- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
Integra
titán
válasz
E-Maxx #22326 üzenetére
thx
bp-i márkaszervíz lesz elsőnek.
megnézzük, hogy mennyire korrektek, vagy sem.
ha nem, akkor majd osztok, szorzok, hogy mi és hogy éri meg.
elsőre kapnak egy esélyt.szerettem volna egy turbo timert hozatni hozzá japánból. csak nem gyárt már a défi/blitz/apexi etc szart hozzá, érted... nem lehet beszerelni, ugrik a garancia.
mondom, de pont azért szerelném be, hogy még jobban óvjam a motort, arra találták ki ezt. sajnos az mmo nem forgalmaz ilyet mo-n, ezért nem lehet. vagyis lehet, de ugrik a gari.
ehhhh.... ahogy egy brembo vagy project mu, vagy endless fék is gagyi, garancia vesztéssel jár. persze válltig állítják, hogy a fékrendszer a motor teljesítményéhez van igazítva.
én ezt valamiért erősen kétlem..
de természetesen kaptam gyári tartozék katalógust, tele csupa csiri-biri haszontalan optikai cuccal, hogy azokból rendelhetek, mert van. mondom nekem egy első kerekek mögé felszerelhető gumi sárvédő kéne, gumi csomagtértálca, gumi padló szőnyeg, csomagtérháló.. hááát, az már lehet, hogy nincsen. de van sok szép krómbigyó, kilincs, tükör, dupla kipuff rendszer króm végekkel, alu look betétek meg minden..
hajam tudom ettől tépni, komolyan..
na mindegy, ez van. az élet szép -
Integra
titán
válasz
E-Maxx #22316 üzenetére
melyik márkaszervíz volt?
a_tesz ez neked is szól plíz!nolf:
nálam ez úgy fog kinézni, hogy az engedélyem nélkül semmit nem cserélhetnek az autóban és mindent tételesen tudni akarok mielőtt beszerelnék és jóvá kell hagynom.
természetesen ezt akarják mindig elkerülni, érthető.. -
Integra
titán
válasz
E-Maxx #22180 üzenetére
én hasonló képpen gondolkodom, mint te, de elfogadom, hogy más meg nem úgy gondolkodik mint mi
hogy autópályán ki és miért nem húzódik le, miért nem segíti a másikat, ezt nem tudom, soha sem értettem. szerintem figyelmetlenség, egyszerűség, felületesség, a környezet iránti abszolút nemtörődömség biztos benne van..
-
(Kolombusz)
veterán
válasz
E-Maxx #22175 üzenetére
Persze megértem én a te érveidet is, csak az szúrta a szemem, hogy elkezdtél tipikus magyarozni, holott azt sem tudod kiről van szó, nem ismered az igényeit. Ha arra lett volna igénye, biztosan 320cdi-t vesz.
De neki elég a 220cdi, 8.6-os gyorsulás automatával, 170 lóerő, bőven 200 feletti végsebesség. A magyar autópark kb 80 százaléka rosszabb paraméterekkel rendelkezik szerintem.
A fogyasztásos dologról. Például van egy autót, 10 litert fogyaszt. Jársz vele 100 ezer km-t. Ezalatt megeszik 10000 liter benzint. Ha olyan autód lenne, ami 8 litert fogyaszt, az csak 8000 liter benzint enne meg. 2000 liter benzin napi áron olyan fél millió forint. Ha neked van kidobnivaló fél milliód, akkor ok, de szerintem még a nagyon gazdagok sem szívesen dobálják ezeket az összegeket. Legalábbis akiket én ismerek és az átlaghoz képest nagyon gazdagok, azért megnézik, hogy mire költenek. Persze, egy tankolásnál annyira nem feltűnő, de ha kicsit számolsz, rájössz, hogy marha sokat kidobsz így az ablakon.
Ültem Muranoban, még a 1st genben. Tény, hogy az inkább egy amerikai igényekre szabott autó. A ráncfelvarrt már jóval komolyabb, európaiasabb. Első blikkre a pathfinder is igénytelen belsejűnek tűnhet, vagy egy x-trail, de azért ott, ha megtapizod az anyagot, érzed, hogy puha műanyag, jól esik hozzáérni. Ellenben pl. egy rav4 gagyi műanyagjaitól sikítófrászt kapsz.
Egy 300d-t szeretnék, az 8-9 literrel eljár, ami az én futásteljesítményemmel számolva elég lesz. Nyaralni úgysem azzal megyek majd. Veteránbiztosítás évi kb 20k, az alkatrészek olcsók, olvasgattam eleget a témáról. És még egy kicsit autót szerelni is megtanulhatnék rajta.
-
(Kolombusz)
veterán
válasz
E-Maxx #22173 üzenetére
Érdekes, hogy mennyi ember van, aki el tud járni ilyen szörnyen alulmotorizált autókkal, nyisd már fel a szemüket, légyszi.
Ez az üzemanyagos dolog, meg megint olyan, hogy embere válogatja. Az egyik ok, hogy nem vettünk egy X-trailt, mert 9 liter körül fogyaszt. Tiszta pazarlás. Van akit zavar, ha feleslegesen dobja ki az ablakon a pénzt. Persze van akinek jól megy, presztízsautót vesz kétmilláért és tankolja a 10 literes fogyasztást.
Látszik, hogy nem ültél még Nissanban. Bár, egy Z nem is a te leharcolt derekadnak való, papi. Egy Muranoból meg kinéznének, az nem a kétmilláért presztízsautót veszek embereknek lett kitalálva.
Kifejtem neked, hogy nyugodtan alhass, miért nézek zőccséges mergákat Nissan helyett.
Először is, úgy volt (sőt, igazából még mindig úgy van), hogy nyártól az enyém lesz a P12-ese Apámnak. De! Nekem nincs garázsom és egyelőre nincs olyan keresetem, hogy meg tudjam adni ennek az autónak, amit érdemel. Még másfél évig garis, mit fagyoskodna kint egy egyetemista alatt?
Szóval, arra gondoltam, míg egy kicsit idősebb lesz, veszek magamnak egy olcsó autót. Ebben a gazdasági helyzetben amúgy sem a legbölcsebb dolog beleugrani most egy 8-10 milliós autóba, minek terhelje magát Apám ezzel. Majd pár év múlva, ha rendeződnek a dolgok, ő vehet újat, én meg megöröklöm ezt.Hogy miért zöldséges merga? Két fő oka van. Az egyik, hogy a magyarországi p10 sr16de állomány finoman fogalmazva is siralmas. Köszönhető ez az elpusztíthatatlanságának, meg az értékvesztésének (gondolom neked ezt nem kell magyarázni, 2.5 millióért vettél egy turbós, fullos, elegáns presztízsautót, hát igen, azt csak megvenni kell 2.5 millióért, fenntartani nem). Értékvesztése miatt csóró emberekhez került, akik persze basztak karbantartani, így nagyon leharcolt lett. Ennél nagyobb motor pedig felesleges bele, ezzel is tökéletesen el lehet közlekedni.
Körül kell tehát nézni, mi jöhet még szóba olcsón. Hát igen, kereshetnék én is mondjuk Saab 9000-t, v6-os motorral, mert az presztízsautó, meg bármikor szükségem lehet az erőtartalékaira. lol, de nem. Gyerekkori álmom a 123-as mercedes, most is vannak még korrekt állapotúak, olcsó hozzájuk az alkatrész és nem sajnálom kint tartani a hidegben.
Ja és fog a faszom mávval járni, ha két embert hazahozok, ingyen jöttem haza, üzemanyagot sem kell fizetni, nem kell a kurva vonatra várni. Reggelente nem kell az idegbeteg marinéni sóhajtozással egybekötött leheletét érezni a nyakamon, mert tömve van a villamos.
-
(Kolombusz)
veterán
válasz
E-Maxx #22171 üzenetére
A Toyota olyan 8 körül lehetett anno, a Mercit elfelejtettem kérdezni.
Miért tipikus magyar? Nem mindenkinek kell ám a legerősebb, leggyorsabb autó. Nem mindenki attól boldog otthon, hogy levillogták az autópályán, de ő megmutatta. Ellenben az alacsonyabb fogyasztás, egy kanyarkövetős fényszóró, egy kényelmes ülés, adaptív tempomat, meg ilyenek, lehet, hogy ezeket tényleg kihasználja. Nem véletlenül vette meg őket.Van egy ismerősem, tele van pénzzel, de tényleg. Simán járhatna S600-al, ehelyett egy E220 CDI-je van. És nekem ez nagyon szimpatikus.
Tudod ki a tipikus magyar? Az, aki másokra mutogat, hogy szarul csinálják, de a maga háza táján nem néz szét. Ennyi erővel te is tipikus magyar vagy, hogy anno 3 millió forintból "presztízs" autót akartál venni. LOL
-
dragonfx
veterán
válasz
E-Maxx #22164 üzenetére
de látod itt már 70.80 különbség van ott négyzetre emelődik a dolog..persze ez is előfordulhat pályán..akkor rábaxtam..de ilyen esetben jobb ha kiesek a bömiből..lehet több esélyem van....
csibor>>haveréknak kb 2001 környéki van...kevesebb km.rel..mert csak 2. autoként hétvégén meg nyáron használt..full vezetett szervíz sérülésmentes....hibátlan...600e....mondom vazz én kocsim dupla annyi idős de többet ér....megy is hatalmas vacila...nagy bukás tartani potyára..de ennyiért odadni az meg pláne....
-
VR6-Fan
veterán
válasz
E-Maxx #21929 üzenetére
nem hiszem, ha csak kinem dől a 16V motor akkor nem, ezt teljesen gyárira akarom, majd idővel veszek egy 91-est és abba
de golf2-be a VR6 az rutin munka
2003-ba ez a golf1 volt itthon az első VR6, minden home made benne és egyedi (idén jött rá egy vörös csiga 350-400le-t hova magával)
[ő] Mo 2. VR6-os g1-ese egy 2005-ös projektünk közösen építve a tulajjal
2-est meg már csináltunk pár darabot, az olyan mint egy szimpla motor csere ha GTi-ről van szó.
-
VR6-Fan
veterán
válasz
E-Maxx #21923 üzenetére
2-est annyira ne, mert azzal ha csattan kisebb az esélye hogy kiszáll (én is valami hasonlót szoktam mondogatni amikor vissza váltók 2./3.-ba
)
egy 3-as jobban felszerelt 1,6 V 1,8 nem lenne rossz választás!
na, de na
van itthon kellő háttér meg talán szaktudást is össze tudok szedni, ha meg valami ért kidőlne a motor akkor már pár métere pihen tőlem egy VR6
valószínűleg azzal se menne rosszul.
-
VR6-Fan
veterán
válasz
E-Maxx #21897 üzenetére
relatív hogy lomha, annak aki nem hiszi magát "sumarhernek" mindennapi használatra bőven elég, jól fogyaszt strapás halad is
áhh csak egy régi szakadt kettesem[link]
No-kia:7l-től addig amég nyomod neki de hobbizoli jól mondja 13-15körül városban.
gamer0101:van egy olyan sanda gyanúm hogy az a "GTi" elkeni azt a Vectrát gyorsulásban ha téged az autós kártya oldala érdekel a dolgoknak..
hobbizoli:bocs rosszul emlékeztem 81-82, és csak 197le [link]
Viszlát:W12 6l asszem, 650paci, 4x4 amúgy R32 (3,2le) 300le 4x4/GTi 2.0 TFSI 200le (választható 4x4 és DSG)/ GT 1,4 TFSI 170le (választható DSG)
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz
E-Maxx #20243 üzenetére
Hondaknak jellmzoen tullihegett ara van. Megveszi vmi fiatal fanatikus(abb), 2-3 evvel kesobb min annyiert akarja eladni amiert anno vette, ertek csokkenes kozben az ohne, o hat persze
Masik forumban irja is egy embor, hogy az az ITR amit jo egy eve eladott 2.7M-ert most 3M-ert van fent eladokent, nyilvan kozben csak kevesebb lett benne a km meg kozben csak jobban osszekopott a motorja is, stb
Aki meg 2000-s VTI-ert kikohog mostansag 2.4M-t annak inkabb a Hars hegyen van a helye, nem autoban. Siman lehet venni 2/3-ert is ugyanolyat, max annak egy kevesbe elvetemult markabuzi tulaja volt, aki nem 10m-l a foldfelszin felett el arakban. Korul kell nezni, meg kivarni. Igazabol ezekbol csak azok kerulnek ki hasznaltauto.hu-ra, amik nem mentek el az ismerosi korokben egybol, mert az joval occsobbe volt, es az is ugyanojan jo allapotu, mint amit ott a web-n latsz.Emlexem amikor anno 6gen 3D 1.4iS-t nezegettunk mijen arszinvonalat almodott meg egy-ket elado autoert mar akkor is egy-egy Honda tulaj, mind jellemozoen meg csak huszonegynehany eves es bizonyara befekteteskent vettek autot
. Remek uzleti erzekre vall...csak erre inkabb ritka (pl E30 320iS) es/vagy oldtimer autot kellene venni. Sima alapmodell, central+e.ablakon kivul semmi extra, es akar fel milla is volt az elteres azonos evjaratban. Jah es nem feltetlenul a dragabbak voltak jobb allapotuak.
Megneztunk vagy 50-t 2-2.5 honap alatt...
hobizoli
-
Vandit.
addikt
válasz
E-Maxx #20243 üzenetére
Nem az enyém lesz, mint mondtam, hanem az övé. Nekem megfelel, majd egy E36-os is 1.4-ért.
Valaki árulja már el,hogy egy 90lovas, 4. éves autón mi kerül 2.6misibe?Ennyiért veszek egy 2004-es s40-es volvot akár 170 lóval, de 140-el is.Oké, hogy jó autó a honda, de ennyire nem, szóval egy "picit" irreális az ára..
Ezt mondtam neki én is, de sajna makacs és csökönyös nem hallgat senkire csak magára. Sajnos eldöntötte, hogy ez neki jó lesz, így nincs mit tennem. Mindig ilyen Hondát akart, úgyhogy még nehezebb lebeszélni. A hitelről nem is beszélve.
Sajnos nem az eszére hallgat.
-
-
anjani182
őstag
válasz
E-Maxx #19514 üzenetére
Amúgy Volvora visszatérve, ismerettségi körömben van egy újabb S40.
Nekem annyira nem jönnek be a sedanok, talán azért, mert nem fiatalosak. A belseje szerintem nem kiemelkedő, látszik, hogy kanyarba sincs az S60-hoz
A középkonzol tiszta IKEA dizájn
Totál szürkeség belül, nagyon komor és lehangoló számomra. Csomagtartó szája kicsi. Kb. ennyi ami most így eszembe jutott róla...
MOD: viszont amit észrevettem, hogy elég komoly turbós (egyaránt dízel és benzines) motorpalettájuk van
-
Zsubi
őstag
válasz
E-Maxx #19483 üzenetére
Most volt nálunk egy Astra G olyan mint a tietek, 2 hónapig szórakoztunk vele mire rájöttünk hogy mi a baja
Morgó, zugó hang jött a motorjából cseréltünk benne vezérlést, vízpumpát, volt nyomás próbán meghasonlok mire rájöttünk hogy az olajszivattyú kerekei be voltak maródva és az adta azt a furcsa hangot -
fekeandras
őstag
válasz
E-Maxx #19478 üzenetére
Kevesebb pénze van az embereknek és a kereskedők már jól megnézik kinek adnak hitelt.Tavaly fűnek fának adtak autót hitelre.Mit vettetek?
Integra:Személyesen kb. 2mondatot váltottam vele élőben tavasszal egy szlalomversenyen hát elég "érdekes" a stílusa.De a kocsi elég fincsi... -
Mr.Grincs
veterán
válasz
E-Maxx #19377 üzenetére
Rick4: Nem arról van szó hogy számolgatjuk vagy nem a kiadást, meg nincs pénz fenntartani, csak mégis renegteget megzabál, vagyis a tankja nag ya fogyasztása az nagyon jó. csak azt mondom hogy egyszerre kiadni 90 * 280 ftot az meredek . De ezt meg kell fizetni.
E-Maxx: Fainul hasít a rattyendálé úton is de a fogyasztásban meg is látszik fékezés gázadás 1-2 liter többlet de nem mindig. Meg kicsit olcsóbb is az üzemanyag. Visszafelejövet a csomagtartóba is tőcccsük az olcsóbb naftát.
Vannak szép árkok amiket be lehet nyalni csúnyánMeg az már az emberevők földje
-
Mr.Grincs
veterán
válasz
E-Maxx #19370 üzenetére
Melléje képzeltük. Mert rohadt sokba van már románia oda vissza az X5 tel
Ignissel kikurtjó volt
De az meg már nincs meg. 1 tankolással azzal olya 520 kmtert tapostunk ki az durván Marosvásárhely magasságában kellett tankolni. X5 tell meg 800kmter egy tank. Az brassóig elgé volt de húzós összegbe, meg fogyasztásban az már nem annyira móka és kacagás.
rootkiller: lehet hogy neked nem gyere be, de nekem meg családnak a kedvence és talán 30 gázolajjal teli tartálykocsira cserélnénk csak el
Egy ideig kitartana
-
Zsubi
őstag
válasz
E-Maxx #19367 üzenetére
Azért a 2.4T 200hp sem rossz
Sokan fikázzák a PD-t de azon kívül hogy durván, erősen jár a motorja azért nem kell leírni teljesen, az biztos hogy sosem lesz olyan jó mint a Common Rail de azért nem is olyan rossz
Van 1 gyári VW oktató filmem magyar szinkronnal PD (Pumpe Düse) motorokról, van benne pár okosság
Azért kár lenne lecserélni egy BMW-t egy Superb-re
-
DeadMeat
nagyúr
válasz
E-Maxx #19358 üzenetére
Minden vw benne.Szerencsére a dizájn nem.Nameg mit vársz azok után,hogy a superb-t jobban vitték mint a passatot,mert nagyobb és olcsobb volt.Szerinted miért nem kapta meg a legújabb fejlesztéseket,amik a passatokban benne vannak?Olvastam egy cikket,hogy a porsche azon hisztizik,hogy a vw miért engedi a robotváltókat a skodának?És miért lett kisebb az sbII mint a passat?Cigány cég ez a vw sose szerettem.
-
Zsubi
őstag
válasz
E-Maxx #19347 üzenetére
Melyik 3 autóról van szó?
Ez kurva jó, szar a netem és véletlen 3-szor küldtem el
Kettőt töröltem
[ Módosította: philoxenia ]
-
DeadMeat
nagyúr
válasz
E-Maxx #19344 üzenetére
Szerintem az anyaghasználattal nincs baj sem a 156-osnál sem a superb-nél.Más kérdés,hogy pl a pasatban,audi a6-ban jobb anyagok vannak,nade a fosvágen pl még zajcsillapítást sem enged úgy mint a passatban van.Nehogymér jobb legyen,elég az,hogy 10cm-el nagyobb
De mint mondtam izlések és pofonok.
600km van 5,2 misiért az autóban,ennél azért nehéz jót kifogniDe biztos kilehet.
-
DeadMeat
nagyúr
válasz
E-Maxx #19339 üzenetére
ennyi pénzért mondj jobbat
De tudod ízlések és .... szerintem nagyon rendben van a superb belülröl,nemsok minden változtatnék rajta.Ültem már 156-osban,diel volt a drága,az is elég szép,kényelmes,de azért nem ájultam el töle.Tudod más az izlésünk
De azt aláirom,hogy x5 után kicsi lesz az a skodri
-
Versus82
aktív tag
válasz
E-Maxx #16466 üzenetére
ha már volvo D5-ösöket nem nézel inkább? mert egy bitang jó motor.... erős, keveset eszik és kimegy a világból. ha nem vagy diesel ellenes szerintem mindenféleképpen D5-öst vegyél volvo ból. (163 Le a régebbi) szerintem a legszebb dízel hang ami van a piacon ez az 5 henger, de én elfogult vagyok
-
Khelben
nagyúr
válasz
E-Maxx #16486 üzenetére
miért nem viszed be a márkaszervizbe átnézetni? ők papírt is adnak róla, számítógépre is rá tudják kötni, leellenőrzik a szervizkönyvet (emiatt mondjuk ne abba a városba vidd, ahol a kereskedő van)
bemész a kereskedésbe közlöd, hogy el akarod vinni a kocsit átnézetni és ha minden rendben van vele, akkor megveszed. ha nincs baja amit el akarnak titkolni, akkor elengednek akár a szomszéd város szervizébe is, hiszen biztos vevő vagy. ha nem, akkor meg úgyis felejtős az autó.ja és telefont lehet utólag rakni az autóba, napfénytetőt nem. sokkal hasznosabb, hogy nem kell összegörnyedned ha épp közelebb álltál a lámpához, mint kellett volna, mert látni fogod a napfénytetőn keresztül.
nemtom a presztízsvolvonál hogy megy ez, de mikor a mondeot akartam átnézetni, bementem a fordhoz, mondtam nekik, hogy szeretnék egy új autót és számítsák be a mondeot. az autót ingyen átnézték elejétől a végéig (közben elvittek az új focusszal próbakörre, siralmas volt), papírt adtak az eredményről, aztán valamikor küldtek egy árajánlatot, azzal már nem foglalkoztam. viszont megúsztam a 12000 forintos átvizsgálási díjat.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
E-Maxx #16486 üzenetére
Sehogy
Mondanam, hogy szedd le a turbo szivo oldalarol a csovet es kezzel probald megmozgatni a tengelyt, csak ezt nem biztos, hogy lehet, mert nem hagyjak, vagy mert nem hozzaferheto.
Arulkodo lehet az is ha vhol a turbo utan nagyon olajos a levego cso belul -ezt egy bilincset lelazitva meg lehet nezni konnyen vhol ahol egy hozzaferheto csoillesztes van-, ez ket dolog miatt lehet: turbo kezd lekakukkolni es a tengelyenel a labiritngyurus tomites vagy a tengely csapagyazasa mar nincs helyzete magaslatan, vagy nagy a kartelgaz (turbo ele van visszakotve altalaban, ugyhogy ha van, akkor az betudozi)Altalaban nem erdemes felujitgattatni, mert egyes forrasokbol a felujitokeszlet aranal olcsobban lehet venni vadi ujat is
(ami lehet nem pont 1:1 ugyanaz a tipus, de nagyon hasonlo map-u es igazabol ugyis csak az a lenyeg)
Be kell kalkulalni a vetelarba, oszt keszKell menni uzemmeleg motornal 2.-3. sebessegben 4-5 teligazas kigyorsitast uveghangig es erosen nezni kozben a tukrot. Ha akkor sem fustol be sehogy es nem torpan be kozben, akkor jo.
hobizoli
-
lajafix
addikt
válasz
E-Maxx #16480 üzenetére
nem tudom, hogy turbófeltöltő tömege mennyire releváns a megbízhatósága szempontjából. szvsz nézd meg, hogy olajat rendszeresen cseréltek-e az autóban és nézd meg a tulajt, beszélgess vele. Ha kiderül róla, hogy minden autópályán és városban top10es gyorshajtó volt, akkor ódzkodjál. 200e km környékén már beüthet egy turbófelújítás, dízel esetén még egy üzemanyag befecskendezőrendszer felújítás is.
-
gaborbol
őstag
válasz
E-Maxx #16466 üzenetére
Ez nem a "felvágós-prémium" kategória, de a leírt igényeket figyelembe véve, esetleg megfontolandó lehet:
dyno:ahol chip tuningal foglalkoznak ott szokott lenni ilyen lehetőség de ha jól rémlik 20-30k minimum. Hogy abból a konkrét teljesítményen kívül, kiderül-e valami, azt nem tudom.
-
Grillo
őstag
válasz
E-Maxx #16466 üzenetére
Nekem annyi tűnt fel a képeken, hogy a turbós az hazai vétel volt nagy valószínűséggel, viszont a másikat nem rég hozhatták be külföldről. KM mennyi volt bennük? Szervízkönyvek?
Amúgy nekem nagyon tetszenek, ha nem számít a fenntartásnál a biztosítási különbség, és a turbó jó állapotban van, akkor inkább az erősebbet venném ekkora súlyhoz. -
Versus82
aktív tag
válasz
E-Maxx #16399 üzenetére
ne akarjál bmw-t/volvo t venni mert akkor nem vagy itt jófej. vegyél hondát és akkor fasza gyerek leszel te is. éljen a minőségi japán kopogós/bucsus műanyag beltér!
ennyiért meg egyébként iszonyat mázli kell hogy valami nagyon rendben tartott darabot fogjál ki... spórolj még egy kicsit vagy vegyél fel hitelt, 5-6-7 mihályért már nagyon jó darabokat lehet venni használtan is ezekből a gépekből. (hondából meg újat)
-
Viszlát
addikt
válasz
E-Maxx #16399 üzenetére
Ne a nagyhangú alapján ítélj, mindig is voltak/vannak/lesznek olyan emberek, akik csak úgy tudnak reagálni bárki felvetésére, mintha a seggükből húzták volna ki a kérdezőt. Röhögj rajta egy jót, aztán tojd le magasról.
Mindenesetre nem lesz egyszerű dolgod ezzel a vásárlással.
-
Dr.Zoo
őstag
válasz
E-Maxx #16390 üzenetére
szia.
nem akarok beléd kötni de:
a volvo manapság csak egy márkanév.
a v40 alatt pl rönó váltó van. meg GM motor. ford felfüggesztés.
egy rohadt öszvér piszok drágán.
nézd meg a használtautón egy (én épp vadászok) A4 est 10 évesn 2 millió ft.
8 éves s40; v40; 1.2 millió. valami nem kerek..
a cégemnél merciket, toyotákat és mitsukat is használunk.
a merci nem áll megdehogynem. vagy leállítod és mivel szériahibás nem indítod el
az én spinterembe 3x cseréltek önindítót. katasztrófa..
ha jó autót akarsz audi prémium, vagy lexus.
(ja és a toyotákat (hiluxokat) észak afrikában szerelik össze..mert van abbólis nekünk néhány új, és a vadiújban búg a hátsó difi. gyári szervíz válasza: várd meg míg összetörik, akkor cserélhetik ki... no coment. )
-
Khelben
nagyúr
válasz
E-Maxx #16399 üzenetére
akinek van penze az 3 ev utan nem markaszervizbe viszi az s80at, hanem eladja es ujat vesz. a 8 eves s80asodnak te a harmadik-negyedik tulaja leszel, es ebbol a 3bol jo esellyel csak egy hordta markaszervizbe a tobbi meg minel olcsobban probalta fenntartani a "presztizst"...
A szervizkonyvrol meg annyit, hogy mar 2 automat adta el kereskedo szervizkonyvesen, markaszervizben leinformalva. A gond csak az, hogy az eredeti szervizkonyvek meg itt vannak nalam... Persze az altalam elhasznalt kilometereket is gondosan eltuntettek, volt, amelyiken 100ezret tekertek vissza.(a mondeom uj ara amugy 9,5 volt, 5 millioert max focust kapsz)
-
Khelben
nagyúr
válasz
E-Maxx #16390 üzenetére
Most komolyan, hány darab útközepén megállt volvóról, bmw-ről, audiról, merciről, vagy akár lexusról hallottál?
ja hogy te így választasz kocsit, hogy te mit láttál az út mellett lerohadva? komoly statisztika
2003-ban az ADAC szerint 0-5 éves autóknál 1000 mondeora 86 meghibásodás jutott, 5ös bmw-re 94, s80-as volvora 158.
Az általad keresett 8 éves, tehát 2000-es évjáratnál mondeo 14, bmw 18, volvo 28...
Nesze neked presztízsautók -
Integra
titán
válasz
E-Maxx #16392 üzenetére
nem kezdek bele hogy hány ismerősömnek rohadt már le a 20 millás bömöse meg audija etc... úgyse hinnéd el..
a fenntartási költségeknek meg azért nézz utána, mert szerintem ezekkel annyira nem vagy tisztában, ne érjen meglepetés mikor minden pénzedből vettél egy mutogatós "prémium" autót, aztán csak szervízre meg alkatrészer nem maradt semmid -
Integra
titán
válasz
E-Maxx #16369 üzenetére
meg fizesd ki a szakszerű javítását az aluminiumnak
nem véletlenül ilyen olcsójános kategóriások ezek a böhöm nagy puccos vasakmeg ha 2.8-ért nézel autót, akkor talán lejjebb kéne adnod az igényekből, mert nem úgy tűnik, hogy majd csak szórni fogod a kötelező szervizekre a 20-30 ezreket, plusz kopó alkatrészek..
-
Viszlát
addikt
válasz
E-Maxx #16365 üzenetére
Nem kell engem keresni, itt vagyok.
3.1 millió körül nem fogsz Accordot találni, ezt már most elárulhatom. Plusz amik vannak a piacon (én csak az automata benzineseket néztem), mind gázosak jelenleg. Most néztem meg, nincs új azóta mióta én kerestem (kedden vettem meg a sajátom), szóval a veszprémi 3.8-ért árulton kívül mindegyiket láttam. Ha nem sürgős, érdemes rá várni egyébként, kategóriájában minden szempontból a legjobb (szvsz). Írtad a fogyasztást, az első teletank alatt nekem 8.2-re jött ki a 2.4-es motorral, de nem nagyon fog ez 10 fölé menni sehogy.
Aktív témák
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Nyaralás topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- Háztartási gépek
- pr1mzejEE: Viszlát CoD2, CoD4, CS:GO!
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Need for Speed: Rivals
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Milyen NAS-t vegyek?
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Apple MacBook Pro 13 2022 M2 8GB 256GB SSD garanciával hibátlan működéssel
- 18 éve! Billentyűzet magyarítás magyarosítás. Festés vagy lézerezés és egyebek! 3 lehetőség is van.
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3045, 96% Akkumulátor
- Samsung Galaxy S22 Ultra 256GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest