- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- iPhone topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- One mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
Kickass
őstag
válasz
philoxenia #39439 üzenetére
'Túl kevés a megadott szempont'
de a jobbkormányos 4 kerekes Scenic még annak a kevésnek se felel meg
-
qantum
senior tag
válasz
philoxenia #37848 üzenetére
nekem a BMW a n1 , de most egy 307 es Peum van és teljesen meg vagyok vele elégedve
-
qantum
senior tag
válasz
philoxenia #37835 üzenetére
nehogy ! volt egy flottás ismerősöm , azt mondta ennél szarabb kocsijuk még nem volt, mindig elromlott valami, de a legtöbb baj az ajtóval volt !
-
tomcsi23
veterán
válasz
philoxenia #37822 üzenetére
-
Eagl3
veterán
válasz
philoxenia #24804 üzenetére
Köszönöm, igyekszem majd.
fekeandras: egyetértek, főleg ebben a színben és ezzel a körbe spoilerrel... le is vett a lábamról, remélem sok gond nem lesz vele max egy pár kopó alkatrész.
-
Eagl3
veterán
válasz
philoxenia #24802 üzenetére
1.175.000
1300000 -ra tartották, '99\10 -es. 120000km
jah és ennyi lesz, még nem fizettem ki mert holnap lesznek nyitva a bankok.
-
Versus82
aktív tag
válasz
philoxenia #24103 üzenetére
nézzétek meg volvo kat is, 2000-es s40-esek olyan 1.1 millióért mennek. át kell nézetni jó szakival, ha szép a motor hangja és nem folyik sehol az olaj akkor ok lesz. haveromnak is ilyen volt, összetörték, megmentette az életét: ABS, ASR (kipörgésgátló), ESP (menetstabilizátor), utasoldali légzsák, vezetőoldali légzsák, oldal légzsák, tempomat, stb...hát ezek nem biztos hogy benne lesznek egy hasonló korú astrában vagy swiftben. az alkatrész áraktól ne félj, a régi volvo khoz vicc áron van alkatrész, nézz utána.
-
Integra
titán
válasz
philoxenia #24113 üzenetére
f astrához bárhol kapsz bármilyen alkatrészt, ahogy a swift-hez is.
swiftből sanszosabb hogy szebb, jobb darabot kapsz, f-ből nehezebb, de nem mission impossible.
jó lehet az f, ha nem szeretnél swiftet.
a swiftnél egyszerűbb, olcsóbb, megbízhatóbb autó nem létezik. -
E-Max
tag
válasz
philoxenia #24113 üzenetére
Nekem volvóm van pillanatnyilag, és márkaszervízbe hordom.
Hogy miért?
Nem, nem azért, mert sznob, milliomos bunkó vagyok, hanem azért, mert merci/bmw/audi/volvo négyesből a volvó alkatrész árai messze a legolcsóbbak!
Ok, egy automata steptronic váltó, 870.000ft az s60 awd-mbe, de más egyáltalán nem drága.
Ok, nem egy astra árszint, de egy vectra árainál egy iciripicirit magasabb.
Ezelőtt nekem volt rengeteg más autóm, egyiket sem vittem szívesen márkaszervízbe, inkább ismerős szerelőhöz. De márkaszervízbe alkatrész/munkadíj olcsóbban jön ki, mint ismerős szerelőnél, pedig jóba vagyok vele, és tényleg nem vág át!
Benzinesnél igazából egy szíjcsere amire számítani lehet, volvo motorjai nagyon megbízhatóak, de dízelt ilyen korút nem vennék, mert ott tényleg besz@rik egy-két dolog a motorban, az már fél misi, de benzinesnél váratlan kiadás a volvo motorjainál nem igazán van.
Az 5 hengeres motorok az egyik talán legmegbízhatóbbak sok-sok autó közül, mármint benzinesben. 2.3i vagy 2.4i pontosan nem tudom melyik, a 850-esben T5 jelzéssel ellátva egyik legjobb motor. Ezenkívül az 1.8i nagyon jó még, de a többi sem rossz.
Ha dízel, akkor D5, bár nem tudom, azokban volt-e már D5, ha igen, akkor egy D5-ös volvo 850-el megfoghatod az isten lábát!
Azokban 300.000km meg se kottyan, ismerek valakit, akinek S80-asa van, rengeteget megy vele, talán 2000-es, D5 motor van benne, újonnan vette, most van benne 870.000km, és egy-két dolgot már cserélt benne, váltót, turbót, stb-t, de majdnem 900.000km-nél ez a minimum.
12-ért vette az autót, és ennyi kilóméter alatt, kopó dolgokat beleszámítva is, márkaszervízben 5milliót hagyott ott eddig. Ebből a D5 S80 váltó páros munkadíjjal kapásból 1.2misi, turbó olyan 180körül. Azt már 3-szor cserélték. -
dokar
addikt
válasz
philoxenia #24103 üzenetére
én is anno azért választottam az astrát, faterom és öcsém rendőr, láttak már pár balesetet, mindenkit óva intenek a régi swift vásárlásától. '96-tól az astrákat pedig speciális rozsdásodás elleni védelemmel látták el. egyébként a régebbi fordok is szóba jöhetnének, nem?
-
E-Max
tag
válasz
philoxenia #24103 üzenetére
Nem azért, de egy f astra, pláne ha épp egy külső alatt rohadó darabot fogsz ki, kb ugyanúgy törik, mint egy swift.
-
trassher
addikt
válasz
philoxenia #24103 üzenetére
Ilyen idős kocsiknál szerintem ebben a kategóriában egyik se sokkal biztonságosabb. De ha már hátrányoknál járunk akkor van még pár hibája:
-kemény a futómű de kanyarban semmit se ér csak annyit hogy ha átmész vele a tyúkszaron akkor a veséd is kirázza
-nem valami stabil a kasztni, simán fejre lehet vele állni
-fékek könnyen fáradnakOlcsó kiskocsinak jó és olcsó ugye az alkatrész hozzá. Az 1.3as éppen megyeget de a váltó marha hosszú, 2es tiltás 105.
-
trassher
addikt
válasz
philoxenia #24099 üzenetére
Szerintem régi swift a nyerő. (nem csak azért mert 18 évesen én is azt hajtok
) Elnyűhetetlen kis kocsi, olyan mint egy matchbox. Bármit meg lehet szinte csinálni rajta ottho is és ah van benne benzin levisz a térképről. Alkatrészek szarért-hugyért vannak hozzá.
-
E-Max
tag
válasz
philoxenia #24099 üzenetére
Nem, nem ez a legolcsóbban fenntartható.
A legolcsóbb a Swift. Régi swiftet nem lehet elrontani, lehet vinni a sarki zöldségeshez is javítani, és a sufniba is van hozzá alkatrész, de a gyáriak is súrolják az utángyártott árakat, és reeeeeeeeeeeeengeteeeeeeeeggg a bontott vagy a használt alkatrész hozzá. -
Rick4
félisten
válasz
philoxenia #24099 üzenetére
Most azt kellene mondanom, olvasd végig a topicot..
Egyébként nem rossz kocsi az, kérdés, mire kell, mert vannak kevesebb pénzből is hajthatók, de ezzel nem tűnik ki rossz értelemben sem a tömegből.
-
lajafix
addikt
válasz
philoxenia #20151 üzenetére
semennyiben, olyan távol vagyunk, mint Makó Jeruzsálemtől. Ez nem csak annyi, hogy no itt van 10 millió vegyük be a klubba, a 400 millió csak kibírja.
Vandit:
2 autót bevállalni, 2 szervízdíjal, 2 kötelezővel, 2 akármivel. Ne tedd.
-
lajafix
addikt
válasz
philoxenia #20144 üzenetére
ezt a cikket a mostani válság már jól felülírta, merthogy ma már nem az inflációtól hanem a deflációtól, az általános árcsökkenéstől félnek.
-
lenox
veterán
válasz
philoxenia #20119 üzenetére
Hmm, hat te egy csomo mindent osszekeversz. Mit akarsz kihozni belole? Hogy a 100 kilos vaslemezt nehezebb elhuzni, mint az 5 kilos szankot? Sok uj info nincs benne...
-
dokar
addikt
válasz
philoxenia #20119 üzenetére
a gumi mintázata is a mű része, egyébként lenox teljesen jól írja a dolgokat.
btw a linkelt oldal nagyon jó
-
Rick4
félisten
válasz
philoxenia #20109 üzenetére
Elvileg nincs akadálya, hogy egy magyar embernek külföldi cége legyen, és ezzel miért ne járhatna magyarországon, miért ne parkolhatna igazolvánnyal ingyen...
Nyilván nem is etnikai hovatartozás kérdése volt a dolog..
-
dokar
addikt
válasz
philoxenia #20095 üzenetére
ne haragudj, de ezt vártam, hogy kibújjon a szög a zsákból. kíváncsi voltam, hogy benned is él ez a buta népi tévhit a felület nagyságáról és a tapadásról. egy kis gyors segítség:
A tapadási súrlódási erő maximális értéke arányos az érintkező felületek között merőlegesen ható nyomóerővel, függ érintkező felületek anyagi minőségtől, de nem függ az érintkező felületek nagyságától. A nyomóerő nem függ attól, hogy melyik oldalára állítottuk a testet. Ha nagyobb a felület, akkor több egyenetlenség akad egymásba, de nem nyomódnak annyira össze. Ha kisebb a felület, akkor kevesebb egyenetlenség akad egymásba, de jobban összenyomódnak. Ha a felületek nem túl simák, akkor a két felület részecskéinek a többsége nem kerül olyan közel egymáshoz, hogy a vonzóhatásuk észrevehető legyen. A súrlódási erő, nem függ az érintkező felületek nagyságától.
-
fokukac
nagyúr
válasz
philoxenia #20100 üzenetére
egyszer réges régen még anyámékkal mentünk az alpokban négy évszakos gumival, és majdnem befordultunk egy szakadékba. na, akkor tettünk föl hóláncot, és utána jobb, biztonságosabb volt. pár kilométert mentünk csak így, nyilván lépésben, mert csak a nyereg volt lefagyva, a völgyben már jó volt.
a guminak nem lett baja, még vagy 5 évig használva volt.
-
fokukac
nagyúr
válasz
philoxenia #20093 üzenetére
emelkedőn is lehet jég
például mert ónos eső esik
vagy például azért, mert ráfolyik valami lé oldalról, vagy lecsapódik a pára, és aztán ráfagy. én már több balesetet is átéltem ezek miatt. sőt, jöttem le 12%-os lejtőn tükörjégen... -
dokar
addikt
válasz
philoxenia #20091 üzenetére
gondolj bele, mekkora felülete van a hóláncnak, azon fog a jégen az úttal a keréknek kapcsolata lenni
mi köze van most itt a felületnek?
-
Rick4
félisten
válasz
philoxenia #20091 üzenetére
idézet a linkedből:
A jégen való fékezés és kanyarodás a legveszélyesebb tényezők melyekkel télen szembe kell nézni vezetés közben. A hólánc használata az egyetlen, ami lehetővé teszi a havas és jeges utakon való könnyebb fékezést és kanyarodást az ön és környezetének biztonsága érdekében...de tudod mit? menj fel Te is a 10 fokos emelkedőn sík jégen lánc nélkül...odafent találkozunk...de nem tavasszal.. reklám, nem reklám, akinek volt már fent hólánc, az nem kérdez butaságokat.
-
pink75
aktív tag
válasz
philoxenia #14607 üzenetére
alig kell megbolondítani, és jó lesz győzikének is
mi a nyavaja ez? -
Dumb
senior tag
válasz
philoxenia #14607 üzenetére
Nem bírtam sokáig nézni...
-
Geli
senior tag
válasz
philoxenia #12054 üzenetére
úgy tudom a dacia is már francia...
francia; anyáméknak lagunájuk volt, 2 évig,abból másfelet a szervizben töltött, örültünk hogy el tudtuk passzolni...
unokatesómnak meganeja volt, szintén servizes edition. Ismerősöméknek 406osuk az is szeretett megállni az út szélénszóval van bőven velük rossz tapasztalat,nem kell.
-
Rick4
félisten
válasz
philoxenia #4251 üzenetére
Szegeden volt egy 405ös, annak az oldalán volt a felirat, na azt nem hagyták ott...
-
lsc
nagyúr
válasz
philoxenia #3723 üzenetére
Hali
Az első rugóit Ti cseréltétek,vagy még az előző tulaj? Ha meg annyira jó volt, miért kellett olyan "korán" eladni?
Aktív témák
- HP EliteBook 830 G8 i5-1135G7 16GB 256GB 1 év garancia
- HP Elite / ZBook Thunderbolt 3 docking station
- LÉZEREZÉS! külföldi billentyűzet magyarra kb. 20-30p alatt!
- Samsung Galaxy A55 5G / 8RAM 256GB / Gyárifüggetlen / 12 Hó Garanciával
- GYÖNYÖRŰ iPhone SE 2020 64GB Red -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2896, 100% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest