- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- iPhone topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- One mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
TayRol
nagyúr
válasz
runner 125 #41307 üzenetére
ezres gixxer kicsit sok kozutra. 750-es szvsz jo valasztas lenne, de oda is kell nem keves onkontroll.
-
SzalaiG
addikt
válasz
runner 125 #41307 üzenetére
Elég a 750es.
Arany középút.
-
válasz
runner 125 #41305 üzenetére
a.,
hát figy nézd meg te is mik a számodra fontos szempontok új legyen v ocsó legyen v. sportos legyen v. túrás legyen naked v. idomos ?b.,
ha az ár nem számítdobogtatós legyen?
Viszont akkor jelentkeznék nálad egy ducati 999r re úgy is jön a karácsony
Ha nyersz a lottón szólj .
más:
1000 cc.sig meg elmehetsz azokon jobb futómű, a fékek , kevésbé kell pörgetni.. csak vegyél mellé egy zablát vagy fogd vissza magad
-
válasz
runner 125 #41300 üzenetére
-
válasz
runner 125 #41300 üzenetére
Jah hangja ,szerintem elég jó, én már azokkal vettem, ilyen riasztó beindítós
. Kérdezd Tayrolt ő halotta és ő nem elfogult
sor 4 nek a hangja poén magas fordulton örjöngő bár ott is 1000cc felett jó...
Futómű : nem vagyok tisztában azzal hogy mi a jó mi a rossz nekem elég kicsit kemény a bp utcáira párom csak pattog hátul mint egy gumi labda
... gondolom pályára jobb ... futomű elöl teljessen állítható ... egyik haverom állítótta be a súlyomra ...
én 183 cm vagyok haveromat látod rajta őő 198cm
csak poénkodott.... 750 es nekem is bejön
bár az túrától messze áll....
-
válasz
runner 125 #41294 üzenetére
jah nekem sv1000s m van az okok amiért vettem :
-ocsó újszerű 5000km el volt 1,2m 2006 juliusi
- turát akartam de legyen sportos
- nyomatékos legyen jól gyorsuljon a végsebesség LE nem érdekelt....
- suzuki nekem külön plusz onnan van ismerős....
- Dupla kipufogó kattanásom vangyöngyörű
Ha sok pénzem lenne szarásig akkor tudnék még válogatni pl egyik nagy kedvencem [link] vagy több motorom lenne
pl régiekből is gyüjtenék
-
Djuree
félisten
válasz
runner 125 #41294 üzenetére
félreolvastam
-
TayRol
nagyúr
válasz
runner 125 #41294 üzenetére
sv1000 neked.
-
válasz
runner 125 #41277 üzenetére
he?
amúgy jöbb öteletem nekem sincs mi kéne neked
-
válasz
runner 125 #41257 üzenetére
Megoldás 650 v2
az nyomatékos...
TayRol jah de nem meglepő 105 LE evel erősebb mint a te motorod
több mint a duplája...
-
yodamastah
őstag
válasz
runner 125 #41257 üzenetére
Egy ideig megvol nekem a 600 es a 750 is. Utcan sokkal jobban tetszett a 750. Koridoben ugy 1 seccel jobb a 750, bar ezt sokaig nemt udtam kihozni belole mert annyit szoptam a futomuvel dunlopra atteres miatt
A lenyeg hogy palyan szinte pont ugyanolyan kezes mint a 600, szoval nem erzed azt mint 1000nel hogy nehezkesebb vele menni, viszont kicsit erosebb. Olyan mint egy romma szejjel tuningolt 600as.
Utcan sokkal nagyobb kulonbseg erzodik. A 600 8ezer alatt a 750 utan olyan mintha nem lenne benne blokk. Persze ez tulzas, de a 600as nagyon csirke. A 750 viszont nem sokkal erosebb hanem csak eppen annyival kicsit, hogy hasznalhatobb legyen. Egy 1000 SOKKAL vaddisznobb az also tartomanyban, azzal tenyleg nagyon kell vigyazni. Egyszeruen az van hogy kozuton az ember gurulgatva 3-8ezer kozt megy. FOleg varosban. Na a 750el ezt tok nyugodtan lehet csinalni, a 600 azert sokkal kevesbe partner ebben, mindig keri hogy porgesd kicsit jobban..... De mondom a lenyeg hogy a hasznalhatosaga foleg kozuton jobb, kezessege meg szinte ugyanaz mint a 600.
Felni nem kell tole, tisztelni kell. Nagyon stabil kezes szerkezet, gyosan elbizza magat rajta a tapasztalatlan motoros. Erre kell nagyon odafigyelni. Sok parkolos/versenypalyas gyakorlassal es higgadt motorozassal teljesen veszelytelen kezesbarany lesz belole.
-
Integra
titán
válasz
runner 125 #41257 üzenetére
megkell tanulni vele motorozni és tisztelni kegyetlenül.
zseniális játékszerek. -
yodamastah
őstag
válasz
runner 125 #41226 üzenetére
Ha kell help szolj, a k4-5 600 es 750et elegjol ismerem, az elmult 5 evben szinte csak ezzel a 2vel motoroztam, tudok segiteni allapotvizsgalatban/beallitasban stb.... Ha teheted a 750et vedd, sokkal jobb utcara, es majdnem ugyanolyan kezes mint a 600as, az ara szerintem minimalisan van feljebb, foleg most hogy keves a vevo. Persze egy esetben jobb a 600, ha 600 kategoriaban akarsz versenyezni vele ...
-
ALI_G
veterán
válasz
runner 125 #41228 üzenetére
Ja, látszik hogy otthon vannak. Én is örülnék, ha lenne itt egy ilyen pálya, meg pályára felkészített robogó, supermoto, 125-ös sbk...szarul mehet nekik.
Kiderült hogy, barátnőm ismeri a Kakucsring tulaját. Hobbi célra építtette magának
nem rossz.
Más:
erről a sisakról van véleményetek? mds akció, a barátnőm sisakját vissza kellett vinni, mert karcos volt a plexi gyárilag és azóta nem lehet olyat kapni, gyakorlatilag 2 hónapja nincs. -
bajnokpityu
félisten
válasz
runner 125 #41226 üzenetére
azt viszont nem vágom, a gsxr és a vfr között nincs semmi?
vagy szépség alapján ez a két lehetőség? és VFRből melyik? a vtecesre gondoltál?
kettő között kb félúton ott az f4 is,vagy a zx9,mint túrás-sportos.
-
zsoltee10
addikt
válasz
runner 125 #41233 üzenetére
jah, igen, a motor... megvan, nem vitték el, nem számították be, úgyhogy egyelőre megmarad. Most felextrázom Tour felszereltségre, aztán, ha tavasszal rám jön megint a csere gondolata, akkor megpróbálom megint eladni.
-
bajnokpityu
félisten
válasz
runner 125 #41219 üzenetére
mit vettél?nem is olvastam
gratulálok,de nem tom mihez
nekem sajna csak B7lesz jövőre,adminisztrációs hiba miatt nem a maximum,ami van motorra.igy a CBRre 5rugót fizetek egy évre.ez eléggé rendben van
-
TayRol
nagyúr
válasz
runner 125 #41223 üzenetére
azon kivul csak a kw szamit.
-
TayRol
nagyúr
válasz
runner 125 #41221 üzenetére
Nekem ugye bandit, videki lakcim, asszem b2. Iden az allianz 45e/ev volt, ahhoz kepest en mar nagyon orulok.
De mindenkeppen nezz korbe, 10 percet meger a neten egy kalkulacio. -
TayRol
nagyúr
válasz
runner 125 #41219 üzenetére
en ma utaltam, 9888 lett egesz evre.
-
TayRol
nagyúr
válasz
runner 125 #41136 üzenetére
egyet talaltam, meg a falak sem allnak. most elkezdem terveztetni a belsejet, ha ki lehet hozni belole valamit, akkor eselyes.
-
TayRol
nagyúr
válasz
runner 125 #41133 üzenetére
delutan 4-kor lemostam a motort. iden eloszor. amugy egesz nap lakasokat neztem, nem elveztem.
-
shiNIN
tag
válasz
runner 125 #41133 üzenetére
Inkább lett volna kicsit hidegebb de világosabb...
Remélem, a szezonnak még nincs teljesen vége. Most pár napig esik, aztán elkezdem a hidegben motorozás szabadon választott tantárgyat. Bledben elkezd fagyni, úgyhogy az nem lesz meg, de egy utolsó nagyobbacska túra még kell az idén, legalább egy 2 napos kis magyar út egy termálfürdőhöz és vissza. Nem akkora izgalom, de ez van.Néha pedig offolok egy kicsit itt vagy valami. Szokatlan lesz nekem motorozás nélkül, májusi a jogsim és azóta egy hét kihagyás is kivételesen sok volt, de olyat már régen csináltam. Mostanában 3 napig más dolgom van és már hiányzik.
-
alvaro
senior tag
válasz
runner 125 #41123 üzenetére
Mi a 811-estől lakunk egy köpésre, szintén szoktam fát vágni, meg hallani is a motorokat... de én majd csak sötétben ülhetek föl, most dolgozom. Jövő héten nem, azt meg meglátjuk.
-
TayRol
nagyúr
válasz
runner 125 #41010 üzenetére
2x
-
TayRol
nagyúr
válasz
runner 125 #41010 üzenetére
ha ezt igy sorozatgyartasba hozzak, az nem semmi lesz.
a ducati diavel ellenben valahogy nem tetszik. foleg az eleje. az erejevel nem lenne gondom.
-
Integra
titán
válasz
runner 125 #41010 üzenetére
ez tényleg szép
kár, hogy pont az, amitől dögös ez a robesz, szériában már nem lesz rajtamég több guszti f3 fotóóóó
-
Integra
titán
válasz
runner 125 #41007 üzenetére
nekem az is nagyon tetszik, az f4-en se más nagyon, ott is remek.
ja, kipuff az üt-vág, hihetetlen, hogy az olaszok ezt mennyire érzik...
az egész motor egyszerűen nyálcsorgató.. -
Integra
titán
válasz
runner 125 #41000 üzenetére
jól csinálják..
noha megépítik a méregdrága réteg vasakat is, vfr1200f meg ez az 1200crosstourer, de megépítik a 800-as crosstourert és a 600f4-et, amiből bőven finanszírozni tudják a fejlesztéseket és a drágább motorokat is. riszpekt, hogy mertek tök új motorokat gyártani. és gondoltak a kis robeszokra is. de az a luxus batár robogó is, pfffffffff...
jövőre meg valszeg majd jön az új generációs 600 meg 1000 rr.azért az 1200es crosstourer 10 kg-mal nehezebb, mint a bmw r1200gs adventure, az csak 256kg (a sima gs meg 223kg).. bár ha jó a futómű, úgysem érzi az ember a súlyát.
-
Integra
titán
válasz
runner 125 #40989 üzenetére
filmvilágos topicba leírtam
-
shiNIN
tag
válasz
runner 125 #40937 üzenetére
Én tegnap láttam motorosokat, Vértesacsa végső egyenesében tepertek el mellettem, kivéve az utolsót, aki még valahogy megelőzött, de a település vége tábla után nagyon harmatosan gyorsult, Ciliegiát vissza kellett fognom negyedikben... De aztán eltéptek a messzeségbe mindahányan.
Ma már nem ragyogott a nap, de volt egy kis dolgunk, úgyhogy mentünk egy kört. Tankolnom is kellett, 3.0 lett az átlagfogyasztás, számítottam rá, hogy romlani fog.
A 7 fok rövidtávon teljesen jó nekem, holnap megyünk többszáz km-t, reggeli indulással, arra fel fogok öltözni s viszek termosztAlvaro kesztyűfűtése most épp problémás, remélem, rendben lesz, mert a sofőr keze jobb, ha nem fagy le.
A mai útvonal nem volt valami izgalmas, a Lovasberény szélén a negyvenes táblás kifelé bővülő kanyart szeretni szoktam, 50-ről pöpecül lehet gyorsítani, a település vége tábla nagyon közel van. Szerintem ha a kanyar elején pont elém hajt ki egy autó, elvárható, hogy menjen. De nem, többszáz méter múlva, a szép hosszú kanyar legvégén is ment vagy 40-nel, addig pedig nem kockáztattam az előzést. Van ez így néha.
Meg a két egymás mellett haladó biciklis belső fele is akkor érzett ellenállhatatlan vonzalmat a sáv bal fele iránt, amikor előztem őket és jöttek szembe. Remélem, kicsit ráhoztam a frászt, de lehet, hogy nem. Elfértünk mind a négyen, úgy látszik, ez széles út volt.Zámoly útjait nem kedvelem. Vannak a nagyobb utak, amik nem borzalmas minőségűek és nincsenek teleszórva kaviccsal (a teleszórás alatt teleszórást értek, a gumi alig ér néha mást, mint kavicsot). A nagyobb utak mindössze roppant keskenyek, egy autó szerintem kényelmesen elfér rajta s ennyi.
A kis utak pedig olyanok, hogy bátran megyek rajtuk hármasban harminccal, még véletlenül sem fékezve, miközben Ciliegia olyan hangokat ad, mintha szét akar esni. Normálisabb földutakon,a környéki bobbleheadeken semmi baja, vasúti átkelőkön is lelkesen átteperek (kisebb problémával, mint Alvaro Teresán), de Zámoly útjaira nem kívánok lépni, ha egy mód van rá. -
ALI_G
veterán
válasz
runner 125 #40925 üzenetére
Azon én is elgondolkoztam, de látszik, hogy amikor gyorsul egy kicsit, megy hátrébb a súlypont.Nyilván ezért egyensúlyban van, de a plusz súly nem látszik.
Inti: faterodnak vesztek új bringát?
-
Integra
titán
válasz
runner 125 #40591 üzenetére
nem, mert nálam egyáltalán nem töltötte
de már átjött, belenéztem, aztán kikapcsoltam.szép lesz
-
TayRol
nagyúr
válasz
runner 125 #40559 üzenetére
nekem jo, csak egybol fullscreen.
-
runner 125
nagyúr
válasz
runner 125 #40548 üzenetére
Bocs, kicsúsztam.
..a videót is érdemes megnézni. Beszarás hol váltja el.
-
Nippon
őstag
válasz
runner 125 #40468 üzenetére
Akkor nem játszik a GSX...
-
TayRol
nagyúr
válasz
runner 125 #40464 üzenetére
ha csak haromszoroztam volna, de igy...
-
mvman
csendes tag
válasz
runner 125 #40430 üzenetére
30e km sok motornak csupán bejáratás szerintem. Megfelelő karbantartással bírják ezek. Legalábbis egy átlag japán sporttúra el kell menjen 100ezret pislogás nélkül. Itthon nem nagyon látni 10 évnél fiatalabb eladó motort 30-35e km felett. Hihető.... sajnos nemzeti sport az óra visszatekergetés
-
zsoltee10
addikt
válasz
runner 125 #40430 üzenetére
nem azzal van a baj, ha van benne km bőven, hanem ha bizonytalan, hogy mennyi. A 2Mft-os FJR-ben 60ekm van, attól nem félek, az semmi ennek a motornak. A 2MFt-os GS viszont import, jóisten se tudja mennyi van benne, és lehetetlen lenyomozni. Pl. ott van 1,8M-ért egy ahojauto-s GS, abban 55000 mérföld van. Azok legalább ki merik írni....
-
TayRol
nagyúr
válasz
runner 125 #40430 üzenetére
nem. amit feljebb linkeltem - es mint Zsolti is irta - elegge oratekergetos, import bmw. jol be lehet furodni vele. fjr-bol meg lattam atfestett, kokany tuningokat is. km oraallassal nekem speciel semmi bajom, megvennem en 30k km-rel is, ha van hivatalos lenyomozhato multja.
-
TayRol
nagyúr
válasz
runner 125 #40426 üzenetére
amit en szemely szerint megvennék fjr-t az nem 2M alatt van - bar a gs-sem -, szoval gondolom ez is kerdes Zsoltinal.
-
Djuree
félisten
válasz
runner 125 #40426 üzenetére
hát próba kell nincs mese, csak így dönthető el....le kell nyomni egy 100-ast, ha addig nem fáj akkor már nem is fog sztem
de elmennék 1 ilyen gs-el egy bamako rallyra
majd egyszer....
-
Djuree
félisten
válasz
runner 125 #40423 üzenetére
munkatárs azt mondja hogy oldaltáskákkal nem kényelmes a hátsó személynek az fjr-en. valahogy pont úgy rögzül a gyári táska hogy a lábtartó csak úgy elérhető, ha izomból tartja a lábát, ami elzsibbad hamar és fáj
emiatt nem is szeret a párja beülni mögé...
-
zsoltee10
addikt
válasz
runner 125 #40423 üzenetére
nem túl kényelmes neki, a térdei megfájdulnak elég hamar, azt mondja, túl magasan van a lábtartó...
-
Integra
titán
válasz
runner 125 #40343 üzenetére
ezt természetesen csak igazságtalanul lehetne megoldani, ha meg akarnák.
a nagy baj már önmagában az, hogy még az új onnan vásárolt 50es robikra se raknak mai napig, így esély sincsen, hogy kikopjanak. -
TayRol
nagyúr
válasz
runner 125 #40321 üzenetére
en csak egy fajtat neztem, lehet, hogy az gagyi volt. louisban 13e most a saito markaju (ugyan ez). lehet, hogy egyszer kiprobalom, ennyit megerne. csak ugy megszoktam mar a jo kis suzuki markolatot.
-
TayRol
nagyúr
válasz
runner 125 #40318 üzenetére
de, csak ugye attol vastagabb lesz a markolat, es lattam mar olyant, amire vastagabb teli kesztyuben nem tudtam rendesen ramarkolni. illetve itt a menetszél a kézfejet meg huti - bar a tenyered felol meg fűti.
-
válasz
runner 125 #40291 üzenetére
jah nálam is ez a helyzet mondjuk én poénból vettem meg ilyen halálfejeset
De tuti veszek valami normálisat... mert ez nem állapot
-
Djuree
félisten
válasz
runner 125 #40278 üzenetére
bazzeg, ha nem mondod, ha lelőnek sem veszem észre a képen
-
TayRol
nagyúr
válasz
runner 125 #40274 üzenetére
de ez hogy tortenhetett... 2x2 sav, ott eleg nehez gazolni, hacsak nem 1 kereken ment vegig es kijottek ele.
-
Djuree
félisten
válasz
runner 125 #40274 üzenetére
azt melyik képből látod hogy nem volt beöltözve
-
Djuree
félisten
válasz
runner 125 #40265 üzenetére
jah látom, kicsit kétértelműen írtam
-
Daywalker
addikt
válasz
runner 125 #40265 üzenetére
Nekem 3x kellett elolvasni, mire rájöttem mire gondol, de az utolsó volt a kulcs. Ha azt írta volna, hogy a fazeremet, akkor egyből leesett volna.
-
Djuree
félisten
válasz
runner 125 #40261 üzenetére
már inkább sport-túra. a fazerem úgy állva hagyta mint a rosseb, nem akartam hinni a szememnek
pedig az enyém sem gyenge...
-
Zewa
senior tag
válasz
runner 125 #39981 üzenetére
Uhh, sryí. Igazad van.
A vas jó de a keeresési feltételeknek nem tesz eleget. :-D
Éb ezt a VBR-F -t lájkolom csak hát első az óttó nállam..Boci: Király a vas és király a kép is!
-
TayRol
nagyúr
válasz
runner 125 #40005 üzenetére
kocsik kozott elegge erezni.
-
TayRol
nagyúr
válasz
runner 125 #39986 üzenetére
ha jol tudom, 2007.ig forgalmaztak.
-
SzalaiG
addikt
válasz
runner 125 #39981 üzenetére
Állítólag vissza is hozza 2012ben ezt a modelt a Honda. Lesz újra CBR-F.
-
Kígyó
senior tag
válasz
runner 125 #39974 üzenetére
LoL Nekem is pont ez jutott eszembe. Egyebkent sem tartom tul sanszosnak, hogy ra lehetne beszelni barmi masra, azt aki sportmotort akar, plane nem egy robogora..
De nem is erdemes. Tegyuk fel megvesz egy szupermotyot, aztan meg faj a szive akarhanyszor meglat egy r6-ot. Jobb ha megveszi amit akar, max lecsereli utana. Neha jobb tanulni sajat hibabol. -
DigitXT
félisten
válasz
runner 125 #39974 üzenetére
Azért nem mindegy, hogy csak közlekedni, vagy motorozni is szeretne-e.
Szerintem csak azért venni egy 600-as sportgépet, hogy a városban menjen
el vele A-ból B-be, baromira nem racionális: se nem használja ki, se nem túl
kényelmes, csomagtartója aztán meg végképp nincs.Akkor már inkább az
említett maxirobogó. Persze ha élvezkedni is akar, akkor lehet SM is, ugye...Szerk: bár visszaolvasva az a legkomolyabb érv, hogy az tetszetős... Na igen:
van olyan, amikor az ember "szerelemből" vesz vmit, aztán sose használja ki. -
TayRol
nagyúr
válasz
runner 125 #39949 üzenetére
nekem aztan nincsen kawam.
-
Integra
titán
válasz
runner 125 #39798 üzenetére
azért kigyorsításkor nem ugyanaz az élmény, szóval erősen kéne a 200 nekem is, mert egyszerűen jó
de feleslegesnek valóban tök fölösleges.
-
Integra
titán
válasz
runner 125 #39796 üzenetére
lesz még literes gép 220 lóval. mondjuk azt nemtom, hogy 200nál több kell e, de lesz, 200as is megeszi a gumikat még elektronikával is pikk-pakk.
-
Integra
titán
válasz
runner 125 #39791 üzenetére
ez már remélhetőleg marad
-
Integra
titán
válasz
runner 125 #39745 üzenetére
ez teljesen meredek, de tegye a szívére mindenki a kezét és mondja, hogy még nem húzta megfelelő körülmények között a gázt a kelleténél jobban közterületen..
persze, nem erről az agymenésről beszélek, de sebesség az volt mindenkinél. -
TayRol
nagyúr
válasz
runner 125 #39736 üzenetére
ja, es 8 db. Suzuki Bandit rendormotort visszahivtak a forgalombol, ami teljesen at nem vizsgaljak oket. aki meghalt rendormotoros, o is ilyennel ment. gondolom, milyen allapotban lehetnek ezek.
-
Gergello
addikt
válasz
runner 125 #39736 üzenetére
Csak nem értem ezt az utolsó mondatot, de lehet csak azért mert hajnal 2 van.
Attól, hogy rendőr ül rajta az miért felmentés? 0-ás gumi, nem fog a fék, nem ég a lámpa. Ezekkel résztvehetnek a forgalomban?
Múltkor láttunk 2 rendőr motorost sötétedés után, az egyiknek nem égett a hátsó lámpája. Pont mondtam fateromnak, hogy nekem ugyanez anno rotyogóval 5ezer volt.
-
Integra
titán
válasz
runner 125 #39732 üzenetére
nem úgy értem a megrendezettet
hanem hogy az útvonal megvolt tervezve, felkészültek rá.
kívülről is voltak kamera beállítások egyes pontoknál, etc..
tiszta ghostrider másolat, csak más brigád. -
ALI_G
veterán
válasz
runner 125 #39730 üzenetére
Az nagy szopás, excsajra lóvét...
ráadásul ennyit
Integra: aha, értem. Jó nektek, én csak búsulok a monitor előtt.
-
Integra
titán
válasz
runner 125 #39725 üzenetére
tuti gosztrájder vagy valami koppintás, mert ez megtervezett volt végig.
tiszta beteg.. ez se fog sokáig élni.Ali: spontán dolog volt hétköznap délelőtt, pont mo-n voltam.
-
ALI_G
veterán
válasz
runner 125 #39725 üzenetére
Most láttam 5 perce, talán egy oldallal előrébb linkelte valaki cikkel együtt.
De még valahol lemaradtam, hogy motorvásárláson töröd a fejed.TayRol: hát én is csak msn-en látom ritkán. Mindig meg van beszélve, hogy majd megyünk ide-oda, túrázni, pályára és soha nincs semmi, ezek meg 3-an lezúznak kecsóra, pont legközelebbi pálya. Mentem volna én is, ha tudom, bár úgy emlékszem nem volt valami fasza idő.
Én holnap 9től le se szállok a motorról, idén egy fél gumit koptattam el, az nem sok. -
Integra
titán
válasz
runner 125 #39704 üzenetére
akkor ne cbr-t nézz, nem a te világod.
főleg a méreteiddel
vfr tetszeni fog, emvy-vel beszélj ez ügyben, neki van vtec -
SzalaiG
addikt
válasz
runner 125 #39690 üzenetére
Inkább a VFR. Szerintem.
Nagyobb, kényelmesebb és több funkciós. Műszakilag is designilag is exkluzívabb.
Időtállóbb forma és elvileg hosszabb élettartam. -
Integra
titán
válasz
runner 125 #39693 üzenetére
két hete mikor kecsóringen voltunk persuval és jasszerrel, persu meghajtotta a motorom, elmondása szerint megdöbbentő, hogy mennyivel kényelmetlenebb mint az ő r6-osa.
jasszer is kiment két körre, aztán visszajött, mert félt, hogy átugorja a kormányt annyira hegyes az orrára a motor.
ezt vedd figyelembe, ha valóban rr-ben gondolkodsz. a pc37 ebben a tekintetben barátságosabb mint a pc40.
hozzá teszem, hogy mikor kiszállították a motort és elmentem először tankolni, ugyanez volt nálam is. nem értettem az egész gépet és még életemben nem fostam így motoron..mai napig nem értem, hogy éltem túl odaverés nélkül az első pár ezer km-t.. tényleg gyilkos alapvetően.
ma már viszont ez a testhelyzet a legtermészetesebb számomra és imádom, nagyon megtalálom rajta a helyem, nagyobb távolságok sem okoznak gondot, mivel 250-270 km után megállok tankolni és ez a pár perc szünet bőven elég a következő ekkora szakaszra és így tovább.
de tény ami tény, nagyon picike motor és nagyon hegyes. -
bajnokpityu
félisten
válasz
runner 125 #39693 üzenetére
195el nekem f4em van.ha túraszempontból nézzük,akkor ez a limit,ennél kisebbel biztosan nem indulnék el 200kmtől messzebb.akkor inkább csupasz.
600RRre én konkrétan nem felültem,hanem áttettem rajta a lábamat,majd leereszkedtem.PC37.. ha előredőltem,láttam a lámpát szemből -
Integra
titán
válasz
runner 125 #39690 üzenetére
pc37-től nagyon kicsi az rr, a pc40 meg talán minimálisan még kisebb.
az én 180 centimhez még éppen jó. -
Daywalker
addikt
válasz
runner 125 #39690 üzenetére
Hát igen, japánban másképp gondolkodnak...azért nem mindenki motogp versenyző alkat.
-
Daywalker
addikt
válasz
runner 125 #39687 üzenetére
Jaja, nekem is bejönnek ezek a mostanság divatos szögletes formák, no meg a régi kerek formák. Egy bajom van a mostani gépekkel, hogy nagyon picik, ezekre tényleg nem lehet hátulra senkit se felültetni. A régebbiek (2000-2001-ig) meg akkorák, mint egy távolsági busz, a ZX9-en nem félek, hogy elhagyom az asszonyt
Integra: Ok, kitalálok vmit. Érdekes, hogy az uw-s cím nem jön be onnan.
-
Daywalker
addikt
válasz
runner 125 #39685 üzenetére
Sajnos így van ez. Látod, még Inti is elesett a szinte új géppel (még ha nem is az ő hibája volt), csak nem mindenki olyan lelkiismeretes (vagy csak nem akar annyit költeni), hogy megcsinálja tök eredeti és új gyári cuccokból. Pedig ez lenne a normális.
Első motornak bőven jó ez, aztán majd ha gazdag leszek akkor jöhet az MV Augusta -
Daywalker
addikt
válasz
runner 125 #39683 üzenetére
Eszem ágában sem volt félreérteni, nekem is feltűnt azonnal. Menet szempontjából pöpec a gép, csak ezek az apróságok vannak vele, ami leginkább esztétikai. Prop-techeseket kérdeztem, h mennyire lehetett esetleg megzúzva, de azt mondták, hogy annyira egyenesen fut és annyira jó állapotban van ezeket leszámítva, hogy nagy baj nem történhetett, no meg ismerték az előző tulajt (szerintük is bőven megért 600-at -- amiben friss vizsgát és új első gumit is belealkudtam). Amúgy a helyzet egyébként is siralmas ZX9-esek terén. Ebayen is rengeteget nézegettem és nincs olyan, ami ne lett volna átfújva vagy ne lenne moddolva valamilyen szinten. 20 közül 1-2 van ami rendben tűnik a képek alapján, élőben aztán meg ki tudja. Egyébként ez is külföldről jött még valamikor 2004-ben.
Integra: Huh, most nem otthon vagyok, elég lassú ADSL van itten, de a linkek alapján jónak kell lennie, hiszen runner125 is meg tudta nézni. Ha nem megy, holnap este felrakom otthonról.
-
Daywalker
addikt
válasz
runner 125 #39680 üzenetére
Jó a meglátás, de a kérdésre nem tudom a pontos választ, mert nem nálam és nem is az előző tulajnál történt, ami történt. A két oldalsó tuti fújva van, mert zöldből lett kék, viszont eredeti és megvan a zaj és hőszigetelő is benne. A matrica eredeti. Aztán lehet, hogy az oldala világosabb egy árnyalatnyival és azért ilyen. Minden esetre engem annyira nem zavar...12 éves, biztos van előélete. A motor-váz-futómű egyben van, nyíl egyenesen megy kis- és nagy sebességnél, elengedett kormánnyal is. Egy-két esztétikai dolog lenne, amit javítani kéne.
MOD: Valszeg az elején nincs eltalálva a szín, most ahogy nézegettem. Ez van, ez legyen a legnagyobb baja...600-ért nem is várhattam tökéleteset.
-
Daywalker
addikt
válasz
runner 125 #39675 üzenetére
Ja ezek valóban nem szar árak.
-
Djuree
félisten
válasz
runner 125 #39653 üzenetére
nálam csak napi 7
-
Gaboman
nagyúr
válasz
runner 125 #39653 üzenetére
Ez azért van mert nagyon ráértek!
