- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Kipróbáltuk a Xiaomi 14 Ultra fotós szettjét
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Mobil flották
- Szemmel is vezérelhető lesz az iPad és iPhone
- Drágább lett a Pixel 8a
- Netfone
- Magisk
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Szemmel is vezérelhető lesz az iPad és iPhone
ma Új kisegítő lehetőségeket jelentett be az iPadOS és iOS rendszerekhez az Apple.
-
Japán nem bír az AI és a chipgyárak energiaigényével
it 2050-ig 35-50 százalékkal kell fokozni Japán áramtermelését, méghozzá az AI és a chipgyárak növekvő igényei miatt.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tothgera30
Ármester
-
AssAssynn
őstag
válasz molnarpeter #213152 üzenetére
Az akksit meg lehet tölteni, nem?
Ha jól látom ezek max ilyen 2005-ös évjáratig vannak, szóval meg kell válogatni. Jobb választás lehet ez rohangálás esetén, mint egy sima szívó benzines, vagy annyira azért nem golyóálló?"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
molnarpeter
nagyúr
válasz AssAssynn #213153 üzenetére
Nálad nagy a rövid utak aránya, ha ezek közben még haladsz is (nem dugó), akkor lehet maradnék a benzineseknél illetve egész konkrétan nincs adatom pontosan, mennyi indítás jönne ki, feltételezett zéró/minimális töltéssel, pár havonta töltésen felül szerintem nagy nyűg volna, még ha megéri is anyagilag... igazából ki kéne próbálni, csak vásárlás nélkül hogyan? Legnagyobbak ezzel a motorral lomhák (Octavia/Golf kombiban 19s körüli 0-100, 120 kmh@3000 rpm) és a hátsó üléssornál nem túl tágas a lábtér, de két autó fenntartásához képest óriási a különbség, az is biztos. Szóval indítási próba egy használt, elfogadható állapotú akkuval, plusz benzines költségekkel Excelben szembe állítani, és akkor lehetne pontosan megmondani. Érdekes a felhasználási mód, szóval piszkálja a fantáziámat nekem is, valahol pont itt a takarékos benzines-egyszerűbb dízel határvonalon lehetne költséghatékonyan megoldani, mindenesetre fel van adva a lecke. Volt az 1.9 után még 2.0 is egy darabig, de az már a PD technika miatt valamivel drágább fenntartású. Télen nem ideális rövid utakra valószínűleg, mert az izzítás többet kivesz az akkuból, illetve pár km-en sok hulladékhűt nem fog termelni (fűtésre) szóval praktikusan nem mondanám ideálisnak ilyen célra, de nem azért, mert baja lesz tőle. Alapvetően nem kér sok Ah-t, közvetlen+mechanikus befecskendezés miatt kettőt nyekken az önindító és már jár. Konszernen belül benzineseknél esélyesen tartósabb, szíjas vezérlés 8 év/150e km periódusú, baja nem sok tud lenni. Nekünk ~345e km van benne és idén 20 éves, felét nálunk töltötte, valószínű a váltóban hibás szegecs lehetett cserélve csavarra előző tulajnál, egyik küszöb lett hegesztve és a két első sárvédő cseréje érik; használatban van minden a másfél km-es posta járattól ország átszelésig utánfutóval, nincs rá komoly panasz. Akkor merítette le az akkut, mikor valami gyanúsan megrágta a hűtő ventik vezetékét, és sokáig pörögtek leállítás után is... 90 Ah-s belefér viszont a tálcába, ha sok a kicsi táv. Szóval mint autó nem feltétlenül a legjobb az adott széleskörű igényekre, de a km költsége már-már kiemelkedő.
[ Szerkesztve ]
-
-
Doki16
addikt
válasz aero. #213155 üzenetére
Hát én ültem Leaf 2-ben, vezettem is. Nagyon messze elmarad még egy Golf 7-től is. Egy Ioniq lényegesen jobb nála minőség és legfőképpen megbízhatóság tekintetében. Motorerőben nem, de valakinek nem az a minden. Ezért is esett többek között a választásunk az Ioniqra.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
válasz Doki16 #213156 üzenetére
A Golf 7 jobb, mint a 8, nagyon sokat spóroltak. A Leafben bőr a műszerfal, ajtó, középkonzol váltó körül. A 8-ban ez mind műanyag, nem is annyira puha. Ioniq-ban még nem ültem, előbbiekből van 1-1. A hangszigetelése megint csak egy kategóriát ver a 8-asra. Akksira 8 év gari van.
Az Ioniq is biztosan jó, számításba venném.[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz aero. #213157 üzenetére
A Golf 7 jobb, mint a 8, nagyon sokat spóroltak.
Ezt halottam és szomorúan veszem tudomásul. Írták már páran, hogy talán a Golf 7 volt az utolsó igazán jó Golf. Én mindenesetre nagyon szerettem, baromira egyben lévő autó volt 7 évesen és közel 200k km-nél is.A Leafben bőr a műszerfal, ajtó, középkonzol váltó körül.
Az valószínűleg egy jobban felszerelt példány volt. Én csak egy közép felszereltséget vezettem.Az Ioniq egy jó iparos munka, nem fog tőle senki elájulni, mert egy Golf 7 mindenben veri. De ha a korabeli kis villanyautókkal hasonlítjuk össze, már megint más lesz a nézőpont. Alapfelszereltség része volt mindegyikben pl a távtartó tempomat és a sávtartó is. Ezáltal az ütközéselkerülő is. Én nagyon tudom ajánlani a kollégának az Ioniq-ot, főleg most már mert legalább elkezdett visszamenni az ára. Akkuban a legmegbízhatóbb autó az biztos. Fogyasztásban meg senki nem tudott még jobbat.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
rbalint88
addikt
válasz aero. #213155 üzenetére
Hat a Golf8 tenyleg eleg sporolosra sikerult par helyen. A Leafnel szvsz az teveszt meg, hogy neked faceliftes van, azon biztos sokat javitottak, de a korai Leaf2 az egy felfujt Micra es ez nem dicseret Jellemzoen a 8mikulasba egy halogen fenyszoros, szegenysegcsomagos peldany fer bele, nem a boros-ledes-propilotos-bose hifis fullosak
eGolfnal meg comfortline es highline feleltetheto meg a sima belsoegesueknel. A mienk egy jol felszerelt confortline, az egyszerubb belter van benne (szovetes alapules), de felszereltsege eleg jo. (Keyless, active info display, legnagyobb navis fej, kozepes hangcuccal, onparkolo, kamera, led fofenyszoro, ules- es szelvedofutes, hoszivattyu, ccs) -
tboldi
nagyúr
válasz daneel_hu #213138 üzenetére
Persze, értelek. Én igyekszem balanszot találni a különlegesebb, ritkább és a minél kevesebb várható szívás között, ha használt autóról van szó.
Ezeknek tök jól megfelel a MiTo, és azt megelőzően az Ypsilon is. Ahogy írtam korábban is, az előbbi a Grande Puntóval és a D/E Corsákkal rokon, az utóbbi meg a 2-es Puntóval, vagyis alkatrész van, nem is drágák, konstrukciót tekintve egyik sem ördöglakat, megbízhatók is tudnak lenni, de mégsem tucatautó sem Alfa, sem a Lancia.
-
TrollBalint
addikt
Hétvégén elmentünk megnézni pár Kia-t, hogy mégis hogy feküdne nekünk. Háát... nem rossz, nem rossz. A kombi Ceed-nek durván nagy a csomagtartója és ötletesek benne a tárolórekeszek, de nem jöttünk rá, hogy miket tudnánk betenni
De megint ott tartunk, hogy ha ennyi pénzt áldoznánk autóra, akkor vehetnénk valami rendeset is Úgy hogy megint nem tudjuk, hogy valami olcsó kisebb kocsi legyen-e, amire van garancia, vagy valami (alig) használt, de nagyobb, pl, Octavia / Superb.
Gondoltunk arra, hogy picit várunk, hátha gyorsabb ütemben tudunk spórolni, mint ahogy drágulnak az autók és akkor később venni.
Persze 10M körül már lehet venni nagyon szép használt Volvokat, de azok meg dízelesek, azoktól félek, ha használtak. Pl itt van ez Volvo V60https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
Xero
nagyúr
válasz TrollBalint #213162 üzenetére
En pont igy kotottem ki egy 6-os Mazdanal. Ceedet/Proceedet/Xceedet nezegettem, de nem tudtam megindokolni magamnak, hogy miert akarok egy 2-3 eves turbos Kia-ert kiadni 10M-t. Majd szembejott a 6-os es hirtelen felindulasbol lecsaptam ra, mert annyi volt mint a Kia, kb egyidos volt a Kiakkal, erosebb mint a Kia, nagyobb mint a Kia es szivo benzin.
Volvokat en is neztem, de ennyiert csak relative sokat futott dizel verziok voltak. Pedig az is nagyon tetszett volna.
-
őstag
válasz TrollBalint #213162 üzenetére
új Sportage most van akciósan 9,9-ért, ha gondolod
igaz a szín már feláras, de a fehér se rondaami amúgy Xero-hoz hasonlóan megnéztünk mindent, én most egy vatta új Ceed kombit hajtok amíg megjön az NX350h de végül mi is a 2 literes szívó benzin Mazdánál kötöttünk ki, csak mi CX5-öt vettünk
vettem volna én is hatost, mert azon szebb a forma, de mami-wagen volt a cél[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Bdanyy
addikt
Magas sofőröknek elképesztő kényelmes Kár, hogy a rex elvileg nem ajánlott, pedig még el is gondolkoznék azon, mert sokkal nagyobb autókat éreztem ilyen komfortosnak.
Az eGolf elmegy kategória, Leaf2-t, nem mertem kipróbálni forgalomban, annyira szűk.[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
TrollBalint
addikt
Igen a Mazda nagyon tetszik, egy időben néztünk is, szerintem mikor a mostani autónkat kerestük, csak ugye nagyon rozsdásodnak, az autószerelő nem annyira dícsérte a motorjukat (nem konkretizálta, hogy melyiket). Viszont nagyon szépen néz ki, és ha fiatalt veszünk, akkor a rozsdásodás nem gond.
Igen, a Volvoval ez a baj, hogy ami belefér a keretbe, kb. mi is 10M-ig néznénk, az Volvonál csak a sokat futott dízelt jelenti. Ott meg esélyes már egy kettőstömegű csere ami biztos nem kevés.f4lcon: a fehér szín pont tetszik SUV-ról valamennyire az eladó "lebeszélt", mert hogy autópályára felesleges. Többet fogyaszt. (Mi ugye 90-95%-ban városon kívül használjuk az autót) Mikor mondtam neki, hogy legalább nem világít a szemembe a mögöttem jövő, akkor mondta, hogy ez sem annyira jelentős, csak, ha valaki nagyon közel jön. Hát az M3-ason mindenki közel jön
Skodákat még meg akarjuk nézni, mert azért a Scala meg a Kamiq nem hagy nyugodni
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
BigBlackDog
veterán
válasz TrollBalint #213167 üzenetére
Szvsz egy fényre sötétedő tükör az extralistáról még mindig kellemesebb anyagilag, mint egy SUV felára. Aktív autópályás használat esetén meg SUVnál +1-1.5 l többletfogyit számolnék én is egy földszintes autóhoz képest.
-
Xero
nagyúr
válasz TrollBalint #213167 üzenetére
9.7-ert 2.5 eves 52e-t futott peldany max felszereltseggel meg 2.5 ev garanciaval, lefelezett olajcserekkel. Meg kap egy alvaz/ureg vedelmet, illetve egy keramiat(van most is rajta, de 1.5 eves), plusz marad a felezett olajcsere es en nem aggodom igy tul.
A motornak utanajartam es ez a 2.5-es skyactive nem valami hisztis peldany. Mas piacokon van turboval megfujt verzioja is, szoval azt sem lehet mondani, hogy az anyag hatarain mozogna. Ezzel szemben a szivo Kia-knal ugye volt par kokszodastol leolvadt dugo (speedzone-on is csinaltak belole 2 adast), szoval ezek alapjan nem igazan van tuti megoldas.#213166tibbike01: Nem sokat maszkaltam vele, max 1000Km aminek a fele Budapest, igy most 8.6-on van. En maximalisan elegedett vagyok minden ertekkel ami 10 alatt alakul.
szerk: Amugy eleg papasan megyek vele, csak nehany erosebb padlo volt es palyan is tempomat 140-150 vegig. Nyilvan lehetne jobb fogyasztas de sokkal durvabb is.
Motorral is tudok 4.8-al kozlekedni, meg 12L-el is. Csuklo fuggo.[ Szerkesztve ]
-
-
-
TrollBalint
addikt
Ez tényleg jó deal-nek hangzik, valami ilyesmit nem lenne rossz nekünk is kifogni, bár egyelőre azzal is megelégednék, ha el tudnánk dönteni mit is akarunk
Ha minden jól megy, ma megnézünk pár Skodát, mert a Kamiq, meg a Scala nem hagy nyugodni.https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
nagyúr
válasz TrollBalint #213174 üzenetére
ha el tudnánk dönteni mit is akarunk
Ugye milyen nehéz ez néha?
Az ember tervez, aztán jönnek az ötletek, meg a kicsapongások, aztán megint jön az általad említett mondat....
Azért kitartást hozzá!Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TrollBalint #213174 üzenetére
Scala nem rossz volt nálunk a cégnél pár 1.5 TSI. Kimondottan jól megy azzal a motorral.
#nincsbennetarcsi
-
wwhy
veterán
válasz TrollBalint #213174 üzenetére
A Kamiqot írd meg bővebben, engem is érdekel :-)
ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>
-
válasz TrollBalint #213174 üzenetére
Ne hagyd ki az Aronát már akkor, sokkal vidámabb belül.
-
Xero
nagyúr
válasz TrollBalint #213174 üzenetére
Uld vegig oket. Azert a minoseg itt-ott engem pofanvert meg ugy is, hogy a masodik auto egy 17 eves bmw(igaz jol kitomve). Egyszeruen sok esetben nagyon gagyik a dolgok. Van aki erre nem haklis, kollegamat sem erdekli milyen a rav4 belul, csak legyen nagy es hibrid.
En viszont picit vakarozom, ha tul sok a bilimuanyag.Engem valahol ezzel is megvett a Mazda kilora, siman hozza az 1-2 generacioval ezelotti nemet premium belsot, es siman ott van egy L&K Skoda mellett, ami szerintem nagy szo. A Toyotakkal is pont ez a bajom peldaul.
Azert emelem ezt ki, mert meg a Kia-k szodaval elmennek belul, sot egyre jobbak, de a Scala, hat ize. Az valsag auto.
Amugy nekem remesen egyszeru volt a feladat: Lehetoleg 2018 utani, benzines, legalabb 140LE (de inkabb tobb), automata, legalabb 400L csomagter, normalis felszereltseg (jo lampa, klima, tempomat, ertelmes hifi, carplay good to have), nem suv, 12M alatt, lehetoleg meg garival, ne a vilag osszes km-evel. Opeleket, Fordokat nem kedvelem igy azok kiestek. Ez alapjan nem volt tul nehez leszurni mi johet szoba. Jelenleg ilyen parameterekkel hahun van ~100 auto.
[ Szerkesztve ]
-
-
Xero
nagyúr
válasz nandow #213181 üzenetére
Ahogy irtam nem volt annyira becelozva semmi, csak az Opeleket es Fordokat zartam ki. Amiket neztem: Kia Ceed SW, Kia Proceed, Kia XCeed, Skoda Octavia, Skoda Superb, VW Golf, VW Passat, Audi A4, Seat Leon. Mazdahoz eloszor 3-4 hete jutottam el, de akkor is 3-as Mazdan gondolkoztam, viszont ott ritka az erosebbik meg nem X-es motor, illetve kicsi a csomagtarto igy az kiesett. Ezek kozul a Kia-k voltak a favoritok, az uj vasarlast is eleg komolyan megfontoltam, de a szallitasi idok elremisztettek.
Aztan teljesen veletlenul egy sielesbol hazaestunk szombat este, az uton meg felcseszett az auto. Vasarnap szembejott a 6-os hahu-n, hetfon mentem megnezni majd foglalozni.Igen szeretnek, de meg nincs eldontve hol fogja megkapni. Eloszor elviszem meg Mirai-ba, hogy ok is a nevemre irjak, plusz rakerdezek, hogy mennyiben erinti a garanciat az alvazvedelem. Tudtommal ok is csinalnak ilyet vagy rajtuk keresztul, igy lehet sumakolni fognak. Ha negativ a valasz, akkor meg az importort megkerdezem, majd utanajarok ar/ertekben hol dolgoznak a legjobban.
-
Xero
nagyúr
válasz daneel_hu #213184 üzenetére
Nem tudom, hogy kell-e, de en fogom. En is rakattam a BMW-re is, de a csaladban kapott C merci es Ford Ranger is.
Lehet, hogy a Mazda tokosebb lett, de inkabb most kifizetek ~200e Ft-ot mint, hogy 4-5 ev mulva szentsegeljek. Ennyit nekem meger a nyugalom. Artani, biztos nem art.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
Xero
nagyúr
válasz bandus #213186 üzenetére
Infotainment oreg, de nem is latom, mert van carplay es android auto is. Az egyetlen gyenge pont ha lehet annak hivni, hogy 2021-ig csak kabelen megy (ennek is utana kerdezek Mirai-ban) az enyem pedig 2020.09-es. Viszont mivel ha kell a carplay akkor kell a waze, az pedig zabalja az aksit igy nem biztos, hogy baj a kabel. Nyilvan ha lenne vezetek nelkuli toltes, ami ugye nincs, akkor jobban fajna, igy viszont letojom. Most mar nem a muszerfali tartoba teszem a telefont, hanem be a konyoklobe.
Ezekben a CX-5-okben szerintem mar az ujabbik rendszer fut, ami a 3-asokban is, es egy fokkal modernebb, plusz a hangero tekero tud szamokat leptetni is.
Visszaterve, nekem egyaltalan nem faj, egyszer beallitottam mindent es a kisse gagyi de hasznalhato 360-as kameran kivul kb semmit nem hasznalok a gyari rendszerbol.
szerk: Nem igaz, mert ha rovid uton megyek es/vagy nem navigalok akkor nem is dugom fel, igy akkor siman BT-rol megy a zene. Olyankor latom annak a feluletet, de az sem bant kulonosebben.Bajorokat nagyon kedvelem az E46-ot nagy valoszinuseggel meg 30 ev mulva is babusgatni fogom, de ha X1 es CX5 kozott kellene valasztani, akkor nem lenne szamomra kerdes. Mig a Mazdanal ez egy normalisabb kategoria, addig a BMW-nel ez a low cost platform. Onnantol meg szerintem nincs kerdes.
[ Szerkesztve ]
-
-
nandow
aktív tag
Köszi a választ!
Korábban próbáltam Mazda 6-ost, de nekem picit szűkös a beltér (elég magas vagyok), és mögöttem sem maradt túl sok hely. Sajnos a kombinak rövidebb a tengelytávja, mint a sedannak, pedig a kombi jó kis családi autó lehetne.
Pedig amúgy nagyon tetszik az autó. -
Xero
nagyúr
válasz nandow #213190 üzenetére
Lehet benne valami. En 183 centivel vidaman elvagyok elol es magam mogott is. Azok kozul amikhez tudom hasonlitani egy C mercihez vagy 3-as BMW-hez kepest nagyon sok a helyem, viszont egy Superb ehhez kepest balterem elol, de foleg hatul.
Mi megkockaztatjuk a csaladot a sedannal, bar meg csak idenre van betervezve az elso poronty es max 2-ig megyunk el. Raadasnak nyilvan veszek majd valami kombi/egyteru izet (nem suv-t ha lehet) asszonynak, igy azzal kicsit athidalhatom ha 2 babakocsit kell bepattintani. -
veterán
válasz BigBlackDog #213192 üzenetére
asszem ez az elso funkcio amiben a golfjaink ugyanugy mukodtek
Xero: koszi az osszefoglalast. a vezetek nelkuli carplay nekem sem nagyon fontos, elvoltam nelkule is az octaviabam, de azert tetszett a golfban is. a tavolsagtarto tempomat mennyite komfortos, jol mukodo?
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Xero
nagyúr
válasz bandus #213193 üzenetére
Teljesen hibatlanul dolgozik, bar en egy gondolattal kozelebb engednem mint a legparasztabb fokozata, de bmw-n szocializalodtam. Nyugat Europaban tokeletes, itt a Balkanon beszokhetnek a lyukba, bar akkor is szepen belassit es kesz. Egyszeruen kicsit ovatos. Szoval nem megy a picsajaba senkinek es mindig megvarja, hogy teljesen elhuzzanak a savbol es csak akkor gyorsit ra.
#213192BigBlackDog: Igy meg annyira sem hianyzik.
[ Szerkesztve ]
-
nandow
aktív tag
Szerintem is megoldható a családi lét sedannal is. Nekem is az van most, 2 gyerekkel, a kisebb miatt babakocsi kell. Beférünk, de azért néha elgondolkozom, hogy egy kombiba azért könnyebben be tudnék pakolni.
A térkínálat miatt nézegetem a Superbet, Passatot 2.0 tsi motorral, ezekből ugye van kombi.
Japán autókat picit jobban kedvelem, ott meg a Camry jöhet szóba, de akkor megmarad a sedan esetenkénti kompromisszuma. -
Qru
MODERÁTOR
válasz imyourfriend #213187 üzenetére
Puruttya. En egy B6 Highline Passatbol atulve sirtam benne, de varosi szaladgalosnak oke.
#nincsbennetarcsi
-
őstag
CX5-ben a 2019-es modellfrissítéstől (azt hiszem 2018.10 vagy ilyesmi) van csak Carplay, előtte abban sincs
vagyis csak a csatlakozó nincs meg hozzá, de kb $100 befektetéssel lehet venni olyat, amitől lesz a régebbiekben is Carplay.
illetve vezeték nélküli töltőt is lehet venni a CX5 középkonzolba, a váltó elé, ha valakinek nagyon kell, kb $50#213189 Lefty
még nem érkezett meg, így csak az alapján tudok válaszolni, amit a különböző autókkal a próbaúton tapasztalatot összeszedtünk: a szívó benzin az szívó benzin, itt 3 ezer alatt nem történik semmi. mi egy dízel Kodiaq-ból ülünk át, ami papíron 150 Le de a 340Nm nyomatéka sokkal korábban ébred mint a Mazdáé (215Nm) hiába erősebb papíron a Mazda, mert az 165 lóerős, igazából az alsó fordulatszám tartományban ezt nem érezni. a váltó szerencsére elég jó, könnyű kezelni, viszonylag rövid úton jár és pontos is, szóval egy kis gépészkedéssel ki lehet hozni belőle megfelelő rugalmasságot, de sportos vezetésre szerintem alkalmatlan (vagy csak nagyon tiporva)
ez az egyik olyan szívó benzin, amin egyébként van értelme a chiptuningnak, kb 180 paripa is kihozható belőle (gyári hókuszpókuszokkal van G184 néven ez a 2 literes az MX5-ben) de a forgatónyomaték nem lesz érdemben magasabb akkor sem, szóval csak a "top end" lesz tovább húzva.“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
hellomi
tag
válasz f4lcon #213199 üzenetére
Kivancsisagbol, egy Kodiaqot miert csereltek le CX5-re?
ASUS ROG B450-F Strix | AMD Ryzen 7 5700G | Crucial Ballistix Sport 2x8GB DDR4 | eVGA RTX 2080 Super XC | Samsung 970 Evo Plus 500GB | Corsair RM750x | NZXT H510i White | ID Cooling SE-224-XT White | Samsung CHG90 49" | Apple Macbook Air M1 |
Új hozzászólás Aktív témák
- Nyaralás topik
- Facebook profil letiltás kapcsolt ismeretlen Instagram fiók miatt
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Villanyszerelés
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Autós topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen