- iPhone topik
- Google Pixel topik
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Kiszivárgott reklámanyagok a Samsung Galaxy S25-ről
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Tavaszi szél Slimet áraszt
- Ford SYNC 3 infotainment rendszer teszt
- Egész olcsó lett az év első kagylótelefonja
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
giigz
veterán
válasz rob210 #26497 üzenetére
Azért vagyok egyébként ilyenkor mindig kétkedő, mert ugye több szerelő is azt mondta nekem, hogy ha középmárkát veszek bele, semmivel nem lesz rosszabb, mint Mannfilter-rel, és egy másik szerelő meg azt mondta, hogy a papír ami bennük van, pontosan ugyanazon a helyen készül a Mann-ba és a kisebb márkába is.
Na mind1, nekem idáig semmi bajom az Alco-val, a kocsi is gyári érték fölött (alatt ha úgy tetszik, tehát erő elvileg gyári értéken van), a fogyim is nagyon rendben van, szóval talán jó lesz ez is, de mivel első autóm, így lehet következő alkalommal Mann megy bele, aztán ha semmi különbséget nem veszek észre, akkor utána megint Alco...
Egy bónusz kérdés: Ha indítasz, rárakod a gyújtást, és megvárod míg elalszik a narancssárga valami ott felül, vagy azonnal indítasz?
-
rob210
Topikgazda
Mert amit te szajkózol az nem igaz.
Finomabb benne a szűrő felület és a ház is komolyabb kialakítású.
Haver Filtron szűrőt vett.
Aztán panaszkodott, hogy nem megy a kocsi.
Kicseréltem neki Mann-ra és rögtön ment.
Szétszedtük a szűrőt, nem jellemzem.
Mondtam neki, ha majd lecseréljük a mannt azt is szétszedjük meglátod a különbséget.Régen én is minden szart beleraktam a kocsijaimba, aztán a targonca szerelő haver megmutatta mi a különbség.
Renault power
-
giigz
veterán
30% kedvezmény nekem is van, de semmi értelmét nem látom Mann-t venni. Pedig ha csak egy hajszállal is jobb lenne a Mann-t venném, de nem jobb, azért meg hogy a felirat más legyen, nem fogok plusz pénzt adni.
Nálam így néznek ki az árak:
Üa: Mann 7,6k Alco 2,4k
Lég: Mann 3,7k Alco 1,9k
Olaj: Mann 2,3k Alco 1,4kEgyedül az olajszűrőnél választottam a Mannfiltert, a többi helyre ment az Alco. Ha olajnak is Alco ment volna, akkor a különbség alapáron 8.000 Ft lenne, 30% kedvezménnyel 5.500 Ft különbség, de mivel olajból Mann-t vettem és volt kedvezményem, így nekem 5.000-et jelentett, hogy a lég és üa. szűrő nem Mann, és bevallom nem bánom az 5 ingyen pizzát
Alapáron több mint dupla annyiba kerül a Mannfilter, de még kedvezménnyel is dupla annyi, szerintem ez nagyon aránytalan.
Szerk: Egyébként azt nem tudja valaki, hogy a Mann-nál még a sima különbségekhez képest is miért ilyen nagy a különbség a benzinszűrőnél? Van esetleg valami tényleges különbség, esetleg élettartamban vagy jobb szűrés, ilyesmi? Azért 2,4 vs. 7,6k már csak megkívánna valami pluszt a márkanéven kívül...
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
Ne nekem mondd, en csak magyarazni probalom, en is mindig talalkozok ezzel a "ha szuro akkor csak Mann, ezen nem lehet sporolni, stb." jelenseggel, de nagyon nem ertem en sem. Mert ha lenne ra valami magyarazat akkor jo lenne, nyilvan en sem akarom az automat tonkretenni, de jelenlegi ismereteim alapja a szoban forgo esetnel teljesen folosleges aranytalanul dragat venni, mikor 1.500 Ft-ert tokeleteset lehet kapni, ami ugyanugy kibirja a 20-30k km-t mint a többször annyiba kerulo Mann, azonos minoseg mellett.
-
mycso
Topikgazda
Túl van ez is misztifikálva....nyilván 500ft-os kínai szűrőt nek raknék bele, de felesleges átesni a ló másik oldalára.
Eleve dieselnél is vagy 30-40k km az előírás (benzineseknél még talán több), ezt a szűrőknek is tudnia kell, itt meg azon megy a vita, hogy a harmad vagy negyed ennyi futás után milyen márkát kell venni. Azért remélem érzitek, hogy picit túl van ez reagálva. (természetesen kutas naftáról beszélek).
Én 20k km-enként cserélem, még ez is bőven jó.Azért kemény, hogy ez 2-3 havonta felvetődik.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
giigz
veterán
Ket kulon dologrol beszelunk, sot lehet haromrol.
Ha valakinek, mint pl. neked kenyes dizelje van, annak valoszinuleg plusz penze is lesz, de megvaloszinubb h sokat megy vele, es akkor evente megy annyit, hogy ertelme legyen gazolajszurot cserelni, es nyugodtan veheti a Mannfiltert, mert egy biztos jo cuccot kap a penzeert.
A masik, akinek 10-20 eves benzines autoja van, raadasul egy 1.4 8V, annak penzkidobas megvenni a Mannfilert, mert egy kozepes marka is tokeletesen megteszi, semmivel nem lesz rosszabb a kocsi. Viszont olcsobb, es miert vegyem a dragabbat, ha hajszalpontosan ugyanazt kapom sokkal olcsobban. Nekem, aki evi 10k-t megy kb. szinten felesleges lenne lecserelni evente, igy en 2 ev utan fogom, tehat a 2. olajcserenel kb. 20k km-nel.
Stimm? Harag nem is lesz, felolem mindenki ugy szorja a penzet ahogy akarja, az o eseteben jobb megoldas egy olcsobb szuro, ami pont olyan jol fog mukodni, es ezt nem en mondom, hanem egy autoszerelo, sot nem is egy.
-
giigz
veterán
-
ThodEE
őstag
Nos én inkább a számítógép csesztetésben érzem magamat otthon, meg autó hifi beszerelésben.
Nem egy mai autó amire ráakarom költeni minden pénzem, ha nem cseréltük nyáron akkor eltudom képzelni hogy a gyári van alatta, az is kicsit behorpadva, mert az erdőbe fentakadt
Most kábelkötegelő tartja a helyén, de működikHolnap ha lesz kedvem délután akkor megnézem milyen márkájú a mostani
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
giigz
veterán
válasz ThodEE #26483 üzenetére
En arra lennek kivancsi, hogy rob miert a Mann-t ajanlotta, miert jobb egy olyan szuro, mint pl. a Fram, Wix, vagy Alco.
En ugy tudom, hogy semmivel, es pontosan ugyanugy szurnek/mukodnek, csak eppen a Mann joval dragabb, de meggyozheto vagyok mindig, es most tenyleg kivancsi, hogy vajon miert lenne jobb a Mann-t venni.
-
ThodEE
őstag
Na beszéltem szerelővel de nem emlékszik már hogy cseréltünk e üzemanyag szűrőt, de Ő is giigz el ért egyet, hogy nagyon jó az a közép kategóriás, ne a legolcsóbbat de nem egy olyan autó ami indokolja hogy a legdrágábbat vegyük bele.
Héten beszerzek egy szűrőt is, addigra a kocsi is éhes lesz és világít majd a szeme hogy tankoljunk
Akkor bele lököm a Xadót és elmászok vele tankolniKöszi mindenkinek
Már Xadó hatás lázban égek
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
-
giigz
veterán
válasz ThodEE #26478 üzenetére
Azt a mindenit, ez az ar nevetseges, nekem ezer valahanyszaz volt a benzinszuro, es teljesen tokeletes, es az is fog maradni meg egy evig legalabb, szerelom 10+ eve nem Mann-t hasznal es rak az "autoiba", es soha nem volt vele problemaja.
A multkor is amikor vele beszeltem at a rendelesemet, azonnal mondta, hogy total felesleges plusz penzt kiadni, csak kidobas, semmivel nem lesz jobb.
rob: Olyan sokszor hallom ezt az "ezen nem sporolok"-at, pedig ez pont egy olyan pontja az autonak, ahol lehet sporolni, mert 2k-s uzemanyagszuro semmivel nem rosszabb az 5k-snal. Inkabb a gumi az, amin ne sporolj, az fontos lehet adott korulmenyek kozott, de a benzinszuro total mindegy milyen marka, a jobb markak kozul el fogja vegezni mind a feladatat.
-
ThodEE
őstag
Kedvezménnyel annyira jön ki az unixtól, megnézem még a bárdit az is van a közelbe, másik autó alkatrészest nem láttam
Szerk:
Bárdinál is 7500 az alap ár és oda még ismerősöm sincs.
[ Szerkesztve ]
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
ThodEE
őstag
válasz eTrade #26474 üzenetére
Agipon, mert ott -8Ft al tankolok, nem parázok csak nem vagyok benne biztos hogy ki lett cserélve, olaj-olajszűrő vezérlés be biztos vagyok, de az üzemanyag szűrőbe nem.
Holnap jön a futár és lesz Xado mindenbe, üzemanyag rendszerbe is, és gondoltam jobb lenne tiszta szűrővel indítani Mann megvan 5k ból, nem ezen akarok spórolni
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
giigz
veterán
válasz ThodEE #26471 üzenetére
Attol hogy Mann a benzinszuro, meg nem lesz tisztabb a benzin, mintha pl. Alco szuro lenne benne. Plane gondolom majd most utana hamarosan megint szurot fogsz cserelni, inkabb akkor vegyel Mann-t, de tenyleg csak folosleges kiadas, maga a szuro lapja ugyanott keszul, csak a kulso boritas meg a felirat mas, azt kell venni amelyik olcsobb, a feladatot ugyanugy el fogja latni.
Nekem is lett volna penzem Mann-ra, de megis Alco-t vettem, a kocsinak semmi baja, fogyasztas rendben, gondolom a benzint is rendesen szuri ebbol adodoan. Oljaszurobol is csak azert vettem Mann-t, mert ott nagyon kicsi arkulonbseg volt.
Persze mindenki olyat vesz amilyet akar, csak egy kicsit tul van misztifikalva ez a "szurobol csak Mann-t".
-
ThodEE
őstag
Lehet hogy nem is koszos ha minden igaz féléve cserélve volt, de szeretném a Xadót tisztább környezetbe beadagolni, ezért rászánom azt a párezret még
Köszi szépen a tippeket holnap megjön a xadó, meg elgurulok a boltba is
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
giigz
veterán
válasz ThodEE #26468 üzenetére
Itt nem latom a listaban, ALCO az nagyon jo, de a Fram, Filtron, Unix is jo, bar szerintem 1-2 evig az SCT is tokeletesen ellatna a feladatat. (2 ev vagy 20-30k km-enkent csere)
Mannfilter szimpla penzkidobas, en Mann-t csak az olajszuronek vettem, legszuro es benzinszuro az olcsobb a jobb, mert nem lehet eszrevenni, hogy a Mann barmivel is tobbet adna. Plane nem 15 eves 1.4 8 szelepnel, nyilvan uj autoba inkabb Mann-t veszi az ember, de nekem idaig tokeletes az ALCO benzin/leg.
-
ThodEE
őstag
Sziasztok!
Vennék üzemanyag szűrőt Xadózás előtt, Unixból, csak nem tudom melyik márka éri meg.
Igazítsatok útba
Ebből van választék:http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
Sly189
senior tag
Miskolcon hol van jó autós bolt, ahol kapni HOD izzót H7
mycso?
-
senior tag
Haliho!
Meg Penteken megoldodott a kipufogos problemam:
Ket sarokkal arebb, ahol lerobbant a kocsi volt egy karosszerialakatos. Eldocogtem oda a kocsival, aki megallapitotta, hogy szet van rohadva a kozepso dob (ugye ez nem lett kicserelve tavaly, mivel nem mondtak, hogy baj van vele), es a cso kiszakadt a dobbol. 5 perc alatt meghegesztett 1.500.- Ft-ert. Azt mondja, ezzel igy evekig elmehetek, nem lesz gond, es mashol nem talalt rohadast.Szoval gyorsan es olcson sikerult megoldani a gondot. Szerintetek csereltessem ki a dobot, vagy tenyleg jo lesz igy?
-
Sly189
senior tag
válasz Sly189 #26459 üzenetére
Közben kicsit kutakodtam...
OMV BIXXOL
premium diesel
SAE 5W-40Termékleírás, használati útmutató,
specifikációk, jóváhagyások, minôségi szintOMV BIXXOL premium diesel: szintetikus,
üzemanyag-takarékos, nagyteljesítményû motorolaj
nagy fordulatszámú, turbófeltöltôs vagy szívódízel
motorokhoz . Kiváló kenési tulajdonságokkal, nagy
teljesítmény és biztonsági tartalékokkal rendelkezik .
ACEA A3/B4, API CF, FIAT 9 .55535-N2, PSA B71 2296,
Renault RN 0710
Jóváhagyások: GM-LL-B025, VW 505 00, MB 229 .3[ Szerkesztve ]
-
Sly189
senior tag
Nem szeretnék újabb olajháborút kirobbantani, de az érdekelne, hogy ha az OMV nek a MaxxMotion gázolaja, valamint úgy nagyjából az összes üzemanyaga nagyon jó minőségű ( szerintem )
akkor a kenőanyagaikkal mi a helyzet?
OMV BIXXOL premium - SAE 5W-40
Szintetikus, univerzális alkalmazás, üzemanyagtakarékos működést biztosít benzin és diesel üzemű motorokhoz.
A legkiválóbb univerzális motorolajunk
Az OMV BIXXOL premium termékek használatával az autója a legjobb tulajdonságokkal rendelkező szintetikus motorolajat kapja:
megnöveli a motor élettartamát,
teljes védelmet nyújt szinte minden körülmény között,
könnyű hidegindítást biztosít még alacsony hőmérsékleten is.
Benzin és diesel üzemű motorokhoz egyaránt kapható:Ezt próbálta már valaki? Vagy visszajelzés?
Érdekelne, mivel az ELF a renault gyári olaja, amit a Total gyárt, így az OMV olaja se lehet annyira rossz szerintem (!) ?
-
wertigo1984
őstag
-
mycso
Topikgazda
válasz wertigo1984 #26414 üzenetére
Ezzel egy baj van, hogy nagyon kicsi belül. Jobb1-ben ültem ilyenben, háát a megane2- nagyobb belül.
Egyébként kéne, nekem is bejön nagyon.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
daniel2121
senior tag
válasz wertigo1984 #26414 üzenetére
Pont ilyet adtam el majd 200k km-rel, hát valóban nem olcsó a fenntartása, a 17"-os gumik cseréje stb. Szerencsére volt egy szerelő srác aki vágta a német dizeleket.
-
ThodEE
őstag
válasz rob210 #26451 üzenetére
Igen ezt már elterveztem csak most nincs itthon semmi fagyálló, 10edikén megyek Pécsre úgyis a szerelő beleteszi a Xadót a váltóba és akkor egyből megfűzöm hogy próbáljuk meg kitisztítani kívülről a radit addigra meg veszek fagyállót bele
[ Szerkesztve ]
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
rob210
Topikgazda
válasz ThodEE #26450 üzenetére
Hát akkor marad a csere, vagy ha annyit még hajlandó vagy megtenni leengeded a vizet (hűtő folyadékot) és megfujatod kompresszorral a radit.
Azaz leveszed a be és kijövő ágat.
A teljes hűtőfolyadékot nem kell leengedni!!!
Aztán adsz nakei ha átenged a radi onnantól sinen vagy ha nem akkor legalább biztos vagy benne, hogy a radiátort kell cserélni.
Mert nem kis munka és ha kicseréled és ugyan úgy nem lesz fűtésed eret vágsz.Renault power
-
ThodEE
őstag
válasz rob210 #26362 üzenetére
Nos átnéztem a műszer fal alatt a mozgó cuccokat, lamellák hallhatóan mozognak, a hova fújon lamellát látni is lehet hogy mozog, fűtő venti működik szerencsére, szóval radi lesz a ludas, a vissza csövet szerintem csak a motor melegíti fel de nem áramlik benne folyadék az a meglátásom, mert most hidegen beindítva, fogom a csövet a felső cső szépen lassan kezd átforrósodni de az alsón semmi.Felső ami a termosztáttól jön, alsó ami a külső radi felé csatlakozik.
Köszi a tippeket, azt hiszem ezt a telet már kibírjuk fűtés nélkül vagy ha minden jól alakul akkor február esetleg márciusba kicseréltetem
http://picasaweb.google.com/116647084346941867867/1155?authuser=0&feat=directlink
-
_NCT
addikt
válasz FRENK1988 #26444 üzenetére
Nekem nyárival se remeg a kormány 130-150 körül is olyan mint 30-50-90-nél. Nekem a nyárim mondjuk 17"-os szóval minden kis lópikula nyomvájút meg mindent megérezni, de hozzá lehet szokni, kicsit gokart-os a vezetés
Télivel meg ugye 15"-os gumikon jóval komfortosabb a vezetés. De idén még lejárom a télit, tavasszal, +10°C felett is azt fogom nyúzni, mielőtt kidobom kihasználom már
-
Ck.
addikt
válasz rob210 #26432 üzenetére
Hat nem tom, nekem 3 eve van meg az A6, a hirhedt családot tönkretevő, apákat alkoholizmusba, anyákat öngyilkosságba sodró, gyermekeket utcagyerekké tevő 2,5 TDI motorral, ráadásul automatával megfejelve, egy 3 ezres hőgombát kellett eddig cserélni benne, holott másoknál ezert mar börtön jár.
Mindenből ki lehet fogni jot es rosszat is, nekem ez a meglátásom. Nagyon sok előítélet pedig egy-egy rossz tapasztalasbol születik.
Pl. Nálam, soha többet Laguna II, mondjon bárki bármit.[ Szerkesztve ]
-
mycso
Topikgazda
Mondjuk ha a kanyarban úthibákon el-el mászik/pattog az már inkább futómű (lengéscsillapító) hiba.
Ja egész múlthéten ez a ködös-ónosesős idő remek volt. Én is csúszkáltam össze-vissza a kanyarokban, meg elindulva ha dinamikusabban csináltam, még 3.-ban is elfordult a kerék. (és tényleg nem barom módjára nyomtam neki)“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
_NCT
addikt
Még agyalok rajta rettenetesen... Ha idén sikerül összehozni pénzmagot egy újabb autóra, akkor meghirdetem nyáron. De ez még a jövő zenéje.
Meg ugye van benne védelem is, az se 2 ft 'vót.
tresh: neked már van ódid Szabad tudni mennyiért vetted? Amúgy úgy tudom a régebbi A6 igazi szopókör, az A4 megbízhatóbb konstrukció.
Az én szívem Ford Focus/Mondeo vagy Mazda 6 birtokolja, de sajna 1.8M-től indul az alja.... Ráadásul csak benzinest vennék, dízelt nem érné meg.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
veterán
válasz rob210 #26432 üzenetére
Köszönöm
Családban és sok helyen barátoknál ugyan ez a motor szolgált vagy szolgál még mindig hiba nélkül így a bizalmam elég erős volt e téren és csak azért vettem ezt meg mert tudom hogy motorikusan kb olyan igénytelen a dieselek terén mint a 8 szelepes motorok benya terén Az A6 gondolom 2.5 tdi az pedig megint egy nehezebb kör.
(még egy apró megjegyzés nagyon sok A4-ben kiváltják a kettős tömegűt cserénél, ami viszont minden más élettartamát rövidíti meg )
Igen ez nagyon nagy hiba nem poénból van az úgy kitalálva én meggyőztem magamat arról hogy igen egyszeri nagy kiadás de utána megint 5-6 évig nincs vele bajom
Egyébként vevő lettem volna a megane-ra csak nem klímás a tiéd ezért nem jó nekem
Igen, sajnos az hiányzik belőle nálam is ezért volt a csere részben.
MMA87: többet ér az azért meg van már rá technológia (vákuumos) amivel ki tudják szedni a nagyját, és nem kerül 100-ezrekbe. Amúgy meg csak hogy megnyugtassalak második nap az Ódival már kaptam tetőmre egy kavicsot amikor átmentem a híd alatt és fel is pattintotta a festéket egy 7-8 mm körbe.
rob210: pont most írtam neki hogy többet ér de akkor visszavonom hogy legyen egy jó vételed
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
addikt
500-ért valakinek M2 Megane? Jégkáros picit, de egyedi legalább, ha ellopják, megismered
Tényleg, amúgy esélyes, hogy az én Megane-omat nem annyira kívánnák meg a tolvajok, mert így jégkárosan gyakorlatilag a kasztnija már nem ér annyit, a motorért/alkatrészekért meg nem érné meg kockáztatni?? Vagy azt pont lesz@rják?
Használtautón 2003-as Privilege 1.6-os digitklímás Megane-ok 800 körül mennek, ha levonom azt a 2-300 ezret ami az értékcsökkenést adja a kasztniból, akkor ott vagyok tényleg, hogy 500 max 600-ért tudom eladni.... De szerintem nem fogom, mert motorikusan nagyon egyben van....
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Én kívánom neked a legjobbakat hozzá.
Sógor 7 hónapja vette a leinformált tényleg patika A6-ot most már szeretné elcserélni.
De mint tudjuk minden autóból lehet kifogni jót és rosszat.
Én a jót kívánom neked különben hamar anyagi romlásba dönt.(még egy apró megjegyzés nagyon sok A4-ben kiváltják a kettős tömegűt cserénél, ami viszont minden más élettartamát rövidíti meg )
Egyébként vevő lettem volna a megane-ra csak nem klímás a tiéd ezért nem jó nekem
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
giigz
veterán
Én nem babrálok ilyen komfort index-szel, örülök hogy nem kell foglalkozni az autóval mosáson kívül
Egyébként grat. az Ódihoz, illetve sok balesetmentes km-t, nagyon jó kis autók azok, én is nézegettem annak idején őket, a dízel is nagy kedvencem, viszont csak odáig, amíg a fogyasztást kell leírni, mert amint beindul a motor, az őrület keringet, hogy az emberek hogyan tudják elviselni azt a hangzavart. Pont tegnap ültem egy Octavia 1.9 TDI-ben, hát azt hittem megbolondulok, kegyetlen az a kerregés.
Egyébként lehet elfogadnék én is egy 1.9 TDI-s autót, főleg egy A4-et ami régről szimpatikus nekem, egyetlen egy problémám ez a hangzavar, mondjuk az is tény, hogy még nem ültem halkabb belterű autóban, mint az 1.4 8V Megane, talán a 16V-s volt halkabb, de esküdni nem mernék.
-
tresh
veterán
Régi technika ez nem pd és nem CR vagy dci, ez még a jó öreg adagolós igaz már ez is elektronyos.. itt a porlasztókat ha baja lenne kb 20-30kból meg úszom a gyári újat mind a 4 et Van benne kettőstömegű de szerintem már cserélték benne mert átlagba 250k-t bírnak de az se vészes hozzá érezni hallani lehet ha az döglődik ugyan akkor sok emberrel beszéltem ez ügybe és azt mondták nem éri meg tökölni a kiváltó szettekkel mert ha pl meg veszed kedvezményesen 120 k ért utána garantáltan ha nem bot lábú vagy 200-250K-t elmegy alattad annyit meg nem raksz bele 5 év alatt és ha már csak 5el osztanám ezt a számot igen csak baráti az ár
Hát mostanában nem egyszer előfordul hogy egy héten 1500-2000 bele megy hirtelen
AMD: hidd el nem Város +klíma az 8-9 lesz ez tuti és akkor már inkább 1.8 benya ami erősebb és ugyan ennyit eszik
[ Szerkesztve ]
-
tresh
veterán
válasz AMD Power #26418 üzenetére
Nézd meg az 5ös bmw-ét (98-as e39-es) 2 csillagos szintén és még én nem sűrűn láttam olyat hogy az 5 csillagos suzuki találkozásuk után a bmw-ést kell kórházba vinni. Amúgy ez még a régi b5 törést tesztje nekem a faceliftes verziója van annak kicsit jobb
Rob/AMD: Alkatrész terén két dolog drága hozzá bár ez is nézőpont kérdése az első lengőkaros futómű ami 80-150k ig vannak a szettek..és a magyar utakat imádják... illetve mivel pneumatikus a zár rendszere így a kis "kompresszor" egység szokott egy idő után megfáradni az új megfizethetetlen így marad a bontott de az meg max egy 20-as. Egyedül a vezérlés amit én is most fogok csináltatni egy kicsit macerásabb az átlagnál így nem nyúlok hozzá még nem látom a trükkjét. De példának okáért ugyan az vagy márkásabb alkatrészeket olcsóbban kapom hozzá mint a rönomhoz pl vízpumpa Majd Jan elején megcsináltatom és kiderül mibe fáj összességébe egy ilyen műtét rajta.
Ettől függetlenül A8 hoz havi 400k kereset nem lesz elég az nem ez a kategória..én úgy gondolom a "régi" a4 ekből megfizethető áron lehet találni szép állapotú megkímélt autókat és a fenntartásuk nem lesz drágább mint egy átlag japán/francia autónak. Nekem is nem egy nem kettő francia/japán autó volt szóba hogy az lesz a következő de mindenképp a diesel volt a cél egyéb okok végett és sajnos csalódott voltam amiket láttam az viccnek is rossz volt...a benzines japok órái már 4 szer átfordultak (a digitális is), a francia részen lett volna egy kettő jó de valaki eladni szeretne valaki árulni így nem lett bolt belőle pedig majdnem elhoztam az 1.9dci megane 2 öt .De mivel tudtam hogy felezve van benne a km mint amit valójában futott ( jó ha van német kapcsolata az embernek) és a turbó is lógott már így rá hagytam . Aztán aznap kaptam havertól egy hívást hogy gyorsan hamar ugorjak el egy címre áll egy a4 sedan 99 év végi afn-es 1.9 TDi ódi és nézzem meg mert tuti el fogják vinni annyira patika. Hát elmentem körbenyálaztam a gépet és miután mínuszba pöcc röff indult nem füstölt gázadásra se a futómű stb rendbe volt így elhoztam. Ja és igen ebben 280Km volt ami már inkább hihetőbb mint társai 150ezre Így hát Ódi lett és olajkályha és bár tudom hogy Rob gyűlöli a dieselt de az enyém nem fűstől nem büdös ,nem kormol így bátran meg merek majd melletted állni járó motorralGiigz: [link] < az index problémádra Komfort index
-
AMD Power
titán
válasz rob210 #26419 üzenetére
Sajnos igen. Egy srác kint él Bécsben. Neki egy A8 van. Kb 10 éves az autó. A kinti havi 400e fizetéséből sem tudja fenntartani. Brutál horror amúgy hozzá minden. A sima A4 gondolom azért olcsóbb ,de ha csak a VW alkatrész árakból indulok ki akkor már az A4 is se lehet olcsó.
Láttunk most itt a ház előtt egy ilyen új Fluencet feketében.... Áhh!
[ Szerkesztve ]
-
FRENK1988
veterán
válasz wertigo1984 #26417 üzenetére
mondjuk pont nem ilyen az övé csak személtetésképp
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
AMD Power
titán
válasz FRENK1988 #26415 üzenetére
Én nekem Nagyon bejön az a A4, de a 2** töréstesztje megbocsáthatatlanan ebben a kategóriában.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
-
FRENK1988
veterán
-
wertigo1984
őstag
válasz rob210 #26412 üzenetére
Ha ilyen A4-est vesz, akkor nagyon kenyelmes lesz neki, a futomu kicsit feszes de remek auto. Amikor kiprobaltam egy ilyet, nem szivesen ultem vissza a Renaultba, pedig szeretem azok kenyelmet.
(((d(^_~)b))) "Milyen kegyes is az élet, ha az embernek megfelelő helyen vannak barátai."
-
tresh
veterán
Itt vagyok én is még és még a megane is itthon van elvileg két ünnep között megy az új gazdájához (papírozás végett). De ettől függetlenül is maradok itt , szeretem ezt a társaságot Ja majd giigz-nek mérek 0-100-at meg 80-120-at , csak előtte meg chipellem a gépet Csak viccelek
Rob: 323f szűkebb lesz mint a megane és kényelemre is rosszabb szerintem
[ Szerkesztve ]
-
daniel2121
senior tag
-
giigz
veterán
Srácok, ugyanígy voltam tavaly a 11 éves gumikkal... Aztán most novemberben jött a megváltás Ég és föld
-
_NCT
addikt
válasz FRENK1988 #26393 üzenetére
Nekem is ez van. Kanyarban kisebb úthibákon is elkezd kúszni az autó, nekem 10 évesek a gummák.
Múltkor pesten mikor picit ónos eső is esett, nagyon meg kellett tartani a követési távolságot, azonnal működött az ABS és csúszkált. Nincs valami nagy erőgépem, de gyorsításnál is ha olyan az aszfalt, akkor simán kipörög a kerék, és mivel nincsen kipörgésgátló, 1 helyben állok. Olyankor fel2 és haccójjon.
Még 2.-ban is megforog a gumi, olyankor kicsit olyan érzésem van, mintha valami 200 lovas ódiban ülnék, aztán felébredek és rájövök hogy szarok a gumik
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen processzort vegyek?
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Microsoft Word topic
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Asszociációs játék. :)
- Milyen széket vegyek?
- További aktív témák...