- Hívószám-hamisítás
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Magisk
- Milyen okostelefont vegyek?
- Júliustól kötelező biztosítást kell fizetni egyes rollerek után is!
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Yettel topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
Hirdetés
-
Jövő év őszén jön a Mortal Kombat mozifilm folytatása
gp A folytatásban felbukkan végre Johnny Cage is, akit Karl Urban alakít majd.
-
Távozott az OpenAI társalapítója
it Ilya Sutskever nem csak az OpenAI társalapítója, a vezető tudósa is volt – most távozik a ChatGPT fejlesztőjétől.
-
Yakuzás játékkal teszi vonzóbbá VGA-it az ASUS
ph A GeForce és a Radeon megoldásokhoz is elérhető a promóció.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Paxker315
addikt
válasz tboy93 #213652 üzenetére
áh ezt megnézném, ha tud 5.5-6 bart, már jó lehe, főleg, ha mez-zsebben elfér, "szükség esetére". Az SKS Raceday-el ugyan tudok 7 bart is fújni, de, hatszor görcsöl be a karom mire annyi sztrókot beledobok
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
vzsryl
nagyúr
válasz dellfanboy #213650 üzenetére
Magánszemély, és BP-t kerülni. Ez nálam az alap. Eddig bejött.
A feleségemnek ~1 hónapja vettem 1.45M-ért egy Jetta V 1.6 BSE-t valós 140k km-rel. Az igaz, hogy alapfelszereltség (kétzónás digit klíma, 4 el. ablak, fűthető el. tükör), de annyira tip-top a parkolási karcokon kívül, hogy bármikor szívesen vezetem/utazok benne.
Természetesen sok időt szánok a keresésre és nagyon megválogatom, hogy kihez megyek el autót nézni. Mindig kulturált emberektől vásárolok. (Telefonon jól tudok szűrni.)megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
AssAssynn
őstag
válasz dellfanboy #213650 üzenetére
Én mondjuk ebbe az árkategóriába nézelődöm (elsősorban), de néha pont a csalódások miatt kitekintek. Hát a durva, hogy néztem már 5 millás autót is, amire azt mondtam, hogy nem sokkal jobb (csak újabb), mint a 1,5 millás társa.
"Igen nagy hiábavalóság – mondja a Prédikátor –, minden hiábavalóság!" (Préd 12,8)
-
Coporno
aktív tag
Sziasztok! A szívem kis kihagyás után szeretne visszatérni az MX-5 vonalra NA és NB után egy ND-vel, és élvezni a lecsapott tetős roadster szabadságérzetét, szívdöglesztő vonalait, hátsókerékhajtását, könnyed mozgását, mesés váltóját, étvágytalan, mégis élettel teli motorját, élményautóhoz mérten alacsony fenntartását és remek értéktartását.
Az eszem már egészen más autót rajzol körbe (bár a vége felé már az előző bekezdésbe is belekavart). A napi 2x30 km munkába járás mellé néha 1200 km-es utak is jönnek egy huzamban, utóbbinál örülnék, ha 130-as utazóval 5-össel kezdődne a fogyasztás, és legalább valamennyire pihentető is lenne a 10-11 órás út. Kettőnél többen férjenek be, és csomagtérből is legyen legalább 300 liter. Hogy dízel vagy benzin, mindegy, de a nyugati utak miatt minimum az Euro5-höz ragaszkodnék.
Az eszem mindent szeretne megkapni, a szívem beéri a vágyai közül a legtöbbel, ami 20-22.000 euróba még belefér (persze nem baj, ha nem maxolom ki).
Tudnátok adni pár tippet, amivel kiegészíthetem (vagy megerősíthetem) a jelenleg egyetlen potenciális típusból álló listámat? Motor-váltó-évjárat ajánlásokat is örömmel fogadok. Köszönöm.
(A kétautós felállás élményautó + kisétkű utazós kombóval most sajnos több okból sem opció.) -
Coporno
aktív tag
válasz BigBlackDog #213657 üzenetére
Sejtem, bár eddig távol álltak tőlem az újabb autók, nem vagyok képben, hol tartunk most reálisan, és mivel néhány benzinestől is hallok mostanában 4-5 literekről, ezért nem vetettem el élből. De én is érzem, hogy ez inkább a dízel felé visz.
-
dellfanboy
őstag
válasz BigBlackDog #213657 üzenetére
sztam autopályán a hengerlekapcsolos 1.5tsi is hoz annyit csak az nemtom akad e 22k ért
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
veterán
válasz dellfanboy #213659 üzenetére
biztosan van ennyiért 3as octavia meg 7es golf.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BigBlackDog #213657 üzenetére
ND+gázszett (csomagtartó az nem tudom hogyan lehetne )
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #213657 üzenetére
130-nal a ceed is hoz 6 körülit, sztem egy tsi simán bemegy 6 alá.
-
Morris
veterán
válasz BigBlackDog #213657 üzenetére
1.4 TSi 130-nál nálam 5.literrel megelégszik
-
BigBlackDog
veterán
válasz dellfanboy #213659 üzenetére
Nálam a 150 lovas 1.5 eTSi 140-es utazó környékén 6.5 l/100 km körül szokott kérni autópályás etapokon. Persze, sík terepen, 130-al gurulva az aktuális fogyasztás be tud menni 6 alá.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
tibbike01
őstag
válasz BigBlackDog #213667 üzenetére
Jó, hogy ki tudod szúrni a pillanatnyi fogyasztást, amikor éppen nem áll a motor vagy nem 2 hengeres üzemmódban pörög.
Neked milyen verdában van ez a motor? Én egy Oktávval száguldozok az 1.5 eTSI-vel.
-
slett27
addikt
válasz cappa72 #213668 üzenetére
Köszönöm ! Merre laksz Tatán ?
Szerinted ebbe belemegy a 1.6-os váltó ? [link] Úgy tűnik, ebbe belement, eléggé impresszív.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
őstag
válasz molnarpeter #213634 üzenetére
illetve a sok helytelen utastér szűrő visszarakás miatt eldeformálódott gumi tömítés, ami miatt beázik a lábtér a jobb 1-ben (ez lehet Golf4-ben nem betegség, de 1-es Leonban igen)
ablakemelő mechanikára is van "javított" verzió, de nálam semmivel nem bírt többet, mint a gyári.másik meg: öcsémnek van egy vállalható 1.9 PD Passat kombija, az utóbbi 4-5 évben milliós szervizszámlákkal (már MINDEN volt benne cserélve, de tényleg) és hiába néz ki jól, hiába megy jól, a kutyának nem kell, mert magyar vásárlás, visszakövethető és soha nem volt tekerve: 388 ezer van benne... 1.390-ért csak 2 érdeklődő volt 1 hónap alatt
[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz dellfanboy #213673 üzenetére
2006-os B6, tehát 17 éves
átlagban az kicsit kevesebb, mint 23 ezres futás évente
a milliótól másfélig tartó ársávban szinte az összes egy jó százassal kevesebbet futott a hirdetés szerint (naná!)[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Coporno
aktív tag
válasz molnarpeter #213662 üzenetére
Eddig egyértelműen ez a nyerő.
Az megvan, hogy némelyik R171-es SLK A-oszlopán gyárilag van tetőcsomagtartó előkészítés? Vagy ott az épp hahun is hirdetett, vonóhorgos NB. Vannak csodák, na.A Mazda 3-as tipp tetszik, köszi érte #TOTTInak. A márka adott, a forma zseniális, bár a lőrésablakok riasztanak picit.
Egyébként nekem a Giulia volt a titkos befutó, ott érzem még, hogy az autóbuzi lélek is simogatva van. Igazán rosszat nem sikerült előtúrnom a 2.2-es dízelről se, persze a Skyactivnak könnyebben szavazok bizalmat.
-
slett27
addikt
válasz grizlisandor #213675 üzenetére
Olyan kóválygós üresben (Suzukinál sem és a Fiatnál sem tapasztaltam ilyet ) illetve a kettest már nehezen veszi. Fel kell készülnöm mindenre.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
válasz molnarpeter #213678 üzenetére
Rendben, ez már offolódik itt.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
Thom!
veterán
Fiesta mk8 1.0 EB mennyire gázos 100e km alatti használt 6-8évre?
Évi 10ekm 85% város. -
Thom!
veterán
válasz molnarpeter #213681 üzenetére
Jobban tetszik 8as nagyobb minőségibb.
4M kornyeken nezelodok -
imyourfriend
őstag
válasz Manitou #213683 üzenetére
Valahogy nem érzem szükségességét, tény szép és jó ott egy rétegvastagság mérő amit arra tudok használni ha épp megszeretnék venni egy szekeret és megmérem vele az adott tulajdonságokat. Mely értékek számomra pl 10+ éves kocsinál nem számítanak, fiatalabbnál pedig ott eldől, ha valami nincs gyári minőségben illesztve, vagy belülről látni hogy javítva volt.
-
válasz BigBlackDog #213657 üzenetére
1.0 turbo fiat tipo tudja kb a 6 litert autópályán
Mondjuk a többit nem tudja[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
válasz slett27 #213677 üzenetére
Nekem volt ugyanez az autó csak golf4 1,6 105 lóval, abban is nehezen vette a kettes fokozatot, szóval nem lennél előrébb azzal a váltóval
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
slett27
addikt
Érdekes, hogy azt senkitől nem hallottam hogy azt lecserélteti. Furán néznek rám ismerősök, hogy azt minek ? Pedig az is ugyan olyan fontos mint a motorolaj csere talán csak nem olyan gyakran.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
válasz szabonagyur #213693 üzenetére
Jaj, nem tudtam, hogy régész
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
syC
addikt
Sziasztok!
Autóvásárlási tanáccsal fordulnék Hozzátok. Úgy néz ki, hogy munkahelyet fogok váltani és emiatt sokkal gyakrabban autóba kell majd ülnöm (ingázás). Konkrétan napi kb. 100km-t kell mennem (2x 47km) és ennek megtételéhez kellene valamilyen eszközt vásárolnom.
A táv összetétele túlnyomó részt országút / gyorsforgalmi (90%) és a maradék elenyésző része város. Ebből gondolom logikusan következik, hogy dízeles autó lenne a legjobb választás a fogyasztás miatt. Viszont számomra az is szempont, hogy valami nagyobb kasztnijú autó legyen, ha esetleg valakivel szembetalálkozok, akkor ne adjam olyan könnyen magam. Emellé jó lenne még egy összkerékhajtás, bár ezen még gondolkodom, mivel az utam fele Ausztriában van, a másik fele Magyarországon ( a magyar szakasz télen biztos nem, vagy csak késve lesz takarítva). És most jön a legfontosabb dolog: a keret, amiről fogalmam sincs. Egyrészt bennem van, hogy racionális döntést kellene hozni, azaz minél kevesebb pénzegységet elégetni egy kvázi munkaeszközre, de másrészt lassan a 40-hez közelítve még sohasem volt normális autóm, akkor elgondolkodom, hogy nem kellene valami olyan, amiben jól is érzem magam, amibe reggel nem úgy kell beletuszkolnom magam, hanem esetleg szívesen töltök benne időt. Szóval a keret az max. 7M.
Kb ilyen 2 literes dízeleket nézegettem eddig: 6-7-8 Passat, esetleg A6 C7 ( ezek fogalmam sincs mennyire megbízhatóak, meg szabad-e veni egy 200k+-t futott verdát sok pénzért és utána mire számíthat az ember). Racionálisan pedig Octavia 1.6 crtdi, vagy valami hasonló. Ti mit választanátok?Előre is köszi, üdv
•
-
rbalint88
addikt
Szerintem A6-ba picit sovanyka a 2.0tdi, de egy A4 vagy A5 kasztniban teljesen jo. A6-ot is elviszi, csak a folenyesseg hianyzik belole, ami abban a kategoriaban mar szvsz elvarhato
Octaviabol van osszkerekes RS tdi, ha a mokafaktor is szempont.
Ami A4-A5 ellen szol, hogy talan csak a legutolso faceliftben lett erintokijelzoje, de telefontukrozest konnyebb ugy vezerelni, de az mmi tekerorol se tragedia. (2016-7 A3-ban biztos nincs tapikijelzo) -
syC
addikt
válasz rbalint88 #213698 üzenetére
Nekem az a 177 paci bőven elég lesz mert 1.) ha több van, akkor ki is használnám, amit nem szabad, 2.) tényleg végig tempomatozni akarom az utat, mert magyar oldalon nem lehet menni (dugó), osztrák oldalon meg nem szabad és értelmetlen is, 3.) a 3 literesek szerintem már jóval többet fogyasztanak mint a 2 lityós, de ha nem így van, javítsatok ki kérlek.
Tudom hogy bármikor bele lehet tenyerelni nagy szarba, de valami olyan irányba (motorkonstrukció) szeretnék lépni, amivel minimalizálni lehet a "szopórollert". Ha azt mondjátok, hogy a 3 lityós tartósabb mint a 2-es, akkor azt erős érv.
•
-
footy
addikt
Nem tudom hova fogsz ingazni, de Burgenland, Steiermark, Becs mind olyan tartomany ahova nem kell osszkerekhajtas. (Talan eszak Stajerorszag nehany csucskebe nem art, de az utakat takaritjak amikor esik a ho, szoval inkabb ne szivasd magad az osszkerek felesleges koltsegeivel.)
A Passat 2L dizellel adja magat, bar nekem nem annyira "gyere be".
Hozzam kozelebb all az Insignia formavilaga, a 2L dizellel ez is jo lehet. (az elso evjaratokat kerulni kell)
Sot meg egy Renault Talismant is megneznek.
Egyebkent kerdes hogy kell-e egyaltalan annyi hely ha egyebkent egyedul utazol...
Az Octavia, Golf is jo valasztas lehet, vagy akar egy Megane is.
Az Audit en nem vennem mert a Passathoz kepest annyival nem nyujt tobbet mint az ara alapjan varnad.
Draga autot a fenti hasznalatra amugysem erdemes venni mert a nagy futas miatt oriasi lesz az ertekvesztes.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen