Új hozzászólás Aktív témák

  • f4lcon

    addikt

    válasz Xero #213188 üzenetére

    CX5-ben a 2019-es modellfrissítéstől (azt hiszem 2018.10 vagy ilyesmi) van csak Carplay, előtte abban sincs
    vagyis csak a csatlakozó nincs meg hozzá, de kb $100 befektetéssel lehet venni olyat, amitől lesz a régebbiekben is Carplay.
    illetve vezeték nélküli töltőt is lehet venni a CX5 középkonzolba, a váltó elé, ha valakinek nagyon kell, kb $50

    #213189 Lefty
    még nem érkezett meg, így csak az alapján tudok válaszolni, amit a különböző autókkal a próbaúton tapasztalatot összeszedtünk: a szívó benzin az szívó benzin, itt 3 ezer alatt nem történik semmi. mi egy dízel Kodiaq-ból ülünk át, ami papíron 150 Le de a 340Nm nyomatéka sokkal korábban ébred mint a Mazdáé (215Nm) hiába erősebb papíron a Mazda, mert az 165 lóerős, igazából az alsó fordulatszám tartományban ezt nem érezni. a váltó szerencsére elég jó, könnyű kezelni, viszonylag rövid úton jár és pontos is, szóval egy kis gépészkedéssel ki lehet hozni belőle megfelelő rugalmasságot, de sportos vezetésre szerintem alkalmatlan (vagy csak nagyon tiporva)

    ez az egyik olyan szívó benzin, amin egyébként van értelme a chiptuningnak, kb 180 paripa is kihozható belőle (gyári hókuszpókuszokkal van G184 néven ez a 2 literes az MX5-ben) de a forgatónyomaték nem lesz érdemben magasabb akkor sem, szóval csak a "top end" lesz tovább húzva.

    “The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell

Új hozzászólás Aktív témák