznak és adják az alkatrészt)
Nem adtak, mondván, hogy arra nem adnak garanciát. Kell egy teszt. Oké, mennyi kérdem.
20-50k között valahol, attól függ.
De a konkrét munkára nem adtak ajánlatot. Nem kicsit macerásak. Nyilván tele vannak munkával, nem annyira fontos nekik. -
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
Gombinyó #60774 üzenetére
Egyetértek, aki használtat vesz, az szánjon erre plusz 50 ezret, amit elbukhat, ha a meghízható és hozzáértő azt mondja, hogy ez úgy szar, ahogy van. Vagy, utána ne tépje a száját, ha átverték, ahol csak lehet.
1 milla az autó és még rákölt 1.5-öt és szar minden. Ebben az országban, mennyi kibaxott hülye van? És ezt még közhírré is teszik, de a másik végtermékek (eladó, szerelőőő?) se sokáig játszották volna ezt velem.-------------
#60778) gooool
Dehogy fog ez feljelentgetni, az is egy rakás pénz, csak valami idióta felbátorította, hogy aktuális hülyeként írja le a sztorijukat. Talán épp a férje. Mittomén, nem is érdekel, csak bemásoltam, de az a FZ autószerelő tényleg ekkora fenomén lehet? Ismeri valaki?
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
Gombinyó #60769 üzenetére
Nem, ugyan elektromost akartam, de benzines lesz. Majd megírom, ha biztos.
--------------Az előbb olvastam faszbuk laguna fórumban. Egy csajszi írta...hát olvassátok Ti is, már aki nem tag ott.
Vannak itt érdekes dolgok...Sziasztok!
Elore is bocsanat a hosszusag miatt,es a paromtol is amiert posztolok de az igazsag erzetem erosebb.
2015.novembereben a hasznaltauto.com-on hirdett 2002-es Renault Laguna 1.9DCI-re esett a valasztasunk,melyet Dunakeszi Fő út 1. Fő úti autokereskedesben Dr.Brichter Zsolttol vasaroltunk meg 970.000Ft-ert kp-ra.
A hirdetesben az allt,rendszeresen szervizelt zsir uj garett turbo nem gyari felujitott hanem zsir uj turbo suvit benne,elektromos ablakemelok..futes szabalyozo..minden patent keves km..almaid autoja..
Megvettuk en sajnos nem voltam jelen oromkodtunk elso sajat autonk kombi,szep es jo..
Egy honapon belul elojott a turbo hiba,amikor a ferjem visszavitte,hogy ez igy nem fasza.."megcsinaltak"kapott egy papirt,hogy innentol kovetelozes nincs oszt jo napot..
Eltelt par honap..szep sorban jottek elo a hibak...generator..elektromos ablakemelo..FUTES..megint turbo..egr ..katalizator stb..
Kedves szerelok akik javitottatok a kocsinkat szeretnem megkoszonni azt az igazan profi szaktudast amit max piacon vettetek meg..egy dolgot nem ertek..mi a jo budos faszert huzzatok le az embert ha analfabeta vagy ahhoz amit csinalsz?
Novembertol 2016.aprilisaig 1.5milliot huztatok le rolunk ugy,hogy nem,hogy jobb lett volna a kocsi meg szarabb lett!!
Amikor a 4.szerelo bekozolte,hat ez bizony turbo lesz..elmentem az AH Turboshoz,hiszen fent nevezett kereskedo allitolag megcsinaltatta..ha ez igy van fel ev gari..LETT volna ha jart volna ott a turbonk..
Vissza a kereskedohoz..kertem a szamlat a javitasrol amit nem tudott megmutatni..majd nekem akart jonni,nekem egy nonek,hogy maganteruletre leptem..😂😂ami egy kereskedes..beult a kocsiba es elhuzott..
Megtalaltam a szamat hivogatom..o most kint van nemetben..jooo szemelyesen kell targyalnunk uram..sza r az auto vagy beszelunk vagy perelunk..
3.neki futasra sikerult elem allnia ugyanannak a palinak aki nekem akart jonni...
Az afas szamla 970 helyett 500rol szolt..szerintuk okirathamisitasert minket vennenek elo...hiheto..
Km ora 2005ben 115.000km-en allt a renault szakszerviz szerint..2016 aprilisaban 242.000 volt benne..de ha ilyen kevesett futott akkor ennyi hibaja nem lehetne...annyit sikerult elernem,hogy a turbot felujittatta lattuk ott voltunk..
Ezt kovetoen jart a laguna meg 4 ujabb szerelonel akik megint lehuztak masfel millioval ez is rossz az is rossz es persze a turbo..is..aminek ezidaig tul sok baja nem volt!!de nem is uj..csak felujitott..😂
Na hat tavaly junius elejen ajanlas utjan eljutottunk Kerepesre B.Jozsefhez aki kibaszott becsuletes es szereny..nezi a kocsit.. EGR..pillango szelep..jobb oldali szilent...elso ketto fektarcsa-fekbetet..futes szabalyozo pollen szuro.szimering...stb..persze az EGR uj reggeltol estig ultunk es vartuk a bardit hogy hozza az alkatreszt..ott hagytuk ket nap mulva mentunk.hopp 300.000 jo magyar forint...sose baszakodtunk amit kertek becsulettel kifizettuk...meg aznap TRELLER vitte vissza az autot..az osszes viz elfolyt..de akkor meg ez is az hopp meg 50.000.-
Oktoberig nagyjabol szep es jo minden igaz nyaron 130as temponal a klima kikapcsolt de ok mindent kibaszott becsuletesen megcsinaltak..
Oktober..folyik az olaj..vissza..hisz van garink igaz szamlat SOHA NEM kaptunk..megnezi..kesz.azert adjal 2000et ne ingyen dolgozzak...
2018.aprilis...komplett vezermuszij csere,allitolagos turbo felujitas meg meg valto es kuplung is..na meg a jo oreg kettostomegu..stb laza 580.000-600.000ert persze szamla nelkul!!!
Elhozzuk...epp hogy mentunk...mekinek egyszercsak puffanas kuplung beesett olaj elfolyt..TRELLEREN ismet a Laguna..egy tobb mint fel millas szereles utan..elektronikat is nezett..meg a cseh2-t is..
Majd a mi kurvaanyankat,hogy nem fizettuk ki a trellerest mikor friss szerviz utan meg egy nap se telt el es ment vissza a kocsi..persze semmit nem hajlando leirni mit csinalt meg..mostmar ertem miert..hamarosan te is fogos mr.kurva becsuletes
Azota oda nem visszuk ketszer vettek hulyere tobbszor nem..
Atnezettuk M.Mihallyal aki veegre korrekt volt megmondta a frankot..es eljutottunk Farkas Zolihoz aki 3perc utan megmondta azt amit a tobbi kokler lehuzos balfasz 3ev alatt nem tudott..
Lyukas intercooler..kilyukasztottak a turbo csovet csavar huzoval..motortarto bak stb..EGY NAP alatt megcsinalta a Laguna ugy ment mint meg soha eletunkben nem jottunk meg el szerelotol boldogan.
Sajnos es ez nem Zoli hibaja hanem az elozo 9 kurva becsuletes turbofeju majomnak koszonheto..a loerok visszatertek de a motor feladta a harcot..
A 90.000es uj EGR..amit egy napig ulve vartunk..becsulettel kifizettunk valakinek az egy havi fizetese..EGY BONTOTT ROZSDAS SZAR😡😡😡
Magyarul nem eleg,hogy kozel 1 millat raktam a zsebedbe meg te haborogsz hogy nem fizettem ki a trellert ami a te hanyag munkadnak koszonheto..nem eleg hogy szamlat nem adtal magyarul tisztan kerestel rajtunk 1millat..te mr.becsulet ATBASZTAL..
Egyet elfelejtesz..en tudom bizonyitani hogy nalad volt a kocsim..hogy ennyi penzt adtam es hanyszor hivtalak..
A tobbi 8 meg adja vissza a szakmajat mert max match boxot tudnak osszerakni,a turbo fetist meg valahol lattatok..mindannyian elmehettek a budos picsaba!!
A kereskedo meg oruljon neki,hogy nem rendesen szamlazott mert az eletet lepereltem volna rola!!
Neked Farkas Songo Zoltán halasan koszonom,hogy vegre egy hozzaerto kezebe kerult szegeny Laguna es koszonom,hogy meg halott allapotbol is ujra eleszted kerul amibe kerul..
Mr.becsuletes..neked csak annyit,hogy mindent bevizsaltatok amit elmondasod alapjan csereltel es amiert a penzt mi kifizettuk szo nelkul tavaly megmondtam velem nem erdemes szorakozni ezt hidd el..a penzt amit jogtalanul vettel el uj alkatreszre es bontottat raktal bele szep ki fogod csengetni az utolso forintig.. -
-
gooool
őstag
válasz
Gombinyó #60257 üzenetére
Bizony.
Majd Rob Mester kezelésbe veszi hamarosan, aztán kiderül mennyire van még jó bőrben.
De hogy amit tudok megadok neki már az elején az biztos.
Magyar gép, módosított ECU-val, 190 ló körülre mondta a tulaj, de ennek majd utána járok...
Egyébként az árához mérten korrekt szerkezet, a menetélménnyel eladta magát. -
#47205632
törölt tag
válasz
Gombinyó #58686 üzenetére
Persze, hogy van. Lehet ő másképp hívja, a lényeg ugyanaz, kipufogógáz visszavezető. Manapság már néhány autóól kikopott, de a 10 év fölöttiekben mind ott van.
DPF-fel (FAP) van keverve, az van csak dízelben és az euro7 fogja behozni benzinesekbe is elviekben. Már illett volna az euro6-ba is... -
Johnny_vT
senior tag
válasz
Gombinyó #58336 üzenetére
Köszönöm a választ!
Ha a topikgazda Robra gondolsz, aki nagyon segítőkészen csak annyit reagált, hogy erre inkább nem is ír semmit, akkor a köszönöm, belőle nem kérek. Úgy tudtam ez egy szakmai topik segítőkész emberekkel. Ismereteim hiánya miatt épp csak megemlítem a régi 3F-szabályt, erre azonnal antikrisztussá válok.
Nem neked címezve: ha további savazásra vágyom majd benézek a Hondások Facebook csoportjába. Aki nem tud konstruktívat írni az őszinte érdeklődésemre, arra inkább nem is reagálok.(#58335) salieri.: Értem és elhiszem. Semmi okom ellenkezni veled, mint ahogy a Fiat Bravo-s kollégával sem. Viszont amit ti írtok nem ad választ a kérdésemre, mert sem az évjárat, sem a típus nem az, amiről érdeklődtem. Ellenben mindkettőtök üzenetében tök értelmetlen feszültségkeltés van, aminek nem értem az okát.
-
Johnny_vT
senior tag
válasz
Gombinyó #58333 üzenetére
Ez a kioktató hangnem nagyon nem adja. Úgy gondolom, hogy a kommentem egyáltalán nem volt támadó jellegű, sőt, inkább tartom magam fogalmatlannak a mai francia autópiaccal kapcsolatban és ezért kértem segítséget.
Az E46 sorhatosa nagyon jó konstrukció, amivel ott gond szokott lenni az a futómű. Mivel Németországban használnám, ezért ez sem akkora probléma, mert itt ritkábban talál a ember felsőtest méretű lyukakat az úttestben. Válaszodból az jön le, hogy ennél olcsóbb a Megane karbantartása, bár a gyúnyolódásod nem tudom mennyire megalapozott ismereteket takar. Örömmel venném, ha részleteznéd.
A Volvo-kkal ezek szerint nincs tapasztalatotok? Személy szerint engem inkább azok érdekelnek a BMW rossz arculata miatt és azokról is gyűjtöttem a legtöbb infót eddig. Csak ahogy írtam, nem tudom belőni a Megane-t hozzá(juk) képest.
Ami S40-re és S60-ra egyaránt igaz, hogy fejdelemi üléseik vannak, szétüthetetlen és csodálatos hangú sorötös motorral (szívó 2.4i 170 lóval világverő, a turbósok nagyon hasonlók, csak hát ugye a turbó egyszer tuti elromlik...), a futóműve sokkal jobban bírja a megpróbáltatásokat a BMW-nél, cserébe a belső tér korához képest nagyon csúnyán tud öregedni. Az S40 Focus alapokon áll, ezért hátul szűkösebb.
Ezen szempontok hogy néznek ki a Megan-nál? -
golyós
addikt
válasz
Gombinyó #57450 üzenetére
Miért kéne évi többszázezret rákölteni egy 2 milliós autóra? Akkor megy a levesbe, ha ennyi pénzt igényel akkor az nem más csak egy hulladék.
10 éves autó azért nem egy leharcolt cégeskocsi, mi sem rakunk bele évi max 9000 km-t. Nyilván tekerik az órákat sokszor, de vannak magánszemélyek is, főleg ennél a tipusnál inkább gyerekesek akik azért nem csak hajtják, hanem átnézetik legalább a viszga elött.
Ez is megvan 7 éve most vagyok kb 400-nál úgy, hogy volt vezérműszíj szakadásom is.
Vízpumpa meg nem szerette az éjszakai minusz 20-at, pedig -35-ös fagyálló volt benne, tény, hogy nem mértem ki a tél elött.Grand Scenicbe 2000ccm-et néztem mindenképp, de nagyon kevés benzines van sajna.
Még a C4 Grand Picasso van befútónak esetleg. -
rob210
Topikgazda
válasz
Gombinyó #56960 üzenetére
De csak ráfognak minden sz@rt és ezért válalnak át csak 35% ot a javításból, hogy lásd ők milyen jó fejek.
Be kell látni hulladékok ezek a kisköbcentis motorok.
Mert nem csak a renault a Ford agyon hypolt ecoboost évmotorja hulladék is hulladék.
Meg az opelé is de azt hagyjuk is.Kis köbcenti turbó magas fordulat gyilkos összeállítás.
Ezért pakolják oda a 6 os váltókat is, próbálkoznak mindennek, de hát..... -
polonic
félisten
válasz
Gombinyó #56551 üzenetére
Főleg egy dízelmotornál. A lendkereknek nem használ.
Akkor ez képes úgy leállítani simán, hogy a motor még nem is meleg. A hűtővíznél egy csik alig jelenik meg de már leállítja. Hol van még ilyenkor az üzemmeleg állapot.
Egy dolog jó benne. Ha lefullad a motor, akkor visszaindítja egyből. Ha ki van kacsolva akkor ez nincs. De hát ennyi baj legyen. -
rob210
Topikgazda
válasz
Gombinyó #56548 üzenetére
Ehh..
Ezt hagyjuk.
Kevesebb üzemanyagot éget el ez tény, de itt meg is áll a tudománya.
No és amikor kb.80-100ezer között beadja a derekát az önindító a típusok 30-40%-nál, akkor meg jön a sírás
Nem véletlen kapcsolja ki ezt a funkciót a felhasználók 70%-a akik utána olvasnak. -
Pete55555
addikt
válasz
Gombinyó #56317 üzenetére
Na ja, csak volt már nem egyszer, elmentem /elmentünk x helyre, és közel nem olyan volt a kocsi, mint az elmondások szerint, vagy a képeken. Szal kösz, de kösz nem. Szerencsére Debrecen elég nagy város, Nyíregyházára még azért elmegyek, ott is sok autó van, de ennyi a max.
-
válasz
Gombinyó #56317 üzenetére
Hát nekem van olyan elvem ,hogy semmiért nem megyek ki bp ről
....
Én egyszer mentem le Pécsre egy motorért eladó szerint hibátlan olaszból behozott motor volt... hát kockára volt törve (szvl hazudott)
Megfogadtam , hogy csak a közelbe vagyok hajlandó nézni bármit is ....
Azóta vettem 3 motort meg egy autót szvl eddig bejött a környékről való vásárlás
-
-
AttyVin
aktív tag
válasz
Gombinyó #55652 üzenetére
Így valahogy.
Nálunk az elején az átlagosnál többet ment a kocsi, utána sokkal kevesebbet, de még horribilis számot hozott a futásra még 4 év után is. Bár be lehet állítani az éves számot is.Ráadásul szabadon felülírhatja a felhasználó, így nemigen véd az óratekergetéstől...
Meg elég hülye, aki nem állítja vissza ezt is, hamár az órához hozzányúlt.Hogy mire jó?
A szervizciklusokat valamelyest lehet követni.
Pár adat (+ felszereltség) össze van gyűjtve, eladáskor csak másolni kell a hirdetésbe... -
Gabesz87
veterán
válasz
Gombinyó #55601 üzenetére
Az igen, azt hogy csináltátok?
Jól alkudozhatsz!
Én amikor a Megane-t vettem tavaly, 3 kereskedésben is voltam, de kb. u.a. volt az ár, nem nagyon engedtek sehol sem. Szinte csak a gumiszőnyeget voltak képesek beletenni. Egyedül a Clio beszámításának az árában voltak eltérések, de ott sem számottevő. Pont tegnap néztem kíváncsiságból a Megane Grandtourst (gyerek miatt elég sok cuccal utazunk, babakocsi eleve csomó helyet foglal, szóval jöl jönne a nagy csomagtartó...pláne ha majd pár éven belül még egy gyerek is lesz). Szóval szívesen lecserélném majd egy kombira a mostani Berline-t. De basszus, ugyanazzal a konstrukcióval a kalkulátor szerint jóval drágábbra jött ki, mint amennyiért én vettem. Mondjuk a bevezető ára jó volt, meg alapból benne volt a 200.000-es R-Link 2+navi.
Új hozzászólás Aktív témák
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Milyen légkondit a lakásba?
- EAFC 25
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Vicces képek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- 138 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4080
- LG 55G3 - 55" OLED evo - 4K 120Hz 0.1ms - MLA - 2000 Nits - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDMI 2.1
- Eredeti Lenovo 230W töltők - 4X20Z83995
- Motorola G72 128GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Apple iPhone 16 Pro MAX 256GB okostelefon garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest