- Honor 200 Pro - mobilportré
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Google Pixel topik
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
- Most a Galaxy S25 FE megjelenésére tippelnek
- Ennyibe kerülhet a Xiaomi Watch S4 európai változata
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- GoodSpeed: AMD Ryzen 9 9900X (100-100000662WOF)+ Samsung 990 PRO 2TB MZ-V9P2T0BW
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
Hirdetés
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
g.gergo
senior tag
válasz
Savanya #31981 üzenetére
Nem feltétlenül. Ha még csak kezdődő probléma van vele, akkor lehet az is, hogy indításnál nem épül fel 230-as alapjárati nyomás, azaz nehezen indul. Majd még üzemmeleg nem lesz, addig kicsit meg-meg rángatja a kasztnit. Utána megy gond nélkül. Izzítógyertya miatt is indulhat nehezen, bár most nyáron sokat nem kell izzítania. Nekem 4-ből 2 rossz, és mégis pöcre indul.
-
viperabácsi
addikt
-
rob210
Topikgazda
válasz
Savanya #30454 üzenetére
Ez nekem is benne van a könyvemben.
A hangsúly nem ezen volt.
De tényleg hagyjuk, mindenki azt tesz a kocsijába amit akar.
Szerintem a 10W egy kínzás a 16V-s motoroknak és akkor ez legyen az én szubijektív földtől elrugaszkodott véleményem.Mindenkinek bódogság és szeretet.
-
Hugo85
aktív tag
válasz
Savanya #30435 üzenetére
Szerintem egy modern 10w40es olaj simán teljesít minden előírást ami egy 15 éves konstrukciójú 16v benzin motorba kell, de most komolyan melyik az a konkrét szabvány amit nem teljesít egy 10w és elő van írva?
Nekem a Clio használati útmutatójában fel van sorolva minden 15w40től 5w30ig. És oké hogy az 5w30 az ajánlott MINDEGYIK motorhoz (kiemelve hogy üzemanyagtakarékos) de a többi is megengedett, pl normal drivinghoz a 10w40 van is írva. Egyedül a 2.0 16v RSbe ajánlják kifejezetten az 5w40et. -
tresh
veterán
válasz
Savanya #30435 üzenetére
Nem a 10w40-es arannyal van a baj hanem hogy az olajoknak van egy norma amit teljesítenie kell és én is úgy emlékszem hogy az új 16v-s motoroknál 5w40 teljesíti az gyári normákat. Az ilyen motormosos adalékokat én nem dijazom ha mindig rendes olaj volt/van benne ilyen sose kell szerintem
-
tresh
veterán
válasz
Savanya #30355 üzenetére
Nem azt mondom okos ötlet az okoskerék de a VTi megoldás praktikusabbnak tartom (anyagilag is)... és igazából ezekkel az alkatrészekkel semmi bajom se lenne ha normális reális áron adnák pl a kettőstömegű pont ilyen dolog maga a kuplung szett 30-40k max akkor a lendkerék ne legyen már 80k kedvezménnyel.. értem én hogy egy hasznos és jó cucc csak nem ennyiért. nálam is ezért került ki belőle
-
rob210
Topikgazda
válasz
Savanya #29911 üzenetére
Esőérzékelővel vezérelt automatikus fokozatszabályozóval ellátott ablaktörlők.
A vezető bármikor tetszőlegesen beállíthatja az ablaktörlők törlési sebességét.Magyarán változtatható a sebessége.
Egyébként pedig alap felszerelésként csak az authetique Plusban van esőérzékelős ablak és attól felfelé a sima authetique-ben nem volt eső szenzor!!!
most néztem meg.
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz
Savanya #29659 üzenetére
Az 1.7 es és a 2.0 turbo között mindig is volt némi árrés
Egyébként az 1.7 es valóban nem egy jól sikerült széria, valahogy nem találták el jól a beállításait, meg kicsit vérszegény is, azért itt a 2.0 alapból 114 lóról indul, plusz turbó plusz átépítés, mert ezeket a fanatikusok vették meg akik nem szériaautóként akarták hajtani.
Ezért is nehéz használható példányt találni de ami olyan annak meg elég borsos az ára.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Savanya #29654 üzenetére
Egy kis nézni való, csak, hogy tudd milyen alap az a quadra
Ráadásul rallyban előszeretettel használták a 4X4es változatát na arra nincs mit mondanom, az egy állat.
Audikat megszégyenítő lovakat lehet belőle elővarázsolni, ilyenkor mindig elgondolkozom rajta, hogy milyen igaza van midenkinek aki azt mondja a franciák nem tudnak autót építeni. -
válasz
Savanya #29594 üzenetére
Jól fogyasztanak a dCi-k, de ennyire max. a computer szerint...
Még egy jóval könnyebb Clio sem megy hegynek 5-5.5 alatt...
De simán városban, kevés szüttyögős dugóval azért 5 körül el lehet lenni, ha ésszel kezeli a pedálokat az ember.(#29587) toldy: szóval az az 5.5 szerintem jó, ha csak városban jársz.
-
mycso
Topikgazda
válasz
Savanya #29253 üzenetére
ITT a lap közepén találsz képeket, KoAn csinálta meg, egész jó lett, hogy mennyire tartós, azt nem tudom, lehet valahol írja hátrébb a linkelt fórumon, hogy meddig bírta/bírja.
Én simán lefestettem ezüstre + lakk, de 2 év után azért elkezdett itt-ott kopni, karcolódni. A plasti dip jó lenne nekem is erre, viszont nekem ezüst vagy valami alu színű kellene, olyan viszont nincs belőle (illetve az effekt ezüst nemtudom milyen lehet, szerintem az már túl csicsa).
Nekem is gyárilag fekete volt és hámlott is szépen, leszedtem teljesen, kicsit megcsiszolgattam aztán ilyen lett: behúzók, váltó gomb, váltó szoknya keretMod.: mondjuk felnit festeni nem tudom mennyire éri meg és mennyire tartós, főleg, hogy ilyen összegből jön ki.
Inkább a felnit elvinném fényeztetni, pl.: [link]Ezek 18-as kerekek, a 4db-ot 25-ért fényezték át....és ez minőségi, tartós munka/fényezés.
-
rob210
Topikgazda
válasz
Savanya #29194 üzenetére
Nekem sem lehetett régen, mert a szerelő azt mondta ez olyan mint agyári, 13 éves akocsi most kerül bele majd a napokban a 150.000.ik kilóméter kb 120.000.- lehetett cserélve.
Mindegy a biztos az ha ki van cserélve.
Egy főtengely tárcsát kell még beszereznem majd az már nincs túl jó állapotban. -
giigz
veterán
válasz
Savanya #29145 üzenetére
Na igen, csak kíváncsi lettem volna, hogy egyáltalán megjavult-e az eltérés... Mert simán az is lehet hogy nem is a tárcsa+betét volt a ludas, és akkor a pénzt kiadtam feleslegesen, de még a hiba is megmaradt...
Hát komolyan mondom ez a szenvedés kész vicc...
Na nem baj délután megyek a szerelőhöz megkérdezem miért nézett hülyének
-
tresh
veterán
válasz
Savanya #29090 üzenetére
Sok cég foglalkozik vele és lehet javítani. De akkor újra kell programozni és nem árt ilyenkor egy gyári Clip se
Amúgy a kártya mérete szerintem tökéletes én ha fater autójával megyek csak bedobom a zsebembe aztán csak start/stop gombot nyomom és minden mást magától csinál..pl kiszállok és elfelejtem megnyomni a stop gombot kb 5 méter távolság után leállítja magát és lezárja stb stb
Szerintem nagyon jó funkciók ezek!
-
gabx76
senior tag
válasz
Savanya #29090 üzenetére
Nem hinném, hogy érdemes lenne javítani, felületszerelt az egész kártya. Bár még nem néztem bele, de a kapcsoló csere sem lehet egyszerű.
szerk.: itt találtam pl valami kapcsolószerűséget hozzá, de ehhez ügyes műszerész kell, hogy kicserélje.
-
Josi
aktív tag
válasz
Savanya #28984 üzenetére
Itt a részletes hogyan csináld:
Pollenszűrő és klímatisztítás -
tresh
veterán
válasz
Savanya #28623 üzenetére
Klíma ügyben segítek ha Pest jó nektek
(faterom csinálja és jó áron)
Amúgy ahogy rob is írta benyásoknál alapjárat ingadozás,rángatás egyeletlen járás gyújt.kábel vagy trafó, sagem/vaelo kapásból kukás ha még benne van
SocketA: Kiveszed és felújíttatod ha az a rossz, a wd40 sok mindenre jó erre nem
-
hossszú
őstag
válasz
Savanya #28238 üzenetére
Nekem ebben az árban fel is szerelték.
-
Sgt. Chris
aktív tag
válasz
Savanya #27931 üzenetére
Köszi, kutakodok tovább, bár ahogy máshol írták, jó lenne a régi sorozatszámát megnézni, hogy biztosan jó legyen a cseredarab. Azt meg ki kéne építeni, de nem tudom, hogyan kell nekifogni, szétbarmolni nem akarom, de ezért szervizbe meg nem akarom vinni... Majd ha meglesz a cseredarab, bár, ha a régit ki tudom szedni, akkor az újat már csak betuszkolom a helyére...
Valami leírás nincs, ami segít, hogy mit kell meglazítani, kicsavarni, hogy lejöjjön a burkolat?
ui.: a M.o-i linken levő csábító, de az enyémbe biztos nem jó, mert nekem tök olyan, mint amit linkeltem, a gombok, alul középen vannak...a linken levőnél meg oldalt...
-
rob210
Topikgazda
válasz
Savanya #27547 üzenetére
Így már tudom mire gondoltál.
Sly189 akkor ha csak 6000van benne ne cseréld le.
Én ugyan 10.000.ként szoktam cserélni és egy ekkora út előtt biztos lecserélném, de ez azért van mert van rá lehetőségem.
10.000."felesleges" cserélni még a 15.000.is belefér neccesen olajtípustól függően. -
giigz
veterán
válasz
Savanya #25725 üzenetére
Firestone Winterhawk 2 EVO a legjobb?
Az ADAC 2012-ben tesztelte, akkor a 10. lett, a Barum és a Sava is sokkal jobb eredményt ért el, pedig azok tényleg nem egy tapadásmesterek. Ami a legnagyobb probléma, hogy havon majdnem a legrosszabb gumi lett. 2011-ben szintén ADAC teszt szerint szintén 10. lett, a Ceat és Falken kivételével vízen a legrosszabb tapadással. Felhasználói vélemények alapján is Sava/Barum/Debica szint.
Nem mondom, hogy rossz gumi, mert biztos nem az, de azért egy Michelin-hez vagy Vredestein-hez ne hasonlítsuk már... A Winterhawk 3 már komolyabbnak tűnik, de ez a 2 EVO elég gyengécske.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Battlefield 6
- Windows 11
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Autós topik
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Renault, Dacia topik
- További aktív témák...
- DELL PowerEdge R730xd 16LFF 160TB+400GB 2U rack - 2xE5-2683v4 (16c/32t),256GB RAM,2x10G NET,HBA330
- Intel Core i5 3470 confidential Ivy bridge Quad Core
- BESZÁMÍTÁS! Asus TUF A620M R7 7700 64GB DDR5 500GB SSD RX 6800 XT 16GB ZALMAN I3 NEO Seasonic 750W
- Új MSI Katana 15 Gamer FHD IPS 144Hz i7-13620H 10mag 16GB 512GB Nvidia RTX 4060 8GB Win11 Garancia
- Azonnali készpénzes Microsoft XBOX Series S és Series X felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest