- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
válasz
dízelracer #38805 üzenetére
utálom ezeket a kérdéseket. ha valaki autót akar venni, miért kell megkérdezni, hogy "ennyire jól megy?"
-
kpal
nagyúr
válasz
dízelracer #38809 üzenetére
-
DroneZ^
őstag
válasz
dízelracer #38809 üzenetére
mondjuk ugyanabbol a focus és astrabol egy nemkombi, fekete vagy sötétszürkemetál pofás lenne
-
DroneZ^
őstag
válasz
dízelracer #38809 üzenetére
ezek közül a golf nézett ki valahogy... hát akkor lehet dizelben kellene gondolkodnom. de utálom ha nem megy normálisan egy kocsi, és 120 felett nem merek előzni. főleg ha domb vagy szél van vagy akármi van..
nagy fehér kombi opel meg ilyesmi nem tetszik. egyszerűen apukáknak való. nekem ha lehet kicsit fiatalosabb kellene.
-
DroneZ^
őstag
válasz
dízelracer #38805 üzenetére
akkor valami ujabb, nem gti és nem vr6 golf vagy csak erősebb polo?
-
VR6-Fan
veterán
válasz
dízelracer #38783 üzenetére
direkt nem linkeltem, az "luxus"-t nem igen sugároz, az kicsit mást, de nem is nagyon van itthon olyan corrado amivel foglalkoznék...
DroneZ^:a családi arannyal kezd
-
lsc
nagyúr
válasz
dízelracer #38779 üzenetére
Szerencsére nem neked ajánlottam.
-
Manitou
veterán
válasz
dízelracer #38769 üzenetére
[link]Akkor már legyen egy almera is.
Állítólag ebből a típusból van vagy 3 az egész országban.
-
DroneZ^
őstag
válasz
dízelracer #38769 üzenetére
hmmhmm. jólnéz ki, teljesitmény is elégséges. ha megbízható akkor biztosan jó is. bár feketében vagy narancs/citromsárgában bejövősebb lenne
Khelben: Hát, legalább azt tudod hogy mennyire tekerte vissza
ennnyi km garantáltan megvan
-
zoo8800
veterán
válasz
dízelracer #38700 üzenetére
+ feljöttek a Dél-koreaiak...
BaLee
Jolly Joker az Astra G és a Focus. -
Mosqu!to
addikt
válasz
dízelracer #38688 üzenetére
Igazad van, elfelejtettem írni, hogy 1 millió lenne a felső határ.
Suzukit nem szivesen vennék.
-
milomi
tag
válasz
dízelracer #38675 üzenetére
még a gyerek most sem szólt
.... én meg már nem nyaggatom de ha kell a DVD van 90 perc.. adjtok cimet és postázom
-
hobizoli
nagyúr
válasz
dízelracer #38672 üzenetére
1442 asszem.
Cry szerelojenek -Kerepesi "Jajga" Jani, regebben o is kijart egy sajat Uno-val- van egy masik is ijen hekker Unoja is, az a db Gyorben lakik, sotetlila, 1.5SXie alapbol (1498ccm), de hat nem szivo az se (Tie cuccokkal fel lett oltoztetve az alapbol szinten "SOHC" blokk (a 1.3Tie blokk is az))... kopp uccai "sleeper look", borülések, 15" OZ felnik, de semmi repedtfazek ordenáré agyucso a seggen, meg nicn az elejen se Ikarus intercooler, es megis 12.7-t megy igy ahogy van. Asszem a seggen van egy kis Abarth matrica
A forgalomban nagyon fel se tunne, amikor elkruzol melletted izirajderben, csak ha megcipozik, akkor meg olyan teremeszet-ellenesen furcsan elnyúlik
Ecce pont lattam amikor itt volt vele az arc olajcseren, a kartelgazcsove szo szerint porszaraz volt.
-
lajafix
addikt
válasz
dízelracer #38613 üzenetére
azé' ez a topik űbereli.
a népitéletet tudni kell olvasni, csak a releváns ítéleteket(értsd: jól megírt, nem 3000 km utáni vélemény, nem 5 éves dízel 40e km-rel véve vásárláskor, több releváns itéletben említett gondok, etc...) kell nézni. Aztán ha tetszik egy típus a releváns itéletek alapján, akkor kell megkeresni az adott modellról szóló témákat.
Ingyé' nincs eléd téve a tuti, meg kell érte dolgozni.
-
phaet0n
tag
válasz
dízelracer #38611 üzenetére
nepitelet.hu-n olvastam pár "ítéletben", hogy a fordulatszám szabályozó hajlamos megadni magát, és leáll az autó menet közben. Éltem már át ilyet egy egészen más márkájú autóban az autópályán, és hogy finom fogalmazzak, nagyon kellemetlen élmény volt. Azóta ha ilyenről hallok, az nagyon el tud tántorítani.
#38610: éppen ez a probléma, hogy alapvetően nem nagy autóban gondolkozok, de eddig az avensisszel kapcsolatban merült fel a legkevesebb ellenvetésem, és emiatt választanám.
-
VR6-Fan
veterán
válasz
dízelracer #38555 üzenetére
Maki gépe elég jól lép asszem
időt lehet tudni meg célvonalit?
-
milomi
tag
válasz
dízelracer #38546 üzenetére
Megvan mind
14.0 ás időket ment 1-2 dizel autó
400 on... fellessz rakva.. csak késik a dolog mert Haverom egész héten éjszkás volt... szal szerintem hétfő körül mind meglessz
-
Khelben
nagyúr
válasz
dízelracer #38536 üzenetére
a széles tartományban bevethető 310Nm nyomaték
Láthatnánk egy nyomatékgörbét?
-
neduddki
nagyúr
válasz
dízelracer #38533 üzenetére
HI!
hogy en ezt ma mikro megaszontam:- )))
udv
neduddki
-
zoo8800
veterán
válasz
dízelracer #38533 üzenetére
Ennyi. -
anjani182
őstag
válasz
dízelracer #38523 üzenetére
Hidd el, én is szívesebben vettem volna az új Civic Type-S helyett pl. egy ilyet:
Sajnos az áruk hiába egyezik, ég és föld lehet fenntarthatóságban...
-
lajafix
addikt
válasz
dízelracer #38521 üzenetére
ezek meg sem érdemelték ezeket a kocsikat, egy ilyen autó IGAZI
tulajdonosa kiröhögi az ilyen szabályokat meghozatalukkor.
-
aero.
veterán
válasz
dízelracer #38521 üzenetére
és az milyen jól járt, aki olcsón hozzájutott, mert ugye az emberek szabadultak tőlük
-
Ck.
addikt
válasz
dízelracer #38517 üzenetére
Én inkább vennék egy MK1-es zsigát, simán ki lehet fogni 100 alatt aránylag tűrhetőeket is, csak nézelődni kell. Tény, hogy nem 90-es évjárat, hanem inkább 8x. De mégsem trabant.
-
dragonfx
veterán
válasz
dízelracer #38489 üzenetére
sor6
-
Calogero
addikt
válasz
dízelracer #38484 üzenetére
Egy ilyen pakli nekem is volt gyerek koromban
-
dragonfx
veterán
válasz
dízelracer #38484 üzenetére
ez mér lenne az??
a bmw 8. helyéből könnyen lehet 3. is.hisz alig van különbség köztük.
-
danih
veterán
válasz
dízelracer #38484 üzenetére
Váááá köszi, mekkora fless
-
Integra
titán
válasz
dízelracer #38472 üzenetére
LOL, és tényleg!!!
a kis japcsik az partizánokat megszégyenítő akcióban beslisszoltak az amcsikhoz, átírtak némi dolgot cad-ben, elállították a gyártósorokat és közben halált megvető bátorsággal egy hang nélkül az akció után szeppukuztak, biztos ami biztos -
milomi
tag
válasz
dízelracer #38456 üzenetére
Jó Jó csak az a baj én nemtok vágni vidit. de haverom ma elvileg megpróbálja és ha minden igaz holnap felis rakja este 8 körül a Youtube -ra és után linkelek
dizelből volt. a kispolski . meg egy JETTA piros de régi
kegyetlent ment.. a másik 2 es GOLF meg 3 ba full fordualton a 18 as kereket forgatta
.. + rengeteg új WV pls passat alap meg Jetta új is ment.. alap A4 esek 1.9 esek
meg a több iinyencség.. volt 2 Integrás.. csávó.. egyik a Döndőbe.. beugrott ... és KOKO Hondjá vitte. a pálmát.. + a másik Integra is jól ment.. Ő viszont elverte KOKO .-t mert olyan szar volt az a lámpa mikor előrébb hátrább kell mennie. és koko nál szarakodott 1-.2 centit előre aztán vissza.. kisem gyúlt neki mint a 4 .. de már ZÖLD is volt a lámpa.. erre Ő elkésett :S ezért bukta.... a fekete integra ellen... + mit mondjak.... tiszta szervezetlen voolt az egész .. az utsó percekbe kapkodtak csak... tiszta szarul volt megoldva minden... ... Szal mindenki egy KAKI nak nevezte... mondjuk van a DRIFT versenyről vidim
mikor az egyik BMW neki megy a másiknak és pont felvettem
lol...
-
dragonfx
veterán
válasz
dízelracer #38431 üzenetére
azért játszós autonak elég lenne.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
dízelracer #38431 üzenetére
Ja, csak a sima WRX 218lojje, de 30% elveszik ebbol hajtaslancon, mert AWD.
Es minnel gyorsabban mesz, annal tobb ero veszik el, de ekozben annal tobb kene tovabbi gyorsitashoz.Szamoljunk. Van 218lojj, ebbol -30% , azaz marad kb 150 a kerekekre. Hany kg is, 1400? Na ez 110lo per tonna.
Egy 150lovas FWD -ami az eccerubb hajtaslanca miatt egyuttal konnyebb is es eleve kevesebb veszik el ebbol a hajtaslancon- az kb ugyanugy fog menni is.
Nem csoda ez, "csak" sima fizika.
-
dragonfx
veterán
válasz
dízelracer #38426 üzenetére
ja végülis mekkora ocska nem.a ma uton levő autok 90%át megeszi de azért tényleg gyenge.
igaza focus RS üti agyba főbe.
-
AMD Power
titán
válasz
dízelracer #38415 üzenetére
Ez az elektromos kapszula sajnos ma már szinte minden autóra igaz.
-
Rick4
félisten
válasz
dízelracer #38375 üzenetére
Ne Fordot vegyél, hanem GMC-t. Jobb. [link] Ismerem a tulajt, ez tényleg rendben van...
-
Zewa
senior tag
válasz
dízelracer #38392 üzenetére
Golf III-t 1.9 TDI+autóra írt progival vezettem eddig. Elég meggyőző volt a számomra és nem is kér sokat enni.
Sajnos mint mondtam nagyon nehéz jó áron normálisat kifogni belőle így lehet el kéne gondolkoznom hogy elsőre egy Golf II 1.9D-t kéne hajtani és ha úgy hozza a sors akkor pár év múlva upgradelni.Ejj de nehéz dolog ez az ottó vétel..
-
válasz
dízelracer #38388 üzenetére
Ahhoz képest nem
. Viszont a benzinből fogyasztott adatok kicsit jobban érdekelnének
.
-
Zewa
senior tag
válasz
dízelracer #38390 üzenetére
90PS - 3-as Golf. 4-es máűr túl drága lenne nekem.
Jókat hallottam róla de az esetleges felmerülő szervízköltségekről nem sokat tudok. Ha rohad a kaszni az nem gáz mert az anyagköltségben készül.Egy külföldi modellre meg lenne már a casht de egy tiszta maygarra még kicsit spórolni kell.
-
válasz
dízelracer #38382 üzenetére
A fogyasztásáról tudsz valamit, mert mint ha láttam volna valamelyik tesztben és azt mondták hogy olyan mint egy hajó
.
-
Sas madár
őstag
válasz
dízelracer #38378 üzenetére
Igazán gyönyörű darab fotelok vannak benne.
Ez a 150ló miatt ritka,mert a többi nagyobb? -
varga911
senior tag
válasz
dízelracer #38375 üzenetére
Névre írni kisebb vagyon.
-
Sas madár
őstag
válasz
dízelracer #38375 üzenetére
Keresgélj.
Itthoni utakon is látni belőlük nagyon szépet gondolom néha gazdát is cserélnek ezek is. -
!Overdose!
őstag
válasz
dízelracer #38357 üzenetére
Lángban 21k a Klokkerholm, ami elég jó minőségű. Érdemes lehet még kérni egy árajánlatot az Autótékától. Elvileg ezt ők is be tudják szerezni 10-30% kedvezménnyel.
-
Winner_hun
félisten
válasz
dízelracer #38276 üzenetére
Mármint a tankolásért kifizetett összeg, mert gázból többet eszik.
-
Sas madár
őstag
válasz
dízelracer #38260 üzenetére
Ritka ,de ebben a topikban tényleg nem a címhez tartozó infóhoz lehet jutni.
-
válasz
dízelracer #38235 üzenetére
Arról nem is beszélve hogy 1200 lóerőt nem egyszerű átvinni a kerekre, hogy abból tapadás is legyen...
-
DroneZ^
őstag
válasz
dízelracer #38245 üzenetére
én ugytom V6 biturbo muzsikál benne. az auto kb folyamatos fejlesztésben és javitásban van, de mondtam h a gumi is kopott volt, ami rásegithetett azért. aki nemhiszi ugyjárt, nekem aztán mind1
-
DroneZ^
őstag
válasz
dízelracer #38240 üzenetére
150nél ültem benne és akkor még kapart.. Mondjuk a gumi a kocsin már eléggé kopott. Valamint a tököli gyorsulásit többször megnyerte, meg a lacházit, azzal a kocsival. Olyan áttétel van a kocsiba h 250nél letilt, viszont addig úgymegy hogy őrület.. Sztem nem hazudik
Szét van tunningolva a kocsi, meg rakat pénzbe van neki. Viszonylag nem is megy el sokat, de legalább van erő benne
Évente generál...
-
varga911
senior tag
válasz
dízelracer #38233 üzenetére
Jaaa.. azthittem 205 T16.
Abból utcára csináltak 200 darabot, mert kellett B-s rallyautó homologizációjához.
-
varga911
senior tag
válasz
dízelracer #38230 üzenetére
A T16 az középmotoros volt és négykerékhajtású, csak úgy simán át lehet tenni a motort a fapad utcai 205-be?
-
DroneZ^
őstag
válasz
dízelracer #38202 üzenetére
Hmm, ezeket mind ismerem már. De ezek az alap erős kisautók. Sztem egy VR6 Golf brutálisabb, mégsem annyira hatalmas. De mégis 190 paci körül van. Clio V6 is jó lehet adatok alapján, csak szerintem olyat kegyetlen nehéz szerezni... Viszont egy 100pacis kisautó még nem az igazi adrenalinbomba
-
Quan-Chi
őstag
válasz
dízelracer #38175 üzenetére
a legtöbb autó országúton fogyaszt kevesebbet 100 körül tempónál ! ám egyes típusok pl a WagonR+ ami kiemelkedően rossz légellenállási tényezővel bír városba fogyaszt kevesebbet
-
l.krisz80
csendes tag
válasz
dízelracer #38170 üzenetére
A sokat fogyaszt az szerintem azért relatív. Mihez képest fogyaszt sokat?
-
válasz
dízelracer #38170 üzenetére
Nem 120km/h fölötti tempóra találták ki
. A kamion tényleg nagyot lök, ha hozzászoksz nincs gond
. Szép doboz forma
. Nem poén
.
-
DroneZ^
őstag
válasz
dízelracer #38149 üzenetére
hmm, a rozsdás jobban tetszett mint a gyári
-
Quan-Chi
őstag
válasz
dízelracer #38149 üzenetére
dede az lesz az
-
!Overdose!
őstag
válasz
dízelracer #38112 üzenetére
Végülis ha más Opelben volt ilyen motor, akkor nem lehet gond az alkatrészellátás.
-
Sas madár
őstag
válasz
dízelracer #38097 üzenetére
Ennyivel jobb lenne a fagyálló?
Régebben volt aki azt mondta az sem jó ha töményben használod. -
whited
addikt
válasz
dízelracer #38097 üzenetére
-
hobizoli
nagyúr
válasz
dízelracer #38094 üzenetére
Egy autot se arra talalnak ki, hogy kis sebessegnel a max teljesitmeny kozeleben hajtsd, mert ijenkor nagy a hotermeles, de kicsi a hutes, ijenkor egybol alacsonyabb termosztatot kell tenni bele meg hogombat, mert a kis atlagsebesseg miatt a menetszel nem huti elegge, es nem vezet el eleg hot a huto a kornyezetbe. A hutoventi sem erre van kitalalva, hogy az hutson a menetszel helyett.
Lehet ujan ezt meg pont elbirja uj hutovel, de tizenhuszonevesen a levizkovesedett felig ledugulttal mar nem fogja.Par eve voltunk nehany PGT juzertarsammal fékpados meresen, ott is volt 5-6 egyseg aminek a kb 40sec-s terheleses meres alatt, kozeprol a piros jelzesig felment a hutovize ennyi ido alatt is. Erdekes mod az enyem meg egy masike az alig mozdult meg 2-3mm-t. De uccan semmi baja se volt a tobbinek se. Csak itt az a menetszel imitator venti, hat nem volt vmi fuha, ha lett volna pl egy sál a nyakadban hat azt tuti nem lobogtatta volna meg, amit pl ha akar 50-60-nal kihajolsz az ablakon akkor a menetszel igen
Nem mind1...
-
whited
addikt
válasz
dízelracer #38094 üzenetére
na jó és aki nem gyílkolja?
mert nekem nem arra kell h szétgyílkoljam, arra ott van a másik kocsink
1 saab 3.0-s -
hobizoli
nagyúr
válasz
dízelracer #38081 üzenetére
Ez semmit nem jelent. Versenyre altalaban nem kopp uccai autok neveznek, volt vmi buzera es nem volt hozzallitva a gyujtas es/vagy benzin vagy tobb hot termelt a motor, mint amit a huto elvezetett, pl veget rugta a huto, es ez pont akkor jott ki... nem szokas ezeket utolso csavarig felujitani, mert akkor vehetnel annyibol egy uj autot is, megy amig megy
Kimesz gyorsulasira ott is megdobben mindig 2-3 auto, van amikor tobb is. A Vogelsinger is volt amikor egy heten 4x vette ki a motort progamozasok miatt, kicsit sok lett, vagy rossz fele ment a beallitassal es reccs. Aztan megis az o f...-t szopkodja a fel H-s tarsadalomSzerinted amire osszealll egy tuningolt auto 1x se kell meghengerfejezni? Ne viccelj mar. elsore senki nem fogja pont eltalalni a tutit, meg ha bevalt tuningot kovet akkoris benne van pakliban, hogy beszopja legalabb 1x
-
whited
addikt
válasz
dízelracer #38088 üzenetére
de figyelj hol jön ki az a +Le különbség?
Városban lámpától lámpáig gyorsulásba?
Autópályán?max ha a németen mész
rendes gyorsulásra meg nem kell 115le-vel odaállni
meg ha nem is megy úgy gyengébb viszont megbízhatóbb és ez többet mint 0.5mp f***verés
melyik omega? -
whited
addikt
válasz
dízelracer #38081 üzenetére
hanem?
-
dízelracer
őstag
válasz
dízelracer #38075 üzenetére
-
hobizoli
nagyúr
válasz
dízelracer #38075 üzenetére
A 16v a C20XE.
A C20NE az 8v -
zoo8800
veterán
válasz
dízelracer #38049 üzenetére
már elkelt
-
válasz
dízelracer #38049 üzenetére
...jó vétel
-
whited
addikt
válasz
dízelracer #38001 üzenetére
mondjuk azzal nincs gond mert apám fényező haverja meg lakatos uh
de amugy más bajuk nem szokott lennni ugye?
azt hallottam hogy 3-400e-t is elmennek ha foglalkoznak velük -
válasz
dízelracer #38001 üzenetére
...valami kimaradt, áh F Astra, meg az összes Lada széria
.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
dízelracer #37937 üzenetére
"Én a szervokormányt, abs-t, esp-t, esetleges oldal légzsákot, automataváltót, a kényelmet és a 4csillagos töréstesztet nem áldoznám fel az olcsóbb üzemben tartásért. "
ESP meg oldallufi kivetelevel ezeket megveheted nyunyukibol is. Monnyuk ESP biztos fontos is 15sec-s 0-100 sprint meg 61nyiha melle
Miert? Mert nem jarok annyit, hogy szamitson a fogyasztas. Kiszamolom, hogy havi szinten 8-10k-val tankolok tobbert, de fun vezetni, akkor ez nem kerdes. Mas siman tobbet elcigizik ennel vagy elsörikézik.
Amugy szoktam menni a Swift-l is neha, es meglepoen izirajderben. Az M0-n szelso sav 75-80, multkor majdnem felrohogtem, hogy b+ ugyanitt a Puntoval khm 80mph-l megyek a belsoben
. Nem mondom, az kapja is az ívet rendesen, de meg igy is "csak" 11-12-t iszik. Es ahhoz kepest pedig ez a csak 11-12 egyatalan nem sok am. Ecco telen mentem a Swift-l is, az is mindjart 9.5-t ivott
, es folyton csak azt neztem mivanmá ezzel, elromlott vagy mivanmááá, vagy méé nem "megy"?
Érted, 3000-nél nem ~260Nm van, hanem csak ~100, azt azert konnyen eszre lehet venni seggre
-
Kicker
őstag
válasz
dízelracer #37947 üzenetére
Amit az érdeklődő nézett az vw bora, vagy astra.
Én viszont láttam seat cordobat, 7 éves. -
#25954560
törölt tag
válasz
dízelracer #37937 üzenetére
nagy a kulonbseg az emberek szempontjai kozott.
en pl imadom h nem szervos a kocsi, az abs-em szerintem tul koran beavatkozik (nem kapcsolhato), nincs oldallegzsakom sem es imadok gepeszkedni a manualis valtoval. elkepzelesem sincs a toresteszt-eredmenyerol (nem talaltam, de nem hiszem h kiemelkedoen jo) es nekem ez igy jo. teljesen megertem a te szempontjaidat is, csupan nem egyeznek az enyemekkel.
-
t1
veterán
válasz
dízelracer #37937 üzenetére
Egyszer kipróbálnék egy ilyen Lupot.
-
SpeedR
őstag
válasz
dízelracer #37937 üzenetére
Egy kicsit parttalan ez a vita. Ha valaki a legolcsóbb, de még autónak kinéző 4 kerekű helyváltoztató eszközt keresni, annak az 1.0 stift való. Vételár, megbízhatóság, alkatrészár, fogyasztás mind-mind mellette szólnak.
Nyilván ha vannak egyéb szubjektív szempontok is, akkor lehet keresgélni a drágább alternatívák között. (Lupo, stb...) -
hobizoli
nagyúr
válasz
dízelracer #37933 üzenetére
Az a baj ezzel, hogy mivel mint irod is az eloelete ezeknek ismeretlen, 5 ev alatt siman belemesz egy ijen jaj csak 60k meg jaj csak 150k temaba -es ha 150k csak a motor azt meg kicserelni is meg vagy 80k-, ezzel szemben a 1.4-s benzinesben meg cserelsz evente 4db gyertyat meg az olajat (igaz, azt a dizelben is, de surubben es dragabb is kell bele) meg a szuroket es csá
Szoval szeretjuk ezt a fenntartas temat csak fogyasztasban osszehasonlitani, de ez nagyon nem csak ennyibol all, a szervizcikulsa a turbo miatt tuti surubb kell legyen (10k max 12k km ha vki komolyan gondolja, a szervizkonyv km-e egy vicc), mint a szivo benzinese, a PD-khez meg eleve spec olaj is kell.
Ha meg ebben is kettostomegu a lendkereke, akkor csak egy ujabb szopofaktor van a rendszerben azaltal is
Szoval sehogyse jo ez igazabol. Az 1.2TDI eszik 3.5litert -
-, egy benzin-gazos hasonlo menetdinamikaju 1.0-s vagy 1.3-s Swift meg 7liter gazbol elprüntyög 100km-n, ami ugyan dupla annyi zaba, de a cucc csak feleannyi hozza, mert az LPG kerul 160Ft-ba per liter, azaz 100km-t elszuttyog vele az ember ugyanugy 1100Ft-bol. Na bumm. Es ez igy hibrid is
Es 20-30k hozza egy motor -nem 150k-, meg minden bokorban van hozza barmi szaré-hugyé-fosé.
Nincs 60rudis valtogyogyitas az ablakban, meg PD elem csere se darabja kb kiloert -es jaj csak 3 kell bele, tiszta szerencse-, mert kicsit pont a tartaly aljarol sikerult tankolni, meg lefittyedt csigabiga, (meg nincs DMF se), mint szopofaktorok, amikre lehet tapsolni szepeket.....szerintem
-
hobizoli
nagyúr
válasz
dízelracer #37933 üzenetére
Nezd, nekem is volt dizelem, de az olcson uzemeltetheto dizelek kora mar elmult.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
dízelracer #37865 üzenetére
Pl, a hogy 1.4 16v tempojat tartva a 3L-l se konyokol ki benne semmi ido elott?
Az a valto mennyi is hozza? Mert gondolom mivel gyenge es ezert keresett is, ezert van ara is. Mennyi is egy PD csucs meg a csiga bele? Hasznaltan megveve es 5 evig hasznalva ezekbe siman bele lehet taposni
-
t1
veterán
válasz
dízelracer #37913 üzenetére
Igen ez így van, és jól is csinálja mert rengetegen járnak hozzá pont ezért, mellesleg mert nagyon vágja a Suzukit
-
qantum
senior tag
válasz
dízelracer #37865 üzenetére
de mennyivel kerül többe mint egy ugyanolyan teljesítményű benzines autó ? és ha a különbözetet berakod a bankba , mennyit spóroltál a dizivel ?
nekem is volt dízel, és még lehet lesz is , viszont mégis csak a benzingőzhöz és nem füstfelhőhöz húz a szivem -
t1
veterán
válasz
dízelracer #37871 üzenetére
Autópályán 1.0 +1L az 1.3hoz képest 1.0 nálam 6l alatt sose evett pályán 6-7 között attól függ mennyire kellet mindig visszagyorsítani 130-ra ott már 4000-et forog. Városi adatot nem tudok mert nem városban lakom de elvileg ott 1.3 +1l körül mozog vegyesben meg kb azonos a fogyasztásuk. Anno 1.0 val volt 4.2l/100 fogyi is de tojás a pedál alatt soha többé nagy átlag 5-6l/100km E85 100%-ból volt 6.5-7.2 között vegyesben.
-
t1
veterán
válasz
dízelracer #37869 üzenetére
Igen
Ő az új jövevény. 2000/4 évjárat 1.3 8V GLS Sport IV limitált kiadás. Az ezüst 470k-ért ment el ezt 540-ért vettem friss műszakival.
-
qantum
senior tag
válasz
dízelracer #37863 üzenetére
ezzel a lupo val csak az a baj, nagyon sokba kerül, soha nem hozza be az árát
-
!Overdose!
őstag
válasz
dízelracer #37832 üzenetére
Én is így gondolom, de akkor, hogy fogyaszt 4 litert? Persze költői a kérdés.
-
milomi
tag
válasz
dízelracer #37826 üzenetére
206 os de a futóművet..arra értem kényelmes.. és kicsit sem billeg.. peddig soktól hallotam hogy billegős. de nem .. a GSI patogot az úton.. de meg kényelmes finom... és hiába volt új tárcsa betét a GSI men akkor is ehez kicsit hozzá érek már fékez is .. a GSI nél többet kellet nyomnom jóval... + ebbe is van ABS a 2 első kerékre... mindegy nekem tetszik az autó.. jobban tetszik mint a 3 as GOLF.. nekem enyi elég volt.. a motorja tudtommal ez az egyik legjobb peugeot motor .. és autópályán ma jöttem vele 200 km ert.. 4 literrel átlagy fogyival .. előtte tele tankoltam.. 211 KM után kúrnál teli raktam újra. és 8,2 litert ment bele újra csak .. sebbeségem 120 km / h val mentem végig szal elég jókis autó
-
tibi666
senior tag
válasz
dízelracer #37826 üzenetére
szerintem még a váltójára is azt mondaná, hogy fasza, pedig már újkorában olyan volt a 206-os váltója, mintha híg fost kavargatnál.
-
tibi666
senior tag
válasz
dízelracer #37818 üzenetére
én is lexus lámpára gondoltam. hát attól az 1.4 benzin nem fog jobban menni.
-
Yushchenko
őstag
válasz
dízelracer #37802 üzenetére
Köszi, megnézem
-
Yushchenko
őstag
válasz
dízelracer #37790 üzenetére
Ömmm... Polírozásban esetleg tudtok segíteni?
(mit, mennyiért, hogyan)
-
Yushchenko
őstag
válasz
dízelracer #37790 üzenetére
Köszönöm
Én nem gondoltam volna, hogy 5 év aktív vezetés után nem fogok tudni majd normálisan vezetni egy kocsit... Polír jó ötlet, eszembe sem jutott volna -
zoo8800
veterán
válasz
dízelracer #37784 üzenetére
vagy sivatag.
-
milomi
tag
válasz
dízelracer #37755 üzenetére
ez szép időt ment 15,2 vel
Grat neki és miért nemtetszik ha füstöl ??? én nagyon szereterm mikor lépek a GOLFNAK és kijön annyi korom hogy a kocsit alig látod. de már elis tünt mire észre veszed
-
milomi
tag
válasz
dízelracer #37727 üzenetére
igen az egy Eredeti PSI Tuningbox volt ami kb 120 ezret ér most.. csak anyit senki nem adna érte....
+ mondj nekem pár dizelt autót amit könyen fel lehetne húzni ? nagyobb teljesitményre ahogy irtad ??? pl egy Peugeot 206 os 2.0 HDI -t fellehet húzni ???
-
milomi
tag
válasz
dízelracer #37725 üzenetére
HÁt 2 hete vasárnap voltam megnézni egys 3 as GOLFOT TDI -t Garrett 17 es turbó + PSI tuningbox rajta.. a motort garantáltan felvolt újitva azóta kb 15 ezer km van venne... hát elvit az illető kocsikázni vele kb 35 KM ert dombokon meg mindenfelé.. és mit mondjak NYOMATÉKOS volt nagyon tetszet is . de mikor mondtam neki nézzünk egy 0-100 at.. hát mitmondjak.... csodálkoztam csak én többet vártam volna tölle.... a GSI hez képest gyorsulásba fele volt kb... de nyomatékból szépet huzott ez tény ... + a 3 as golf anyire nemtetszik
-
milomi
tag
válasz
dízelracer #37696 üzenetére
ez tutommal a régóta így van
... volt régebben sok motorom Husqwaran . TE 350 1 hengeres 4 szelepes.. endúróm.. . haveromnak egy HOnda.. 400 al 1 henger 4 szelep... az övé hosszú lüketű volt.. sokkal gyengébb volt.. alacsonyfordualtról enyém sokkal jobb volt.. az övé egyenletesebb motor volt.. mig az enyém sokkal jobban reagált a gázadásra menetklözbe.. is.. pörgősebb volt.. a 400 as meg lomha.. de ment az is... gyorsulásba enyém sokkal jobb volt sőt mindenbe.. de az ÖVÉ TARTÓSABB volt
-
dragonfx
veterán
válasz
dízelracer #37696 üzenetére
még jo hoyg számít.
ezért süvegelik az amerikai vasakat.
de azért egy turbos bmw a legjobb. -
dragonfx
veterán
válasz
dízelracer #37635 üzenetére
ac schnitzer....
-
Sas madár
őstag
válasz
dízelracer #37635 üzenetére
Viszont ebben is csak azt ajánlom amiknek külön minden csavar el van süllyesztve!
-
VIBO
őstag
válasz
dízelracer #37639 üzenetére
tied?
szép nagy
kicsit kisebbre gondoltam de nem rosszoverdose : sajna kpre nem megy mostanában
napi használatra lenne
semmi xtra
elmenni vele nyaralni meg meloba ilyenekaggreg: mármint hogy kombi
nem kell nekem akkor per pill -
Atomgeszi
nagyúr
válasz
dízelracer #37635 üzenetére
" Hu ezt mind egyenként lecsavarni" .. mondá a szőkenő és hívta a pasiját.
Aktív témák
- Gigabyte B760M Gaming DDR4 / 30 hónap Alza.hu garancia / Beszámítás OK!
- AKCIÓ!!! GAMER PC: RYZEN 5 4500-5600X +RX 6600/6700XT/6800/9060XT/9070/XT +16-64GB DDR4! GAR/SZÁMLA!
- MSI Z390-A PRO / Beszámítás OK!
- Gigabyte B550I Aorus PRO AX ITX / Beszámítás OK!
- Corsair Vengeance RGB Pro 2x8GB 3200MHz DDR4 kit / Beszámítás OK!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- 123 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 - 4 év garancia
- ÚJ Lenovo LOQ 15IRX9 - QHD 165Hz - i7-13650HX - 16GB - 1TB - RTX 4060 - Win11 - 3 év garancia - HUN
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3009
- 122 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 - 4 év garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest