Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
válasz
Integra #39712 üzenetére
dehogy semmi extra szerintem szarul találtam el ... úgy van hogy :mintha el sem tört volna... igazából annyi hogy rohadtul nem vagyok szerencsés fickó
meg szerintem alapból gyenge vékony a csontom... protektort se tom mennyire volt a helyén mivel csak bele bújtam a kabátba....
Amúgy jövőhéten szabin vagyok valaki túra? bármikor?
vagy csak egy kisebb kiruccanás?
-
válasz
Integra #39710 üzenetére
hát ez a rész a mókás :
Volt rajtam motoros kabát minden, de nem volt behúzva a cipzár ... és kb 0 ra fékezett motorral eldőlve rá estem a vállamra (letört a vállam ) (üresen 225kg motor ),lehet ez is rásegített.... Orsi 0 karccal sérüléssel megúszta...mondjuk karcolás rajtam sem volt 1 óráig kb fel sem tűnt hogy eltört...jah nagyon én ha 100-130 al megyek 6 osba pályán akkor ilyen 5,5 ha gyilkolom 9 liter is akár
mondjuk ez ezres
-
válasz
Integra #39697 üzenetére
Az tök jó nekem 200km enként kell tankolnom...
párom amúgy Bp-n kevésbé bírja hátul,(pont a láma autósok miatt) állítólag görcsöl a lába ,de ez lehet azért is mert rühelli a várost és lehet befeszíti a lábát úgy kapaszkodik...
Amúgy most augba. én is elestem mocival csak nem meséltem nem voltam túl büszke rá...
13 éves korom óta egyszer nem estem el ...lehet ideje volt
ráadásul gyök kettővel.... Suzuki márka szerviz 500 ezer ft
,de legalább megint minden gyári rajta olyan mintha új lenne
(hogy a jó oldalát is nézzem) sőt mikor tavasszal belém jöttek (kipufogómba) azt is megjavították....
-
Daywalker
addikt
válasz
Integra #39677 üzenetére
Nu, itt vannak az MRA képek. Új csavarokkal lett feltéve és így is ennyire szarul illeszkedik. Egyébként csak közelről látszik, fél méterről már nem...de hát ami nem gyári, az nem gyári. Azt a két fém biszbaszt nem tettem rá, így is feszül rajta a gumi...illetve a végéről még nem vágtam le a felesleget...de mi késik, az késik
-
válasz
Integra #39574 üzenetére
A szokásos Hring, EuroRing.
A Hring-et elsőre kicsit soknak tartanám, mondjuk Ering játszhatna.
Személyes preferenciám:
Ha már lehet olyan helyeket kéne nézni, ami mondjuk Bp + max 100 Km bármely irányba
(az oda-vissza már 200 Km így is a pályázáson kívül)és lehetőleg kezdőknek való, azaz nem vaduló (vagy a másik véglet hogy nagyon figyelmetlen) pályázokkal van tömve. (Persze tudom hogy álmodik a nyomor, örüljünk ha valami lehetőség van, de itt az első pár alkalmakról lenne szó még)
Egyébként a Slovakiaringet mondják jónak mind árban, mind másban gyakorlottabbak..
-
alvaro
senior tag
válasz
Integra #39560 üzenetére
Épp ezt mondom, nem "lealáznak 3 körön belül", mert én egyáltalán nem az időre mennék
Laza óvatos becslés szerint minimum dupla időket futnék, mert sehol nem akarnék szinte semmivel se gyorsabban, mint a kanyarokban
Nem nekem való, amíg bárki van ott, akit az idő érdekel(De az is lehet, hogy egy kör alatt vernének rám hármat
)
-
alvaro
senior tag
válasz
Integra #39523 üzenetére
Lehet elmennék valamikor pályára a poén kedvéért - csak ne legyen ott más rajtam kívül, mert valami hihetetlenül nem ugyanazt csinálnánk. Én minden egyenesben azon lennék, hogy kicentizzem azt a tempót, amiről üresben a kanyarig lelassulva pont be tudom venni, és hangosan káromkodnék minden áldott alkalommal, ha mégis rá kéne markolnom a fékre
-
Ferdzsoo
addikt
válasz
Integra #39521 üzenetére
Ez akkor van bennem amikor direkt gyorsabban megyek mint szoktam próbálgatom magam.
Ez nem feltétlenül gyorshajtás. Illetve egy nagy problémám nekem hogy nem bízok a gumikban. Ez a legnagyobb bajom szerintem. Nem használom ki amit a gumi bír. Erre akkor is rájöttem amikor a veztech tréning volt és körbe körbe mentünk egy bólya körül és akkor noszogattak hogy még adjak gázt és döntsem nyugodtan, nem fog kicsúszni. (El is tűnt az összes majrécsík..) Többet kellene ilyesmit gyakorolnom. Jobban bíznék a gumiban.
-
válasz
Integra #39519 üzenetére
Ezzel annyiban kicsit nem értek egyet, hogy igenis jól jöhet ha az ember keres menekülőzónákat, illetve mikor egy adott szituáció veszélyesnek tűnhet akkor gyorsan az is végigfusson a vezető agyán, hogy ha baj van tudjon mit tenni.
Pl: Autópályán közepes tempónál viszonylag torlódás van, a sávok eltérő sebességgel haladnak és látod hogy valaki előtted elkezd a sávok között cikázni, mondván haladni akar. HA a követési távolságod pont akközött van hogy még nem túl közel, de nem is biztonságosan távol akkor még megpróbálhat hirtelen eléd besorolni, neked pedig jobbról-balról az autókkal teli sávban lehet hogy hirtelen manőverezned / menekülnöd kell ha az eléd bevágó autó előtt fékeznek egyet.
Tudom paranoja már-már, de életet menthet. Hány pl pont a vázolt szituációból eredő balesetet láttam már.... és míg autónál ez koccanás, motornál elesve a másik autó alá kerülhetsz..
-
alvaro
senior tag
válasz
Integra #39519 üzenetére
Mindezzel együtt, közúton, kifejezetten óvatosabban merek csak balos kanyarokat venni. És akárhogy is, ennek köze van a csúszáshoz, merthogy ott jobban be vagyok szorítva: szélről tartok az út külső részétől, ami könnyebben lehet dzsuvás, mint a többi, kavicsok oda szóródnak bentről ki, meg a padkáról be; középen meg megint nem tudok annyira bejönni, mint jobbosnál, mert "átfejelek" a szembesávba, ami mondjuk egy busszal szemben nem udvarias
Szóval talán ha fele olyan széles a sávom, ha balkanyart veszek - gyakorlatilag rögzített az ívem. És persze még ennek is úgy kell nekimenni, hogy legyen módosítasra lehetőségem, érdekes dolgok vannak néha az úton.
Persze nem biztos, hogy ez az oka annak, hogy jobbkanyarban bátrabb vagyok, de esélyes. A különbség az idén szerintem csökkent. Ez meg azért, mert van még hova fejlődnöm. Bőven. -
.mf
veterán
válasz
Integra #39464 üzenetére
Holnap ráértél volna takarítani, amíg kint zuhog az eső
Na mindegy, már úgyis ment lefelé a nap és gyűltek a szürke fellegek, úgy már nem olyan hangulatos, meg már az eső esélye is nő. A jövő héten napos-enyhénfelhős időt mondanak, csak sajnos kicsit hideget (met.hu szerint 6-10C min. hőm., bár gondolom Bp-en azért ennél melegebb lesz, főleg délután-koraeste; nappalra 17-20, ami azért kellemesebb). Akkor valakinek kedve, mondjuk szerda vagy csütörtök? Ha tényleg ilyen jó idő lesz, úgyis motorral fogok menni. Viszont ált. 6-7-ig még dolgozok vagy tanfolyamon vagyok.
-
alvaro
senior tag
válasz
Integra #39464 üzenetére
Én még bele se kezdtem, pedig Teresa a tegnapi budapesti körnek köszönhetően (vagy 120km szakadó esőben, sárátfolyásos mellékutakkal súlyosbítva azt, ami amúgyis) elég varacskos enduró szintet ért el (pedig nem is enduró)
Csillogósra nyalni sose fogom, értelmetlen, közlekedek vele, nem a vitrinben tartom, de ez már nekem is sok -
.mf
veterán
válasz
Integra #39456 üzenetére
Gyönyörű idő van. Lassan szárad felfelé, nap süt, de a felhőknek köszönhetően nem tűz; hőmérséklet is egész kellemes. Reméltem, hogy mire hazaérek, már összeszerveztetek egy gurulást, de úgy látom annál mindenki kényelmesebb
Estére sajnos már esőt mondanak
Budapestiek, valakinek kedve? Kb 5-re érek haza Gellért térhez, aztán találkozó valahol, és még egy-másfél óra gurulás? -
.mf
veterán
válasz
Integra #39418 üzenetére
az ilyeneknél miért nem szóltok?
(igaz nem mintha ráértem volna, ma délutános voltam mhelyen, 18h-kor még javában dolgoztam).---
Az normális, hogy gurulás után hidegek a féktárcsáim (igaz főleg motorfékkel lassulok), és még a dob is csak langyos (városban azért annyira nem is húzom neki, középdob már forró), viszont a váz csak úgy ontja magából a hőt?
Ma mhelyről mentem szüleimhez pár ottlévő cuccért, 30-40 perc vegyes városi (váci út, nagykörút, rákóczi, bartók, budaörsi -- tehát inkább tempósabb részek, de volt benne sok lámpa miatti állás is); blokkból ömlik a hő, az első kb 20 perc után is már éreztem térdemnél, hogy azért meleg a cucc. Tárcsák viszont hidegek, dob is csak langyos. Egy óra múlva indultam vissza haza, még akkor is forró volt a váz, pedig egy órát állt -
DigitXT
félisten
válasz
Integra #39387 üzenetére
Elmebeteg.
Szerk: itt sem normális a fickó.
-
runner 125
nagyúr
válasz
Integra #39379 üzenetére
..őh, h használod cordura alatt a protit, a gyárit kiveszed és a csatolósat felcsatolod magadra?
A bőrszerkő ilyen szempontból nyerőbb, mivel sokkal jobban testhez áll, így gyakorlatilag elmozdulni sem tud a proti, legalábbis nálam mindenhol passzentos. Cordura nyilván más. -
zsoltee10
addikt
válasz
Integra #39370 üzenetére
A nyári szerkóm Alpinestars kabát, gatya és csizma. Csak a hideg időkre nem akartam megint 100k-t költeni kabátra meg nadrágra. Az eset után bementünk Pécsre, és vettem kabátot meg nadrágot. Megint...
Tényleg félek kicsit, minden kanyarban éreztem szinte, hogy mindjárt megcsúszunk. Ezért nem egyenesen haza jöttünk, hanem mentünk egy karikát. Hétvégén pedig Grossglockner....jó terápia.
-
ALI_G
veterán
válasz
Integra #39316 üzenetére
Úgy 130-ról kezdek el lassítani, vagy max 140.
yodamastah: a lánc az elképzelhető, mert az közel cserés. Már 4000-rel korábban azt mondta a szerelő, hogy csináljak vele valamit. Nem nyúlt még meg annyira, hogy cserés legyen, de úgy alapjában véve nem egészségesek a szemek. Pedig fújtam nagyjából eleget, Motul meg hasonló márkájúval, egyedül pont előtte nem fújtam be én marha, ott meg nem tudott adni senki.
Viszont itt ugye nem kuplungolok, mert 2-ban fordulok be a kanyarba is. -
yodamastah
őstag
válasz
Integra #39304 üzenetére
Hozza nem nyulok a hatsohoz. Nem vagyok pro. Egy budos nagy amator senki vagyok.
Elegge valtozo hogy ki mennyire es mire hasznalja a hatso feket. Stabilizalasra meg iv szukitesre jo, de fektavon sokat fekez a hatso kerek. Ugyebar eleve a motorfek az eleg hatarozottan jol fekez a felso fordualt tartomanyokban. Ha nem fekezne a motorfek akkor en is nyomnam a hatsot mint a barom. Ez akkor tunik fel amikor veletlenu lukat valt az ember fektavon, es nincs motorfek. Ekkor hiaba huzod az elso feket, mesz ki egyenesen a francba. Ilyenkor nem csak a fekezo ero hianyzik, hanem ahogyan horgony szeruen lassit a hatso ami nem csak lassit hanem stabilizalja az egesz motort ahogy gurulsz a kanyarba befele....
Profiknal ami kiemelhetoen latszik hogy a szuk visszaforditokban keresztbe rakjak a segget a motornak. Ezt azert csinaljak, mert ha igy forditja be a motort, akkor par fokkal beljebb tudja forditani iranyba, es elobb tud nagy gazt huzni. Supermotosoktol tanultak el, ott ez alap.
-
ALI_G
veterán
válasz
Integra #39293 üzenetére
Persze azt tudom, hogy elkönnyül fékezéskor a hátsó kerék (gyorsításkor meg az első).
De akkor se fogom fel, hogy miért pattog, csúszás helyett, ha blokkolni akar. Nekem a hátsó futóművön nem sokat lehet állítani, csak az előfeszítést, 7 fokozatban, most a 2-esben van, gyárilag is itt volt. 7-es a legpuhább.
Hátsóféket én is használok kanyarban (persze óvatosan). Egyszer megértették velem Fiedor Feriék, azóta nem szoktam le erről..mf: sajnos nem sok mozgásterem van az ülésen kanyar előtt, meg ez már az N+1. dolog lenne amit csináljak
Persze ha a hátsó ülésről tudnék kanyarodni, akkor jobb lenne a súlyelosztásunk
Sajnos ezen a gépen nem lehet csavargatni mindenhol.
Ideális esetben a 3-ban leírtak szerint fékezek, de vagy nem elég "puhán" kezelem a kezelendő szerveket, vagy valami még kimaradt. Mindig progresszíven fékezek, így az első kerék szépen kilapul ahogy adagolom a fékerőt. A hátsónál szerintem ez fikánnyi, hisz minden teher előre megy, de stabilabbnak érzem a gépet ha előbb a hátsó féket húzom, ezért is nem akarok erről leszokni. Viszont ha kihagytam a folyamatból a hátsó féket, akkor nem pattogott, de nem is éreztem magam biztonságban. -
.mf
veterán
válasz
Integra #39291 üzenetére
Rosszabbra számítottam, s bár madmaxet mondtál, ahhoz rozsdás vas-betétek és vastag madzaggal, elnagyolt öltésekkel odavarrt durva bőrdarabokra gondoltam, ez csak simán ducttape-reklám
A bal index kifejezetten ááá
Pályázás előtt nem szedted le, amit le lehet (index, rendszám, tükör, stb), vagy ennél ez nem ilyen egyszerű?
Szegény, remélem hamarosan találsz hozzá alkatrészeket és jobb formában lesz. -
ALI_G
veterán
válasz
Integra #39290 üzenetére
M5 interact-ra gondolok, az van a BMW-jén. Még az elefántot nem tudta leradírozni, igaz ő csak utcán tolja. Azt mondta múlt héten már mászott az eleje
Na szóval, tuti én csinálom szarul, mert embereik ezrei tudják antihopping nélkül venni a féktávokat. Nyilván marhára előnytelen is odaérni egy kanyarhoz, hogy következő pillanatban lapon szeretnék lenni, ezért feszélyez is.
Nekem most akkor csinálta amikor visszaváltás nélkül kell elfordulni, de erősen kell lassítani előtte.
Amikor megközelítem ezt a féktávot, akkor a teligázzal jövök. Elengedem a gázt, közben markolom kb. egyszerre az első féket progresszívan, a hátsót csak gyengéden. Igyekszem egy lehelettel hamarabb hozzáérni a hátsó fékhez, hogy stabilabb legyen a motor. Ekkor kezd el ratatázni, elpattog a hátsó kerék. Amíg el nem engedem a fékeket, addig ez így is marad.
Jobban örülnék ha egy kicsit inkább mászna a hátsó kerék, mert azzal el lehet fordulni.mit csinálok rosszul?
-
-
yodamastah
őstag
válasz
Integra #39262 üzenetére
En is megertem hogy ha ez a szerelme akkor ezzel motorozik, csak olyan ertelmetlennek tunik. Egy mezitlabas 600as gixxerrel is megkapna ugyanezt az elmenyt huszad aron. Nyilvan a gixxer 20x szarabb is, de az az oriasi menyisegu elmeny es tanulnivalo ami a palyazasbol elo lehet csalogatni, annak semmi koze ahhoz hogy milyen motor van a segged alatt.. mehetne egy 20 eves zxr400-al is....
Azert jo latni hogy a Desmot van aki arra hasznalja amire keszult.
-
Djuree
félisten
válasz
Integra #39197 üzenetére
nekem renault 19-em van meg faternak is. volt már vagy 10 kocsija faternak de eddig ez a legjobb. sosincs semmi baja, jól néz ki, jól megy, olaj olajszűrő levegőszűrő és ennyi
szinte semmit nem kell rá költeni, csak tankolni bele, kemény 6 litert fogyaszt
ja és kemény 300k-ért vettem, nekem ennél jobb nem kell. majd egy impreza vagy egy lancer lesz helyette, de az még odébb lesz...
a peugeotok is nagyon jók, legalábbis sok van a környezetemben és mindenki meg van elégedve. egyedül nagybátyám megane-ja szar, de az tele van elektronikával, mindig van valami baja, többet van szervízben mint otthon -
Ferdzsoo
addikt
válasz
Integra #39169 üzenetére
Van már a fellibbenőnél is jobb: Múltkor láttam egy csillogó villogó motoron egy sáros rendszámtáblát. Mondtam is mennyire igénytelen hogy így csillogvillog a motorja és a rendszámtáblát meg nem képes lemosni... Utána esett le.
Ilyen porsár volt, nem az a nagy gücsnis, a középső betű meg a középső szám nem látszott rajta. mekkora ötlet. Ezt már nehezebb bebízonyítani a zsarunak hogy direkt saraztam össze... -
runner 125
nagyúr
válasz
Integra #39169 üzenetére
Jah, hát ezen gondolkodtam én is. Előbb elugrottam boltba, aztán láttam, h kint állt a 84-esen az IZB-s trafis Octavia. Az első ülésre be volt állítva a kamera, hátul meg kb. aludt a fószer. Szóval ő tuti nem fordította volna utánam.
emre
Íjj, értem.
Nálunk Gy-M-S/Vas megyében lustábbak.. nem is tudom mikor láttam utoljára 3 lábút, szinte mindig autóból mérnek. -
zsoltee10
addikt
válasz
Integra #39128 üzenetére
A Fuchs Silkolene láncspré inkább olaj állagú, nem ez a fehér trutymó (útálom a fehér trutymós spréket), és bár nagyon szeretem, esőben bizony nem vált be. Lemosta 100km alatt szinte.
Most szereztem egy ipari láncsprét, ami elvileg száraz spré, teflonos, és nem dzsuváz össze idomot, felnit, mindent. még nem próbáltam, tegnap fújtam be vele először.
Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Mobil flották
- Azonnali játékos kérdések órája
- Battlefield 6
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Yettel topik
- Cyberpunk 2077
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Lenovo Legion Slim 5 Gamer notebook - R7 7435HS 16GB RAM 1TB SSD RTX 4070 8GB GDDR6 WIN11
- LG 27CN650N-6A - Felhő Monitor - 1920x1080 FHD - 75Hz 5ms - USB Type-C - Quad Core - BT + WiFi
- ASUS 18W USB ADAPTER
- Szinte új, minőségi, állítható ritkítóolló
- Nexus 6P 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest