- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Magyarországra jött a Honor szuperzoomos mobilja
- Kiszivárgott reklámanyagok a Samsung Galaxy S25-ről
- Milyen okostelefont vegyek?
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Az Amazfit GTR és GTS 3 is szemrevaló lett
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Fotók, videók mobillal
- Mindent vitt az iPhone az ünnepi időszakban
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
angyalpc2
aktív tag
válasz forceberg #78797 üzenetére
valóban, ez igen érdekes és mind tudja az RN700-at. Akkor melyiket érdemes venni?
Pedig a Total Q 9000-ben volt a bizodalmam hogy az pont egy hangyányit sűrűbb
http://www.lubs-products-database.total.com/gallery/ORIGINALS/visuels/34500/34510[ Szerkesztve ]
-
atosan
veterán
Üdv,
Holnap itthon vagyok, gondoltam feldobom a téli szettet. Mit tudok vagy lehet vagy érdemes.szétszedés nélkül tisztítani a fékek környékén?Maine Coon
-
veterán
válasz angyalpc2 #78796 üzenetére
Azért van eltérés, a dermedéspontban.
Viszont az Evo 900 FT publikus adatai megegyeznek az SXR 900-éval.
Vagy valami eltérés azért csak van a takaró alatt, mert más-más gyártói speckóknak felelnek meg, de akár csak marketing is lehet, hogy több név legyen.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
angyalpc2
aktív tag
tudtátok hogy a TOTAL QUARTZ 9000 5W40 kb egyenlő az ELF evolution 900 SXR-rel
szinte kopra azonos
https://www.lubs-products-database.total.com/gallery/ORIGINALS/visuels/23000/23398http://www.lubs-products-database.total.com/gallery/ORIGINALS/visuels/21500/21994
[ Szerkesztve ]
-
KTU
addikt
válasz bonifa333 #78792 üzenetére
Köszönöm hogy belinkelted a dokumentumot.
Én is megnézem nálam hogy áll.Keresőnek:
Renault Megane 2
Klíma kondenzvíz kivezető cső feltárása,
dugulás elhárítás.[ Szerkesztve ]
"Sajnálom, a válaszok készen vannak, csak jól kell kérdeznie."________Magyar Xiaomi Mi 10 Lite 5G #monet____https://t.me/MagyarXiaomiMI10Lite5G
-
bonifa333
aktív tag
válasz rob210 #78787 üzenetére
Köszönöm. Biztos az lesz akkor. Meg egy kis segítséget kérhetnek?
Ezt alulról vagy felülről lehet leszedni, kitisztitani és hogyan?
Van valami ismertetőjele a csonek?
Videó van róla fent a neten, nehogy rossz csövet rángassak ki? Vagy rajz, ábra, bármi megteszi.
Olajat már cseréltem benne szürőkkel együtt, ajtót már szedtem szét stb, szóval ha tudom hol mit, akkor sztem meg tudom oldani.
Sajnos nekem ez nem annyira trivialis, meg kezdő koca vagyok.
Köszönöm
-
nünüke1975
aktív tag
válasz lsebestyen #78789 üzenetére
Az még nem volt cserélve nálam.És a dizel hang hiánya? Mert ez a kettő egyszerre van.
-
lsebestyen
addikt
válasz nünüke1975 #78788 üzenetére
Váltóolaj mikor volt cserélve? Lehet a diffit hallod.
-
nünüke1975
aktív tag
Sziasztok. Lehet hogy már volt,de akkor még egyszer.
Jelenség 50 km/h búgó hangja van a motornak mintha 3-ba mennék kb 60-al de 4 be megyek 50-el.Megállok,sima járása van a motornak mintha benzines lenne.Nem fedezhető fel a jellegzetes dizel hang.Leállít,beindít, minden fasza. Prémium üzemanyagot tankolok szinte mindig Üzemanyag bőven van benne. Megane 3/1 2010 1.5 dci -
Somatom
veterán
Espace -ba van vmi ajánlott szőnyeg és üléshuzat? Hátulra szeretnék egy teljes szőnyeget, mert amivel vettem, az elég lepukkant. Az üléssínek kivágásai nincsenek körbeszegve, vagy gumizva és így olyan putris. Meg, egy gumiszőnyeg szettet is raknék bele.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
rob210
Topikgazda
válasz angyalpc2 #78777 üzenetére
nem kap annyi mocskot a motor alulról illetve zaj szempontjából sem elhanyagolandó.
Ez még a felütés ellen is véd.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
angyalpc2
aktív tag
Ilyen Clio 2 motor alsó burkolatot honnét lehet szerezni?
Vagy ez gyári?
Mennyire hasznos? -
angyalpc2
aktív tag
válasz kisgyerek85 #78749 üzenetére
Simán lehet, én ültem olyan szinten lelakott céges manageri kocsiban, hogy csak lehúzott ablakkal tudtam vezetni. (2 éves kocsi fosra lakva) Azt hittem elhányom magam. Ömlött a légkondiból a a pressedt orrfacsaró büdös. (és gondolom az illetőt nem zavarta a belső állapot)
Szóval baktériumok gombák meg tudnak telepedni benne,
Én is légkondi tisztítózom a sajátom mikor cserélem a szűrőt nyár elején. Fújom a radiátor részt is. Sőt most kellett nyár végén is. -
Llew
senior tag
Renaultnál Megan 3 és Laguna 3 esetben, hogy vannak sorban a felszereltségi szintek? Lagunánál a 4 kerék kormányzás a GT és a 4Control jelöléseken túl melyikben van benne?
Az emberiség olyan, mint a krumpli: a java a föld alatt van.
-
bonifa333
aktív tag
válasz rob210 #78770 üzenetére
Még egy kérdés a hátsó feklámpa ragaszrtashoz.
Milyen olcsó ragasztó van hozzá. Tanácsoltad szelvedoragaszto, sikaflex. Ezekből milyen kiszerelés van legolcsóbban vagy tudnál típust írni. Lehet rosszul néztem de 5-10 ezer között voltak. Nekem most pár grammra lenne szükségem.
Nagyon köszönöm.
Most kolcsonadtam autót , amint visszakapott megnézem a kipufogó feletti klimacsovet.
Még az jutott eszembe ha , álló helYzetben emelgetem autót, dontogetem, de csak kulturáltan, akkor olyan hangot hallok mintha egy tartályban víz lenne. Ez összefügghet ezzel vagy a szelvedomoso folyadékot hallom?Szép napot és köszönöm
-
rob210
Topikgazda
válasz bonifa333 #78769 üzenetére
Oké, de ott tud felázni az anyós oldali lábtér.
A kocsi alatt van a kipufogó hővédő lemeze felett.
Vagy kiveszed a pollenszűrőt hosszú 4mmes csővet bedugsz a lefolyóba és megnyomatod kompresszorral. De ebben az esetben egy porszivózásra készülj az anyós oldalon.Renault power
-
bonifa333
aktív tag
Sziasztok!
Renault mégane kombi 2. 2004es
Műanyag 3. feklampat mivel tudom osszeragasztani, elpattant?
Az anyosuklesnel mindig befolyik a víz. Nem mindig esőbkor, össze vissza. Sőt sokszor eső után egy nappal.
Az esoelvezetok ki vannak tisztítva. Honnan johet.?
A kesztyű tartó alatt áll a víz.
Ötlet?Koszonom
-
rob210
Topikgazda
válasz ilyenezalaci #78762 üzenetére
Stabrúd egy van, stabpálca 2 cseréjük itán nem kell állítani, de évente célszerű egyszer ránézetni.
Renault power
-
Gali199qd
tag
Itt egy youtube link is
https://www.youtube.com/watch?v=zmEFrS8ALBs
-
Gali199qd
tag
Sziasztok!
Ezt a nyikorgást mi okozhatja?
Remélem jó lesz a megosztás.
Csatolok egy videó linket is :https://drive.google.com/file/d/13ifCEg5jWaddwFpn0cna0XE48zW9Ue1h/view?usp=sharing
-
ilyenezalaci
tag
Sziasztok! Stabilizátor rudak cseréje után szükséges futómű beállítás?
-
Xantomas
őstag
válasz rob210 #78759 üzenetére
Nekem is ez jött át.
Na jah, semminek nem tesz jót, ha áthúz pár amper miatt az ív Kap majd ez is kis citromsavat, meg galván nikkelt.
Beázni szokott arra, vagy lecsapódó pára? Foltokat nem láttam ami erre utalt volna, bár kültéri parkolóban, sötétben, seggel félig egy ikeás szatyron heverve, mobillal világítva, gyakorlott jógázókat megszégyenítő pózban nem az volt az elsődleges koslatási szempont."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Xantomas
őstag
Gyors kérdés. Az előbb, egyik indításról a másikra nem megy a beltéri ventillátor, de még foglalkozni nem volt vele időm.
Mielőtt leparkoltam a lidl-nél még ment, amikor indultunk el onnan vásárlás után már nem.
A kormány melletti biztosítékot még megnéztem, az nincs kiégve.
Digit klíma vezérlő, egyik sebességi fokozaton se megy.
Előtét ellenállás, vagy motor, vagy azért nézzek még előtte be a motortéri biztosítékokhoz is?"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
rwin5
őstag
Sziasztok!
A 2002-es cliom azt csinálta mostanában, hogy melegen nem szeretett elindulni, hidegen indult pöccre.Elvittem szerelőhöz, elvileg valami " holtpont jeladó" ment tönkre benne, valaki leírná nekem, hogy ez mi célt szolgál és lehet-e összefüggés a 2 dolog között?
Ezt találtam a googlén: "A főtengely helyzetérzékelő nélkül a motor nem indulna el. Néhány autóban az érzékelőt a főtengely közelében helyezik el, más autókban az érzékelőt be lehet szerelni a sebességváltó harangházába vagy a motor hengerblokkjába."
-
75kokoko75
aktív tag
válasz kisgyerek85 #78749 üzenetére
Igen
Aki hirtelen akar meggazdagodni,nem marad ártatlan (PL 28:20)
-
kisgyerek85
senior tag
válasz molnarpeter #78752 üzenetére
Megjelöltem zöld és piros filc pöttyöt tettem a hátfalára. Mondjuk én allergiás vagyok .Poratka, macskaszőr stb. dolgokra. Észre veszi az orrom ha rossz a levegő minősége.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz kisgyerek85 #78749 üzenetére
Ha van rá lehetőség, illetve később is előfordul a dolog, FreciousPlus szűrő jó lehet. Csere ellenőrzésre pedig lehet tenni pl alkoholos filccel egy kis pöttyöt, vagy párolgást elkerülendő mondjuk ollóval a szélén a merev részbe bevágni/V alakot kivágni, stb. Bár csere után egyből ránézve még egyértelműbb, akkor jelölni sem kell...
-
LamerGyuri
senior tag
válasz kisgyerek85 #78749 üzenetére
Persze, létezhet, nem vagyunk egyformák. Jó anyám hétvégén végigköhécselte az utat a kocsiban, pedig nem is tudta, hogy 1 héttel korábban 5db, 1,60 méter magas paprikabokor volt az utastérben egy óra hosszáig
A kosztartalom megfelelő; sőt, ez még egész tisztának tűnik. Vagy inkább úgy mondom, láttam már sokkal rosszabbat is ennyi km alatt.[ Szerkesztve ]
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
kisgyerek85
senior tag
Sziasztok!
Az létezhet, hogy elkoszolódott pollenszűrő miatt fáj/t a fejem?
Napi szinten 4-6 órát a céges autóban töltöm. Hétfőn lett elegem és kiszedtem a pollenszűrőt a helyéről. Elméletileg 7e km-rel ezelőtt cserélték benne (kértem a cseréjét és a számlára is rátették) Ma reggel kicseréltem magamnak és semmi fejfájás, kíváncsi leszek a következő napokra.
Létezik ilyen,hogy 7e km alatt ennyire koszos legyen?
-
FRENK1988
veterán
Maximális tiszteletem Urak!
A mai napon eladtam első szeretett kocsimat.
Sajna nem találtam a környéken megfelelő 2es vagy 3as Scenicet illetve nem hagyhattam ki főnököm ajánlatát egy 2008as Grand C4 Picasso irányában.
Köszönöm a segítséget. Egy jó társaságot ismertem meg ittNem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
veterán
válasz rob210 #78707 üzenetére
Kezembe akadt a gyári termosztát. Dauphinoise Thomson gyártmány, gumibetétes, ránézésre hibátlan és mégsem tudott vele bemelegedni a motor. Azaz a hőérzékelő része a xar, hamarabb nyit, szóval sajnos még a gumibetét sem elég az üdvösséghez. Új korához képest pár hónap alatt a Vernet is változott egy minimálisan, de még jó.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Nordik
őstag
Felmerült bennem a kérdés, hogy vezerlescserenel esetleg ha okoskerék cserével együtt van összekötve akkor kell diagon valamit nullazni vagy ilyesmi? Ilyen emissziós értékeket vagy barmit?
[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
-
Somatom
veterán
Köszönöm az instrukciókat! Ilyen kettős tömegű izém sem volt még, de akkor stílust váltok. Soxor vezettem már furgont, meg kisbuszt, de azok alatt rövid váltó van. Ennél meg ha fordulaton használom, akkor városban nem nagyon fogok negyedik fölé váltani.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
veterán
válasz Somatom #78733 üzenetére
Az alacsony fordulatszámon való használat kinyírja a kéttömegűt meg egyéb más károkat is okoz szépen lassan. Az, hogy bírja, még nem jelenti azt, hogy ott is kéne használni.
Az 1.5dCi-s a másfél tonnás L3 kombiban 5-ben a fedcomp 2000RPM-nél jelez, hogy válts fel 6-ba...
Ezek a hülyeségek arra vannak méretezve, hogy kibírja az első 100-150e km-t.
Attól, hogy dízel, érdemes addig kihúzatni, hogy váltás után ne essen be túl mélyre a fordulatszám.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
MC Pite
veterán
válasz Somatom #78729 üzenetére
Ezzel lehet igazán ártani. A személyautó kb 1500 alatt piros, mint a munkagépeknél, csak itt sajna nem jelölik.
És hidd el, nem megy a fogyasztás kárára ha nm basztatjuk alu a motort; sőt.Spark RC TB | Fastroad SL2 | Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
angyalpc2
aktív tag
Egyre több helyen látok pörsenés nyomot a 15 éves clio-mon
Eddig csak a klasszik helyen láttam, a tankbetöltő nyílásnál, de most a csomagtartó ajtó peremén is meg a csomagtartó teleszkópszár alatti részen is
Meg 1-2 éve már a motorháztető belső peremén is.
Kipuf dobon is látok már kezdeményt (mazdások besírnának )
Lehet most kéne eladni... :/ -
Somatom
veterán
Ez a 2.0dci motor tényleg olyan, mint egy szexi ribanc rucija. Alul semmi. Gondolom, 1700 -tól kezd hatni a turbó. De, az én stílusommal úgy tűnik, hogy símán elprüncögök "turbó alatt". Árthat ez a motornak, ha kb. havonta "kikormolom" 1000Km pályával?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
rob210
Topikgazda
válasz AthlonXP #78724 üzenetére
VKM03612 van most rajta, én ezt nem javaslom.
Valeot szoktam feltenni, mert amióta az INA romániában is gyártat lutri lett.
Kauffernél ez a cikkszáma : 588023 -VALEO
9e körül mocorog. forint/eur arányban.A VKM et vagy légkulccsal tudod lekapni, vagy speckó generátor szerelő szerszámmal.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
AthlonXP
őstag
válasz rob210 #78722 üzenetére
Igen, cseréljük a csavart mindenképpen, ha egyszer sikerül levenni.
A generátor ékszíj tárcsának cseréjéhez tudsz esetleg tanácsot adni? Azt se lesz egyszerű még levenni. Illetve abból is találtam több félét a neten, melyiket kéne venni, vagy mindegy volna?
Első:
[link]
Második:
[link]
Kinézetre a második verzió van most rajta, de mindkettőt írják hozzá. -
rob210
Topikgazda
válasz AthlonXP #78719 üzenetére
Inkább sülyeszteném mint emelném. Az egész szerkezet érdemes levenni 2db 10 es csavar. Utána kényelmesen ki tudod venni a torxot és cserélni normális csavarra. Az olajteknőn a leeresztőcsavar mellett van egy rácsozott rész azt tudod emelni ott erősített.
Renault power
-
bonifa333
aktív tag
Sziasztok!
Renault mégane 2 kombi. Hátsó feklámpa, harmadik, nem égett. Berozsdalt a fém a belsejében. Szétszedtem megcsináltam. A piros kulseje ragasztva volt a belso muanyaghoz. Mivel tudom visszaragasztani, osszeragasztani őket ami bírja időjárást?
A harmadik feklampa spoileirrol letörtek fülek. Van vkinek rajza, miként kell őket visszaragasztani? Egyszer muanyagos megcsinálta, de mivel össze vissza ragasztotta vissza magasabb lett , kilógott a síkból és letépte autópálya. Szereztem újat. Erről is hiányoznak fülek, de visszaragasztanam regiekrol, ami maradt a kocsin a leszakadas után.viszont nem szeretném úgy hogy kiálljon a síkból. Vmi rajz lenne jó, hogy mi hány mm.
Tud vki olcsó hátsó spouilert? Fehér lenne jó.
Koszi
-
AthlonXP
őstag
válasz rob210 #78716 üzenetére
Okés..
Említetted ugye a motortartó leszedését, mert kelleni fog a szíj levétele miatt. A bak levétele után, meg kell emelni majd a motort, hogy hozzáférjünk a csavarhoz, ami a görgőt rögzíti. Hol lenne érdemes emelni a motort, hogy ne csináljunk benne kárt? Mert ugye emelni kéne vagy 5-8 cm-t... -
rob210
Topikgazda
válasz 75kokoko75 #78717 üzenetére
Ha ez a baja ehhez semmit nem kell bontani.
Eldöntöd a hátsó ülés lapját és csókolom.Renault power
-
75kokoko75
aktív tag
válasz rob210 #78696 üzenetére
Nagyon köszi! Délután szét is szedem.
Úgy látom,hogy bontani kell egy csomó mindent. Szerintem még lesz kérdésem.Amúgy sok féle autóm volt, de az 1998-as Scenic 1 szerintem a soha véget nem érő javítás autója, pedig 2 hete vettem. Szóval aktív tag leszek itt ezentúl.
Nagyon köszi az eddigi, és az ez utáni segítségeket is!!! Eddig profi volt minden.Aki hirtelen akar meggazdagodni,nem marad ártatlan (PL 28:20)
-
rob210
Topikgazda
válasz AthlonXP #78715 üzenetére
Oksa generátor szabadonfutó csere.
Ha megnézed a képen is gyönyörűen látszik amite sz@rt a szerelő, hogy teljesen el van kopva a szíjtárcsa. A képen a bal szélen sokkal magasabb a borda ezért kifordul a szíj széle. Ez a fajta tárcsa alumíniumból van és ezt megeszi a szíj ennyi idő alatt.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz AthlonXP #78711 üzenetére
Az aki a hosszbordást cserélte nektek jól megszivatott!
Ehhez csak úgy férsz hozzá. ha kiveszed az oldalsó toronymerevítő konzolt, amit 4db 10es fejű csavar fog.
Torx megy bele egyébként, de én ezt mindig kicserélem 13as 6 lapfejű csavarra.
Ez egy baromság itt torx csavart alkalmazni.A hiba valószínűleg a generátor szabadonfutója lesz, vagy a klíma csapágy.
De ahhoz, hogy levedd a szíjat nem kicsit fogsz @nyázni így.Ha a generátorrol készítesz képet megmondom azonnal az-e a hiba.
Renault power
-
AthlonXP
őstag
válasz rob210 #78708 üzenetére
1.4 16v 95LE. Csak benzin, nincs gáz üzem.
Akkor még egy újabb termosztát csere ezek szerint...
Lenne egy másik kérdésem is viszont....
Nem rég írtam, vagy 2-3 hete, hogy valami el kezdett kissé zúgó, morgó hangot adni, mikor jár a motor. Akkor írtam, hogy tavasszal cserélve lett a vezérlés, szíj, csapágy, vízpumpa, külső hosszbordás szíj, feszítő görgők... ( Gates cuccok )
Elvileg azok nem lehetnek a zaj forrásai ( elvileg ), amire gyanakszunk, az a generátor lehet talán ami még gyárinak néz ki ( a hátulján levő fesz. szabályzó rész Bosch-Renault közös cucc ), töltése egyébként rendben van, 14-14.2V .
De akár szervó, vagy esetleg klíma kompresszor is okozhatja, sajnos nehéz megállapítani a hang forrását járó motornál..
Szeretnénk próbaképp levenni a hosszbordás szíjat, viszont a feszítő görgőhöz nem férünk hozzá, nem tudjuk megmozdítani. Azért szeretnénk levenni, hogy akkor kézzel megforgatva/mozgatva a fent említett alkatrészeket, próbálnánk kiszűrni a zaj forrását, hátha akkor kiderül a hiba oka.
A képen jelölt feszítő görgő csavarjához szeretnénk hozzá férni, de semmi hely nincs, hogy lehet legegyszerűbben azt megtenni?
Mert így sajnos azt sem látni, hogy milyen kulcs kellene hozzá, Imbusz, vagy Torx, de nem látszik, melyik...
Ez Gates cucc egyébként, az előző, amit levettünk, az más fajta volt és annál a görgőt, hagyományos hat lap fejű csavar fogta, amihez egy sima 13-as kulccsal hozzá lehetett férni, de ennél ez az opció nem játszik sajnos. -
gabor9991
őstag
válasz rob210 #78653 üzenetére
Múltkor kérdeztelek fhp jeladóval kapcsolatban mert az utángyártott jeladó nem ment be a helyére.
Csináltam képeket, [ez a gyári] és arra jutottam, hogy talán [emiatt] nem tudtam a helyére tenni a [balra néző csatlakozós Era fhp jeladót?]
Volt már ilyen eset nálad?[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
Átolvastam. Tulképp hasznos volt, de lényeges dolgok hiányoznak. Ezekről ennyit ír:
"Navigációs berendezéssel, autórádióval stb.
felszerelt gépkocsik
Tájékozódjon a megfelelő berendezésekhez
tartozó útmutatókban, azokból megismer-
heti az ilyen járművek sajátosságait."
Nekem a "megfelelő berendezések útmutatói" kellenének.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
AthlonXP
őstag
válasz rob210 #78697 üzenetére
Köszi a videót, ezt kipróbálom majd, legközelebb!
Időközben nézegettük az autót, vízhőfok ügyileg. Apu tegnap vett bele egy beszívott levegő hőmérőt, így most sokkal gyorsabban melegedett be az autó, legalábbis a normális alapjárati fordulatszám sokkal gyorsabban beállt, mint korábban ( pedig a most kicserélt hőmérő is, csak pár hónapos volt, bár az új passzosabban illeszkedik a helyére, mint a cserélt alkatrész.. ).
Viszont a vízhőfok mérő óra az elég fura, továbbra sem nagyon akar beállni a normális üzemi hőfokra a mutatója. Most városban mentünk vele pár kört, szépen melegedett a víz, majd kb a 3. osztást elérve, hirtelen visszaesett kb a másodikig. Gondolom ekkor nyitott a termosztát, bár szerintem itt még nem kellett volna. Mentünk még pár km-t a városban, de a mutató csak a 3. osztásig mászott vissza, onnan sehova se mozdult, szóval nem érte el a skála közepét...
Haza érkezvén, rádugtam a gépre egy OBD2-es, bluetoothos egységet ( semmi extra, de alap adatok kiolvasására, meg hibatörlésre jó ), hogy lássuk számszerűleg a hőfokokat.
Ezeket le is fotóztam:
Itt látható a vízhőfok és a szívott levegő hőmérséklete is elvileg...
Lentebb pedig a hőfok mérő óra lenne eközben. A fentebb látható 85 fokos értéket, az autózásból haza érkezve, majd az udvaron még pár percet alapjáraton járatott motornál mértük. Ezt egy infrás, kézi hőmérő pisztollyal is mértük a termosztát és környékét mérve, kb. hasonló értékeket mutatott az is.
A mutató itt kb. a 4. beosztáson van ugye, de ezt csak itthon, alapjáraton üzemelő motornál érte el, menet közben, a 3. osztástól nem ment feljebb..
Szóval most itt tartunk. -
Somatom
veterán
Van vmi forrás, ahonnan beszerezhető vmi emberi nyelvű leírás? Nemtok franciául. Pl. a kormány jobb küllőjén van egy kapcsoló 0 és R jelekkel. Az mi célt szolgál?
Illetve, hogyan tudom törölni a korábbi eszközöket a bluetooth listából és hozzáadni a saját telómat?[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
Új hozzászólás Aktív témák
- Star Trek
- Opel topik
- Csak nekem ilyen lassú a PH?
- AliExpress tapasztalatok
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Intel Arc Battlemage B570/B580
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Milyen routert?
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- További aktív témák...