-
Djuree
félisten
válasz
runner 125 #39651 üzenetére
hát igen, több mint 60k hsz
naggyon durva, egész nap írkálni kell hozzá
-
Djuree
félisten
válasz
runner 125 #39547 üzenetére
beviszed a forgalmit az okmányirodába, pecsét bele és kész
6 hónap után automatice visszakerül, ha hamarabb rakatod vissza 2300ft...
-
zsoltee10
addikt
válasz
runner 125 #39489 üzenetére
köszi.
Sopronban egy barátomnál aludtunk, akikkel kimentünk. két motorral, 4en mentünk.kilátás a szobánk ablakából, ma reggel. nagyon szerencsések voltunk, hogy láthattuk a Glockner csúcsát, mert van aki 5 alkalommal elmegy, és ködbe burkolózik...
nagyon kevés kép készült. tegnap szakadt az eső végig, ma a hegy 2/3-án ugye felhő volt, és utána siettünk haza, így is sötétben értünk haza. Sajnálom egyébként, mert hihetetlen szép az alpesi táj. több száz m magas sziklafalak, tetejéről zuhog a víz az út mellett hömpölygő folyóba, tehenek, legelők minden felé. Még a Glockneren is voltak tehenek.
-
Gaboman
nagyúr
válasz
runner 125 #39484 üzenetére
Sokszor az írásaiból is ez jön le!
-
Djuree
félisten
válasz
runner 125 #39484 üzenetére
valahol az is vagyok még, és remélem az is maradok örökre
-
Djuree
félisten
válasz
runner 125 #39481 üzenetére
az a baj mindent szétszedek, de összerakni meg sokszor nem tudom
mennyi mindent adtam én már el alkatrészként emiatt
szerencsére a fazer eleje nem bonyolult
-
Integra
titán
válasz
runner 125 #39441 üzenetére
csontival csak nyerni lehet...
-
Integra
titán
válasz
runner 125 #39385 üzenetére
igen, aláhúzós. ezek a legjobbak, mert ezek nem mozdulnak el. ez nagyon sokat védett volna. nem fogtam még kenguru bőrös absz profi cuccot, de szerintem azokban sincsen sok csillapítás nadrágban. ez a testrész szerintem méltatlanul hanyagolva van az endurosok/crossosok kivételével.
-
Integra
titán
válasz
runner 125 #39383 üzenetére
short action sport/pro
a különbség az, hogy a pro-ban kétszer annyi energia elnyelő párna van mint a sport-ban. -
Integra
titán
válasz
runner 125 #39381 üzenetére
természetesen, cordurából ki kell hajigálni a protektorokat, annyit érnek alapvetően, hogy a semminél többet, amúgy meg semmit. aláveszed a forcefieldet és van egy közel ideális testvédelmed. macerás, de ez a legbiztonságosabb. nadrág alá is van térdvédőm.
ami nagyon hiányzik és fogok venni, az egy csípő és medence védő nadrág. a bukásom óta rájöttem, hogy itt a verseny bőrruhák védelme is kevés, amilyen fekete volt a csípőm 3 tenyérnyi felületen..csoda hogy nem tört el semmim, de azt nem linkelem be inkább.. -
Djuree
félisten
válasz
runner 125 #39320 üzenetére
tényleg az?
-
emre
veterán
válasz
runner 125 #39270 üzenetére
igaz
-
Djuree
félisten
válasz
runner 125 #39256 üzenetére
asszem ez pont 20 milla körül van (ez utcai moto gp motor, különösen drága). az olasz cuccok drágák, az mv-k is hasonló árban vannak, nekem jobban bejönnek mint a ducatik amúgy
-
Ferdzsoo
addikt
válasz
runner 125 #39247 üzenetére
Nekem is mindig a pö&đömnél ázott be először. Ebből lett elegem.
Emiatt is vettem...
De nagyon durván meleg, ilyen időbe mint ma inkább melegem volt mint fáztam, pedig a ruhámban a bélés még nincs is bent... -
Picco
addikt
válasz
runner 125 #39226 üzenetére
Őt ajanlom.
Rengeteg XTklubbosnak alakitotta at a gyari dobjat, raadasul tompitot is csinalt hozza. Szerintem a tiedet is megoldja
Aktív témák
- Xiaomi Redmi 9 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- LG 32GS94UX - 32" OLED / UHD 4K / 240Hz - 480Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T440P - i5-4GEN I 8GB I 128GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Gari!
- Új Asus 14 Zenbook WQXGA IPS Retina i9-12900H 5.0Ghz 14mag 32GB 1TB SSD Intel Iris XE Win11 Garancia
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 64GB Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2190, 100% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest