Hirdetés
Hirdetés
-
Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
ma Mindegyik telep nőtt, legtöbbet az iPhone 16 Pro hízott.
-
E61 blog 2. rész
lo [Előző rész]Folytatnám a történetét a E61-nek. A sztereotípiákkal ellentétben még nem kerültem anyagi csődbe, és nem...
-
Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
ph A GMMK 3 többféle méretben, házanyaggal, hagyományos és mágneses switch-ekkel, vezetékkel, illetőleg anélkül egyaránt választható.
Aktív témák
-
Integra
titán
először is a képekről néha az az érzésem, hogy szépen meglett fújva, bár elég gány a fotó, így nem lehet konkrétan megmondani.
nincsenek rajta feliratok hátul. vagy fényezték, vagy leszedette.
levan fújva az összes koptatócsík. nem vagyok biztos benne, hogy gyárilag levoltak fújva.
szóval a rétegvizsgáló mindenképpen kell.
nincsen megadva km óra állás. lehet hogy még gondolkodnak rajta hogy mennyit pörgessenek vissza
a bőrülésekről is egy elég buta fotó van, az ülőlap pont nem látszik.
ha nekem van egy fasza autóm, akkor azt meg is mutatom egyenesben, és nem kókányolok a fotókkal...
nekem ez a hirdetés félig sunyinak tűnik, megkockáztatom hogy vicces dolgok derülnének ki élőben egy komolyabb átnézés közben...nemtom, tényleg
pénteken is melózom. hétvégén meg edzés szombaton alapból, de lehet, hogy vasárnap is.
fogalmam sincsen[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Füge007
senior tag
Komolyan még mindíg él ez az olasz mizéria?! A haver apja meg a 16 millás fél éves Mercivel állt éjszaka az út melett, mert letiltott a gép, az meg német, meg új!
Szivesen ülnék be minden nap egy M6 volánja mögé, de sajna esélyem sincs, hogy annyi pénzem legyen
Igy marad egy normális kisautó amit gond nélkül fel tudok tartani.
[ Szerkesztve ]
Füge
-
Füge007
senior tag
Komolyan olyan fejtörés ez nekem, hogy ki sem tudom mondani. Amit látok, hogy az autógyártó ipart csak a profit érdekli, az hogy megbízható autókat építsan kevésbé. Bejött az elektronika, ami kényelmessé biztonságosabbá teszi autuinkat, meg jó sok hibát generál. Olvasva a népítéleteket mindenütt belefutok negatív példákba. A japán márkákra jókat mondanak, de az meg nem igazán akar beleférni a keretbe. Jelenleg francia autóm van, 3 elődje volt ugyanabból a márkából, szerettem őket nem volt velük gond. Na a mostani pótolta mindháromét, pedig normális gazdája vagyok.
Veszek egy lovat, és ha elromlik kolbász lesz belőlle
Füge
-
feel good
tag
az ezres swift eszik 5-5.5 litert százon: 5.5x300=1650
a régi dízelcsoda egyen 4.5-5 litert: 5x150=750100km-en 900ft spórolás akkor, ha féláron tud gázolajat. féláron! (bár nem tudom, hogyért megy)
a fene se szórakozni régi kicsi francia szívódízellel
ami nem is olyan kicsi: ha 1.8-asról beszélünk, az egy kategóriával feljebb van az ezresnél biztosításilag[ Szerkesztve ]
-
Eagl3
veterán
"öreg szar"
Nem öreg hanem idős és bármelyik civic-nél jobbak ezek a régi M5-ös gépek.
"de! megeszi a 20at ha hajtják, és ezeket ugye nehéz kis lábbal hajtani. a másik hogy öreg, ebből kezdődően elég osk baja előjöhet, ráadásul az alkatrészárak is... hmm."
Persze, hogy megeszi a 20 litert. Miért is ne enné meg? Ez egy sportkocsi. A mai sportkocsik is benyelnek ennyit. Lehet vele finoman menni és akkor elmegy 10-15 liter között. A másik, ha valaki ilyen autót vesz annak általában nem sír a száj, hogy mennyit eszik az autó mert tisztában van/volt vele.
Asok bajra: Nekem csak egy 520-as om van. Több mint fél éve nyúzom napi 60-100 kilómétert megyek vele és még semmi baja nem volt kisebb elektronikus hibákon kívül mint pl.: Kilóméter óra állás jelző, benzin szint jelző. Kapott egy fékcserét, kivetettem a középső dobot, ha netén kilyukadna 1 év mulva a hátsó dob és még nálam lesz akkor kap egy sport dobot hátra. Ezeket a motorokat nem lehet kinyírni. Csak olaj kell és simán mennek 500-600 ezer kilómétert úgy, hogy nem kell hozzányúlni, csak rendesen legyen karban tartva.
Szvsz ezek nem érvek amiket felhoztál, ilyen kocsit az ember azért vesz mert szereti, nem sajnálja rá a pénzt, hobbi autó.
-
Eagl3
veterán
-
Rick4
félisten
a cimborámnak volt egy '97-es V40-es Volvo-ja, (az S40-esnek megfelelő kombi) 1.8 16V, 3000 alatt semmi, onnantól okés, de akkor meg a motor üvölt, alig fértem be a kormány alá, pedig volt magasságállítás, de a felső holtpont a köldököm felé nézett nem lehet rendesen hátrahúzni az ülést, egyszóval kicsi autó, városban (Szeged) 12 literrel lehetett vele normál módon járni, ettől függetlenül tényleg tele volt extrával a gép, indult, ment, baj nem volt vele... El is adta fél év után, és vett egy 2000-es ford explorert, kicsit komolyabb, és 15 literből az is megvan, viszont elfér benne, és a kötsög román kamionosok nem akarják leszorítani az útról( szegeden divat) ... az alkatrészek fillérekért vannak újonnan (4 db lengéscsill=10K, fékbetét 3K) a volvohoz minden horror áron van, AC pumpa volvonál 85K, Bárdinál 27K, fékbetét 13K, stbstb.
[ Szerkesztve ]
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
hobizoli
nagyúr
LOOOL
Errol az en szinten "olasz" puttom jut eszembe....nemet/spanyol (Bosch, made in Spain) elektronika, nemet turbo (az eredeti az japan), angol flexi cso illesztesek, usa injektorok, japan klima, angol hajtokarok, francia/nemet hutok, nemet kupplung...tulkeppen nemistom mi az olasz benne...talan a dugattyuk meg maga a blokkontveny
hobizoli
több drón kell ;P
-
Dumb
senior tag
-
Füge007
senior tag
Szia!
Én tegnap voltam gumisnál átrakatni a nyári gumijaimat. Nem lustaságból csináltatom ott, hanem azért mert nincs otthon centírozó gépem. Minden cserénél, ami felmegy kerékgarnitúra azt centíroztatom.. Most épp jó volt, de van amikor lerepül rólla a súly és ugy rakod fel, ha ráz úgy is szakemberhez kell vinned. Én speciel ezért viszem gumishoz.
Füge
-
Füge007
senior tag
A magyar utakon sajnos kell, sőt én 10 ezer kilóméterenként elviszem ellenőrzésre. Kellemetlen ha ráz, és a kerékcsapágynak futóműnek sem tesz jót. Nekem is két garnitóra felnim van, ergó a gumit én sem szereltetem. De attól megéri átnézetni, és olyankor mindig átnézzük a futóművet, fékek állapotát is.
Füge
-
feel good
tag
ugyanezt a rázást játssza a swiftem két hónapja, négy különböző kerékkel is néztem és minddel ugyanez van. centírozás, futóműállítás, gumiharang csere megvolt és még mindig nem lehet vele 100 fölött menni mert szétrázódik.
szerintem a féktárcsa miatt csinálja, megsütöttem és fékezésnél csúnyán beráz, ha tárcsacsere után is ilyen marad akkor szarok bele, ez a suzuki feeling
-
Integra
titán
apámnak ilyen van, kb 180e km lehet benne, hibátlan, 6.5 literes fogyasztással járkál vele
a menü hátsó sárvédő rohadás megvan ennél is, de az kilessz javítva majd ha már nem jár ki romániába vele, addíg meg inkább jobb ha rohad, talán nem fogják ellopni.
és bizony sok minden jobb benne mint a japó 6genben.
igazság szerint a kettőből kéne egyet összegyúrni...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Rick4
félisten
nézd, ha ő a puhára gyúr, neki fájni fog, ha kemény. egyszer valahol látott olyat, és bejön neki. értelemszerű, hogy pár dolgot látott már életében, erre támaszkodva a cikk mégiscsak egy magánvélemény marad..
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
Aktív témák
Hirdetés
- Gaming notebook topik
- Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- Politika
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mobil flották
- Yettel topik
- Formula-1
- Az agyagtáblás számítógép, avagy ne röhögtess !
- További aktív témák...
- ÚJ aktiválatalan Apple iPhone 15 Plus 128GB Black ! 1ÉV APPLE GARANCiA
- ÚJ HP 15-fc0555nh - 15,6"FHD - Ryzen 5-7520U - 8GB - 512GB SSD - Win10 - 2év garancia - MAGYAR
- ÚJ aktiválatalan Apple iPhone 15 Pro Max 512GB Natural Titanium ! 1ÉV APPLE GARANCiA
- Iphone 14 pro max 256GB space gray Vodafone függő
- Acer Nitro 5 AN515 - 15,6"FHD IPS 144Hz - i5-10300H - 8GB - 512GB SSD - RTX 3050 - Win11 - MAGYAR
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen