Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • aginor

    addikt

    No, én is jövök egy Panasonic-os szervizsztorival. Van egy Pana-Leica 25mm 1.4, ami pénteken landolt a patakban és beázott. Felhívtam ma a szervizt, hogy mit lehet ezzel kezdeni, elvégre elég drága ahhoz, hogy csak úgy kukázzam. A válasz az volt, hogy nem garanciális esetben nincs érvényes javítási eljárás, nem lehet a lencserendszert megbontani, gyári csereprogram van érvényben "megoldásként". Ez azt jelenti, hogy lényegében a szervizen keresztül veszel egy új objektívet, amibe a hibás darabot roncsáron beszámítják. :F Ezt a megoldást méltánytalannak találom, elvégre nem menthetetlen a lencse (a szerviz szerint sem az), de egy gazdaságos javítás helyett vennem kellene egy újat nem kevés pénzért. A részemről ezt elég nagy csalódásnak éltem meg, és bár nagyon kedves volt a szerviztechnikus, és azt éreztem rajta, hogy szeretne segíteni, de innentől kezdve a Panasonicot sajnos nem tudom ajánlani senkinek. :C
    Hangsúlyozom, hogy ez nem a Magyar szerviznek szól, hanem inkább a gyártónak. Nyilván nem kötelessége nem garanciális esetekben szervizhátteret biztosítani, de attól még szerintem erősen méltánytalan ez a hozzáállás a dologhoz. Nálam ezzel a húzással felkerültek a tiltólistára. Innentől mindenből csak Oly, ott legalább van rendes szerviz, ami még ha nem is olcsó, egy új darab vásárlásánál mindenképpen jobb alternatíva.

    Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/

Új hozzászólás Aktív témák