- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Telekom mobilszolgáltatások
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- iPhone topik
- Érkezik a Now Bar a Galaxy órákra is
-
Mobilarena
A TOPIK CSAK A HARDVERAPRÓ.HU-S KÁROSULTAK RÉSZÉRE VAN!
Ha csalás történt, akkor elsőként a Hardverapro.hu-s hirdetésben megtalálható "Jelentem" gombot használd, ez itt nem "ügyfélszolgálat", csak egy topik!
Új hozzászólás Aktív témák
-
lafaty80
addikt
válasz
ricsi99 #3707 üzenetére
Azért van különbség, hogy nem kapod meg vagy nem azt kapod (tégla) és az között, hogy amit kaptál az hibás. Nem védem, csak ez tényleg nem bűncselekmény így sajnos (vagy nem). És hát a bürokrácia útvesztőjébe kell menned.
(de ha van adatod, akkor tudsz mondjuk ügyvéddel fizetési felszólítást küldeni, arra kell reagálnia). -
lafaty80
addikt
válasz
ricsi99 #3142 üzenetére
"ergó a " megkárosított vevő" -nek elméletileg ugyan úgy tudnia kellene ezeket az alapvető dolgokat..." Nem, (sajnos vagy nem sajos)
#3141Ferenczi Áko igen, sajnos a gdpr most éli fénykorát, mindenre is ráhúzzák. Cégeknél pl. elég gigabírság lehet belőle. Van hogy helyesnek tartom bizonyos esetekben, de van, amikor már erős túlzás, sőt van amikor már logikátlannak is tartom.
Csak egy gyors példa, esetemben a megkárosítás itt történt még évekkel ezelőtt (2016-2017), nem nagy összeg, de mint kiderült innen-onnan is, több mint 190 embert húzott le a csaló. Voltak közte híresebb emberek is, tudom, mert első fokon megkaptam minden bírósági iratot, köztük minden érintett személyes adatjával.(név, lakcím, anyja neve, sz.i.g szám, stb, szerintetek?!) Ezt most már biztos nem kapnám meg...
De ami a lényeg, hogy eltelt 1-2 év, kaptam egy értesítést, hogy mádosfokon egy másik városba került az ügy. Majd újabb 1-2 év után rákérdeztem, válasz: tovább vitte emberünk a Kúriára. De nem adhattak ki ügyszámot (mádosfokét, erről már amúgy sem kaptam semmilyen tájékoztatást). Kúria sem adta ki, szóval, mint érintett nem tudom hogy áll az ügy mai napig (még csaló neve alapján sem, hogy egyáltalán tárgyaltak-e ilyen névvel ügyet).
Én pl. ha már bebizonyosodott, hogy vétkes az adott ügyben, akkor feloldanám gdpr alól az adatait az adott ügyben legalább. -
lafaty80
addikt
válasz
RoyalPredato #2812 üzenetére
Érdekes világ ez. Annó áldozat voltam egy ügyben, kiderült visszaeső emberke, második körben már 120 feletti átverttel is elszórakozott évekig.... sőt én a mai napig nem láttam összeget vissza belőle, pedig megvolt, elkapták, bevallotta, de mindig tovább vitte az ügyet. Elsőfok-másodfok-kúria... és ott meg már nem tudtam semmit az ügyről, mert tájékoztatást nem kaptam, érdeklődni nem lehetett...pff, valahol kering az éterben a 10e-em
De ha legközelebb bemegyek a bankba, rákérdezek erre, hogy itt mi a helyzet. -
lafaty80
addikt
válasz
janeszgol #2809 üzenetére
Szerintem ez bank függő lehet. K&H esetében minden ilyen esetben panaszt kell benyújtani, de pl. bármit is választ ki az ügyfél ott lesz a kérdés: "mi a javaslatod a megoldásra?", ami azért fura tud lenni "hibás vagy elmaradt telejesítés esetén"
RoyalPredato ha mindenhol így lenne, és erre nagy betűkkel nem hívják fel az ügyfelek figyelmét, akkor az gáz (ha minden f*s egyéb csalásról megy folyamatosan a kör email), márpedig nagyközönség előtt szerintem nem köztudott ez... (sajnos). A "kis indok" k&h esetében azért elég pontos adatok megadását igényli, az hogy "nem küldte el" szerintem nem elég indok. Mert mondjuk ha egyszer kapnék egy ilyen értesítést, úgy hogy semmit sem adtam el... csak mert valaki meg akar szívatni, fájna... meg hát bank sem hatóság, hogy nyomozgasson hogy kinek van igaza ilyenkor. -
lafaty80
addikt
válasz
Permet Elek #2503 üzenetére
Ha próbagarin belül vagy, akkor jelezd ezt is az eladónak!
-
lafaty80
addikt
válasz
Zoli0726 #2437 üzenetére
Nem akarlak elkeseríteni, nekem egy itteni dologból (bár több oldalon is csalt) lett ügyem, 10e + szállítási ktg-et buktam. Több éve megy bírósági dolog, kiderült 12x rendbeli csalás volt és ez volt a 2. köre (elsőben apja fizettte a kártérítéseket). Első fok után kaptam egy másodfokos tájékoztatást, majd csend. Mint kiderült Kúria elé vitte
(nem tudom mit egyébként). Pénzt még nem láttam sajnos, és miután Kúria elé került már tájékoztatást sem kapok. 22-es csapdája lett, mert ügyiratszám nélkül semmit sem mondanak, de azt meg másodfok nem tudja, mert náluk más számon szerepelt.... És itt vagyok most. Földhöz nem vágott, és a tudat, hogy kattan a lakat, kárpótol valamennyire. Viszont igen. az önbíráskodással vigyázz bármilyen formában is, felhasználható lesz "ellened" esetleg.
-
lafaty80
addikt
válasz
Twinsen2 #2265 üzenetére
Szia,
Van fotód, bármid, hogy te sértelten állapotban adtad fel? Ha nincs akkor sajnos mindjét állítást nehéz lesz bizonyítani, és úgy tudom szállítási sérülést a feladó tudja megreklamálni...
Ő mindenképpen hibázott hogy nem nézte meg átvételkor, ha neked meg nincs kezedben semmi hogy miként adtad fel... -
lafaty80
addikt
válasz
killbull #2168 üzenetére
Szia,
És ugyan miért kellen kötelezni? Te adtál már el, vagy csak vevői oldalt látod?
Gondolj bele, hogy van olyan amikor az utánvétes csomagot nem veszik át, rossz címet adnak meg. Ilyenkor minden szállítási ktg az eladót terheli majd. 1-2 ilyen után hidd el te is kiírod majd, hogy csak előre utalással.Köztes megoldást lehetne erőltetni, csak ki kellene jól találni.
És nem mindenki csaló, aki előre utalást kér. Én sem csaltam még, és szerencsére így még engem sem vágtak átitt, de benne van a pakliban.
-
lafaty80
addikt
válasz
debcamp #2033 üzenetére
Szia,
Jól gondolod, és jogosan érzed hogy ez nem normális dolog.
Bár lehet hogy csak nekem nem egyértelmű, de gondolom nem itt a ph adprón vetted.Sajnos összeget sem írtál, de én a helyedben ennyiben nem hagynám. Ha van információd hogy az eladóról (valódi infokra gondolok), akkor megtenném a feljelentést (természetesen ismeretlen elkövető ellen), már csak azért is, nehogy ő is jól érezze magát.
Minden bizonyítékot adj be mellé (azt is amikor elismerte hogy tudott ezekről a "hibákról") majd üzend meg neki, hogy sok sikert kívánsz te is neki
Én ezt tenném....
Üdv
-
lafaty80
addikt
válasz
Redlight2 #1945 üzenetére
Sajnos az nem ment fel senkit "rossz" termék eladása alól, hogy nem vállalt rá garanciát. És itt most nem szándékosságot feltételezek. (fordított helyzetet is képzelj el, te mit tennél akkor?)
Aki ismeri a konzolokat tudja, hogy egy-egy hiba nem 5-10-30 perc után jöhet elő (főleg régebbi xbox360-oknál melegedéstől származó hibák, fagyások, vagy konzol halál) csak, hanem érdemes hosszabb időt nyüstölni a biztonság kedvéért.
Ha a vevő ezt azonnal jelezte, miután megkapta és a kipróbálta, úgy szerintem jogos lehet a kérése. Ha úgy adódik igen, tehet feljelentést, és ha alá tudja támasztani egy szerviz szakvéleménnyel esetleg hogy tényleg korábbról fennálló hiba is lehetett. Ezt viszont nehéz lesz egyértelműen bizonyítani sajnos vagy nem sajnos.
Szerintem próbáljátok meg ezt egymás között valahogy lejátszani.
-
lafaty80
addikt
Szia,
Jó lenne tudni hogy vállaltad a hirdetésben a terméket, adtál rá valamilyen "garanciát"?
Azt is érdemes tudni, hogy a kijelző cseréhez a telefonok többségénél majdnem teljesen szét kell szedni a készüléket, lehet hogy rosszul rakta össze, vagy a szerelés következménye a hibás működés.
Ha biztos vagy abban hogy az ő általa jelzett hibák nálad nem voltak, akkor ragaszkodj a magad igazáért.Ha mindenáron vissza akarja vetetni veled, akkor meg kérd meg hogy az általad átadott állapotban (azaz a te törött kijelződdel adja vissza) mert te nem akarod ugyebár kifizetni az általa valahonnan szerzett kijelzőt.
Elsőre én ennyit tudnék javasolni... (hamar kiderül milyen szándékok vezérlik)
-
lafaty80
addikt
Van itt egy topic, ide tudod jelenteni a dolgot, illetve rákeresni a számlaszámra vagy névre, hátha valaki már belefutott.
Engem mikor átvertek itt, ezeket megtettem, próbáltam minél több adatot megadni, és ketten is jelentkeztek, hogy információkkal segítsenek privátban. Jelenleg is várom a feljelentésemmel kapcsolatos fejleményeket.
Új hozzászólás Aktív témák
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U727 - i3-7GEN I 16GB I 256SSD I 12,5" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Bomba ár! HP ZBook 15 Studio G3 - Intel Xeon I 32GB I 512SSD I 15,6" FHD I Nvidia I Cam I W10 I Gar
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5800X 32/64GB RAM RX 7700 XT 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Xiaomi Redmi Note 12 Pro 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- TAVASZI RAKTÁRSÖPRÉS!!! - Videókártyák, Monitorok, Notebookok, Stb. - Szaküzletből! Számlával!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest