- Android szakmai topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Apple Watch
- A hagyományos (nem okos-) telefonok jelene és jövője
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
-
Mobilarena
A TOPIK CSAK A HARDVERAPRÓ.HU-S KÁROSULTAK RÉSZÉRE VAN!
Ha csalás történt, akkor elsőként a Hardverapro.hu-s hirdetésben megtalálható "Jelentem" gombot használd, ez itt nem "ügyfélszolgálat", csak egy topik!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sentinel80
aktív tag
válasz
domperke #3634 üzenetére
Köszi a gyors választ. Nem vállaltam garanciát, sem visszavételt. Pont ilyen okoból, mert nem akartam ilyen helyzetbe kerülni.
A hirdetést töröltem, mert az illető stílusát látva, egyértelmű, ha vissza is utalok nem tudok értékelés szempontjából jól kijönni, szuperérzékeny lelki világa van
jelezte, hogy, amiért nem működik ő majd..értékelést ír.
-
Myers
senior tag
válasz
domperke #3582 üzenetére
Nem tudom, hogy ez mennyire segít a károsulton.
- Eleve önként utal az illető.
- Másrészt csak napokkal, hetekkel később derül ki, hogy nem jön az áru.
- Valamint ha pikkelek valakire és ismerem a számlaszámát, akkor bejelentem a számlaszámát. Persze majd engem is előszednek, de azt mondom, hogy "félreértettük egymást", bocsi.A jövőbeli áldozatokon annyit segíthet, hogy meg sem történik a csalás.
Mindegy, várjuk meg a tapasztalatokat.
-
-
simauser
tag
válasz
domperke #3069 üzenetére
Köszönöm a választ!
Én nevetségesnek tartom, hogy valaki azt reagálja a postázásnál fellépő gondra ( és akkor feltételezve hogy nem eleve úgy adta fel, és egyáltalán, bármi baj volt a postázásnál ), hogy majd legközelebb megtanulom, mit rendelek postán . . . ez szerintem bicskanyitogató. Ezt írtam neki is, hogy hdd-k, notik, objektívek nem a boltba születnek . . .
A javítás feléhez meg annyit, hogy először szoftverfrissítést vagy javítást írt, aminek a felét állja, de ez később konkretizálódott, hogy a frissítés díja az ismerőse szerint 15 ezer, ennek a felét állja. Ha a gépnek - mint azt mástól én is utánakérdezősködtem - tényleg szalagkábel baja van (az objektívben), akkor ennek legalább a kétszerese, ha nem több, a javítási díja. Volt fenn valahol egy szalagkábel hibás Fz200-as 15 ezerért . . .
Úgy érzem, átvágott, és nyeregben érzi magát, mert kvázi tehetetlennek hisz.
-
VinoRosso
veterán
válasz
domperke #2772 üzenetére
Sziasztok,
jelentettem, majd kaptam egy választ, hogy ha 8 napon belül nem jelentkezik akkor válaszoljak a jelentésbeli hozzászólásra. Válaszolni nem tudtam, mert sehol nem volt válasz gomb, úgyhogy jelentettem újra, de valahogy nem jutott el a moderátorokig, hogy mit kéne tenni.
Ezért ide írok, hátha lesz előrelépés.
-
Trebron09
őstag
válasz
domperke #2373 üzenetére
Szia!
Nekem lenne egy olyan gondom hogy vásároltam egy szoftvert itt az aprón még márciusban és kiderült hogy nem is jó licencet kaptam, nem azt amilyet hirdetett de csak most derült ki mert most akartam felhasználni, hirdetése jelenleg nincs, írtam neki privátot de nem válaszol, mi a teendőm?
Üdv.
-
Zoli0726
aktív tag
-
Dave946
tag
válasz
domperke #2426 üzenetére
Ez eddig oké csak nekem ez a.munka gépem is és dolgoznom kéne. Itt csak az a gondom hogy az volt a feltétel hogy péntekig! És azt írta tudom neked biztosítani addig.akkor mondja azt ne haragudj nem biztos. Ja ht akkor nem tőle rendelek... értem én manapság csak a pénz az hogy szavam tartom az hol van mar.érdekes más is mondta leterhelt posta mégis itt volt ram tápegység 2 nap alatt ő meg hétfő óta intézi.. nevetséges világot élünk emberek szava kb semmit se ér mindenki csak hiteget következmény nélkül
-
adammeyer
csendes tag
válasz
domperke #2330 üzenetére
Általánosságban érdeklődöm, nem konkrétan az eladó profillal kapcsolatban, illetve nem is akarom itt így nyilvánosságra hozni mert nem is biztos hogy szándékosan tűnt el.
A kérdés inkább az hogy amennyiben csalás áldozata lennék tudok-e illetve van-e értelme bankomhoz vagy rendőrséghez fordulni? és mikor/mennyi idő után van ennek értelme?
-
Kicsimix
őstag
válasz
domperke #2289 üzenetére
Amúgy tegyük fel, hogy a működő alkatrészem kap valami túlfeszt a vevőnél az alaplapból vagy bár mi számomra ismeretlen hatás miatt nála tényleg elromlik... Azt mondja rossz és él a próbagarival mondjuk adtam 3 napot.. Majd visszaküldi kiderül, hogy nálam sem jó már. Akkor ennyi megszívtam az egészet.?
Vagy csak személyes üzletkötés ezentúl aztán kész.. Most ez elgondolkoztatott picit ilyen még nem volt..
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Xiaomi Redmi Note 10 Pro 128GB Kártyafüggetlen, 1Év Garanciával
- 13-14" Új és használt laptopok , üzletitől a gamerig , kedvező áron. Garanciával !
- Lenovo Legion 5 Gaming. Az ár irányár, komoly érdeklődés esetén van lehetőség egyeztetésre
- BESZÁMÍTÁS! ASUS H610M I5 12400F 32GB DDR5 512GB SSD X 4060 8GB SPIRIT OF GAMER CLONE 3 Chieftec600W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 5070 GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest