- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- iPhone topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
Rick4
félisten
válasz
a_tesz #49071 üzenetére
Pont ezért vettem én is a Punto-ból az 1.2-es 60 lovas motorral szerelt verziót a 80 lovas helyett, a kicsinek 108Nm a forgatónyomatéka de azt már leadja 2500-nál, míg a 80 lovas 114Nm-t tud, de azt 4000-nél. A franc se akarja 4000-ig pörgetni. Simán el lehet vele járni 2500 alatt is. Igaz nem streetracer stílusban. És igen, klímával is jól megy, én nem érzem tragédiának amikor bekapcsolom.... Vegyesben klímával 6 liter alatt elvan.
-
Kickass
őstag
válasz
a_tesz #49071 üzenetére
1.2 HTP 12V 47 kW (64 PS; 63 hp) @ 5400 rpm 112 N·m (83 lb·ft) @ 3000 rpm
1.4 MPI 50 kW (68 PS; 67 hp) @ 5000 rpm 120 N·m (89 lb·ft) @ 2500 rpm
1.4 16V 55 kW (75 PS; 74 hp) @ 5000 rpm 126 N·m (93 lb·ft) @ 3800 rpmez alapjan igazad is van, de a kulonbseg foleg az 1,2 12V es az 1,4MPI kozott annyira a szemelyes tapasztalat alapjan nincs sok kulonbseg (varosban kijohet), ha neten nezelodik az ember mindkettot ki lehet hozni 6 liter korul atlagban, igy arra probaltam ravilagitani (igaz nem irtam le
), hogy lehet nem a hengerurtartalmon kene lovagolni mert akkora kulonbseg nincs inkabb az allapotot kell nezni
-
SaNyEe
aktív tag
válasz
a_tesz #29196 üzenetére
nagyon bejön csak megláttam a csomagterét ahová két sporttáska fér be meg két hátitasi és kb kizárta önmagát ezáltal a listámból. Mindig 4-5 ember utazok csomagokkal, ebbe is épphogy beférnek a cumók, a laptoptáskák meg így is a kalaptartón férnek csak el egyetemben az elakadásjelzős, vontatóköteles, izzós, kukásmellényes táskával.
-
szatocs
őstag
válasz
a_tesz #13787 üzenetére
Ha nem is vérlázító, de nagyon nincs rendben ez a hang egy autóhoz szerintem, olyan, mint egy sugárhajtású gép, vagy mint egy hajó. Nagyon nem áll jól egy versenyautónak. Na de majd ha már elektronyos autókkal fognak versenyezni. Semmi hang, csak mennek, mint az állat, megállás nélkül. Persze lehet, hogy majd úgy oldják meg, hogy egy hangszórót raknak mindbe, hogy legalább élmény legyen benne
-
dragonfx
veterán
válasz
a_tesz #13641 üzenetére
Sajnos itt sokan elfogultak anynira hogy a valóságot nem látják tőle..és ilynekor mikor végre valaki pl:én megmondja nekik az igazat akkor persze én voka világ legrosszabja....sajnos elég negatív tulajdonság ha valakia saját hibáját gyengéjét nem látja be, persze ilynekor én vok a fogyatékos...
..asszem ezek a kedvenceitek...ha időbe szóltók szerkesztem, de csak integra kedvéért
Hippo>>jó ez azastra ezt vedd megaz eddigiek közül
-
lenox
veterán
válasz
a_tesz #12879 üzenetére
Na pont azt mondom, hogy az utascella olyan, amilyen, ha a mitsue jobb, olyat kell venni (akinek ez fontos), de ez nem szemelyauto, szal nem ugyanazt kell elvarni. Annyi, hogy ha mar berakjak a legszakot, akkor az mar mukodjon akkor, amikor kell, de lehetne belole full fapad legzsaktalan is. Munkagep, erted. 30-cal kell vele menni az erdoben es vinni a fat, vagy a kajat az allatoknak.
-
-
Dr. Ernő
tag
Következő felszereltségek voltak 1.0-nál
"S" >> "GP" >> "GA" >> "GL"
A tietek lehetett a "GA", majdnem csúcsmodell(ebben sem volt hátsó ablakfűtés-törlő és kalaptartó, de volt benne antenna
A hivatalos Suzuki prospektus is 1.0 GA-val kezdődött.
Vagyok annyira perverz, hogy megnéztem 1995-ben 1.0S ára 937.000 Ft volt, 1.0 GA 999.000Ft-ért vesztegették.
ui: a hasznaltauto.hu mióta számít hiteles forrásnak?
-
soldi3r
veterán
-
erdoke
titán
BMW-nél is emlékezhetsz aszimmetrikus turbós motorokra. A 3 literes dízel legutolsó változatában (35d vagy 30sd néven fut, 286 LE). Illetve az új 2 literes dízelben is ilyen megoldás van már (177 LE, de rövidesen lesz s változata 204 LE-vel).
PSA-nak van még 2.2-es dízele 170 lóval, vagyis butítva, 156 lóval került a SUV-okba.
Gondolom, rövidesen lesz mindenkinek. -
Declare
őstag
Nem én is abszolút amellett vagyok hogy minnél jobban kíméljük a környezetet, de egy 1,5 tonnás autó azért csak nem tigris
, szerintem az egy teljesen normális tömeg és ésszerű határok között biztos is hogy biztonságosabb egy nagyobb tömegű autó mint a kisebb.
Az ilyen kis sport/hobbíautókra meg kereslet van, sajan a profit miatt hülyék lennének nem gyártani 3-4000ccm es autókat is. -
Declare
őstag
De mondjuk az 1 (1,5t)es bmw meg a 2 es mazda (1t) közül jóeséllyel a bmw a biztonságosabb autó.
Ne az 116 al hasonlísd össze, hanem az 130i vel (mivel 135i nem cupé nincs) az 1,460t, szal az 1,6 os és a 3,0 es motor között van 140kg! Az meg 3500ccm es motor, szal mondjuk még egy plussz 20kg, akkor már ott tartunk hogy a "sima" 135i (ha lenne) 1,5t lenne. Ez a kupé meg még hoszabb 10cm el, és akkor marad mondjuk +10kg ami a kérdőjel.
-
-
Bubu79
addikt
Sosem volt suzukim, úgyhogy eztetet nem tudhassam
Azt tudom, hogy az enyémben 55Ah-s van, októberben cseréltem, mert ismeretlen volt előttem az akksi kora, állapota - biztos, ami biztos ( május végén vettem a gépet
)
Bár a régivel is indult pöccre az autó, nem akartam kockáztatni, hogy ottmaradjak valahol vele emiatt amikor hidegebb leszFőkukac ! Majd elfelejtettem, nézd meg, hogy a gyári akksin melyik oldalon van a + és a -, mert van olyan, amin fordítva vannak a pólusok - beszerelésnél akadhatnak gondok, ha nem ér el oda a kábel
-
dragonfx
veterán
akkor odadom az angoloknak.....
Mini cooper S chipp..yeeeee
i_am>>lehet a de mostani azért picit jóval angyobb...meg 1.6 kompis ayg turbósmoi enm is tom eléggé megy ám a 200lovat ostromolják vele...míg a rönó közös fejlesztés csak 150..mennyirelátszik a bmw nem tette oda magát a franciáknak..igaza volt
A mostani S téged agyba főbe előre hátra elver..ez a 41 lovas auto..meg kb egy trabi szintje
next>>na aza 100 lovas zorall lehetett már...
-
TexT-BoY
addikt
a toyota 11 ezret forgó 4a-ge 20v blokkja
Megmondod nekem ezt pontosan melyik?
CSak mert kedvesjó barátom 2 mocival is rendelkezik de 3 motorral szerelt AE86ost vezetett...
A ~180-190lovas Black Top moci csak tulvan vezérelve, emiatt olyan 6000felett kezd el élni és max 9000ig megy.
ennél pedig csak tompább vezérmütenegylt tettek beleés tovább sem pörgették... Szoval ezt gondold át. Amugy a 180lovas BT is elég sokat birja, nemtudom hol olvastad hogy gyorsan kihal,.
-
dragonfx
veterán
De mond csak oda modellfrissítéses m5 555 ló lesz ergo 111 ló /liter
...m3 420 ló ergo 105 ló /liter.....ja és ha széria akkor ott van 218 ló a 2.5 sor6 vanos a mostani
....nem gyenge azé ez se...az integra 107le/ liter produkál...
Amostani 1.6os bmw moci 122 ló chippelve kb 140..alakul aza liter/100.
Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Linux Mint
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen routert?
- BestBuy topik
- DUNE médialejátszók topicja
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...
- Okosóra felvásárlás!! Samsung Galaxy Watch 5 Pro, Samsung Galaxy Watch 6 Classic
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A13/Samsung Galaxy A33/Samsung Galaxy A53
- 121 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 - 4 év garancia
- Bomba ár! HP ZBook 15 G3 - i7-6820HQ I 16GB I 256GB SSD I Nvidia VGA I 15,6" FHD I Cam I W11 I Gari!
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A14/Samsung Galaxy A34/Samsung Galaxy A54
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest