- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- iPhone topik
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Android szakmai topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
Hirdetés
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzsryl
nagyúr
válasz stilo18 #213392 üzenetére
Octavia MK2 1.9PDTDI. A motor örökélet +1 nap, de törődést ez is igényel. Napi 100km-re ez nyújthatja talán a legjobb fogyasztást. 2.5M-ból a legtetejéből lehet válogatni.
Megane MK3 1.6i. Ez nyújtja 2.5M-ig a legtöbbet, legmodernebbet, legjobban felszereltet és nagyon megbízható, tehát nem drága fenntartani és nem kell bérletet venni a szerelőnél.
Ha méretben elegendő, akkor Swift MK5 (2010-2017) 1.2i. 5l alatt elvan szinte bármilyen körülmények között, gombokért van hozzá minden, nincsenek típushibái, mint az előző vasaló Swiftnek, szóval kisautók közül best buy.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
rbalint88
addikt
válasz tibbike01 #213402 üzenetére
Egy benezett fektavos koccanas egy led fenyszoros csodaval siman tobbmillios kar tud lenni. Lampa 200k-2M darabja, lokoshej, radarok… es akkor meg semmi komoly nem serult… nekunk evi 200k korul van a casco a golfra, de sokkal kevesbe faj azt kifizetni tervezhetoen, mintha esetleg beut a szar es milliokat buknank
-
tibbike01
őstag
válasz rbalint88 #213403 üzenetére
3 év alatt 700ezeret fizetsz ki, és ha beüt egy 1milliós kár, akkor még 200ezret kifizetsz (ha 20% az önrész). Nem éri meg jobban értékpapírban tartani 1-2 milliót ilyen esetre? Persze egy 20+ milliós csoda autónál, városi igénytelen közlekedéssel megérheti.
[ Szerkesztve ]
-
válasz tibbike01 #213402 üzenetére
Nekem tavaly elverte a jég az autót kaposváron, 850eFt volt a javítás összesen, a casco fedezte, csak az önrészt kellett fizetnem. Ez egy 2M Ft-os autó volt. Az éves casco volt 40eFt.
Olyan is történt velem, hogy az út szélén állt az autó és az egész oldalát végig szántották és levitték a tükröm, 5elem fényezése +elektromos fűthető tükör indexel.
Meg ugye ott van még a lopás, vagy rádöl egy fa...
Vagy lekoccolod az elötted menőt, egy mai autónál az első 30 cm 1,5-2M Ft
Én mindenre kötök cascot, igaz nekem az egyik autóra 40eFt a másikra 80eFt 56eFt önerővel az éves casco[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
rbalint88
addikt
válasz tibbike01 #213404 üzenetére
1-2 millioval nem vagy kisegitve egy dragabb onhibas koccnal, de amit fial azt el lehet kolteni a casco dijara
Szvsz inkabb fizetem a cascot es az onreszt, ha baj van, mint hogy hirtelen kelljen elorantani milliokat. Lehet csak “elegetett penz”, ha nem tortenik semmi, de szerintem nem sokan tartanak dedikaltan autotoresre par milliot lekotve -
_drk
őstag
Sziasztok ismét.
Segítetek autóra vadászni?
Toyota Auris 1.6 kombi.Úgy látom hosszas keresgélés után olyan 5 misi környékén mennek.
Sajna a hibridek 6tól kezdődnek ilyen 2-300 ezer km-rel, így az felejtős. Meg hát az 1.33-as is. 1.2T meg ritka mint a fehér holló, de nem is vadítanám annyira a szerkezetet.
Borsodból megyek, azt megfogadtam, hogy 400 km-re nem megyek autót nézni.
Bár a terv, hogy egy külön erre szakosodott céggel átnézetem a verdát. Halgassák meg a motort, meg nézzenek alá. Egyértelmű problémákat csak kiszűrnek.Ami eddig befutó lenne:
[https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/toyota/auris/toyota_auris_touring_sports_1.6_active-19063720#sid=194d8932-c86e-4d1e-a967-c3f0dd799a10]
Carnetről bármi infó? Meg annyi a bajom vele, hogy extrákban gyenge. Ülésfűtés tolató kamera sokban benne van.Becsületes nepperé nem is lenne rossz 4,5-ért. De FL előtti, az új jobban tetszik
[https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/toyota/auris/toyota_auris_touring_sports_1.6_active_trend_becsuletesnepper-19171083#sid=194d8932-c86e-4d1e-a967-c3f0dd799a10]Ezt nem rég tették fel:
[https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/toyota/auris/toyota_auris_touring_sports_1.6_active_my17_comfort_magyarorszagi_serulesmentes_vegig_szervizelt-19225016#sid=194d8932-c86e-4d1e-a967-c3f0dd799a10]Mellé van egy rozsdás Fabiám. Fogalmam nincs mitcsináljak vele. Szerintem be se veszik. Ha be is vennék, nem akarok felmenni vele Pestre
[ Szerkesztve ]
-
Mauzes
őstag
Sziasztok, nagyon basic kérdés, de kaphatok esetleg tippeket, hogy ki milyen használt autót választana magának, ha a fő kritériumok az alábbiak:
- elsősorban, de nem kizárólag budapesti munkába járásra kell (dízel nem preferált)
- 2. autó, 90%-ban a családfő használja, így nem hátrány, ha van benne valami izgalom a helyváltoztatáson kívül
- max 4-5 éves
- több mint 2 személyes
- kb 8 millió Ft
- munka miatt (sajnos) meg kell ütnie egy bizonyos reprezentációs színvonalat, tehát nagyon minimum ilyen VW vagy Mazda szint, de ezekből sem a legalsó szegmens (azért "sajnos", mert amúgy ellennék én egy Swift-tel is, ha ez nem lenne szempont)Alapból amúgy Mazda MX-5-re vágytam, de 3 gyerek mellett praktikussági okokból inkább kizártam a 2 személyes autókat. Most a Lexus IS hibrid van még ötletben, 8-9m körül már kaphatóak. Tudtok jobb vételt ebben az árban? Vagy bármi más jellegű ötlet?
-
Xero
nagyúr
válasz Mauzes #213409 üzenetére
Par hete vettem 2.5 eves Mazda-t 9.7M-ert. Szerintem nagyjabol uti a szintet amire gondolsz.
3 gyerekkel mondjuk nem feltetlenul ezt valasztanam, akkor inkabb egy kombi vagy (uram bocsa) egy CX-5.Amin meg gondolkoztam az a Kia Ceed SW, de azzal meg ennyire sem lehet "reprezentalni", ha tenyleg szamit.
-
-
Mauzes
őstag
Köszi, Mazdák szimpatikusak nekem is. Monjduk CX 5 sem nagyobb semmivel szerintem, mint a 6-os, amúgy sem vagyok oda a SUV-okért. A 3 gyereket csak azért írtam, hogy néha lenne benne 1-nél több gyerek, de 3-at egyszerre nem szállítanék. Szóval nem is kell, hogy nagy legyen, ez lehet félreérthető volt. Talán amúgy a Mazda 3 is éppen elég lenne a "reprezentációs" kritériumhoz, bár nem sokkal olcsóbb, mint a 6-os.
Igen, a Kia elég necces, egy újabb Niro vagy EV6 persze menő lenne, de az már más árszint. Sima Ceed helyett még esetleg a Proceed vagy Xceed izgalmasabban néz ki. Mondjuk 10-ért van már Stinger is.
-
Mauzes
őstag
válasz f4lcon #213411 üzenetére
lejárt a szerk:
Olyan tanácsadói munka, amelynél gazdag cégtulajdonosoknak sok pénzért adjuk el a szolgáltatást, szóval egy bizonyos megjelenés alatt azt a benyomást keltenénk, hogy nem vagyunk komolyan vehetők vagy szarul megy a business. Na most ha igazán komolyan venném ezt a szempontot, akkor csak prémium kategória jöhetne szóba. De számomra az autó nem annyira fontos tárgy és amennyire tudok próbálok anyagilag észszerű maradni -> így jön az a kompromisszum, hogy valami korrekt autót válasszak a prémiumtól olcsóbb, de a helyváltoztatásra elégségestől minőségibb szegmensben. -
TrollBalint
addikt
válasz Mauzes #213413 üzenetére
Ha mindenképpen fontos - vagy inkább nagyon fontos - a megjelenés, akkor én lehet valami újba gondolkodnék és nem megvenni, hanem lizingelni / hitelre. Akkor látják, hogy új, telik rá, igazából még ha lizingelt is, akkor meg azt sugallja, hogy hosszútávra tervezel, biztos bevételed van, amiből havonta tudod törleszteni és 8M-ból pár évre tudsz bérelni valamit.
Mivel most a SUV a menő és fekapott, én lehet abban gondolkodnék, de ezt igazából neked kell tudni (vagyis inkább eldönteni), egy Arteon is szép business-es megjelenésűhttps://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
Gombinyó
őstag
válasz tibbike01 #213404 üzenetére
Casco nekem egy szalon Corollára 2,5 év alatt 300e ft alatt volt összesen.
Ez idő alatt történt két kavicsfelverődés, egy a szélvédőre, egy az emblémára, javítás 500e volt. Utángyártott nincs...
Egyszer rátoltattam kissé valamire (a lakkozott műanyag sérült a lökös részén, utángyártott szintén nincs belőle), illetve találtam az ajtón egy rányitást, ezek javítási költsége szintén 500e ft volt.
Önerőt 100ezret fizettem összesen.+ elég sok őzcsalád járt arra télen amerre közlekedtem, szerencsére nem fogtam egyet se, de ha mégis...
Nekem megérte.
-
Xero
nagyúr
válasz Mauzes #213413 üzenetére
Ezzel ovatosan. Nagyon tulajdonos/CEO valogatja hogyan reagal ezekre. Nyilvan nem szabad egy szakadt swift-el megerkezni, de egy szugyig rakott S Merci is negativ erzelmeket kelthet.
Ez is pont olyan, hogy el kell talalni az arany kozeputat amibol meg ugy latjak, normalisan prosperalsz es odafigyelsz a dolgokra, de nem huzod le olyan mertekben az ugyfeleket, hogy tollasra keresd magadat.Nehez ugy.
-
Na igen, ezen én is szoktam gondolkozni, mindjárt vissza is nézem milyen autóm volt mikor a legtöbb ingatlant adtam el
Na megnéztem 2013-as i30 kombi, 2015- ös i20[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Mauzes
őstag
válasz rbalint88 #213414 üzenetére
Köszi a tippeket, Renault-n és Ford-on kívül szimpatikus, BMW-k tetszenek, de mindig szidják innen-onnan (a fenntartását), B8 Passat-om meg amúgy pont most van, de dízel és ezt akarom lecserélni hasonló értékben vagy "spórolva".
Llew: résztulajdonos vagyok és így lényegében magamnak csinálom a profitot, így az autóról is én döntök úgymond saját kontóra. Anyagilag megtehetném, hogy drágát veszek, de nekem fáj sok pénz autóra elk*rni.
TrollBalint: nem ennyire fontos, hogy mindig új autó legyen. A lízinget nézegettük, de sokkal jobban megérősnek tűnt saját autó hosszabb távon, főleg hogy a lízing áfáját sem tudjuk leírni. SUV-ból max Lexus . Arteon nem rossz ötlet, de valójában még ez is feleslegesen nagy.
Xero: abszolút, de én is pont ezt írtam, hogy az alsó szegmens nem játszik, de semmiképpen nem luxus cuccra törekszem. Ebben a szektorban egyébként jellemzően Audi, BMW, Lexus, Volvo stb kategória megy azok között, akiknek küólönösen fontos a saját megjelenésük. És ezeknek sem a belépő modelljei, de persze nem is a csúcsmodellek, amik kiverik az ügyfél szemét. Viszont én meg több pénzt szeretnék, mint sem prémium autót.
Jöhetnek még, de amúgy köszi mindenkinek a tippeket!
-
Mauzes
őstag
válasz molnarpeter #213423 üzenetére
Egy GTE lenne az igazi. eGolf-ról és GTI-ről még kicsit olvasgatok. Meg épp ajánlották az i3 REx-et, az is érdekes koncepció, némi biztonságérzetet biztos ad a plusz motor.
-
TrollBalint
addikt
jól sejtem, hogy ha a kereskedésben az autó bizományiban van, akkor nem jár hozzá a kötelező 1 év garancia? Mivel én nem a kereskedéstől veszem?
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
veterán
válasz TrollBalint #213428 üzenetére
tudtommal jarni jar, csak egy maganszemellyel
szemben sokkal nehezebben ervenyesitheted, mint egy kereskedessel szemben."a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Mauzes
őstag
válasz molnarpeter #213425 üzenetére
Köszi, tök jó tippeket kapok, ezt az Audi verziót nem is ismertem. Konnektoros hibrideknél viszont mindig egy jó kérdés, hogy mennyivel drágábbak az alapkivitelénl (általán sokkal).
-
buca84
őstag
-
pècsimunkás
addikt
válasz buca84 #213431 üzenetére
Akár. Bár, a hirdetésben a lóerőt elírták, mert 95 lovas az 1,4 16V.
Nekem ilyen autóm volt 16 èves koráig jártam ki vele Nèmetországba. Csendes, megbízható, keveset fogyasztó autó volt.
Vannak fiatalabbak is, nèzegesd a hirdetéseket.
Amit linkeltèl, az nem alap, ahogy nèzem. Van króm diszítès, színezett üveg elektromos tükör, stb...Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz imyourfriend #213435 üzenetére
Bontott van fillerekert mar szerencsere Imprezahoz. De igen a gyari cuccok dragak. Tpms szenzort vettem kintrol pl, a Continental 5 ev garival 50k lett volna a gyari Denso 67k de 10 ev elemgari van ra... Szoval van kivetel is.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
_drk
őstag
Most ezen gondolkoztam el :
[https://joautok.hu/hasznaltauto/toyota/auris/auris-touring-sports-1.8-hsd-live-automata-/se4c5x9/]
-
őstag
válasz Mauzes #213413 üzenetére
az ilyenre az én saját véleményem szerint egy Skoda Superb illik a legjobban: lehet Laurin&Klement, fullos, de kifelé főleg elsőre, de sokszor még másodikra sem azt mutatja, hogy mennyid van.
elég komoly verda ahhoz, hogy komolyan vegyenek, de nincs rajta 4 karika, hogy arra gondoljon a másik fél, hogy épp most is csak rajta akarsz meggazdagodni.
második befutó: Mondeo HEV Vignale[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
_drk
őstag
Hibrid mennyire lehet gáz használtan?
Már tényleg ott vagyok hogy unom az egészet.
Vannak 3,5m-től 8-ig ezernyi variációval.
1.6 ami kéne alig van, ami van meg nem tudom, olyan gyanúsak...
6-tól meg mennek a hibridek, de minden féle hírdetés van. 300 000 km-rel is van kevésbé felszerelt, meg 70 000km -rel teljesen pöpec is. Mind kettő 6m-ért.Azt látom, hogy be van állva a piac, ugyan azokat a kocsikat látom nap mint nap. Lehet az új hírdetések már normálisabban van árazva.
[ Szerkesztve ]
-
Mauzes
őstag
válasz bandus #213440 üzenetére
Ez nem megvezetés, de a benyomások szerintem mindenkinél számítanak. Nálunk a lényeg, hogy ne lógjon ki a lóláb egyik oldalon sem. Elkérünk ötvenmilliót egy tanácsadásért és közben Suzukival járunk? Ez mindenképpen fura (lehet). Ha meg Ferrari lenne, az ugyanúgy rossz benyomást kelt(het)ne.
f4lcon: tényleg nem akarok arrogáns lenni, szerintem jó autó a Superb, majdnem ezt vettem Passat helyett. De a Skoda és a Ford azért nem illik bele ebbe a "reprezentációs" képbe, mert nagyon erősen cégautó hatása van (jobb sales-es vagy középvezetői réteg népautója).
-
veterán
válasz Mauzes #213442 üzenetére
egész sokat dolgoztam tanácsadókkal, volt, hogy ennél kevesebbért de volt, hogy sokkal több pénzért. sosem álltunk az ablakban és néztük, hogy milyen autóval jön. pl. beállsz egy céges mélygarázsba, ki megy le megnézni a kocsid? volt aki taxival jött, volt aki felhvott, hogy sry, kicsit késik, mert késett a vonata. és?
ha képes elvégezni a munkát, jó referenciái vannak és egyébként megvan az az érzés, hogy jó együtt dolgozni vele, felőlem jöhet görkorival is szóval szerintem túlértékeled ezt az autóval történő reprezentációt.
[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
JackFeryll
őstag
válasz Mauzes #213442 üzenetére
Szerintem ha új autó áron 15-30M közt nézel valami utazós autót akkor nagyon nem lőhetsz mellé.
Lehet hogy a mazda kevésbé tucat , de ha a ford kevés akkor már lehetne S90, Arteon és társai. Szóval ha kifelé mutatni akarunk akkor ilyen kevés pénzből csak a kínálat legalja lesz.
[ Szerkesztve ]
-
hellomi
tag
válasz JackFeryll #213444 üzenetére
Dolgoztam egy cegnel, ahol ceges akviziciokat keszitettunk elo, legtobbszor a mi irodankban volt a ket felnek a targyalasa, affele mediatorkent is mukodtunk, mivel foldszinti iroda voltunk, kozvetlen parkoloval az ablak elott, minden alkalommal lattuk, hogy ki-milyen autoval jon, rengetegszer volt, hogy valamelyik fel hamarabb erkezett, valahogy mindig szoba kerultek az autok, ki-mivel jar, sokan nagyobb jelentoseget tulajdonitanak neki, mint gondolnank.
Az en sajat tapasztalatom, amit leszurtem az idok soran a kulonbozo velemenyekbol, hogy egy kozepes Merci, BMW(E osztaly es tarsai), az ami nem tunik tul soknak, de kevesnek sem, Skoda/VW/Ford akarmilyen is legyen, mindig "csorojanos" ceges auto feelinget ebresztett a masik felben, amikor meg efolotti autok voltak, 7es szeria, S class, A8, Q7, stb, az meg a "lassamindenkihogykivagyoken" iranyba tolta el a dolgot.
Bar volt olyan eset, hogy az egyik ugyvezeto valami olcsobb, regi Poloval jott, hogy az ove epp szervizben van es az asszony autojaval jott el, majd szabadkozott, hogy elfelejtett manualis valtos autot vezetni, lefulladt vele utkozben, stb, ezert kesett...
ASUS ROG B450-F Strix | AMD Ryzen 7 5700G | Crucial Ballistix Sport 2x8GB DDR4 | eVGA RTX 2080 Super XC | Samsung 970 Evo Plus 500GB | Corsair RM750x | NZXT H510i White | ID Cooling SE-224-XT White | Samsung CHG90 49" | Apple Macbook Air M1 |
-
Mauzes
őstag
válasz bandus #213443 üzenetére
Hidd el, hogy ez totál nem így van, hogy egyáltalán nem számít. Most nyilván egy nagy átlagról beszélek, és tapasztalatból.
Viszont amúgy kicsit túl mélyre is mentünk ebben, nem gondoltam, hogy erre cuppan majd rá mindenki a leírásomból .
Stilo18: igen, és jófejek is vagytok. Az 50 milliós munkák persze nem pár órás melók és nem is személyesen hozzám folynak be ezek a bevételek, akkor nem nagyon kérdezgetnék semmit.
-
Doki16
addikt
Auris Hibrid egyáltalán nem gáz használtan. Executive a legmagasabb felszereltség, csak sajnos nem érdemes arra alapozni amit írnak a hirdetésben, mert sok a kamus. Szemrevételezéssel érdemes az extrák meglétét nézni. Bazi tartós szerkezet, nem szoktak vele komoly gondok lenni.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
TrollBalint
addikt
Tegnap megnéztünk egy Style felszereltségű Superb-t, 2017-es. Az ülése nagyon kényelmes, nem tudom ezek az ülések vannak-e a hasonló felszereltségű Octavia-ba, ha igen, akkor még az is szóba jöhet, de maga az autó nagyon megtetszett. A konkrét példány egy méltánytalanul elhanyagolt autó így azt biztos nem vesszük meg, de egyelőre tudom merre keressek. Csak sajnos, a legtöbb Superb ami 1.8 TSi az automata váltós, amit ha lehet mellőznék.
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
Új hozzászólás Aktív témák
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- ArenaRacer Craftsman Gamer szék
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt