Hirdetés
Hirdetés
-
Füstös rózsaszínben is elérhetők a Sony csúcsmodelljei
ma Az 1000X szériás fül- és fejhallgató kapott egy nőiesebb opciót.
-
SWORD ART ONLINE Fractured Daydream - Elindult a nyílt teszt
gp Az open béta rajtjával együtt a készítők egy hosszabb gameplay videóban magyarázzák el, hogy mire számíthatunk a játéktól.
-
Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
it Az Apple-nek meg kell nyitnia a rendszereit a riválisok felé, ebből az EU nem enged.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
kriszti21
csendes tag
válasz norbeerto #139212 üzenetére
Van a Scorpion 1400-ből "sima", nem carbon opció is. Az olcsóbb, persze súlyban kicsit több mint a carbon. (Scorpion-nál az új szabványnak megfelelő sisakok pluszba "Evo" nevet kaptak, tehát "Scorpion EXO-1400 Air Evo" néven találhatod meg; a carbon és kompozit sisakok között általában 100-140g a kül. a Scorpion-nál).
Gyors keresés alapján ami még szempont lehet:
HJC: 120-as pinlock jár hozzá és 4 héjméretben van.
Scorpion (a kompozitra meg a carbonra is igaz): valszeg a korábbi évekhez hasonlóan 70-es pinlock-kal adják, 3 héjméretben van és az arcpárna pumpálható. +1: Attól függően melyik Scorpion modelled van, lehet a mostani plexi(k) amiket használsz jók az 1400-re is.Amúgy ha van időd/lehetőséged menj el és próbáld föl mindkét sisakot, mert lehet nehezebb az egyik, de lehet, hogy pont az a jobb a te fejformádra.
-
kriszti21
csendes tag
válasz Hyder11 #139299 üzenetére
Nekem is 2.gen SV650N van, megjártuk már Boszniát, Csehországot is. Ami a tapasztalatom volt vele: az elején elég kényelmetlen volt az ülés és hamar éreztem, hogy most jól esne leszállni, de ahogy egyre többet mentem vele úgy megszokta a fenekem. Egy tankolás az ülésben sima liba, ott meg úgyis megállsz. Nekem mostmár a lábam a szűk keresztmetszet SV-n, az szokott begörcsölni, ha egész nap motoron ülök.
Mindenkinek más és más a kényelmes, sok múlik a teljes ergonómián. Pl.: 600-as naked Bandit, cbf600s is kényelmetlen nekem, hiába másnak kényelmes az ülés (és nekem is az), de a hátam/derekam ezen a 2 motoron meghal, pedig egyik se csutka kormányos. A 3.gen SV-t meg csak kipróbáltam, de 10 perc után sikítva menekültem róla, hogy nekem ez túl kicsi és sehogy se "férek el rajta" (180cm vagyok).
Nakedek/szélvédelemre egy kis megjegyzés: engem a menetszél egyáltalán nem zavar, sokszor pont a túra plexik zavarnak. Az a tapasztalatom, hogy az nagyobb küzdelem tud lenni. Eléggé zavaró, ha a te magasságodhoz a turbulens szelet kapod, ami jobb esetben lehet plusz szélzajban nyilvánul meg, rosszabbik esetben rázza a sisakod. Bandit amikor kapott egy túraplexit, onnantól számomra borzasztó lett az élmény a leírt problémák miatt.
SV-re visszakanyarodva: az ülésnél nagyobb gond tud lenni, hogy a 2.gen-t a kis súlyú japókra tervezték, ergo az első telóba a gyári rugó borzalmasan puha és még alulcsillapított is, ez még megfejelve egy régi/sokat futott telóolajjal igazán "vicces" élmény tud lenni. Úgyhogy én első tuningnak/szervíznek mindenképpen a te súlyodhoz megfelelő rugót és egy teló fejújítást javaslok.
-
kriszti21
csendes tag
válasz akos727 #140225 üzenetére
Sajnos nem tudjuk miből van a gumis bevonat, illetve ABS vagy polikarbonát a héj? és milyen adalékokat használ a héjhoz a gyártó? Hatalmas eséllyel ami lehozza a gumi ha télleg valamilyen gumi ("durvább" oldószerekkel kéne áztatgatni. kromofág, aceton, metanol, benzin és társaik így kiestek) az megtámadja/gyengíti a héjat is és/vagy "átszivárog" rajta és a belső EPS-t támadja meg. Mondanom se kell, de mindkettő opció igen veszélyes lehet egy esetleges esésnél.
Alkoholok terén mozognék, ezeket ABS és polikarbonát is kibírja: etanol (denaturált szesz), izopropanol (Azért ezzel is van némi bökkenő polikarbonát esetén, mert törékennyé válhat tőle, illetve megrepedezhet magától ha sokáig/sokszor tocsog benne. Ennek ellenére egy áttörlést ki fog bírni).
Csiszolást aztán festés, vagy csiszolás és a sima felületre egy fólia? Nagynyomású, ha már úgyis elkezdett mállani?
-
kriszti21
csendes tag
válasz Hyder11 #141805 üzenetére
SV-n egyszer én is szenvedtem egy ilyesmi jelenséggel, nekem ami segített és azóta eltűnt a probléma:
A "clutch push rod"-ot (kuplung tolórúd, majd szakik kijavítanak, ha magyarul nem ez a szakszó rá) újra beállítottam a manual szerint. - Ez sokat segített de nem tűnt el teljesen a probléma.
Aztán az aktuális olajcserekor félszintetikusról (Motul)->szintetikusra váltottam (Fuchs és Motul is volt már benne, mindkettővel jól szuperált a váltó). - Ezek után már tökéletes lett. -
kriszti21
csendes tag
válasz norbert1998 #142432 üzenetére
Lehet a féktárcsád "kopog", nem a telód. (Ha jól értem féket behúzva hintáztattad és akkor volt.) Támaszd be a motor a falhoz első kerékkel és fékezés nélkül próbáld ki, ha akkor is csinálja a teló/kormánycsapágy a ludas, ha nem akkor a féktárcsád.
-
kriszti21
csendes tag
válasz Kolondrum #142918 üzenetére
Kettőt is, két külön helyen.
DL ami gyári állapotban van, vagy ami cserélt/extra az e-számos (kieg fény és tükör) simán átment. Hiba pontot se kaptam pedig nem volt benne "A" elsősegély csomag.
Az erőteljesen átalakított SV is átment, bár amikre ugranak alkatrészek (kipu, karok, fékcső) mind TÜV papíros. Csávó tuti megnézte a TÜV papírt, mert nem ugyanúgy volt benne a forgalmiba. Igaz, hogy éreztessék velem, hogy látták van turpisság adtak egy hibát, hogy nincs benne/hiányos "A" csomag (amúgy speciel volt benne ).
2 évvel korábban az SV-t egy másik helyen meg akarták viszont buktatni, mert (akkor még csak 3 dolog) nem gyáriak az alábbi alkatrészek: rendszámtábla tartó (nem ebay gagyiság, e-számos rendszámtábla világításal és prizmával), tükör (ami amúgy e-számos volt) és a felhajlós váltókar!! (utángyártott vicma, amikhez tudtommal soha nem adnak TÜV papírt/e-számot). Persze mondanom se kell, hogy kenőpénzre játszott emberünk..Tehát nagyban függ a hozzáállás, hogy hova viszed, vannak barmok akik a közel gyári motort is megbuktatják ha éppen úgy tartja kedvük.
[ Szerkesztve ]
-
kriszti21
csendes tag
válasz norbert1998 #147718 üzenetére
Próbáld ki, hogy behúzott első fék nélkül megrángatod, ha akkor nincs hang/koppanás a féktárcsád a ludas.
SV-n és DL-en is a gyári tárcsák egy idő után elkezdik ezt művelni és elhitetik az emberrel, hogy a teló/kormánycsapágy a rossz. -
kriszti21
csendes tag
válasz A Zéé #149143 üzenetére
Gaerne? Bár ez se éppen a letisztult design, de lehet ez jobban emészthető.
Bár tudom a sidit kilőtted, csak az legalább a racsnis/tekergetős megoldása miatt több helyen jobban a lábadhoz igazítható. A mag-1 élőben feketében nem olyan robotmajom mint a többi csizmájuk.
Illetve a rex-nek most iden jött egy teljesen fekete változata, ami talán tompítja a csicsaságot.[ Szerkesztve ]
-
kriszti21
csendes tag
válasz A Zéé #149148 üzenetére
Még esetleg Forma csizmákra nézz rá, hátha valamelyik okés árban/kinézetben.
Megértem de osztom dellfanboy véleményét, hogy a csizma nem feltétlenül divatozásra van.
Az olcsóbb megoldások nem a plusz "kiscipős" megoldást használják, ami a letisztultabb designhoz és jó védelem kombinációjához vezet. Persze neked kell eldönteni és együtt élni, hogy a kinézet-ár-védelem/funció kombinációban mi oké és mi nem. -
kriszti21
csendes tag
válasz norbert1998 #149322 üzenetére
Ne hagyd ki az egyenletből, hogy a 4 dugattyús és a 2 dugattyús úszó nyereg között ég és föld a különbség.
Ezt kicsit olvasgasd, a brembo CC keverékével nem sokat fog javulni a fékhatás.
DL-en gyári tárcsa és gyári fékrendszerrel használom a brembo LA keveréket, elég jól harap (hidegen, melegen esőben; már amennyire a gyári fékrendszer haraphat), amire figyelni kell, hogy elképesztően porol a keverék, szóval nem árt kicsit gyakrabban pucolni az úszó nyerget. Kanyarvadászathoz is tökéletes, előbb fogy el a gyári futómű tudása mint a féké.
SV-ékről példák (gyak a DL-lel egyezik a fék setup):
SV#1: RCS17-es pumpa, fém fékcső, brembo féktárcsa és brembo SA fékbetét van (LA-hoz hasonlóan porol rendesen), de a gyári féknyereg, nah ez már egyujjas és fejre is állsz vele, de még mindig nem egy 4 dugattyús rendszer érzését kapod értelem szerűen.SV#2 amivel mentem és meglepően jó féke volt, annál a recept: fém fékcső, trw tárcsa és trw szinter betét, többi gyári.
-
kriszti21
csendes tag
válasz Topiccsendőr #149371 üzenetére
Nyilván, egy darabja a kirakósnak, de fékérzetre/visszajelzésre "jobb" (pontosabban más) lesz a 4 dugattyús mint az úszó.
Mindenkinek más a jó fék, lehet megvan a normális fékhatás, csak adott usernek az a nyomáspont és fékérzet/visszajelzés nem fekszik a stílusához.
Az említett Aprilián milyen a fékérzet, egyből nyomásponton harap és rövid úton jár?
[ Szerkesztve ]
-
kriszti21
csendes tag
válasz Topiccsendőr #149374 üzenetére
Kétségtelen, hogy a fő gond a fékbetét, de sajnos a DL másik fékbetéttel se lesz kevés erővel, azonnal harapó, mindig is "soft touch long stroke" lesz, ettől még fogni fog rendesen, csak nem Aprilia érzete lesz.
No majd megtudjuk mit kerestünk jó fékhatás alatt és reméljük a fékbetét cserével eléri a célját.
-
kriszti21
csendes tag
válasz Topiccsendőr #149378 üzenetére
Mea culpa a long stroke-ra
Egyetértek, hogy minden elemet egybe kell nézni, én csupán kiemeltem, hogy szerintem jelentős különbséget okozhat a 2 fajta eltérő féknyereg megoldás (még akkor is, ha amúgy minden más elem megmard, persze ésszel kell válogatni hidraulikus arányokat tekintve), de isten őrizzen, hogy cseréljen a DLen féknyerget, mert az egy végtelen spirálba érne véget, nem azért írtam a különbséget, sorry ha így jött le, ár-értékben szerintem utolsó lépés.
Szóval nem mondtam, hogy az úszóval rossz fékhatást lehetne elérni, de nekem, ami érzésre is jó az nyomásponton azonnal harap, jól adagolható és rövid úton jár, ilyen úszos setuppal még nem találkoztam (igaz, japán vonalon próbáltam őket; a betétek szinterek voltak), de szívesen hallgatom a márkát/típust, ami ilyen, hátha egyszer lesz alkalmam kipróbálni (mélyen belül érzem, hogy valami olasz motort tudsz majd mondani , valahogy nekik a fék téma (meg más is) mindig nagyon megy).
-
kriszti21
csendes tag
válasz Topiccsendőr #149380 üzenetére
Az olasz motor egy életérzés az tuti.
Ha már itt fék téma és a fékcsöveket még nem veséztük ki.
Általában a közvetlen összekötést szokták mondani, hogy a legjobb (képen második motor), tényleg így van, vagy ez valami "placebo"? Van különbség a vezetékelések között hidraulikus szempontból/teljesítményben, vagy csak az ár és esetleg a légtelenítés a más (könnyebb/nehezebb)?[ Szerkesztve ]
-
kriszti21
csendes tag
válasz Topiccsendőr #149380 üzenetére
Kávé még nem hatott és az elejére még nem reagáltam
Az a baj, hogy kipróbáltam egy Ducatit és hát azt a féket üldözöm azóta, bár már megbarátkoztam a DL fékével is, csak egyszerűen agyban az embernek át kell kalibrálnia magát. SVnél szaladt el a ménes, de ott is megelégedtem most a nagyobb pumpás radiális munkahengerrel, bár nem értem el a kemény nyomáspontot, de amit te preferálsz igen és már az egy hatalmas előrelépés volt.
Mindenesetre szerintem az egyik legrosszabb fék szettet tette a Suzuki a két fenti motorra, társítva a gyenge csillapítású és rugójú első telókkal (legalábbis az én súlyomnak a közelébe se volt a gyári rugó; gen1 DL és gen2 SV), hát az ember nem lesz magabiztos a féktávokon.. A többi modellnél (ide véve a gen3 SV kicsit keményebb futóművét, ami segített az egyenleten), amit próbáltam tőlük úszós megoldással, valahogy jobb volt valamelyik alkotórész és így szumma a fékezés élménye.
[ Szerkesztve ]
-
kriszti21
csendes tag
válasz Topiccsendőr #149388 üzenetére
És a 2es meg a 3as megoldás között lehet papíron különbség?
A gyári ~16mm (5/8") axiálishoz képest a radiális 17mm-mel kevésbé kell tépnem a féket, hiába 1mm nagyobb a dugattyú, persze axiális és radiális miatt is adódhat a kül (amit elbuktam dugattyúban és az offset miatti arányokban azt lehet megnyertem a kialakításban, majd erre is válaszolsz ), aztán simán lehet, hogy nekem szimplán ez az érzés jön be és rosszul szűröm le, hogy kevesebb erőt kell kifejteni.
Ha jól tudom, kisebb dugattyúval (pl RCS15 vs RCS17) hosszabb úton járna a fékkar és eggyel "puhább" lenne, ezt nem akartam, mert alapból az is zavart a gyári verzióban, hogy végtelenségig kellett húzni a kart (persze RCS-n az offset állítható, de nem emlékszem talán 16 vagy 18mm a gyári, mondjuk mind1, mert az RCS15 18 és 20mm ergo elérhető ez is az is hidraulikus arányban). Szumma szummárum a 17-et választottam és így ha szeretném tudok 4 dugattyús rendszert is később kipróbálni (ami hozza az könyv szerinti ideális arányokat és talán elérném a hőn áhított nyomáspont érzést). Persze simán lehet, hogy nem fog tetszeni, akkor majd megint vissza kell ülni a tervező asztalhoz, ez a tuning és egyedi igényekre alakítás már csak egy ilyen kávéház.
Tudom lett volna még Accossato (és más gyártó is; no meg a donor motorokból való átrakás) és ott még elérhető több méret kombó, de anno olcsón RCS-t tudtam szerezni, (illetve donoros megoldást se találtam igazán jó áron, meg tök tudja milyen állapotú, szumma lehet nem lett volna amúgy se olcsóbb mindent hozzászámolva) így azon a vonalon kellett választani.
[ Szerkesztve ]
-
kriszti21
csendes tag
válasz Topiccsendőr #149390 üzenetére
Hát itthon a használt egy végtelen lutri.. meg a szakértelem hiánya és a gondolkodni nem akarásnál már elvéreztem egyszer egy használt gátlónál, ezért féknél már bele se kezdtem a szopás orgiába (bár ez megugorható szint lett volna, de mély sebeket hagyott a gátló)
Amúgy pont r1/r6-os brembo főfékhengert szerettem volna eredetileg, de pont a megbízható bontóban hiánycikk volt. Az élet így adta ki, nagyon jó akcióban levadászott komplett tartályos/kapcsolós RCS szettet nem tudtam kihagyni így.
-
kriszti21
csendes tag
válasz norbert1998 #149392 üzenetére
Jah az RCS esetemben egy véletlen extrém véglet lett, csak példának bedobtam. (Amit olvashattál itt a Csendőséggel beszélgetve, papíron az r1/r6 brembo is nagy előrelépés olcsón, ha sikerül vadászni egyet, ha véletlen nem lennél elégedett a fékbetét témával és szeretnél potenciálisan olaszosabb féket )
Mondom én a 2006os DL gyári mindennel, kivéve a betét is elégedett vagyok, pedig nem mai csirke az se. Persze attól még kicsit gumis érzés, dehát ez a teljes szett velejárója (de nyilván lehet neked jobban elfáradt valami).
Nah ezt a hátsó fék problémádat korábban se értettem (biztos van valami baj, ha mondod, csak nem tudom elképzelni micsoda), mert az szerintem elég jó gyárilag, egy jó betét cserével később (itt nekem az EBC félszintere jött be, jó fékhatás és nem nyikorog, nekem valamiért az EBC szinter hátul akármit csináltam nyikorgott, persze lehet ez feature, de megőrültem tőle ), simán állóra fékezem és jól is adagolható.
Hát igen az olasz megmérgezett, aztán ha azt akarod elérni egy szemmel jól látható összeg lesz a vége.
Ha egyszer összefutunk szívesen odaadom a DLt (írj rám PM-ben azt megdumáljuk), aztán összehasonlíthatod a tiéddel és hogy ezek a betétek neked kielégítik e az igényt és ezt keresed.
[ Szerkesztve ]
-
kriszti21
csendes tag
válasz Topiccsendőr #149778 üzenetére
Itt a képek alapján nem tudom egyértelműen eldönteni, de a "tengelyre" rögzítő csavarnak nem kéne lentebb lennie, hogy beüljön a tengelynek a kimarásába vagy ez nincs minden típusnál így?
-
kriszti21
csendes tag
válasz norbert1998 #149830 üzenetére
Igen, minden jelölés ugyanott van a 2-2 vezérműtengelyen. Annyi, hogy így az alsóbb fordulatszám tartományban buksz nyomatékot és a nyomatékgörbe nem lesz olyan egyenletes, cserébe kapsz magasabb nyomaték és le maxot (az SV értéket így se éri el, mert a folytószelep ármérője kisebb és az nem plug and play sajnos).
-
kriszti21
csendes tag
válasz norbert1998 #149871 üzenetére
Jobban kell pörgetni és megkapod +1: picit kitolódik a használható rpm tartomány, kb +1000rpm-et kapsz pluszba. Kérdés mennyire van értelme egy igáslónál/túramotornál.
Reálisan nézve semmi, de mondjuk az én fantáziámat izgatja, lassan úgyis esedékes a vezérműlánc csere, akkor meg már úgyis helyben vagyunk a csereberéhez majd beszámolok, hogy mi lett a konklúzió
-
kriszti21
csendes tag
válasz Topiccsendőr #149876 üzenetére
ECU írást alapnak gondolom minden mókolásnál, de a gyári dobnál is sokat dob, mert gyárilag az euro normák miatt eléggé el van b**zva (mint ahogy amúgy a gyújtás is, TRE mod is elég népszerű). Suzukinál pedig szerencsére elég egyszerű írni a gyári ECUt is.
-
kriszti21
csendes tag
válasz Topiccsendőr #149879 üzenetére
Nem én vagyok az elkövető személyesen, de Texa vagy healtech cuccával.
-
kriszti21
csendes tag
válasz norbert1998 #149883 üzenetére
Nincs hangja, 72k-nál volt szelephézag csekkolás, meg ha már arra járt a szerelő kiszedte a feszítőt, ott monda kb 20k-t elmegy még egészséges keretek között, meg alapból az a tapasztalata a DL-ekkel, hogy 90k környéke amikor már ráfér a csere (szal ez kb egybeesik).
Most van a motorba 76k, jövő nyárra tippelem, hogy elérem a 90k-t (szóval még odébb van azért, de látszódik a műtét a horizonton).Azért a padolás elég sok lé, aki tapasztalt a márkával/típussal pad nélkül elég jól belövi (az általános dolgokhoz: nyitott rendszer, sport levegőszűrő), itt azért nem a teljes kihegyezés a cél.
A vezérműtengelyes mókánál meg az az elméletem, hogy az SV térképe jó kiindulás lesz, dehát majd meglátjuk, hogy ott végül lesz-e dyno vagy nem. Bár a kísérlet mindenképpen előtte utána futással lenne az igazi -
kriszti21
csendes tag
válasz Topiccsendőr #149884 üzenetére
Simán lehet, hogy annak a koppintása. Gyanítom ez se pontos, de a célnak megfelel. Felhasználónak is olcsó, nem kell drágán PC-t venni. Utcára, hogy kicsit jobb legyen a motor ideális megoldás sztem.
Bár járt padon is, egy ezzel megírt gsxr és nem lett jobb a paddal megtámogatott "hókuszpókuszolt" csoda terkép, de lehet ez egy véletlen volt.
-
kriszti21
csendes tag
válasz norbert1998 #149888 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
kriszti21
csendes tag
válasz Topiccsendőr #149896 üzenetére
Jó kis műtét, milyen motor?
Gyanítom ez se tűgörgőssel gurult ki a gyárból. -
kriszti21
csendes tag
válasz Topiccsendőr #149901 üzenetére
Lehet kihagyták a zsírt
Nálam amúgy már a 3. nyakcsapágy van 50knál, gyári nem tudom miért kikerült előző tulajnál 30k környékén (esett Hungaroringen, lehet azért? Vagy valami egyéb műszaki/mechanikai ok, fene tudja), nálam az újabb cserénél meg kiderült, hogy ahol csináltatta ott a zsírt nem ismerték
-
kriszti21
csendes tag
válasz Topiccsendőr #149931 üzenetére
Ezeknél be lehet vetni a régi mechanikus módszert, hogy egy csavart teszel bele és te állítgatod néha vagy annyira el van dugva a feszítő, hogy nem lehetséges?
Ha jól rémlik a régebbi kisGSekbe ez bevett modósítás volt, de azt nem tudom, hogy abban gyárilag milyen feszítő van. -
kriszti21
csendes tag
Én se tudok rosszat mondani a scorpionra, igaz nekem még az egyel régebbi van az 1200es van. Egy butasága van, ha nem nyitod ki a fenti szellőzőket és pont jó szögben fúj a szél akkor fütyül. Párszor befostam már menet közben, no meg intercomban is volt aki megjegyezte, hogy ez meg mi a manó
Meglepően jól bírja a strapát 4 éve napi használatban van, pumpálás is jól jön, mert már azért az arcpárnák a sok nyúzástól összeestek. Idén lefokoztam rohangálós városi ütöm vágom sisakra.R1-et vettem én is (nem a carbont és még a regebbi ECE szabványos), jó cucc, de hidegebb időben 1200-t veszem fel, mert megfagynék az R1-ben annyira levegőzik, mindent becsukva is jön be a levegő a bogárháló felől (ez lehet egyedi feature). Megfordítjuk a képletet: nyáron minden szellőző nyitva akkor az R1 nyer. Talán egy kicsivel halkabb az R1 (bár városon kívül mindig füldugózok), jah meg nagy tempónál ha elforgatom a fejem azért az R1 jobban tépi a fejet és szeretne "egyenesbe" visszaállni. A súlykülönbség pedig nagyon érződik, felveszem az R1-et és mintha semmi se lenne a fejemen, pedig 1200 se egy nagyon nehéz sisak.
Szumma én ajánlom az R1-et
[ Szerkesztve ]
-
kriszti21
csendes tag
válasz Sys85 #149949 üzenetére
Az EVO meg az EVO2 között mit fejlesztettek? Azt tudom, hogy a sima Air-ek a régebbi ECE szabványosak, az EVO az az új ECE, nahde a 2-t most minek hozták be?
Gondolom azért lettek halkabbak az EVO-k, mert itt ott vastagabb lett a belseje, a súly is változott, az újabb szabványosak "meghíztak" minden modelljüknél.Ritka rossz lett mostanra a Scorpion nevezéktana...
Anno amikor próbálgattam érzésre a HJC RPHA 11 gyak ugyanolyan volt a fejemen mint a Scorpion, próbáltad már azt is?
-
kriszti21
csendes tag
válasz Sys85 #149958 üzenetére
Még esetleg RPHA 71? Abban van napszemüveg is és az is hasonló volt a Scorpionhoz (mostani árát annak se tudom, bocsika ha az is kívül esik a kereten).
Az itthoni árakba bele se menjünk, mert nem tudom hová rakni sokszor. A külföldi boltok is keresnek rajta és nekik is ki kell termelni a dolgozók fizetéseit és mégis sokszor sokkal olcsóbb alkatrész is meg ruházat is.
-
kriszti21
csendes tag
Minden évre jut egy kis SV baszogtatás, most 2 apróság volt terítéken:
Miért ne vegyél aliexpress-es idexbúrát ékes bizonyítéka (20k km van az alisba; szerintem ki fogjátok találni melyik az alis ):
A másik már kicsit nagyobb hülyeség/indokolatlanság, megkapta a 650-es az 1000-es légszűrőház pipáját, hát azért van különbség minden dimenzióban
Lehet ezzel csak rontottam mindenen is, majd kiderül menet közben, meg már a K&N légszűrő miatt úgyis érett az ECU újra írása, most meg pláne[ Szerkesztve ]
-
kriszti21
csendes tag
válasz DonThomasino #150118 üzenetére
Vállban kisebbek a női kabátok, de amúgy meg felveszed és szűk/nem szűk, ha rózsaszín van valahol benne, mint díszcsík az megint csak árulkodó
+1 túrakabátoknál: a női szabásnál a mellkason az esetek 90%ban nincs cipzárral nyitható szellőző. -
kriszti21
csendes tag
válasz Topiccsendőr #150137 üzenetére
Áh értem, köszi
Mondjuk nekem egyszer minden oké volt, de leszedtem a fedelet, hogy kitakarítsam az oda verődő retket és azzal találkoztam, hogy az első lánckerék totál elfogyott és tök hegyes lett.. nem volt sok a lánc szettbe (kb 3-4k), így csak az első lánckerék lett cserélve, azóta is vígan elvan. Lehet valami anyaghibás darab volt, nem tudom.. azóta néha rá szoktam nézni az elsőre is, nem csak akkor amikor a nagy pucolhatnék jön rám.
[ Szerkesztve ]
-
kriszti21
csendes tag
válasz bacus #150177 üzenetére
Simán megy a DL650 gyári állapotban 200at óra szerint, csak ne legyen szembeszél és oldaldoboz, mert azok nagyon lefogják, ott már a blokk ereje nem tudja leküzdeni az "aerodinamikát". (Meg ne a gigatikus túraplexi legyen rajta )
Amúgy 60-70km/h-tól kb. 10-et téved pluszba az órája 120-130km/h-tól már inkább 15-öt felé megyünk, 160 km/h-tól már gyak fix a 15-ös tévedés, de az első gumi profiljától is függ a szám melyik oldalán van. (Tehát kb 185 körül van a gps szerinti vége.)
A hátsó rugója pedig ismert tény, hogy nagyon gyenge kb 60-70kg emberre van kitalálva. Motoros cuccos 85kg-mal óra szerinti 160-nál jön elő a gyári futómű/rugó kombó miatti bizonytalanság, 180-nál jön elő a teljes elkönnyülés, majdnem csutkára tekert rugóelőfeszítéssel (ami amúgy szereti elfosni magából az olajat, tehát hamar bukja az ember az állítási lehetőséget és visszakapod a "gyári" 60kg opciót). A fenti számokat a futómű állapota nagyban befolyásolja, akikkel eddig beszéltem az telóolajat max akkor cserél ha elfosta az olajat (pedig a "gagyi" nem patronos telóknál esélyed sincs egy kisebb viszkozitású olaj után állítani csillapítást), a hátsó gátlóhoz meg tuti még annyira se nyúl hozzá. 12e km után már erősen érzem, hogy elfogyott az olaj élettartama az első telóban és előjön mindenféle plusz bizonytalanság a motorból.
Szerintem elég jól tol alul (kategóriához képest; 8,5-9e rpm-től valóban el kell felejteni viszont), nyilván nem hozza a boxer szintjét. 3e rpm alatt V2-t meg minek akarsz használni (jó esetben elinduláson kívül és kocsik között akrobatikázások kívül nem lát 3e alatti rpm-et a motor), ezek sose ott élnek, de a sor4 se csinál semmit 3e alatt/körül kivéve, hogy selymesen duruzsol. Amúgy ha van TRE a motorba megy egészen szépen 3e alatt is, a retard gyújtás sokat elvesz tőle abban a tartományban.
[ Szerkesztve ]
-
kriszti21
csendes tag
válasz bacus #150184 üzenetére
Másik kevesbb km-es GS?
Esetleg ha japán vonal elektromos futóműves jobb cuccokkal gsx-s1000gx, africa twin, tracer 9 gt+; ha V motor, akkor Multistrada. Sajna 1000-es DL-ek se sokkal jobbak futóműben, mégis csak azok is a budget motor vonalat képviselik, GS után pláne fájdalmas lenne.Amúgy lineáris rugó került bele? Ha igen, azzal is összeült nagyon a DL eleje?
[ Szerkesztve ]
-
kriszti21
csendes tag
válasz bacus #150199 üzenetére
Neked még bőven 5 mp felettről indult a 650, most meg normál standard elfogadottként utalsz a 4,6-ra, most akkor hogy is van ez? Szerintem ki lehet egyezni egy döntetlenben yoda mondott egy 4 mp-t, te 5 mp felett, átlag user kihozza a 2 közöttit.
Nem fogok visszaváltani 1-be, mert semmi értelme életszerű körülmények között (és ezt te is pontosan tudod), 2-esbe is bőven vígan megelőzöm a népet 40-ről gyorsulva. 1 és 2 között buktam kb 1000rpm-et, 2-3 nm-t és 10 Le-t (így is a 0. időpontban kb 30 Le-vel indulok), inkább rátépem a nyélgázt és előtte/utána kevesebbet kell váltogatnom, elég hamar fel fog így is pörögni a motor. A nagyobb cc motor 3-asba lehet ugyanígy 30 Le körül lesz, tehát a pillanatnyi gyorsulás egál, szal akkor nagy cc-n is vágd le 2-esbe. Gyanítom a fenti gondolatmenet okán ott se fogsz váltogatni, jó lesz a 3-as.
De most akkor számadatokkal nézzük meg a példádnál a DL-nél 650 és 1000 között hogyan jön ki a matek egészen pontosan (mind2 dynon "tuningol" gépek szerepelnek és ugyanattól a cégtől van, tehát itt legalább összehasonlíthatjuk a 2-t tutira):
DL650 2esben - ~3800 rpm-en van 40-nél
Ez azt jelenti 0. pillanatban ~30Le áll rendelkezésre:DL1000 3asban - ~2200 rpm 40-nél
Tehát a 0. pillanatban csak ~20Le-vel indul meg a nagyobb cc (ergo a korábbi tippemet se éri el és ebben a gondolat kísérleben jobban fog az elején gyorsulni a 650es)[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- DIGI internet
- iPhone topik
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- AMD CPU-k jövője - amit tudni vélünk
- World of Tanks - MMO
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Automobilista 2
- TCL LCD és LED TV-k
- RAM topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen