- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Telekom mobilszolgáltatások
- Fotók, videók mobillal
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Kikristályosodik a Razr 60
- Samsung Galaxy Z Flip7 - kis fogyás is sokat számít
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #31364 üzenetére
te vagy a topic szakmai terminátora, a mi csernusunk
de asszem nem bánjuk, legalább helyre raksz mindegyikőnk, ha ordas hülyeséget mond -
BlazR
tag
válasz
Topiccsendőr #31351 üzenetére
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #31351 üzenetére
szép
Pesten hány fok volt?
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #31327 üzenetére
Ja ez elég vicces
nem mintha megérezni az 5-6 lóerős többletet.
Ha gyenge a paci, akkor erősebb gépet kell venni. -
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #31344 üzenetére
+
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #31340 üzenetére
Aha,csak a fura hogy az FS650 meg kevesebb.
És gyárilag alapból nagyobb a teljesítménye mint a 660nak.
De végül is nem a számadatok a fontosak nekem hanem mondom az érzés amikor kipróbálod a kettő közti különbséget!
Ettől függetlenül tényleg sokan írnak túlzásokat. -
Gaboman
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #31338 üzenetére
Itt úgy néz ki,de nem keréken mért erőt ír 65nek?
Mert gyárilag 62LE de nem keréken!
Ha viszont 65ad le kerékre az igencsak szép! -
Gaboman
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #31334 üzenetére
Daniel Alves Köszönöm!
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #31334 üzenetére
Fene se tudja pontosan mennyi az annyi,én azt tudom hogy amikor a gyári rendszerem ki lett cserélve sport cuccokra,teljes rendszer+fúvókázás és légszűrőház módosítás alulról érezhetően erősebb lett,nálam ez számított az érzés amit nyújtott!
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #31330 üzenetére
Igazából a nyomatékon látszik meg a különbség jobban,ott is alsó és középtartományban.
Nekem is anno kipufogókészítő ismerősöm ezt mondta,jobban nyomatékot ad pluszba a sportrendszer. -
Gaboman
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #31324 üzenetére
Én nem azt mondtam hogy a 62LEből ténylegesen kifacsar 72LE egy rendszerrel és szűrővel.
Nagyjából 66-67LE lehet ha 10%ot rá tud tenni. -
Gaboman
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #31321 üzenetére
A hirdetésben tudod mit felejtettünk mindketten,hogy nem 2dob hanem teljes Titánuim rendszer,azért az más végeredményt szül!
Akropovic oldalán néztem a hivatalos tesztjeiket dobokkal és teljes rendszerekkel.
A Végdobokkal maximum 2-3lóerő kapható,teljes rendszerrel 65Leből 71hoztak ki SXV550nél. -
Gaboman
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #31294 üzenetére
Egy jó dobbal és szűrővel kb 2-3LE maximum,egy teljes rendszerrel szűrő,fúvókázással,5-6 talán.
Az a motor úgy ahogy dupla csővel van a képen kb 65-67 között lehet. -
emvy
félisten
válasz
Topiccsendőr #31313 üzenetére
Hol erdemes tanacsot kerni? Marmint megbizhatosagot illetoen.
Mert ugye kinezet, praktikum, etc. -- ezeket mindenkinek maganak kell eldontenie.
-
keszegduda
őstag
válasz
Topiccsendőr #31301 üzenetére
Az egy dolog hogy valamit leírok mert csak hallottam ilyeneket és ezt veszem alapul ami nem mindig jó támpont. Valaki erre valaki arra esküszik netán más márka mellett van, elég nehéz helyzetben van ilyenkor az ember hogy a lehető legjobban mérlegeljen. Nyilván akkor köze nincs a költségmentes motorhoz...
Információkat gyűjtök ahhoz hogy kivesézzem mit/miért érdemes venni és ebből talán ki is derül hogy mi a célom. -
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #31307 üzenetére
ja igen, persze gumit széteszi az idő. Főleg a szoc. kelet német minőséget
125-ösön nekem is kellett cserélni vmelyik tömítést, sokaktól hallottam első teló gumigyűrűjéről
ű
Túl komor vagy mostanság, guríts le egy páleszt
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #31300 üzenetére
ETZ t nem hamisítják.
Kitudja
De én arra gondoltam, hogy gyári állapotú, vagy csak annak állítja?
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #31295 üzenetére
100.000 is 6 számjegyű.
egyébként ez tényleg eredeti? Jól néz ki.
-
SzalaiG
addikt
válasz
Topiccsendőr #31280 üzenetére
A dobok jók.
-
Nippon
őstag
válasz
Topiccsendőr #31241 üzenetére
Vigyázz ezért még lehet, hogy karóba húznak...
-
Picco
addikt
válasz
Topiccsendőr #31225 üzenetére
krossz motornal hasznos lehet a hud, meg mondjuk dakaron is ha GPS-el egyutt tud mukodni. de utcai celra szerintem is eleg marhasag
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #31205 üzenetére
Jó de te csak állatkodsz
és ahogy zsoltee is írta. Bár menet közben tilos felnyitni a nyitható sisakot.F1DO: lehet kapni ezeket, néhol még olvasni is. A visszapillantós sisakkal már másik gyár is elkezdett próbálkozni, úgyhogy két szériában kapható ilyen sisak is van, csak érdeklődni kell. Hirtelen nem tudom melyik pesti üzlet reklámozta magát, hogy náluk kapható, nyilván ők az importőr.
-
Kígyó
senior tag
válasz
Topiccsendőr #31213 üzenetére
Ah, ertem, mindegy, az a bekezdes minusz.
-
Picco
addikt
válasz
Topiccsendőr #31211 üzenetére
tehat, ha kinezek magamnak egy regebbi, klasszikus felfogatasu 4dugos fekrendszert, tarcsaval mindennel, szerzek hozza egy tavtartot, akkor minden tovabbi nelkul fel tudom tenni a motorra?
ez baromijolhangzik ^^
-
Kígyó
senior tag
válasz
Topiccsendőr #31205 üzenetére
Hali!
Megy a szotepes ezerrel, de inkabb mindenki csak ir.. Pedig a lenyeg mar ott van leginkabb zsoltee10-nel es emvy-nel.
Azt el is hiszem, hogy biztonsagosabb a zart sisak, bar szvsz az, hogy ennek a gyakorlati jelentoseget is megtapasztald, az eselyed kb egy a milliohoz. Ezert is vannak az ehhez kapcsolodo sztorik varosi legenda szinten. Amikor pl motorra ulsz, mar akkor kb 1000x akkora veszelynek teszed ki magad, mint amikor felveszel egy felnyithato sisakot egy zart helyett..
(Amikor sisakrol beszelek, az alatt nem szoktam erteni a gagyikat..)."Általában amikor motorozok nem nagyon kívánok beszélni senkivel, elég nekem az utat meg a motort figyelni."
Senki nem allitja sztem, hogy menet kozben kell nyitogatni. Persze szoktak azt is sokan, de ez eleg gyenge erv egy vitaban. Nekem leginkabb akkor jott jol, amikor valamiert megallok, pl inni egy kortyot, es egy 10mp-es, vagy akar 30mp-es dolog miatt nem kell vegigjatszani a "plexi fel- szemuveg le-hova rakjuk a szemuveget problema-sisak le-sisak elhelyezes-amit epp akarok csinalni-sisak fel-szemuveg fel-plexi le" jatekot, amit annyira nem szeretek. Arrol nem is beszelve, hogy az (mondok egy szamot) 50 rugos szemuveget es a (ismet) 100 rugos sisakot igy neha akar havi 100-200 esetben kimelheted meg az esetleges komoly amortizacio lehetosegenek fennallasatol, ami a nagy szamok torvenye alapjan elobb-utobb ugy is bekovetkezik.. De ez csak egy dolog, mas kerdes h azt sem vitatta senki hogy praktikus..
Csak probaltam ravilagitani, megis mik jarhatnak az olyan sajat allkapcsukat felelotlenul kockaztato motorosok fejeben, akik latjak ertelmet a fel-nyithato sisakoknak."Nekem inkább azzal van ki a tököm itt, ha elméleti dolgokról fecsegünk 60 hsz-t és kiderül, hogy senkinek nincs benne tapasztalata, de azért véleménye az mindenkinek van."
Nem teljesen ertem milyen tapasztalatrol beszelsz, biztonsaggal kapcsolatos, vagy csak ugy altalanossagban.
En hordtam mindket felet, es buktam is mindkettovel(teny hogy nem nagyokat), a lenyeg hogy tette a dolgat mindketto, de visszasirom a felnyithatost naponta legalabb 3x motorozasonkent. Kovetkezo az lesz megen tuti.A Schuberthrol csak annyit, hogy felprobaltam egy rakat sisakot par honapja, amikor vettem ujat, nyithatosat, zartat egyarant. A C3-hoz foghatot nem lattam meg egyet. Valahogy uvoltotte, hogy "minoseg". Olyan erzes volt kb. mint amikor 1-5 millios kocsik utan eloszor ulsz 10 milla feletti kocsiban.
Csak azert vettem Shoei zartat vegul, mert az majdnem felebe volt(egy plusz sisakkal ajandekba), es a szemuveg is jobban elfert benne.
Bocs, kicsit hosszu lett. Neked cimeztem eredetileg persuader, de vegul irtam itt mindent. Tudod, ami nem inged..
udv,
Kigyo -
zsoltee10
addikt
válasz
Topiccsendőr #31205 üzenetére
Senki nem szed szét senkit.
Én használtam ezt is azt is. Sportmotorra nem való. Nem túráztok kettesben, a versenypályán nem kell megbeszélni, hogy megálljunk-e itt fényképezni, kajálni, pihenni. Versenymotorral nem túráztok 800-900km-t egy nap alatt. A sportmotor eleve nem praktikus, nem arra való. Ti nem tudjátok kihasználni egy nyitott bukó előnyeit. Nektek a biztonság a legfontosabb, mert egy sportmotoron nagyobb a rizikó is. Lássuk be, hogy én az Er-6 mocimmal, a 90-100-as túratempómmal kevesebbszer kerülök veszélyes helyzetbe, mint egy gixxer1000-rel, és a ringen való motorozás se általános.
Ugyanúgy eltérőek a bukósisakok, mint ahogy a motorok felhasználási területei. Ennyi. Teljesen nyitott bukót is gyártanak, robogósoknak megfelel. Én mondjuk nem venném fel, de két chopperes haverom is nyitott bukóval motorozik.
Én elhiszem, hogy a zárt bukó biztonságosabb, mint a nyitható, de magamnak még egyszer nyithatót vennék. Ha az ex asszony nem viszi el, amit vettem neki, akkor a nyithatót használnám.
-
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #31184 üzenetére
persze, ezt nem is vitatom, csak mivel pont ilyen területem dolgoztam anno, nekem ezek újra és újra megdobogtatják a szívem
-
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #31182 üzenetére
jó, de a hondától ez absz megszokott, hogy lúzerek, honda ügyben nyugodtan kérdezz, ismerem őket mint a rossz pénzt
szánalmas egy brigád..
de bmw-től azért ilyet nem várnék. igaz, ott is csak emberek dolgoznak, de akkor is.. -
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #31176 üzenetére
Nem akartam túl spilázni, hogy k1200s, meg GS. Előbbit vezettem is, tudom, hogy durva.
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #31172 üzenetére
az igaz. Én nem ismerem elmúlt 50 évre visszamenőleg miket gyártott a BMW motorrad, csak azt, hogy boxert tuti
ja meg kardánhajtás
Minden noob ennyit tud. Ennyi elég is nekem xD
-
TayRol
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #31172 üzenetére
azert amit feljebb linkeltel, az a gep elegge rendben volt.
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #31168 üzenetére
hát ja
boxes ist über alles, lówurst-ot a seggükbeBár ha csillagmotorokat gyártottam volna előtte, biztos nem bírnám kiverni a fejemből a boxer-t, végül is tök logikus volt.
-
TayRol
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #31168 üzenetére
egeen, valahogy ugy. nekem.
-
TayRol
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #31161 üzenetére
mar latom.
-
válasz
Topiccsendőr #31161 üzenetére
Tudtommal ez 'csak' LeMans-ban futott, a 24 óráson, igaz kiváló eredménnyel.
Hiába no, a boxer nem V2 (azaz V2 180 fokban, ha lenne ilyen..)
-
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #31161 üzenetére
na, ezt szeretném én látni wsbk-ban
-
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #31159 üzenetére
szóval a bmw mindig is nagy büszkén hirdette magáról, hogy ő nem megy a japánok után, mert boxer van, meg paralever meg telelever, und das war's, ende.
na ehhez képest aztán csak bejött a sor4, meg most már a hagyományos villák is. miért nem építettek boxeres sbk motort?
csak arra akartam utalni, hogy az arcoskodó marketing durván visszatud ütni. és ez egyébként nagyon jellemző a németekre, verik a mellüket, aztán csak beállnak a sorba ők is. -
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #31157 üzenetére
persze, ezt vágom, csak azok ugye paralever, telelever meg még valam leverük van
ez meg teljesen hagyományos felépítésű.
érdekes ez a marketing dolog, mert ügye akkora arccal nyomják hogy para meg tele, aztán tessék, mégis hagyományos.. nem szeretem az ilyeneket mindegyik jó a megfelelő célra. -
bajnokpityu
félisten
válasz
Topiccsendőr #31146 üzenetére
nemtom ki volt,aki levezette,hogy a hangos váltó = tartós váltó.elsőre nekem is égnek állt a hajam,de ettől még lehet benne valami.eddig csak hangos váltóim voltak,mind jó is volt.
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #31146 üzenetére
sztem is respekt hogy nulláról összeraktak egy lityós SS gépet és ilyen patent lett..
japóknak kicsit több ideje volt az egész műveletre
egyik versenyző srác azt mondta hogy így szériában simán elindulna vele az Alpok-Adrián...
A váltó klattyanás meg biztos van akit zavar... émmég sosem ültem csopperen szal nemtom mijaz -
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #31146 üzenetére
ennyi.
erre a japók is kénytelenek lesznek kikapcsolhatót rakni..
bár amennyire fasz a honda még simán eltudom képzelni hogy ez az ő biztonsági filozófiájukba már nem fér bele.. -
emvy
félisten
válasz
Topiccsendőr #31076 üzenetére
Egyszer mar sikerult visszahoznom elcsuszott elso kereket...mondjuk egyszer meg nem.
-
Nippon
őstag
válasz
Topiccsendőr #31020 üzenetére
Persze, mert ami jó, azt nem kell hájpolni...
-
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #31020 üzenetére
akkor nincs mese, tovább kell rajta dolgozni, csiszolni.
-
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #30990 üzenetére
gondolom a fő titkot a paraleverben (vagy teleleverben?
) kell valahol keresni
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Topiccsendőr #30990 üzenetére
hol láttad ezt?
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #30990 üzenetére
ez micsoda?
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Topiccsendőr #30988 üzenetére
(japanese market)
Non japanese market 72 Le
-
emvy
félisten
válasz
Topiccsendőr #30709 üzenetére
Vicc.
Mondjuk van 2006-os, feketevazas GT650S 560e-ert, azzal azert nehez versenyezni.
-
TayRol
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #30710 üzenetére
azert irtam idezojelben a kinait. de legyen koreai.
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #30710 üzenetére
szok kici oco
-
Nippon
őstag
válasz
Topiccsendőr #30689 üzenetére
Igazatok van, de nekem akkor is szexeli a szememet. Műszaki okokat nem tudok felhozni, ilyen szempontból hibátlan kis gép, talán a virsli gumija az ami még zavar, kicsit szélesebbet is elbírt volna, de ez már kukacoskodás.
Hyo-t viszont semmiképpen!
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Topiccsendőr #30620 üzenetére
nincs erőm szétnézni
jó nekem a kiscibber.arra,h garázsban álljon 1 éve,arra tuti. -
emvy
félisten
válasz
Topiccsendőr #30635 üzenetére
Ertem, hogy Integranak ezerharom kobcenti alatt mar csak mopedek vannak
, de en olyasmiket mondanek inkabb, hogy mondjuk VTR250 (ha van ra zseton).
-
emvy
félisten
válasz
Topiccsendőr #30614 üzenetére
Nem azok, de nem muszakiztatjak le az EU motorokat, mert mashogy hord a fenyszorojuk. :/
-
Nightmare
senior tag
válasz
Topiccsendőr #30620 üzenetére
Most nem kötedekek...de mutass már nekem 1 olyan motort, amiről beszélsz, mert én nem találok. Ok, van R6...találtam is, de azt Te is tudod, hogy a Honda mindig is drágább volt a többinnél. 1,2 ért szállingózott egy szervizkönyves kevés km es 1000RR, és nem borultak vele. 1.2 milla nem 1, ez az egyik, a másik meg, hogy én ilyet nem láttam, vagy csak elkerülte a figyelmem...
600000 meg egy 2002-es CBR600F4i-ért nevetséges összeg, ebben megegyezhetünk.
-
jasszer
őstag
válasz
Topiccsendőr #30247 üzenetére
"Elnyűhetetlen. Jasszer tudna bővebben beszélni róla, mert ugye neki van ilyenje. Nem tudom mi az, hogy kevés, vagy mire kevés, mi kicsi rajta. A ból B be tökéletes motor. Városban nekem nagyon bejött."
A: Budapest.
B: London. -
válasz
Topiccsendőr #30447 üzenetére
Azért arra kíváncsi lennék, hogy ilyen 'hideg önindítózásnál' az injektorelektronika vajon ad-e jelet a befecskendezésre a gyújtásáramkör - nem - kapcsolása mellett..?
Avagy lehet hogy csak levegőt pumpálsz a hengerekbe ilyenkor...?
-
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #30470 üzenetére
markus ist ein arschloch
de ettől még jók ezek a bigék, bár mellük nem sok..
a motort is ide tolhatnák nekem, meghúznám a fasza kis beton autobahnon.. -
Gaboman
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #30463 üzenetére
Ezzel rontotta el,mert ő tényleg csak az adatokból gondolta hogy mindenhol jobb az R6.
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Topiccsendőr #30447 üzenetére
én meg ettől vagyok KO.bazeg,szándékosan tönkretenni egy egyébként nagy gonddal megtervezett,legyártott blokkot...
leszarom,h aprópénz neki,nem ez a bajom.hanem a vandalizmus...
mi a rákért próbálta ki olaj nélkül? hogy lett vége?mi halt meg először?
anno volt egy video gsxr1100ről,nagyon hosszan gyilkolták,izzott a leömlő.az is még ilyen kategória. -
NINJA_V
tag
válasz
Topiccsendőr #30447 üzenetére
azhát......0-13 mp-ig
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Topiccsendőr #30447 üzenetére
Bazz, ezeket az embereket soha nem tudom megérteni, ennyit nővel nem foglalkozik senki, nemhogy 2500 onként cseréljek olajat, meg gyújtás nélkül indítózzak. Előbb locsolom le tüzelőanyaggal. Nem kell ezeket a tárgyakat bálványozni, abból csak az lesz, hogy önigazolásból átmegy szélsőségekbe az ember. Ha már ez a viselkedés nem lenne az. De ez az. Ezek tárgyak. Az egyedüli cél velük a pénzkeresés és az, hogy a bol b be lejussunk. Vagy szórakozzunk. Nincs benne egy titkos bushido-törvénykönyv, meg nem egy idős bölcs pap szentelte fel, hanem egy tanulatlan suhanc nyeleze le, miután a próbapadra került a szalagról.
-
válasz
Topiccsendőr #30425 üzenetére
Olaj-szivattyú kérdése is. De mondjuk 2000en legyen 1.5-2bar, 3000-4000en meg 3-3.5 bar. Szerintem nem mindegy. Amúgy nem pontosan tudom, nincs olajnyomás mérőm a motoron.
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Topiccsendőr #30397 üzenetére
szerintem barátunk arra gondolt,hogy nem fulladt le,nem hörgött,finom elkezdett gyorsitani.
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Topiccsendőr #30383 üzenetére
van már a kawának egyáltalán garanciális hálózata?vagy még mindig 3 "hivatalos" importőr van?túlzok,de anno kiakadtam,mikor z750en gondolkodtam.nyilván egyik magánkereskedőnek sincs fölös tesztmotorja.mi haszna lenne abból,ha csomó hozzánemértő ökörségeket ir a motorjáról?természetesen nem a totálbájkról irom,hanem általánosságben.
Persu talán azért tesztelik utcán,mert ők pályamotorozáshoz kevéssé értenek, és a leendő tulajok 90%a úgyis csak utcán fogja használni?
a 600RRes munkatárs pl esküdözik,hogy 2007ben összes teszt az ő motorját hozta ki győztesnek,de pályának közelében nem járt még.ő tényleg azért választotta ezt a tipust,mert A megbizható (hahaha), B magyar újságírók szerint ez a legjobb 600as...
mondom miért nem vettél F4et?mert az teknikailag nincs elég jó.ok.marketingesek megint győztek. -
Gaboman
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #30397 üzenetére
De van,CBF 2000től használható simán,Yamaha XJ,Bandit 600 ezek is.Ezak a motorok az alsó és középső tartományra vannak inkább beállítva hogy ott használhatóbbak legyenek.A sportosabb 600as gépek mint a CBR600F vagy Fazer600 nem igazán szereti a 2000 fordulatot még,kicsivel fölötte kezdhetők el használni.
Egy V2es 650es 3000alatt nem igazán szeret lenni ott csak rángatják a láncot,ugyanez igaz az 1hengeresekre is. -
Gaboman
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #30395 üzenetére
Mármint mire érted ezt?
Ha a súlyával kapcsolatban akkor tényleg sokkal könnyebb érzésre mint a Fazer1000 és CBF600N,kb mint egy SV650 vagy az MT03am volt ilyen. -
Prof01
veterán
válasz
Topiccsendőr #30389 üzenetére
Én is erre tippelek.
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #30387 üzenetére
jó
hát szegény mit csináljon ha a sok idióta utcára veszi? Azt a tesztet olvassa a nép amiben a saját nézetét mutatják be "ha..." felirattal.
Business. Kérem kapcsolja kimod: függetlenül ettől megértelek, én is olvasnék pályás tesztet. Legyen minden és döntse el mindenki maga, hogy melyik kell.
Nem utolsó sorban ha te lennél az egyik importőr, te odaadnád a mocit újságírónak ha a 3. motort törné pályán? xD én nem.
Kawárol meg azt olvastam, hogy az importőrjük egy _jerk_. -
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #30387 üzenetére
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Topiccsendőr #30383 üzenetére
És ez a cikk még rossz is.
-
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #30383 üzenetére
kis ország, kis foci?
én még nem olvastam végig, csak az egyik aláírást, ohgy rossz nyelvek szerint nem is baj, hogy nincsen? hát vakon meg ilyet mondani megint csak badarság.... -
NINJA_V
tag
válasz
Topiccsendőr #30368 üzenetére
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #30368 üzenetére
Azt annyira én se.
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #30361 üzenetére
kizárólag gyalog és ha jön még valaki velem innen! és este iszunk
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #30334 üzenetére
le volt nekik szervezve, aztán amikor mentek volna érte, közölték hogy ja bocs, de eladták. mert nem DMC-s volt, nem központi, hanem Ivanicsos... muhaha
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #30335 üzenetére
Van csak nem olyan mint régen,aki nem ment előtte vele annak tetszeni fog.
Ezt csak én érzem mert tudom milyen volt,az egész karaktere más lett.
Voltam megnézetni azt mondják jó,semmi baja,akkor erre nem tudok mit mondani. -
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #30309 üzenetére
ezen lehet is, teljesen agyatlan, szerintem ezek kamunémetek..
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #30272 üzenetére
Valamiért mindig csak a honda jut az eszembe
bocs, majd kiverem a fejemből
gs az suzuki -
válasz
Topiccsendőr #30295 üzenetére
Szerencsétlennek könnybe van lábadva a szeme
Sajnálom a fickót komolyan, pedig nem szokásom
-
TayRol
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #30309 üzenetére
a pontozasi rendszer volt a legdurvabb... en egyebkent azt hittem, hogy az r1200r fog megint nyerni. az f 800 gs-t meg nem tettem volna a legjobb 3-ba.
es igen, amilyen motorokat tettek egy kategoriaba, hat az... csoppert a turamotorral azthiszem. -
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #30295 üzenetére
hábakker...
kíváncsi vagyok, valaki felkarolja e a céget. -
Gaboman
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #30295 üzenetére
Sajnálom őket,nem hittem volna hogy vége lesz a Buelnak.
-
TayRol
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #30272 üzenetére
vagy egy kawa, mint amilyen zsoltinak van...
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #30268 üzenetére
Jó csak mondom a Hornetes nem cseréli el,és ritka az az ember aki ráfizet még a motorjára 600-650E forintot.
Az meg aki kéz pénzre megvenné 1200000ért az meg szinte most reménytelen.
Úgy hogy a kevéske lehetőség közül kell választanom a jobbikat.
De nem bánom ha így lesz,jön hozzá majd még egy állatkodni való gép,ő meg majd a nyugodtságot fogja nyújtani,apám is mer majd menni vele,mert a Fazertől félt. -
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #30260 üzenetére
Ebben az árkategóriában én tuti zümzümmnyihahát vennék
-
TayRol
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #30261 üzenetére
upsz, tenyleg. most valamiert egyhengerre gondoltam...
-
TayRol
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #30249 üzenetére
termeszetesen, csak azt szerettem volna erzekeltetni, hogy ott vagjak a temat.
Gabo: vannak abban a forumban nagydarab emberek, nekik megfelel a gs 500. persze kerdes, hogy mihez kepest. de kivancsi leszek a tapasztalatodra, miutan kiprobalod.
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #30251 üzenetére
Írta egy tulaj hogy 190cm magas 100kg és tök kényelmes neki,nem kicsike hozzá,de holnap ha jó idő lesz úgy is kiderül.
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Topiccsendőr #30191 üzenetére
sok éve ETZ után én is 400as zizit akartam.valami 30at néztem meg anno,és mind szar volt.inkább behoztunk egy 600as öreg CBRt,valós kilóméterrel.szerintem a fékén kivül mindenben volt olyan jó.
Ali:Tunéziában.
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Topiccsendőr #30201 üzenetére
szerintem meg van,ha levédi, utolsó apróságig a működési elvét.szerintem a nagy mai autómárkák is fizettek otto-nak.
amugy még az MZ gyár is csinált wankelt (KKM350),sőt a suzuki is RE5 néven. -
NINJA_V
tag
válasz
Topiccsendőr #30203 üzenetére
Az igazi különlegesség ezen felül még a yamahához hasonló változó magasságú szívórész:
Itt lehet is látni ahogy mozog: [link]
-
NINJA_V
tag
válasz
Topiccsendőr #30201 üzenetére
-
válasz
Topiccsendőr #30198 üzenetére
Elvileg a ZümZüm megvette a Wankel minden jogát, teljes licence-t, tehát elvileg csak Mazda motor lehetne benne. Azért nem tiszta nekem ez a gokart téma így hirtelen belegondolva.
-
válasz
Topiccsendőr #30182 üzenetére
Semmi
K.vára kipróbálnám
(Kíváncsi lennék, hogy mazda motor van-e benne, vagy valami német blokk)
-
Daniel Alves
őstag
válasz
Topiccsendőr #30192 üzenetére
-
Daniel Alves
őstag
válasz
Topiccsendőr #30173 üzenetére
Jaja az enyémre kellene!
Prof01: Ott is próbáltam de semmi!
Boci: sportmotoron kutya. a ZZR topicba sokat tudna neked segíteni
-
emre
veterán
válasz
Topiccsendőr #30183 üzenetére
Köszi!
-
válasz
Topiccsendőr #30151 üzenetére
'Ugyanitt eladó egy Wankel motoros 50LE és 50NM gokart"
Wankel... lol
Aktív témák
- Battlefield 6
- Milyen videókártyát?
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Napokon belül megjelenik a Warhammer 40k: Rogue Trader
- Adatmentés - HDD - SSD - Flash
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- További aktív témák...
- Asus Vivobook Oled 15.6 ryzen i5 5600h 16gb 1tbm2 ssd 3050 4gb video kari az ár fix !!!!
- Eladó/Asus P1504F /I5-8265U/12GB DDR4/Win 11Pro/15,6" FHD/256GB M.2 Sata!!!
- MacBook Pro 16' M1 Pro/16GB/1TB, magyar billentyűzet
- iPhone 16 Pro MAX 512 GB, Kártyafüggetlen - Makulátlan állapot! + AJÁNDÉK TOK - 3 ÉV GARANCIA
- MacBook Pro 14' CTO M1 Pro/16GB/1TB - irányár
- ÚJ- Lenovo ThinkVision T24i-10 - 24" monitor - Számla, garancia
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T450s - i5-5GEN I 12GB I 500GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- 123 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 - 4 év garancia
- Tablet felvásárlás!! Samsung Galaxy Tab A8, Samsung Galaxy Tab A9, Samsung Galaxy Tab S6 Lite
- Gamer PC- Számítógép! Csere-Beszámítás! R9 3900X / RX 6700XT 12GB / 32GB DDR4 / 1TB SSD
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest