- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Milyen okostelefont vegyek?
- Ezek a Samsung Galaxy A35 és Galaxy A55 magyar árai
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- iPhone topik
- Érkezőben a Poco M6 4G
- Bluetooth-headsetekről általában
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
imyourfriend
őstag
válasz footy #213700 üzenetére
Ide Szentgotthárd, Szombathely környékére ingázni én sem vennék összkerekes szekeret, hacsaknem egy eldugott faluban van a munkahely a domb tetején akkor télen lehet húzós de a fő és magasabb rendű mellékutak kiváló állapotúak nyugati szomszédunknál télen is. Egy jóféle golfot, oktavot vennék erre a célra 2.0 dizellel ulesfutes tempomat aztán gyerünk.
Személy szerint 1.6 cr O3-at használok 2015-bol, a fogyasztást nem tenném első helyre ha 5 liter környékéből megáll azzal már jól lehet ingázni csak oda kell figyelni a bódé állapotára mindig, 3.5-4M környékén vannak jóféle darabok.
-
syC
addikt
válasz footy #213700 üzenetére
#213700 footy
S31-en fogok menni, tehát osztrák oldalon 100% gyorsforgalmis. Nem a vidék indokolja az összkereket, hanem biztonság faktor. De ellenem legyen szólva, hogy eddig kb. mindenki le akart beszélni róla. Azért szeretnék nagy kasztnit, mert szeretem a nagy autókat és talán mert egy fokkal biztonságosabbak. Reanult-m van jelenleg, azt többet nem szeretnék. Opelek az újabb insigniát leszámítva nem tetszenek.#213701 imyourfriend:
1.6 cr az psa motor, ugye?•
-
wwhy
veterán
válasz footy #213700 üzenetére
Szerintem talizmánt csak akkor, ha van szerencsetalizmánod ... Annyi elektromos nyűgje lehet, hogy a világ összes imája sem lesz elég meggyógyítani ... Amikor kijött a modell "hegyekben" álltak nálunk a szerviz udvarán...
ELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>
-
pècsimunkás
addikt
A 170 lovas Insignia is rendben van. Kívül, belül, motorikusan, meg mindenhogyan.
Öcsém nemrég vett egyet.
Nehezen jutott hozzá, mert a 2.0 l dízel Insigniákat 1-2 nap alatt elkapkodják Németországban is.Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
syC
addikt
válasz pècsimunkás #213707 üzenetére
Ez az insignia (2017+) valahogy nem izgat fel, bár árban nem annyira rossz.
•
-
vzsryl
nagyúr
Kék Octavia 3 és Mo-n mindenki félreáll előtted.
A sötétbarna Superb mk2 fl is mindig “takarította” nekem az utat, pedig ugyanúgy mentem vele, mint eddig bármelyik autómmal. A faceliftes mk2 Superb szemből 99%-ban O3-nak tűnik.
Magyarországon az emberek tudatalattijában az O3 = rendőrautó vagy civil renderőrautó. Kivéve ha fehér, mert akkor céges kocsi.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
syC
addikt
Vannak árak: 7es golf 4 alatt nincs. O3 is kb. ebben az ársávban mozog. Mondeo van/ volt a családban sok, azt is kerülném, nekem nem szimpi.
•
-
Paxker315
addikt
kukkants rá a 2015 facelift utáni Toyota Auris HSD-kre vagy előző genes Yaris HSD-kre Ha már árazás.
[ Szerkesztve ]
https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )
-
BigBlackDog
veterán
válasz JackFeryll #213714 üzenetére
Az Auris nem 3F, hanem megbízható japppán technológia.
-
footy
addikt
válasz JackFeryll #213714 üzenetére
A strapabirosag igerete. Ezzel szemben sok fejben meg ott van a 3F szabaly.
BigBlackDog
LOL[ Szerkesztve ]
-
_drk
őstag
válasz footy #213716 üzenetére
Az a baj, hogy ez a 3F mondjuk az én környezetemben teljesen valid.
Nincs olyan Ford amivel ne lett volna baj. Tesómék több éve szívnak egy 2010-es Mondeo-val, 2 éve volt náluk mikor kiderült, hogy a motor kuka és azóta is 1000km-en megeszi a 4 liter olajat. Új motorra 1 millás ajánlatot kaptak.
Franciák szokásukhoz képest elektronikailag hulladékok.
Fiát Albeája van egyik kollégámnak. Utálja! Családból kapta, hogy megkímélt de azóta eltelt pár év és már minden baja is van. Cserébe randa és még nem is megy....Inkább a tejfölös doboz....
-
Lefty
addikt
Sziasztok,
az 1.3 TCe benzinmotor, ami a 2. generacios (2019-töl gyartott) Renault Captur-ben van az egy megbizhato motor?
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
3F-bol nekem ezek voltak:
2002 Punto 1.2
2011 Alfa Giulietta 1.4TB
2017 Ford Focus 1.0EB
Jelenleg van:
2018 Citroen Cactus 1.2PT
2018 Citroen Picasso 1.2PTEgyikkel sem volt semmilyen gond (a Punto kivetel de azt nagyon olcson vettem igenytelen tulajtol es gyujtokabelt, gyertyat meg egy kormanyszervo relet kellett cserelni kb 40e HUF osszesen )
Meg kell nezni mit vesz az ember, de ez nem a markatol fugg, hanem adott tipus/motor kombinaciojatol. Sot ha meg passzol is a kombinacio akkor is nagyon fontos az eloelet, mert hiaba "bulletproof" az 1.8HSD ha nem csinaljak meg a koztes huto tisztitast, vagy nem cserelik idoben a vizpumpat, vagy csak tul sokaig all az auto, akkor nagyon komoly problemak is beugorhatnak...
ui: Sot a toyotanal, hondanal,suzukinal benne van a fejekben hogy a golyoallo japan technika mindent kibir ezert elsporoljak az olajcsereket es egyeb karbantartasokat.
#allapototveszunk[ Szerkesztve ]
-
wwhy
veterán
Az én környezetemben pedig nem valid
Tesóm alatt 28x.xxx km-t ment egy Fiat Punto, gyakorlatilag csak kopó anyagokkal kellett foglalkozni, és rendesen volt szervizelve.
Jómagam egy Thaliát nyúztam 9x.xxx km-ig, problémamentesen, a kollégám szintén Tháliába 17x.xxx km-t tolt bele, mielőtt eladta.
Fjord nincs a környezetembenELADÓ <<narancs Honor Magic5 Ultimate>> <<Újszerű, doboz, minden kellék>>
-
tboldi
nagyúr
Nekem sincs különösebb rossz tapasztalatom a digókkal, bár nem olyan régóta van közöm hozzájuk. ‘21 szeptemberében vettünk egy Lancia Ypsilont a hírhedt 1.3 Multijettel, gyakorlatilag egy 2-es Punto szebb köntösben, és csak a hátsó féket meg a testkábelt cseréltem rajta a folyadékokon kívül, amíg össze nem tört ‘22 decemberében. Idén januárban aztán vettünk egy 1.4 turbóbenyás Alfa Romeo MiTót, ami a Grande Punto rokona, ~3 hónap alatt még semmi egetrengető, csak a fényszórókat cseréltem, mert csúnyácskák voltak.
szerk.: El is felejtettem, teknőt cseréltem még az Alfán, mert megszakadt az olajleeresztő menete, de ez inkább user error, nem az autó hibája. Még a klímára kell ránézni, mert hűt ugyan, de lehetne combosabb is, illetve az anyósülésben nem működik az ülésfűtés (annyira nem zavar, a vezetőülésben jó).
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz footy #213721 üzenetére
Most fogyasztjuk a 3. Ford-ot. Galaxy -> S-Max -> S-Max.
Az első kettő használt volt, a mostani új.
A használtaknál a kopóalkatrészeken kívül semmi, bár nem voltak nagy futásteljesítmények.
A Galaxy 7 év alatt jó szolgálatot tett, majd az S-Max már csinosabb köntösben tette ugyanezt.
A Mostani S-Max új volt, és az elektronikán kívül az elején csipegette a vizet. Aztán az elektronikai részt rendbe tették, csaréltek egy vízpumpát, azóta úgy tűnik, hogy okés, pedig kutyamotor (E.B.) van benne. Igaz, ez sem extrém felhasználású, éves 12k km-es futásteljesítményű...Na és belépett hozzánk is a "szarolasz", Alfa Giulietta, 1.4TB, de visszafogott 105LE-vel. Majd az idő eldönti, hogy mennyire volt jó vásár.
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
tboldi
nagyúr
Valszeg ez történt, igen.
Még az előző hibalistához hozzáadnám az M32-es váltót, diszkréten vonyít harmadikban és negyedikben. Ha nem is azonnal, de a nem túl távoli jövőben foglalkozós ez is. Bízom benne, hogy a nemrég történt olajcsere és a 2 (vagy 2,3, vagy 2,4 🤷♂️) helyett 2,9 liter olaj egy icipicit kitolja az élettartamát.
[ Szerkesztve ]
-
gooool
őstag
A probléma sokszor az, hogy nem reprezentatív a kijelentés, ugyanis mindig az elégedetlenek hangoskodnak.
Túl vagyunk jó sok francián (Peogeot 206, Renault Laguna 1-2-3, Clio 3, Citroen Xsara), néhány japánon is (régi Swift, Mazda MX-5, Toyota MR2), cégesben pedig VW konszernes (Skoda Rapid, VW Golf, Skoda Octavia) és koreai autók is jutottak (Hyundai i30), meg egy Ford Focus is és igazából olajfogyasztást csak a VW konszernesek produkáltak, idegesítő hibákat pedig - mivel ismerősi körbe kelt el a Xsara, ezért tudom - csak a Citroen, de ott is nagy szerepe volt annak, hogy legyalázta haver egy utoléréses ütközésben az autót, azóta rendetlenkedik az elektronika.
Ismerni kell mit vesz az ember és az sokszor nem az, amit a közvélemény szajkóz. Pl. Suzuki egy jó példa, persze, megbízható, gombokból fenntartható, kimegy a világból. Igen, sajnos emiatt a közhelyek miatt így is bánnak vele. Az első Swiftünkben 60 ezer km-nél mi cseréltünk olajat először...no comment.
Így azért könnyű rossz hírét kelteni bárminek, de leszögezem, hogy bizonyos típusoknál és bizonyos motorizáltságnál abszolút valid a köznyelv által ráaggatott negatív jelzők sora.Lefty:
Az a Renault 1,3-as Tce a jelenlegi ismeretek szerint bátran vehető.
[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
-
grizlisandor
addikt
-
gooool
őstag
Konkretan ugy kellett kiimadkozni belole az eredeti toltetet. Aztan par ezerrel kesobb ledobni egy oblito adalek tarsasagaban es ment tovabb. Azt hiszem 2 eve toltak be a bontoba, mert a kovetkezo tulaj nem igen foglalkozott vele szinten es porra rohadt az alja. Szolgalt 22 evet.
De egyebkent a Xsara is hasonlo tulelo, ott masik nivot rakott bele a tulaj, hogy ne tunjon fel,.hogy keves az olaj benne, aztan cserekor lattam, hogy ebbol csak cirka 2 liter jott le...valtoban is csak a fele volt a kello mennyisegnek. Az autoban a mai napig csak ezek nem romlottak el, ennek ellenere.Üdv, Balázs
-
Gatho87
tag
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem: adott egy 2002-es Fabia 1.4 mpi.
A fő probléma az volt, hogy indítás után és menet közben is random villogott a fényszóró. Ez egyre sűrűbb lett és már minden világítás ezt csinálta (féklámpa, belső világítás, egyszer kétszer elment a servo, de a servolámpa többször is kigyulladt, az indítás is nehezen ment csak kerregett(de inkább nyáron, télen pöcc-röff, de elindult..). Előszőr testbajra gyanakodtunk, de nem az...
Aztán generátor, fel is lett újítva két fázis minusz volt. Utána még mindig csinálta. Visszavittük garanciába kimérték az autót. Hát a servoszivattyú szivat, mert szopkodja az áramot, nagy feszültséget vesz fel random (aksit is tönkrevágta). Ki lett cserélve az is, aztán minden szipi-szuper 3 hónapja, nem villog este már van fényünk is és látunk is, autó pöcc-röff.. aztán a mai napon megint elkezdte..indítás után. Csináltam videót is hangosan érdemes megnézni, hallani ezt "fúrú" hangot és ezzel szinkromban a fényszóró is villog és az alapjárat ugyan ebben az ütemben ugrál. Szerintetek mi lehet a baj? (Ezt egyébként indítás után csinálta, de vásarlásból hazafele már nem..indításnál és út közben sem (kb 15 km). Utána járattuk egy kicsit, párszor ráimdítottunk, de semmi..[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz tboldi #213737 üzenetére
mindenhol vannak nyugos szeriak, de ez az M32-s valto javitas ezzel a upgarde kit-l, igazabol meg annyira nem is nagy kiadas
ennel SOKKAL meredekebb osszegekbol javithato tipushibak is vannak mas gyartoknal
en egyebkent megfigyeltem mar 20+ ev digoverdazas utan, hogyha egy digo autoval van vmi akar meg fruttibol is javitando tortenet, vagy mar 100k+, ami ha belegondolsz nem egy fuha, foleg manapsag, akkor aaa el kell adni, szar-fos-szemet
francia ugyanez
ha egy jakuza vagy nemetvagen keri az 5-800k-t, akkor aaa azt siman ra kell tapsolni
annyira tipikus egyebkenttöbb drón kell ;P
-
addikt
Mi a véleményetek a Cupra márkáról?
Mostanában láttam több Cupra Formentort, először azt sem tudtam, mi ez. Atomjól néz ki. Ahogy elnézem, elég magas lóerőkkel bír. A hibrid verzió gondolom csak plug-in, amiért kár, mert én az öntöltősöket szeretem.
-
addikt
válasz tibbike01 #213741 üzenetére
Ja, hogy talán még a Skoda szintet sem éri el etéren?
Csak mert az alternatíva Lexus UX vagy NX lenne nálam, csak azokból hiányolom az erőt és egy jó infotainment rendszert (a vadiúj változatokban már jó, de azok pár évig még nem lesznek olyan áron, amiért jók).
[ Szerkesztve ]
-
tibbike01
őstag
válasz Citroware #213742 üzenetére
Lexus UX nagyon kicsi, főleg a csomagtartó, az NX már sokkal jobb, de durván túl van árazva, 2018 utánit érdemes venni. Ha szoktál autopályázni is, akkor ne erőltesd őket.
Hasonló dilemmában voltam én is és így jutottam el egy 1.5tsi e-tec dsg Octavihoz amit azóta is imádok. -
őstag
válasz tibbike01 #213743 üzenetére
a 204 lóerős alap Q5-ös listaára nincs egy millióval kevesebb, de nem tartalmazza az elektromos csomagtérajtót, a full-led első fényszórót, vagy a 431 ezer forintos Carplay-t...
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz tibbike01 #213747 üzenetére
ja, az sem NX sajátosság, én is drágábban adtam el a Kodiaq-ot 4 évesen és 115 ezer km-el, mint amennyiért megvettem új autóként.
Rav4 szintén zenész, amikor a Kodiaq-ot választottam, akkor a másik versenyző a Rav4 volt, azok is 10,5 körül mentek listaáron, ma ennyiért a kínálat legalja van, de a jobbnak kinézők 12 felett.“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
dlor
tag
Sziasztok Hozzáértőktől kérdezném, hogy a három autó közül ki melyikre tenné le a voksát? Peugeot 2008, Renault Captur, Opel Mokka, vagy milyen új autót érdemes venni ebben a kategóriában most? Köszönöm.
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W