- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
TayRol
nagyúr
-
yodamastah
őstag
válasz
Integra #44741 üzenetére
Hat az egy dolog hogy melegebb. Atol meg nics uzemi homersekleten. A palyagumik ugy vannak tervezve, hogy sokkal jobban tartjak a hot es jobban melegszenek. Egy mintas palyagumi siman 20-25 fokkal feljebb melegszik kozuton gurulaszas kozben mint egy utcai. Viszont az utcai gumik uzemi homerseklete lejjebb is van sokkal. Egy palyagumi 75-95 fok kozott van uzemi homereskleten, ming egy utcai gumi 30-40 fok kozott teljesen jol ezri magat.
Ettol fugetlenul egyes palyagumik uzemi homerseklet alatt is nagyon jol tapadnak. Erre pelda a pirelli es a metzeler. A conti is hasonlo, nagyon pirelli koppintas a conti race attack gumija.Olyan mindha egy par evvel korabbi pirelli supercorsa lenne..
En az utobbi 3 evben csak dunloppal jartam. 40 fok felett mar nagyon jol tapad. 80 fokosra melegitve pedig kegyetlen dolgokat lehet muvelni vele
Mondjuk ilyet: [link]
Viszont pl ha hddeg van es nem suti a nap az aszfaltot, akkor az elso par szaz meteren ovatosan kell banni vele. A pirelli meg a metz az szinte azonnal lehet terhelni huvoesbb idoben is. Persze nyilvan ha nagyon hideg van (mondjuk 0 fok kornyeke) akkor minden gumnival ovatosan kell banni hiedgen.
-
Daywalker
addikt
válasz
Integra #44741 üzenetére
Na de milyen volt a gyári? Nekem a 21 egész jól muzsikál, bár tény, hogy ha nincs terhelve, tehát csak a városban gurulgatsz 50-60-70 között, akkor nem melegszik fel rendesen és akkor nem érdemes lapon menni. Én három márka között fogok dönteni: Conti, Michelin vagy Bridgestone (utóbbi szigorúan 23-as).
-
doc
nagyúr
válasz
Integra #44732 üzenetére
igen, a 45-os korlatozas nagyon fajo
90 nem feltetlenul kell, az asszony robogojaval egesz jol el lehet kozlekedni orszaguton is, pedig annak 65-nel vege, ez eleg lenne egy elektromoshoz is
nekem a legnagyobb param ezekkel az, hogy ha eppen lemerul ket varos kozott az orszaguton, akkor tolhatom, raadasul az akksik miatt gondolom Qrva nehez is, ez nem olyan mint a moci, hogy ures tankkal meg konnyebb is
benzines robogonal beleontom a tartalekflakonbol azt a kicsit, amivel a benzinkutig elmegy, de erre gondolom nem kothetek ra ket laposelemet aztan hajra tovabb... -
Kroni1
veterán
válasz
Integra #44555 üzenetére
Az az intercom elég jó cucc, én is néztem de letettem róla az ára miatt. Most a Parrot SK4000-el szemezgetek, ami fele annyiba kerül. Nekem ez is jó lesz szerintem.
A füldugóról meg annyit, hogy anélkül én el sem indulok túrázni, ég és föld a fáradtsági szint, ha anélkül megyek tök koki vagyok a nap végére..
-
Djuree
félisten
válasz
Integra #44558 üzenetére
gondolom ezzel azt akarod mondani, hogy a környezet zajait átengedi, csak a szélzajt szűri ki. persze, ezt írják, ez mind szép és jó, marketing duma kell is, csak ha a füledben van valami, az tompítani fog, akárhogy is cifrázzák meg, ez biztos
lehet hallod a környezetet, de valamennyit mindenképp tompít azon is, és ez veszélyes, ha tetszik ha nem...én inkább egy jó bukót veszek majd mint füldugót...
nem egy ember halt meg így, zenét hallgatott motoron, 40-50k-s profi motoros fülessel, ami a környezet zajait átengedte. hát persze...és azt sem hallotta mikor már mellette volt az autó és előzték... -
Djuree
félisten
válasz
Integra #44527 üzenetére
igen. amit én akarok venni használtan leo-t ahhoz sincs tompító. de gyárilag sincs hozzá, külön pénz az is sajnos
azt mondta a srác akitől veszem, egy jó lakatos 15 perc alatt megcsinálja hozzá a szűkítőt. mondjuk a szövege alapján a gyerek olyan sportmotoros "na ki a faszagyerek"-nek néz ki, akikre te gondolsz
más: na elhoztam a föstőtől az idomokat, jó munkát végzett, olyan a színe mint a gyári
pénteken remélem elengednek délben, és akkor hazaérek 2-re, össze is dobom a gépet azon nyomban
debrecen és környéke már tele volt motorosokkal... -
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Integra #44481 üzenetére
azért volt pár gyenge pontja
leginkább a hintázós első teló, arra nagyon ráfért egy keményebb rugó
plusz az első fék... remélem ez segíteni fog valamit,
hogy mit tennék még rá?
Akra rencer, esetleg egy Yoshi sport vezérműtengely, valami állítható hátsó futómű meg lehetne még 1-2 gyári apróságot legyártatni karbonból
szal tudnék még mit költeni rája... -
[lAyCsI]
addikt
válasz
Integra #44469 üzenetére
élek és virulok thankxx!
jó rég nem jártam erre, most véletlenül benéztem
Bandi még megvan, most volt egy kis spórolt lovettám, szal szereztem hozzá
egy bontott B-king radiális felső fékmunkahengert, mert azóta sem voltam elégedett az
első fékkel... ha minden jól megy a héten felrakatom, olajcsere aztán tesztelem... remélem volt értelme -
runner 125
nagyúr
válasz
Integra #44458 üzenetére
..nem pontosítottam, de természetesen én is utcára értettem, mivel - első sorban anyagiak miatt - nem is gondolkodom pályázáson.
Viszont oda minden bizonnyal kell a disznó gép.
Azon is gondolkodom, h ha meglesz a Gixer valahogy vissza kellene fogni míg ismerkedő fázisban leszünk. Vicc nélkül mondom. Mit tom' én.., véletlenül leugrik a kezem a kuplungról ne repüljön ki alólam.
Létezik erre valami alternatíva az önkontrollon kívül? Yoda-tól is kérdezem, hátha tud valami teljesítményszabályozó kütyüt elérhető áron. -
emre
veterán
válasz
Integra #44401 üzenetére
Nem hisztiztem, és egy csepp irigység sincs bennem (bármily hihetetlen) mindössze kifejtettem a véleményem egy adott témával kapcsolatban amit ha jól sejtek bárki megtehet.
A többit meg magasról leszarom, mivel nem ez az első eset hogy ilyen gőggel nyilatkozol. (bármiről legyen is szó) De nehogy azt hidd a tied az egyetlen követésre alkalmas példa. -
emre
veterán
válasz
Integra #44373 üzenetére
Csak egyszer próbáld meg az én, vagy más átlagember fizetésemből kielégíteni az igényeidet, tény vagy nem tény amit mondasz. Ezen gondolkoztál már?
Szóval azok számára akiknek 90-100k-ból kell havonta kijönni ez a duma olyan mintha bicskát forgatnál a gyomrukban. Osztod itt az észt, és közben valszeg fogalmad sincs arról hogy a többség milyen helyzetben van, komolyan mondom, mintha egy kis Integra Dreamland-ben élnél.
-
válasz
Integra #44378 üzenetére
jaj Integra te nehéz ember vagy
... ha félre értettél akkor bocs! eszem ágába nem provokáltalak amúgy is téged könnyű mert könnyen felhúzod magad
Nah szvl... Itt egy embert nem provokálnék csipek mindenkit téged is bele értve!.. az ,hogy kő kemény lefektetett véleményed van és kitartasz mellette az tisztelendő szvsz.. az ,hogy nekem is mást tanácsoltál mint ahogy én cselekedtem.. . hogy vegyek újat azt példának írtam!.. nem provokálásnak .. azt sem írtam ,hogy nem értek veled félig meddig egyet...
ezt olvasd el kérlek többször is
"nyugi mindig ez csinálják csak jót akarnak "
Magyarul ez a rólad alkotott véleményem... jót akarsz az embereknek !
magyarul nem provokáltalak , próbáltam viccesen írni sok mosolygós arcocskával szarul sült el.. bocs még egyszer!
üdv have nice day!
ui: egyszer találkozzunk már személyesen! haláli egy fazon lehetsz!
Tayrol :
19 re megyek öcsémhez budakeszire tüdő gondozóba 6. hete köhögök pedig a röntgenen atom tiszta a tüdőm nem tudják mitől és kapok köhögés elleni gyógyszert! azért írtam hogy mire én motorozom addigra te már otthon csücsülsz
-
-
doc
nagyúr
válasz
Integra #44369 üzenetére
folyamatosan ugy beszelsz, mintha kezzel-labbal tiltakoznek a tanfolyam ellen, holott mar legalabb otszor leirtam a topicban, hogy mindenkepp menni akarok
beteg:
tudom hogy nem a legjobb minosegu cuccokat vettem, elkolthettem volna haromszor ennyit is siman, de akkor meg nem marad motorra... idovel veszek majd beloluk komolyabbat, elsosorban sisakbol, az valoban 'occso' volt. bar olyan nagyon nem akarok elszaladni ebben a temaban sem, pl. csizmabol is vehettem volna 40-50 ezerert hudefasza speedcsukat, de egyelore eleg lesz feleannyiert is a turacsizma. a protectorok (orr, sarok, sipcsont, boka, meg mittudomen meg hol) megvannak, az hogy nincs rajta koptato meg egyeb cuccok, nem erdekel, nagyon messze van meg nekem az hogy vaganykodjak a motorral, amugy is inkabb a kenyelmes, biztonsagos vezetes hive vagyok
mondjuk ranezesre otvar cuccot igy sem veszek (ezert is megyek ma itt BPesten kesztyut venni, otthon nem talaltam egy bizalomgerjesztot sem, azert elkeserito hogy ugyan vannak 10-12 ezer forintert is kesztyuk, de ritka gagyik, inkabb teszek meg hozza egy picit de legyen normalis. tudom, vehetnek 50 ezerert is, de nem fogok, ezt engedi a kassza...) -
doc
nagyúr
válasz
Integra #44362 üzenetére
a kettonek nem sok koze van egymashoz
NINCS egymillio forintom most motorra. kb. augusztusra-szeptemberre ossze tudnam szedni, de nem fogok addig az autobol csorgo nyallal minden moci utan fordulni, mert meg csak 800K-m van ra
meg attol, hogy elmegyek tanfolyamra (amit, ahogy mar mondtam, mindenkepp akarok) meg siman megcsuszhatok egy sarfolton, es eldobhatom a gepet
lehet hogy a tanfolyamon megcsinalom parszor ugyanebben a szituacioban amit kell, de ott es akkor azalatt a tizedmasodperc alatt a meglepetestol nem reagalok megfeleloen, es vege
szerintem nem en lennek az elso, aki a tanfolyam elvegzese utan elcsuszik
na, ezer szonak is egy a vege: jelenleg nem szanok (sokkal) tobbet a motorra 500K-nal... igy is kerul(t) majd' egy szazasba a ruhazat
hitelre meg nem fogok motort venni, meg ha ujat akarnek sem... -
válasz
Integra #44362 üzenetére
Szerintem egy két napos tréningtől, legyen akármennyire is jó, nem szabad csodát várni. Rutint biztos, hogy nem ad. Én azzal értek egyet, hogy ha azt látja jónak, hogy egy olcsóbbat, kisebbet vegyen, tegye azt! Menjen el tanfolyamokra és sokat motorozzon: ésszel!
Aztán amikor magabiztos lesz, vegyen drágábbat, gyorsabbat…
Amikor jónak látja. 1 hónap múlva, egy év múlva vagy soha. -
-
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Integra #44303 üzenetére
Látod ezért mondtam anno másoknak is hogy aki terepen jól nyomja az nagyon ott tud lenni a közúton is.
Sokkal nehezebbek az útviszonyok, jobban egybe kell olvadod a motoroddal.
Mi is sokat gyakoroltuk ezeket, sőt akik versenyekre jártak azok még sokkal nehezebbeket csináltak, keresztfogás a kormányon, átülni az egyik felére és úgy kanyarodni ezek mind az egyensúlyozó képességeket fejlesztik. -
-
doc
nagyúr
válasz
Integra #44303 üzenetére
engem az aszfaltos trainingen szerzett tapasztalatok is erdekelnenek, tervezem hogy legalabb az elso, de inkabb mindketto (meg talan meg a paros is) szinten vegigtolom naluk
meg lattam hogy eleg sok vezetestechnikai oktatas van az orszagban (pl. a hungaroringes, stb), ezek mennyire kulonboznek egymastol? -
-
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Integra #44238 üzenetére
Az biztos hogy tiszteletreméltó gép, én amikor mentem a Hayabusával nagyot csalódtam benne a Fazerhez képest, nyomatékból simán ment úgy az enyém és a váltó, fékek, kényelem meg nem is említhető egy lapon.
Úgy hogy mondtam is nem okozott pozitív élményt, soha nem cseréltem volna el rá a Yamahámat. -
runner 125
nagyúr
válasz
Integra #44224 üzenetére
Ha, kivitelezik mehetnek is vele a csillagszületikbe, persze úgy, h mindig kerékre érkeznek.
Steven
..én is elfogadnék egy ilyet, pláne 1,2m még bele is férne a keretbe, viszont én férfiasan bevallom, h nem merek egy ekkora gépet még bevállalni.
Pedig a méretét nekem találtak ki.Az viszont igaz, h nem ül olyan magasan, de ettől függetlenül a láb - ülés távolsága kb. ugyanaz, mint egy super-sporton. Annyi különbséggel, h itt nem kell annyira - szvsz - előre hajolni.
-
válasz
Integra #44217 üzenetére
tényleg?? pedig a mocit már lehet [meg is találtam] de akkor ezek szerint valami fotelt is kell rá szerkeszteni???
Hát elég hülyén fogok kinézniturbó haya dobozokkal, fotellel és asszonykával
runner 125: jaj! Láttam ma egy csodaszép fiatal hölgyet verőcén a mol kúton egy új cbr 600-assal!! És nem volt béna, vagy valami!
-
yodamastah
őstag
válasz
Integra #44187 üzenetére
Igen a Lovey normalis lett. A baletesnek nem tudom mikoze a slick modhoz, elesett es kesz. Neha elofordul ez indenkivel. A Lovey amugy jol motorozik, egeszen jo koridoket is tud menni. Regen sokat tolta amatorben. Slick mod az csak annyi, hogy nem agressziv a kiporgesgatlo. De egy gyorsabb palyamotoros mint pl a Lovey ahhoz van szokva hogy nincs is kiporgesgatlo. Ehhez kepest a slick mod meg konnyites is
Dodor meg a Mocsok nekem eloben normalisnak tunnek. A TV-bn barmok, de legalabb nem adjak elo magukat unalmasan.Foleg a Dodornk vannak normalis megnyilvanulasai. O is egyre normalisabb ahogy oregszik. MOnjduk jon nekem egy sorrel meg, tavaly miatta estem el az egyik futamon
Akor orultem hogy tuleltem, de majd 1x behajtom rajta
-
alvaro
senior tag
-
shiNIN
tag
válasz
Integra #44148 üzenetére
Alvaro tudja, hogy nem tud motorozni, mi ebben az újdonság?
Amúgy nekem annyi kb. elég is lenne első körben, amennyit ő tud
Viszont az is evidens, hogy neked nem lehet abban igazad, amit a kanyarodás szerinted egyetlen igaz útjáról írtál... Mi a fenének visszaváltani és fékezni kanyar előtt, ha az ember nem akar lassítani, pl? Ezért írtam, hogy NAGYON függ a körülményektől, de persze a vezető személyiségétől, aktuális hangulatától is. S annak, hogy úgy vezessünk, ahogy neked tetszik, elég aprócska a prioritása az ésszerűséggel és az élvezettel szemben. Deal with it. -
alvaro
senior tag
válasz
Integra #44148 üzenetére
Rendben van, nincs fogalmam a motorozásról, de 1. nincs rá igényem, 2. nincs rá szükségem. A te olvasatodban én nem is akarok motorozni, csak "lébecolni az utakon". Ennyi. Van számodra egy rossz hírem: elértem a célomat. És egy még rosszabb: jól érzem így magam!
Ja, és ha elmegyek egy alap képzésre, szépen összevetem magamban a dolgokat, és eldöntöm, mi az, amit érdemes abból gyakorlatban is használni.
-
shiNIN
tag
válasz
Integra #44139 üzenetére
Hogy kanyar előtt mi a célszerű, az függ a motortól, az embertől és a körülményektől... Én pl. csak megálláskor és a nálam úgy 100km-ként egyszer történő előzéskor váltok vissza ötödikből. Alvaro lakott területen is. Ő egyébként laza kanyarokhoz kifejezetten gyorsít és kanyar után visszalassít gurulással. Teljesen igaza van, a sebesség kanyarban a legjobb, egyenesben mi a fenének rohanjunk
Bár nálam ez változó, van, amikor unalmas az egyenes, bár az gyorsan is az. Ezért kell kerülni az egyenes szakaszokat, errefelé nem nehéz
Ami engem illet, már írtam, kanyar előtt a lehető legrosszabb, amit tehetek, a fékezés. Ha közvetlenül a kanyar előtt fékezek, akkor megáll bennem valami és még a 40-et is gyorsnak tudom érezni. Ha muszáj fékezni, azt jó előre kell és aztán gázadással menni bele, számomra az az ideálisCsak a laza kanyarokat tudom gurulással bevenni, de az poénos lejtőn, csak nekem bizonytalanabb érzés. Nem kellően meredek lejtőn pedig nyilván eszembe se jutna gurulva kanyarodni, az nem finom.
S lendületpazarlásban nem szeretünk részt venni, különben is, a sebesség változzon finoman, ne durván, hirtelenül
. Előre nézünk és megoldjuk, hogy ne kelljen fékezni, csak megállásnál 20-ról, veszélyes esetben - vagy ha valakit nagyon megőrjítenénk a gurulással esetleg
Ez nem szokott előfordulni, előzzön, ha 90-nel be akar rohanni a faluba vagy valami.
-
alvaro
senior tag
válasz
Integra #44139 üzenetére
1. pontosan, a fék azért van, hogy megállítsa a járművet, nem azért, hogy állandóan azt nyomkodjuk, mint süket a csöngőt. Kanyar előtt általában nem akarok megállni. Igazából kanyar előtt gyorsítani szoktam, mert úgy élvezetesebb, egyenesben meg minek menjek gyorsan, azt a hülye is tud
2. a fék nem azért van, hogy energiát pazaroljunk vele olyan helyzetben, ami előre pontosan kiszámítható. Amikor látom, hogy valaki megelőz, aztán minden egyes kanyarban kiteszi a féklámpát, mindig fogom a fejem, hogy mekkora idiótaEgyébként egyáltalán nem akarok "rendesen" motorozni. Ha az azt jelenti, hogy szórom ki az energiát a kukába, mint valami közmondásos amerikai, akkor soha nem akarok.
-
alvaro
senior tag
válasz
Integra #44130 üzenetére
Igazából közúton akkor érdekes szépen összesimítani, ha pulse&glide-ban mész mondjuk Budaörstől Kőröshegyig meg körbe vissza (egyébként nem rossz marokerősítő)
Azóta elfogyott a türelmem az ilyesmitől, legföljebb nem döntök rekordot, és a pulse&glide-ot a dombos vidékekre tartogatom, ahol magától adódik: gyorsítás fölfele, gurulás lefele
Aktív témák
- Eladó/Trust Gamin 4Az1-ben készlet!!!
- 1080p modern Gamer gép, Garanciás
- Lenovo T14 Thinkpad G2 FHD IPS i5-1145G7 vPro 4.4Ghz 16GB 512GB SSD Intel Iris XE Win11 Pro Garancia
- HP EliteBook 850 G8 Fémházas Multimédiás Laptop 15,6" -65% i7-1165G7 16/512 Iris Xe FHD
- Szép! HP EliteBook 850 G8 Fémházas Multimédiás Laptop 15,6" -65% i7-1185G7 16/512 Iris Xe FHD
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Pro Max 1TB Gold -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3051
- Magic Trackpad legújabb fajta, lightning csatlakozóval
- Dell 14 Latitude 9410 FHD IPS 2in1 Touch i7-10610U 4.9Ghz 16GB 512GB SSD Intel UHD W11 Pro Garancia
- Samsung Galaxy S24FE 128GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- 150db - 24600Ft/szett - DELL Universal Dock D6000 docking station (452-BCYH) (DisplayLink)
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest