- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Yettel topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Késik a következő S24 Ultra kamerafrissítés?
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Új nyomógombos Nokiák érkeztek
- Érkezőben a Poco M6 4G
Hirdetés
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Premier előzetesen a Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- Sweep the Board!
gp Elérhető lett Switch-re a játék, amely leginkább a Mario Party-hoz hasonlítható.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Sziasztok!
Februárban már bekérdeztem de akkor talán túl komolyan vettem, hogy kell Isofix.
Szóval vissza kell adni egy 1 literes 1gen Yarist, kell helyette egy rohangálós válságautó minél olcsóbban, a határ valahol 500 környékén van.
A felhasználás módja ovijárat és vásárlás falun belül, heti 1-2 út tizen kilométeres távra.
Nyilván benzines kellene.Az elvárások nagyon minimálisak:
- 2 gyerek elférjen hátul
- 4-5 ajtó, nem 2-3.
- Kormány és fékszervó
- Klíma jó lenne, de nem életbevágó
És ami a leges legfontosabb lenne: megbízható legyen, ritkán és keveset kelljen rákölteni.
Illetve nem olyan kocsit keresünk, amit ugyan most csak 500-ba kerül megvenni, de egy év alatt rá kell költeni még annyit.
Nem tudom, hogy kéne keresni. Ha mondjuk 350-500 közt keresek, akkor az 500-ra lealkudható autók kiesnek a pixisből. Régebben hallottam, hogy 1 millióért amit hirdetnek azok álmodozó 500 ezres kocsik.
Arról a vágyálmomról, hogy elkerüljem a seftes önjelölt 'tudjukkik' neppereket gondolom lemondhatok, de hogy tőlük nem veszek autót az biztos, sőt ha ingyen írnák a nevemre sem kéne.Tudnátok mondani tipikus válságautókat?
Olyan autótípus, amiből a kínálat közepe-felső 3/4-e nem fér bele az 500-ba, gondolom nem talácsolható, hiszen valószínűleg az állapota jelentősen rosszabb és sokat kell rá költeni a jövőben.
Gondoltunk pl Fabiára, de mivel az igazán szépek bőven 1 felett vannak, 500ért lepusztultak lehetnek csak nem?https://tinyurl.com/rasoapro
-
BigBlackDog
veterán
válasz rasotamas #213951 üzenetére
Renault Thalia, I. gen facelift Megane, Punto, F Astra...
Renault annyira nem, másik kettőnél rozsda eléggé dealbreaker lehet.
Esetleg valami Chevrolet (ha jól tudom, régebbi Opel technika), de azokhoz nem értek, nem árt választás előtt kicsit tájékozódni, hogy melyik motorral mit szabad belőle.
Vagy Suzukiból (WagonR, Ignis) megkímélt darab. -
vzsryl
nagyúr
Akiknek van olyan “játszós/munkás” autója, amire már nincs szüksége, attól lehet jót kifogni. Én is egy egész jó G Astra-t adtam el 350-ért egy hónapja. Futómű, motor rendben volt, sőt a kasztnin is csak a hátsó sárvédő ívek voltak cserések (szaki is átnézte). Szerintem 1M alatt nem venni, hanem eladni nehéz, mivel az érdeklődők 99%-a kanalas báró (ilyen névvel is írtak). Ha olyan ember is keresett volna, mint rasotamas, akkor még 300-ért is odaadtam volna. Végül OMV kutas haverom párja vette meg.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
veterán
válasz BigBlackDog #213954 üzenetére
Köszönöm a válaszod!
Puntóból a 2.genre gondolsz?
Dealbreakert úgy érted, hogy kizáró ok, nem pedig mint alkualap ugye? Lakatolandó autó lakatolással szerintem mindig drágább, mint rozsdamentest venni.
Chevroletek igen, gyakorlatilag egy kicsit más kicsit csúnya Opel, tudtam is egy jót tavaly ilyenkor, igaz az volt talán 600 is, kár hogy arról már lecsúsztunk.
Suzukiból ezek élhetőnek tűnnek, a sima régi Swiftet én teljességgel kizárnám.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz vzsryl #213956 üzenetére
Kár, hogy lemaradtam róla.
Köszönöm, hogy van reményed a sikerben.
Az említett társadalmi réteggel való üzletelést mindenképp kerülném.
Adni adtam már el nekik autót, jött is csekk de szerencsére elintéztük az adásvételivel.
Az előző autóm én is inkább eladtam 160-ért felújításra normális vevőnek, mint nekik 250-ért bontásra, de az sem lett volna alkalmas, munkadíj nélkül majd fél milliót rá kellett költeni, és dízel is volt.https://tinyurl.com/rasoapro
-
molnarpeter
nagyúr
válasz rasotamas #213951 üzenetére
Bruthalia korrekt, egyszerű benzinesek vannak belőle, aránylag fiatalt kapsz belőle a pénzedért, vételnek fajlagosan jó szerintem.
Nyilván benzines kellene. SDI említett Fabia(/Ibiza/Polo) esetén simán kevesebb nyűggel elvan, mint a benzinesek, de azoknál kicsit ott a VAG felár, Fabia küszöb eleje erősen rohadós, nem biztos hogy az kell neked.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz molnarpeter #213965 üzenetére
Egy átlagos napon 2x1,5 kilométerre lenne beindítva, még azt sem egyszerre hanem reggel oda, délután vissza. Ezen felül havi párszor 10 - 20 kilométerre meg vissza. Erre szerintem a dízel semmiképp nem való, a benzinesnél jobb lenne egy elektromos 500ért, na persze.
Én mondjuk erre lehet nem tartanék fenn egy kocsit, lehet biciklizni is, de két kisgyerekkel megértem, azért nincs mindig jó idő. Főleg a mai forgalomban, mindenki úgy megy el 10 centire a biciklisektől hogy majdnem elsodorja.https://tinyurl.com/rasoapro
-
Xero
nagyúr
válasz tboy93 #213967 üzenetére
En is amugy gondolkozom, hogy milyen gyilkolhato autot kellene asszonynak venni 2M alatt kicsi tavokra. Friss jogsi szoval meg sajnalni sem szabad, de a nem akarok ra kulonosebben kolteni, szoval birnia kellene a ridegtartast.
Nagyon szimpik a kisebb benzinesek, de mindig oda jutok, hogy nem fog beferni az eljovendo poronty sok szarja hatra. Marhara nehez ugy.
-
veterán
-
Tothgera30
Ármester
Astra H Fl. 2008-9 körüli Z14XEP-el. Minap pont ezt nézegettem. Munkatársam feleségének is ilyesmit szeretne napi 2x20-25km-re.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Bdanyy
addikt
válasz f4lcon #213924 üzenetére
Épp barátkozom én a gondolattal, hogy a 23 éves Octavian eljött a futóműfelújítás ideje. Persze most futja a téligumi is az utolsó szezont, a nyárit meg most kéne venni. Persze jöhetne alvázvédelem, lakatolás, meg az egyre ramatyabb bőrrel is kéne valamit kezdeni az első üléseken. Nem fogják ezek növelni az értékét, de már csak pár éves autót vennék, az meg ha minden elvárásomnak megfelel (aminek igazából már ez sem), akkor az a sokszorosa lenne.
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
Seat ibiza 1,4 2008- tól,van belőle ST (kombi) 440 literes csomival technikailag ugyanaz, mint a fabia, csak jobban extrázták őket
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
bozsozso
őstag
Sziasztok,
Esetleg nem tudtok olyan oldalt ahol különböző márkájú autókat lehet összehasonlítani felszereltséggel? Esetleg az is jó lehetne ha csak az alapokat össze lehetne hasonlítani.
-
diegho
nagyúr
Párom ragaszkodik a clio grandtourhoz... nem kommentálnám... szóval nem fog menni az egyterű és mellé egy melóba járós páros.
Nekem itt a Leon, 5l átlaggal, 135k km-el, idén lesz 10 éves. Belemegy évente 30k és nem tudom mit csináljak.
Maradjon a Leon, vagy vegyek valamit?
Ha új autó, akkor 9M lenne a max. Ha használt, akkor legyen 7M a limit.
Van szerintetek vállalható új autó 9M-ért? -
Llew
senior tag
válasz bandus #213978 üzenetére
szerk.:
bocs nem válasz csak félrenyomtamHahun nézelődök, és felmerült bennem egy kérdés:
Vajon miért rak fel valaki a hirdetésbe autómosóban készül a kocsit teljesen eltakaró habos/mosószeres képet? Hogy tudjuk szokta mosni?[ Szerkesztve ]
Az emberiség olyan, mint a krumpli: a java a föld alatt van.
-
-
vzsryl
nagyúr
válasz diegho #213975 üzenetére
Nem irigyellek, nehéz döntés. Mondanám, hogy maradjon a Leon, mert sokkal jobb autót dupla áron sem kapsz, sőt. De ahogy írtad is, 10 éves, ami azzal jár, hogy jöhetnek költségesebb problémák és a későbbiekben egyre jobban csökken a reálértéke.
Az Scross 1-2 literrel többet eszik és beltér minőségben a Leon alatt van. Ha meg tudnál csípni egy 2-3 éves mk4-es Leon-t vagy O4-et, esetleg Golf 8-at, akkor olyan szempontból biztosan sokkal előrébb lennél, hogy pár év múlva is tetemes összegért tudnád eladni.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
dj79
senior tag
válasz szabonagyur #213985 üzenetére
Szerintem csak a kicsi turbóshoz van automata, az meg gyengécske lenne a leon után.
[ Szerkesztve ]
-
-
diegho
nagyúr
válasz vzsryl #213983 üzenetére
Az O4, Leon4, Golf8 nem tudom... elég sok problémát hallani, céges autókkal is van azért baj.
Egy jól felszerelt Golf7 szerintem jobb választás lenne.
Olyanok is megfordultak a fejemben, mint.
Új Puma - bejön na...
Passat 8 - 2.0crtdi
508
C5
Focus 4 - ez kifejezetten tetszik 1.5tdci-vel
Mondeo
Corolla
AvensisMindenesetre megnézem a suzukikat is.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz diegho #213975 üzenetére
Pedig az a motor egy határ fo
Addig adja el, amíg működik Sandero/Logan MCV csoportban ha jól emlékszem voltak cifra történetek (lenyűgöző alapossággal semmisülnek meg a motorok), és kb mindennapos... ha 1.2 szívó lenne, ellenkezőjét mondanám.PSA: AdBlue és FAP/Eolys nyűgök
Focus: újabb Ferd dízelekkel vannak random panaszok, mk4 helyett én inkább mk3.5 utolsó példányokat nézném
Mondeo: ugyanilyen okból kifolyólag max 2019.02-ig (1997 ccm)
Toyota=BMW dízelek, nemde?[ Szerkesztve ]
-
diegho
nagyúr
válasz molnarpeter #213990 üzenetére
3,5 focus kicsi.
Toyota csak 1.6d4d bmw nem?
Focus 1.0 benzin még mindig fos? -
diegho
nagyúr
Na akkor összegezve.
PSA - FAP és Adblue, ráadásul utcán állok, ezért télen extra probléma lehet
Mi van a dci-vel? Talisman, Megane, Scenic?
Úgy tűnik 3 jó opció van
- marad a Leon
- új vitara vagy sx4
- valami crtdi-vel, mondjuk passat 2.0 dsg-vel -
racskobalazs
senior tag
Sziasztok,
Peugout 207 1.4 VTI-ről (2009-es) milyen vélemények vannak?
Sima városi kocsikázós autónak kell, nem mennék hosszútávra, egy jelenlegi 20 éves nullextrás Daewoo Kalos-t váltana (se légzsák, se klíma, se szervó stb). 1,5m alatt kellene legyen.[ Szerkesztve ]
Az elmélet az, amikor mindenki tudja, de semmi sem működik. A gyakorlat az amikor minden működik, de senki se tudja miért. Az informatika az, amikor semmi nem működik és senki se tudja miért.
-
rbalint88
addikt
válasz diegho #213993 üzenetére
Vitara kisebb, mint a leon. Es nagyon fapad.
Amit esetleg erdemes megnezni, ulesprobazni, az a Golf Sportsvan es a Touran, hogy fernek el hatul a lanyok. Ugyanaz az mqb alap, csak tobb hellyel. Scenicet nagyon lehuztak a tesztekben, meg idiota meretu gumi kell ra (195/55r20), kevesebb a hely, mint az elodokben.Szvsz ha szannal 9millat egy uj autora, azt szand ra egy hasznaltra is, auto-auto, az ujnal a felszereltseggel, merettel, minoseggel kotsz kompromisszumot, a hasznaltnal a korral, futassal, kevesebb/semmi garanciaval
-
válasz diegho #213993 üzenetére
A suzuki nagyon megbízható, de nagyon fapad a belseje, ennyi pénzért nekem fájna azt a belsőt nézni, cserében 10 év múlva is pont ilyen lesz. Én is folyamatosan nézem, hogy mit lenne érdemes venni, de odáig jutottam, hogy egyik sem ad annyi +t, hogy 2-3M Ft ráfizessek valamelyik i30- ra
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Yiggdrasil
aktív tag
Picit OFF, de hátha elfér, elvégre mégiscsak használt autók.
Egy ideje próbálom követni a trendeket, és látom, hogy folyamatosan felkapnak néha teljesen értelmetlennek tűnő típusokat is, és pár év alatt az egekbe száll az áruk. Ilyenkor mindig visszagondolok arra, hogy bezzeg pár éve gombokért mentek, de jó lett volna bevásárolni belőlük akkor.
Nyilván pár nagyon egyértelmű eseten kívül kb lehetetlen ezt előre látni, de ha tippelnétek, mire tennétek le a voksotokat?
Nekem ez a 3 a tippem: (ha nem is elszállnak, de talán kult kocsik lesznek)
- Fiat Cinquecento
- Volkswagen Lupo
- Renault Clio Mk1 -
diegho
nagyúr
Pont ez a bajom a Suzukival, hogy 8M... amikor 5,4M volt, akkor is húztam a számat és inkább Leon-t vettem.
A titkos tippem a Focus volt, de ha az 1,5tdci-vel gondok vannak, akkor azt is kihúzom.
A Leon-al amúgy konkrétan csak pár apróság van:
- 4-5k után kér egy liter olajat, de a tsi ilyen, mondjuk most teszek bele Motul 5W40-et, állítólag rengeteg embernél teljesen megszűnt vele az olajfogyasztás és a Barcsik Laci is ezt ajánlja, most néztem meg és tényleg nem 504-es olaj kell bele, hanem 502-es is jó, ha nem longlife cserélem, faxé nem olvastam el eddig a könyvet...
- meghalt az esőszenzor - bagatel összeg, típushiba
- zörög 1-2 műanyag - amint lesz időm szétkapom és megoldom, szintén típushibaAmi biztosan lesz idén az a vezérlés csere, mert elérem a 150k-t és a 10 évet is. Valamint egy akksi, mert még a gyári van benne
Ami a leginkább buzergálja a fantáziámat, az a crtdi Golf7 vagy Passat8, akár DSG-vel (igazából nekem az 1.6cr is elég lenne, de a 2.0 150le lenne az optimális). Az egy stabil konstrukció és lehet elmenne 350k-t is az én használatommal. (80% országút, 10% pálya, 10% város)
A legnagyobb gondom az, hogy a pénzem egy lakásban áll, amit a háború előtt vettem (aludtam benne kb 20x azóta) a kilakoltatási moratórium miatt nem akarom kiadni, szóval üresen áll. Lehet el kellene adni és venni egy fullos új autót, de az meg már milyen, hogy eladok egy lakást, hogy vegyek egy autót...