- Mindenki Z Fold7-et akar
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iPhone topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- One mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
Ha csak a két nagy bakról van szó, illetve 2.0dci akkor 100e alatt nem úszod meg.
Utoljára 36500 volt a nagy jobb oldali és 23800 a kisebbik bal oldali.
De ha az összeset cserélteted akkor 12800 a kicsi támasztó és 23200 az alsó támasztó.
Ezek gyári vagy meyle árak . De minden nap változik.
Az igazán nagy munka a váltó oldali cseréje, ott az aksi aksitálca és egyebek is bontásra kerülnek. -
mycso
Topikgazda
Szia, szerintem a 2.0 szívó, az lehetetlen kategória... 2.0T, néha felbukkan 1-1 példány. És, ahogy többen írták, 2.0dci van elég sok és örök darab. Ilyen idősen ez a 300k km körüli futás, szerintem természetes.
Amit a kollégák írnak, azt csak az általános magyar gondolkodásra írták: 15 éves nagy diesel 100k km alatti futással (na ilyen nem nagyon létezik).
Egyébként ezekből elég sok szaladgál 400k km feletti futással, bontatlan motorral. (enyémet 275k km-rel árulom, a kutya nem keres...)
Autópályára a 2.0dci, szerintem kiváló.
Egyébként ilyen 300-es futásnál, nem is a dieselség miatt aggódnék, hanem inkább: kuplung-lendkerék, futómű pofozgatás, klíma kompresszor, generátor, önindító., valami hasonlók miatt. -
rob210
Topikgazda
Én nem félnék tőle.
Az egyik létező legjobb diesel motor a piacon jelenleg is.
400ezerig nem sok baja szokott lenni.
Persze karbantartott daraboknál, mert mindent is tönkre lehet tenni.
Valamint egyre több a hülye user sajnos.
Szóval vételkor alaposan megnézendő.
A benzines ritka mint a fehér holló, de cserébe azzal sosincs baj, az még a hülyegyerekeket is bírja.
Annak egyedül a váltó kihajtás a típushibája. Mindegyik ledarálja a rücniket, de szerencsére a váltóé az erősebb, így egy féltengely csukló cserével orvosolható.
Akkor pedig csapágyragasztó és soha többet nem esik szét. -
Minél több a km, annál inkább jön képbe a szerencse mellett az a faktor, hogy ki és hogyan hajtotta?
Már simán 200 alatt is jöhetnek olyan dolgok, hogy kettőstömegű, generátor, futómű, kuplung, stb..
+ az emberek elhiszik, mert el akarják hinni, hogy a 12 éves németből hozott dízel középkategóriás kombiban 140e km van. Hát hogyne!
Közlekedésre az 1.5dCi is elég lehet, de azzal nagy előzéseket nem kell erőltetni.
Viszont valóban mehet 5l alá a fogyasztás... -
ΞΔGLΞ
nagyúr
Egy laguna 3-asba könnyen bele lehet borítani, akár rögtön több, mint 1 milliót is, ha nagy ívben tojtak a karbantartásra (gyári lendkerék, kuplunggal munkadíjjal, kb annyi lesz, mint most az autó ára)...
Ezt az autó független szervizben kell az utolsó csavarig átnézetni, ami már eleve nem kevés pénz lesz (neked), persze, ha nepper belemegy, mert ha nem, akkor ott is lehet hagyni.
Sajnos ehhez az autóhoz minden kicseszett drága, érts úgy, hogy amikor a volvo s90-es autóm volt, ahhoz röhej, de minden olcsóbb volt, ráadásul nem is kicsivel. A 385 ezerrel meg nem kell törődni, az ezeknek a motoroknak, kb lófütty, ha törődtek vele. Ettől független lehet benne akár 700 ezer is.A kérdés csak az, hogy vétel után szerelgetni akarsz és nyomni bele a lóvét, vagy használni? Ezért kell az alapos átvizsgálás. Egy kép meg sosem adja vissza a valóságot, soha, függetlenül attól, hogy ezen így is látszik, hogy idióták hajtották, akik kb arra sem voltak képesek, hogy belül legalább kiporszívózzák, legalább hahu-ra.
-
molnarpeter
nagyúr
Át kéne nézni alaposan. Ennyi km-rel örök darab: egyszer megveszed, többet el nem bírod adni
na komolyra fordítva a szót, nem épp keresett vágyálom a 400-at futott francia common rail bálna, még ha egyébként korrekt darab és összességében ésszerű is lehet a vétel. Ha már hónapok óta mohásodik a neppernél az autó, és jó alacsony árban számolta be, akkor simán lehet, hogy levitte az idők során az árát, megesik, ez még nem feltétlenül jelent semmit. Alapos átnézés kéne, és megfelelő személyes hozzáállás (=nem gond, ha beugrik egy lendkerék vagy vezérlés, akár egymás után), akkor be lehet vállalni azért - minél tovább megtartod, annál inkább eloszlik a ráköltött összeg fajlagosan (1 km-re elosztva).
Szóval kell egy típust ismerő szakember első körben, aki megnézi szvsz.
Az mondjuk passz, hogy ez DPF-es vagy anélküli
Új hozzászólás Aktív témák
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- Merryfair Wau 2 hálós irodaszék / jó állapot / harmadáron
- CORSAIR TC100 RELAXED SZÜRKE/FEKETE SZÖVET GAMER SZÉK
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Surface Laptop 4 Touch 13.5 Retina Ryzen7 4980U 4.4Ghz 16GB 512GB Radeon RX Vega8 Win11 Pro Garancia
- 14" Dell Latitude laptopok: 5400, 5480, 5490, 7480, E7440, E7450 / SZÁMLA + GARANCIA
- Nexus 6P 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3058
- Azonnali készpénzes nVidia RTX 2000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest