- Nokia 130 - egyszerűen vége
- Samsung Galaxy S23 FE - nincsen sárkány
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Google Pixel topik
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Mediatekes S25, életlen S25 Ultra?
- Bemutatkozott a OnePlus Ace 3 Pro
- Olcsó telefonjába is beépítette szemüveg nélküli 3D-s kijelzőjét a ZTE
Hirdetés
-
Több mint 20 percnyi játékmenet videón a Flintlock: The Siege of Dawn
gp A teljes kiadás a tervek szerint jövő hónap közepén debütál.
-
Ha mi nem olvadunk el ebben a melegben, akkor a hardverek sem fognak
ph A notebookok, monitorok és headsetek mellett egy minigép, egy NAS, egy ház, egy táp, valamint egy kupakszett maradna szilárd halmazállapotú.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
Ha szabályosan közlekedsz, autóval sem érkezhetsz olyan nagy tempóval akadály elé, hogy ne tudj megállni. Ha nem látod merre megy az út, akkor meg sem tudsz állni, ha látod, merre megy, akkor tudod, milyen sebességgel tudod bevenni az adott kanyart. Szóval, minek a jelzés?
Szerintem ha szabalyosan kozlekedsz, akkor is erhetnek meglepetesek egy kanyarban, ha az esetleg nagyon kis ivu es/vagy az ive a kanyar kozepetol mondjuk nem nagyobb lesz, hanem meg jobban szukul, ezert szoktak kitablazni, hogy pluszban felhivjak ra az arra kozlekedok figyelmet. Nem veletlenul vannak pl a veszelyes utkanyarulat tablak is. Ad egy plusz informaciot a vezetonek, hogy ez a kanyar veszelyesebb, szukebb, mint az atlag es lassitson le/figyeljen jobban.
Ne különböztessük meg a kerékpárutat a "sima" úttól. fogadjuk el, hogy mindkettőn lehetnek veszélyes helyek, és azokat meg kell jelölni.
Igenis kulonboztessuk meg. A kozutak alapjaban veve a gepjarmuforgalomnak epulnek, azok sebessegere es igenybevetelere, ahogy a kerekparutak is a kerekparok igenybevetelere keszulnek es rajtuk a maximalis sebesseg 30km/h. Ezert nem gondolom, hogy egy olyan ivu kanyart amit a kozuton megjelolnek, a kerekparuton is meg kellene jelolni, hiszen sokkal lassabban kozeledsz hozza. Ismet felhivnam a figyelmet nehany dologra, mert ugy latom kezdjuk elfelejteni. A kerekparuton 30km/h a maximalis sebesseg, arra nezunk amerre haladunk es ha szukseges, megfeleloen kivilagitjuk magunkat, beszamithato allapotban ulunk fel a kerekparra. Ha ezt a par egyszeru es egyertelmu dolgot betartjuk, akkor velemenyem szerint nem erhet bennunket baj a kerekparuton.
a konkrét helyszínen rövid idő alatt négyen is árokba mentek,
Ilyet sehol nem irtak, csak hogy zoltanon kivul negyen tortek ossze magukat. Hogy ez mennyi ido alatt jott ossze, azt nem tudjuk. Ezert irtam korabban, szerintem attol fugg a hely veszelyessege, hogy milyen gyakori a baleset. Ha mondjuk allando ott a kerekparos forgalom es van hetente egy baleset, akkor veszelyes valoban, ha evente van baleset, akkor valoszinu nem a hely kialakitasa a gond.
[ Szerkesztve ]