- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- VoLTE/VoWiFi
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Honor Magic V2 - origami
- Csak 15 ezret kérnek ezért az autós fejegységért - hát olyan is
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Fotók, videók mobillal
Aktív témák
-
pszili8
aktív tag
válasz
No-kia #49885 üzenetére
zoo8800 már megmondta a tutit,de ne Cora/tesco/metroba vegyél akkut,hanem akku-s boltba,vagy autósboltba.Csak azért mondom mert haver megvette 30k+ ba az új Bosch akkut a Metro-ba és kiderült h szar az akku,és nem cserélték ki,az akksiboltban meg gondozzák az akkukat.Én egy IKV-s épület bontásánál találtam 2db Banner Power Bull akksit,mai napig azt használom az Expertbe(az más kérdés,hogy volt ott egy patika állapotú Toyota Hiace 60k km-rel,de azt le kellett adni sajnos
)
Khelben: nem kell gyári,ez a Zimmermann is van olyan jó,mondjuk a Brembo sem került volna sokkal többe. -
hobizoli
nagyúr
válasz
No-kia #49774 üzenetére
Ijen autoknal 2 dolgot lehet csinalni, ha kb mar megvan a love ra.
Vagy megveszel egy tutit, ami mar "kesz" van, de ennek ojan ara lesz, hogy elso gondolatod az lesz, hogy ezhüje es menten ütőeret vagsz, vagy megveszel egy lepukkantat halott motorral meg turboval occsoe es megcsinalod magadnak. Ami amikor annyiban lesz, mint a kesz tudod, hogy mi van benne kicserelve es nem lesz mar zsakbamacska, de azzal nem az van, hogy kifizeted belulsz es go, hanem 2-3 honapig vagy tovabb elqrod ra minden szabadidod, futkarozol ezert-azert mindenhova, turod a netet a hekker alkatreszekert stb... de a vegen az ojan lesz, amit te szeretnel
Elso esetben azert van ojan ara, mert mar vegigszoptak vele azt, amit amugy te is vegigszopnal, ha elkezdesz egy gyarit farigcsalni -csak az akkor mire kesz van siman tobbe kerul-, de ha kiszamolod meg igy is sokkal olcsobb megvenni a "kész"-t, mint amibe neki ez kerult.
A masodiknal meg minden csak ido kerdese, hiszen a penzed megvan...Gyarit meg azert nehez talalni, mert vagy lepukkant van vagy mar "megcsinalt", mert ha egyszer lekokad pl a dugattyu benne, olcsobb kovacsoltat venni bele, mint a szeria gyari (nem_kovacsolt) dugokat, ami ugye nyilvan sokkal tobbet elbir a gyarinal, es ezzel pedig mar elkezdodik vmi...
A turbo ugyanez a sztori, a gyari az mára mar egy tizen-huszoneves fejlesztes es ma mar annal sokkal jobbak is vannak, elobb indul el, fent sem fogy el, magasabb nyomast is meggyoz, es ha pl bemesz a markakereskedohoz az mond ojan szerenytelennek eppen nem mondhato arat a gyarira, hogy azt varod mikor bujik elo a pezsgővel a TV-s stáb, mert annyiert mashonnan 2-3db ujabb feljesztesu vatta ujat is adnak, khm szurke forrasubol meg akar 4-5db-t is... -
Kickass
őstag
válasz
No-kia #49771 üzenetére
mivel gyári alkatrészekkel nem éri meg megépíteni ha lemihálylik a turbo a dugók vagy bármi igy ezekből gyári egységet már nem nagyon találsz, eladó jót legalábbis biztos nem, ha meg elkezded épitgetni ugyse gyári setupot fogsz épiteni mert seggre egy év után de lehet már hamarabb is kevés lesz aztán ha elindul a lavina a nagy turbo kovi dugók standalone elektronika mentén akkor súlyos milliókat fogod karcolni legalábbis ha azt akarod h jó autód legyen, érdemes pár s13 tulajjal beszélni előtte aki már végigjárta ezt az utat
-
megema
őstag
válasz
No-kia #46539 üzenetére
Nekem is van olyan néha.
Alapvetően tényleg nem arra van tervezve, de 3 ezres fordulat felett már felszabadulnak az erőtartalékok.
Elég meredek az utcánk és egyszer felfelé kifogtam egy munkagépet magam előtt kb. 5 km/h-val. 1-esben menten, semmi szembe forgalom. Na mondom ezt nem várom ki... Padlóig a nyomtan a gázpedált, leelőztem. Gondoltam kipróbálom már milyen nagy fordulatszámon, mert egyébként nem szoktam pörgetni, meg állatkodni, szóval nem váltottam fel. Olyan gyorsulást vágott le 55-ig, hogy csak néztem. Az emelkedő tetején mondjuk már kicsit ki is pörgött 5500-as fordulatnál.
Persze nem erre való, de ha kell, akkor minden további nélkül képes rá.
-
Psychonaut
veterán
válasz
No-kia #43168 üzenetére
márhogy akar driftelni? kijárni mondjuk edzésnapokra szórakozni?
Aha, igen, inkább, mint sztrítrészerkedni.mert gondolom akkor kímélve se lesz
Hát gondolom annyira nem.Viszlát: háát, nem tudom, magamnak lehet, hogy vennék angol autót, de azért "átlagember" nem vágna bele.
SZERK: dízelracer: igen, én rFactor + kormány kombót ajánlottam neki, de mindenképp kell neki az autó.
-
Psychonaut
veterán
válasz
No-kia #43159 üzenetére
Te meg az elfogulatlan vélemény...
Viszlát: reg.adó megdobja nagyon az árat, nem? Amúgy jobbkormány nem lenne gond.
dízelracer: mert driftelni akar a srác, és mindenképpen Ladát akar, én meg le akarom róla beszélni, és keresnék valami autót helyette. Hiába mondok neki jó elsőkerekes autókat, az szóba sem jön.
hobizoli: Köszi!
-
-
No-kia
addikt
válasz
No-kia #40012 üzenetére
Nos, megvettem, 135-ért, 1 éve az udvaron ált, itthon lewaxoltam, sierrás szakival mentem, nem rohad sehol( hátula kerék fölött 2 kis rozsda folt van, javítva lesz) hazahozdtuk, átnézte, gumikon,szűrőkön,folyadékokon kívül semmit se kell cserélnem(központi zárat kell kitisztítani), belülről makulátlan állapot, eddig 200km-ert mentem 15-16 liter benzinnel, de még óvatosan mentem vele
szerintem nem volt rossz vétel
-
-
Khelben
nagyúr
válasz
No-kia #31953 üzenetére
A rendes bukócsővel pl érdekes lenne minden ki- és beszállás, mert annak az ajtók helyén is van része, ha jól rémlik.
Másrészt az autósportban a legtöbb baleset tereptárgynak ütközés, olyankor jól jöhet a bukócső, de ha két bukócsöves autó ütközik egymásnak, olyankor azért nem biztos, hogy hasznos. Márpedig a normál közlekedésben ez a gyakoribb. -
-
-
-
VR6-Fan
veterán
válasz
No-kia #21893 üzenetére
ez egy nagyon jó motorja a VW-nek elég tartós és igénytelen de egy kis gondoskodást ez se bán meg nyilván.
a 116le ahoz elég hogy vagy teljesen kellemesen tudjál vezetni 5.-ben, vagy ha egy előzős bele kell menned akkor nem nő ki a szakálad amég bejezed, és nem kell azon stresszelned hogy időben vissza tudsz e sorolni.
és ezek már elégé extrázotak szoktak lenni, nekem a gyári GTi külső elég bejövös.
szal nem rossz gépek ezek, a 16V (inkább ABF-et keresgélj) meg azért elég jól szedi a lábát, és amég a CW érték nem játszik számottevően bele a gyorsulásba addig kb ugyan úgy megy mint a VR6-os, bár nekem a súlyhoz képest elég lomhák(itt a haverok barátok kőrében a gyári VR6-os 3-as is lomhának számít
, szóval ha valamire azt mondom hogy lomha akkor ezt azért érdemes bele kalkulálni! )
mod:igen az rendes ABF-es gti, csak elég ronda, szerintem. vagy ha még "sportosabb" kocsit akarsz akkor olyanokat nézegessél mint az enyém (~900kg-140le), báűr ott is 100-ból egy ha nagyából úgy ahogy rendbe van.
E-Maxx: azért azt a GTi-t se ajánlgatnám olyan bőszen annak is valószínűleg meg van elég rendesen a maga baja..
dargon:emlékeim szerint az a motor már tudja az euro3-at
(szóval pár dologtól érzékeny búcsút veszel és picit gyarapszik a ménes), amúgy meg a VW-nek 72-ben volt 1,6-os 204le-s motorja szóval nem értem mit problémázól, jah persze szívó.
-
E-Maxx
tag
válasz
No-kia #21895 üzenetére
Ez a rendes GTI, 16V-s.
Amúgy végre egy egész jól kinéző 3-as golf mod, csak azok a felfele nyíló ajtók, meg hullámzó küszöbök....
Amúgy szép darab.dragonfx: Tudod, hogy szeretem a BMW-ket, meg elég sűrűn egyetértek.
De most meg kell mondjam őszintén, hogy hülyeséget mondtál.
A BMW 150 lovas mocija is gyenge ezekhez, ha úgyvesszük.
Ezek csak 4 hengeresek, BMW sor6-os motorokat csinált, lánccal, hátsó hajtással, tök más az egész.
Ahhoz képest ezekből 116ló 4 hengerből, vagy 137 6hengerből, inkább az előbbi a fejlettebb.
Mellesleg bömbi topikba linkeltem neked valamit....Gyere oda is...
VR6-Fan:Az oké, hogy lomha, de mihez képest?
Neked milyen VW-d van?
-
E-Maxx
tag
válasz
No-kia #21890 üzenetére
Az a GTI 3-as golf szerintem gamer0101 kollégának sokkal inkább megfelelne mint a már széthulló sufnituningos, 1.600.000km-es vectra, amit Ő linkelt.
gamer0101:Nehogy azt hidd, hogy ezek közül az A vectrák közül találsz akár egy olyat, amire fél év alatt nem kell legalább 300-400.000ft-ot költened.
Inkább egy 1992-1994 közötti Golf, mint egy A vectra.
Azt semmiképpen nem ajánlom.
Lehet hogy a haverodé jó, de az kb 1 az ezerből, nagyon ritka ami jó, és nem költöd rá az autó árát még minimum.
3-as golfból nagyobb az esély, hogy kifogsz egy jót.
Bár a 3-as meg rohad, inkább egy 2-es dízelben, elmegy a világ végéig, ha vigyáznak rá, és nem is rohad, nincs ami beszarjon rajta, úgyhogy az se lehet rossz.
De ennyi idős autókban nem ritka az 500.000km, úgyhogy az ilyen 200.000km alatti kiírásokat, pláne ami F-nél újabb rendszámú legalább 2-3-al fel kell szorozni.
A vectrát meg ha tényleg nincs több pénzed, felejtsd el.
Hidd el, jót akarok, nem vagyok VW párti, de ezerszer inkább egy golf, mint egy a vectra.
Esetleg egy F astra.... -
VR6-Fan
veterán
válasz
No-kia #21890 üzenetére
na ez a másik fele amit nem vennék meg, am ez a kocsi csak felszereltségben GTi
GTi az amiben 16V motor van 9A motorkoddal (136le, annyira nem erőltetném) és ABF motorkoddal (150le elég jó ha jó 120-ig akkorát megy mint egy VR6-os)
no persze a 16V-k soha nem fogják fogyasztásban beérni a 2E motoros "GTi-t" amit te linkeltél, 500k körül mer ilyen motors GTi-ket egész jókat találni, de az végre inkább 650k lenne (átírás+biztonsági tartalék)
-
VR6-Fan
veterán
válasz
No-kia #21886 üzenetére
autója meg motorja válogatja, meg az hogy mik az elvárásaid a kocsival szemben.
de álltalába nincs velük annyi gond, mert a simák egyszerűek mint a faék.
futóműve nem szereti a csodás magyar utakat, bár szerintem ez nem autó és nem típus függő.
gamer0101:nem vagyok egy opel szaki
, én 20 éves kategoriában valami golfot vennék vagy japán ha sportosan szeretnél vezetni, mert kb 1200kg lehet a vectra és és saccra 130le nos ez azért nem olyan sportos viszont ha nem volt szanaszét hajtogatva akkor esetleges karambólnál valamivel több vas van körülöted és nagyobb a kocsi maga is.
-
-
t1
veterán
válasz
No-kia #18730 üzenetére
Ez a suzuki jó lenne neked, amúgy regiswift.hu-s klubtárs adja el, jó kis gép
-
-
Khelben
nagyúr
válasz
No-kia #18721 üzenetére
ugyanolyan biztonságos, mint bármelyik kisautó a 90-es évek elejéről.
de mondom, vehetsz valami lepukkant nagyobbat, aztán járhatsz vele szervizbe, az is jó hétvégi program.
a hangot meg inkább úgy oldd meg, hogy csak belül lehessen hallani... a sportkipufogós hülyegyerek szindróma csak a vezetőnek élmény, a körülötte lévőknek nem annyira. Persze tudom, manapság divat leszarni a többieket. -
nemma
addikt
válasz
No-kia #16601 üzenetére
Ne is törődj a "ne vegyél francia autót" megjegyzésekkel, vegyél nyugodtan, csak mondjuk ilyet tényleg ne
Nem azért mert öreg, meg szar, hanem mert turbós. A gatyádat ráfizetnéd, rengeteget fogyaszt és a turbó folyton elba**ódik.
Jah, és ha már itt vagyok! Erről valami hozzáértő véleménye, tapasztalatok?
Köszi!
Aktív témák
- Clair Obscur: Expedition 33 teszt
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Linux kezdőknek
- Politika
- 80% vs. 100% – Tönkreteszed az aksit, ha mindig feltöltöd? – Tech Percek #6
- Autós topik
- HDD probléma (nem adatmentés)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- EAFC 25
- Micro Four Thirds
- További aktív témák...
- Acer Predator Helios 300 - 15,6"FHD IPS - i7-7700HQ - 8GB - 256GB SSD+1TB HDD - GTX 1060 6GB -MAGYAR
- HP LaserJet Pro M404dn
- ÚJ aktiválatlan Apple iPhone 16 Pro Max 256GB ! 1ÉV nemzetközi APPLE GARANCiA
- teljesen ÚJ aktiválatalan Apple iPhone 16 Pro 256GB ! 1ÉV nemzetközi APPLE GARANCiA
- HP ProDesk 600 G2 Mini PC (i5,16GB, 256GB+1TB, Win10) Csere/Beszámítás!
- Bomba ár! Dell Latitude 5410 - i5-10GEN I 16GB I 256SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- DELL PowerEdge R740 rack szerver - 2xGold 6130 (16c/32t, 2.1/3.7GHz), 64GB RAM, 10Gbit HBA330, áfás
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B760M i5 14600KF 32GB DDR4 1TB SSD RX 6700XT 12GB Zalman Z1 Plus Seasonic 650W
- Samsung Galaxy A33 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest